Login
Glemt password Opret bruger

Hvad er problemet med klubben

Kategori: Generelt


edograpa
27 indlæg.
d. 30/01/18 19:23

Jeg har været Roma fan i over 20 år og det gør ond dybt i hjertet når man ser hvad det foregår i klubben. Jeg ser på siden at der bliver jongleret med mange ligegyldige navne der på ingen måde kan gøre klubben bedre. Det er spillere fra de dårligste hylder da ingen gode spillere der har ambitioner om at vinde titler vil spille i Roma. Klubben har ingen vindermentalitet sådan som tilfældet er med Juve. Det bliver en udviklingsklub på linje med Ajax, Udinese. Det er kæmpe skuffelse men generelt italiensk fotbold er i elendig forfatning, det er intet sket siden VM i 1990, gamle stadions, ingen publikum, ingen atmosfære og en gang imellem flok nazi på tribunerne (Lazio)


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 30. januar 2018

Jeg har været fan i 25 år nu og du skriver det selv. Manglende vindermentalitet
Og en ny direktør som fokuserer på pengene og ikke at vinde titler.
Skod spillere der nævnes i flæng.



asroma87
3064 indlæg.
d. 30. januar 2018

Monchi, EDF og Pallotta! Det er hvad der er galt med klubben


Dingding
134 indlæg.
d. 31. januar 2018

Det her er jo ikke noget nyt. Klubbens niveau svinger meget, hvor vi har dårligere perioder, men også perioder med succes i pokal og kvalifikation til CL.
Jeg synes, at udover manglende vindermentalitet og den økonomiske styring af klubben, så er der masser af variabler, som afgør vores succes.

Fanklubben, både her og hjemlandet er sgu da også præget af en negativ taberkultur! Det er et mindretal, som dog er meget højlydt og til tider direkte provokerende - der er ytringer her på siden, hvor folk HÅBER at klubben fejler og at vi udskifter ledelse, trup og trænerstab.

Økonomien, ejerskabets og byen politik og infrastruktur har en stor indflydelse på klubbens fokus - det er ude af vores, og oftest også spillerne hænder.

Vi er ramt af skader, hvilket afspejler vores tynde trup - Vi kan ikke opretholde en trupstørrelse, som kan aflaste start-11'eren.

Jeg tror på, at vi rammer nogle gyldne talenter og spillere igen, som kan skabe nogle store øjeblikke for Romafans. Jeg behøver ikke, at vinde hele tiden, bare der er enkelte gode perioder - måske en dag, bliver vi igen mestre, og der håber jeg, at fansene er stolte af klubben og har givet dem opbakning hele vejen.


Jeg glæder mig til, at forummet bliver positivt og vi får en tråd, der lyder:

Hvorfor er ROMA jeres yndlingsklub og hvorfor er det så fedt at følge dem?



3

Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma