Login
Glemt password Opret bruger

Transfers 2019

Kategori: Generelt

mexes
1753 indlæg.
d. 19/04/19 13:12

Efterhånden spændt på at se hvad der kommer til at ske til sommer. Synes klubben er vildt rodet pt.

Manolas, Ünder, Pellegrini og Zaniolo bliver sommerens helt store temaer. Alle rygtes konstant væk fra hovedstaden i den italienske presse. Jeg kan virkelig ikke forestille mig, at vi sælger Zaniolo og Pellegrini. Sidstnævnte har dog en klausul, men vil han virkelig gerne væk fra Rom? Manolas frygter jeg mere. Han bliver svær at holde på - hvis ikke umulig, hvis vi ikke ændrer det klausul i hans kontrakt. Ünder kunne potentielt blive vores 'money-making deal', som skal dække tabet af et evt. misset CL, men jeg håber vi holder på ham.

Romaneren
573 indlæg.
d. 22. april 2019

Læste et sted, at Ünders værdi er styrtdykket som følge af en rigtig dårlig sæson for ham - og at hvis Roma vil sælge, så vil de have “mindst 20m €” for ham. Til de penge ved jeg nærmest ikke, om han er værd at sælge, altså.... For et halvt års tid siden stod Arsenal og Bayern i kø med 50-60 mio for ham

Kvistus
1506 indlæg.
d. 22. april 2019

Læste det samme, men det kan simpelthen ikke være andet end en and. Der er ikke nogen, der ved sine fulde fem sælger en spiller til 20 mio(hvis dårlige sæson skyldes skader), når han lige har været over det dobbelte værd

mexes
1753 indlæg.
d. 24. april 2019

Reporter fra hovedstaden melder om, at Roma har tilbudt Conte en 3-årig kontrakt.
Jeg tror stadig ikke på vi kan lande ham, trods mange penge tilbudt til ham, især fordi, at Juve, Milan og Inter alle skulle have ham på deres liste, MEN, jeg tror mere på det, end jeg gjorde lige da vi fyrede EDF. Synes virkelig Totti og co. har gjort deres for at hive ham i land, hvilket trods alt er fedt, at klubben har indset, at vi har brug for en stor trænerkapacitet.

JonasS
21 indlæg.
d. 24. april 2019

Conte vil vinde titler, og han får jo stillet nogle helt andre budgetter til spillerindkøb i udsigt hus de tre andre bejlere. Tror simpelthen han vil noget andet end at slås for en fjerdeplads de næste mange år.

1

asroma87
790 indlæg.
d. 24. april 2019

Han har udtalt at han skal tro på projektet der hvor han skal hen. Romas projekt er en stor rodebutik. Så skal vores transfer politik ihvertfald laves radikalt om men det kræver nok en udskiftning af vores præsident. Derudover sejler stadion projektet også. Derfor tror jeg sku ikke Conte gider til Roma. Mit bedste bud lige nu er at Ranieri bliver eller også ansætter man Gasperini, det ville være en klassisk Palotta beslutning, at ansætte Gasperini ud fra 1 god sæson, I stedet for at tænke langsigtet og sprænge banken og ansætte Conte.

1

mexes
1753 indlæg.
d. 24. april 2019

Det var godt nok en hård dom om Gasperini. Jeg synes ikke bare at han har haft én god sæson, men nærmere 3 fantastiske sæsoner med Atalanta. Fik dem endda i top 4, desværre et år, hvor det ikke var CL givende. Gasperini er langt fra den værste at få i min bog - dog også langt fra et drømmescenarie. Men er dog helt enig i, at jeg heller ikke er sikker på, at Conte tror nok på Roma projektet. Derfor tror jeg også det kræver en større sjat penge, hvilket jeg heller ikke er overbevist om, at vi står klar til at betale.

asroma87
790 indlæg.
d. 24. april 2019

Det kunne da godt være Gasperini kunne være en god løsning?

Der skal så købes lidt spillere til hans system

Ny målmand
Ny-Manolas-ny
Florenzi-Cristante-Pellegrini-Ny
Zaniolo
Schick-Ny

Ved ikke hvad der så skal blive af Under og Kluivert? De passer vel bedst til en opstilling med wings/kanter

mexes
1753 indlæg.
d. 24. april 2019

Jeg synes ikke det behøver at være helt så firkantet, både mht. Gasperinis system, men også med vores nuværende spillere. Ünder og Kluivert kunne i realiteten godt omskoles til en Ilicic eller Gomez rolle, hvis man skulle oversætte direkte til Gasperinis system. Mht. forsvaret, ja så ser det sgu lidt sort ud om vi ender ud i en 3-, 4- eller sågar 5-back kæde. Conte er jo desuden også glad for en 3/5-back system, så jeg tænker ikke at det vil ændre det store. Florenzi vil klart have gavn af at blive rykket op på en wingback. Måske Fazio kunne få et løft igen? Han var rigtig god i vores 3-back kæde de år vi senest spillede det. Desuden synes jeg faktisk at Fazio har spillet 3 rigtige stærke kampe på det seneste.
Men hele midtbanen og vores nuværende forsvarsspillere synes jeg faktisk passer bedre til en 3-5-2. Kun angrebet samt kanterne, som du også påpeger, som ikke er skræddersyet dertil. Manolas, Fazio, Karsdorp, Kolarov og Florenzi vil det i mine øjne klart være en fordel at skifte over til en 3-back kæde.

[Rettet af: mexes - 24/04/2019 - 17:32]

asromadk
3083 indlæg.
d. 25. april 2019

Sådan. Tror sku man mener det. Alt tyder på at man har åbnet ballet med alvor og har tilbudt Conte 3år og 9,5 årligt. Matcher ikke de 11 han hev i Chelsea, men det er satme et stærkt bud og viser, at Roma nu er klar til at bruge penge på noget og rent faktisk de facto byder noget som er en storklub værdi for den rigtig person.

mexes
1753 indlæg.
d. 25. april 2019

Det var også det bud, som jeg henviste til. Dog forlyder det, at flere skulle have afkræftet at der er et konkret bud endnu.

Det lyder til, at Gianluca Petrachi (pt. sportsdirektør i Torino) skulle være nøglen til Conte. Torino vil gerne holde på ham, men der er kommet grus i maskineriet - (tror det skyldes Petrachi gerne vil til Roma), og hvis han skulle komme, så kunne det være med til at overbevise Conte, som er gode venner og tidligere holdkammerat med Petrachi.
Petrachi betragtes af mange som en solid sportsdirektør - tager ikke så store sats på transfermarkedet, men sikre gerne at penge bruges fornuftigt.

asroma87
790 indlæg.
d. 25. april 2019

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-137328&menu=news-all

Conte rygterne tager til

mexes
1753 indlæg.
d. 25. april 2019

En ansættelse af Conte vil være den mest ambitiøse handling fra klubbens side siden jeg i 2003 begyndte at følge den. Jeg tør ikke tro på Conte før klubben har præsenteret ham. Der er så mange andre bejlere derude.

Romaneren
573 indlæg.
d. 26. april 2019

Men der spekuleres også i, at Contes ankomst ville betyde, at vi skulle ud med mindst to løntunge profiler - her står Dzeko, Pastore og Nzonzi forrest i køen. Og det ville jo ikke ligefrem være uoverkommeligt, tænker jeg :)

Zaniolo-kontraktforhandlingerne skulle nu også begynde at trække ud på trods af, at der var meldt stor enighed. Hvis jeg var sportsdirektør, så er jeg ikke helt sikker på, hvad jeg ville stille op, hvis Real Madrid eller lignende bød 80 mio for ham til sommer...

mexes
1753 indlæg.
d. 26. april 2019

Det tænker jeg også vil være det mindste problem. Jeg har også tidligere sagt, at jeg hellere vil bruge mange penge på en kvalitets træner fremfor spillere. Synes det er her, at vi har manglet kvaliteten mest.

Jeg er sgu ikke så bekymret for Zaniolo. Rygter siger også at Bayern har budt 45 mio €, som vi prompte har afvist. Tænker virkelig ikke at vi kommer til at sælge ham medmindre der kommer et vanvids bud, som ikke kan afvises. For selvfølgelig har Zaniolo også en pris - men vi snakker næsten 100 mio i mine øjne før jeg personligt ville begynde at overveje det.

Daniel-Cumen
102 indlæg.
d. 26. april 2019

Hvis ikke klubben formå at hente Conte ind, bør de fortsætte med ranieri. Kan ikke se hvem der skal kunne løfte dette middelmådig Roma hold. Gasperini er dygtig og har skabt gode resultater med atalanta ud fra de realistiske forventninger der er for atalanta - men at lede Roma og end da når tingene ikke fungere er kun noget de bedste kan gøre.
Som vi så mange gange har diskuteret herinde så er problemet palotta og den vej han ønsker holdet skal tage. Hvad nytter det at ansætte Conte, hvis spillere som manolas (grundet hans frikøbsklausul), ünder og dzeko bliver solgt? De andre er bare gode nok og det blev endelig understreget da Roma røg ud til Porto og brød aftalen med monchi.

asromadk
3083 indlæg.
d. 26. april 2019

Seneste nyt er at Conte har bedt om 2 ugers betænkningstid.
Derudover, så skulle have mere eller mindre have pålagt Roma ikke at sælge ud fra "toppen" af truppen, Dzeko inkl.

Tegningen er der til noget godt, Conte ind med Petrarchi og et godt greb om JPs nosser, så tror jeg der ku ske noget markant i Rom for en gangs skyld.

mexes
1753 indlæg.
d. 26. april 2019

asromadk er det ikke Roma, som har bedt Conte om at beslutte sig indenfor 2 uger og ikke omvendt?

Jeg kan godt følge dig Daniel-Cuman ift. at Ranieri stort set kan være lige så god, som den anden. Sådan har jeg det også med trænere som Gattuso, Sousa, Montella osv. Var bl.a. også derfor jeg gentog mig meget i vinters med, at vi burde holde på EDF medmindre en kapacitet som Conte kunne hentes. Jeg håber og tror dog ikke, at Ranieri er en reel mulighed. Hans stil er simpelthen for defensiv og ikke mindst primitiv. Der ser jeg trods alt en træner som Gasperini som mere interessant.

Hvis Conte ansættes, så skal han selvfølgelig selv beslutte hvem som han ønsker at sælge om hvem han gerne ser vi beholder. Jeg tænker også at vi vil have større chancer for at holde på eks. Manolas hvis vi hentede en så ambitiøs træner ind.

Seneste nyt:
SportItalia

[Rettet af: mexes - 26/04/2019 - 20:02]

mexes
1753 indlæg.
d. 27. april 2019

Idag er La Repubblica ude og skrive, at Roma forhandler med Paolo Bertelli, som er Chelseas nuværende fitness træner. Han var også under Conte på landsholdet og i Juve.

asroma87
790 indlæg.
d. 29. april 2019

Der er rygter om Cillesen vil væk fra Barca, han ville da være en kanon målmand at få til klubben i mine øjne

mexes
1753 indlæg.
d. 29. april 2019

Enig. Cillesen, Trapp eller Sommer er mine favoritter til posten.

Det skrives i dag at Conte generelt er positiv for Roma. Men det kan dog komme til at afhænge af CL kvalifikation. Puha, hvor det gør mig endnu mere nervøs og vi får den. Tænk hvis vi misser Conte pga. manglende CL, det ville godt nok være øv.
Personligt vil jeg hellere have vi få Conte end at vi kommer i CL. Det tror jeg vil være bedst på den lange bane.

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 29. april 2019

Conte ville nok være lidt bedre, end det absolut bedste vi kan få!

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 01. maj 2019

United skulle, efter sigende, være klar til, at slippe Darmian for 78 mill dkkr!Han kan dække både hb og vb og har også haft fornuftige optrædender som cb..

Synes da han kunne være en udmærket tilføjelse? Hvis man så samtidig skilte sig af med Santon/Karpsdrop og satsede på Luca P. Og hvor længe mon Kolarov kan holde?

1

ClausA
227 indlæg.
d. 01. maj 2019

Kæmpe fan af at man skulle hente Darmian!!!

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 01. maj 2019

Til dem som ikke skulle have set denne nyhed endnu :-)

Det virker da ikke helt urealistisk, hvis ellers der er noget hold i rygterne?

[Rettet af: Crap_Bag - 01/05/2019 - 18:34]

Lamela
1793 indlæg.
d. 20. maj 2019

Verde til FCK?

Kelevra
1091 indlæg.
d. 21. maj 2019

Undskyld hvad?

asroma87
790 indlæg.
d. 21. maj 2019

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-138308&menu=news-all

Roma er efter rygterne blevet tilbudt at købe Perin

Er det ikke bare og slå til med det samme

Kelevra
1091 indlæg.
d. 21. maj 2019

Altså.. Jeg kan godt li' Perin, og har altid synes godt om ham. Men han er simpelthen så plaget af skader konstant. Manden kan træde i en vandflaske til træning med landsholdet og blive skadet (Og ja, det skete i virkeligheden).

Jeg kan virkelig ikke se hvorfor Roma skulle investere i ham. Så skal vi ha' en mere en god 2. målmand der alligevel kommer til at stå størstedelen af kampene næste sæson.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21. maj 2019

Læste at Tottenham vil købe Zaniolo plus sende Lamela retur til Roma...
elsker Lamela men som Perin er han for ofte skadet

asroma87
790 indlæg.
d. 21. maj 2019

Ellers kunne Jasper Cillesen måske være en løsning?

Han har vist også udtalt at han vil væk fra Barca

Kelevra
1091 indlæg.
d. 21. maj 2019

Synes jeg umiddelbart ikke ville være så dum en idé. Klubben har været linket til henholdsvis Cragno og Dragowski, værdi €25. Så er det måske mere interessant at kigge nærmere på Cillessen, som du nævner.

Men jeg har ikke rigtigt set noget til ham siden dengang van Gaal skiftede ham ud før straffesparkskonkurrence i 2014, selvom han havde stået en knald god kamp.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 22. maj 2019

Hvorfor ikke give Mirante chancen?
5 clean sheets i 8 kampe.
Rolig og sikker og har fået styr på forsvaret

asroma87
790 indlæg.
d. 22. maj 2019

Lyder fornuftigt :-)

Nå nu går rygterne på at Petrachi siger sin stilling op på mandag, for at blive Romas nye sportsdirektør

59971Cools
471 indlæg.
d. 22. maj 2019

Synes bestemt ikke at keeperpositionen bør være vores første prioritet. Der er godt nok en del andre pladser jeg hellere så forstærket før det.
Ja Mirante er ikke et ungt håb, men han kan sagtens stå en fin sæson mere. Han er ikke verdensklasse, men en ganske fornuftig keeper!

Denner
432 indlæg.
d. 23. maj 2019

Hvad med rudi garcia igen? Han er lige stoppet i merseille Haha

asroma87
790 indlæg.
d. 23. maj 2019

Så hellere Zeman

Lamela
1793 indlæg.
d. 23. maj 2019

Så kommer han endelig. Det bliver godt at få ryddet op i truppen.

link

C. Panucci
12 indlæg.
d. 23. maj 2019

Barella for Defrel+penge, skulle allerede være en Petrachi-handel in the making. Stærk start, syne sjeg.

Defrel, Dzeko, Under, Juan Jesus, Olsen, Perotti rygtes ret kraftigt på vej ud. Forlængelser til Manolas (som dog rygtes meget kraftigt afsted), Pellegrini og El Shaa skulle stort set være klar til forhandling, så snart Petrachi tiltræder.

Jeg tror det kan blive rigtig,rigtig spændende, det her. Petrachi/Gasperini kan sagtens være den duo, som langsom, men sikkert, får os på ret køl.

Pt spekuleres der i tilgang af: Perin (GK, Juve), Mancini (CB, Atalanta), Castagne (VB/HB, Atalanta), Izzo (CB, Torino) Belotti(CF, Torino) - Altså,så forlanger jeg sgutte mere....

Perin
Florenzi Mancini Manolas (Izzo) Castagne/Pellegrini

Barella Cristante
Zaniolo LO-Pellegrini Pastore/El Shaa

Belotti

Av, av, av, hvor ville det være både stærkt og italiensk!

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. maj 2019

Håber at de smider pengene efter Marega fremfor Belotti. Marega er et bæst og ville simpelthen spise de her serie A defensiver, og så kan der også godt gå for meget spaghetti ben i den, så er det godt at have et bæst af en angriber!
- Og hold nu for guds skyld fast i Under, Zaniolo og Manolas

[Rettet af: Kvistus - 23/05/2019 - 15:40]

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 23. maj 2019

Det lyder utroligt interessant C.Panucci, hvis bare der er hold i halvdelen af de rygter, så er jeg mere end tilfreds!

Tænker vi må sige farvel til minimum én af vores profiler, måske flere hvis/når vi misser CHL. Zaniolo ser jeg meget nødigt gå, men på den anden side, så er jeg heller ikke 100% overbevist om, at han bliver den her kæmpe stjerne, alle udråber ham til?

Hvis Ünder ryger til Tottenham, kunne Lamela+ penge være en fornuftig løsning.. Manolas er faktisk den jeg håber allermest på, at vi kan forlænge med. Smid Mancini ind til ham, så ligner det noget!

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 23. maj 2019

Det lyder utroligt interessant C.Panucci, hvis bare der er hold i halvdelen af de rygter, så er jeg mere end tilfreds!

Tænker vi må sige farvel til minimum én af vores profiler, måske flere hvis/når vi misser CHL. Zaniolo ser jeg meget nødigt gå, men på den anden side, så er jeg heller ikke 100% overbevist om, at han bliver den her kæmpe stjerne, alle udråber ham til?

Hvis Ünder ryger til Tottenham, kunne Lamela+ penge være en fornuftig løsning.. Manolas er faktisk den jeg håber allermest på, at vi kan forlænge med. Smid Mancini ind til ham, så ligner det noget!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23. maj 2019

Bendtner er færdig i Rosenborg
Olsen på mål og Bendtner på toppen lugter af en scudetto til Roma!

Ironi. Glæder mig til at se hvad Petrachi kan udrette ift truppen

asroma87
790 indlæg.
d. 25. maj 2019

Nu har Petrachi udtalt at Roma ikke er den eneste interesserede klub og at det ikke er sikkert at han tager til Roma

Lamela
1793 indlæg.
d. 25. maj 2019

Når, vores bedste angriber siden Montella, ryger nu til Inter. Det gør måske nogle folk glade her?

Kvistus
1506 indlæg.
d. 25. maj 2019

Jeg ville da foretrække at han tog til England eller Tyskland, men ja, jeg vil ikke ligge søvnløs over et Dzeko-salg til en fornuftig pris. Dzeko er klart den løntungeste spiller i truppen og har haft den mest lade indstilling hele sæsonen.
Han er god og hans topniveau (Som nok vil komme frem i en trup som Inters) er verdensklasse, men der lagt op til en revolution i spillertruppen og hvis De Rossi skal væk, så kan Dzeko, Pastore, Nzonzi, Perotti osv. ligeså godt også få sparket!

Lamela
1793 indlæg.
d. 25. maj 2019

Problemet jo nok, at Inter næppe kommer til at punge ret meget ud for ham, ifh. til Hvad en PL klub kan betale. Ydermere, så kommer til at styrke konkurrenten..igen...

AndersRoma
831 indlæg.
d. 25. maj 2019

@Lamela historisk kan vores salg af profiler til Inter vel ikke gå under kategorien “styrke konkurrenten”. Lad os håbe det er en gentagelse.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 25. maj 2019

Dzeko er velkommen til at smutte.
Uskarp og lad at se på!

Hent Belotti

Lamela
1793 indlæg.
d. 25. maj 2019

Anders

Haha, måske har du en pointe der. Men, det lyder lidt hult, at Roma ikke vil forlænge med spillere uden en DS, men er klar til forhandle uden for vinduet.

Men, hvis han alligevel ryger den vej, håber jeg lidt på Bastoni/Van Heusden og Pinsmonti den anden vej.

Vitali
0 indlæg.
d. 28. maj 2019

En Zanka er uønsket i Huddersfield, kunne man forestille sig at få ham til en skarp pris, synes jeg det vil være en OK signing.

59971Cools
471 indlæg.
d. 28. maj 2019

Synes vi bør have større ambitioner end det. Han (var?) da en ganske habil spiller men er altså på vej mod de 30 år, og på ingen måde en klasse spiller eller på vej mod at blive det.
Som 3. valg OK, men Manolas skal have en stærkere makker! Hellere gøre alt hvad vi kan for at holde på Manolas og købe Mancini :-)

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28. maj 2019

Zanka?? Og Robin Olsen på mål?
Vi må have større ambitioner !
Hent Mancini i Atalanta

asroma87
790 indlæg.
d. 28. maj 2019

Ricki Olsen er også ledig på fri...

Skytt0
1151 indlæg.
d. 28. maj 2019

Haha, stop nu!!!

Zanka er en fin spiller, og vil være en rigtig god handel for Roma. Dog kun, hvis vi manglede en backup CB, men det gør vi ikke ligefrem. Vi har nok i JJ, Marcano og Fazio, så vi skal have en spiller ala Manolas (ihvertfald tæt på hans niveau), og ikke en reserve stopper!

Han vil dog bestemt være en bedre signing end Olsen!

asroma87
790 indlæg.
d. 28. maj 2019

Manolas udtaler idag at han er i tvivl om hans Roma fremtid

Hvem helvede har også sat hans frikøbs klausul til sølle 36 mio euro??

Tror vist Lorenzo Pellegrinis frikøbs klausul er helt nede på 30 mio euro

Hvad fanden har ledelsen tænkt på? Det er garanteret Monchi, den mand har virkelig smadret Roma fuldstændigt

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 28. maj 2019

Manolas lave frikøbsklausul - var det ikke fordi kontrakten blev fornyet forholdsvist sent i kontraktforløbet? Så spørgsmålet var at lade ham gå gratis eller forlænge med ham med en lav frikøbsklausul, så han stadig havde mulighed for en transfer? For så lyder 2-3 ekstra sæsoner og 36 millioner euro bedre end 0 euro og 0 ekstra sæsoner? Det forudsætter selvfølgelig at det er rigtige mennesker ikke ikke computersimulerede som i Football Manager.... Der er ikke nogen der har "sat" hans frikøbsklausul til 36 millioner, det er noget de to parter har forhandlet sig frem til. Selvfølgelig er det ikke en optimal situation, men der er altså ting der spiller ind..

asroma87
790 indlæg.
d. 28. maj 2019

Man skulle da bare have givet ham mere i løn så!

Kelevra
1091 indlæg.
d. 29. maj 2019

Gasperini har lavet en ny aftale med Atalanta.
Alle rygtede kandidater til trænerposten afviser, ikke overraskende.

Lige nu er Roma den ikke-så-attraktive dreng i klassen der går rundt med kærestebreve til samtlige smukke piger.

asroma87
790 indlæg.
d. 29. maj 2019

Nej det ser ikke godt ud. Nu sættes vi i forbindelse med Marco Giampaolo, Roberto De Zerbi og Gennaro Gattuso.

Conte forventes dog at overtage trænersædet i Inter inden længe. Gad vide om man kunne tage Spalletti tilbage?

Ellers er der Rafa Benitez?

Alt andet lige, så ser det sgu ikke for godt ud for vores elskede klub.

Tror Manolas, Dzeko og Under er 99 % sikre på at blive solgt, så må vi se med resten.
Kolarov rygtes også hjem til hans barndomsklub

ClausA
227 indlæg.
d. 29. maj 2019

Jeg ville sgu boycotte hele lortet hvis man hentede zanka. Jeg synes sgu efterhånden at det ser sort ud med hensyn til trænere. Og misset chl gør også at vi skal lave nogle vanvittige kloge + være heldige for at de også slår til. Der er virkelig ikke mere tid til at hente flere middelmådige spillere. Vi ender med at rykke længere og længere væk fra toppen af! Det her bliver noget af et hul at komme op fra.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 29. maj 2019

Spaletti? Nej Tak. Den tur har vi prøvet i 2 omgange og han er ikke populær i Roma

De Zerbi? Tragisk !
Men vel oplagt igen at hente Sassuolos træner !

Vi bliver sat i forbindelse med Shaktar Donetsk træner

Jeg ser ikke frem til næste sæson

Juve bliver mestre igen
Napoli, Inter og Atalanta opruster

EL er det vi igen skal kæmpe om

mexes
1753 indlæg.
d. 29. maj 2019

Ja, lidt komisk at selv Gasperini siger nej til os. Selvfølgelig pga. CL i Bergamo, men stadig. I min optik er Spalletti en no-brainer, men selvfølgelig ikke aktuel.
Getafes træner rygtes også til klubben.

Jeg har ingen håb og forventninger til sommeren. Vil ikke blive overrasket hvis flere profiler skulle ryge. Vi kommer i den grad til at starte forfra.

asroma87
790 indlæg.
d. 30. maj 2019

Sådan som det hele har udviklet sig, så synes jeg vi skal prøve at hente Rafa Benitez

napstah
136 indlæg.
d. 30. maj 2019

Roma bliver nævnt som favorit til at snuppe Rodrigo fra Valencia, efter Napoli har fået deres bud på 40m Euro afvist

AndersRoma
831 indlæg.
d. 30. maj 2019

Ser ikke den spanske liga, så er ret uvidende om Rodrigo. Men han har kun scoret 34 mål i 145 kampe for Valencia, synes ikke det virker imponerende for +40m€.

En af jer som kender mere til ham?

napstah
136 indlæg.
d. 30. maj 2019

Han er en hurtig angriber der også sagtens kan spille på venstrekanten. Spiller mest som angriber i en 4-4-2 hos Valencia men ville være stærkt at få ind som kant synes jeg. Fik lidt gang i scoringerne de sidste par kampe i sæsonen med 4 i de seneste 6, blandt andet 1 mod Barca i pokal finalen. Ellers har det været en sløj sæson i forhold til sidste sæson

Men ja, det er mange penge, vil dog sige at han må ligge på noget nær den øverste hylde vi kan hente fra.

asroma87
790 indlæg.
d. 31. maj 2019

Mon ikke det et bedre at finde en træner, sports direktør og et par forsvarsspillere først

Plus, hvor skal vi få 40 mio euro eller mere fra?

40 mio euro blev jo ligesom afvist

PS - så blev Conte præsenteret som træner

Hvorfor begraver vi ikke stridsøkserne og tager Spalletti tilbage??

Kelevra
1091 indlæg.
d. 31. maj 2019

Jamen er det ikke Spalletti der er færdig med Roma, og ikke omvendt?

Kvistus
1506 indlæg.
d. 31. maj 2019

Tror ikke at Totti og Spalletti vil kunne være under samme tag

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 01. juni 2019

Hvorfor henter vi ikke Drogowski i Empoli?
Har stået en fabelagtig sæson og kan hentes for blot 10 mill euro

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 01. juni 2019

Dzeko til Inter synes på plads...
spændende hvem vi henter ind?
Marega eller Belotti er min våde drøm

JonasS
21 indlæg.
d. 02. juni 2019

Får næsten kvalme ved tanken om at Dzeko skal tørne ud for Inter, og at han ryger for en pris der tilsvarer noget der minder om to pakker AAA batterier. Vil skide på at han er 33 år gammel, vi burde være dem der pressede det sidste fodbold ud af ham. Synes han har været fænomenal for os.
Føj!
Godt vi har Schick. Ish.

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 02. juni 2019

Det er det helt rigtige at sælge Dzeko som den første. Hans primadonna-attitude sætter et ekstremt dårligt eksempel for alle i klubben, og hans konflikter med andre spillere meget ødelæggende. I stedet burde han gå forrest og sætte det gode eksempel. Han har haft en super sæson for os med Spalletti, ellers har det løbende været ned af bakke, denne sæson inklusiv. Det er helt tydeligt at hans nøkker gør at han kun gider spille CL. Er han afgørende for os? Vi røg ud lige efter gruppespillet i CL, og endte nummer 6 i Serie A.. Desuden må det være ekstremt demotiverende for en spiller som Schick at Dzeko hele tiden spiller på trods af den attitude.. Se bare sidse kamp hvor han kvitterer udskiftningen i sidste kamp med en symbolsk spytklat. Hans personlighed er vigtig at få fjernet så vi kan starte ordentligt på genopbygningen..

asroma87
790 indlæg.
d. 02. juni 2019

Rygterne går på omkring 100 mio danske kroner for Dzeko. Det synes jeg sgu er fint nok, plus vi slipper for hans kæmpe løn

mexes
1753 indlæg.
d. 02. juni 2019

Synes det er fint. Dzeko kunne sikkert godt ramme en god sæson igen, men tror det er fint for alle parter, at vejen skilles. Det gør mig ikke noget at se ham hos en af konkurrenterne. Han er vel truppens mest løntunge, så det frigiver også lidt der.

Fonseca kommer nærmere, angiveligt tilbydes 3 år.
Ingen garanti for succes, men jeg er klart mere på ham end Gasperini, Gattuso, De Zerbi og Giampaolo. Som i LANGT mere. Hans stil er attraktiv, så det kunne blive spændende, selvom han ingen serie a erfaring har.
...Men jeg havde afgjort hellere taget et mere sikkert valg og større trænernavn ind. Eks. Benitez.

Napoli meldes i øvrigt tæt på James Rodrigues. Forstår ikke hvorfor vi aldrig kan lave sådan nogle handler - ligesom de også gjorde med Higuain. Ikke at det lige er James jeg står og håber på, men vi ser bare aldrig Roma lave så store handler - angiveligt 60 mio euro. Vi burde da kunne være med Napoli på transfermarkedet.

Jeg er godt nok spændt på hvem vi henter ind på toppen. Nægter at tror at Schick kommer til at være ny 1. angriber. Belotti?

[Rettet af: mexes - 02/06/2019 - 14:07]

mexes
1753 indlæg.
d. 02. juni 2019

Selvfølgelig ikke 100% sikkert, men vi skulle angiveligt have afvist et bud på 28 mio fra Everton på Cengiz Ünder. Jeg ved ikke hvad der er mest tragikomisk, at vi åbenbart er i en situation, hvor Everton tror de kan købe vores profiler, eller selve prisen budt!

[Rettet af: mexes - 02/06/2019 - 16:26]

Kvistus
1506 indlæg.
d. 02. juni 2019

Gad vide om Dzeko har haft en stor indflydelse på Schicks mentale problemer. Tror at han er lidt af en alfahan. Men ikke desto mindre, så tvivler jeg også på at man tør overlade teten til Schick.

Fonseca kunne være spændende nok. Det er bare lidt den samme evindelige trædemølle. Meget Roma-esque med high risk, high reward, og minder derudover lidt om EDF med bl.a. høj baglinje. Så det ville nok resultere i flere klassiske roma afklapsninger på 7-1. Men så længe vi får en fornuftig DS, der kan sørge for at der ikke går for meget brasiliansk cirkus i den, så er jeg enig i at det er bedre end Gasp, Gattuso og co. som jeg aldrig har haft den store fidus til.

[Rettet af: Kvistus - 02/06/2019 - 18:06]

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02. juni 2019

Medierne skriver De Zerbi er foran Fonseca ift at blive Romas nye træner
Jeg er ikke imod. De Zerbi kender ligaen, og kan sproget
Han Er ung og har vist interessante taktiske ting i den forgangne sæson.
Men det er absolut ikke fra øverste hylde!

asroma87
790 indlæg.
d. 02. juni 2019

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor vi ikke prøver at hente Rafa Benitez

Daniel-Cumen
102 indlæg.
d. 03. juni 2019

Rafa har en defensiv kontrolleret tilgang til taktikken - minder lidt om tanke ranieri. Roma er ikke er hold der har spillerne til det pt og de bør derfor satse på en træner der vil gå en offensiv vej. Plus, rafa har de seneste 10 år ikke haft positive bedrifter. Der er en grund til han er i Newcastle :)

[Rettet af: Daniel-Cumen - 03/06/2019 - 22:27]

Kelevra
1091 indlæg.
d. 04. juni 2019

Fonseca freed for Roma

Ifølge dette link vil han desuden ha' garanti fra ledelsen om at opbygge et kompetitivt hold. Fint at en evt ny træner stiller krav til at få en stærkere trup.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04. juni 2019

3 emner som afløser for Dzeko

Andre Silva i bytte for Schick
Llorente
Belotti (min 50 mill euro)

asroma87
790 indlæg.
d. 04. juni 2019

Så ender vi med 99 % sikkerhed med Llorente...

Det er en klassisk Roma transfer

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04. juni 2019

Fremtidens mand!

Fonseca er ikke overbevist så nu er De Zerbi favorit med DI Biagio som nyt emne
Gaaaab

asroma87
790 indlæg.
d. 04. juni 2019

Ja jeg læste det også, jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde!

Sikke dog en rodebutik vores klub har udviklet sig til

59971Cools
471 indlæg.
d. 05. juni 2019

Ved ikke hvad der er op og ned i det her spil, Lazio borgmester, amerikanske ejere mv.
Jeg forstår dog ikke hvordan det kan være så svært? ALLE! burde have interesse i projektet, det skaber arbejdspladser, vækst, stærkere fodboldkllub = tourisme etc.... Det er tidspunkter som dette man bliver træt af italienere....

Kelevra
1091 indlæg.
d. 05. juni 2019

Ja, italiensk bureaukrati er nok det sløveste i verden.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05. juni 2019

Det lugter mere og mere af Fonseca som ny træner. Med ham kan følge Taison, Ismailly
Interessant

Kelevra
1091 indlæg.
d. 06. juni 2019

Klubben skulle ifølge Sky Sport Italia ha' forhørt sig om tilgængeligheden af Icardi.

mexes
1753 indlæg.
d. 06. juni 2019

Læste det også. Skyldes formentlig Dzeko forhandlingerne.
Kommer aldrig til at ske og selvom han er en fremragende angriber, så håber jeg det heller ikke.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06. juni 2019

Icardi? Hvordan skulle vi få råd til ham?
Han er ringe til at indgå i spillet men fucking giftig i feltet.

Hent Marega. Kæmpe bæst.

Og få nu hentet Fonseca og betal de 3 millioner euro hvis det kræves

asroma87
790 indlæg.
d. 06. juni 2019

Seneste nyt er at Fonseca selv vil betale de 3 mio euro, så han bliver frigivet

Hahaha hvad er vi for en sølle klub, at vi ikke kan betale 3 mio euro for at få den træner vi gerne vil have?!

Shit vi er fucked....

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06. juni 2019

Enig. Få nu lukket den sag så der kan komme lidt ro på i hovedstaden
Tænk hvor mange gange vi har smidt millioner efter elendige spillere
Fonseca ind. Tag ismailly og Taison med i flyet.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07. juni 2019

Fonseca på plads på mandag

Dzeko, Kolarov og SES for Icardi snakkes der om. Vildt

Naingollan vil hjem igen

Romaneren
573 indlæg.
d. 08. juni 2019

Ud med Dzeko, Kolarov og evt. Schick (fordi det måske er nødvendigt) ind med Fonseca, Ismaily, Nainggolan og Icardi - det ville satme være en godkendt start på transfervinduet!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08. juni 2019

Jeg ser kun ballade hvis vi henter Icardi.
Tror han har bedst af at komme væk fra Italien.

Juventus forsøger at hente Zaniolo for 40 mill euro + Perin eller Cuadrado

Schick lavede 2 for Tjekkiet igår men enig han skal videre.
Hent Marega

Kvistus
1506 indlæg.
d. 08. juni 2019

Håber virkelig ikke at vi accepterer nogen form for handel med Juve om Zaniolo. Det ville vi nemlig fortryde, når han bliver det dobbelte værd, og derudover får inter 15% af prisen.

Den er så evigt svær med Schick. Jeg tror virkelig ikke at manden er så dårlig, som han ellers har givet udtryk for at være. Tror stadig at det vil være en kæmpe lettelse for ham at få Dzeko ud af sit miljø. Han præsterer jo på landsholdet, målmæssigt i hvert fald.

[Rettet af: Kvistus - 08/06/2019 - 11:21]

mexes
1753 indlæg.
d. 08. juni 2019

Der er i hvertfald gang i rygtemøllen må man sige.
Den eneste handel, som jeg synes vi skal lave med Inter er, at vi skal sælge Dzeko. Icardi er en tikkende bombe på godt og ondt. Herudover skal vi ikke hente Radja hjem. Elsker ham, men manden har klart sine bedste år bag sig. Så skulle det kun være fordi prisen var meget lav, hvilket jeg ikke tror den ville være.
Juve skal vi heller ikke handle med. Zaniolo for Cuadrado + 40 mio euro vil jo faktisk potentielt være en rigtig god handel - hvem ved om han går i stå? Men helt enig med Kvistus, så bliver det nok mere noget vi ville fortryde.
Schick har fået nok chancer i min bog nu. Jeg var meget imod handlen allerede fra start. Han har haft én god sæson og det var nok til vi slog vores transfer rekord. Han kan helt klart noget, men nogen slår bare ikke til i alle klubber. Det kan sagtens være han kan slå til i en anden klub.

Med Fonseca i mente, så sad jeg igår og prøvede at opstille et transferscenarie i år og kom frem til;

--------------Trapp-------------
Florenzi-Manolas-Mancini-Ismaily
---------Nzonzi-Zaniolo---------
Ünder--------Pellegrini---Taison
-------------Belotti-------------

Bænk: Mirante, Jesus, Fazio, Lu. Pellegrini, Karsdrop, Santon, Gerson, Cristante, Pastore, Perotti, El Shaarawy, Kluivert, Defrel, Coric, (Ny Angriber)

Salg: Dzeko, Kolarov, Olsen, Marcano, Gonalons, Schick

Jeg synes egentlig det er realistisk. Nok Trapp på mål kunne også være en anden, ligesom Belotti heller ikke nødvendigvis bliver manden. Det skal mere forståes som et udtryk, at det helt klart er her, at vi skal bruge den største sum. Vi har brug for en spiller i den kaliber. Vi har ret mange salgsemner, som ikke vil gøre truppen særlig meget dårligere. Vores bredden er ret stor. El Shaarawy vil også være en fin mand som statende wing. Kluivert begyndte jeg også i slutningen af sæsonen at se mere og mere potentiale i. Sæt at Ünder sælges (For jeg tror desværre Manolas, Ünder eller Zaniolo bliver solgt) så vil han godt kunne gå ind i start-11 for min skyld.
Manolas frygter jeg mest for. Han vil ikke engang selv benægte at spille for Juve i næsten sæson, så det klart, at hvis han ryger skal der yderligere en mand ind i bagkæden.

Jeg synes Fonseca er godt scoutet. Vores trup passer rigtig fint til hans spillestil allerede.

ClausA
227 indlæg.
d. 11. juni 2019

Så er vi angiveligt interreseret i Vavro og så endda for 12 millioner euro. Kæmpe joke. Håber det bare er skøre rygter

Kvistus
1506 indlæg.
d. 11. juni 2019

Overvej hvor forskruet et syn Roma må have på superligaen. Der er ikke en eneste spiller fra den liga, som jeg ønsker at se i Roma - nej, heller ikke robert skov.
Vi vil eftersigende give ligeså meget for Vavro, som Inter vil give for Dzeko. Stof til eftertanke

Skytt0
1151 indlæg.
d. 11. juni 2019

Det begynder snart at blive for meget. Jovist er Vavro en fin spiller med et potentiale til en større liga end suppen, men mener Romas ledelse helt seriøst, at Vavro overhovedet kan være et tema?

Jeg er også kæmpe FCK fan, og vil med Hvid-Blå øjne se det som et kæmpe salg, og håber da også, at hvis han sælges, så vil 12 mio. euro være et fantastisk salg for løverne.

Men set med Roma briller, vil det være en kæmpe fiasko. Hvorfor så. overhovedet sælge Dzeko, hvis indtægterne fra hans salg bliver udlignet med sådan et tåbeligt køb?

Det kan ikke være rigtigt (bare fordi de spiller CHL), at:

Napoli kædes sammen med spillere som James Rodríguez og Kieran Trippier
Inter kædes sammen med Eriksen, Lukaku og Vazquez

Roma kædes sammen med Fucking Vavro

Jeg håber for alt i verden at sælges han, at det så bliver for så stort et beløb - Bare ikke til Roma!!!

Skytt0
1151 indlæg.
d. 11. juni 2019

Og så kan der samtidig tilføjet, at Fonseca officielt er Romatræner!

mexes
1753 indlæg.
d. 11. juni 2019

Fonseca er en fed signing i min bog. Klart min favorit efter, at Conte sagde nej.

Hvad taler for:
- Han er vant til at vinde fodbold.
- Spiller ubetinget offensivt fodbold med højt pres. (Seværdigt)
- Ung og ambitiøs
- Virker til at han virkelig gerne vil Roma (Var klar til at betale sig selv fri)

Hvad taler imod:
- Ingen Serie A erfaring
- Virker ikke til at være særlig pragmatisk

Jeg synes faktisk vi nogenlunde har spillerne til hans stil. Det klart, at vi især i forsvaret mangler. Men det gjorde vi også selvom vi hentede en helt modsat træner type. Jeg ved ikke helt hvordan Fonseca gerne vil stabilisere hans midtbane. Veretout nævnes som en forstærkning. Han still er med kanter, hvilket vi har mange af. Jeg tror især Kluivert kommer til at have gavn af Fonseca!

DAJE!

asroma87
790 indlæg.
d. 11. juni 2019

Lidt indsigt i Fonseca’s taktik

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-139222&menu=news-all

Lyder spændende

59971Cools
471 indlæg.
d. 11. juni 2019

Er nu OK tilfreds med Fonseca. Den bedste mulighed vi havde tilgængelig virker det til. + vigtigt at få på plads nu, inden transfervinduet rigtig kører, og opstart mv.

Mht. Vavro: Nu stopper det!!! Ja han har da sikkert potentiale mv. Men STOP! Vi skal virkelig have kvalitet ind på CB!

Kelevra
1091 indlæg.
d. 12. juni 2019

Med Dzeko på vej til Inter og en glansløs Schick, så kunne vi måske komme til at se det her i næste sæson?

praeste
82 indlæg.
d. 12. juni 2019

Han minder lidt om Piatek - en klassisk goalgetter.
Men så skal spillet bygges op så han bare ligger i boksen og venter på indlæg, men det er vel ikke helt Fonseca’s stil?

ASRMichael
80 indlæg.
d. 12. juni 2019

Ponce har 1 år tilbage af hans kontrakt af hvad jeg kan se og vi lejer ham vel ud endnu et år hvorefter han smutter på fri transfer? :(
Gad godt se ham i Roma trøjen næste sæson, men tror også man vælger ham fra pga. spillestilen.

Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 12. juni 2019

Hvad med at få Strootman tilbage ?
Han er kommet i overskud i det sydfranske.
Han kender byen og klubben, behøver ingen tilvænning.

Romaneren
573 indlæg.
d. 12. juni 2019

Hellere Mandragora, som der også er tale om. Ung, italiener og kæmpe potentiale!

Men føles også lidt mærkeligt at tale midtbane - Pellegrini, Cristante, Zaniolo, Pastore og Nzonzi burde jo kunne gøre det for en klub, der spiller EL og skal jagte CL-kval. Pastore og/eller Nzonzi skal vel ud, hvis der skal købes nyt til midten.

Vil hellere se, at vi går efter noget til forsvaret og målet. Til målet tales om Lyons Lopes - det ville være rigtig fint. Han er god.

Men kom så med en CB, der kan noget! Juve ser ud til både at få Genoas Romero og Sassuolos Demiral til hhv. 20 og 15 mil. Kan ikke forstå, hvorfor vi ikke er med i den kamp - det er de prisskilte, hvor vi realistisk set kan være med. Og vi burde kunne tilbyde dem en plads før i køen, end de vil få i en klub, der har Bonucci, Chiellini og Rugani. De er unge, og de er cirka der i deres karrierer, hvor vores tidligere succesfulde CB-indkøb som Benatia og Manolas var.

ASRMichael
80 indlæg.
d. 13. juni 2019

Strootman er blevet ledig i Marseille fordi de ikke klarede CL og at han derfor er blevet for dyr for klubben :(! Tænker at vi står i samme situation som Marseille!
Hvis Strootman ikke havde sin skadehistorik m.m. var jeg klart fortaler for at vi betalte pengene for at få ham tilbage :) Er dog bange for at han er for dyr ifht. hvad vi kan være sikre på at få..

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13. juni 2019

Fred sættes i forbindelse med Roma..
Knap så spændende kædes Karius også sammen med et skifte til giallorossi

Lækkert med Karius og Vavro (not)

asroma87
790 indlæg.
d. 13. juni 2019

Hvad skete der med al hypen vedrørende Dragowski fra Empoli?

Ville han ikke være en kanon målmand at få til klubben

mexes
1753 indlæg.
d. 14. juni 2019

Han er Fiorentina mand. Jeg kan virkelig ikke se hvad vi skulle med ham.
Pau Lopes fra Betis skulle være vores 1. prioritet. Ham synes jeg til gengæld er en klasse målmand. Afhænger af prisen selvfølgelig, men synes klart han vil være et godt køb.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 14. juni 2019

Karius rygtet stammer fra Fotomac

Den tror jeg simpelthen ikke på. Hvis klubben henter Karius til pladsen som 1. målmand, så er det da helt til grin.

matti92
108 indlæg.
d. 14. juni 2019

Et bytte med Higuen for Manolas er jeg ikke sød musik i mine øre!

Manne
0 indlæg.
d. 14. juni 2019

Håber virkelig ikke at den byttehandel bliver til noget! Hader også bare Higuain, kan slet ikke fordrage den spiller, vi burde kunne få noget der er meget bedre end ham. Også kan jeg generelt bare heller ikke klare juve og deres klamme måde at hente spillere på hele tiden. Hvert evige eneste år vil de ha nogle af vores spillere. Og hver gang der er en klausul hos en spiller, er de der.. Er så pisse træt af det!

asromadk
3083 indlæg.
d. 14. juni 2019

Hvorfor sælge Ponce til Rusland for 7 mio euro. Jeg forstår det ganske enkelt ikke.

Og hvis det handler om økonomi, så lad dog være med at hente nogen. Sælg Dzeko og behold Shick flankerer af Ponce og en anden ung fra egne rækker.

Spillede Ponce fast i Genoa, så ville han på 3 måneder have lavet en "Piatek" sikkert...

AS Roma må være verdens mest uduelige klub når det kommer til unge spillere. Zaniolo er en særlig case, som frem for alt skyldes en enkelt managers mod og ikke en klub med en plan for et talent.

AndersRoma
831 indlæg.
d. 14. juni 2019

Higuain er udover Ronaldo, den klart bedste angriber som har spillet i Serie A i nyere tid. Er helt med på han er blevet tyk og ikke har været på sit top niveau i Chelsea, men at sige “vi kan få noget der er meget bedre end ham”, må du længere ud på landet med :-)

Higuain er langt mere kynisk end Dzeko. Han er ikke den mest bevægelige spiller, men pga. farten i vores opbyggende spil, tror jeg han kunne lave tonsvis af mål som box angriber.

mexes
1753 indlæg.
d. 14. juni 2019

Enig i at Higuains force klart er afslutningsspillet, men jeg vil så afgjort også meget gerne undgå at se ham i Rom. Synes han er færdig og vil sige, at vi klart vil kunne lave meget bedre handler end ham.

Jeg forstår slet ikke Ponce fascinationen? Schick, Ponce og en ungdomsspiller vil være et hamrende elendigt angriber korps i min optik.

Synes afgjort vi skal ud og hente os en stærk, stærk angriber.

asromadk
3083 indlæg.
d. 14. juni 2019

Nu er det jo hverken fordi jeg ser Ponce som en verdensklasse-angriber eller ville hade at se en sådan i klubben, men nu er det jo en gang spillere som Pavoletti, Inglese, Farias og sågär Onuachu som man kædes sammen med og som er en del mere sandsynligt end at man pludselig lander Higuain eller Icardi...

Ponce, bevares, men jeg er også stor fan af at man fx fik listet Pinamonti fra Inter, som det havde været nævnt flere gange i forbindelse med Dzeko-handlen. Men Inter ser ud til at have lært deres lektie og vil tilsyneladende ikke engang bytte 1:1...

Forsvaret bør have fuld prioritet, 7 mio euro for Ponce gør ikke det store på økonomien og kan ikke se hvorfor han ikke kunne være en spændende spiller.

Gad vide hvor mange der havde set et lys i at man skulle hente en 19 årig fra Inter ind til at kunne være en bærende kraft... De unge er nødt til at få chancen nogle gange, og jeg har svært ved at se hvorfor at Ponce ikke kunne evne at udrette noget i Serie A. Især ikke hos et boldbesiddende AS Roma.

Manne
0 indlæg.
d. 15. juni 2019

Jeg er helt klart fortaler for at man burde prøve at give ponce chancen, ikke nødvendigvis som første angriber, men som anden eller tredje angriber.

De seneste rygter skulle vidst gå på at det er Ünder og Schick der ryger her til sommer, det har jeg det selv lidt blandet med. For syntes Ünder er en fantastisk spiller, og tror stadig Schick har noget potentiale vi ikke har set endnu. Men omvendt skulle Ajax vidst ha sat en pris skilt på Zyiech som lyder på 250 millioner kroner. Så hvis vi kan kan få ham som plaster på såret, ville jeg nok ikke være så ked af det igen. Ham og Kluivert på hver sin kant. Av!

mexes
1753 indlæg.
d. 15. juni 2019

Fonseca skulle være beundre at Zaniolo og italienske medier skriver blandt andet i dag, at Roma vil bygge et hold op omkring ham og kun sælge ham hvis der kom et bud, som var umuligt at sige nej til (de skriver 70 mio €)

Schick synes jeg KLART er vores bedste salgsobjekt i forhold til pris og i forhold til en spiller som vi kan undvære. Ünder kunne det også være - især pga den høje pris, men jeg synes det mere og mere tegner sig op til, at Manolas bliver fortid i klubben, så jeg tænker at evt. Manolas og Schick salg vil gøre, at vi ikke behøver at sælge Ünder - som ligeledes er skræddersyet til Fonseca.

Manolas er klart ham jeg helst vil beholde, men tror desværre at det bliver for svært. Tager han til Juve, så skal han da også bare smutte. Men lad os se :)

ASRMichael
80 indlæg.
d. 15. juni 2019

Manolas til Napoli????
Argh men hvor forfærdeligt er det ikke hvis det er rigtigt :/

Manne
0 indlæg.
d. 15. juni 2019

Ja det er jo for vildt hvis han vælger at tage til napoli!?

Men vi vil ha en spiller den anden vej, som skulle være inkluderet i klausulen. Håber virkelig bare det ikke rigtigt. Hvad sker der for vores spillere hele tiden vil til andre klubber?!?!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 15. juni 2019

De vil gerne kæmpe om scudettoen og spille Champions league og vi må erkende at det kan vi ikke tilbyde i Roma. Ihvertfald ikke scudettoen !
Fonseca har meldt ud at Manolas ikke skal sælges. Hvordan kan så stærk en forsvarer have en så lav frikøbsklausul? 36 mill euro.
Grotesk.
Mertens er åbenbart den spiller Roma ønsker i bytte. Slapt

Hvis nogen vil købe zaniolo skal de op med 70 mill euro. Sådan! Det bør skræmme de fleste.

Seneste rygter: Rondon og Fer

Der er gang i silly season.

Totti ligner en færdig mand i Roma. Han forlader klubben på mandag hvor der er pressemøde
NO TOTTI NO PARTY

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 16. juni 2019

"Hvordan kan så stærk en forsvarer have en så lav frikøbsklausul? 36 mill euro.
Grotesk."

Ja det er fuldstændig forrykt!! Vi skulle have ladet være med at forlænge og i stedet lade ham gå på en fri transfer.. Så havde han nemlig aldrig haft en frikøbsklausul!!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16. juni 2019

Der skulle være sat en højere frikøbsklausul
Er min pointe. Men det var Manolas måske ikke interesseret i

asroma87
790 indlæg.
d. 16. juni 2019

Vi skulle bare have givet ham dobbelt så meget i løn! Så sku han nok være gået med til at fjerne klausulen

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 16. juni 2019

Så vi giver ham dobbelt så meget i løn? Så vil Dzeko med sine primadonnanykker da helt sikkert have tænkt at han skulle have mere? Alle agenter i vores efterfølgende handler ville forsøge at få forhandlet højere lønninger. Vores lønninger bliver så høje at vi bliver nødt til at sælge pga. FFP. Alle ved vi er pressede til at sælge, og kan presse priserne på vores bedste salgsobjekter - så vi får ødelagt økonomien og sælger vores spillere for billigt?

Pointen er, at der er andre ting der spiller ind i de enkelte situationer. Dermed ikke sagt at ledelsen er uden skyld, de har klokket grundigt i det på transfermarkedet på flere parametre.. Pastore, Olsen som de værste eksempler indtil videre!!

Kelevra
1091 indlæg.
d. 16. juni 2019

Manolas har i den grad leveret og bevist overfor klubben at han fortjener en bedre kontrakt. Hvordan spillere som Perotti, Florenzi, Nzonzi, Pastore og Dzeko er foran ham på lønningslisten er mig en gåde. Han har alene fået vores forsvar til at fungere, udover Alisson selvfølgelig, i samtlige sæsoner han har spillet for Roma.

Andre agenter kan pakke deres fnidder langt væk, så længe deres klienter ikke leverer hvad Manolas har gjort!

mexes
1753 indlæg.
d. 16. juni 2019

Synes også klart at Manolas har fortjent mere kredit og mønt fra klubbens side. Indiskutabelt. Nu må vi se hvad der sker med ham. Hans klausul er så lav, at det ikke at værd at diskutere.
Hvis han vil spille et andet sted i Italien end Roma, så har jeg det fint nok med at slippe ham. Så bliver han hurtigt glemt.
Jeg vil dog afgjort hellere se ham i Napoli end i Juve trods alt. Men kan næsten ikke forestille mig at han vil tage til Napoli.

Og vi skal for alt i verden ikke bruge Manolas eller Zaniolo i bytte handler med spillere over de 30 år (Mertens, Higuain) som er i deres karrieres efterår.

[Rettet af: mexes - 16/06/2019 - 12:56]

Manne
0 indlæg.
d. 16. juni 2019

Det er vel Palotta der står tilbage som den store syndebuk? Først smutter De Rossi, så Totti og nu muligvis Manolas? Det er da lidt pudsigt..

mexes
1753 indlæg.
d. 16. juni 2019

Fonseca skulle have anmodet om at vi anskaffer en ny målmand, to centrale midtstoppere, som kan spille bolden op, en central defensiv midt som kan fordele bolde samt en angriber.
Lyder meget som det vi efterspørger herinde.
Sælges Manolas så kunne en fornuftigt løsning være et par med Mancini-Nkoulou.
Alternativt Bonifazi

Målmænd er der rigelige muligheder; Cragno, Perin, Lopes, Cillesen m.fl.

Veretout til midtbanen

En kortsigtet læsning til angrebet kunne være Mertens i en potentielt byttehandel, omend jeg dog ikke håber det. Håber stadig på en profil ala Belotti.

[Rettet af: mexes - 16/06/2019 - 22:32]

Lamela
1793 indlæg.
d. 16. juni 2019

Jeg er solgt på Bonifazzi, ikke alene han ligner en rigtig fizzkarl, så minder han om en hvis Bonucci i opspillet.

Forstod på, Fonseca helst spiller uden en rendyrket angriber, junior moraes, der var hans første angriber minder lidt om Mertens.

Jeg vil anbefale jer at lytte Romapress podcast, hvor værten interviewer en ukrainsk fodbold ekspert.

[Rettet af: Lamela - 16/06/2019 - 22:56]

Skytt0
1151 indlæg.
d. 20. juni 2019

Marc Bartra rygtes som erstatning for Manolas. Ham og Bonifazi vil være klasse - så kan vi godt klare og slippe Manolas!

mexes
1753 indlæg.
d. 20. juni 2019

Batra vil være rigtig fin, men for dyr tror jeg.
Bonifazi er også blevet mere besværligt da Torino har købt ham hjem igen.

Men er ellers helt enig i at det er fine navne.

Mancini er min favorit, helt klart.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 21. juni 2019

Sig mig engang - hvorfor er vi stadig truet af FFP? Det kan da ikke passe med alt det plusvalenza.
Og hvordan har Milan råd til at sidde og kigge på Real Madrid spillere, når vi ikke engang har råd til en ny Robin Olsen?

Kvistus
1506 indlæg.
d. 21. juni 2019

Årsagen finder du i tallene bag sidste års spillerindkøb. Der var meget lille profit og da vi ikke har et ordentligt stadion, så er der generelt røde tal på bundlinjen hver sæson.

Mig bekendt, så kan Milan heller ikke spendere som de lyster. De fleste handler, som de sættes i forbindelse med, indebærer byttehandler e.l. Vi bliver derudover f.eks. også sat i forbindelse med spillere til den klækkelige sum af 50-60 mio. euro, hvilket er det rene utopi.

[Rettet af: Kvistus - 21/06/2019 - 12:28]

asroma87
790 indlæg.
d. 21. juni 2019

Så er Ponce solgt for ca 60 mio kr

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21. juni 2019

Veretout evt ny mand i Roma trøjen
Hvad synes i ?

asroma87
790 indlæg.
d. 21. juni 2019

Min holdning er:

Skaf en målmand og nogle forsvarsspillere først

Kelevra
1091 indlæg.
d. 22. juni 2019

Med Manolas på vej til Napoli og ingen konkrete indikationer på tilgang af nye forsvarsspillere - hvad tænker ledelsen? Skal vi igennem en sæson med en Fazio - Jesus kombination?

asroma87
790 indlæg.
d. 22. juni 2019

Jeg troede Napoli ikke ville betale de 36 mio euro?

Kelevra
1091 indlæg.
d. 22. juni 2019

Tror det mere er et forsøg på at udnytte at klubben åbenbart stadig er presset af FFP.

Manne
0 indlæg.
d. 22. juni 2019

Vi er presset af FFP med 46 mil €. City skulle ha budt 120 mil € på Koulibaly. Nok derfor de så gerne vil ha Manolas, når man tænker på de også får James Rodriguez og sælger Albiol.
Men selfølgelig kommer vi til at købe forsvars spillere. Det har Foncesca også været ude og sige, at han vil ha 2 boldspillende forsvars spillere.

mexes
1753 indlæg.
d. 24. juni 2019

De Rossi BLIVER i Italien. Så mangler vi bare Totti i Doria og Florenzi til Inter før at sommeren er helt ødelagt :)

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 24. juni 2019

Er Florenzi upopulær blandt tifosis?

asromadk
3083 indlæg.
d. 24. juni 2019

Florenzi er vist også mulig at man vil lade gå, prissat til 30 mio euro. Hvad er det der foregår i Rom..

mexes
1753 indlæg.
d. 24. juni 2019

Florenzi er ikke et komma upopulær, men klubben er jo desperate...
Jeg medgiver, at hans niveau ikke er tårnhøj og alene ud fra dette, så vil det være en potentiel ok handel. Men han er vores anfører, vi har lige mistet de to største Romere i klubben, så SELVFØLGELIG skal de ikke sende ham afsted. Skulle de heller ikke hvis Totti og De Rossi stadig var i klubben. Florenzi passer tilmed ganske fint til Fonsecas stil. Men det klart alene ud fra niveau, så vil det da være mere oplagt med Florenzi fremfor Manolas, Ünder osv.

De Rossi meldes iøvrigt tæt på Fiorentina.

Skytt0
1151 indlæg.
d. 25. juni 2019

Petrachi er officielt!

mexes
1753 indlæg.
d. 25. juni 2019

El Shaarawy skippes til Kina. Kun 18 mio indbringer det, da hans kontrakt udløber næste sommer.

Kvistus
1506 indlæg.
d. 25. juni 2019

Tyveri ved højlys dag, der er ikke så meget andet at sige til det. Svært at være sur på ham eller bebrejde ham for at tage det valg, der givet en solid løn på 13 mio. euro efter skat. Nu må vi se hvad Roma siger til den meget lave pris - trods alt vores bedste offensive kort sidste sæson.

[Rettet af: Kvistus - 25/06/2019 - 18:38]

mexes
1753 indlæg.
d. 25. juni 2019

Synes helt klart også, at prisen er alt for lav. Men hjælper selvfølgelig ikke, at han stod til snart at udløbe og at kontraktforhandlingerne angiveligt er gået i stå.
Men ellers helt enig, jeg skal også godt forstå sådan et valg for El Sha - også selvom han nok ikke vil sulte i livet, hvis han ikke tog til Kina.

Når alt det ærgerlige er sagt, så vil jeg dog sige, at det i min bog er bedre at sælge ham fremfor Florenzi, Zaniolo, Under osv. El Shaarawy var en super trupspiller og jeg ønskede på ingen måde at sælge ham. Men det er også klart den position hvor vi har størst bredden. Salg af en kantspiller vil som sådan ikke føre til krav om en erstatning (Defrel, Zaniolo, Under, Perotti, Kluivert)

Vi er presset til at finde 45 mio euro inden juli. Det ligner det ender med at komme fra Manolas, El Shaarawy og Dzeko.

Diawara kommer ind modsat.

asroma87
790 indlæg.
d. 25. juni 2019

Hvis jeg fik 13 mio euro i løn om året, så havde jeg sku pakket og fløjet afsted med det samme!

Lad os håbe Kluivert bliver brugt som fast mand så!

asroma87
790 indlæg.
d. 26. juni 2019

3 handler er tæt på:

- Dzeko til Inter, 10 mio. euro + en ungdomsspiller
- El Shara til Kina, 15-18 mio. euro
- Manolas til Napoli, 16 mio. euro + Diawara den anden vej
I denne handel vurderes Diawara åbenbart til 20 mio. euro (WTF)

Manolas handlen er jo helt hul i hovedet, han burde koste 40-50 mio euro

El Shara omkring 25 mio euro

Og Dzeko minimum 15 mio euro

asromadk
3083 indlæg.
d. 26. juni 2019

Præcia.Dzeko sagaen endelig slut ser det ud til.
10 mio + Vergani. Lad os håbe han laver en Zaniolo

asroma87
790 indlæg.
d. 26. juni 2019

Nu er Nzonzi åbenbart ikke dukket op til den første træning/læge tjek inden opstarten

Hahahaha - sikke dog et cirkus uden lige

matti92
108 indlæg.
d. 26. juni 2019

Tænker umiddelbart at det er 3 fornuftige handler.

Dzeko 10 mill + en ungdoms spiller, Tja han skulle jo videre, så forhåbentligt er der andre i truppen der stepper op (Schick)

El Shara 18 mill: Bevares han var god sidste år men han har 1 år tilbage af kontrakten også synes jeg at han falder for tit ud af kampene hvis det ikke lige lykkedes for ham på dagen.

Manolas 16 mio. euro + Diawara: Av ærgerligt at miste ham men at få Diawara den anden vej ser jeg som den perfekte mand til vores midtbane. En mand med teknik + han er et skur, "perfekt" erstatning for De Rossi.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26. juni 2019

Der går rygter om Zaniolo og Pelligrini til Juve som sender Perin, Higuain og Spinnazola til Roma

asroma87
790 indlæg.
d. 26. juni 2019

2 spillere som er skadet hele tiden - plus en fed doven argentiner

God help us

Kvistus
1506 indlæg.
d. 26. juni 2019

Imponerende hvordan vi er gået fra de seneste års ry som transfermoguler til at være fuldstændig til grin. Vi bliver simpelthen pisset på fra alle sider for tiden. Det er nok noget af det værste jeg har oplevet i min tid som Roma fan..
Kineserne vil ikke give mere end 12 mio. euro for vores topscorer (latterligt sammenlignet med den løn de tilbyder). Dzeko får vi kun 10 mio. euro for. Nzonzi tror at hvis han bare sidder et sted i Schweiz i stedet for at tage til lægetjek, så kan han frit rejse til Lyon. Romas infrastruktur/ledelse SEJLER... Og man kunne blive ved. Sikke en tid!

- Men respekt til Fonseca for at tage kampen op.

[Rettet af: Kvistus - 26/06/2019 - 17:46]

mexes
1753 indlæg.
d. 26. juni 2019

Synes også Manolas handler ender med at være bedre end et salg på 36 mio euro. Diawara kan potentielt blive god.

Farvel og tak Manolas. Du kunne have blevet en stor favorit i Rom, men vælger at rejse sydpå (af alle steder).

Spændende hvem der bliver erstatningen.

Jeg har ikke hørt Roma på noget tidspunkt ville sælge Zaniolo. Kun at Juve vil købe. Samme med Pellegrini. Han vil også blive siger han.

Perin kan måske lokkes væk fra Juve hvis Buffon kommer tilbage.

asromadk
3083 indlæg.
d. 27. juni 2019

SES afviser så alligevel Kina..

Vergani vil ikke til Rom.

Hold nu op det kører.

asroma87
790 indlæg.
d. 27. juni 2019

Ja og vi har fået en bøde på 400.000 euro for at aflyse vores pre sæson træningslejr

mexes
1753 indlæg.
d. 27. juni 2019

Nzonzi skulle måske skippes for 20m istedet for SES, som i stedet vil forlænge med. Det vil være fremragende! Ligeglad med vi mister 6-7m på Nzonzi ift sidste år. Kæmpe fejlkøb og klart mere fordelagtig at sælge når Diawara og evt Veretout hentes

asroma87
790 indlæg.
d. 27. juni 2019

Helt enig! Afsted med Nzonzi, statuer et eksempel med hans salg og vis at vi ikke gider spillere, der ikke gider Roma

Bum færdig

Lamela
1793 indlæg.
d. 28. juni 2019

Gud hvor jeg brækker mig..

Luca Pellegrini + 10 m euro for Spinazzola..

Jeg er målløs. Denne klub kører sig selv i sænk.

Mangler kun lige Florenzi & LP7, så er alle romere ude af klubben. Måske ryger Zaniolo med til Juve i en Perrin byttehandel.

ClausA
227 indlæg.
d. 28. juni 2019

Det seriøst helt forrykt det amerikanerne har gang i. Det hele virker fuldstændigt desperat Kæmper med plusvalenza og Sættes stadig i forbindelse med alle mulige random spillere. Sælger egne talenter og stammespillere. Jeg ved virkelig ikke hvad deres plan er - andet end langt ude. Spinazzola synes jeg til gengæld er ganske habil. Men pellegrini plus 10 millioner euro er helt væk

Lamela
1793 indlæg.
d. 28. juni 2019

Inter sælger Zimho Van Heusden en ungdomspiller i en gentleman deal til Belgien for 12,5 mio euro. Han har nul senior erfaring.

Pinamonti ryger for 18m euro.

Plus andre unge spillere.

Vi sælger fra toppen og lovende talenter, i stedet for at komme af med Marcano, Kolarov, Olsen & Peres etc.. 3 af dem kunne indbringe 15 mio i ren profit.

mexes
1753 indlæg.
d. 28. juni 2019

Jeg må indrømme at jeg ikke synes at selve byttet med Spinazzola og Pellegrini er så skidt igen. Ser dog ikke at vi skulle give 10 m oveni. Burde være lige over.

Må indrømme jeg aldrig har haft den helt store fidus til Luca Pellegrini, så synes det er en nogenlunde måde at skabe plusvalenza på isoleret set.

Men helt enig vi giver for meget

Kvistus
1506 indlæg.
d. 29. juni 2019

Spinazzola-Luca er en done deal, medmindre de fejler lægetjekket. Jeg ved ikke hvad jeg skal mene her. Hver gang jeg har set LuPe har han været en tikkende bombe á la Zaniolo x10, men det er selvfølgelig noget der kan fikses.
Generelt sidder man bare altid mistænksom tilbage efter man har lavet en handel med Juve..

mexes
1753 indlæg.
d. 29. juni 2019

Jeg deler også en generel bekymring og skepsis omkring handler med Juve. De er jo klogere end os oftest.
Igen, jeg synes helt klart at Spinazzola er en bedre fodboldspiller end Pellegrini. På den måde er handlen fin. Svær at spå hvor god Luca bliver i fremtiden. Især også efter korsbåndsskaden. Jeg vælger at være positiv overfor handlen. Vi manglede afgjort en ekstra mand på venstre back. En offensiv wingback til Fonsecas system.
5m for meget og ærgerligt at vi mister en Romer. Men jeg vil hellere have bedre spiller i den lange bane, trods alt.

Noget helt andet er at jeg tænker skridtet er halv skidt for Pellegrinis karriere? Tænker ikke der kommer voldsom meget spilletid til ham.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 29. juni 2019

Først og fremmest så kan jeg slet ikke se hvorfor vi skal hjælpe Juve med at få hvad de vil ha'.

Og hvorfor skal vi bytte en 20 årig venstre back af egen avl, der har imponeret for U20 og haft en forholdsvis god sæson i Genoa + €10 mio, for en 26 årig back Juve ikke for alvor tror på?

Vi har et problem på positionen, så kør dog vores egen mand i stilling! I stedet for at bytte og smide penge med, når vi også har FFP at tænke på.

Jeg bliver så træt.

edit: begge spillere har ACL skadeshistorik - så det er jo ikke fordi vi vælger at bytte til en uden ACL problemer. Spinazzola var desuden længere om at vende tilbage, mig bekendt.

[Rettet af: Kelevra - 29/06/2019 - 13:20]

Kvistus
1506 indlæg.
d. 29. juni 2019

@Kelevra
Jeg har læst forskellige steder at aftalen har en positiv virkning på FFP. Det er åbenbart "plusvalenza". Om det har noget at gøre med en høj spillervurdering af LuPe eller hvordan det hænger sammen - det ved jeg virkelig ikke!

[Rettet af: Kvistus - 29/06/2019 - 13:59]

Sofus
1910 indlæg.
d. 29. juni 2019

Så er Florenzi også ved at blive afskibbet, hvad fanden foregår der?

mexes
1753 indlæg.
d. 29. juni 2019

Mon ikke det skyldes at vi “sælger” Pellegrini inden juni er omme og så køber Spinazzola i juli.
Det samme gør sig gældende med Manolas og Diawara handlen. På den måde får vi penge ind i dette økonomi-år og bruger først pengene i det næste økonomi-år.

...Så det skyder vel bare nye Problemer til næste år ;) Ej, vi har også mange udgifter denne sæsoner fra bla Cristante og andre handler.

asroma87
790 indlæg.
d. 29. juni 2019

Så er de første billeder af Spinazzola dukket op med Roma trøje og Roma halstørklæde - ergo han er Petrachi’s første Roma køb!

Hvad siger i til det? Luca P ryger den anden vej

Skytt0
1151 indlæg.
d. 29. juni 2019

Så længe han kan holde sig skadesfri, og så længe det ikke bliver en knast ift. FFP, så synes jeg det er en god signing!

mexes
1753 indlæg.
d. 29. juni 2019

Jeg er også fint tilfreds. Vi skulle have betalt 5-10m mindre, men ellers fin tilfreds.

asroma87
790 indlæg.
d. 30. juni 2019

Så skulle Manolas handlen være en done deal

Diawara kommer så først til Roma i juli, da han er til Africa Cup of Nations

Tak for alt til Manolas!

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 30. juni 2019

Hvis vi skal bevise at vi er en klub der vil gå efter at vinde noget så SKAL vi hente en Icardi eller i den klasse.

TAK FOR ALT MANOLAS!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. juni 2019

Eller investere i nogle forsvarsspillere
Fedt vi forstærker konkurrenterne
Bartra nævnes ? Slapt.
Er sgu en smule træt af vi hver sæson sælger vores bedste folk!!
Juventus henter de ligt og rabiot.
Napoli Manolas og måske James

Vi henter Spinnazola ?!

Håber Fonseca tror på Celar fra primavera som lavede 28 mål i 27 kampe i den forgangne
sæson...

JonasS
21 indlæg.
d. 01. juli 2019

Klammeste transfer ever, hvad f*ck skal Manolas i Napoli???

Shitty, PisG eller whatever, hvis man er ude efter trofæer, men Napoli af dem alle!?
Siger ikke tak for alt, det dér er bare for usselt!

asroma87
790 indlæg.
d. 01. juli 2019

Hent nu bare Gianluca Mancini som erstatning

Han kender Serie A og er italiener

Marc Bartra??? Helt ærligt

mexes
1753 indlæg.
d. 01. juli 2019

Batra er da en dygtig spiller?

Jeg er mere bekymret over at der ikke nævnes at vi skal ud og hente mere end en ind.
Synes vi nu mangler - akut - 2 startende stoppere! Men der snakkes hele tiden kun om Manolas erstatning.

asroma87
790 indlæg.
d. 01. juli 2019

Problemet med Bartra er at Betis kun vil sælge hvis vi matcher frikøbsklausulen på 60 mio euro?

Hvorfor overhoved bruge tid på det så?

Mancini kan vist hentes for 25-30 mio euro

mexes
1753 indlæg.
d. 01. juli 2019

Jeg følger Betis ret tæt gennem min bror. Batra vil aldrig koste mere end 25 m. I såfald er det, som du siger, spild af tid.

Mancini er helt klar min personlige 1. prioritet. Han burde i min optik hentes som 1. Stopper og så burde vi hente en Batra, Bonifazi eller lignende som 2. Stopper.
Ser det dog meget urealistisk at vi henter to så gode. Men det burde vi virkelig.

Barella tror jeg heller ikke helt på. Men kunne være en stærk midtbane med Pellegrini, Diawara og Barella. (Samt Zaniolo)

Iøvrigt er Spinazzola vidst en anelse billigere end først antaget. Ca 7 mio + Luca Pellegrini. Ok handel og måde at skabe plusvalenza på.

asroma87
790 indlæg.
d. 01. juli 2019

Hvis Bartra koster omkring 25 mio euro

Så hent dog Mancini og Bartra og sælg Marcano

Så har vi Bartra/Mancini og Jesus/Fazio

asroma87
790 indlæg.
d. 01. juli 2019

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/roma-koeber-midtbanedynamo-af-napoli

Bum! Diawara er Roma spiller

Spændende spiller med lidt power til midtbanen

Men der er godt nok stadig mange huller i en evt start 11'er:

Ny målmand

Spinnazolla-Ny mand-Ny mand-Ismaily

Diawara-Pellegrini/Cristante

Under-Zaniolo-Kluivert

Ny mand(Medmindre Schick får chancen)

[Rettet af: asroma87 - 01/07/2019 - 11:30]

Ancelotti
0 indlæg.
d. 01. juli 2019

Schick Skal bare væk. Man har fået for mange chancer.
Hvorfor ikke bytte Dzeko med Bastoni. Bastoni er min optik en rigtigt dygtige forsvar som er god med bolden i fødder. Passer perfekt til Fonseca spillestil.

[Rettet af: Ancelotti - 01/07/2019 - 14:47]

asroma87
790 indlæg.
d. 01. juli 2019

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-140187&menu=news-all

Næste indkøb tæt på: Nicolo Barella

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 01. juli 2019

Håber vi henter Spinnazolas bror!!

Gorgonzola !!

Perin må være til at få fat i nu hvor Buffon vender hjem til Juventus

[Rettet af: Tottithorsen - 02/07/2019 - 06:45]

mexes
1753 indlæg.
d. 02. juli 2019

Netop det jeg skrev, at jeg håbede (og ikke troede på) igår, er måske igang med at ske;

Roma Press

Vi skulle angiveligt gå efter Mancini (!) og derudover hente en yderligere stærk stopper (Batra).
Det vil være så stjerne klasse hvis vi havnede med de to i min bog. Så vil forsvaret var markant forstærket til trods for Manolas afsked!

Barella skulle angiveligt stadig ønske Inter fremfor Roma. Veretout lurer i baggrunden.
Men hent de to stoppere, og fokuser derefter på Barella/Veretout samt en angriber. Og stop nu med Higuain!

asroma87
790 indlæg.
d. 02. juli 2019

Det ville sgu være et ret spændende midterforsvar med Mancini/Bartra og så Fazio/Jesus som backup. Marcano sælges nok

Men hvad med VB? Skal Spina spille der? Eller henter man Ismaily?

mexes
1753 indlæg.
d. 02. juli 2019

Kan slet ikke forestille mig Ismaily hentes efter vi har hentet Spinazzola.
Vi har Spinazzola og Kolarov og yderst mandat i santon.

Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 02. juli 2019

Puuh ser ud til at det endnu engang bliver et vindue med stor udskiftning... Derfor er mine ønsker til tilgange også folk som kender sproget og kulturen.
jeg har dog tro og håb på tingene.
Det kunne bliver fornuftigt hvis der sker følgende:
Olsen ud Perin ind
Manolas, Marcano ud - Mancini og Kjær ind. Kjær kender Italien og Rom og hvis prisen er rigtig så kan han være en fin substitut intet par sæsoner.
De Rossi og Nzonzi ud - Barella og Diawara ind
Resten af holdet afhænger lidt af Dzéko bliver solgt.
Men jeg er vildt med tanken om et Italiensk Roma .
Perin
Florenzi - Mancini - Fazio / Kjær - Spinazzola
Barella - Pellegrini
Ünder - Zaniolo - SES
Dzéko
8 italienere i start 11’er 🙂

Kelevra
1091 indlæg.
d. 02. juli 2019

Hvorfor er folk så "vilde" efter Perin og Higuain?

mexes
1753 indlæg.
d. 02. juli 2019

Jeg er alt andet end vild med Higuain. Perin synes jeg heller ikke vi skal hente. Selv som reserve bliver han jo hele tiden skadet.
Pau Lopes og Batra fra Betis ville pynte gevaldigt.

Lopes
Florenzi-Mancini-Batra-Spinazzola
Diawara-Veretout/Barella
Under-Pellegrini-El Shaarawy
Zaniolo

Synes det vil ligne noget spændende

Manne
0 indlæg.
d. 02. juli 2019

Vi skulle også være kraftig interesseret i Toby Alderweirld. Ikke fordi jeg siger vi kan lande ham. Men hvis vi kan hente Toby, Mancini og Bartra til forsvaret. Så vil jeg næsten, og jeg siger næsten glemme Manolas ;P Hvis vi så også kan ramme en bum stærk angriber, ser det faktisk ikke helt så tosset ud.

asroma87
790 indlæg.
d. 02. juli 2019

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-140236&menu=news-all

Pau Lopez fra Betis tæt på

Nogen der kender noget til ham?

Elzerbe
11 indlæg.
d. 02. juli 2019

Tror kun at Tony Alderweirld kommer, hvis vi sender Zaniolo den anden vej. Det ville jeg være ked af.

mexes
1753 indlæg.
d. 02. juli 2019

Jeg kender Pau Lopes ganske godt. Synes han vil være et fantastisk køb, Intet mindre. Super alder. Gode reflekser, hurtigt på stregen. Har helt klart håbet mest på ham fremfor de andre nævnte emner i pressen.

1

asroma87
790 indlæg.
d. 03. juli 2019

Pau Lopez og Mancini meldes tæt på

Nzonzi rygtes til Lyon og Monaco, Lyon har dog lige købt en midtbanespiller i Lille, som angiveligt skulle være erstatningen på Ndombele.

Dzeko handlen er da tilgengæld gået helt død?

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03. juli 2019

Vi skulle have budt 30 mill euro på Izzo men Torino har afvist vores bud

Ja Dzeko handlen er da gået helt i stå - lad os nu få solgt ham og få hentet en ny mand ind inden alt for længe så den nye angriber kan blive sammenspillet med holdet!

mexes
1753 indlæg.
d. 03. juli 2019

Jeg synes faktisk efterhånden vi burde beholde Dzeko. Vi kommer til at bruge mange penge på forsvaret og midtbanen, og vi får vi ikke mere end 10-15 euro for Dzeko. Måske vi burde beholde ham så? Tænker ikke vi kommer til at bruge mere end det beløb på en ny angriber, og så kan vi ligeså godt beholde ham.

Mancini og Pau Lopes er to super handler. Mancini har potentiale til at nå Manolas’ niveau indenfor et par år. Så virkelig godt.

Tror Veretout, Lopes og Mancini hentes snart. Spændende om vi også henter en ny CB og ANG efterfølgende. Især en ekstra CB vil gøre mig efterhånden ret tilfreds med vinduet.
Nzonzi skal virkelig bare skippes !

1

asroma87
790 indlæg.
d. 03. juli 2019

Veretout meldes tæt på done deal

Defrel ryger den anden vej

Nogen rygter lyder på vi bytter lige over men så dumme kan Fiorentina sku ikke være :)

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03. juli 2019

Strootman på vej retur??
Ja tak

Kelevra
1091 indlæg.
d. 03. juli 2019

Tja, hvorfor ikke. Noget lederskab og ikke mindst passion til midtbanen.

asroma87
790 indlæg.
d. 04. juli 2019

Så meldes Mancini handlen meget tæt på

24 mio euro plus et par mio i bonus

Han vil underskrive en femårig kontrakt

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04. juli 2019

Hvor god er ham Mancini? Det jeg har set af Atalantas kampe (meget få) sad han på bænken til fordel
for den gode gamle Massielo?

asroma87
790 indlæg.
d. 05. juli 2019

Så skulle Pau Lopez være på plads - 20 mio euro plus halvdelen af fremtidig fortjeneste på Sanabria vist nok

Han vil underskrive en 5 årig aftale

napstah
136 indlæg.
d. 05. juli 2019

Hvor god er ham Mancini? Det jeg har set af Atalantas kampe (meget få) sad han på bænken til fordel
for den gode gamle Massielo?

Det var vel nærmest kun de sidste par kampe han var på bænken. Han har stortest været fast hele sæsonen med 5 mål i banken også. Stærkt! Udover det spillede han samtlige min. for Italien under U21 EM. Han virker stærk og samtidig er han hurtig. Minder altså lidt om Manolas. Har også spillet lidt på højrebacken for Italien så vidt jeg lige husker.

Shaarawy ender åbenbart alligevel i Kina. Ærgerligt. Shanghai nærmere bestemt.

1

mexes
1753 indlæg.
d. 05. juli 2019

Mancini er en profil i Atalanta, ikke en bænkspiller.
Jo vidst er det da ikke mange år siden, at han spillede i Perugia, og det er gået relativt stærk for ham. Men det hindrer ham jo ikke i at være en stærk spiller. Oftest går det stærkt med de store talenter.
Han er vel umiddelbart en af de bedste italienske midterforsvarsspiller under 25 år - lige bag Romagnoli og Rugani. Ud fra den hylde vi henter spillere fra, så tror jeg ikke det kan blive meget bedre.
Jeg synes dog ikke helt han er samme type som Manolas. Manolas levede i høj grad af sin fart. Manicni er ikke hurtigt. De er dog begge meget fysisk stærke spillere.

Batra skulle være ude af billedet igen. Nkoulou kan måske blive hans makker. Vil være stærkt, men tvivler på Torino vil sælge til netop Roma lige det næste års tid.

[Rettet af: mexes - 05/07/2019 - 10:01]

mexes
1753 indlæg.
d. 05. juli 2019

virkelig glædeligt at det ligner vi får lukket de fleste handler tidligt i vinduet. Vi har altid været slemme til at trækket det i lange drag og først henter - især de største tranfers - i slutningen af vinduerne, hvilket jo er helt håbløst, da nyindkøbene ikke får Preseason til at spille sig ind. I år, med mange ændringer og ny træner er det derfor endnu vigtigere at vi får dem lukket tidligt.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05. juli 2019

Jeg håber stadig på Belotti ! Higuain er fed og færdig! Frygter vi laver en "Adriano" som var genial en del år inden han skiftede til roma og sejlede rundt som et fedt badedyr

Pau Lopes skal igennem det obligatoriske lægecheck på mandag så det er formentlig en done deal.

Og enig - så fedt vi får lukket aftalerne så tidligt så spillerne kan falde til og vænne sig til den
nye træners spillestil :)

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05. juli 2019

Jeg håber stadig på Belotti ! Higuain er fed og færdig! Frygter vi laver en "Adriano" som var genial en del år inden han skiftede til roma og sejlede rundt som et fedt badedyr

Pau Lopes skal igennem det obligatoriske lægecheck på mandag så det er formentlig en done deal.

Og enig - så fedt vi får lukket aftalerne så tidligt så spillerne kan falde til og vænne sig til den
nye træners spillestil :)

mexes
1753 indlæg.
d. 05. juli 2019

Jeg kan godt leve med Higuain så længe vi ikke sprænger banken eller sender en spiller modsat.
Vil være en skandale, hvis en af de to scenarier ville ske.

asroma87
790 indlæg.
d. 05. juli 2019

Rygterne vedrørende Higuain går på lån med købs option hvilket jeg synes er ideelt

Kelevra
1091 indlæg.
d. 05. juli 2019

Det er ikke klart om det er option eller obligation.
Hvis man skal tro på rygterne, så synes jeg det er en vanvittigt dårlig idé.

€9 mio lån med €27 mio option/obligation og €4.5 mio i løn. I øvrigt er der snak om at det leder til Zaniolo til Juve næste år. Jeg har virkelig sat mig for at forholde mig positivt til den kommende sæson, men måske har vi ikke engang nået bunden.

Lund
227 indlæg.
d. 06. juli 2019

Jeg er enig med Tottithorsen. Undgå Higuain/Adriano fælden. Manden er færdig. Jeg er glad for gårsdagens rygter om Mariano Diaz som erstatning. Jeg har tidligere haft ham i min ønske XI i anden tråd til næste sæson. Han er en lottokupon med enormt udside, hvis vi kan forløse hans potentiale, og så er han tilmed ung. 15-20€ burde kunne gøre det, og vil i min verden være et godt, kalkuleret sats.

Og så please stop alle rygter, der sender middelgode spillere fra Torino til Roma til overpris. Please kom videre Gianluca Petrachi. Roma skal være en anden størrelse end Torino!!

asroma87
790 indlæg.
d. 07. juli 2019

Nå nu ligner det El Shara ryger alligevel

Ifølge rygterne flyver han til Kina idag

Vi får så 18 mio euro plus 2 mio euro i bonusser for ham

Kelevra
1091 indlæg.
d. 07. juli 2019

€18 mio for at sende vores topscorer til Kina - av. Skal selvfølgelig lige bemærkes at hans kontrakt står til at udløbe næste år, og klubben har eftersigende ingen intention om at forlænge med ham.
Og Zaniolo til Juve for Higuain + penge rygtet tager til.

Lamela
1793 indlæg.
d. 07. juli 2019

Jeg er virkelig ikke meget for at hente ex-spillere tilbage. Men, den måde de behandler Radja på, det gør sku lidt ondt.

Hvis de er så utilfredse med ham, så kan de “bare” få Dzeko, og vi kan få Radja tibage. Muligvis er han klar på en mindre lønnedgang for at spille i hans elskede trøje igen.

Manne
0 indlæg.
d. 07. juli 2019

Altså vi er jo de dårligste nogensinde til købmandsskab hvis vi går med til higuain, og de får Zaniolo den anden vej! Manden bliver vidst 33 i år, hvad fanden skal vi bruge ham til? Så meget hellere beholde Dzeko. Forstår slet ikke hvis man går med til sådan en handel hvis det samtidig inkluderer Zaniolo! Nogle gange kan man ikke lade vær med at tænke om vi bare er til for ligaen, at skulle gøre vores konkurrenter bedre!

asroma87
790 indlæg.
d. 07. juli 2019

Andre rygter går på Toby Ald + 23 mio euro for Zaniolo

Det lyder da mere interessant

mexes
1753 indlæg.
d. 07. juli 2019

Pau Lopez lander i Rom imorgen og underskriver.

24m + 50% af et Sanabria salg.

Selvfølgelig ingen garantier, men vi kan meget vel have fundet os en målmand på den lange bane. Synes det er en super handel og godt spottet, trods prisen også er i den højere ende.

Super!

Kelevra
1091 indlæg.
d. 07. juli 2019

Jeg er også tilfreds med Pau Lopez handlen. Helt enig mexes.

HVIS klubben absolut ikke kan holde på Zaniolo, så hellere sende ham til Spurs som asroma87 er inde på, frem for at sende ham til Juventus.

Men som udgangspunkt så kan jeg slet ikke se hvorfor man skal bytte Zaniolo for spillere der er 30+ og ovenikøbet skal ha' en enorm løn.

mexes
1753 indlæg.
d. 07. juli 2019

Zaniolo snakken er jeg godt nok snart ved at være godt træt af. Især også hans kontrakt-forhandlinger. Manden (drengen) har i forvejen en lang kontrakt, så jeg synes snart både klubbens sociale medier og ham selv skal til at have fat i jordforbindelsen igen snart. Han er uden tvivl et kæmpe talent, men så er han altså heller ikke større.
Jeg synes helt klart vi skal holde på ham. Indiskutabelt, men jeg mener afgjort at han - ligesom andre, også han en pris. Så hvis nogen (undtagen Juve) byder højt nok, så er han selvfølgelig til salg. Men ønsker klart som udgangspunkt at holde på ham. Må for alt i verden ikke indgå i en handel med Higuain!

asroma87
790 indlæg.
d. 07. juli 2019

Glæder mig sgu til at se ham Pau Lopez spille

Ancelotti
0 indlæg.
d. 07. juli 2019

El Shaarawy farvel til landsholdet
Uambitiøse spillere

mexes
1753 indlæg.
d. 07. juli 2019

Forstår dog ikke Roma hvis vi henter Taison i stedet. Så ville jeg afgjort hellere have beholdt SES. Synes ik vi får særlig meget for ham.
Men vi kan da håbe at det “ikke-påtvunget-salg” medfører et køb af en profil i stedet for. Måske Ziyech hvis vi må drømme.
Brahimi på en fri transfer kunne også være en fin erstatning.

asroma87
790 indlæg.
d. 07. juli 2019

Brahimi på fri ville være kanon efter min mening

Lund
227 indlæg.
d. 07. juli 2019

Skal vi betale rundt regnet 5 euro for meget for alle spillere i det her vindue, for så bliver det godt nok op ad bakke. Først Spinazzola, nu Pau Lopez (god signing men overpris) og hvem ved måske også N'koulou. Stop det nu!! Drop Higuain og Toby Alderweireld, og hvem der ellers har været nævnt og bevar Zaniolo. Køb Mariano Diaz billigt, brug en ordentlig bunke penge på at styrke forsvaret over hele linjen og sælg så noget gammelt dødvægt - Kolarov, Dzeko, Olsen, Defrel, Pastore, Fazio, Perotti, Marcano og Nzonzi - så er jeg tilfreds.

[Rettet af: Lund - 07/07/2019 - 20:48]

mexes
1753 indlæg.
d. 07. juli 2019

Fonseca påtænker Kolarov en rolle som CB siges der eftersigende

asroma87
790 indlæg.
d. 08. juli 2019

Så er El Shara officielt røget afsted

16 mio euro plus 2 mio euro i bonusser

Kelevra
1091 indlæg.
d. 08. juli 2019

Kæft hvor sløvt.

asroma87
790 indlæg.
d. 08. juli 2019

Så er Pau Lopez landet...

Ancelotti
0 indlæg.
d. 08. juli 2019

De forsvarsspillere some vi interesserer i er ifølge italienske medier er:
Nkoulou, Mancini, Izzo, Miranda, Alderweireld og Saliba.
De bedste 3 syntes jeg er Izzo, Alderweireld og Saliba. Hvis køber 2 af dem så er jeg tilfreds.

Lund
227 indlæg.
d. 08. juli 2019

Jeg tog gerne Mancini og Saliba fra den pot, men jeg føler mig ret sikker på, at Saliba kigger mod PL og Arsenal mere specifikt. Jeg synes dog, at det kunne være et spændende makkerpar. De to, en højreback, en angriber og en back-up kant, så kan man igen begynde at se lyset forenden af den uhyre lange og mørke tunnel.

asroma87
790 indlæg.
d. 09. juli 2019

Lad os få Mancini

Og så kan Tottenham købe Zaniolo for 25 mio euro plus Toby Alderweireld

asroma87
790 indlæg.
d. 09. juli 2019

Pau Lopez meldes snart officielt Roma spiller

G. Mancini er også meget tæt på, lidt billigere end først antaget - handlen er lidt ala Cristante handlen med et 2 årigt lån

4 gode spillere vi har hentet indtil videre hvis alle handlet går igennem:
- Diawara
- Lopez
- Mancini
- Spinnazola

[Rettet af: asroma87 - 09/07/2019 - 16:59]

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09. juli 2019

- Spinnazola

1

Lamela
1793 indlæg.
d. 09. juli 2019

Mancini skulle komme på 2-årigt lån med betalingen fordelt over 5 rater. Det er jo en fantastisk handel..

1

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 09. juli 2019

Gode handler off topic ved i hvor man kan se Roma channel på nettet???

asroma87
790 indlæg.
d. 10. juli 2019

Lidt om vores nye keeper

https://www.football-italia.net/140568/introducing-pau-lopez

Kvistus
1506 indlæg.
d. 10. juli 2019

De skrottede vist mere eller mindre "Roma channel" og kan bedst følges på Twitter eller Facebook, vil jeg tro

Skytt0
1151 indlæg.
d. 10. juli 2019

Hva - skulle P. Lopez ikke være blevet præsenteret i mandags? Synes der er bekymrende stille i den sag

asroma87
790 indlæg.
d. 10. juli 2019

Ja det er meget mærkeligt

Mancini skulle efter rygterne også være blevet sat på standby, da man hellere vil gå efter Nkoulou og Toby Ald

Super øv!! Havde virkelig håber vi købte Mancini

Elzerbe
11 indlæg.
d. 11. juli 2019

Pau Lopez handlen blev officiel i går aftes, såvidt jeg kan se :-)

asroma87
790 indlæg.
d. 11. juli 2019

YES!!! Kom så med nogle forsvars spillere

asroma87
790 indlæg.
d. 11. juli 2019

Så er Marcano taget hjem til Porto for ca 5 mio euro

Hent nu Mancini og Toby Ald!!!

mexes
1753 indlæg.
d. 12. juli 2019

Mancini tæt på. 2 års lån og købs obligation herefter på omkring 20 m. Super handel!
Én forsvar mere, tak!

asroma87
790 indlæg.
d. 12. juli 2019

Mancini er en spiller som jeg virkelig gerne vil have til Roma! Lad os håbe handlen går endeligt igennem snart!

Så kunne han suppleres af Nkoulou eventuelt

Elzerbe
11 indlæg.
d. 13. juli 2019

Så er Gerson solgt for 11,8 mio euro. Synes der er flere spændende rygter for tiden! Håber vi fortsat kan holde på de unge spillere og få sendt nogle af de gamle videre.

AndersRoma
831 indlæg.
d. 13. juli 2019

Higuain skubber Moise Kean ud af Juventus.
Come on agent Zaniolo!!

Manne
0 indlæg.
for 2 timer siden

De seneste rygter går på at vi vil lokke Higuain til klubben ved at give ham anførebindet.. Den har Florenzi, vil det så også betyde farvel til ham?

Higuain’s agent skulle vidst så også ha udtalt at han kun vil spille for juventus.

Lad det forhåbentlig blive sådan! Personligt håber jeg slet ikke han kommer til klubben som anfører?! Og slet ikke hvis det skulle koste Florenzi!

Ville i ofre Zaniolo for Toby? Plus 20 mil€ Oven i med bonusser?

[Rettet af: Manne - 15/07/2019 - 22:55]

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca