Kategori: Generelt
Jeg leder efter steder at se Romas kampe, som ikke er TV2. Nogen input?
Jo det er det måske. Har ikke benyttet mig af danske udbydere i noget tid efterhånden.
Men viser de ikke kun udvalgte kampe, og hvad med Coppa'en?
[Rettet af: Kelevra - 08/08/2023 - 12:16]
TV2 har stadig rettighederne til sommeren 24. De viser alle kampene på TV2 Play. Jeg har hvertfald ikke misset en eneste Roma kamp i Serie A sidste sæson. Er super tilfreds med TV2Play. Coppa'en viser de ikke. Tror EkstraBladet viste de kampe sidste sæson.
I synes ikke det er dyrt?
For at se Roma spille? Nej!
Vil give min højre arm for at se dem..
Hvor er det bedste sted at købe billetter til derby’et i november?
Jeg har både haft held med at bestille direkte på deres internet billetsalg, og tidligere ringe til deres billetsalg.
Deres online billetsalg har fungeret for mig masser af gange, også på det seneste.
På hvilken kanal ser I aftenens Coppa kamp?
Har IP-TV, hvor jeg trevlede de fleste italienske kanaler op uden at kunne finde gårsdagens Milan-Cagliari kamp...?
[Rettet af: JonasS - 03/01/2024 - 18:20]
Den vises vidst på Canale 5 på italiensk tv. Ip-tv er sgu vejen frem. Alle italienske kanaler og med fuld optakt til kampene. Virkelig fedt!
Arsi/Jonas kan i kort forklare mig hvad Ip-TV er og hvordan det fungerer?
Det lyder jo som noget man burde investerer i for at få optakter til kampene.
Til en forældet gut som mig :-)
Det er egentlig noget pirat tv som nogen vil kalde det. Man skal vidst modtage en kode, hvordan ved jeg ikke da jeg ikke selv har det. Men skulle vidst koste omkring 900kr pr. år - mere ved jeg egentlig ikke haha
Den burde også vises på EB+, men efter at have købt deres abonnement bliver jeg ved med at få en fejlkode.. Så ved ikke lige, hvor anbefalelsesværdigt det er at forsøge sig med det.
Det kan dog være fordi jeg bor i Finland, men det tænker jeg umiddelbart ikke burde være et problem.
Link
[Rettet af: VeniVidiVici1927 - 03/01/2024 - 21:08]
Jeg skulle bare have læst det med småt: Er du udenlands?
Det er, grundet rettigheder, ikke muligt at se kampene uden for Danmark, Grønland og Færøerne.
Så hvis man vil punge op med 79 DKK så kan den findes på EB venner!!
Jeg skulle bare have læst det med småt: Er du udenlands?
Det er, grundet rettigheder, ikke muligt at se kampene uden for Danmark, Grønland og Færøerne.
Så hvis man vil punge op med 79 DKK så kan den findes på EB venner!!
EB fejlmelder også hos mig!? Og jeg bor i Danmark
@AndersRoma
Jeg kan se den, hvis jeg deler internettet fra min telefon med dansk abonnement - håber det ligeledes lykkedes dig!
Roma-Inter
5 0
Roma Spillersæt
3 0
Sæsonen 2024/25
76 0
Transfers 24/25
148 0
Transfers 23/24
213 0
Sæsonen 2023/2024
104 0