AS-Roma.dk
Husk Opret

Vucinic vs. Borriello?

Tilbage til Generelt

DeRossi16
314 indlæg. [Primavera]
d. 28/02/11 18:29
Hej drengene.

Sidder lidt med en følelse af at det er super længe siden Borriello har scoret. Og Vucinic ligner en spiller uden så meget selvtillid. Samtidig synes jeg begge spillere er dalet meget i niveau, sammenlignet med deres spil i efteråret. Tror i de "Opløser" hinandens kvaliteter? Eller er det mig der er helt fra den.

Hvis det er, hvem foretrækker i så frem for den anden og hvorfor??
Theshow
16 indlæg. [Romanisti]
d. 28/02/11 18:39
yooo ..
kan godt følge dig på dine punkter,, de virker begge sløve for tiden..
dog, mener jeg Vuci er langt bedre end Boriello..
Vuci er en bedere individualist, han kan udfodre på flere måde på grund af han også til nøds kan sparke med sit svage ben..
hvorimod Boriello er en boldmongol med sit svage,, modstandernes forsvar læser ham fornemt da de ved han altid vil han den til sit venstre.
det skal dog siges at når boriello sparke med sit venstre har han et super spark.. men det går ikke han ikke engang kan slå en præcis aflevering med sit dårlige..
jeg ved godt vuci heller ikke er en ekspert med sit venstre ben,, men han har flere tricks der kan snyde forsvaret og få den over til sit højre..
derudover ser jeg dem begge 2 giftige på hoved,.
men alt i alt foretrækker jeg bestemt Vucinic..
så kan det godt være boriello har scoret flere..
men et par af hans basse var dog meget heldige.. og bøvlet.

59971Cools
336 indlæg. [Primavera]
d. 28/02/11 18:45
Jeg må erklære mig størst tilhænger af Boriello, han laver de vigtige mål som vi mangler for tiden. Jeg synes dog ikke helt man kan sætte dem op direkte overfor hinanden. Boriello er mand mod mand en langt langt bedre spiller end Vuc, hvorimod Vuci har et touch der overstiger klart hvad boriello kan. Men jeg mener de er fremragende spillere begge to. og ville meget gerne have plads til dem begge. Men selvom mange skriver de gerne vil have dem på banen samtidig synes jeg ikke dette er optimalt for vores spil, det er enten eller, afhængigt af hvad vi ønsker mht. vores offensiv.
Men ja, må indrømme jeg synes det har fungeret bedst i starten da der var tro og tillid til Boriello.
Asromadk
1061 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 28/02/11 18:45
Det er vel som at sammenligne Vucinic med Perrotta? Forskellige typer..

Jeg foretrækker dog til hver en tid borriello frem for vucinic, da han er den eneste rigtige bokspiller til rådighed. Med adriano som eneste rigtige alternativ.

Vucinic er en spiller der skal komme bagfra, med udgangspunkt som kantspiller, og skal vel så sammenlignes med Menez. Og der foretrækker jeg Menez :)
Sofus
1495 indlæg. [Capitan Futuro]
d. 28/02/11 19:47
Borriello er en dejlig angriber da han både kan med fødder og hoved. Vucinic er en mega humørspiller hvilket jeg synes er irreterende da han er utrolig svingende!

Borriello er bedst.
TottiTheBest1
101 indlæg. [Talento]
d. 28/02/11 19:48
Vucinic helt klart!

Samme argumenter som The Show..

Edit: Vucinic har et MEGET større top-niveau end Borriello.

PS: SofusTotti69 - Du mener vel Borriello kan med FOD (venstre) og hoved :P

[Rettet af: TottiTheBest1 - 28/02/11 - 21:36]
TottiCapitano
132 indlæg. [Talento]
d. 28/02/11 21:55
Borriello kan da ikke lave hoved? Og Vucinic er en af vores bedste til hoved? Vucinic er klart bedst, han kan alt også kan han spille alle mulige roller i truppen, han er også god defensiv. Borriello er alt for egoistisk også stinker han til friløbets og han kan ikke komme forbi nogle spillere. I loyalitet er Vucinic meget mere loyal det ved jeg fordi at han blandt andet har afvist klubber sol Real Madrid og Manchester United, hvis Borriello fik chancen og hvis han vil bare 0.5m euro mere ville han forlade klubben.
Xedem
479 indlæg. [Primavera]
d. 28/02/11 22:23
Vås.. selvfølgelig kan Borriello lave hovedstød. Og nej, Vucinic er ikke god til "alt". Desuden tror jeg heller ikke du har ret i, at Vucinic er mere loyal end Borriello, Borriello skiftede klub, fordi han var uønsket i klubben, og fordi han ikke fik nok spilletid.
Julii Caesares
1219 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 28/02/11 23:10
Jeg har ikke samme blinde favorisering. Vucinic og Borriello er to vidt forskellige spillere.

Vucinic er en humørspiller. Han kan være piv elendig og hamrende genial. Hans attitude har meget at sige om hans spil. Ofte arbejder han ikke særlig meget rent defensivt. Han hiver enkelte gange genialiteter ud af sine fødder.

Borriello er den striker vi ledte efter i lang tid. Han har de kvaliteter vi manglede i angrebet, men uden de rette spillere til at servere boldene til ham, så er han ikke meget værd. Han er altså mere afhængig af holdet end Vucinic er, hvilket skyldes hans rolle som den mere traditionelle angriber.
Ville han forlade klubben hvis han ikke fik en lønforhøjelse? Rolig nu ikke..

Jeg synes Borriello er blevet godt integreret i klubben og udstråler til tider en passion som man kun kan elske. En spiller med de kvaliteter bør heller ikke sidde på bænken og hvis Vucinic sad på bænken størstedelen af en sæson så ville han også søge væk.

[Rettet af: Julii Caesares - 28/02/11 - 23:11]
TottiCapitano
132 indlæg. [Talento]
d. 28/02/11 23:11
Borriello har spillet i 10 klubber i sin 11 år lange karriere mens Vucinic har spillet i 3 i sin 12 år lange karriere. Hvem er mest loyal? Hmmm..

[Rettet af: TottiCapitano - 28/02/11 - 23:11]
Julii Caesares
1219 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 28/02/11 23:32
Tæller man lejeklubber med så ja. Det der kan deraf udledes, at Borriello altså ikke har haft udsigt til spilletid hos Milan, der derfor har udlejet ham i adskillige sæsoner, men Borriello har ikke skiftet klub før Milan solgte ham til Genoa, blot for at købe ham tilbage for en højere pris sæsonen efter.

[Rettet af: Julii Caesares - 28/02/11 - 23:33]
TottiTheBest1
101 indlæg. [Talento]
d. 01/03/11 00:04
Vucinic er mere loyal end Borriello.. Det vil jeg altså også mene.. Især hvis man kigger på hvor lidt Vucinic får som Roma-spiller - og alle de muligheder han har haft til og skifte væk og tjene det dobbelte..

[Rettet af: TottiTheBest1 - 01/03/11 - 00:48]
59971Cools
336 indlæg. [Primavera]
d. 01/03/11 08:48
TottiCapitano, der er ingen grund til være så skråsikker, "I loyalitet er Vucinic meget mere loyal det ved jeg fordi at han blandt andet har afvist klubber sol Real Madrid og Manchester United" Kan du ikke lige vise mig dine insider dokumenter for at det du siger er sandt og ikke kun rygter..
Jeg siger som flere andre at man ikke kan sammenligne dem direkte, de har hver sine spidskompetencer, men jeg synes utroligt godt om begge spillere.
Men hold dog op med at svine Boriello til, manden har leveret ganske udemærket af en første sæson i en ny klub, som topscore og garant for mål.

Ta' diskusionen lidt op på et mere objektivt niveau, det vil pynte i stedet for bare at smide "facts" om sig.

CoolS
RomaValde
83 indlæg. [Romanisti]
d. 01/03/11 09:02
Jeg synes det er super ærgeligt at stille disse to spillere op mod hinanden.
Som jeg ser på det burde de slet ikke spille samme position. Vucinic har bevist, at han er langt bedre ude på kanten end som frontangriber.
Så i min optik SKAL, der være plads til dem begge på banen.
Jonas
3218 indlæg. [Il Capitano]
d. 01/03/11 10:24
Altså de er jo to helt forskellige spillere, med helt forskelle svagheder og styrker.. Og med Montellas 4-2-3-1 formation, kan de faktisk spille sammen, som de også gjorde mod Bologna.. Vucinic har et godt skud og nogle vilde finter, når han altså gider - som tidligere nænvt er han en humørspiller (desværre), men når han er god er han rigtig god.. Og det virker helt sikkert til at Montella vil bruge ham på venstrekanten til at udfordre og skabe noget - hvilket han dog desværre ikke har gjort særlig godt endnu..

Borriello er jo en decideret boksspiller, noget som Vuci ikke er.. Han skal spille alene mand på toppen, og slet ikke på kanten.. Hans force er i feltet hvor han med sin fysisk kan skabe plads og chancer - og nu er han altså vores topscore denne sæson og har gjort det ret godt..

Så mener det er meget svært at sammenligne de to, og Montella ser klart ikke både Borriello, Menez, Totti og Vucinic på banen samtidig - desværre, og derfor må de jo altså skiftes.. Dog mener jeg hverken Borriello eller Vucinic er særligt defensivt orienteret - mens jeg mener at både Menez og Totti med hans seneste form, sagtens kan yde en defensiv indsats..

[Rettet af: Jonas - 01/03/11 - 10:38]
TottiTheBest1
101 indlæg. [Talento]
d. 01/03/11 14:42
Off topic:
Hvorfor bliver folk ved med og sige at Montella bruger 4-2-3-1 Formationen.. Jeg synes klart det mere ligner en 4-5-1 formation - hvilket skyldes at alle midtbanespillerne (undtagen Vucinic) er defensive.. Altså f.eks. Taddei som "spiller kant" - Jeg mener mere han spiller en wingback-position end kant, da han er ALT for defensiv..

[Rettet af: TottiTheBest1 - 01/03/11 - 14:42]
S.P.Q.R Martin
491 indlæg. [Primavera]
d. 01/03/11 15:55
vucinic er den bedste ville skrive en lang forklaring men den har TheShow klaret:)
Asromadk
1061 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 01/03/11 22:12
Hahah.... Som om at Vucinic ikke havde sagt farvel for længe siden, hvis de STORE klubber som altid har rygtes efter ham virkelig ville have lagt pengene for ham - nej det har de ikke når det kom til stykket - da de kan se hans store udsving som sætter store begrænsninger for ham.

Haha.. Synes bare virkelig det er sjovt at sige at vucinic har afvist de storklubber, (jaja måske har han gjort det i medierne) - men aldrig i livet han nogensinde har siddet med en færdig deal til fx United eller Real og tænkt ,"nej min kærlighed til roma holder mig tilbage for at sætte denne underskrift".. :) det er aldrig sket, og vil aldrig ske :)
Sofus
1495 indlæg. [Capitan Futuro]
d. 05/03/11 17:38
Et smukt mål Vucinic scorede igår mod Lecce og Borriello spillede pænt ringe..

Kontakt | © Copyright 2003-2012 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca