Login
Glemt password Opret bruger

Fiorentina - Roma (Coppa Italia)

Kategori: Generelt

Sofus
1910 indlæg.
d. 30/01/19 17:38

Kvartfinale i Coppa Italia, Roma skal følge med Milan og få kommet i den semifinale og få kæmpet med om et trofæ i år!

Line ups:

Fiorentina: Lafont; Milenkovic, Pezzella, Vitor Hugo, Biraghi; Benassi, Veretout, Edimilson Fernandes; Chiesa, Muriel, Mirallas

Roma:
Olsen;
Florenzi - Fazio - Manolas - Kolarov
Nzonzi - Cristante
Zaniolo - Pastore - El Shaarawy
Schick

FORZA ROMA!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. januar 2019

Hvor ser i den på nettet?

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 30. januar 2019

Måske her, hvis det da ellers kommer til at virke?

Eller her?

Det er nok bare radio, eller noget. Prøv her.

[Rettet af: Crap_Bag - 30/01/2019 - 18:22]

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

Serie A kanalen viste Milan-Napoli i går, hvorfor viser de ikke Roma kampen også??

VeniVidiVici1927
72 indlæg.
d. 30. januar 2019

Jeg har fundet det her Link

Det er ikke godt, men i det mindste et sted at se den

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

Super start! Eller noget... håber drengene har mentaliteten med sig til at komme tilbage.

mexes
1753 indlæg.
d. 30. januar 2019

Serie A viser kampen Live. Perfekt kvalitet.

Hvor bider det os i røven, at Alisson stod så godt sidste sæson og fik forsvaret til at se bedre ud end det var. Vi kan bare ikke forsvarer. Fatter ikke hvorfor der ikke rygtes den ene defensive spillere til os efter den anden i stedet for det kæmpe hav af midtbanefolk...

VeniVidiVici1927
72 indlæg.
d. 30. januar 2019

@mexes kan du smide et link herinde?

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

Skide smart at stille med sæsonens højeste baglinje mod Chiesa, Muriel og Mirallas. Godt man aldrig lærer af sine fejl!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. januar 2019

EDF gameplan er at komme bagud 3-0..

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. januar 2019

Mexes: link tak hurtigt - jeg går glip af endnu en miserabel kamp

mexes
1753 indlæg.
d. 30. januar 2019

Det er bare inde på Serie A's officielle facebook side;

https://www.facebook.com/pg/SerieA/videos/?ref=page_internal

Bruger sjældent udråbstegn under kampe herinde, men for filan hvor er Kolarov piv elendig. Måske vi ikke engang kan vente til sommer med at erstatte ham, som jeg ellers tidligere har ment... Suk!

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

Bum - han kan da stadig nogrt offensivt Kolarov :)

mexes
1753 indlæg.
d. 30. januar 2019

Perfekt Kolarov jinx! ... Men han sutter stadig defensivt! ;)

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 30. januar 2019

Godt jeg ikke nåede at svine ham, Mexes :-) Men ja, han har godt nok set umotiveret ud, til tider!

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

Men ellers har han godt nok været udstillet. Jeg tror tilgengæld han vllle være god som CDM, hvor hans manglende fart ikke er så vigtig.

asroma87
790 indlæg.
d. 30. januar 2019

Ja! Sæt Kolarov op som angriber!!

Og så sæt EDF ind som VB - spillende træner!!!

Og så send Pastore på pension

asroma87
790 indlæg.
d. 30. januar 2019

Og Monchi på mål selvfølgelig

asroma87
790 indlæg.
d. 30. januar 2019

No Totti no Party

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 30. januar 2019

Det er da også vildt, alle skud går bare ind for tiden!

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

Havde været bedre med Monchi på mål end den svenske pind der står derinde nu

Lamela
1793 indlæg.
d. 30. januar 2019

De formår da bringe ens pis kog. Fat det nu trænere..... Florenzi er ikkke en HB...

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

Ja, hold han får også en tur i manegen i dag Alessandro.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. januar 2019

Er Olsen god igen idag??

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

@tottithorsen

Han er ihvertfald god til at holde redningsprocenten nede!

Pastore er godt nok fejlcastet.

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

@tottithorsen

Han er ihvertfald god til at holde redningsprocenten nede!

Pastore er godt nok fejlcastet.

Lamela
1793 indlæg.
d. 30. januar 2019

Olsen? Han kan ikke gøre noget ved målene, men han virker ligesom resten af holdet ramt af nedturen mod Atalanta. De ser godt nok slukøret ud. Også har Pastore vel være skyld i 2 af målene. Han taber simpelthen for mange bolde..
Kæft det er ringe mand. Hvordan kan man som træner sætte holdet op til at spille med høj baglinje mod Mirallas, Muriel og Chiesa?

Schick lignede ellers en, der havde genfundet spilleglæden, men EDF har vist formået at fjerne den igen..

Zaniolo er hæmmet af sit gule kort & SES har en af de kampe, hvor han har taget usynligheds kappen på.

[Rettet af: Lamela - 30/01/2019 - 19:12]

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

Syntes sgu han ser noget fladfodet ud, den kære svensker. Han har vel reelt kun reddet 2/10 skud de sidste 4 halvlege?

Ellers er jeg helt enig, Lamela.

mexes
1753 indlæg.
d. 30. januar 2019

Synes mange ting er gale i første halvleg.
Vi forsvarer dårligt som hold, Olsen redder intet ekstra - snarre modsat, vi mangler tro på tingene og ikke mindst gejst. Tror vi kommer til at se bedre ud i 2. halvleg.

Det kan selvfølgelig ikke stilles sådan op, men jeg sælger gerne et nederlag i dag for en sejr i weekenden mod Milan.

COME ON GUYS!!

Lamela
1793 indlæg.
d. 30. januar 2019

Enig.. det er for skidt, de to redninger kom i dag på chiesas langskud..

Mod Atalanta havde han da ikke en redning vel? Jeg havde håbet lidt på at se Futzao på kassen, ikke at han har imponeret de andre gange. Men, om Olsen står på kassen eller ej spiller pt ingen rolle.

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 30. januar 2019

Rent faktisk, så har Fiorentina-defensiven heller ikke set skarp ud idag. Vi burde virkelig kunne skabe flere chancer! Måske en Dzeko skulle ind for Pastore?

mexes
1753 indlæg.
d. 30. januar 2019

Pastore er godt nok en kæp i hjulet pt. Jeg var enormt begejstret for ham i Palermo tiden og var egentlig også rigtig glad for, at vi hentede ham i sommers. Men puha, det fortryder jeg godt nok nu. Med Pellegrini og Zaniolos opblomstring i mente, så synes jeg godt nok, at han er en stor fejl. Dyr og dårlig. Øv at vi brugte så relativ mange penge på ikke bare hans løn, men også selve transfersummen.

mexes
1753 indlæg.
d. 30. januar 2019

Synes også man kan se, at Ünder mangler. Hans betydning for os i denne sæson har været overraskende stor.

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 30. januar 2019

Kan godt li' at vi satser (det skal vi jo), men Cristante skal dække hele den centrale midt nu!

Så kommer Fiorentina spilleren lige i tanker om, at Zaniolo har et gult kort og så gør det pludselig ekstremt ondt. Klamt..

[Rettet af: Crap_Bag - 30/01/2019 - 19:34]

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

Bange for at Zaniolo snart får sit andet gule...

matti92
108 indlæg.
d. 30. januar 2019

Jeg er virkelig heller ikke fan af zaniolo på kanten. Vi spillede meget bedre da han var på midten.
Tænker florenzi på kanten også zaniolo på midten også ud med en af midtbanespillerne

Edit
Det ser ud som om han er mere på midten nu

[Rettet af: matti92 - 30/01/2019 - 19:41]

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. januar 2019

Olsen for Alisson

Bendtner for Messi

Det skal gå galt med så ringe en målmand.
Monchi har lavet nogle gode handler men hold kæft det trækker ned ift Olsen!!

Zaniolo på kanten? Hvorfor spiller han folk ude af position?

Åh hvor bliver jeg træt.

Men enig bytter gerne et nederlag i dag til en sejr v Milan På søndag

[Rettet af: Tottithorsen - 30/01/2019 - 19:42]

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

Han må jo have cement i skoene, så svært det er at stå på tæerne

Vildt hvordan EDF kan blive ved med at fucke op!

mexes
1753 indlæg.
d. 30. januar 2019

Sikke et flot "run" i årets Coppa Italia. Slår hjemme Entella for at få pinagtig prygl af Fiorentina.
Har virkelig ondt af de fans, som har rejst med de seneste to kampe. Pinligt det her. Monchi vågn op. Vores forsvar er en skandale og har været det længe. Drop at hent flere store talenter til midtbanen. Det hjælper intet, når vi ikke kan forsvare bedre.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. januar 2019

Hvem har cement i skoene?
7 mål indkasseret på 2 kampe

[Rettet af: Tottithorsen - 30/01/2019 - 19:51]

matti92
108 indlæg.
d. 30. januar 2019

Spørgsmålet er om monchi leder efter en bedre styrmand på midten?
En hardhitter som kan styre de unge bedre ?

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

Wow Dzeko!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. januar 2019

Monchi må låne EDF's briller.
Glæder mig til sommerferien

JonasS
21 indlæg.
d. 30. januar 2019

Helt fra starten af var det lysende klart at dommeren ikke kunne fordrage os...

Nu gør vi forhåbentlig som i håndbold, og tager målmanden ud for en markspiller!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. januar 2019

Giver det karantæne i serie A?

matti92
108 indlæg.
d. 30. januar 2019

........

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

Han må vel få sparket nu!

asroma87
790 indlæg.
d. 30. januar 2019

FYRING INCOMING!!!

EDF og Monchi skal bare skride så langt væk fra klubben som overhoved muligt!

[Rettet af: asroma87 - 30/01/2019 - 19:55]

JonasS
21 indlæg.
d. 30. januar 2019

Kan godt forstå Olsen ikke vil rammes af det skud, det kommer godt nok også med høj fart!

Montella9
195 indlæg.
d. 30. januar 2019

Hvorfor skal det langsomme forsvare stå då højt?
Lærte de ikke det mod Liverpool?

DeRossi16
350 indlæg.
d. 30. januar 2019

Ved ikke helt om jeg skal grine eller skraldgrine...

Hvor er det dog sørgeligt at se på!

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

Ja, den kommer jo en gang om året, men havde ikke lige regnet med at det var Viola der gav sæsonens kæmpelussing.

Få nu fyret den klovn på sidelinjen!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. januar 2019

Jeg er ved at detonere. Hvis han ikke fyres nu så ved jeg ikke hvad der skal til??
Vi er jo til grin!! Godt jeg ikke ser den idag. Olsen uden redninger??

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

Han har haft én på chiesas langskud i første halvleg - ligesom han reddede en enkel imod Atalanta.

Men det er ikke kun ham, dette er på hele holdet! Hold kæft en indsats

asroma87
790 indlæg.
d. 30. januar 2019

Der kunne lige så godt stå en stor sten i målet - det havde været det samme med en stor sten eller Olsen

Håber Totti smadrer Monchi efter kampen

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

En stor sten ville være bedre - den kan du ikke sparke gennem benene på :)

7-1!

mexes
1753 indlæg.
d. 30. januar 2019

Nogle gange tænker man, at fodbold ikke er så simpelt at analysere og snakke om. Men jo det er. En høj bold mod vores elendig forsvar... mål. Pinligt for klubben det her.

Forstår dog ikke hvorfor Olsen grilles alene herinde. Det jo hele holdet!!

Tak til dommeren for at stoppe ydmygelsen!

[Rettet af: mexes - 30/01/2019 - 20:10]

DeRossi16
350 indlæg.
d. 30. januar 2019

Hvorfor er det her monchi’s skyld??
Jeg vil nærmere pege på de 11 (10) spillere som render rundt på banen og er ufatteligt usammenhængende, uskarpe, langsomme og uden gejst!
Kan ikke se hvad monchi gør forkert? Jeg er umiddelbart fint tilfreds med vores handler.

JonasS
21 indlæg.
d. 30. januar 2019

Hvad fanden skal vi også med titler, de er bare varm luft...

Eneste positive er at DDR fik et par minutter i benene, han må jo trække læsset på søndag.

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. januar 2019

Det er alles skyld - også Monchi.

AndersRoma
831 indlæg.
d. 30. januar 2019

"Håber Totti smadrer Monchi efter kampen"
Hvor er det begavet skrevet.

Fuldstændig skandaløs kamp. Jeg er målløs.

mexes
1753 indlæg.
d. 30. januar 2019

Om man ønsker ham fyret eller ej - er der så nogen herinde som virkelig tror på at han bliver fyret efter i dag?
Jeg kan simpelthen ikke se det ske. Synes umiddelbart sædet brændte mere før jul, selvom denne enkeltstående kamp selvfølgelig er en ydmygelse af dimensioner.

[Rettet af: mexes - 30/01/2019 - 20:16]

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 30. januar 2019

Monchi kan da ikke klandres for det hér? Jovist, han kunne måske have købt en bedre CB (igen, små midler) men det havde nok ikke gjort det for os idag.. Sidste år, da vi havde Alisson, var der en sikkerhed som smittede af på holdet. I år er det stik modsat.

Men Monchi har da lavet nogle glimrende handler ellers??

Tror heller ikke, at EDF bliver fyret efter idag, men et nederlag til Milan i weekenden, så begynder det nok at snerpe til. Skulle dog ikke undre mig, hvis vi slår Milan klart, men det er så en helt anden snak.

Pinlig aften, uanset hvad.

[Rettet af: Crap_Bag - 30/01/2019 - 20:17]

mexes
1753 indlæg.
d. 30. januar 2019

Håber godt nok klubben som minimum kommer med en udtagelse - enten en fyring eller en officiel undskyldning for især de medrejsende fans, som mødte så talstærkt op. Historisk pinligt resultat. Husker tydeligt 1-7 på Old Trafford. Det her er jo endnu pinligere.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. januar 2019

Piátek mod det forsvar? Av av av :(

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. januar 2019

Football-Italia er hurtige - Conte eller Souza som ny træner

asroma87
790 indlæg.
d. 30. januar 2019

Lad os få Totti som træner! Og så Monchi på mål som tidligere skrevet

Og så kan EDF spille DM

Og så en stor rød sten i målet

Så kører det...

[Rettet af: asroma87 - 30/01/2019 - 20:28]

mexes
1753 indlæg.
d. 30. januar 2019

Puha.

Monchi ude med en big time undskyldning, EDF udtaler at han ikke vil gå af og så lige en slem en -
Dzeko spyttede muligvis på dommeren, da han blev sendt ud. Er det korrekt - hvilket i øvrigt vil være en skændsel opførsel fra hans side - så er det godt nok en lang karantæne han står til. Håber ikke den trækkes med over i Serie A - så vil vi godt nok være i problemer. Håber dog den kun vil gælde i Coppa'en. Da Totti sparkede Balotelli ned var hans karantæne i hvert fald kun i coppa.

Hvilken aften...

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. januar 2019

Karantænen gælder kun i coppa Italia. Det er to forskellige turneringer

mexes
1753 indlæg.
d. 30. januar 2019

Det kun godt. Men fristes jo næsten til at sige, at den karantæne så at sige er "gratis" så?

C. Panucci
12 indlæg.
d. 30. januar 2019

Jeg er simpelthen målløs. Jeg aner ikke hvad jeg skal gribe eller gøre i. en lussing på 7-1. Jeg er næsten ligeså tom i maven som dengang i 2007 mod United. EdF; Monchi eller resten af ledelsen kan ikke klandres for den her. 3-0 så kunne vi begynde at råbe ad EdF, men 7-1. Det er ikke trænerens skyld - det er spillernes. Hovedsageligt.
noget positivt kan der dog komme ud af denne miserable aften. En reaktion i weekenden mod Milan og at Pallotta ser, at der skal penge på bordet og at det ikke kan vente. Hent Mancini nu. I morgen tidlig.

[Rettet af: C. Panucci - 30/01/2019 - 21:32]

mexes
1753 indlæg.
d. 30. januar 2019

Meget enig. Jeg tænker i helt samme baner C. Panucci. Håber virkelig at det bliver en øjenåbner, selvom jeg virkelig ikke kan forstå, at de ikke har reageret endnu. Håber også på en trods reaktion mod Milan - som jeg stadig mener, som skrevet før, er en vigtige kamp end i aften.

Jeg skriger heller ikke efter en EDF fyring endnu (kun hvis Conte kunne komme ind). Fraset i dag, så har vi faktisk været inde i en bedre periode. Holdet er begyndt at spille godt og er ikke mindst bliver mere sammenspillet. Det store problem er vores forsvar og det skyldes mest af alt mangel på kvalitet. Så kan taktikken være nok så god. Kun Manolas er god nok. Florenzi er fin nok som HB når holdet leveret bedre. Tror også hans spil vil forbedres af mere kvalitet hos de resterende dernede. Men MM, CB og VB er pt en kæmpe problem og det gør det altså svært for os. Vi overpræsterede BIG TIME i forsvaret sidste år - skyldes klart mest af alt Alisson, selvfølgelig. Det gjorde måske at vi ikke handlede så meget ind. Men Kolarov bliver bare dårligere og dårligere. Samme med Fazio.

Milan kampen bliver sæson definerende nu. Vores run i Serie A er fin. Atalanta kampen var en forfærdelig måde tingene skete på, men isoleret set så var uafgjort jo fin i Bergamo. Ser bare Juve - de er i skrivende stund bagud med 2 ved pausen! Og havde kampforløbet været en smule anderledes eks. at vi var vendt tilbage fra 1-3 til 3-3 eller lignede, så havde det jo været et rigtig godt resultat. Men i aften vil selvfølgelig for altid være en skamplet. Men lad os ikke opgive EDF helt endnu. Det er en flok unge drenge. Jeg ser kun holdet blive bedre og bedre. Vi har også været utrolig uheldig med skader!

FORZA!!

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 30. januar 2019

Enig Mexes og C.Panucci,

Især Kolarov og Dzeko har virket meget mætte på det seneste(et stykke tid faktisk). Jeg håber også, at der stadig er lidt snor til EDF. Conte ville jeg nok personligt ikke være begejstret for, da jeg absolut ikke er fan at 3 CB's på én og samme tid! Men han er et stort navn, det er der jo ingen som kan argumentere imod.

Håber og tror at det går bedre på søndag!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. januar 2019

Jeg er uenig. Mener vi bør fyre EDF.
Taktisk afstumpet. Spiller grim fodbold.
Har blandt andet tabt til SPAL hjemme og Bologna ude.
Vælger forkerte løsninger, spillerne spiller ude af position. Formår ikke at motivere holdet. At vi taber 7-1 er ikke kun hans skyld men i skriver han vælger en høj forsvarskæde imod hurtige angribere??
Det samme mod Liverpool hvor vi var bagud 5-0 efter 65 min UDEN han reagerer..
romantisk han er tidligere Roma spiller men jeg har set nok ynk nu.
En forfærdelig sæson skader eller ej. Schick scorer 2 mål mod Entella (bevares) og sidder igen på bænken i den efterfølgende kamp. Ikke specielt motiverende for tjekken.
Vi bliver for ofte slået på det taktiske plan. Vi spiller langsomt, uden fantasi, uden gejst og vilje.
UD med ham nu..
fair nok i ikke er enige ;)

AndersRoma
831 indlæg.
d. 30. januar 2019

Hvis klubben havde lidt selvironi, ville det være sjovt med en “10 year challenge” på sociale medier...

1

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 30. januar 2019

Vi skal være uenige tottithorsen, ellers kommer vi ingen vegne ;-)

Men så uenige er vi nok heller ikke, når det kommer til stykket. I sidste ende håber jeg bare, at der sidder nogle personer, som ved, om muligt, endnu mere end vi gør, ift. hvordan vi kommer videre herfra. Om det er træneren er spillerne der bærer den primære skyld for blamagen osv..

Men om ikke andet, så har der da været godt med aktivitet herinde idag. Det er altid sjovere, end at sidde og skrive med sig selv. Håber så bare, at folk lige husker at beherske deres frustrationer lidt, midt i kampens hede, så vi kan holde gejsten oppe :-)

[Rettet af: Crap_Bag - 30/01/2019 - 22:40]

mexes
1753 indlæg.
d. 30. januar 2019

@Tottithorsen

Jeg forstår fuldstændig at folk ønsker EDF ud. Det er efterhånden kun rimeligt.
Jeg fik også selv nok i decembers.
Men jeg prøver alligevel at se tingene i et større perspektiv. Først og fremmest hvad har EDF haft at skulle arbejde med i år:
- en helt ny spillertrup hvor der især er kommet en helt masse unge ind
- et hav af skader til flere vigtige spillere
- et elendig forsvar og målmand tilrådighed
- min vurdering er vores trup er ligaens 3-4 bedste - start 11 4. bedste

Jeg synes i bund og grund ikke, at vi kan forlange mere end en Top 4 placering i år, når man tager Inters transfervindue i betragtning. En sejr på lørdag og vi vil ligge på den 4 plads. Derudover så kan man sige meget om EDF, men vi har godt nok også været uheldige med skader i år. DDR røg på det værste tidspunkt, hvor han med afstand havde været holdets vigtigste. Ligeefter røg Pellegrini.
Vi har haft såå mange nye spillere, som skulle køres ind. Og jeg synes helt klart, at de seneste to måneder har vist, at holdet er begyndt at blive mere sammenspillet. Herudover har spillere som Pellegrini, Zaniolo og Cristante virkelig begyndt at finde rytmen i Roma. Dette giver netop de byggesten, som vi har muligheder for at bygge videre på. Vi har så afgjort leveret elendige præstationer i år som kun tjener kritik til EDF.
Men medmindre at vi kan hente en kapacitet som eks. Conte ind, så ser jeg ikke taktiske bedre manager-muligheder på markedet og så ser jeg hellere en hvis kontinuitet på posten, trods alt. Derfor skal EDF selvfølgelig ikke have uendelig lang snor.

Mine bekymringer er ikke som meget pt om EDFs evner, men mere om han stadig har holdets fulde opbakning. Det er klart vigtigste for mig. Har han det, så lad ham blive endnu. Har han ikke, så begynder det at se sort ud.

Jeg føler virkelig at dette hold kan blive spændende - også med EDF ved roret. Men det kræver, at Monchi ikke sælger ud som før. Lad os maks ændre på 3 pladser til sommer i vores start-11. EDF og Monchi skal have kæmpe kritik for det forsvar de har sat sammen. Det er åbenlyst ikke stærk nok.
Men jeg tror vi kan lande en billig 4. plads hjem og måske også nuppe en CL-kvartfinale og så vil sæsonen helt isoleret set være godkendt nok. Vi vil til sommer så have et hold, som er sammenspillet og med meget talent, som der ved rigtig ageren på markedet vil kunne bygges videre på. Dette er jeg optimistisk omkring.

Og så lige for at søge lidt trøst. juve tabte 3-0 (!) til Atalanta. Jeg begynder at blive mere tilfreds med vores point i Bergamo. Det var da voldsomt...

[Rettet af: mexes - 30/01/2019 - 22:47]

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 30. januar 2019

Come on. Det er 11 år siden vi sidst vandt et trofæ.

Hvordan kan man stadig have tiltro til klubben & ledelsen?

Dette Amerikanske projekt har været en stor skuffelse.

Og især med EDF ved roret. Tager intet ansvar.

Det jo en joke af dimensioner vi konstant sælger ud og i det mindste ikke køber lidt kvalitet ind.

Ingen fremtid i den nuværende træner eller sports direktør.

Olsen på mål og Dzeko oppe i toppen er en ren falliterklæring.

RIP AS Roma

2

Daniel-Cumen
102 indlæg.
d. 31. januar 2019

Problemet er ledelsen. Siden 11/12 og frem til idag har klubben kun arbejdet på at promovere klubbens brand i håb om at tiltrække bedre samarbejdspartnere og økonomiske aftaler, hvilket man ikke kan klandre dem for. Men de har glemt det sportslige. Eller også har de aldrig haft kompentencerne til at styre en sportsklub.

De har gang på gang nævnt at ambitionerne er at vinde trofæer og gøre Roma til en førerende klub. Dog hænger det ikke sammen med måden klubben bliver drevet på.
Ser man på transfers, så kommer der hvert år mellem 6-10 spillere til og lige så mange bliver solgt. Det gør der mangler struktur og stabilitet på holdet. De samme Spillere når ikke at spille sammen over længere tid og stammen af erfaringer/stabile spillere i den bagerste kæde er ikke-eksisterende.

Hvert år bliver der solgt 1-2 klassespillere med den forklaring at klubben har problemer med FFP. Hvis det passer, hvorfor henter de så konstant et hav af spillere hvert år?
Hvad laver spillere som curic, marcano og pastore i Roma? Hvad kan de give? Vindermentalitet eller stabilitet? Nej, det er spildte midler. De kunne lige så godt købe 1-2 klassespillere og hive et par talenter op eller bare beholde på de etablerede stjerner i stedet for at sælge dem gang på gang til discountpriser.

EDF er ikke en vinder nej og han begår mange taktiske fejl, men de midler han har til rådighed er bare ikke gode nok. Ligeledes er bestyrelsens manglende professionellitet den reelle årsag til hvad vi har oplevet de seneste 5 år pånær den flotte sæson under spalletti.

AS Roma opnår aldrig sportslig succes under de amerikanske ejere. Det viser de seneste 6 års udvikling. Afgørelsen på det nye stadion er ikke en undskyldning selvom Pallotta gerne vil sælge os den forklaring.

[Rettet af: Daniel-Cumen - 31/01/2019 - 00:39]

ASRMichael
80 indlæg.
d. 31. januar 2019

Jeg bliver simpelthen også nød til at knytte et par kommentarer til dagens kamp.

1-7 - Jeg husker meget tydeligt dette resultat fra først Manchester United og senere hen Bayern - det er virkelig et grotesk resultat af en fodboldkamp og absolut ikke et resultat vi skal se når vi spiller mod Fiorentina....
Det her er simpelthen en nedsmeltning af hele Roma....

EDF - Ja jeg har egentlig håbet og ønsket dette ville kunne fungere og han har flere gange nærmet sig en fyring uden egentlig at være som sådan truet.. Nu er jeg personligt der hvor jeg har fået nok! Ikke fordi vi som sådan taber 7-1 i dag men mere den måde han gang på gang tackler situationen på - EDF ¨Det er ikke taktikken, men derimod indstillingen¨ Jeg kan til dels godt forstå ham - men det ville være fair at sige dette et par gange, men ikke HVER eneste gang vi får klø, eller smider en åbenlys føring væk! Det er den samme kommentar hver evig eneste gang hvor han derefter låser spillerne inde på Trigoria og forventer dette vil virke...

Edin Dzeko - Under kampen tænkte jeg ¨hvad fanden har manden sagt til dommeren?¨. Men efter at det er kommet frem at han ikke bare 1 MEN 2 gange har spyttet dommeren i hovedet ville jeg bestemt ikke have noget imod hvis hans karantæne også gjaldt i Serie A. Han bliver vel præcis skiftet ind for at skabe noget ro med den rutine han har og så vælger han simpelthen at spytte dommeren i hovedet efter et misset frispark mod Pellegrine udenfor feltet hvilket i mine øjne er fuldstændig uacceptabelt og burde være noget som både klubben og Dzeko bør komme med en undskyldning omkring!

Robin Olsen - Flere herinde har været efter Robin og jeg kan egentlig godt forstå det! I de sidste 3 kampe har der været 18 skud på mål mod os og Robin har lukket 12 mål ind! Jeg er helt med på at det ikke udenlukket er Robins skyld, men i min verden er målmanden også en del af forsvarskæden eftersom han har det bedste udsyn og er forpligtet til at dirigere forsvaret så vidt som muligt! For mig virker det som om at Robin Olsen ikke er en del af holdet og bare spiller for sig selv uden en direkte forståelse med bagkæden....

Jeg ved godt at det er negativt set på tingene, men der mangler virkelig en harmoni på holdet som er altafgørende i fodbold! For mig virker det som om ledelsen har tabt omklædningsrummet, og derfor kommer vi ikke rigtig videre.

Undskyld for den dårlige stemning!

matti92
108 indlæg.
d. 31. januar 2019

Hvis vi henter Sousa in i stedet for så dør jeg!
Ham ser jeg på ingen måde som en opgradering.

Hvis klubben har besluttet at fyre EDF, så er min drøm at Totti overtager sammen med De Rossi, som spillende træner!!!

DeRossi16
350 indlæg.
d. 31. januar 2019

Jeg ser heller ikke en fyring mod EDF, endnu. Heller ikke trods nederlag mod Milan.
Af samme årsag som mange af jer andre - så er hans arbejdsbetingelser og nuværende trup lavet til en top 4 placering. Jeg havde dog håbet man havde leveret i coppaen i år.
Sousa ser jeg slet ikke som en løsning! Jeg er klar på at smide EDF - men udelukkende ved navne som Conte står klar.

Matti92: en romantisk drøm med Totti og DDR. Meeeeen, ustabilt og satsende.
Så hellere Gasperini eller Giampaolo (vel at mærke KUN hvis man fyrer EDF, foretrækker stadig ham frem for de andre).

Dzeko - han skal videre i systemet til sommmer. 30 mio. Euro til West ham eller til Kina for at lave sin pension. Det er simpelthen voldsomt uprofessionelt! Kolarov og Fazio kan følge med. Er slet ikke i nærheden af sidste sæsons niveau. Begynder at tro mere og mere de bare skulle spille sig med til VM.

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca