Login
Glemt password Opret bruger

Transfer Vinter 2019 -> Sommer 2019

Kategori: Generelt

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 31/12/18 09:55

Så må det være tid til en ny transfertråd for det nye år. Manden bag vores transfers Monchi siger ingen store handler: https://www.football-italia.net/132689/monchi-%E2%80%98no-big-moves-january%E2%80%99

Den kender vi efterhånden, og det betyder at alle er til salg for den rigtige pris!

En centerforsvarer til Manolas er pt. største mangel efterfulgt af en venstreback. Vi er blevet ramt af "Maicon" syndromet på de aldrende Fazio og Kolarov - skift topmotiveret til en mindre klub med mulighed for spilletid i sæsonen op til VM, med et efterfølgende stort drop i præstationerne i den efterfølgende.

Rugani og Nastasic har været nævnt som kvalificerede bud på indkommen transfer til den centrale forsvarsposition. Vi er flere gange kædet sammen med endnu en ung tyrker, Kabak for 7,5 millioner euro - kun 2 millioner mere end Bianda..

Venstrebackpositionen er der mindre rygter på, men Kolarov har spillet 2. flest minutter efter Nzonzi, og har set meget træt ud på det sidste. Luca Pellegrini har ikke overbevist om at han er klar endnu. Sker der noget her?

En anden position der også har været rygter om de seneste par måneder er en arvtager for De Rossi. Men med manden tilbage, flere nyindkøb til midtbanen der er begyndt at præstere samt de sommetider opskruede priser i januarvinduet på gode spillere kan gør det usandsynligt at vi indhenter den direkte erstatning allerede nu?

1

mexes
1753 indlæg.
d. 31. december 2018

Jeg synes faktisk Fazio har gjort det over alt forventning i Rom - bevares, forventningerne var lave som udgangspunkt. Han var et regulært beast i hans første sæson i 3 mands forsvaret. Synes også sidste år var rigtig god, mens det først i år er begyndt at halte for il commandante.

asroma87
790 indlæg.
d. 31. december 2018

Monchi udtaler: “ingen store transfers i januar, laver du store transfers i januar har man lavet fejl i sommer transfer vinduet”

Hahahaha den mand er jo helt væk!

Man skal da netop udnytte at der er et transfer vindue i januar til at få justeret truppen til den sidste del af sæsonen!

Så regn ikke med nogen makker til Manolas

Ihvertfald ingen stjerne spiller

Sofus
1910 indlæg.
d. 31. december 2018

Syntes også Fazio skal forsvares! Han har været rigtig, rigtig god indtil denne sæson, hvor han har været ustabil, men han er altså stadig en hardhitter, som er meget vigtig for holdet når han rammer niveauet. Syntes der er gået kommet lidt for meget hetz for ham og han er blevet klandret for mål, hvor han egentlig er blevet solgt af andre spillere som Olsen, Jesus og Kolarov. Dog er jeg enig i at der skal hentes en makker til Manolas, alternativerne til Fazio er ikke gode nok, og han holder desværre ikke forevigt, som vi kan se det i år.

Så skal vi bruge en venstreback til - uden tvivl. Pellegrini er ikke klar endnu og Kolarov kører på sidste sæson. Hvis rygterne om Kolarov til Atletico er sande, ville jeg egentlig ikke have det store imod at sende ham afsted fremfor en spiller med bedre fremtidsperspektiver.

Tilslut, syntes jeg også at det er en latterlig udtalelse af Monchi. "Man handler kun stort i januar, hvis man har lavet fejl i sommeren". Indrøm nu bare du har fejlet! Du er ingen gud! Vi har spillet forfærdeligt, ligger 14 point fra Napoli og 23 fra Juve. Vi går videre i CHL, på en rimelig billig baggrund. Vågn op og få handlerne i gang!

Omvendt kan man også sige det bare er spin, ligesom "Roma er ikke et supermarked", hvor man så ser Roma Carrefour de næste somre. Uanset er jeg træt af, at der ikke bliver snakket ærligt, med konstant løgn og spin til os fans.

[Rettet af: Sofus - 31/12/2018 - 14:09]

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 31. december 2018

Fazio har været forrygende for os indtil denne sæson. I denne sæson er hans manglende fart grunden til at han er blevet udstillet mange gange. Kombineret med en kollektivt ringe defensiv indsats fra hele holdet og dårlige taktiske setups ligner han ikke en der har niveauet til topniveau længere. Det kan hans foregående gode sæsoner ikke ændre på.

Lamela
1793 indlæg.
d. 31. december 2018

Problemet for Fazio har været, vores backs har været elendige til at hjælpe ham ved hurtige pasningsspil og omstillinger. Han er en duel spiller.

Problemet var der skal også sidste år, men der havde vi Becker og en midtbane af jern, der tog nogle tørn bagtil. Det samme kan man ikke sige, de nye gør. Og, så passer Fazio ikke øvrigt til EDF’s stil, hvor vi skal stå højt på banen. Han var fantastisk under SpA, der havde vi Manolas og Rudiger til at dæmme op for hans manglende fart.

Derudover vil det være fantastisk dumt at sælge en af de få (Kolarov) med lederegenskaber midt i en sæson. Jeg synes, vi har mistet rigeligt med ledere i sommers.

Når men, godt nyt år, forventer ikke ret meget i vinduet, selvom nogle pladser godt kunne trænge til en opgradering.

Ønsker dog Karsdorp gerne må afskibbes, så vi kan få penge til en ny CB/HB. Evt. Zappacosta og Barecca på leje & Nastascic med leje + obligation/Option.

DeRossi16
350 indlæg.
d. 01. januar 2019

Eftersigende skulle vi have afvist Arsenal med et bud på 55 mio. £. For vores talentfulde turboløbende tyrker. Hvis det er sandt klapper jeg lidt af ledelsen. Dejligt signal at sende!
At man ikke bare kan lægge en “middelsum” for et kæmpe talent. Derudover mener jeg st vi ikke skal fremstå som mindre attraktive end Arsenal.

[Rettet af: DeRossi16 - 01/01/2019 - 22:41]

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 02. januar 2019

Jeg mener heller ikke, at vi skal lægge under for klubber som Arsenal og deres ligemænd! I virkeligheden burde der kun være 5-6 klubber, som vores spillere skulle kunne finde uimodståelige, men man må også bare acceptere, at pr. League har en høj affektionsværdi og lønningerne kan vi jo selvsagt ikke hamle op med. Men derudover er jeg helt enig, vi skal ikke bare sælge i blinde.. 55 mio £ er dog også en slat, hvor meget kan vi mon forlange/forvente for en gut som Ünder?

mexes
1753 indlæg.
d. 02. januar 2019

I min bog er vi klart en mindre klub end Arsenal, desværre.
En spiller som Aubameyang tjener 1,7 millioner om ugen. Vi kan slet, slet ikke være med i det prisleje. Penge er bare blevet en så kæmpe stor del af sporten. Vi kan jo ikke engang gå ud og hente de største profiler i klubber som Ajax eksempelvis da de er alt, alt for dyre. Det kunne vi førhen (Chivu eksempelvis). Nu koster spillere som De Ligt og De Jong jo over 500 millioner. Selv i mindre italienske hold, som Torino, kan vi jo heller ikke tage fra toppen. Belotti er en anden som jo er fuldstændig urealistisk prismæssigt.

Men jeg er helt enig Crap_bag i, at der ikke burde være så mange hold, som burde være mere attraktive end vores Men vores lønninger ligner jo mere Crystal Palace end Chelseas. Og det har bare noget at sige - men heldigvis langt fra alt. Og trods vores lavere budgetter end mange hold, så er vi stadig meget attraktive. Forhåbentlig kommer der nyt stadion og markant bedre økonomi. Det vil kunne gøre os til en markant stærkere klub.

[Rettet af: mexes - 02/01/2019 - 11:46]

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02. januar 2019

Ünder er mere værd end de 55.

Roma er ude efter Dendoncker??
Bænkevarmer i Wolves...

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 02. januar 2019

Du har ret Mexes, Arsenal er en større klub end Roma, men, som jeg ser det, primært fordi de er hjemmehørende i Pr.League.. Man kan vel groft sige, at af de klubber som er mere attraktive(prestige/økonomi) er der 2-3 i Spanien, 1 i Italien, 1 Frankrig, 1-2 i Tyskland og ikke mindre end 6(!) i England.

Men det er godt nok som om, vi altid er lidt bagud på den økonomiske front, kunne være rart at få vendt den situation, en gang for alle. Men det vil jo kræve ofre, det kommer vi næppe udenom og vores politik med at købe talenter, for så at sælge dem videre med stor fortjeneste, er vel næsten den eneste mulighed pt? Dét, eller et CHL-trofæ..

DeRossi16
350 indlæg.
d. 02. januar 2019

Stor klub eller ej - så er der en vigtig signalværdi i at man ikke bare sælger sin store talenter til, i min optik, ligeværdige klubber. Men at de er i Roma fordi vi skal bygge hold op, og ikke er pengegriske. Samt en vigtig signalværdi i, at spillerne føler sig ønsket og værdsat.
Jeg kunne godt tænke en central midt, en centerback til og en forlængelse af Manolas, hvor man fjerner den latterlige frikøbsklausul! Så er jeg mere end tilfreds.
Det sidste nok som hovedprioritet.

C. Panucci
12 indlæg.
d. 04. januar 2019

Mancini, Berge og Obiang linkes vi med i dag. Det vil sørendansemig være et par fine, fine indkøb. Mancini er en regulært bæst - og endda et målfarligt et af slagsen og Obiang huske vi vel alle for de unge år i Sampdoria. En pålidelig og sikker midtbanemand med et klogt hoved. Sander Berge sammenlignes af mange med De Rossi. En ordentlig kleppert med et super blik for den lange aflevering. Det er altså tre spillere med gode fremtidsudsigter. Især Mancini og Sander Berge ville jeg være helt tosset med at få på holdkortet.

asroma87
790 indlæg.
d. 04. januar 2019

OK til Mancini men hvad skal vi med en ekstra midtbane lige nu?

Lej i stedet Schick ud resten af sæsonen og lej en angriber i et halvt år som kan lave mål:

- Duvan Zapata
- Fransesco Caputo
- Cristian Stuani
- Maximiliano Gomez
- Emiliano Sala
- Fran Sol
- Luuk De Jong

Og så lej Emerson, Kurzawa eller Alberto Moreno - Tror endda Moreno har kontrakt udløb til sommer, hvorfor ikke gå efter ham (når nu Kolarov også har interesse fra Atl. Madrid)? Og så lej Pellegrini ud til en klub hvor han kan spille fast og udvikle sig.

Olsen
Florenzi-Manolas-Mancini-Moreno
Nzonzi-Cristante
Under-Pellegrini-Perotti
Zapata

Så begynder det sku at ligne noget!!!

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 04. januar 2019

Nu har han ikke gjort alvor af sine "trusler", den gode Monchi, men det er som om han har et crush på midtbanespillere generelt.. Berge kan forsvares, en ung spiller som kunne være den næste De Rossi, men ellers er det nok det sidste sted vi skal kigge på forstærkninger til.

Er lidt splittet omkring Schick, men håber egentligt at han stadig kan slå igennem i denne sæson. Ved godt at det er et tyndt grundlag, men jeg synes han har hævet niveauet gevaldigt de seneste par kampe. Og en ting han gør bedre end Dzeko, som jeg ser det, er at han bliver på sin position inde omkring feltet. Bare kald mig håbløs romantiker, men jeg tror stadig på Schick!

Kender ikke meget til Mancini, men han spiller den rigtige position, så meget kan jeg da se..

C. Panucci
12 indlæg.
d. 04. januar 2019

AsRoma87. Med al respekt. Så har vi pt kun 3 spillere til de to pladser som centrale/defensive. Nzonzi synes jeg faktisk ser temmelig træt ud og De Rossi holder ikke evigt. Jeg synes det kunne være fremragende, at hente fx Berge ind nu, så han kan lære af De Rossi, lære sproget og klubben og kende det næste stykke tid.

ClausA
227 indlæg.
d. 04. januar 2019

25 for tonali. Burde man ikke bare hente ham? Og bare bruge sæsonen til at køre ham ind ? Mener han ER fremtiden! Lozano fra PSV kan anskaffes for 35. Sælg vores kære tyrker for det dobbbelte og hent ham ind! Ved godt det ikke er at foretrække lige den position og forsvaret virker mere oplagt med forstærkninger til

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 04. januar 2019

Jo, ville da til hver en tid foretrække en ung italiener til den defensive midt, kunne være fedt hvis minimum halvdelen af vores startopstilling(er) er italienske spillere! Men mon ikke Juve har snøren ude efter ham, inden vi får set os om?

asroma87
790 indlæg.
d. 05. januar 2019

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-132853&menu=news-all

Monchi sover godt nok i timen her!

Barreca på lån med købs option på 10 mio

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06. januar 2019

Roma er interesseret i Miranda som er blevet 3 valg i Inter efter Skriniar og de Vrij
34 år gammel. Tsk tsk
Som at tisse i bukserne !

Lund
227 indlæg.
d. 06. januar 2019

Puha det er et par tørre emner, som vi bliver sat i forbindelse med. Jeg håber stadig, at vi henter en CB til start XI og bevarer Manolas. Sidstnævnte er simpelthen altafgørende, hvis vi skal lege med nogen som helst steder. Mancini og Nastasic er bestemt interessante ligesom Joachim Andersen. Jeg kender ikke ret meget til Ozan Kabak fra Galatasary, men det er imponerende at have spillet så mange førsteholdskampe i en alder af 18 år. Derudover bør vi nok også se på en ny DM. Her foretrækker jeg enten Sandro Tonali eller Ndombele fra Lyon. Sidstnævnte er simpelthen en klassespiller, som også kan gøre sig som CM. Sander Berge lyder også interessant, om end jeg ikke kender meget til ham.

Kunne vi få en rigtig god CB og DM, så kunne jeg godt være fristet til at sælge Ünder for et anseeligt beløb.

asroma87
790 indlæg.
d. 06. januar 2019

Der er kraftige rygter om at United har udløst Manolas frikøbsklausul på 36 mio euro

Hold kæft det er også billigt for så god en spiller!

Lamela
1793 indlæg.
d. 06. januar 2019

Jep.. rimelig kraftigt endda.

Det er kun hos Roma, man kan hente stjerne spillere for slik.. hold kæft, hvor er jeg rasende. Vi havde hele efteråret til at få forlænget den kontrakt. Han er først mand på holdkortet, selvfølgelig skulle han have haft en løn tilsvarende. Fuck det hele..

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 06. januar 2019

Hvordan er det nu med Manolas? Hvis nu den frikøbsklausul var et ultimatum for at han forlængede sin kontrakt så var alternativerne:

a) Han blev solgt i sommeren 2017 til 33 millioner til Zenit
b) Han forlod os i sommeren 2018 for 0 euro
c) Han har været hos os 2 til 1 år mere, hvor han var altafgørende i en af vores bedste præstationer i CL nogensinde til 36 millioner euro.

Er det ikke sådan det hænger sammen? Hvis ikke, så sig gerne til? Vi kender selvfølgelig ikke til de konkrete omstændigheder omkring kontraktforhandlingerne, men jeg tvivler på klubben har sagt at klausulen skulle være så lav frivilligt....

mexes
1753 indlæg.
d. 06. januar 2019

Lad os nu se. Jeg tror helt bestemt, at Manolas er glad i Rom. Han bliver også mere og mere en klub mand og tilsvarende mere og mere respekteret blandt fansene. Jeg er ikke sikker på, at han vil opgive dette endnu. Om ikke andet, så vil der heller ikke været meget klubmand over ham, hvis han smutter til United i et januar vindue. Han agentskift til Raniola kunne selvfølgelig også pege lidt i den retning.

Det er godt nok en farce, hvis vi også mister Manolas til spotpris. Så står vi uden noget som helst kvalitet i forsvaret og med 35 mio i hånden. Men hvis den klausul aldrig fjernes, så vil nogen jo på et tidspunkt aktivere den.

Jeg ønsker ikke at miste Manolas, men hvis vi mister ham, så kan det ligeså godt være nu end til sommer. Faktisk vil jeg hellere vi mister ham nu end til sommer, så vi kan få en ny spiller spillet ind inden næste sæson.

Misforstår mig ikke. Kostas er i mine øjne vores bedste mand og klart ham af alle jeg helst vil holde på. Men hvis han skifter på "denne måde" til United, så giver jeg ikke meget for de tårer, som han trillede efter Barca kampen. Så vil han relativt hurtig været glemt i Rom igen. Hans mål mod Barca glemmes selvfølgelig aldrig.

[Rettet af: mexes - 06/01/2019 - 16:07]

Lamela
1793 indlæg.
d. 06. januar 2019

Siden han er vores vigtigste spillere, ikke bare i denne sæson, men siden Benatia forlod klubben. Det irritere mig, Roma er så ringe til at forhandle kontrakter fordi, de stiller sig i situationer, hvor det er spillerens agenter, der får for meget magt ved disse forhandlinger.

Nu har klubben vidst interesseren for Manolas har været der længe fra diverse storklubber. I og med inflationer på spillernes priser siden neymar salget er steget 150-300 %, så virker 36m for Manolas alt for lavt, især, hvis han skal erstattes af en samme klasse vil koster 25-30 mio euro.

mexes
1753 indlæg.
d. 06. januar 2019

Jeg valgte bevidst ikke at kritisere klubben 100% i situationen her, da jeg ikke ved hvordan forhandlingerne har været. For umiddelbart vil alle jo herinde sige, at vi bare skulle have givet Manolas flere penge og fjerne den klausul. Men hvad hvis udgangspunktet for forhandlingen var at der var en aftale med en klausul eller ingen aftale overhovet. Så forstår man det jo bedre. Men enig Lamela, alt andet lige, så er det mangel på forhandlingsevner fra klubbens side at vi overhovedet står i denne situation.
Jeg tror ikke Monchi vil have tilladt den klausul, hvis han havde stået for forhandlingen dengang.

rickydamta
0 indlæg.
d. 06. januar 2019

Vi burde bare leje Schick ud. Med alt respekt, han er ung og god men det har været uden tvivl svært for ham at blande sig godt i holdet.
Dzeko har selvfølgeligt også været en god angriber, men vi er ikke sikre på at han vil blive resten af sæsonnet (han kunne godt blive købt her til sommer). Man kunne købe en god ung angriber som Francesco Caputo fra Empoli, som har scoret utallige mange mål i denne sæson.

asroma87
790 indlæg.
d. 06. januar 2019

Eller Gabbiadini??

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-132918&menu=news-all

mexes
1753 indlæg.
d. 06. januar 2019

NB!

Så fik jeg lige sat mig lidt bedre ind i Manolas sagen!

Og først og fremmest, så bliver det heldigvis aldrig aktuel, at Manolas kan hentes i januar til 36 mio euro. Denne klausul gælder nemlig først fra d. 1/7. Derimod skulle vi forsøge, at lande en ny aftale i stedet.

Klarhed over situationen

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 07. januar 2019

Pyha, det giver da lidt ro på, @mexes, måske lige bortset fra hans agent-skifte! Må sige at jeg er lidt træt af den situation..

De seneste rygter taget in mente, så håber jeg egentlig mere og mere på et stille tr. vindue. Hvis der skal hentes forstærkninger, er det vel fordi de skal kunne forstærke en position og ikke bare agere bredde. Som jeg i øvrigt mener at vi har nok af, bredde altså..

rickydamta
0 indlæg.
d. 07. januar 2019

Arsenal prøvede at købe Under for omkring 39 mil (euro). Roma har så vist nægtet at sælge ham under 45 mil, og de synes at han er 50 mil værd. Hva synes folk?

asroma87
790 indlæg.
d. 07. januar 2019

50 mio euro synes jeg er en fair pris for Under

rickydamta
0 indlæg.
d. 07. januar 2019

@asroma87 Enig.
Han er sgu en allaround spiller, og han har også taget ligesom "leder" rollen i holdet. Synes ikke at vi skal give ham væk.

mexes
1753 indlæg.
d. 07. januar 2019

Der er ingen grund til Ünder salg i min optik af flere grunde, selvom jeg synes prisen helt klart er rimelig nok hvis vi snakker 50 mio.

- Han har et kæmpe potentiale og kan potentielt blive meget bedre (=mere værd)
- Vi ville skulle erstatte ham med endnu en ny spiller, som skal spilles ind.
- Vi vil ikke invitere pengene videre alligevel (maks 20-30 mio ud af 50)

Jeg synes også som flere af jer skriver, at han begynder at tage mere ansvar, trods han stadig er meget ung. Jeg synes han bliver mere og mere vigtig.

[Rettet af: mexes - 07/01/2019 - 17:30]

asroma87
790 indlæg.
d. 07. januar 2019

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/tottenham-er-aaben-for-bud-paa-midtbanespiller/

Hvad siger folk til Mousa Dembele på lån? Det kunne da være meget spændende!

Godin rygtes også til Inter, selvom han er gammel er han fandme god! Ærgerligt vi ikke kan være med der lønmæssigt

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 08. januar 2019

Hvordan har i andre det, når det kommer til spørgsmålet om antallet af spillere i Roma, med italiensk pas? Personligt bliver jeg i rigtigt tilfreds, når jeg læser en artikel som denne! Synes det giver lidt ekstra “ånd”, når de par klubber jeg holder med, har en god slat spillere af hjemlig nationalitet.. Andre som har det på samme måde?

rickydamta
0 indlæg.
d. 10. januar 2019

Det er selvfølgelig en god ide, det ville være også være nemmere at få spillerne til at blande sig godt i holdet, hvis de snakker sammen sprog.....sådan var det også i 60-70, der var vist et eller andet regel med at der ikke måtte være for mange udenlandske spiller.

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 10. januar 2019

Jeg kender ikke reglerne, men mon ikke stadig, er der er et minimumskrav for spillere med italiensk pas?

En ret interessant transfer-rygter update fra Monchi, til dem som ikke har læst den endnu..

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 11. januar 2019

Nyt om Coric, der ikke viser den bedste attitude og indstilling. Lad os få skibbet ham videre!
https://www.football-italia.net/133100/coric-didnt-want-join-roma

matti92
108 indlæg.
d. 11. januar 2019

https://www.football-italia.net/133100/coric-didnt-want-join-roma

I mine øjne en helt hjernedød udmelding at komme med.
Væk med ham.

59971Cools
471 indlæg.
d. 11. januar 2019

Hvad er det der er galt med den melding? At han afviser den historie og siger han er glad i klubben er vel fint? Der er vel intet der underbygger at han skulle have sagt andet eller læser jeg det skævt?

matti92
108 indlæg.
d. 11. januar 2019

De har åbenbart opdateret opslaget på Football Italia.
Første opslag gik på, at Coric var tvunget til at spille for Roma selmom han ikke ville men han havde ikke andre muligheder.
Hvilket linket i første omgang også indikerede: https://www.football-italia.net/133100/coric-didnt-want-join-roma

59971Cools
471 indlæg.
d. 11. januar 2019

Arg ja okay - så det er nok faderen de har citeret i den første artikel... I see :)

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 11. januar 2019

Mon ikke at vi får Coric at se på mandag? Ville blive lidt overrasket, hvis ikke han starter inde. Personligt håber jeg lidt, at han kunne minde om Pjanic. Vi mangler noget kreativitet på holdet/midtbanen og har vel sagtens manglet det siden - ja, netop Pjanic! En af mine all time favorit Roma-spillere, det gør stadig ondt at se ham i Juve-trøjen!

JonasS
21 indlæg.
d. 12. januar 2019

Synes Coric er en langt mere dynamisk type end Pjanic, der er mere 'statisk' og træffer de rigtige beslutninger. Tror Coric kan(potentielt) lave mere rav i den. Lej ham ud, til en low Seria A eller high Seria B, han er fremtiden!

JonasS
21 indlæg.
d. 12. januar 2019

Kan kampen på mandag ses nogen steder?

rickydamta
0 indlæg.
d. 12. januar 2019

Strive, medmindre du vil se den ulovligt ahahahahah

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 12. januar 2019

Tror desværre ikke, at strive viser Coppa'en - øhh hehe? Så den eneste mulighed er vel næsten, at finde et gratis-stream? Men at strive burde have haft rettighederne, ja det er jo så en helt anden sag..

Pellegrini bliver igen rygtet væk, med hans latterlige 27m£ klausul, nogen der ved om den også først bliver aktiveret efter indeværende tr. vindue? Ellers er han da long gone..

Hvordan skal de mon egentlig tolkes, de frikøbsklausuler? Er det spillerene som beder om dem, så de kan komme væk når lejligheden byder sig, eller er de mere tænkt som et forhandlingsmiddel ift ny kontrakt?

[Rettet af: Crap_Bag - 12/01/2019 - 11:24]

mexes
1753 indlæg.
d. 13. januar 2019

Forsiden af søndagens Corriere dello Sport; Roma ønsker Belotti som Dzekos arvetager.
Belotti har i mange år været en af mine største ønsketransfers. Prisen gør dog at jeg tvivler meget på at det nogensinde kan ske.

Coppa skulle så vidt jeg ved sendes på Serie As Youtube kanal.

mexes
1753 indlæg.
d. 13. januar 2019

Nu også med link:
50 mio for Belotti

asroma87
790 indlæg.
d. 13. januar 2019

Tror sgu ikke vi bruger 50 mio euro på en spiller! Sælg Dzeko i stedet og brug Schick og Defrel til angriber positionen!

Til midtbanen kan Gerson hentes hjem

Og så brænd alle pengene af på forlængelser med Manolas og Pellegrini så frikøbsklausulerne fjernes og en klasse midterforsvar, så Manolas får en god makker!

Og så kan Alberto Moreno hentes på fri og kæmpe mod Kolarov om VB.

Og så sælg Pastore, Karsdorp, Bruno Peres, Marcano og Perotti eller El Shara!

Så ser holdet således ud:

Olsen
Florenzi-Manolas-Ny spiller-Moreno
Nzonzi-Cristante
Under-Pellegrini-Kluivert
Defrel

mexes
1753 indlæg.
d. 13. januar 2019

Jeg så meget gerne man hentede 25 mio fra Schick og så brugte 25 mio ekstra for at få en spiller som Belotti. Så har vi vores 9'er de næste 5-8 sæsoner.
Jeg er enig i, at jeg heller ikke tror, at vi bruger så mange penge for en spiller, men omvend hvis interessen for Belotti er reel, så ved Monchi og co. jo også, at han lang fra vil være billig.

Med Zaniolo og Pellegrinis gode sæsoner i mente, så begynder jeg også at føle, at Pastore allerede er en smule i overskud. Han skal spille godt for at have en fremtid i Rom.
For mig hedder overskudslisten: Pastore, Marcano, Karsdorp og evt. Schick.

Både Defrel og Gerson er bestemt spillere man kan overveje at gøre brug af i næste sæson. Det vil også gøre at Schick vil kunne sælges samt evt en spiller som Pastore. Desværre tror jeg vi kommer til at brænde inde med ham og hans tunge løn.

FendeR
39 indlæg.
d. 14. januar 2019

https://www.transfermarkt.co.uk/statistik/endendevertraege

En liste over de højest vurderede spillere, som alle har kontraktudløb til sommer :-)

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 15. januar 2019

Jesus ude minimum 1 måned
Mon ikke det betyder vi skal hente en CB i januar vinduet? Held i uheld

mexes
1753 indlæg.
d. 15. januar 2019

Vi har Marcano og i nød tilfælde Kolarov, så jeg tænker ikke vi kommer til at hente en ny CB grundet JJ's skade, isoleret set.

asroma87
790 indlæg.
d. 16. januar 2019

Rygterne går på vi ønsker at leje Elneny med købs option - det er egentlig en fik nok løsning for mig

asroma87
790 indlæg.
d. 18. januar 2019

Defrel rygtes tæt på Newcastle! Et rent køb ingen lån osv. Pris 15 mio euro

Det ville være en fin pris synes jeg.

Så kan vi måske købe en midtbane eller forsvar i dette vindue.

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 18. januar 2019

Jeg vil heller ikke være ked af at få afskibet Defrel. Og ja, gerne til PRL, det er dér pengene er..

Men jeg er mere i tvivl om, om vi skal købe forstærkninger, før en Ünder er solgt. Især til den CB, der er ingen grund til at klatte flere penge væk på middelmådige spillere, som alligevel ikke er bedre end Fazio/Marcano. Medmindre Monchi trækker et es ud af ærmet, det har vi jo set før. Men skal vi have en ordentlig makker til Manolas (og det fortjener han), så skal vi nok have den store pung frem.

Denner
432 indlæg.
d. 18. januar 2019

Nogle der ved om der er en videresalgsklausul hvis Leandro Paredes ryger til chelsea/psg?

asroma87
790 indlæg.
d. 19. januar 2019

Der går rygter om at West Ham overvejer et bud på Belotti på 60 mio euro

Lamela
1793 indlæg.
d. 19. januar 2019

Vanvittig pris alligevel. Der skal vi ikke være med. Han har scoret 17 mål i 1 1/2 sæson, 9 på straffe...

mexes
1753 indlæg.
d. 19. januar 2019

Jeg køber mere og mere Monchis projekt. Hold fast hvor har vi altså nogle potentielt diamanter i denne trup. Vi startede relativt meget forfra i sommers, men hvis det så fra nu af er meningen, at vi ikke skal sælge ud hvert år, så synes jeg projektet ser rigtig spændende ud! Spillere som Ünder, Pellegrini, Zaniolo, Kluivert og Cristante bliver bedre og bedre med tiden. Vi skal have erstattet Fazio, Kolarov og Dzeko på sigt, men ellers så har vi jo stammen på plads efterhånden!

Jeg er svært begejstret for Zaniolo og Cristante. De bliver bare bedre og bedre. Hold nu fast. Det tydeligt at holdet bliver mere og mere sammenspillet, så jeg tror virkelig at vi bliver bedre og bedre i løbet af 2019!

Lamela
1793 indlæg.
d. 19. januar 2019

N’Koulou fra torino gad jeg virkelig godt se i Roma trøjen. Arsenal er lune på ham.

Når ja, mens jeg er igang. Wan-bisakka fra palace, hvis han altså ikke kostede 1/2 mia. Komplet back.

[Rettet af: Lamela - 19/01/2019 - 17:59]

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20. januar 2019

Køb Duvan Zapata!! Må håbe Manolas er sulten på søndag for han skal ædes

asroma87
790 indlæg.
d. 20. januar 2019

Ja!! Tænk hvis vi havde købt ham i stedet for Schick??

Kunne være en virkelig spændende angriber at få ind på holdet!

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 20. januar 2019

Jeg synes godt nok, at Schick får lidt flere hug end han har fortjent! Han har haft det svært, ja, men det er han jo langt fra den eneste der har. At det så bliver lidt mere udtalt, fordi han er angriber og forventes at score mange mål(hvor mange mål scorer Dzeko pt?), det spiller naturligvis heller ikke til hans fordel.

Men han har et kæmpe potentiale, hvilket han da også har vist tydelige tegn på, på det seneste.. Håber bare at klubben viser ham den fornødne tillid, så bliver han guld værd for os, det er jeg sikker på!

Crap_Bag
630 indlæg.
for 12 timer siden

Så skulle vi have lagt et bud på Mancini! En rigtig fornuftig løsning, både rent spiller- og handelsmæssigt. Håber den går igennem(nok først efter yderligere forhandlinger).

[Rettet af: Crap_Bag - 21/01/2019 - 16:13]

mexes
1753 indlæg.
for 7 timer siden

Personligt synes jeg ikke vi skal bruge 25 mio på en spiller, som ikke engang har rundet 30 kampe i serie a endnu. Han har så sandelig vist gode takter, men jeg synes ikke det er nok endnu til at bruge så mange penge. Men har kunne klart blive interessant for os i fremtiden.

ClausA
227 indlæg.
for 6 timer siden

@mexes
Man skal være hurtigt ude nu til dags. Jeg synes klart at man burde gå efter ham. Jeg forestiller mignø heller ikke typen som higer efter at komme væk fra serie a til en eller anden klub som vifter med checkhæftet

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca