AS-Roma.dk
Husk Opret

Romanista-barer i Roma?

Tilbage til Generelt

Laur86
d. 14/05/10 05:58
Ciao a tutti!

Jeg er i den heldige situation, at jeg er i Rom, naar mesterskabet bliver afgjort paa soendag - og derfor maa det jo kun gaa vores vej... ;)

Nogle, der kender nogle officielle Roma-barer - eller bare(r) hvor der plejer at samles romere af den rigtige stoebning?

Ligeledes vil jeg gerne vide, hvis der er nogen, der ved, hvad (og hvornaar) der kommer til at foregaa i byen, i fald af Roma hiver lo scudetto hjem? Hele byen gaar vel amok, hvis derfor vil man jo naeppe glippe en samlet fest paa Circo Massimo som i 2001.

Paa forhaand tak - og in bocca al lupo, Roma!
Liam Gallagher
d. 14/05/10 11:20
Desværre nej. Men bare rolig, det finder du nemt. Ellers spørg dig frem, måske på hoteller, eller i AS Roma Store på Piazza Colonna f.eks.
Og jeg lover dig for at byen eksploderer totalt, hvis vi hiver den hjem!

Jeg har i øvrigt to italienske veninder i Rom, så spørger dem lige, hvis de kommer på facebook senere i dag.
AndersRoma
d. 14/05/10 14:33
Ja men der er ét hav af steder du kan se kampene og tror næsten det ville være federe for dig hvis du finder én mindre bar men stadig med mange mennesker, så er det lidt mere intimt.

og efterfesten HVIS der kommer sådan én kommer igen i år til at finde sted på Circo Massimo (Circus Maximus)

God fornøjelse :-)
Romaduden
d. 19/06/10 15:38
Circo Massimo mate, er også en nice bar, hehe :b

AndersRoma fortalte mig dog om bar i Rom han tit besøger når han er der, den hedder Irriducibili Bar. AndersRoma og jeg skal snart derned og se en nice omgang bold på Irriducibili Bar. Glæder mig!!!

AndersRoma
d. 20/06/10 04:21
Sgu da meget grinern skrevet...

Kontakt | © Copyright 2003-2012 | Credits | Retningslinier | Støt AS-Roma.dk