Login
Glemt password Opret bruger

Sæson 2019/20

Kategori: Generelt

59971Cools
471 indlæg.
d. 28/06/19 08:48

Tænker vi lige smider over i en ny tråd, nu 2018/19 sæsonen er slut og 2019/20 starter.

Jeg vil gerne starte ud med at prøve at være positiv (igen igen igen prøver vi). Lad os prøve at glemme alle de dårlige episoder med DDR, Totti, ledelsen mv. - Der skal selvfølgelig være plads til brok når nu de laver et cuk-up igen, men jeg vil prøve at fokusere på det positive..... :-)

Jeg tror det er rigtigt valg med Fonseca, en trods alt ung træner, men med en passende erfaring fra både Portugal og Shakhtar Donetsk. Han er ikke fedtet ind i alt det Italienske (på godt og ondt), og vil forhåbentligt komme ind som et friskt pust. Forhåbentligt med et godt samarbejde med Petrachi.

Petrachi tror jeg også er et ganske fornuftigt valg, han kender til det italienske. Er ikke et stort X-factor navn (som Monchi var), men forhåbentligt kan leverer nogle solide handler (med de midler han nu engang får stillet til rådighed). Har vel overall gjort det godt i Torino. Det vigtigste er at ledelsen og især Petrachi og Fonseca arbejder SAMMEN! Denne gang.

Mht. trup mv. så må vi se hvad der sker. Noget skal der naturligt ske. Især i midterforsvaret. Men ja det vigtigste må være at beholde de spillere der vil projekt Roma og få dem skubbet videre der ikke vil. Så er jeg faktisk ligeglad med om det er Zaniolo, Manolas og vores andre bedste spillere. Hvis de ikke brænder for klubben vil jeg hellere have en ordentlig røvfuld penge... Når det er sagt håber jeg meget at især Zaniolo bliver og viser vi vil fremad med vores unge kuld (Zaniolo, Under, Kluivert, Pelligrini og til dels Cristante og Schick hvis han kan komme i gang.) m.v. Så vi har et talentfuld kuld hvilket jeg er glad for.

Målet for sæsonen skal efter min mening være top4! Det er altafgørende at vi ikke misser CL 2 år i træk, så tror jeg desværre vi får det rigtig svært med de spændende spillere... fremadrettet.
Selvom jeg gerne vil vinde pokalen eller EL så må top4 være klart vigtigere (jeg ved at EL giver CL plads, men der skal meget held til også...).

Men lad os nu se hvad der sker. Når sæsonen starter, de nye folk er blevet vendt og drejet, dem der smutter er svinet til og vi står med åbningskampen, så tror jeg som altid på at vi altid kan vinde! Det rød/gule hjerte vil være klar, og jeg vil opleve (forhåbentligt) successer, men helt sikkert også skuffelser.

DAJE ROMA <3

1

Elzerbe
11 indlæg.
d. 28. juni 2019

Så røg vi vel direkte i EL, nu hvor Milan er blevet udelukket pga FFP?

59971Cools
471 indlæg.
d. 28. juni 2019

Ja mon ikke. Det er ikke bekræftet endnu, men det må forventes.

Hmm - hvad skal man mon tolke om denne fra Balzaretti:
Balzaretti stopper i Roma

Han nævner ikke et ord om de gamle legender men roser alle i og omkring klubben og især præsidenten til skyerne... Næppe noget han selv har skrevet. Men hvorfor stoppe nu? Og så samtidig rose præsidenten.

Nå jeg synes han er en fantastisk personlighed, men har ikke helt kunne lure hans rolle... Men held og lykke til ham... Der sker da noget i klubben...

asroma87
790 indlæg.
d. 29. juni 2019

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-140092&menu=news-all

Så er vi i EL gruppespillet :) juhu

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 11. juli 2019

Hvad synes i om vores nye udebanetrøje?

Kelevra
1091 indlæg.
d. 11. juli 2019

Jeg er godt nok ikke fan af nogle af de nye trøjer. Efter min mening er det nok de grimmeste kits længe.

mexes
1753 indlæg.
d. 11. juli 2019

Hjemmebane: Super fed!
Udebane: ikke lige mig!

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca