Kategori: Generelt
Jeg leder efter steder at se Romas kampe, som ikke er TV2. Nogen input?
Jeg har betalt rigtigt mange penge 😅
På hvilken hjemmeside?
Jeg har en kammerat, hvis kammerat har lever af at sælge fodboldrejser. Footballtraveldk. Havde jeg ikke fået billetter der, havde jeg købt på seatpick.com
Kæft I er heldige(håber jeg!!), jer der skal til Budapest!
Os pøbelen, må jo nøjes. Og ikke mindst os i det jyske. Tænker jer i det københavnske nok skal få smækket en god fest på benene med noget fælles halløj :-D
Hvis der er nogen der har lyst, så har jeg talt med Tir na nog i Aarhus, og de viser selvfølgelig kampen.
Vi er de første 3-4 stykker der dukker op i giallorosso farver, så jer i det jyske - join os!! :-D
Håber vi ses i Aarhus på onsdag!
https://www.facebook.com/ASromadk/posts/pfbid02CE3uTg9aBSnU1vYCXhQSaYoXCyPaJT7t3CU7LjW22B2HnkwgMGEBKniZD6sJBYLkl
[Rettet af: JonasS - 29/05/2023 - 22:59]
Hej ClausA
Jeg er landet i Budapest i dag. Kan du ikke smide en sms på 42439377, så vi kan mødes til en øl?
[Rettet af: Galehus - 30/05/2023 - 19:36]
Vi er to. Ses på tir nan nog!
Hvordan vil I andre se kampene i denne sæson?
Jeg overvejer at købe udenlandsk abonnement, da jeg synes Viaplay er helt til grin.
Nogen med erfaringer?
Er det ikke TV2 der har rettighederne?
Dem har jeg været fint tilfredse med
Jo det er det måske. Har ikke benyttet mig af danske udbydere i noget tid efterhånden.
Men viser de ikke kun udvalgte kampe, og hvad med Coppa'en?
[Rettet af: Kelevra - 08/08/2023 - 12:16]
TV2 har stadig rettighederne til sommeren 24. De viser alle kampene på TV2 Play. Jeg har hvertfald ikke misset en eneste Roma kamp i Serie A sidste sæson. Er super tilfreds med TV2Play. Coppa'en viser de ikke. Tror EkstraBladet viste de kampe sidste sæson.
I synes ikke det er dyrt?
For at se Roma spille? Nej!
Vil give min højre arm for at se dem..
Hvor er det bedste sted at købe billetter til derby’et i november?
Jeg har både haft held med at bestille direkte på deres internet billetsalg, og tidligere ringe til deres billetsalg.
Deres online billetsalg har fungeret for mig masser af gange, også på det seneste.
Sæsonen 2023/2024
18
0
Køb af billet til Roma vs Inter
2
0
Transfers 23/24
142
0
Sæsonen 2022-2023
222
1