AS-Roma.dk
Husk Opret

Hvordan er størrelserne på Roma trøjer

Tilbage til Generelt

Tdj89
35 indlæg. [Romanisti]
d. 08/04/10 12:36
Er ved at kigge på en ny roma trøje.. Og er meget i tvivl om hvilken størrelse jeg skal have..

Jeg bruger Large i fck trøjerne. Så mon ikke også det er en Large jeg skal have i Roma?

Jeg er 182cm høj og alm af bygning med 75 kg..

Håber der er et par stykker der kan hjælpe :P
Kelevra
800 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 08/04/10 12:44
Så vidt jeg husker, og ud fra de trøjer jeg selv ejer. Så er Roma trøjerne meget tæt siddende. Så det er op til dig om du vil ha' de sidder tæt, men ellers skal man nok ta' en størrelse over det man normalt bruger. :)
Xedem
480 indlæg. [Primavera]
d. 09/04/10 13:55
Hey TDJ.
jeg er selv 187 og vejer 73. Jeg bruger large :)
Xedem
480 indlæg. [Primavera]
d. 09/04/10 13:56
Hvor har du tænkt dig at købe din trøje henne? :D
Tdj89
35 indlæg. [Romanisti]
d. 09/04/10 15:37
Ved det ikke endnu :)

Men ved i om de trøjer fra uksoccershop.oom om de er de "rigtige" roma trøjer, altså de der Kombat trøjer?
Totti Er Gud
734 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 09/04/10 21:55
jeg er 179cm og vejer 82kg bruger XL i roma trøje

har købt en del i L også men syntes de er lige tæt nok og hvis den smutter med i trumleren
Tdj89
35 indlæg. [Romanisti]
d. 09/04/10 22:17
Nu bestilte jeg i L. Ifølge det måleskema på Kappa.. Så skal jeg også have en L når jeg ikke er over 182. Men efter 182cm så er det XL. og jeg er 180,5. Så er spændt på at se om den passer.. Ellers kan det jo være at der er en heldig en herinde som vil købe en billig trøje ;)
Santon
292 indlæg. [Primavera]
d. 10/04/10 10:30
Hvis det er UKsocccershop.com så skal det være large til dig ja :) jeg er nogenlunde samme højde, og har købt 2 trøjer derinde nu :)
Tdj89
35 indlæg. [Romanisti]
d. 10/04/10 11:28
#Santon

Er det de rigtige kamptrøjer? Fx med fck trøjer herhjemme. Der kan man købe de såkaldte "fan" trøjer, som koster 500 kr. Og så kan man købe Kombat trøjerne til 7-800kr.

Det er nemlig det jeg er i tvivl om, om trøjerne fra uksoccershop er Kombat trøjerne, da de jo er rimelig billig derinde :)

Har også lagt mærke til at, nogle af de tidligere roma trøjer derinde, at logoet på trøjen er et ulvehovede. Er det rigtig at de var sådan en overgang? :)
Andreas
473 indlæg. [Primavera]
d. 10/04/10 12:33
Både den "billige" fan-trøje og Kombat-trøjen er sådan set ægte, Kappa har bare ansat nogle gode krejlere, der ikke synes at 500 kr. er nok for en fodboldtrøje! Forskellen på de to trøjer er det stof de er lavet i - Kombat-trøjerne er lavet i noget stof der er bedre hvis man løber rundt og sparker til en bold - og det gør fodboldspillere jo tit...

Den sorte tredje-trøje fra i år har rigtig nok det gamle logo med ulvehovedet på brystet, men er 100% ægte...

Så medmindre du er lavet af guld, kan du bare købe den "billige" trøje...
Tdj89
35 indlæg. [Romanisti]
d. 10/04/10 13:25
Har skam bestilt Kombat trøjen. Og vidste også godt at, den billige er ægte. Problemet er bare at, de på andre sider udover kappa, ikke skriver noget om hvilke type det er ;) Og skal helt klart have Kombat modellen, da den er meget meget behageligere at have på.
Liam Gallagher
669 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 10/04/10 17:28
Jeg er 1.81 og vejer vel 75 kg, og jeg køber da altid i medium. Forstår ikke så mange af jer køber i Large? Så bliver den da alt for løs! Come on, det er en italiensk trøje og den SKAL da være stram:-)
Santon
292 indlæg. [Primavera]
d. 10/04/10 18:21
Ikke hvis man har tyk Roma mave haha :D
men TDJ, jeg er ret sikker på at den er ægte.. Den ligner i hvert fald godt, og kvaliteten er super.
Mærket med ulven på, er vist nogle speciel trøjer, dem ville jeg nok ikke købe :)
Men tror godt du kan tillade dig at købe en Roma trøje, til den pris, og at den er ægte.

Tdj89
35 indlæg. [Romanisti]
d. 10/04/10 18:23
#Santon

Købte fra Kappa ;)

#Liam

Jeg tog lige min gamle Roma trøje frem fra 2002. Det var en Medium og den var for lille.. Så en Large er fin ;)

Kontakt | © Copyright 2003-2012 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca