Login
Glemt password Opret bruger

Adriano

Kategori: Generelt


DeRossi16
515 indlæg.
d. 17/01/11 18:13

Hej alle Romanistaer.

Nu vil jeg gerne høre folks meninger omkring Adriano. Nogle mener han er for fed og for dyr. Andre mener han skulle have lidt mere spilletid.
Så vil gerne høre hvad i mener om ham? Sæt ham evt. ind i angrebet og vis hvem han muligvis vil passe bedst med.



Kvistus
1556 indlæg.
d. 17. januar 2011

Jeg tror han kan blive virkelig god.. Han er jo umulig at vælte, så han kunne være god at have inde foran målet.
Menez og Vucinic ude på kanterne
Adriano og Borriello i boksen
det tror jeg ville passe meget godt.

[Rettet af: kvistus - 17/01/11 - 19:31]



Kelevra
1260 indlæg.
d. 17. januar 2011

Han er vel oplagt som targetman?


Koch
844 indlæg.
d. 17. januar 2011

Han skal tabe sig. Det er helt sikkert. Imod Cesena kunne man jo se hans mave hænge ud over trøjen. Det er ikke acceptabelt når man spiller professionel fodbold.
Men hvis han taber sig tror jeg godt han kan gøre en forskel. Synes også det er for tidligt at skille sig af med ham, når han kun har været i klubben i 6 måneder. Han fortjener nogle flere chancer.


burhøi
79 indlæg.
d. 17. januar 2011

Han har ikke slået til, men det var også et sats at købe ham! Men han er typen, der kan gøre en forskel, hvis han er skarp. Dog skal han tabe sig mindst ti kilo, før han er berettiget til at starte inde! Man kan vel sige, at han er meget børnevenlig, der er i hvertfald ingen skarpe kanter!!
Han kan såmænd bare blive til sommer og hvis han har nået niveauet der, så kan han blive! Det er dog yderst useriøst, at han ikke har tabt de ti kilo for lang tid siden. Nu har han været over et halvt år i klubben og det er ikke til at se, hvis han skulle have tabt sig!


Kelevra
1260 indlæg.
d. 17. januar 2011

Tror ligeså meget at motivation for at tabe sig mangler, han har brug for nogle opture i form af mere spilletid, og så skal han nok også få scoret = bedre kampform.


asromadk
3631 indlæg.
d. 17. januar 2011

4-4-2 med adriano og borriello på toppen HVER GANG. Og hvis de ikke er klar, skulle det have været okaka.. vucinic, menez, totti, skal bruges længere tilbage på banen.

adriano skal nok tabe sig hvis han spiller 90 min HVER gang.


Kvistus
1556 indlæg.
d. 20. januar 2011

Han er skadet i en måned



Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 21. januar 2011

Hvad snakker i om?? Han skal ikke have chancen. Delle skal bare tage sig sammen og tabe sig.. Allerde i JULI var det på plads at han skulle tabe sig, og specialprogrammer og træningen blev rettet på at han skulle tabe sig.. På trods af alt den indsats og alle de muligheder, står vi ½ år senere og delle er stadig for FED.. Det er bare ikke godt nok som professionel fodboldspillere. Vi er en topklub i en af de store ligaer i verden for helvede.. Det er altså ikke acceptabelt at have en professionel fodboldspiller der ikke magter at holde sig i form, det er da det mest simple at gøre.. Jeg mener helt klart at vi skal skibe os af med ham. Dårlig attitude, ingen professionalisme, surmuleri, problemer med disciplinen - PÅ ET HALVT ÅR.. Jeg kan slet ikke forstå at i er klar til at give ham flere chancer!!!


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 21. januar 2011

Don-Emilio. Definer top klub?
Vi har altså ikke midlerne til at bare hente hvem vi vil også vrage de andre.
Så derfor skal vi udnytte det vi nu har, og Adriano er vores og spillede udemærket imod Lazio.


Kvistus
1556 indlæg.
d. 21. januar 2011

@Don-emilio
Så du ikke roma-lazio? han er ikke fed... eller måske lidt, men det er ikke meget.


Skytt0
1510 indlæg.
d. 21. januar 2011

Han er ikke fed, bare stor... Mener personligt at han skal få chancen for at spille nogle kampe.. Hvis han så enten ikke imponere eller ikke kan ramme formen, så kan der til sommer blive overvejet, om hans fremtid ligger i Roma, eller i en anden klub...


Koch
844 indlæg.
d. 21. januar 2011

Han har også været en del skadet, som ikke just hjælper ham i hans mission om at komme i form. Plus der hele tiden florerer rygter om at han vil væk, som jeg tror påvirker ham lidt.
Han har jo stadig ikke helt fået chancen for at bevise sit værd. Derfor synes jeg det er lidt tidligt, at snakke om at sende ham videre.


kadim
68 indlæg.
d. 22. januar 2011

Giv ham mere spilletid , Så skal han nok vise hvem han virkelig er.



Sofus
3087 indlæg.
d. 22. januar 2011

Han har brug for spilletid. Tror hvis han får det skal han nok slå igennem.


burhøi
79 indlæg.
d. 22. januar 2011

Jeg mener ikke, at Adriano har samme kvalitet, som hverken Boriello, Menez, Vucinic eller TOTTI, så han er en dyr herre at have på bænken! Jeg er enig med Don-Emilio i, at han ikke viser nok seriøsitet og viser dårlig attitude, når han ikke er i bedre form! Hvis han bankede kasser ind til højre og venstre, så kunne han være så fed han ville! MEN Adriano har ikke vist nok til at han kan starte inde. Lad ham fise tilbage til Brasilien eller hvad han har lyst til i denne uge!! Det var en chance at tage og det kunne have været en fest, men han blev en fuser! Brug pengene på noget andet!


Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2011

Ikke fed?? Som top-atlet - jo.. Han er i forhold til vores andre spillere immobil på banen.. Han er slet ikke hurtig nok, og det vil jeg vove at påstå er pga. vægten.!
http://totalfootballmadness.com/wp-content/uploads/2010/12/Adriano.jpg

Det er altså ikke en fit fodboldspiller.


chrfog
333 indlæg.
d. 24. januar 2011

han er for stor ingen tvivl om det. han kan slet ikke accelere op i et nogenlunde tempo. han står meget stille med bolden, der skal dog 2-3 spillere til før, de kan pille den fra ham. det er virkelig synd, når man tænker på, hvad han kunne i inter for et par år siden. det er ligesom, der ikke rigtig er value for de penge han indkræver


P.Totti
1008 indlæg.
d. 24. januar 2011

folk der bare har den mindste forstand på fodbold, kan tydeligt se at adriano har et kæmpe talent, i de kampe han har spillet har han vist prøver på hans tekniske færdigheder, og han er utrolig nærkampsstærk, fylder meget inde i boksen.

JA han er stor, ja han er langsom, og ja han har ikke præsteret optimalt endnu, men det vigtigeste for en spiller der ikke er i form er at få spilletid, hvilket han stort set ikke har fået. de kampe han endelig har spillet har været svære kampe, (milan, lazio), hvorimod det måske havde været bedre at lade ham få spilletid mod de mindre gode hold og tanke lidt selvtillid.

Han har ydermere været meget skadesplaget i den første tid i klubben hvilket heller ikke er med til at hjælpe ham på rette vej.

I mine øjne er han alligevel et kæmpe scoop for klubben, hvis han bare kommer tilbage på 80-90 % er vi seriøse kandidater til titlen næste sæson. vi mangler en rigtig goalgetter, sidst vi havde en vandt vi (batigol). tænk på at klubben stort set ikke har penge til transfer, vi kan altså ikke købe verdensstjerner, og hvis vi havde kunne vi sikkert heller ikkke alligevel, har aldrig hørt en verdensstjerne sige at han vil til roma, de vil alle til milan, juve eller inter. Vi har tilgengæld en potentiel verdensstjerne i adriano, som andre storklubber også gerne ville have, turde bare ikke købe ham, det gjorde derimod vi...

så til alle jer Adriano hatere, støt ham som i støtter holdet, tro på ham som i tror på Totti, er selv kæmpe totti fan gennem 15 år, og selv en stor fan må indrømme at manden ikke har præsteret i år, men på trods af det har han stadig stor opbakning, brug forhelvede noget af den på adriano.

Adriano mangler spilletid, tro på sig selv, og tillid for fansene, go hvis har får det, er jeg 150% på at han betaler tilbage med fantastisk spil....

slut herfa!!!!


Kelevra
1260 indlæg.
d. 24. januar 2011

Altså udover han måske har lidt ekstra kilo i forhold til den gang han spillede i Inter, så har det jo aldrig været nogen hemmelighed at han er en meget stor spiller - ikke fedme mæssigt men bare en stor krop.

Spilletid = vægttab, selvtillid, loyalitet, kampform, mål.



Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 24. januar 2011

Tag jer dog sammen.. Man behøver ikke få spilletid for at tabe sig og holde sig fit.. Manden er overvægtig, og det kan sagtens holdes nede ved en fokuseret og motiveret træningsindsats.. Kan han ikke magte at holde sig fit til at få spilletid, så skal han ikke have spilletid.. Den holdning er for lad til en professionel fodboldspiller..


Nicklas95
326 indlæg.
d. 25. januar 2011

det kunne ikke skrives bedre P.Totti.


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma