AS-Roma.dk
Husk Opret

Roma -Lazio kamp 13. Marts

Tilbage til Generelt

Lupi10
49 indlæg. [Romanisti]
d. 09/01/11 21:34
Hej alle.

jeg skal en tur til Rom og se Roma - Lazio kampen den 13. Marts. Jeg har tænkt mig at bestille billetterne over nettet, men da jeg ikke har gjort dette før, vil jeg lige høre om der er nogen der har erfaringer med dette, og hvor det er billigst at købe dem?
Har set nogen på ticket2.com, onlineticketsexpress.com og på rejsefeber.dk. Nogle der har erfaringer med disse???

Forza Roma!!!
Burhøi
77 indlæg. [Romanisti]
d. 09/01/11 22:17
Hej Lupi10
Jeg har brugt ARTE, men det er meget dyrt!! Du må kunne gøre det billigere!! Men jeg ville være sikker på en billet til derbyet i 2007, så jeg tog den absolut dyre løsning og jeg mener, at jeg gav ca 800 kr.(Dog en god plads)for en billet!
God tur!
LassW
71 indlæg. [Romanisti]
d. 10/01/11 00:17
Jeg har erfaringer med onlineticketsexpress.com. Det var meget dyrt! Men service var i top og de var gode til at svare på mails. Dog en alt for dyr løsning sikkert.
Giallorossi
312 indlæg. [Primavera]
d. 12/01/11 12:37
Hvis du kommer derned nogle dage før er det måske muligt at købe en billet dernede...

Pak roma-trøjen under jakken når du går fra stadion..! :)
TottiErMejo
1113 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 12/01/11 17:51
ahhh Giallorossi. tror mere det er lazio fansene der skal pakke deres trøjer væk. 1 det er Roma-lazio. 2 der er mange flere Roma fans i selve Rom. de der små fascistser i lazio skal bare passe på ellers for de en ordenlig en som altid. de kan skride tilbage til Viterbo. Lazio byen.
Giallorossi
312 indlæg. [Primavera]
d. 12/01/11 22:12
Vi var dernede i den modsatte kamp, med Lazio som hjemmehold... Men tror virkelig ikke det er det der afgør det..

Der blev vi anbefalet ikke at ha' noget på der viste hvem vi støttede...
Der var en ret så ubehagelig stemning udenfor stadion da vi gik derfra efter kampen, så vi fik pludselig lidt lyst til at pakke tingene under jakkerne..

[Rettet af: Giallorossi - 12/01/11 - 22:13]
Vucinic_thebest
88 indlæg. [Romanisti]
d. 18/01/11 18:05
jeg vil give tottiermejo ret det er lazio der skal passe på i selve rom!
Lush
7 indlæg. [Romano]
d. 22/01/11 00:31
Vucinic_thebest - Har du overhovedet været i Rom og se Derby? Og hvis ikke, hvordan kan du så udtale dig om hvem der skal pakke hvad sammen? Både Roma og Lazio har rigtig rabitte fans, så det lige meget hvem der har ude og hjemmebane fordel. Kampene foregår over hele byen.

Men til Lupi10 - Tag gerne derned en dag eller 2 før og gå ind i Roma shoppen og køb billetten der. Husk at medbringe pas til registering af billeten.
LassW
71 indlæg. [Romanisti]
d. 24/01/11 22:57
Sjovt som vi pludselig har fået ultras på dette forum :)

@ TottiErMejo

Du lyder til at have ualmindelig meget erfaring indenfor ultras miljøet i Rom? ;)

TottiErMejo
1113 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 25/01/11 07:03
Ja ser de Italienske nyhedder. og det er næste altid lazio fans der bliver overfaldet rundt omkring i Rom. i selve Rom har Roma flere fans og desværre lidt flere af de hjernedøde. men ja er godt inde i stoffet.

Kontakt | © Copyright 2003-2012 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca