Afstemning - Skal Ranieri fyres?
TottiTheBest
1241 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 26/10/10 20:47
d. 26/10/10 20:47
Fyres!
Kvistus
1422 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 26/10/10 21:26
1422 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 26/10/10 21:26
EDIT: blive...
[Rettet af: kvistus - 26/10/10 - 22:24]
[Rettet af: kvistus - 26/10/10 - 22:24]
LassW
71 indlæg. [Romanisti]
d. 26/10/10 21:57
71 indlæg. [Romanisti]
d. 26/10/10 21:57
Fyres! (Sjovt vedkommende over mit indlæg ikke forstår, at evt. kommentarer skal skrives i en anden tråd)
Von_Goal
37 indlæg. [Romanisti]
d. 26/10/10 22:28
37 indlæg. [Romanisti]
d. 26/10/10 22:28
FYRES!!!!
Mexes
641 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 26/10/10 22:35
641 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 26/10/10 22:35
blive.
det er spillerne der underpræstere.
det er spillerne der underpræstere.
Xedem
479 indlæg. [Primavera]
d. 26/10/10 23:41
479 indlæg. [Primavera]
d. 26/10/10 23:41
Fyres
- Som manager er man ham der tager ansvaret. Det hele er kaos lige nu, og jeg tror ikke på, at han kan få styr på omklædningsrummet igen, og skaffe os resultater. Jeg synes IKKE han er en vinder!
[Rettet af: Xedem - 26/10/10 - 23:42]
- Som manager er man ham der tager ansvaret. Det hele er kaos lige nu, og jeg tror ikke på, at han kan få styr på omklædningsrummet igen, og skaffe os resultater. Jeg synes IKKE han er en vinder!
[Rettet af: Xedem - 26/10/10 - 23:42]
Sofus
1495 indlæg. [Capitan Futuro]
d. 27/10/10 07:26
1495 indlæg. [Capitan Futuro]
d. 27/10/10 07:26
Blive.
II-Capitano
321 indlæg. [Primavera]
d. 27/10/10 09:56
321 indlæg. [Primavera]
d. 27/10/10 09:56
KAN HAN SÅ KOMME VÆK I EN FART !!!
Kadim
68 indlæg. [Romanisti]
d. 27/10/10 10:01
68 indlæg. [Romanisti]
d. 27/10/10 10:01
Fandme , Han skal langt væk som muligt.
Montella9
94 indlæg. [Romanisti]
d. 27/10/10 16:28
94 indlæg. [Romanisti]
d. 27/10/10 16:28
Fyres!
Vulvasker
62 indlæg. [Romanisti]
d. 27/10/10 19:16
62 indlæg. [Romanisti]
d. 27/10/10 19:16
Fyres!
- vi har brug for en visionær træner, der kan sætte andet end forsvarsbold højt.
- vi har brug for en visionær træner, der kan sætte andet end forsvarsbold højt.
Burhøi
77 indlæg. [Romanisti]
d. 27/10/10 20:49
77 indlæg. [Romanisti]
d. 27/10/10 20:49
FYRES!
Il Lupi
47 indlæg. [Romanisti]
d. 04/11/10 14:34
47 indlæg. [Romanisti]
d. 04/11/10 14:34
hvor er I dumme at høre på alle sammen!
sidste år elskede alle jer ham for hans sindssyge og overmenneskelige arbejde i ASR og nu fordi der er en lille smule modgang - vil I af med ham hurtigst muligt. Jeg er fuldstændig enig med 'mexes', at det er spillerne der underpræsterer og jeg er sikker på at vores træner retter op på problemerne. alle klubber har nedture, dårlige kampe og kriser, men i disse kedelige perioder handler det sgu at være ordentlige fans og bakke sit hold og ledelse op, i stedet for den der taber vilje I alle sammen har. Roma er som livet - det er ikke altid det går som man ville have det, men alligevel må man bide det i sig og komme videre, i stedet for at give op!
Ranieri har min fulde opbakning!
sidste år elskede alle jer ham for hans sindssyge og overmenneskelige arbejde i ASR og nu fordi der er en lille smule modgang - vil I af med ham hurtigst muligt. Jeg er fuldstændig enig med 'mexes', at det er spillerne der underpræsterer og jeg er sikker på at vores træner retter op på problemerne. alle klubber har nedture, dårlige kampe og kriser, men i disse kedelige perioder handler det sgu at være ordentlige fans og bakke sit hold og ledelse op, i stedet for den der taber vilje I alle sammen har. Roma er som livet - det er ikke altid det går som man ville have det, men alligevel må man bide det i sig og komme videre, i stedet for at give op!
Ranieri har min fulde opbakning!
TottiTheBest
d. 04/11/10 15:36
d. 04/11/10 15:36
LL Lupi #
Jeg har hele tiden været imod hans taktik/formacion.. hvilket jeg stadig er..
Jeg fatter ikke hvorfor Roma ikke kan spille med 4 offensive? når vi måske har verdens bedste midtbane med De Rossi og Pizarro.. derudover har vi MEGET gode forsvarsspillere.. Så hvorfor ikke starte med både Totti, Borriello, Vucinic og Menez på banen fra start?
Jeg har hele tiden været imod hans taktik/formacion.. hvilket jeg stadig er..
Jeg fatter ikke hvorfor Roma ikke kan spille med 4 offensive? når vi måske har verdens bedste midtbane med De Rossi og Pizarro.. derudover har vi MEGET gode forsvarsspillere.. Så hvorfor ikke starte med både Totti, Borriello, Vucinic og Menez på banen fra start?
Asromadk
1061 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 04/11/10 15:54
d. 04/11/10 15:54
Ny ejer med penge til januars transfer vindue. Ranieri skal have inflydelse (og rent faktisk kunne erhverve sig nogle spillere han vil arbejde med) og så skal have han til sommer.. Og der skal han bare få klubben i CHL for at fortsætte ihvertfald ½ år mere.
sådan ser jeg det efterhånden. hvis roma fyrer ranieri nu, vil der opstå endnu mere kaos. en imidlertidig træner vil blive hentet ind (han vil nok blive erstattet når der kommer ny ejer), og det vil højst give 2-3 kampe med effekt, hvorefter spillet vil falde sammen igen. det har ik noget med ranieri at gøre.. det havde ik noget med Spaletti at gøre. det er klubben, og måden tingen har kørt på der får holdet til at falde sammen.,.
jeg er en af de første til altid at sige, "hvor er deres moral, vindermentalitet, gejst, osv osv osv"... MEN.. kan bare efterhånden heller ikke lade være med efterfølgende at tænke, "jeg kan sku godt forstå det".. det sejler for klubben på alle punkter, med ungdom, transfer, ledelse..
og så kan man jo spørge sig selv, om det ikke er logisk at roma har en "midterholds" attitude når klubben på alle andre punkter opfører sig som et midterhold. JEg er ikke en stor fortaler af penge (og magten deraf), men man kan bare heller ikke booste moralen på et hold, når man blot bliver ved med lige knapt at overleve transfervinduerne.
sådan ser jeg det efterhånden. hvis roma fyrer ranieri nu, vil der opstå endnu mere kaos. en imidlertidig træner vil blive hentet ind (han vil nok blive erstattet når der kommer ny ejer), og det vil højst give 2-3 kampe med effekt, hvorefter spillet vil falde sammen igen. det har ik noget med ranieri at gøre.. det havde ik noget med Spaletti at gøre. det er klubben, og måden tingen har kørt på der får holdet til at falde sammen.,.
jeg er en af de første til altid at sige, "hvor er deres moral, vindermentalitet, gejst, osv osv osv"... MEN.. kan bare efterhånden heller ikke lade være med efterfølgende at tænke, "jeg kan sku godt forstå det".. det sejler for klubben på alle punkter, med ungdom, transfer, ledelse..
og så kan man jo spørge sig selv, om det ikke er logisk at roma har en "midterholds" attitude når klubben på alle andre punkter opfører sig som et midterhold. JEg er ikke en stor fortaler af penge (og magten deraf), men man kan bare heller ikke booste moralen på et hold, når man blot bliver ved med lige knapt at overleve transfervinduerne.
TottiTheBest
d. 04/11/10 16:02
d. 04/11/10 16:02
Jeg tror ikke det hjælper at Ranieri får ordenligt med penge til og hente spillere ind.. Det så vi i f.eks. juventus, hvor Ranieri hentede masser af spillere ind, men de fleste var bare ikke særlig "gode".. Jeg tror simpelthen Ranieri er meget dårlig til og bedømme spillere, et eksempel er fra hans juventus tid, hvor han valgte C. Poulsen fremfor Xabi Alonso - her vil selv min lillebror på 7år vælge Xabi alsono :)..
Jeg har gennem hele Ranieri's tid hos Roma, været imod hans startopstillinger hver uge.. jeg tror aldrig han har stillet med den mest optimale opstilling - efter min mening..
F.eks. synes jeg klart Cicinho skal spille istedet for Cassetti. 1. Cicinho bliver meget sjældent rullet (Som cassetti gør tit) og 2. Cicinho er meget bedre offensivt (mens Cassetti 3 ud af de 5 gange han kommer med op til et indlæg, laver et lorte indlæg)..
[Rettet af: TottiTheBest - 04/11/10 - 16:04]
Jeg har gennem hele Ranieri's tid hos Roma, været imod hans startopstillinger hver uge.. jeg tror aldrig han har stillet med den mest optimale opstilling - efter min mening..
F.eks. synes jeg klart Cicinho skal spille istedet for Cassetti. 1. Cicinho bliver meget sjældent rullet (Som cassetti gør tit) og 2. Cicinho er meget bedre offensivt (mens Cassetti 3 ud af de 5 gange han kommer med op til et indlæg, laver et lorte indlæg)..
[Rettet af: TottiTheBest - 04/11/10 - 16:04]
Asromadk
d. 04/11/10 16:57
d. 04/11/10 16:57
Ja jeg har godt hørt denne nyhed før, men vil nu også mene det er hårdt sat op. "Ranieri valgte med sin pegefinger klart og tydeligt poulsen frem for alonso". Der skal man nok tage højde for fx pris, hvad Ranieri havde i tankerne med denne midtbane, og hvad evt. andre i klubben havde at skulle have sagt. Men selvfølgelig primær pris. Jeg er selv tilhænger af Christian Poulsen, så mener godt han kunne have fået mere ud af det. Men det vel ligeså meget Juventus skyld. Ranieri har ikke som ene mand hentet ham
Chrfog
163 indlæg. [Talento]
d. 04/11/10 18:03
163 indlæg. [Talento]
d. 04/11/10 18:03
jeg synes, at der er begyndt at komme lidt mere mening bag hans udskiftninger, der er spillere, som jeg stadig gerne vil se noget mere og det er tydeligt, at "start 11'eren" ikke kan magte 90 minutter, da vi ofte har det svært de sidste 30 minutter. meget af hele holdets performance kommer til totti's dagsform. hans overblik er virkelig godt, men der er tider, hvor jeg synes han ikke leverer varen og kunne godt tænke mig at se, hvordan det gik med f.eks okaka eller adriano på den plads. simplicio har skuffet mig, selvom jeg ikke havde de store forventninger. adriano er måske stadig stor, men lad os bruge det til vores fordel. han har en virkelig god teknik og en god næse for, hvordan afleveringerne skal ligge. giv ham dog chancen. og at vi ikke brugeer okaka noget mere, nå vi nu ikke gad finde en lejer virker helt hul i hovedet. men jeg krydser fingre for, at ranieri sidder her på forum og forstår dansk eller smider det en tur i google translate
TottiTheBest
d. 04/11/10 21:05
d. 04/11/10 21:05
Asromadk #
Jeg har nu læst, at Ranieri havde sidste ord på hvem han ville have på holdet af Poulsen og Xabi Alonso..
Men men som jeg skrev før, tror jeg aldrig Ranieri har stillet med det mest optimale hold til en eneste kamp - efter min mening..
Jeg har nu læst, at Ranieri havde sidste ord på hvem han ville have på holdet af Poulsen og Xabi Alonso..
Men men som jeg skrev før, tror jeg aldrig Ranieri har stillet med det mest optimale hold til en eneste kamp - efter min mening..
Burhøi
77 indlæg. [Romanisti]
d. 04/11/10 21:30
77 indlæg. [Romanisti]
d. 04/11/10 21:30
IL lUPI
jeg mener nu stadig, at Ranieri har en for defensiv tilgang til tingene og ikke har modet til at stille en opstilling, som er så offensiv som muligt, for det har han spillerne til. Det er altså ikke Juventus, at han er træner for denne gang! Det er først nu, hvor det hele ligesom er sat på spidsen og flere spillere har tilkendegivet, at det ikke er den rigtige taktik, at han tør satse lidt! For mig har han virket til at "panikke" og han er ikke den træner, som jeg ser, er den rigtige for Roma! Sorry!
Det er ikke kun spillerne, der har underpræsteret, men simpelthen en for defensiv tilgang til tingene og forkert holdopstilling. Jeg ser altså hellere, at Roma spiller god fodbold, fremfor den der defensive tilgang, som jeg mener, at Ranieri er tilhænger af!!
jeg respekterer din beundring for Ranieri, men for mig er han bare ikke den rigtige træner og det har han aldrig været! Men så længe, at han er i Roma, så håber jeg virkelig, at han kan få det bedste frem i vores klub! Jeg tvivler dog og jeg ser gerne et trænerskifte, med mindre at han får en anden tilgang til tingene!!
jeg mener nu stadig, at Ranieri har en for defensiv tilgang til tingene og ikke har modet til at stille en opstilling, som er så offensiv som muligt, for det har han spillerne til. Det er altså ikke Juventus, at han er træner for denne gang! Det er først nu, hvor det hele ligesom er sat på spidsen og flere spillere har tilkendegivet, at det ikke er den rigtige taktik, at han tør satse lidt! For mig har han virket til at "panikke" og han er ikke den træner, som jeg ser, er den rigtige for Roma! Sorry!
Det er ikke kun spillerne, der har underpræsteret, men simpelthen en for defensiv tilgang til tingene og forkert holdopstilling. Jeg ser altså hellere, at Roma spiller god fodbold, fremfor den der defensive tilgang, som jeg mener, at Ranieri er tilhænger af!!
jeg respekterer din beundring for Ranieri, men for mig er han bare ikke den rigtige træner og det har han aldrig været! Men så længe, at han er i Roma, så håber jeg virkelig, at han kan få det bedste frem i vores klub! Jeg tvivler dog og jeg ser gerne et trænerskifte, med mindre at han får en anden tilgang til tingene!!
TottiTheBest
d. 04/11/10 22:20
d. 04/11/10 22:20
Lige præcis Burhøi!
Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor han bare ikke kan stille med 4 offensive på banen af gangen, når vi nu har et meget stærkt forsvar + De Rossi/Pizarro på midtbanen.. Tror virkelig vi vil kunne dominere modstanderen og score masser af mål..
sådan her:
De Rossi - Pizarro
Menez - Totti - Vucinic
Borriello
Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor han bare ikke kan stille med 4 offensive på banen af gangen, når vi nu har et meget stærkt forsvar + De Rossi/Pizarro på midtbanen.. Tror virkelig vi vil kunne dominere modstanderen og score masser af mål..
sådan her:
De Rossi - Pizarro
Menez - Totti - Vucinic
Borriello
Burhøi
77 indlæg. [Romanisti]
d. 04/11/10 22:30
77 indlæg. [Romanisti]
d. 04/11/10 22:30
Puha, den opstilling(ideal) kunne være spændende at se, bare en gang!!
De Rossi og Pizarro skal nok klare skærene, de er villige til at æde sig selv og så har vi altså nogle fremme, der vil spille fodbold!! Tottithebest, den må du lige fikse med Ranieri!!
De Rossi og Pizarro skal nok klare skærene, de er villige til at æde sig selv og så har vi altså nogle fremme, der vil spille fodbold!! Tottithebest, den må du lige fikse med Ranieri!!
Koch
667 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 04/11/10 22:36
667 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 04/11/10 22:36
Jeg tror en af grundene til Ranieris tilgang til en defensiv opstilling er Cassetti, eller i det hele taget vores højre backs, som har defensive mangler. Derfor vælger Ranieri at stille med løbestærke folk som Brighi og Perrotta på ude på højresiden, Cassetti kan ikke klare det alene. Hvis vi skal kunne klare den opstilling vi alle tørster efter, bliver vi nødt til at skaffe os en ny, stærkere back.
[Rettet af: koch - 04/11/10 - 22:37]
[Rettet af: koch - 04/11/10 - 22:37]
TottiTheBest
d. 05/11/10 00:45
d. 05/11/10 00:45
# Koch
jeg tror altså også at grunden til Cassetti kommer til og se endnu dårligere ud, er at vi står alt for langt tilbage på banen og lader modstanderen komme op og spille bolden rundt på vores banehalvdel..
Hvis nu Ranieri stillede lidt mere offesivt, og fik holdet til og holde et meget større pres på modstanderen, ville Cassetti måske max. 3-4 gange i løbet af en kamp være i en mod en situation, hvorimod han pt kommer i en mod en situationer i min. 6-7 gange i løbet af en kamp. Netop pga. alt for defensiv indstiling til kampen.
Der masser af store hold der har en back som er "rimelig" dårlig defensivt, men som ikke kommer til syne netop fordi de presser langt på banen.. Hvorimod Roma giver deres eget forsvar meget større problemer pga. defensiv tilgang..
jeg tror altså også at grunden til Cassetti kommer til og se endnu dårligere ud, er at vi står alt for langt tilbage på banen og lader modstanderen komme op og spille bolden rundt på vores banehalvdel..
Hvis nu Ranieri stillede lidt mere offesivt, og fik holdet til og holde et meget større pres på modstanderen, ville Cassetti måske max. 3-4 gange i løbet af en kamp være i en mod en situation, hvorimod han pt kommer i en mod en situationer i min. 6-7 gange i løbet af en kamp. Netop pga. alt for defensiv indstiling til kampen.
Der masser af store hold der har en back som er "rimelig" dårlig defensivt, men som ikke kommer til syne netop fordi de presser langt på banen.. Hvorimod Roma giver deres eget forsvar meget større problemer pga. defensiv tilgang..
Asromadk
d. 05/11/10 11:15
d. 05/11/10 11:15
*TottiTheBest. - Det passer sikkert, men det kan heller ikke afvises at han har fået beskeden, "vælg en af de her to, hvis du vælger alonso har du ikke flere penge, hvis du vælger Poulsen har du stadig penge at købe ind for"..
Ja jeg er heller ikke lige enig i det med at forsvaret og midtbanen nok skal klare det hele. De burde kunne, men synes for tit det ser skidt ud når forsvaret fanges isoleret og holdet ikke når bag bolden.
Ja jeg er heller ikke lige enig i det med at forsvaret og midtbanen nok skal klare det hele. De burde kunne, men synes for tit det ser skidt ud når forsvaret fanges isoleret og holdet ikke når bag bolden.
Asromadk
d. 05/11/10 11:19
d. 05/11/10 11:19
Men er enig i at holdet burde presse højere og "ligne" et mesterhold. Pille bolden fra de andre inden de overhovedet når at komme igang med at angribe.. Men det går dybere end som så. Holdet har hverken selvtillid eller spillet til at gøre sådan. Og holdet hænger ikke sammen offensivt, og derfor er det også svært at få presset til at fungere. Har svært ved at se hvordan sådan et pres skal fungere med spillere som totti og vucinic.
AS-Roma-Italien
1002 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 08/11/10 21:23
1002 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 08/11/10 21:23
HAHAHA Ja jeg gider ihvertfald hverken svare blive eller fyres.
Gjorde man det nu ville det bare være dobbeltmoralsk:D
Men meget sjovt at tænke på hvor hurtigt det vender, og hey husk lige dette.
4 derbys under Ranieri og 4 sejr??!!!
laziomerda
Gjorde man det nu ville det bare være dobbeltmoralsk:D
Men meget sjovt at tænke på hvor hurtigt det vender, og hey husk lige dette.
4 derbys under Ranieri og 4 sejr??!!!

laziomerda
TottiTheBest
d. 09/11/10 19:45
d. 09/11/10 19:45
Jeg stemmer nu stadig klart for at Ranieri bliver fyret, hvis det gør at Hiddink, Leonardo eller Rijkaard kommer til som træner.. er stadig uenig i mange af de ting Ranieri gør og vil ikke være ked af og se ham forlade klubben!
Men det betyder da slet ikke, at jeg ikke er meget glad for at det begyndt og se bedre ud for ham! håber da virkelig han kan få holdet i toppen! :)
Men det betyder da slet ikke, at jeg ikke er meget glad for at det begyndt og se bedre ud for ham! håber da virkelig han kan få holdet i toppen! :)
La Magica
27 indlæg. [Romanisti]
d. 01/12/10 17:33
27 indlæg. [Romanisti]
d. 01/12/10 17:33
Hernede bliver der snakket meget om Ex-romanista Carlo Ancelotti.
Han virker selv meget opsat på at komme til Rom og at dømme efter både kommentarerne i bunden og den generelle stemning overfor en træner der har vundet CL 2 gange er vejen banet hvis Ranieri fejler slemt (eller den nye ejer har nye planer.
LINK
[Rettet af: la magica - 01/12/10 - 17:34]
Han virker selv meget opsat på at komme til Rom og at dømme efter både kommentarerne i bunden og den generelle stemning overfor en træner der har vundet CL 2 gange er vejen banet hvis Ranieri fejler slemt (eller den nye ejer har nye planer.
LINK
[Rettet af: la magica - 01/12/10 - 17:34]
Montella
131 indlæg. [Talento]
d. 06/12/10 09:52
131 indlæg. [Talento]
d. 06/12/10 09:52
Som La Magica nævner er det helt naturligt Ancelotti blir sat i forbindelse med Roma.. Han er Roma mand som Ranieri er det og russernes tålmodighed varer ikke for evigt i Chelsea som vi har set det før (Scolari og tildels Mourinho)
Spørgsmålet er om vi kan tåle - ved en evt fyring af Ancelotti - at lade så stort et navn gå vores næse forbi!!
Ranieris dispositioner og taktiske oplæg har til tider været helt hen i vejret!!! Men noget må man kunne siden han af to omgange har formået at hive os op af en krise og starte en imponerende sejrsrække (her står vores forårssæson nok tydeligst).. Jeg mener bare at et hold som Roma, med den offensive linie ikke burde være tilfreds med så store udsving i præstationerne.. Jo, spillerne bærer et stort ansvar men det er nu engang træneren der sætter holdet og skal sætte holdet psykisk op til kampene.. Jeg er træt og skuffet over vores evne til helt at opgive kampene til sidst og overlade spillet til modstanderen hvis du har en 2-0 føring.. Det må sku være Ranieris opgave at få spillerne til at holde fokus og momentum..
Aller helst ser jeg en Spalletti tilbage i klubben med hans fantasiske offensive og positive tilgang til spillet men jeg drømmer også om en Ancelotti i klubben.. Han har titlerne på cv'et og Roma i hjertet.
Noget skal der ihvertfald snart ske, så vi ka komme op i toppen hvor vi hører til!
Spørgsmålet er om vi kan tåle - ved en evt fyring af Ancelotti - at lade så stort et navn gå vores næse forbi!!
Ranieris dispositioner og taktiske oplæg har til tider været helt hen i vejret!!! Men noget må man kunne siden han af to omgange har formået at hive os op af en krise og starte en imponerende sejrsrække (her står vores forårssæson nok tydeligst).. Jeg mener bare at et hold som Roma, med den offensive linie ikke burde være tilfreds med så store udsving i præstationerne.. Jo, spillerne bærer et stort ansvar men det er nu engang træneren der sætter holdet og skal sætte holdet psykisk op til kampene.. Jeg er træt og skuffet over vores evne til helt at opgive kampene til sidst og overlade spillet til modstanderen hvis du har en 2-0 føring.. Det må sku være Ranieris opgave at få spillerne til at holde fokus og momentum..
Aller helst ser jeg en Spalletti tilbage i klubben med hans fantasiske offensive og positive tilgang til spillet men jeg drømmer også om en Ancelotti i klubben.. Han har titlerne på cv'et og Roma i hjertet.
Noget skal der ihvertfald snart ske, så vi ka komme op i toppen hvor vi hører til!
d. 26/10/10 20:45
Derfor synes det ville være spændende lige og få et overblik over hvor mange der gerne vil have en ny træner til klubben lige nu, og hvor mange der stadig tror på ham..
Vidste ikke helt hvor jeg skulle placere afstemningen, men her er den så..
Jeg vil gerne bede jer om ikke at diskutere/give jeres holdninger til kende herunder, men derimod KUN stemme på, om han skal fyres eller ej.. Derfor har jeg også lavet en Forum til og diskutere meninger og holdninger om situationen..
Så skriv herunder enten "Fyres" eller "Blive" og intet andet, så det meget nemmere og få et overblik over hvor mange der har stemt på hvad - og derudover gerne komme med holdninger/meninger om afstemningen under forummet "Afstemningen - Diskution"...
Håber alle er friske på, at stemme :)