Husk Opret

Spillere

Tilbage til Generelt

RomaBolding
d. 09/06/10 12:08
Det er ikke for at rakke ned på hjemmesiden ellet noget, for jeg synes det er en fantastisk hjemmeside. Men her forleden dag "glædede" jeg mig sådan til at se Adriano og Fabio Simblicio, sidde og smile inde på "spillerevæggen" men da jeg kommer der ind sidder Toni og Curci der stadig væk...
Jeg har ingen anelse om hvor svært det er at lave sådan en hjemmeside, det ser bare så let ud...
Endnu en gang vil jeg sige at de er en fantastisk hjemmeside
Håber I vil tage det til efterretning :)
Geggeri
d. 09/06/10 12:35
Så er de midlertidigt blevet tilføjet.

Curci er stadig halvt Romaspiller, så han bliver nok i spillertruppen.

Toni er væk.
Andreas
d. 09/06/10 13:16
#RomaBolding
Nu er det jo sådan at Toni har kontrakt frem til 30. juni 2010, mens de to brasilianeres kontrakter først begynder 1. juli 2010 - hvilket vil sige at de ikke er Roma-spillere endnu.

Udover det er Adriano jo heller ikke officielt bekræftet endnu.

Der kommer vel også en samlet opdatering af truppen når transfervinduet er afsluttet. Til den tid ved vi hvordan truppen ser ud, der er taget holdfoto og trøjenumrene er på plads...Alt godt kommer til den der venter.

#Geggeri
Tidligere på året var der en del snak om at opdatere siden med forskellige features. Dengang skete der desværre ikke så meget og det hele gik lidt i sig selv igen. Jeg tænkte så at sommerpausen ville være et godt tidspunkt at få opdateret siden på. Selv er jeg ikke den store computer-haj, så teknikken har jeg ikke den store forstand på, men alt der hedder skrive - og tastearbejde vil jeg meget gerne hjælpe med til.
Jeg har dog forståelse for hvis du ikke har tid til det...
Santon
d. 09/06/10 17:23
Der står at Adriano er brasilianer, men med et italiensk flag ;)
Geggeri
d. 09/06/10 17:59
woops...

@Andreas: Jeg regner med at lave noget på siden en gang i løbet af sommeren.
AS-Roma-Italien
d. 09/06/10 18:52
ADRIANO ADRIANO ADRIANO!!!!!!!!!!!!
FUCK SAMPDORIA KAMPEN DET VAR FUCKING UFORTJENT, FUCK DORIA.
VI SKULLE HAVE HAFT BLEVET MESTRE I ÅR!
NU HAR VI FÅET ADRIANO OG VINDER LO SCUDETTO 2010/2011!
FORZA AS ROMA
FORZA ADRIANO

KLASSE KØB! ADRIANO BLIVER SÅ MEGET BEDRE END BATISTUTA OG SCORE MANGE FLERE MÅL END HAM!
Kvistus
d. 09/06/10 20:25
CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPSS
AS-Roma-Italien
d. 09/06/10 21:32
Ja caps styre:D Ej sjov til side.
er bare pisseglad over at klubben endelig har fået taget sig sammen til at købe en klasse angriber.
Siden Cassano mener jeg personligt ikke selv at vi har haft en sådan ægte angriber som Cassano, Montella (blev aldrig brugt til sidst), og Batistuta var.
Geggeri
d. 09/06/10 22:24
Til forbedringer af siden kig venligst her: Forberinger af AS-Roma.dk

Kontakt | © Copyright 2003-2010 | Credits