Login
Glemt password Opret bruger

Roma trøje

Kategori: Generelt


asolle
99 indlæg.
d. 26/09/21 18:54

Hey drenge. Er der nogen som ved hvordan pasformen er på de nye trøjer?
Jeg har fået en i fødselsdagsgave (skal selv bestille den hjem) og så er jeg bare lidt i tvivl om hvad størrelse jeg skal bestille, om de er slim fit eller om de sidder ligesom Nike?


Kelevra
1260 indlæg.
d. 27. september 2021

De ser ud til at sidde ret tæt, så hvis du bestiller i din normale størrelse, så tænker jeg at den må sidde forholdvis tæt, alt efter din kropsbygning selvfølgelig. Men jeg har ikke selv haft en på, så det er gætværk fra min side.



henriettelarsen
1 indlæg.
d. 31. maj 2022

Jeg er også nysgerrig!

[Rettet af: henriettelarsen - 28/06/2022 - 11:32]


ASRMichael
368 indlæg.
d. 31. maj 2022

Jeg skulle hvertfald en størrelse op i NB trøjen fra denne sæson.... Så de sidder tæt ;) Oplevede også at der var 2 forskellige udgaver i Roma store hvor den dyre havde en langt bedre pasform end den der var 10-20 euro billigere.


Skytt0
1510 indlæg.
d. 01. juni 2022

Jeg har også lige fået trøjen fra 21/22. Den er ret kort og tætsiddende (ligesom en løbetrøje). Så er ærmerne forfærdeligt stramme (jeg har måske trænede arme ift. gennemsnittet), men man skal alligevel have ret tynde arme, for at den ikke føles tæt/stram på armene.
Jeg klippede det yderste stof af ærmerne, hvilket hjalp betydeligt, men den er stadig tætsiddende på ærmerne. Dog tror jeg at den kommer til at give sig en lille smule over det hele (har købt en str. Medium), og tror egentlig det er fint for mig.

Med andre ord:

New Balance er et meget tætsiddende mærke, hvorfor man skal indstille sig på, at den vil sidde tæt.

Jeg kender dog ikke til pasformen på den nye trøje, men er 99% sikker på at det er noget af det sammen.

Håber det kan bruges til noget!


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma