AS-Roma.dk
Husk Opret

Top-3

Tilbage til Generelt

RomaBolding
d. 07/03/10 21:37
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres Top-3 over hold i de 5 største ligaer i Europa

Premier League:
Arsenal
Manchester City
Aston Villa(Chelsea)

Liga BBVA:
Real Madrid
Valencia
Racing Santander(Barcelona)

Serie A:
ASRoma(of course!)
Udinese
Fiorentina

Bundesliga:
Werder Bremen
Hertha Berlin
Schalke 04 (Bayern Munchen)

Ligue 1:
Olympique Lyon
Olympique Marseille
Lille OSC

Efter alt hvad i har sagt begynder jeg at skamme mig over at jeg har givet jer det indtryk at jeg ikke elsker Roma af hele mit hjerte.
Det skal i vide at jeg gør(altså at jeg elsker Roma af hele mit hjerte)

[Rettet af: RomaBolding - 08/03/10 - 19:05]
Skytt0
d. 07/03/10 21:40
top 3 over ens yndlingshold eller dem man synes er bedst?
Montella
d. 07/03/10 21:47
jeg går ud fra du mener yndlings derfor;

Arsenal-Sunderland-Aston Villa (HADER united)

Valencia-Mallorca-Betis

ROMA-ROMA-ROMA (hvis jeg skal tvinges til at vælge: Palermo-Fiorentina)

HSV-Leverkusen-Werder Bremen

PSG-Monaco-Bordeaux
Andreas
d. 07/03/10 22:17
Det giver altså ikke skide meget respekt i et AS Roma-fanforum, at proklamere at man også holder med 10 andre hold...
Totti1927
d. 08/03/10 09:47
Er meget enig med Andreas!!! Er du ROMA fan er der sgu ikke plads til andre hold - i min verden holder man kun med 1 hold!!!!!
Og Fiorentina??? føj!
Jonas
d. 08/03/10 11:11
Et hjerte - et hold = Roma! <3
AndersRoma
d. 08/03/10 12:27
Giver også Andreas ret, og for mit vedkommende er jeg også kun Roma fan. Men man skulle måske også overveje om man er rigtigt fan hvis man har en top 3 fra hver Liga :-)
Beatminister
d. 08/03/10 12:49
Jeg står her foran jeres dør med en stævning, I er hermed anklaget for at være en hater i forklædning!!
Prøv nu at slappe lidt af. Jeg vidste ikke det var jer, som lavede reglerne for hvordan man er en rigtig Roma fan. Man kan squ da godt holde med flere hold selv om ens yndlings er Roma. Jeg har feks ikke 3 hold i England som jeg er særlig vilde med, men så tænker jeg bare på hvem jeg har respekt for eks pga talentudvikling, traditioner, fankulter, ungdomsudvikling etc.
Jeg er fan af Roma, men kan godt lide Valencia. Man kan godt have et godt forhold til andre klubber.
Andreas
d. 08/03/10 12:59
Det jeg skrev var også ment med et smil på læben :) Personligt har jeg da også et par hold ud over Roma, som meget gerne må klare sig godt.
Jeg konkluderede bare at man ikke vinder nogen popularitetskonkurrencer på et fan-forum ved at fortælle om hvor mange hold man holder med/har sympati for/synes om/elsker.

Når det er sagt, må folk selvfølgelig selv om hvilke klubber de holder med...dog ikke Nazio - det er en forbrydelse mod menneskeheden!
Xedem
d. 08/03/10 13:05
1. Roma
2. FCK
3. Barcelona
Beatminister
d. 08/03/10 13:07
Sorry :) Kunne ikke lige læse din ironi igennem skærmen :) Men ja jeg mener personligt, og det er min personlige mening, at man ikke kan holde med Roma OG Lazio, Fiorentina, Napoli eller Juve, hvis man er fan af Roma. Men det er bare min personlige mening, for syntes ikke at man kan holde med vores rivaler :)
Jonas
d. 08/03/10 13:24
Selvfølgelig må man holde med andre hold og håbe det går godt for dem :) det er da kun naturligt, man kan jo ikke hade alle andre hold - bare fordi man holder med et hold.. Og der er ingne regel for at være Roma fan - synes bare det lyder lidt vildt at have en top 3 i alle de store liager :)

Må dog indrømme mit hjerte er i Roma og det er mit hold nummer 1! Men som tidligere skrevet holder jeg meget af at se Barcelona spille da de bare spiller fantastisk fodbold, og at de formår (ligesom Roma) at skabe store spillere selv, Puyol, Iniesta og Xavi - ja sågar Messi (som har været der siden han var 16).. Og så er det jo dejligt når de slår Man U. i Cl finalen og hvis der er en klub jeg hader så er det Man U! altså udover Lazio, Inter og Juve..

I Italien har jo dog altid godt kunne lide Parma og de hører altså hjemme i Serie A, og det er dejligt at se dem klare det godt..
Totti1927
d. 08/03/10 15:59
Så længe i alle hader Lazio så er det for mig ligegyldigt hvem i ellers godt kan lide at se spille ;o) Men ja er da enig i der er andre hold
der er fascinerende at se spille, som fx. Barcelona og Atletico Madrid.
Men mit hjerte brænder for Roma og ingen andre!! ;o)

Ser i Roma kampe i samlet flok i KBH?????
Kunne sgu være hyggeligt at sidde med sine "brødre" og se Roma trylle....
TottiTheBest
d. 08/03/10 16:25
Altså jeg har også et par andre hold jeg godt kan lide.. Men self er ROMA nr 1 for mig.. alle andre hold må gerne tabe så længe roma vinder :D haha

Men ellers kan jeg godt lide Arsenal, Barcelona (IKKE ZLATAN), Real Madrid og Valencia.. synes disse hold spiller godt fodbold :)
Stigtotti
d. 08/03/10 17:04
Jeg holder kun med Roma helt indtil hjertet..
Jeg ser ikke nogle bestemte kampe udover Roma, men følger meget med i fodbold i fjernsynet.
Fra Tyskland er det F.C Köln som jeg nok bedst kan lide og ellers så LFA i danmarks 2. division :)
MBAH
d. 08/03/10 18:03
Selvfølgelig er min klare favorit Roma over alle andre! ser dog også gerne en Malaga cf sejr i ny og næh i spanien og at Hertha Berlin begyndte at vende deres dårlige form.. Mener apropos Malaga, at Patrick Mtiliga bliver totalt overset af Morten Olsen, den skandaløse landstræner vi har her i landet.. Så er der vist lagt op til lidt ekstra debat. ;)
Og ikke mindst så HADER JEG MAN. UTD!!!
RomaBolding
d. 08/03/10 18:30
I har ret i at der kun er et hold: ASRoma. Men jeg kan altså også godt lide de andre hold men jeg kan bedst lide Roma.
I skal ikke tro at jeg ikke er en ægte Roma fan
Det eneste rigtige hold i Europa(I verden) er ASRoma
Kan i snart forstå at jeg er en rigtig Roma-fan!!!

FORZA ROMA!!!
FORZA ROMA!!!
FORZA ROMA!!!

[Rettet af: RomaBolding - 08/03/10 - 18:39]
AndersRoma
d. 08/03/10 19:40
Haha. Ja, du må være Roma fan ;-)!! Men og have en top3 fra hver liga er altså måske for meget, kan dog godt forstå hvis du mener hold man godt kan lide.

Jeg kan også godt lide Hertha Berlin :-) men er nu ikke fan af dem, har bare en lejlighed i Berlin og ser dem derfor ofte.
KoldingFC
d. 08/03/10 19:43
Hader alle de der medløber hold, og fans. kan ikke bruge det til en skid.

Brækker mig især over Man utd. Og stort set alle andre store klubber.

Har altid kun været fan af Roma, og Kolding FC :-) Og sådan bliver det ved med.
Kvistus
d. 08/03/10 22:07
Serie A:
Roma(Mærkeligt), ikke andre resten er jo lort... :)
Liga BBVA:
Valencia, barca.
Premier League:
Everton.
II-Capitano
d. 10/03/10 22:55
Serie A
AS " Tòtti " Roma

Liga BBVA
Real " Ronaldo " Madrid

Premier League
HADER HADER HADER ENGELSK FODBOLD !