Formation
TottiTheBest
d. 01/03/10 20:03
d. 01/03/10 20:03
Jeg vil helt klart stille sådan her :D
Da jeg synes vi har en stærkt nok forsvar, til og spille offensivt bold..
4-4-2
Julio Sergio
Motta/Burdisso - Mexes - Juan - Riise
Menez/Baptista - De Rossi - Pizarro - Vucinic
Totti - Toni
Da jeg synes vi har en stærkt nok forsvar, til og spille offensivt bold..
4-4-2
Julio Sergio
Motta/Burdisso - Mexes - Juan - Riise
Menez/Baptista - De Rossi - Pizarro - Vucinic
Totti - Toni
Asromadk
d. 01/03/10 20:30
d. 01/03/10 20:30
En 3-4-2-1
Julio S
Burdisso - Mexes - Juan
Motta - Pizarro - De Rossi - Riise
Totti Menez
Toni
Julio S
Burdisso - Mexes - Juan
Motta - Pizarro - De Rossi - Riise
Totti Menez
Toni
Asromadk
d. 01/03/10 20:32
d. 01/03/10 20:32
Som alternativ til den gamle vidunderlige opstilling 4-4-2
Julio S
Motta - Burdisso/Mexes/Juan - Riise
Taddei - Pizarro - De Rossi - Baptista
Totti - Toni
Julio S
Motta - Burdisso/Mexes/Juan - Riise
Taddei - Pizarro - De Rossi - Baptista
Totti - Toni
Kadim
d. 04/03/10 15:21
d. 04/03/10 15:21
Sergio
Motta Mexes Juan Riise
de rossi pizarro
Menez Totti Vucinic
Toni ---- Sådan spiller jer i fifa10 :D
Motta Mexes Juan Riise
de rossi pizarro
Menez Totti Vucinic
Toni ---- Sådan spiller jer i fifa10 :D
TottiTheBest
d. 04/03/10 15:29
d. 04/03/10 15:29
Haha, helt præcis samme opstilling/formation bruger jeg også i Fifa :D
Men det skifter lidt mellem den og den 4-4-2 jeg ville bruge :)
Men det skifter lidt mellem den og den 4-4-2 jeg ville bruge :)
Zmartguy
d. 04/03/10 20:06
d. 04/03/10 20:06
os mig da!!! eller en 3-4-2-1 i fifa
Sergio
Budisso-Mexes-juan
Menez-de rossi-Pizarro-cerci
totti-vucenic
toni
og spiller meget bredt!!!!!
er jeg den endeste der syntes at romas forsvar, er alt for langtsom?? og har utrlig svært ved at stoppe dybe stikninger...
Sergio
Budisso-Mexes-juan
Menez-de rossi-Pizarro-cerci
totti-vucenic
toni
og spiller meget bredt!!!!!
er jeg den endeste der syntes at romas forsvar, er alt for langtsom?? og har utrlig svært ved at stoppe dybe stikninger...
TottiTheBest
d. 04/03/10 20:51
d. 04/03/10 20:51
hmm.. jeg synes de fint hurtige :D..
AndersRoma
d. 04/03/10 21:47
d. 04/03/10 21:47
Zmartguy - hvordan kan du sætte Cerci i en stærkeste opstilling? Vi har John Arne Riise som absolut har gjort det fantastisk i denne sæson og er ved at blive en af verdens aller bedste backs. Cerci er alt for ustabil og flyver rundt som en flue i en flaske. Kan godt være dette er// den personlige formation. Men det kunne da være sjovere hvis vi i fællesskab kom frem til den vi mener er den bedste :-)
-
Julio Sergio
Burdisso//(Motta) Juan Mexes Riise
De Rossi Pizarro Perrotta
Vucinic
TO TO
-
Julio Sergio
Burdisso//(Motta) Juan Mexes Riise
De Rossi Pizarro Perrotta
Vucinic
TO TO
Zmartguy
d. 04/03/10 22:33
d. 04/03/10 22:33
havde valget mellem cerci og perrotta vil også vælge riise hvis jeg vil vælge 4 i den bagester kæde er bare fan af ofensive bold:P
Montella
d. 04/03/10 22:34
d. 04/03/10 22:34
Nu har det lidt udviklet sig til en Fifa10 debat hvilket er helt fint sys jeg :) Her kan man i det mindste selv tage sagen i egen hånd og ikke lukke 3mål ind på 5min i en Europa Cup kamp!!!! :)
Jeg vil give Zmartguy ret - Cerci er på papiret måske ikke holdet bedste spiller men jeg bruger ham tit helt på toppen og drengen laver rigtig rigtig mange mål - han er sindsyg hurtig og tager nogle gode dybde løb, hvor han virkelig udnytter sin fart til at løbe fra forsvaret.
Personligt spiller jeg med følgende opstilling:
Doni
Motta-Juan-Mexes-Riise
Menez-De Rossi-Pizarro-Vurci
Totti
Cerci
Totti er for langsom til at ligge alene i front - får helt klart mere ud af ham som den hængende der typisk kan ligge i toppen af slottet og samle boldene op..
Toni er bare stor og klodset - har ingen teknik og bruger ham som en super-sub der kan komme ind og afgøre kampene med sin fysik.. Skifter typisk ham eller Bappen ind for at lave lidt ravage i slutningen af kampen..
btw. er jeg den eneste som glæder sig til at Okaka kommer tilbage - forhåbentlig med en masse Fulham mål i fødderne og indtager sin plads i Roma historiebøgerne.. han er sku en sej knægt.. har været længe undervejs men tror han blir rigtig rigtig god en dag - SKAL bare blive i Roma trøjen.. og så lavede han lige en basse i U21 kampen.. ikke dårligt :)
Jeg vil give Zmartguy ret - Cerci er på papiret måske ikke holdet bedste spiller men jeg bruger ham tit helt på toppen og drengen laver rigtig rigtig mange mål - han er sindsyg hurtig og tager nogle gode dybde løb, hvor han virkelig udnytter sin fart til at løbe fra forsvaret.
Personligt spiller jeg med følgende opstilling:
Doni
Motta-Juan-Mexes-Riise
Menez-De Rossi-Pizarro-Vurci
Totti
Cerci
Totti er for langsom til at ligge alene i front - får helt klart mere ud af ham som den hængende der typisk kan ligge i toppen af slottet og samle boldene op..
Toni er bare stor og klodset - har ingen teknik og bruger ham som en super-sub der kan komme ind og afgøre kampene med sin fysik.. Skifter typisk ham eller Bappen ind for at lave lidt ravage i slutningen af kampen..
btw. er jeg den eneste som glæder sig til at Okaka kommer tilbage - forhåbentlig med en masse Fulham mål i fødderne og indtager sin plads i Roma historiebøgerne.. han er sku en sej knægt.. har været længe undervejs men tror han blir rigtig rigtig god en dag - SKAL bare blive i Roma trøjen.. og så lavede han lige en basse i U21 kampen.. ikke dårligt :)
PatrickTotti
d. 05/03/10 00:13
d. 05/03/10 00:13
4-2-3-1
Julio Sergio
Motta Mexes/Burdisso juan Riise
De Rossi Pizarro
Perrotta Totti Vucinic
Toni
er mest i tvivl om Perrotta: det kommer an på hvem der er i form. Perrotta eller Taddei og synes også at Menez skal have chancen noget oftere, men ville umiddelbart vælge Perrotta :D
Julio Sergio
Motta Mexes/Burdisso juan Riise
De Rossi Pizarro
Perrotta Totti Vucinic
Toni
er mest i tvivl om Perrotta: det kommer an på hvem der er i form. Perrotta eller Taddei og synes også at Menez skal have chancen noget oftere, men ville umiddelbart vælge Perrotta :D
Jonas
d. 05/03/10 11:42
d. 05/03/10 11:42
Når men så vil jeg heller komme med min Football Manager opstilling
4-1-2-1-2:
Doni
Motta, Mexes, Juan, Riise
De Rossi
Brighi, Pizarro
Totti
Toni, Vucinic
Det kunne være interessant hvis Ranieri afprøvede den i virkeligheden, den eneste ændring der skal være fra spillet til virkeligheden er selvf at Julio Sergio skal på mål :D - han er bare ikke god i FM :( og da holdet ikke har nogle wings skal Motta og Riise være offensive, hvilket de jo også er rigtig gode til og De Rossi skal være defensiv så han kan hjælpe til i forsvaret..
Men den opstilling virker rigtig godt i mit spil og Totti fodre bare de to angribere med sukkerbolde og Luca Toni blev topscore i Serie A, i første sæson :D vildt!
4-1-2-1-2:
Doni
Motta, Mexes, Juan, Riise
De Rossi
Brighi, Pizarro
Totti
Toni, Vucinic
Det kunne være interessant hvis Ranieri afprøvede den i virkeligheden, den eneste ændring der skal være fra spillet til virkeligheden er selvf at Julio Sergio skal på mål :D - han er bare ikke god i FM :( og da holdet ikke har nogle wings skal Motta og Riise være offensive, hvilket de jo også er rigtig gode til og De Rossi skal være defensiv så han kan hjælpe til i forsvaret..
Men den opstilling virker rigtig godt i mit spil og Totti fodre bare de to angribere med sukkerbolde og Luca Toni blev topscore i Serie A, i første sæson :D vildt!
d. 01/03/10 19:34
Min formation
(4-3-3)
Julio Sergio
Juan Mexes Burdisso Riise
Baptista De Rossi Pizarro
Toni Totti Vucinic