Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Chievo

Kategori: Generelt


Skytt0
1510 indlæg.
d. 16/09/18 12:16

Spændene med Pellegrini og Cristante i start 11´eren. Man kan kun håbe at 4-3-3 formationen, vil være knap så offensiv, og dermed ikke åbne for mange rum nede bagved!

Dog en skam at Kluivert ikke starter inde. Jeg tror, at han kan udrette store ting i Roma!

[Rettet af: Skytt0 - 16/09/2018 - 12:17]



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 16. september 2018

Endelig er serie A tilbage efter de forfærdelige weekender med landskampe. Roma skal forsøge at rejse sig efter nederlaget til Milan som blev tabt 2-1 i absolut sidste sekund. I en situation som nemt kunne være undgået!!

Chievo er i ugens løb fratrukket point for kludder i regnskabet og er dermed på -2 inden dagens tidlige opgør.
Roma har blot 4 point efter 3 kampe så edf har kniven for struben.
Der skal sejre på bordet ellers kan hans dage være talte i den evige stad

Samtidig har Roma Champions league at se frem til på onsdag hvor vi starter med en overkommelig opgave nemlig udebane mod de sidste 3 års vindere, Real Madrid så vi må håbe spillerne kam holde fokus og sikre en overbevisende sejr hjemme mod Chievo.

EDF starter i sin elskede 4-3-3

Olsen; Florenzi, Manōlas, Fazio, Kolarov; Pellegrini Lo., Nzonzi, Cristante; Ünder, Džeko, perotti

Pastore og DDR sidder over med småskader.

Kickoff kl 12.30

RIP Maria Sensi



1


asroma87
3064 indlæg.
d. 16. september 2018

Jeg vil gerne lade tvivlen komme til gode i Pellegrinis og Cristantes tilfælde men at El Shaarawy kan starte inde for os, når Perotti og Kluivert er klar - det fattet jeg simpelthen ikke.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 16. september 2018

Klasse indlæg. Ses scorer åbenbart ofte mod Chievo. Nu må vi se om det igen bliver en sovepude!


ASRMichael
368 indlæg.
d. 16. september 2018

SÅDAN!!!

Flot mål af Florenzi og El Shaarawy :)


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 16. september 2018

Godt oplæg af Dzeko til Cristante.
Synes vi tager lidt for let på det


ASRMichael
368 indlæg.
d. 16. september 2018

Syntes godt nok også det har været en sløv omgang efter 2-0 målet...
Hvorfor ikke bare trykke på og få lukket kampen? Vi giver jo alligevel
chancer væk.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 16. september 2018

Ünder ud. Kluivert ind tak.
OT: Defrel er topscorer med 4 mål!!

[Rettet af: Tottithorsen - 16/09/2018 - 13:21]



Lund
466 indlæg.
d. 16. september 2018

Der er klart bedre takter at spore trods ringere modstand. Jeg håber dog ikke, at dagens kamp bliver en blåstempling af 4-3-3'en. Trods forbedringer er der fortsat for meget gåfodbold, når vi er på bolden og for lidt pres, når vi ikke er på bolden.

Nzonzi er vores med afstand bedste køb denne sommer, og er min favorit til årets spiller i Roma. Han har den midtbane i sin hule hånd og gør alle omkring ham bedre - en fornøjelse!

[Rettet af: Lund - 16/09/2018 - 13:30]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 16. september 2018

Kæft Olsen den havde Alisson taget!!!
Utroligt man skal have nerver på i en hjemmekamp v Chievo????

[Rettet af: Tottithorsen - 16/09/2018 - 13:56]


matti92
178 indlæg.
d. 16. september 2018

Jeg synes godt nok kolarov har mistet meget i forhold til sidste år?

Måske en ny løsning til CB i stedet for?
Også en ung frisk antunucci på VB?


Lund
466 indlæg.
d. 16. september 2018

Kolarov har været skidt hele sæsonen so far. Det må dog klart være Lu. Pellegrini, der står forrest i køen.

Jeg er træt af at se hans indlæg ramme forreste mand eller hans direkte oppasser.

Jeg har iøvrigt svært ved at se, hvordan Olsen skal kunne klantres for målet. Der er ikke mange målmænd, der redder den der - jeg skal ikke sige om Alisson ville have været en af dem.

[Rettet af: Lund - 16/09/2018 - 14:11]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 16. september 2018

Min svigermor på 68 spørger om Roma er trætte og hvorfor det går så langsomt??
Selv hun kan se det er helt skævt.


Sofus
3087 indlæg.
d. 16. september 2018

Syntes også Kolarov mangler meget og ligner en Maicon 2.0. Antonucci er offensivwing og lejet ud. Luca Pellegrini ved jeg ikke om han har niveauet, men vi har manglet en venstreback siden Monchi solgte Emerson uden at hente erstatning ind.

Virkelig sløj 2. halvleg igen, kan de ikke få lukket det her?



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 16. september 2018

2-2 lurer.... Chievo skal jo bare ramme målet.


Lund
466 indlæg.
d. 16. september 2018

Åh nej...


Sofus
3087 indlæg.
d. 16. september 2018

det fucking løgn man


Sofus
3087 indlæg.
d. 16. september 2018

Kolarov er jo helt væk.


matti92
178 indlæg.
d. 16. september 2018

Selvfølgelig når man snakker om kolarov...


tdj89
867 indlæg.
d. 16. september 2018

For helvede Robin Olsen. Den havde De Gea taget.



1


asroma87
3064 indlæg.
d. 16. september 2018

Jeg kan ikke se kampen... hva fanden sker der?


Lund
466 indlæg.
d. 16. september 2018

EDF er under massivt pres. Katastrofe start af en mand hvis værktøjskasse er fyldt med dårlige undskyldninger frem for taktisk snilde.


asroma87
3064 indlæg.
d. 16. september 2018

Skal EDF ikke bare fyres en gang for alle?


matti92
178 indlæg.
d. 16. september 2018

Øv øv hvor er det bare pisse ærgerligt at se ar vi går så meget ned i tempo igen!!


Sofus
3087 indlæg.
d. 16. september 2018

Få ham dog fyret inden det går helt galt og afskib Monchi til United.


Lund
466 indlæg.
d. 16. september 2018

Dovenskab, gåfodbold og manglende presspil kommer ikke til at tage os til CL næste år. Der skal ske noget - det er simpelthen så uinspirerende.



Lamela
2782 indlæg.
d. 16. september 2018

Classic Roma. Super forudseelige, at Chievo ville udligne. Så odds 9 på et X ved 2-1, for godt til at lade være. Desværre.


asroma87
3064 indlæg.
d. 16. september 2018

Monchi rygtes kraftigt til Barcelona

Han har dog desværre ødelagt vores hold fuldstændigt allerede, så det er for sent.


mexes
2514 indlæg.
d. 16. september 2018

Elendig kamp igen. Vi starter ellers kampen godt og spiller fint indtil 2-0. Resten af kampen er simpelthen bare langt fra godt nok. Jeg synes ikke bare vi skal råbe højt efter EDF. Spillerne havde jo ingen gnist eller vilje i 2. halvleg. Nzonzi skuffer mig idag.
Kolarov ligner mere og mere Maicon i den forstand, at han havde en brand 1. sæson og så efterfølgende ligner en færdig mand. Så dårligt forsvarsspil ved 2-2 målet.

Vi skal vinde i dag. Om vi spiller 4-3-3 eller 4-2-3-1. Synes faktisk 4-3-3 var fornuftigt idag. Men elendigt resultat, igen.

Jeg er langt fra EDF ud. Det eneste som pt kan få mig til at overveje det, det skulle være hvis vi stod klar med Conte. Det er for mig det eneste scenarie, som situationen er pt, der skulle få en udskiftning på trænerbænken på tale. Men giv nu EDF tid.


matti92
178 indlæg.
d. 16. september 2018

Men der mangler bare noget vindermentalitet!
Der er ingen på holdet der går forrest og viser et fighter hjerte.
Har fornemmelsen at cristante godt kunne blive den mand i fremtiden men lige nu mangler der noget pondus og vilje til at vinde ALLE kampe.


asroma87
3064 indlæg.
d. 16. september 2018

Jeg mener helt klart at EDF skal fyres nu! Det er min holdning

Men der er så mange ting galt, fra Monchi til gentagne salg af store profiler, til de amerikanske ejere osv osv

Klubben er totalt kaos i min verden


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 16. september 2018

Ingen gnist og vilje peger vel også på EDF mangel på at gejle holdet op?
De ligner en flok spøgelser der er trætte af deres job. Juventus ville aldrig smide en 2-0 hjemme mod Chievo.
Uinspireret veteran bold. Ingen passion.
Allerede i 4 runde er drømmen om at kæmpe med om scudettoen helt væk.



mexes
2514 indlæg.
d. 16. september 2018

Ja, det har du/I ret i.
Jeg vil skynde mig at sige, at EDF bestemt heller ikke gør det prangende i mine øjne. Laaaaangt fra. Men jeg kan ikke se hjælper at hente en ny træner, medmindre vi snakker Conte kaliberen, som jeg nævnte. Så hellere give EDF lang snor.
Det jeg mente før var, at spillerne heller ikke gør det let for EDF idag.
Jeg vil dog laste ham for den snor Pellegrini får. Jeg synes simpelthen han er så piv hamrende elendig og har været det siden slutningen af 2017.

Spændende hvordan vi reagerer på onsdag. Frygter for Kolarov bliver kørt midt over.

[Rettet af: mexes - 16/09/2018 - 14:59]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 16. september 2018

Jeg frygter Roma bliver kørt over på onsdag.
Hent Conte - jeg har fået nok af EDF.
Førstnævnte kan få nosserne tilbage på holdet. Utroligt det aldrig bliver anderledes.
Mangel på vindermentalitet.


asroma87
3064 indlæg.
d. 16. september 2018

Og Juventus buldrer bare derud af

Foran 2-0, Ronaldo er igang igen med begge mål

Tillykke med mesterskabet igen i år!

Ansættelsen i sin tid af EDF, bærer jo bare præg af Romas evige transfer politik med hellere at nøjes/satse end at betale de par ekstra penge og få klassen.

I år og holdet bare fuldstændigt smadret, det er jo vanvittigt at sælge 3 SÅ store profiler på en gang. Monchi og EDF skal væk og så skal vi have nogle italienske ejere ind i klubben som går efter sportslig succes, kontra økonomisk succes.

[Rettet af: asroma87 - 16/09/2018 - 17:05]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 16. september 2018

3 mesterskaber på 91 år fortæller historien om en "storklub" som altid er et stort kaos.

Kæft det gjorde ondt at se Ninja i Inter trøjen igår..

Ærgerligt vi blot er en klub man udvikler sig i for at ryge videre - det gør ondt helt ind i sjælen. Hader at se dem spille så uinspireret. Svært at acceptere.
Havde vi spillet røven ud af bukserne kan jeg sagtens acceptere det, men de ramme indsatser tænder mig totalt af.
Vil egentlig skide CL et stykke - vil klart hellere have succes i serie A.


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma