Scudetto chancer.
TottiTheBest
1241 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 07/02/11 15:31
d. 07/02/11 15:31
Så skal holdet godt nok også igang.. Hvis vi skal vinde 7 kampe i træk, kræver det sikre sejr mod de mindre hold! hvilket slet ikke har været tilfældet indtil nu..
TottiCapitano
132 indlæg. [Talento]
d. 07/02/11 15:51
132 indlæg. [Talento]
d. 07/02/11 15:51
Vi burde fandme kunne vinde over de små lortehold.. Milan er begyndt at fejle ligesom sidste år, det bliver forhåbentligt ved og Inter er et helt andet hold uden Mourinho så de skal nemt kunne snuble. Når vi var i stand til at nå på førstepladsen efter at have været 13 point fra Inter MED Mourinho så burde vi fandmé også kunne gøre det efter at have været bagud med 5 point. Inter mangler at spille imod Milan og Juventus, Napoli på udebane osv. Mens vi har Milan, Napoli og Juventus på hjemmebane som vi SKAL vinde.
Der er sku stadig stor chance for Scudetto hvis vi bliver ved med at spille som sidste halvdel af sidste sæson. Og vi har været gode mod alle storhold i denne sæson (undtagen mod Bayern på udebane, taktik fejl osv.)
[Rettet af: TottiCapitano - 07/02/11 - 15:53]
Der er sku stadig stor chance for Scudetto hvis vi bliver ved med at spille som sidste halvdel af sidste sæson. Og vi har været gode mod alle storhold i denne sæson (undtagen mod Bayern på udebane, taktik fejl osv.)
[Rettet af: TottiCapitano - 07/02/11 - 15:53]
TottiTheBest
d. 07/02/11 16:02
d. 07/02/11 16:02
Du siger vi skal spille som sidste sæson.. Det bare det at vores spillere ikke har samme niveau som sidste sæson.. Riise, scorede nærmest hele tiden i sidste sæson og var en mur i forsvaret.. Har han overhovedet lavet 1 mål i den her sæson? og i forsvaret har han været helt væk..
Men lad os håbe vi kan gøre det! jeg vil så gerne have mesterskabet hjem i den her sæson!
Men lad os håbe vi kan gøre det! jeg vil så gerne have mesterskabet hjem i den her sæson!
Kelevra
800 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 07/02/11 21:16
d. 07/02/11 21:16
Må ærligt indrømme at jeg ikke tror Roma vinder Serie A denne sæson.
Der har været for dårlige resultater, i kampe der burde ha' været sikre og man sidder med nerverne uden på tøjet, i kampe som f.eks. Roma - Cesena.
Mener stadig ikke vi har set et stabilt niveau, fra Roma's side indtil videre og umiddelbart er udsigterne ikke gode. Tror også holdet kæmper lidt med dårlig moral for tiden, og uvisheden over fremtiden må også hænge tungt.
Der skal selvfølgelig ikke være nogen tvivl, om at jeg håber vildt meget på en Serie A sejer. Men realistisk set, så synes jeg de skal prøve at få det bedste ud af det og så for alvor gå til den i næste sæson, hvor der forhåbentlig er kommet styr på klubbens økonomi.
Der har været for dårlige resultater, i kampe der burde ha' været sikre og man sidder med nerverne uden på tøjet, i kampe som f.eks. Roma - Cesena.
Mener stadig ikke vi har set et stabilt niveau, fra Roma's side indtil videre og umiddelbart er udsigterne ikke gode. Tror også holdet kæmper lidt med dårlig moral for tiden, og uvisheden over fremtiden må også hænge tungt.
Der skal selvfølgelig ikke være nogen tvivl, om at jeg håber vildt meget på en Serie A sejer. Men realistisk set, så synes jeg de skal prøve at få det bedste ud af det og så for alvor gå til den i næste sæson, hvor der forhåbentlig er kommet styr på klubbens økonomi.
Liam Gallagher
668 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 08/02/11 11:03
668 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 08/02/11 11:03
Forstår altså ikke helt dit indlæg. Altså vi vinder ikke "bare" 7 kampe, og da slet ikke som holdet spiller nu. Drengene kunne jo ikke engang slå Brescia på Olimpico!
Men nu har jeg så set på de næste 7 runder og der er da en masse svære kampe? I weekenden skal vi møde Napoli, der lige nu er en seriøs titeludfordrer efter en fantastisk sæson. Det er en meget, meget svær kamp. Ugen efter skal vi møde Genoa ude, hvilket må siges at være en svær opgave. Bare se på Milan der senest mistede point i Bergamo. Derudover er der et altid svært Derby imod Lazio, en udebanetur til Firenze og runden efter skal vi møde Juventus hjemme.
[Rettet af: Liam Gallagher - 08/02/11 - 11:05]
Men nu har jeg så set på de næste 7 runder og der er da en masse svære kampe? I weekenden skal vi møde Napoli, der lige nu er en seriøs titeludfordrer efter en fantastisk sæson. Det er en meget, meget svær kamp. Ugen efter skal vi møde Genoa ude, hvilket må siges at være en svær opgave. Bare se på Milan der senest mistede point i Bergamo. Derudover er der et altid svært Derby imod Lazio, en udebanetur til Firenze og runden efter skal vi møde Juventus hjemme.
[Rettet af: Liam Gallagher - 08/02/11 - 11:05]
TottiCapitano
132 indlæg. [Talento]
d. 08/02/11 11:22
132 indlæg. [Talento]
d. 08/02/11 11:22
Vi vinder jo de kampe? Måske bliver turen til Genoa svært. Roma er et meget bedre hold end Napoli og det bliver svært men jeg tror at vi vinder og Juventus hjemme.. Vi slog dem 0-2 i Torino så vi burde nok også slå dem i ROM :)
Andreas
469 indlæg. [Primavera]
d. 08/02/11 11:29
469 indlæg. [Primavera]
d. 08/02/11 11:29
Realitetssans har aldrig været en dyd her på siden...
Julii Caesares
1219 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 08/02/11 12:11
1219 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 08/02/11 12:11
Scudettoen er jo forsvundet. Vi skal fokusere på CL-pladserne.
Som Liam nævner har vi et hårdt kampprogram forude. Napoli bliver godt nok svær med det forsvar vi er tvunget til at stille op med, men i det mindste spiller vi ikke på San Paolo. De har været en uhyggelig overraskelse og Cavani er jo livsfarlig i år!
Luigi Ferraris har altid været et svært sted at spille og bliver uden tvivl en hård kamp.
[Rettet af: Julii Caesares - 08/02/11 - 12:11]
Som Liam nævner har vi et hårdt kampprogram forude. Napoli bliver godt nok svær med det forsvar vi er tvunget til at stille op med, men i det mindste spiller vi ikke på San Paolo. De har været en uhyggelig overraskelse og Cavani er jo livsfarlig i år!
Luigi Ferraris har altid været et svært sted at spille og bliver uden tvivl en hård kamp.
[Rettet af: Julii Caesares - 08/02/11 - 12:11]
Jonas
3218 indlæg. [Il Capitano]
d. 08/02/11 12:41
3218 indlæg. [Il Capitano]
d. 08/02/11 12:41
Ja vi er alle Roma fans, men lidt realistiske bliver vi nød til at være, og ikke totalt naive.. Vi drømmer jo alle om Scudettoen, men lige nu ser det altså meget svært ud og de næste kampe er bestemt ikke nemme og ikke nogle vi bare kan regne med at vinde.. Igen i denne sæson gør holdet det meget svært for sig selv, ved at smide point til de mindre hold..
Napoli har jo klart været denne sæsons store overraskelse og bestemt ikke en hold jeg vil undervurdere, det er hjemme på Olimpico og vi har chancen, men er altså uden Burdisso og Mexes.. Bestemt en svær kamp.. Derefter Genoa, et hold som ikke er nært så godt som tidligere, men en udebane kamp og som Liam siger gjorde de det rigtig godt mod Milan..
Derefter to kampe mod Parma og Lecce som begge skal vindes! Men sidst mod Parma formåede drengene altså ikke at score (endte 0-0)..
Derefter kommer der 5 svære kamp i træk, hvor holdet virkelig skal spille om topplaceringerne, modstanderne hedder Lazio, Fiorentina, Juve, Udinse og Palermo..
Tror ikke på at holdet bare vinder de næste 7 kampe, desværre.. Og tror desværre heller ikke på at de begynder på endnu et fantastisk forløb, hvor de forbliver ubesejret de næste 23 kampe..
Synes klart vi skal gå efter en top 3 placering da CL, er ekstemt vigtigt! Samtidig med at vi skal videre til kvartinalerne i dette års CL..
[Rettet af: Jonas - 08/02/11 - 12:43]
Napoli har jo klart været denne sæsons store overraskelse og bestemt ikke en hold jeg vil undervurdere, det er hjemme på Olimpico og vi har chancen, men er altså uden Burdisso og Mexes.. Bestemt en svær kamp.. Derefter Genoa, et hold som ikke er nært så godt som tidligere, men en udebane kamp og som Liam siger gjorde de det rigtig godt mod Milan..
Derefter to kampe mod Parma og Lecce som begge skal vindes! Men sidst mod Parma formåede drengene altså ikke at score (endte 0-0)..
Derefter kommer der 5 svære kamp i træk, hvor holdet virkelig skal spille om topplaceringerne, modstanderne hedder Lazio, Fiorentina, Juve, Udinse og Palermo..
Tror ikke på at holdet bare vinder de næste 7 kampe, desværre.. Og tror desværre heller ikke på at de begynder på endnu et fantastisk forløb, hvor de forbliver ubesejret de næste 23 kampe..
Synes klart vi skal gå efter en top 3 placering da CL, er ekstemt vigtigt! Samtidig med at vi skal videre til kvartinalerne i dette års CL..
[Rettet af: Jonas - 08/02/11 - 12:43]
DeRossi16
314 indlæg. [Primavera]
d. 08/02/11 12:47
314 indlæg. [Primavera]
d. 08/02/11 12:47
Tja, giver desværre Jonas ret. Synes ellers mit håb har været stort indtil for nyligt. Milan og Inter skal godt nok nosse i det hvis vi skal vinde scudettoen. Udover det kunne det være rigtig fedt at for engangs skyld at nå en semifinale i chl. i år. er min store drøm !
TottiCapitano
132 indlæg. [Talento]
d. 09/02/11 15:45
132 indlæg. [Talento]
d. 09/02/11 15:45
Drenge... Vi er jo kun 5 point bagud fra Inter? Det er jo ikke som om at de er Barcelona og vinder alle de næste 15 kampe.. Det samme gælder Milan, men de er bare 10 point foran os. Men jeg har en fornemmelse for at de fejler igen denne sæson!
Kelevra
d. 09/02/11 16:13
d. 09/02/11 16:13
TottiCapitano, vi er også nødt til at være realistiske. Chancerne for at toppen vælter så hårdt så Roma tager Scudetto'en, er minimalistiske.
Som før nævnt af Julii, mener jeg - Fokus på CL plads.
Håber til det sidste men forventer det ikke.
Som før nævnt af Julii, mener jeg - Fokus på CL plads.
Håber til det sidste men forventer det ikke.
Skytt0
850 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 09/02/11 19:06
850 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 09/02/11 19:06
hvorfor ikke have fokus på coppaen? Altså.. Hvad er chancen for at vi vinder CHL? Med de præstationer vi har vist i år, så mener jeg ikke at vi er stærke nok til at kunne gå hele vejen i år. Ved godt at man aldrig skal sige aldrig, men for mig lyder det som en urelastisk opgave. I copppaen har vi trods alt større chance for at vinde da det er hold vi kender bedre og har slået før, og hvis gør får vi en stjerne på trøjen, så vidt jeg har hørt.
Stigtotti
220 indlæg. [Talento]
d. 09/02/11 19:26
220 indlæg. [Talento]
d. 09/02/11 19:26
Fordi gevinsten økonomisk i coppa'en er håndøre ift. Champions League såvel som Serie A!!
Og udover det har vi næsten hvert år været i finalen, så vi har i den grad satset også ved at have vores 1. holdskeeper stående osv.
Så det mener jeg ikke at du har helt ret i ''Skytt0''!!
Og udover det har vi næsten hvert år været i finalen, så vi har i den grad satset også ved at have vores 1. holdskeeper stående osv.
Så det mener jeg ikke at du har helt ret i ''Skytt0''!!
Kelevra
d. 09/02/11 20:24
d. 09/02/11 20:24
Mener heller ikke Roma skal fokuserer på at vinde CL. Men sikre sig en CL plads i ligaen. :)
Xedem
479 indlæg. [Primavera]
d. 09/02/11 21:00
479 indlæg. [Primavera]
d. 09/02/11 21:00
Altså for det første vinder vi ikke CHL i de næste mange år punktum.
For det andet så skal vi være meget heldige bare for, at få chancen for at vinde scudettoen. Selvfølgelig håber jeg da på det, men det virker usandsynligt.
Så medmindre vi er heldige, synes jeg at vi skal gå efter Cuppen.
For det andet så skal vi være meget heldige bare for, at få chancen for at vinde scudettoen. Selvfølgelig håber jeg da på det, men det virker usandsynligt.
Så medmindre vi er heldige, synes jeg at vi skal gå efter Cuppen.
Mexes
641 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 09/02/11 23:34
641 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 09/02/11 23:34
Scudetto'en er efterhånden væk. Vi bliver ved og ved og ved med at spænde ben for os selv. Desværre tror jeg at i år var en af de nemmere år at vinde scudetto'en... men vi har sku ødelagt det for os selv. Vi får gode nok resultater imod vores direkte konkurrenter, men så taber vi ugen efter imod et bund hold..
@Xedem
Jeg kan godt følge dig i at vi nok ikke vinder ChL forløbelig... men så længe vi er med i turneringen så mener jeg selvfølgelig at vi ligeså godt kan gå helhjertet ind og gøre alt hvad vi kan for at komme videre. En semifinale plads vil trods alt også være rigtig stort! Men nu skal vi først om fremmest i kvartfinalen.
Coppa Italia er altid en god mulighed for succes:
Mine håb/mål for i år:
Top 3 (sikker ChL næste år)
Semifinale i ChL (god omtale)
Coppa Italia (En titel + sølv stjerne)
@Xedem
Jeg kan godt følge dig i at vi nok ikke vinder ChL forløbelig... men så længe vi er med i turneringen så mener jeg selvfølgelig at vi ligeså godt kan gå helhjertet ind og gøre alt hvad vi kan for at komme videre. En semifinale plads vil trods alt også være rigtig stort! Men nu skal vi først om fremmest i kvartfinalen.
Coppa Italia er altid en god mulighed for succes:
Mine håb/mål for i år:
Top 3 (sikker ChL næste år)
Semifinale i ChL (god omtale)
Coppa Italia (En titel + sølv stjerne)
Kelevra
d. 10/02/11 11:42
d. 10/02/11 11:42
Jeg er vel i bund og grund enig med Mexes. Tror ikke det kan forklares bedre end det. Er enig i din prioritering og mål.
TottiCapitano
132 indlæg. [Talento]
d. 10/02/11 17:01
132 indlæg. [Talento]
d. 10/02/11 17:01
Jeg bliver ikke skuffet hvis vi ikke vinder Serie A, men jeg bliver skuffet hvis vi ikke engang konkurrerer om titlen. Jeg synes at hvis vi kom på sikker top 3 (det skal nok ske, Milan, Inter og Roma er dem der kommer på top 3. Napoli kan ikke blive ved så lang tid mere. Også en sølv stjerne på trøjen ville være fantastisk og vi ville være det hold der har vundet Coppa Italia flest gange. At nå semifinalen i Champion's League er ikke noget småt, håber at vi kan nå langt og kæmbe til det sidste i CL!
Xedem
479 indlæg. [Primavera]
d. 10/02/11 19:11
479 indlæg. [Primavera]
d. 10/02/11 19:11
@Mexes
Selvfølgelig skal vi da også det!
Men kiggede bare logisk på det :-)
Selvfølgelig skal vi da også det!
Men kiggede bare logisk på det :-)
Andreas
469 indlæg. [Primavera]
d. 13/02/11 23:04
469 indlæg. [Primavera]
d. 13/02/11 23:04
Scudetto'en er væk - ingen tvivl om det! I min verden har vi aldrig været seriøse kandidater til mesterskabet i den her sæson og kun i glimt har holdet vist det spil som holdet faktisk har potentiale til. Med de præstationer som holdet har leveret mod eksempelvis Cagliari, Cesena og Brescia, kan man knap nok tillade sig at drømme om mesterskabet!
Nu er der kun én ting der gælder og det er at kvalificere sig til europæisk fodbold i næste sæson. Umiddelbart tror jeg også at Champions League-pladserne røg her i weekenden (12/13 februar). Hvis vi skal op på bare kvalifikationspladsen (4. pladsen) skal vi være bedre end Inter, Udinese, Juventus og Palermo i de resterende kampe - personligt tror jeg ikke på at alle de fire hold smider flere point end os resten af sæsonen.
Den her sæson kan meget vel gå hen og blive den værste i meget lang tid. Desværre.
Nu er der kun én ting der gælder og det er at kvalificere sig til europæisk fodbold i næste sæson. Umiddelbart tror jeg også at Champions League-pladserne røg her i weekenden (12/13 februar). Hvis vi skal op på bare kvalifikationspladsen (4. pladsen) skal vi være bedre end Inter, Udinese, Juventus og Palermo i de resterende kampe - personligt tror jeg ikke på at alle de fire hold smider flere point end os resten af sæsonen.
Den her sæson kan meget vel gå hen og blive den værste i meget lang tid. Desværre.
TottiTheBest1
101 indlæg. [Talento]
d. 13/02/11 23:37
101 indlæg. [Talento]
d. 13/02/11 23:37
Ud med Ranieri.. så har vi måske en chance for at ende i top 4.. :S
132 indlæg. [Talento]
d. 07/02/11 15:23