AS-Roma.dk
Husk Opret

Coppa Italia 09/10

Tilbage til Generelt

Don-Emilio
1351 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 13/01/10 22:37
Så gik vi videre og skal møde Catania i næste runde, altså kvartfinalen. I en evt. semifinale skal vi møde vinderen af Milan - Udinese/Lumezzane. Juventus skal møde Inter i kvartfinalen, så der bliver allerede en af de store klubber siet fra..

Hvad tror i? Kan vi gå hele vejen, og skal vi gå efter at vinde den igen? Taget i betragtning af vores dårlige sæsonstart synes jeg helt klart at vi skal gå lidt efter at vinde. Jeg vil dog mene at de 2 andre turneringer har første prioritet, men jeg synes ikke vi helt bør glemme Coppaen.. Og vi er jo osse ret heldige med vores vej dertil..
Kvistus
1422 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 13/01/10 22:47
Hmm... Er Europa league ikke vigtigere?
De Totti
14 indlæg. [Romanisti]
d. 14/01/10 01:02
nej er det ikke en billet til mindst champions kvalifikation til vinderen.
Sascha_c
104 indlæg. [Talento]
d. 15/01/10 11:20
Hvis vi vinder den i år, er vi den klub, der har vundet pokalen flest gange af alle. Vi har vundet den 9 gange, samme antal som Juventus.

http://en.wikipedia.org/wiki/Coppa_Italia
Mexes
641 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 15/01/10 12:13
jeg mener vi har fået en meget god lodtrækning. Vi skal helst kunne slå catania´og dermed når semifinalerne. Så står den nok imod milan, hvilket er bedre end at møde juve og inter. Sidst vi mødte milan i semifinalen vandt vi over dem samlet, og vandt det hele. Jeg tror vi kan gå hele vejen, og pga. lazio sejr sidste år - spilles finalen vel i rom? Hvilket vil være en forel for os!

Kontakt | © Copyright 2003-2012 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca