Login
Glemt password Opret bruger

Sæsonen 2022-2023

Kategori: Generelt

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 19/07/22 20:59

Venskabskamp mod Sporting i aften. Det ligner nærmest idealopstillingen, uden Dybala og Smalling.

Arsi
505 indlæg.
d. 19. juli 2022

Hvor kan den ses?? Viser de den ikke på Romas facebook side?

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 19. juli 2022

Tror ikke denne gør. Må være noget med rettighederne. Stream kan findes på nettet.

matti92
108 indlæg.
d. 19. juli 2022

Man må ikke håbe det er en indikator for hvordan vi spiller i år!! - helt vildt så ringe det ser ud

- men Dybala i Romatrøje på tribunen

[Rettet af: matti92 - 19/07/2022 - 22:23]

TheGladiator
7 indlæg.
d. 19. juli 2022

Enig - vores spil er HELT til grin, så ringe!
Vi ligner Kegler, og sporting rykker os rundt

Til gengæld godt mål af pellegrini der :-)

matti92
108 indlæg.
d. 19. juli 2022

Rigtigt flot mål og vel næsten første gang Tammy er på bolden

Sofus
1910 indlæg.
d. 19. juli 2022

Ja, det har ikke været kønt. Og Mancini, Cristante, Ibanez og Karsdorp har virkelig også bevist at de bare ikke har niveauet til at starte for et hold som skal kæmpe om CL.

1

Sofus
1910 indlæg.
d. 19. juli 2022

Og Zaniolo som sparker ud efter en? Havde været rødt med VAR

Thinggaard
94 indlæg.
d. 20. juli 2022

Synes egentlig offensiven så ret god ud i perioder. Men hold da op defensiven så tung ud - især Ibanez.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21. juli 2022

Darboe næste der trak en ACL skade…
Ude i lang tid. Skidt og utroligt vi fortsat rammes af de vilde skader!

[Rettet af: Tottithorsen - 21/07/2022 - 13:09]

asroma87
790 indlæg.
d. 21. juli 2022

ØV! Trist når spillere og især unge spillere får disse skader.

asroma87
790 indlæg.
d. 23. juli 2022

Jeg har lige læst at der ny dagsrekord i solgte spiller trøjer! Nemlig… Dybala trøjer

Den tidligere rekord var Ronaldo trøjer

1

[Rettet af: asroma87 - 23/07/2022 - 14:33]

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 26. juli 2022

Spinazzola er helt klar til den nye sæson! -næsten..;Spinatzzola

Dybala bliver budt velkommen i Rom;#Gåsehud

[Rettet af: Crap_Bag - 26/07/2022 - 23:30]

asroma87
790 indlæg.
d. 27. juli 2022

Man kan sige mange ting om Roma men vores fans er top, top klasse!

Haha sjovt med Spina! Jeg kan så sige at Zalewski var helt vanvittig i sidste kamp mod Nice. Spina var god i første halvleg men Zalewski blæste Nice forsvarerne ud af banen i anden halvleg.

Thinggaard
94 indlæg.
d. 27. juli 2022

Angående præsentationen af Dybala i går. Det er den slags, jeg håber kan bidrage til, at andre spillere kan se, hvad vores klub indeholder af potentiale og historie - især i en periode uden Champions League osv. Håber virkelig at denne sæson er starten på noget rigtig godt! DAJE

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 27. juli 2022

Altså, hvis der var 10.000 inde og se præsentationen af Dybala og Lazio nu har solgt 8.000 sæsonkort - så er der det noget imponerende! Jeg tror helt bestemt det er noget der sætter sig i bevidstheden de kommende år. Forhåbentligt også hos Friedkins, der kan se hvilken opbakning og betydning klubben har.

VeniVidiVici1927
72 indlæg.
d. 30. juli 2022

En der ligger inde med et link til et bare nogenlunde stream af kampen mod Spurs? :D

matti92
108 indlæg.
d. 30. juli 2022

Status på første halvleg er vel Zaniolo prøver at spiler for meget på musklerne og Karsdrop er bare ikke god nok på bolden

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31. juli 2022

Hvordan gjorde Dybala det?

matti92
108 indlæg.
d. 31. juli 2022

Udemærket - han kunne have scoret efter 1 minut og laver en assist på hjørne
Han virkede generelt farlig men man kunne se at de ikke havde spillet sammen før.

Generelt var kampen ikke sprudlende men gode takter indimellem
Stærk defensiv

Sund
2 indlæg.
d. 07. august 2022

Roma - Shakthar

Bliver den vist nogen steder i aften??

Wør3n
306 indlæg.
d. 07. august 2022

Kampen i aften, samt præsentationen af holdet bliver sendt på Facebook, Twitter og Youtube fra Romas kanaler.

1

Sofus
1910 indlæg.
d. 07. august 2022

Mathias Vina i nyt trøjenummer. Så 5'eren er blevet ledig til en ny CB!

1

Elzerbe
11 indlæg.
d. 07. august 2022

Rigtig fin æske til 1-0!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07. august 2022

Formentlig Bailly…

Zaniolo imponerer indtil videre. Dybala skal lige vænne sig til græsset på Olimpico.
Sparkede et hjørne direkte ud over baglinjen

Sofus
1910 indlæg.
d. 07. august 2022

Fuldstændigt magisk holdmål hakket ind af Pellegrini!!! Zaniolo, Dybala, Abraham og ikke mindst Lorenzo med i det.

Sofus
1910 indlæg.
d. 07. august 2022

@tottithorsen

Banen ser også helt mærkelig ud? Som om den har fået alt for meget vand

Sund
2 indlæg.
d. 07. august 2022

SMUKT mål.
Vores hold ser stærkt ud og Zaniolo er en evig trussel

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07. august 2022

Klasse mål.
Mærkeligt at se Shaktar uden brasilianere.
Ja banen ser meget mærkelig ud i aften
Håber vi får lov til at se Wijnaldum efter pausen.

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 07. august 2022

Læg mærke til hvor offensivt vi stiller. Pellegrini fra midtbanen helt fremme og ind i feltet. Vina fremme over stregen som centerback, mens wing-backsene også er fremme. Vi spiller bolden rundt og tager initiativet. Og lidt magi over Dybala allerede..

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07. august 2022

Senesi skal til Bournemouth. Vildt nok.
Sørgeligt de engelske klubber har så mange penge

napstah
136 indlæg.
d. 07. august 2022

Zaniolo der lige lader kuglen trille gennem hans ben for at Mancini kan sparke den ind, kæft en holdspiller :D

og i samme sekund, 3-0.

TheGladiator
7 indlæg.
d. 07. august 2022

Klasse Halveg! Og lige før man får stådreng over spillet mellem LP7,zaniolo, Abraham og DYBALA <33
Kan ikke vente til sæsonen skydes i gang!!!
(Må håbe vores stjernespillere ikke løber ind i skader)

1

Sund
2 indlæg.
d. 07. august 2022

Det her ser virkelig godt ud!

Matic pynter godt på midten og den fri rolle til LP7 er virkelig godt - de har overhovedet ikke styr på ham.
Dybala viser allerede meget og skulle have haft en assist til Zaniolo.

Det går så godt og offensive stråler så meget at man slet ikke lægger mærke til at Tammy er på banen!

Tænk at have et kort som Wijnaldum (og evt. Belotti) til at smide på banen.

Sund
2 indlæg.
d. 07. august 2022

+ Vores frisparkssituationer har vi to ultra giftige herre højre/venstrebenet

Sofus
1910 indlæg.
d. 07. august 2022

Ikke lægger mærke til Tammy er på banen? Han har lagt op til 2 mål?

Virkelig god første halvleg. Og tydeligt at vores 4 offensive stjerner sagtens kan spille sammen. Man bliver godt nok optimistisk for næste sæson!

Sund
2 indlæg.
d. 07. august 2022

Nu var det også en overdrivelse at man ikke ikke lægger mærke til Tammy, mit budskab er at det kreative kommer fra Zaniolo, Dybala og LP7 i en større grad, så Tammy kan være spidsangriberen.

Sidste sæson var han ofte tilbage i banen og deltage en del her, så der manglede en på toppen.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07. august 2022

Plus det kort vi også kan spille der hedder Karpsdorp !!!

Sund
2 indlæg.
d. 07. august 2022

Virkelig godt indhop af Shaarawy

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07. august 2022

Kun italienere på tavlen ;)

TheGladiator
7 indlæg.
d. 07. august 2022

Kun mig der synes el shaarawy er vanvittig undervurderet og burde spille langt mere? Synes han er farlig i alle sine indhop

1

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 07. august 2022

Shaarawy har altså stadig noget at byde ind med, håber han bliver.

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07. august 2022

Jeg er også fan Sharaawy. Gør det altid godt!
Lad ham endelig blive i klubben

1

totti er gud
1082 indlæg.
d. 09. august 2022

jeg er også enig i at Sharaawy skal blive i klubben , han giver altid 100% selvom han ikke får så meget spilletid. klasse holdspiller og vil klubben.

Sofus
1910 indlæg.
d. 14. august 2022

Lazios nye keeper bliver smidt ud 6 minutter inde i sin debut. Lidt sjovt

2

Skytt0
1151 indlæg.
d. 14. august 2022

Patricio
Mancini
Smalling
Ibanez
Karsdrop
Pellegrini
Cristante
Spina
Dybala
Zaniolo
Abraham

JA TAAAAK!!!! KOM SÅ ROMA - Så skal vi fandme skyde mesterskabsjagten igang!

napstah
136 indlæg.
d. 21. august 2022

Wijnaldum skulle have fået et brud på skinnebenet til dagens træning.
Av hvor er det ærgerligt hvis det rigtigt :(

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 22. august 2022

Det er rigtigt. Ude i ca 3 måneder

asroma87
790 indlæg.
d. 22. august 2022

NOOOOOOO!!!!!!

For helvede noget lort!!!!

Hvor er det bare typisk! Pisse synd for Gini

Skytt0
1151 indlæg.
d. 22. august 2022

Så må vi hente en erstatning - vi kan ikke klare os med Pellegrini, Cristante og Matic alene til to pladser i tre turneringer

Belotti
Ny CB
Ny CM

Så rykker vi!

asromadk
3083 indlæg.
d. 22. august 2022

Sindssygt. Operation i morgen og han er i hvert fald ude halvdelen af sæsonen. Nøj hvor er det bare uheldigt for klub og spiller.

(rettelse: operation vist ikke på bordet lige med det samme - man vil se de næste par dage an)

[Rettet af: asromadk - 22/08/2022 - 10:26]

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 22. august 2022

Felix Gyan har været involveret i hændelsen med Wijnaldum men Mou har været ude og forsvare Felix da det var et hændeligt uheld og almindelig kamp om bolden.... Tænk hvis vi havde været hurtigere med at sælge ham så var det ikke sket :)

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 22. august 2022

Det stinker!

Ceremonese ville vidst ikke indfri Affenas lønkrav.

Skytt0
1151 indlæg.
d. 22. august 2022

Affena er da et kæmpe talent?
Skandale hvis han ryger frem for Shomorudov!
Og ift. Wijnaldum:
Ærgeligt det sker, når han dårlig nok har spillet en kamp for Roma endnu, men jeg må ærligt sige, at jeg ikke tror han vil blive savnet nævneværdigt - vi har Pellegrini som IMO er en langt bedre spiller en Wijnaldum, og så kender han holdet + systemet.
En Frattesi eller lign. Så er Wijnaldum glemt, og han kan kun komme tilbage når hans ben er helet og overraske stort
Jeg ser det kun som en styrke at vi nu kan hente endnu en midtbanespiller til truppen,
Men at afskibbe Felix - Glem det!

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 23. august 2022

Et evt salg af Felix vil nok blive med tilbagekøbsklausul.

Jeg er som sådan enig i, at han har noget råt potentiale. Men jeg har stadig kun set én god kamp med ham (den første) resten af hans optrædender har ladet meget tilbage at ønske.

Synes han virker utroligt umoden i sin ageren og laver alt for mange fejl, til det her niveau.

Beholder vi ham, skal han naturligvis have nogle flere chancer, men umiddelbart synes jeg ikke, at et lejeophold eller salg med evt tilbagekøbsklausul lyder som nogen dårlig ide..

ASRMichael
80 indlæg.
d. 26. august 2022

Europa League

AS Roma
Ludogorets
Real Betis
Helsinki

Havde nu gerne byttet Betis ud med FCM :) Men okay okay

Romaneren
573 indlæg.
d. 26. august 2022

Ludogorets var nok et af de bedste hold, vi kunne trække i andet seedningslag - til gengæld var Betis nok et af de værste fra tredje lag. Helsinki er ikke specielt gode, men at spille vinterbold på kunstgræs i Finland er nok sjældent det sjoveste i hele verden, især ikke hvis man kan huske Bodø/Glimt….. Alt i alt ok - kunne være bedre og kunne være værre.

Skytt0
1151 indlæg.
d. 26. august 2022

Jeg synes det er en fin pulje, hvor vi må være favoritter til at vinde puljen. Og fedt med Betis, så der også kommer nogle interessante kampe i gruppespillet. Det er trods alt lidt mere sexet end sidste års pulje med Bodø, Zorya og CSKA Sofia

asroma87
790 indlæg.
d. 28. august 2022

Næste 3 kampe burde give 9 point:
- Roma vs Monza
- Udinese vs Roma
- Empoli vs Roma
Og så kommer Roma vs Atalanta

Andre end mig der savner Zalewski på den Venstre Wing back?
Celik fortjener også en start plads næste kampe.
Og Belotti skulle eftersigende have været til lægetjek i hemmelighed

asromadk
3083 indlæg.
d. 31. august 2022

Vi ligger nummer 1 i nuværende stund. Og de kampe der skla bare give 9 point. Mon ikke Mou-Mentality holder.

Kønt, sexet eller særlig godt er det bare ikke. Men man kan bare ikke komme udenom, at Mourinho bare er en kapacitet ift. resultater. Som en anden nævnte ligger man højt på xG; holder buret godt rent, Dybala er i gang, LP7 og Tammy ligner de versioner af dem man ønsker at se 90% af tiden - det er bare svært for alvor at sige, Mourinho ikke er en stor træner.

Skud ud også til Pinto, hvis egentlig mesterværk denne sommer vel sagtens må siges at være på salgs-fronten. Der er blevet tyndet godt ud og hentet Belotti, Matic og Dybala på FRI transfer... Som i ingen transfersum.... Det er svært at mindes et stærkere transfervindue.

1

Sund
2 indlæg.
d. 10. september 2022

Sur røv for os at både Napoli og Inter henter en 1-0 sejr i 89. minut

Men igen, vi skal bare vinde vores kampe

Skytt0
1151 indlæg.
d. 11. september 2022

Svine heldige Juventus
Bagud med 1-2 hjemme mod Salernitana - får et tyndt straffespark i 90+1 min og scorer. Får så et hjørnespark i 90+4 min - OG SCORER!

Shit jeg hader den klub - men hvor kunne det være fedt hvis Roma havde samme held!

AndersRoma
831 indlæg.
d. 12. september 2022

@Skytt0, tror du lavede samme fejl som mig ;-) slukkede da Juve kom foran… meeen så heldige var de vidst ikke alligevel :D

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 12. september 2022

Jeg måtte også læse mig til det ændrede resultat, nogle minutter senere på bold :-D

At der så nok alligevel ikke var offside er en anden sag. Til gengæld var straffesparket tyndt, ja.

Skytt0
1151 indlæg.
d. 12. september 2022

@AnderRoma

HAHA - hvor konge! Ja lige præcis, jeg slukkede i arrigskab da de scorede. MEN FANDME NICE MAND!!!! Og endnu federe at de ender med at få 3 røde kort efterfølgende - haha!!!

JUVE MERDA!!!

ASRMichael
80 indlæg.
d. 15. september 2022

En sand fornøjelse at være på MCH Arena her til aften! Der må jeg bare sige :)

1

ASRMichael
80 indlæg.
d. 17. september 2022

Karsdorp skal igennem operation.... Hvorfor er vi altid så uheldige med lange skader?

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 18. september 2022

Så kværnede Udinese, bogstaveligt talt, også Inter. Godt nok kun 3-1, og ikke 4-0, men Inter ligesom os godt outmatchet. Imponerende fysik og intensitet de kommer med Udinese. Det er dog tvivlsomt om de kan holde det en hel sæson..

asroma87
790 indlæg.
d. 18. september 2022

Og Juve nederlag også! Dejlig søndag indtil videre

Kontakt | Copyright 2003-2022 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca