Login
Glemt password Opret bruger

Derby della Capitale

Kategori: Generelt


Aggerbeck
47 indlæg.
d. 13/08/10 23:26

Hey Romanistas !
Vi er et par stykker, der overvejer at tage til Rom d. 13 marts 2011 for at se opgøret mellem Roma og Lazio (selvfølgelig med hjemmebanefordel til Roma).
Er der nogen, der ved noget om, hvor svært det er at få billetter til kampen ? Og i den forbindelse også, hvor man i givet fald kan få fat på nogle stykker ? Jeg formoder, at systemet fungerer således, at der bliver åbnet for billetsalget til kampen ca. 2 uger før ?


Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 14. august 2010

Du kan købe billetter i Rom dagen før kampdagen. Ingen problemer der. Du skal bare holde øje med hvordan Roma Store (f.eks. på Piazza Colonna) begynder at sælge billetter til kampen. Ingen grund til at købe dem over nettet da de også altid er dyrere!



Aggerbeck
47 indlæg.
d. 14. august 2010

Tak for det. Jeg var nemlig meget i tvivl om, hvor svært det er, at få billetter til så stor en kamp. Nogen idé om, hvad prisen på billetterne ligger på? Er bare nysgerrig. Kunne ikke lige komme ind på billetsalget på Roma Stores hjemmeside.


fsc
2 indlæg.
d. 31. august 2010

Jeg planlægger en tur til derbyet i november. Men jeg er meget i tvivl om hvad man skal forvente af spilletidspunkt med den nye tv-aftale. Er det søndag aften, der er det mest sandsynlige (for så tager jeg et fly lørdag morgen), eller er det sandsynligt, at det bliver en lørdagskamp?


Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 31. august 2010

Vil tro det er en søndagskamp.

Og priserne er fine. 200 danske kr og så er du langt!


fsc
2 indlæg.
d. 01. september 2010

Ja, det satser jeg også på. Men med den nye tv-aftale er det svært helt at vide sig sikker. De fleste kampe er søndag, men man kender jo fra DK, at de flytter en stor kamp til lørdag af hensyn til seertal.

Noget andet er: Er det ikke sikrest at købe billetten til ågerpris gennem et bureau fremfor at tage chancen. Det er trods alt en stor kamp!


Giallorossi
372 indlæg.
d. 14. september 2010

Da vi gik igennem kontrollen til det sidste derby grinte kontrollørene en smule af vores dyre "turist-billetter". De havde dog også kostet en formue, men hvis du tager derned nogle dage før kampen skulle det være muligt at købe billetten dernede, især hvis det er med Roma som hjemmehold.

Da vi så den var det Roma som udehold, så kun Curva-sud og Distinti-sud var åbne for Roma tilhængere og til salg som Roma billetter. Det var dog, som bekendt, nok også en af vigtigste Derbyer længe!

Næste gang bliver det nok mod et lidt mindre hold. Vigtigst af alt en kamp med hjemmebane, så man kan få lov at høre; Roma Roma Roma!

[Rettet af: Giallorossi - 14/09/10 - 15:36]


DanielLicht
86 indlæg.
d. 14. januar 2011

Husk at på onsdag er der igen Derby!!
Det er jo fantastisk:) 20.45
jeg er næsten sikker på at Rai Uno viser den
Lad os give dem en røvfuld af dimensioner!!!
FORZA ROMA
NAZIO MERDA



Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma