AS-Roma.dk
Husk Opret

Afstemningen - Diskution

Tilbage til Generelt

TottiTheBest
1241 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 26/10/10 20:50
Her er så tråden, som kan bruges til og uddybe hvorfor man netop har stemt på, at Ranieri skal fyres eller blive..

Jeg har personligt, stemt på at han skal fyres, idet jeg synes hans egenskaber når det gælder taktik/formation og udskiftninger er MEGET dårlige.. Derudover synes jeg han nu har fået rimelig lang tråd til og redde holdet, hvilket han ikke har kunnet..

Han har også mistet al kontrollen omkring spillerne, som er meget uenig i hans taktik og udskiftninger - hvilket klart kan ses på spillerne som indtil videre flere gange har været ude og kritisere ham..
LassW
71 indlæg. [Romanisti]
d. 26/10/10 21:59
Ledelsen er klart nødt til at tage konsekvensen af de interne problemer samt de dårlige resultater, få ham væk..

Det kan dog være, at han simpelthen er for dyr at fyre og klubben ikke har råd?
Kvistus
1422 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 26/10/10 22:25
Han skal blive et par kampe mere hvis vi taber dem skal han fyres.. Tilfreds?
Sofus
1495 indlæg. [Capitan Futuro]
d. 27/10/10 07:28
Helt enig med Kvistus (:
Kadim
68 indlæg. [Romanisti]
d. 27/10/10 08:42
Fuck ham lige ud , er træt af at kigge på ham , jeg hader den 4-4-2 stilling , den er så dårlig og passer ikke i Roma, totti skal ikke spille angriber forfanden , han skal spille på midtbanen , der er han meget bedre de så vi mod Basel , da han trak ned i banen , kom han med en klasse aflevering til borriello , her er min taktik den som de plegede at spile

j.sergio

cassetti - burdisso - juan - Riise
De rossi - pizzaro
menez - Totti - vucinic
borriello

så kommer resultaterne , stille og roligt
TottiTheBest
d. 27/10/10 16:01
@ Kvistus

Men hvis han nu fik et par kampe mere, og det ikke lykkedes ham og få klubben på rette spor igen.. Er det så ikke allerede forsent og skifte træner? På det tidspunkt vil muligheden for, at komme i CHL jo nærmest udløbe.. og måske endda også Europa League..

@ Kadim
Kan ikke blive mere enig i din opstilling!
- Dog synes jeg klart det Mexes og Cicinho der skal på istedet for Burdisso/Cassetti..
Burhøi
77 indlæg. [Romanisti]
d. 27/10/10 20:58
Jeg tror simpelthen ikke på, at han kan styre tropperne ud af det her kaos!Han virker til at være så bange for at resultaterne udebliver, så han "panikker" Jeg tænkte, at hvis det nu gav to sejre over Parma og Lecce, så måtte det gå den rigtige vej, men allerede efter Parmakampen kan det ikke lade sig gøre!! Så der er desværre kun en(og dyr) vej tilbage, for nu skal der altså ske noget! Heldigvis har de andre formodede tophold også klokket lidt i det, men nu trækker de altså så småt fra! Nu må vi ikke gøre det umuligt for os at nå den pengemæssigt livsvigtige Champions league kvalificering og allervigtigst Scudettoen!!
TottiTheBest
d. 27/10/10 21:46
Helt enig Burhøi!

Det netop det, at hvis der går en 2-3 kampe mere i Serie A uden at holdet er tilbage på rette spor, så tror jeg ikke der nogen mulighed for at nå nogen top-placering..
Johannt
33 indlæg. [Romanisti]
d. 28/10/10 15:21
har ikke noget imod ham og jeg var vild glad for ham sidste sæson. Kan bare ikke overskue tanken om at Vucinic og Okaka er på vej væk, de må bare ikke forlade os, de er jo en del af "det nye Roma".
Har også lige et spørgsmål: hvorfor er det så længe siden vi har haft en træner som har brugt Totti på den offensive, han er jo en komplet playmaker og har lavet nogle vidunderlige assist indtilvidere i sæsonen, hvor han ikke har scoret et eneste mål.
TottiTheBest
d. 29/10/10 16:01
Har lige læst, at Ranieri valgte og købe C. Poulsen istedet for Xabi Alonso da han var træner for Juventus - siger måske lidt hvor "god" han er til og bedømme spillere :)..

Kontakt | © Copyright 2003-2012 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca