Husk Opret

Nogen der kan hjælpe???

Tilbage til Generelt

Sisseg
d. 18/02/10 23:49
Hej allesammen
Jeg er i den heldige situation at jeg skal til Rom fra den 21 til 26 februar. Og da vores hold jo skal spille EL mens jeg er der vil jeg da ikke gå glip af at følge dem. Jeg har besluttet at jeg ikke vil på stadion men finde et sted hvor de viser kampen. Men hvor skal jeg gå hen? Mit eget bud vil være at gå til Trastevere eller Piazza Navona? Vores hotel ligger nær ved Tiberøen. Nogle der prøvet at se en kamp på en bar i Rom og kan fortælle lidt om den oplevelse? På forhånd tak
Mexes
d. 19/02/10 00:31
vil da klart anbefale dig at se den på olimpico?? kan ik se nogen grund til andet ? :)
Mexes
d. 19/02/10 00:31
vil da klart anbefale dig at se den på olimpico?? kan ik se nogen grund til andet ? :)
Stigtotti
d. 19/02/10 11:28
Jeg har set den på pub i rom, men tag dog ud på stadion, det er en oplevelse man aldrig glemmer! glem pubben
Liam Gallagher
d. 21/02/10 10:23
Det er da den mest mærkværdige beslutning jeg endnu har hørt om!! Du tager da selvfølgelig på Olimpico, alt andet er jo direkte stupidt!
Hvis du kommer med en bedre grund til hvorfor du fravælger Olimpico, så vil jeg gerne hjælpe:-)
Jonas
d. 21/02/10 12:02
Du skal tage på Olimpico! Var på stadion i lørdags mod Palermo og det er da bare den fedeste oplevelse i hele verden!

Det er jo nærmest en pligt som Romanista at valfare til Olimpico et par gange i dit liv, ligesom muslimerne gørtil Mekka :P

Kontakt | © Copyright 2003-2010 | Credits