Login
Glemt password Opret bruger

Transfer 2018: Vinter —> Sommer 2018

Kategori: Generelt

Lamela
1793 indlæg.
d. 05/01/18 20:01

Buon anno a tutti!!

Roma er i spilmæssig krise for tiden, hvor det især offensiven, der hænger. Rekord indkøbet Schick er småt ved at komme tilbage i omdrejninger.
Monchi har ikke lovet eller sagt ret om nogle nyankomne.

Men der florere naturligvis altid rygter i pressen.

Jeg ridser lige de mest spændende navne op.

Ind:
Alex Vidal Barcelona (Leje + option)
Matteo Darmian Man United (Leje + option)
Lichtsteiner (WTF?)

Milan Badelj Fiorentina (Køb / Bosman)

Matteo Politano Sassuolo (Tilbage køb)
Theo Walcott Arsenal (Leje)
Riyad Mahrez ......

Ud:

Alisson Becker Liverpool (Køb)
Emerson Palmieri (Juventus)
Bruno Peres Benfica (Leje + option)
Radja Nainggolan øhmmm Guangzhou (Køb)
Lorenzo Pellegrini PSG & Juventus (25 mil klausul)
Cengiz Ünder X Lån

Som sagt, der er nok med rygter. Walcott, Badelj & Peres er nok de rygter, der kommer tættest på.

1

De Rossi
37 indlæg.
d. 05. januar 2018

Bliver mere og mere hooked på idéen om Walcott. Måske er Serie A bare mere ham? Sporene skræmmer dog lidt, men han er vel ikke så afdanket som cAshley Cole var. Pellegrini klausulen er irriterende og stupid. Mahrez burde få endnu mere ud af sit talent i Serie A faktisk. Badelj betyder måske Strootman ud? Han er mere defensiv, men den centrale midtbane bliver vel "endnu" mere overbefolket hvis Badelj kommer uden nogen ryger ud og Strottmans løn er høj. Lichtsteiner, åh nej. Vidal eller Darmian, ja tak! Og tilføjer igen: Tror stadig på Schick, men som angriber. Så bænken kalder Dzeko, det vil også tænde ham ;-) Og ellers en duo fremme, tak. Godt nytår!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05. januar 2018

Gå all in på federico Chiesa. Fantastisk talent men han er dyr.

Lamela
1793 indlæg.
d. 05. januar 2018

Jeg tror ikke, der er køber til Stroot i denne vindue, så han ryger nok ingen steder.

Endvidere så bliver tegnedrengen nok hellere ikke hevet frem. Maks. nogle låne aftaler.

Desuden, er Badelj en 6’er. Så det er mere DDR, han vil stjæle pladsen fra end Strootman. Hvis EDF fastholder sin 4-3-3 formation, så foretrækker jeg at se Pelle på 3-mands midtbanen end Stroot. Måske kan Stroot omstilles til en 6’er. Han duer bare ikke i den rolle nu.

Theo Walcott skal være så velkommen, han har et VM han skal spille sig til. Det kræver spilletid og maks. præstation i hver kamp. Måske kan nye omgivelser hjælpe lidt på det.

Thorsen:

Den er jeg med på. Han bliver alle penge værd

[Rettet af: Lamela - 05/01/2018 - 22:56]

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05. januar 2018

Chiesa er fremtidens helt store profil på gli azurri

C. Panucci
12 indlæg.
d. 07. januar 2018

Med Coutinho til Barcelona må der være et stk Gerard Delefou i overskud i Catalonien. Ham - eller mit foretrukne valg - Matteo Politano vil være en kærkommen tilføjelse til holdet. Bruno Peres til Benfica og Matteo Darmian ind, så er jeg faktisk ganske fortrøstningsfuld.

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07. januar 2018

Savner stadig en 10'er på holdet...
ved ikke hvem men det er det vi savner mest i mine øjne. Vi har rigeligt med defensive midtbanespillere

mexes
1753 indlæg.
d. 08. januar 2018

En brasiliansk journalist hævder, at Alisson kan være på vej til Liverpool. Forhåbentlig og nok bare en and. Han er pt den sidste i truppen, som jeg ser solgt. Helt klart en fremtidens mand!

Ren hypotetisk, hvad burde vi forlange for ham? Ederson kostede City 40 mio €. Jeg tænker i omegn af det samme.

Skytt0
1151 indlæg.
d. 08. januar 2018

Deulofeu er angiveligt på vej væk fra Barca. Er det ikke nu vi skal slå til?

De Rossi
37 indlæg.
d. 08. januar 2018

Indrømmet, ikke set mange kampe med Deulofeu, men er han så god? Synes han virker lidt overvurderet. Han vil vel koste ca. 150 millioner kr.? Politano have været så meget bedre at hente hjem fra Sassuolo end Defrel. Hvis der kan cashes ind på Ederson så gør Monchi det. Så ham ellers også gerne blive. En mystisk handel, i øvrigt, da han skiftede, at betale så (forholdsvis) meget for ham, også lade ham sidde så længe på bænken. Ved godt at Szczesny var god, men en sjov prioritering at have så dyr og god en målmand så længe på bænken. Nu står han endelig og lad ham blive i Romas mål!

[Rettet af: De Rossi - 08/01/2018 - 11:25]

DajeRoma
0 indlæg.
d. 08. januar 2018

I mine øjne er det helt store problem formationen. Sidste sæson scorede vi 90 mål, takket være Spalletti's 4-2-3-1 formation, hvor Nainggolan var rykket op på den offensive midtbane. Det gav jo et meget bedre flow i spillet og ikke mindst flere chancer og mål. Nainggolan blev også kåret til årets spiller, pga den flotte præstation på den offensive midt. Gud hvor jeg savner det.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08. januar 2018

Strootman rygtes til Liverpool. Der kan vi godt sætte prisen op ift de netop har solgt Coutinho for 1.2 milliarder.
Strootman bliver ikke den klassesoiller han var inden de 2 alvorlige skader.
Ninja og Pellegrini rygtes også til Premier league. Sidstnævnte har en latterlig klausul på blot 24 mill euro. Sløjt.

Lamela
1793 indlæg.
d. 08. januar 2018

Stroot har en klausul på 45. Så Liverpool kan bare matche den. Pellegrini skal lave den kontrakt om. Den klausul på 24 er for latterlig.

De Rossi
37 indlæg.
d. 09. januar 2018

Det overrasker virkeligt at en så snu transferræv som Monchi har accepteret eller ikke fået ændret den klausul i Pellegrinis kontrakt. Så lstterligt hvis denne fine romer skifter og ekstra latterligt for det beløb. Han burde blive en lokal stjerne i Roma.

Lamela
1793 indlæg.
d. 09. januar 2018

Hans indkøb af Karsdorp og & Moreno ødelagde nok vores vindue, da de kom før 30.juni. Hvilket jeg tror er grunden til, Paredes røg afsted og de svære forhandlinger i pellegrini handlen. Suk.

De Rossi
37 indlæg.
d. 09. januar 2018

God pointe Lamela, bestemt ikke utænkeligt. Hælder mest til at Paredes blev "ofret" set i forhold til at Pellegrini heldigvis "skulle" ind og midtbanen så ville blive overbefolket både antalsmæssigt og lønmæssigt. Havde hellere solgt Strootman, men der skal også være købere og en pris der hiver de penge ind der åbenbart manglede selvfølgelig. Og ja, suk. Tåbeligt.

Lamela
1793 indlæg.
d. 09. januar 2018

Som han spiller nu, kan vi sagens undværre Strootman, men hvis EDF af en eller anden åbenbaring får ændret til en 2-mands midtbane, så vil Strootman være en konge på den midtbane. Ligenu er han bare begrænset ad h. til, hvilket ikke klæder ham.

Endnu engang viser Allegri bare sin kæmpe potentiale, når han stiller holdet med de spillere, der er til rådighed. Og så har han altid sin basis opstilling 3-5-2 når tingene ikke fungere. Det er folk som ham EDF skal lære fra, i stedet for at være ligesom Zeaman, Morten Olsen og Garcia, der kun havde et udgangspunkt.

[Rettet af: Lamela - 09/01/2018 - 22:33]

DajeRoma
0 indlæg.
d. 10. januar 2018

Som det ser ud lige nu (ifølge medierne) vil Pellegrini ikke forlade klubben. Dernæst er Monchi på nuværende tidspunkt i gang med at forhandle med Manchester United om et muligvis lån af Matteo Darmian. Derudover har De Francesco for nyligt udtalt at han vil fortsætte med sin 4-3-3 formation.. hvilket jeg er meget skeptisk over for....

Skytt0
1151 indlæg.
d. 11. januar 2018

Godt nok ikke meget respons, da jeg postede tidligere. Men jeg synes det er en skam, at man ser igennem fingrene med, at Napoli er igang med at signe Deulofeu for sølle 15-16 mio. Euro. Jeg frygter og tror han bliver god for dem, og vi vil ærgre os om et års tid, at vi ikke signede ham. Han kommer nok op i omegnen af 40-50 mio næste sæson, og så kan Napoli klappe i deres hænder, og fryde sig over et potentielt godt salg til en storklub.
Hvor er det ærgerligt, at Roma ikke er villige til at se samme veje som andre klubber, og kun købe lige ved og næsten spillere, som ikke bliver bedre, end de er i Roma!

asroma87
790 indlæg.
d. 11. januar 2018

Jeg tror ikke der er nogen penge tilbage? Især ikke med vores rekord køb Schick in mente.

Og plus alle de andre dårlige spillere vi har købt - minus Kolarov.

Men du har ret... Deulofeu kunne sagtens spille den HW hvor vi i den grad mangler en stjerne spiller efter vi solgte Salah for en slik

DajeRoma
0 indlæg.
d. 11. januar 2018

Vi burde have penge tilbage. Salah, Rüdiger og Paredes var en kæmpe sum penge. Men føler ikke Deulofeu er den rette til Roma. Han var på lån i Milan og Everton hvor han heller aldrig slog igennem. Jeg tror på Schick og håber han kan overraske i den sidste halvdel af sæsonen. Vi mangler dog stadig bredte på nogen enkelte positioner.
Nyt i transferverden:
- OFFICIELT Cagliari låner castan frem til sommer
- Galatasaray er nu også inde i kampen om Bruno Peres, men de skal punge ud med omkring €12m.
- Marseille prøver også på Strootman nu, han kunne måske blive genforenet med sin gamle coach Rudi Garcia?
- Crystal Palace skulle også være intereseret i Skorupski, men Roma vil have omkring €9m - €10m for ham.

[Rettet af: DajeRoma - 11/01/2018 - 18:59]

Lamela
1793 indlæg.
d. 12. januar 2018

Pallotta skulle være uenig med EDF i, over Roma ikke er faldet i niveau hen over December. Han kommer os ind på det, somm jeg frygtede vil blive en sove pude, nemlig at det nuværende hold blev nr. 1 i CHL og slog Chelsea, så han kan ikke se, at Roma kræver forstærkninger.

Monchi har sagt, at Roma skal sælge før, der kan købes ind. Det forstår jeg ikke, Roma burde have små 20-25 mio euro tilbage fra sommerens vindue.

FI.net melder Roma, prøver at fornye kontrakten med Pellegrini, for at få klausulen op.

Castan på sendt på leje aftale i Cagliari, samt Bruno Peres afgang ser svært ud. Roma vil have en obligation på 12 mio euro. Som ingen rigtig vil betale.

[Rettet af: Lamela - 12/01/2018 - 19:08]

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13. januar 2018

Real Madrid, PSG og Liverpool meldes interesseret i Allisson....
håber sgu ikke vi sælger. Han har været en super afløser for Szeszny.

Køb nu den HW !!

Lamela
1793 indlæg.
d. 14. januar 2018

Deulofeu handlen er faldet til jorden mellem Napoli og Barca. Barca vil have tvunget købs option med i lejen på 25-30 euro. Hvilket ikke vil lege med på. Nu snakker han Inter måske med Barca om Deulofeu & Rafinha. Men, de har ligesom os ingen penge, de skal sælge før de kan købe.

[Rettet af: Lamela - 14/01/2018 - 10:51]

mexes
1753 indlæg.
d. 15. januar 2018

Ifølge football-Italia net er Nainggolan tæt på at skifte til kinesiske Guangzhou Evergrande for €50m !

asroma87
790 indlæg.
d. 15. januar 2018

https://mobil.bold.dk/snak/traad/4920156/1

Så det nu Monchi

Montella9
195 indlæg.
d. 15. januar 2018

Hvis han forlader os, ville ikke engang Gandalf kunne redde os.

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 15. januar 2018

Ja lad os sælge vores bedste spiller
Lyder særdeles fornuftigt

Lamela
1793 indlæg.
d. 15. januar 2018

Er det så skidt en deal med Ninja? Han kan spille i Roma frem til sommer. Han bliver næppe den spiller, han har været de sidste 2 år. Med hans vaner & spillestil, så er der maks. 1-2 år i ham. Spørgsmålet er så om, de 1-2 år er 50 mio euro værd.

Montella9
195 indlæg.
d. 15. januar 2018

Ja men kommer vi i Chl uden ham næste år? Og de penge vil vi heller ikke undvære.
Roma vinder aldrig hvis de bliver ved med at sælge de bedst spillere for at tjene penge.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 15. januar 2018

Naingollan er helt klart min favorit spiller på dagens Roma hold og det vil være en katastrofe i mine øjne at sælge ham.
Sælg Strootman hvis vi absolut skal sælge en af de centrale midtbanespillere!!
Naingollan er vores MOM i næsten alle kampene.

1

mexes
1753 indlæg.
d. 15. januar 2018

Overall ønsker jeg ikke at sælge ham. Men ser dog nogle plusser ved dette rygte:
- Han skippes ikke til en konkurrent
- Høj pris. Gør det muligt at få ny kvalitet ind her i Januar
- Hans alder.

Men selvfølgelig, så skal han da helst blive.

napstah
136 indlæg.
d. 15. januar 2018

Tror simpelthen ikke på at Ninja smutter til Kina... Må være en kæmpe and det der.

Lamela
1793 indlæg.
d. 16. januar 2018

Ansasport satte rygterne igsng, Roma har afvist den.

Skytt0
1151 indlæg.
d. 16. januar 2018

Det vil da indiskutabelt være intet mindre end katastrofalt, hvis Nainggolan ryger (lige gyldig om det er til Real, United, Bayern, PSG, Kina, Qataer, osv.). Han skal da for hver en pris blive i Roma. Han er langt fra færdig... Ikke nemt at performe når man bliver brugt forkert (det er også set med andre spillere i Roma, alt for mange bliver fejlplaceret). Hvis vi sælger ham, er det en falliterklæring af de helt store, og så er vi tilbage til sæson 10/11. Vi har allerede solgt profiler som Lamela, Marquinhos, Salah, Benatia... Spillere som disse kan simpelthen ikke forlade Roma, hvis vi vil noget seriøst ift. mesterskab og CHL, og derfor skal Nainggolan ingen steder!

Og da slet ikke for 50 mio!!!

[Rettet af: Skytt0 - 16/01/2018 - 14:37]

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16. januar 2018

Inter og Napoli opruster..
Hvad gør Roma? Sælger....

Lamela
1793 indlæg.
d. 16. januar 2018

Det er super dumt, hvis Roma skulle have købt & solgt en spiller, så skulle det være sket i pausen. Nu kan det sku være ligemeget, når ligaen starter op igen.

Man bliver så træt, på den anden side, så virker det os bare en anelse dumt, at være så træt af Roma pga. hvad der sker i klubben nu. For en måned siden, jublede vi over en vanvittig god start på sæsonen og nr. 1 i en svær chl gruppe osv. Nu står man en følelse af en sæsonen allerede er gone.

[Rettet af: Lamela - 16/01/2018 - 22:20]

asroma87
790 indlæg.
d. 17. januar 2018

Nu er der også vedvarende rygter om et salg af Emerson...

Nøj hvor er jeg træt af alle de rygter om spillere vi vil sælge osv.

Radja til Kina er der også stadig rygter om.

Hvorfor er der kun rygter om spiller salg og ikke om potentielle spiller køb!!!

DajeRoma
0 indlæg.
d. 17. januar 2018

Ja, Emerson skulle angiveligt være på vej mod PL eller Juve for omegnen af 20 millioner pund, hvilket jeg slet ikke synes er nok med de priser der forekommer i dag.
Dernæst går der rygter på at Guilherme Siqueira skulle afløse Emerson??? Mit eneste spørgsmål er: Hvorfor dog købe ham? Han har pt ingen klub, han er 31 år, kan slet ikke se hvad han skulle bruges til... Skuffende i mine øjne

De Rossi
37 indlæg.
d. 17. januar 2018

Lamela: På en måde enig mht. trænere du nævnte længere oppe og fastlåst taktik osv. osv. Hehe, det er vel lidt et spørgsmål om en praktisk tilgang til tingene eller en mere ideologisk tilgang? Begge har fordele og ulemper selvfølgelig. Men i Romas nuværende situationen ville en mere praktisk tilgang af Di Francesco være højt på ønskelisten. Zeman, Olsen osv. er meget ideologiske. Det kan have fordele f.eks. på lang sigt. Allegri osv. mere praktiske, som du nævner. Også er der dem som er begge dele. Men dem der er det har som regel også bedre forudsætninger (oliepenge eller lignende) for at være det end Roma. Og/eller også er der bare tale om de få trænergenier ;-) Forstår heller ikke midtbane-problematikken under Di Francesco. Han må kigge på hvad der er til rådighed og gøre plads til så meget kvalitet som muligt fremfor at gøre systemet/talkombinationen hellig. Giv spillerne de roller der passer dem bedst. Midtbanen er uhyggelig stærk, det har de spillere vist før. Det niveau skal frem igen så kan sæsonen stadig blive rigtig sjov.

Utroligt hvis der ikke er penge, når de salg er foretaget. Skuffende. Forstår også godt følelsen af at sæsonen nærmest er ovre. Men der er MEGET at spille for. Med nyt stadion osv. er CL endnu vigtigere. Og lige nu ligger Lazio på den plads, utroligt vigtigt de ikke tager den. Og man ved jo aldrig hvad der kan ske i knald-eller-fald-kampe heller ;-)

De Rossi
37 indlæg.
d. 17. januar 2018

Heller ikke afvisende overfor et salg af den bedste spiller (selvom det virker paradoksalt) men fordelen ved et salg af vores yndlings Ninja, er nævnt af flere, men selvfølgelig: Beholder ham helst. Måske disse evt. salg (Strootman også?) plus åbenbart et par stykker mere, enten er for at gøre plads til Di Francescos stil? Lade ham forme truppen til det system han vil spille efter? Så det passer ebdre sammen? Men det er risikabelt. INgen garanti for at nye spillere kan hentes med samme niveau som Ninja og Strootman har vist. Og stadig spørgsmålsten ved Di Francesco på det højere niveau Roma er end Sassuolo. Udover at der selvfølgelig bare laves penge, som så forsvinder hvorhen? Det er en gåde at der skal sælges i dette vindue for at købe, med de salg der blev lavet.

I øvrigt: Mht. trænere: Monchi er vel ikke en der i Sevilla var en tilhænger af en ideologisk træner type? Følger ikke Sevilla, men fik det indtryk at de ikke SKULLE spille 4-3-3 f.eks. og at de købte og solgt sig dygtigt frem, også tilpassede lidt spillestil derefter?

De Rossi
37 indlæg.
d. 17. januar 2018

Hov, glemte lige Deulofeu, til de priser der tales om og med den situation at der bizart nok åbenbart skal sælges før der kan købes så nej tak herfra. Talentfuld er han, men store spørgsmålstegn ved ham. Hellere Lucas Moura, også dyr, men mindre i tvivl om at han med fast spilletid og tillid kunne blive en stjerne. Men Monchi må vise sin magi og finde noget billigere som samtidig er bedre ;-)

DajeRoma
0 indlæg.
d. 17. januar 2018

Perotti kom ikke til træning i dag, på grund af en muskelskade - Håber han er klar til på søndag, ellers er det måske på tide at prøve noget nyt op front? :)

asroma87
790 indlæg.
d. 17. januar 2018

Det tror jeg ikke kommer til at ske! EDF stiller med sin sædvanlige 4-3-3. Nu hvor Perotti er skadet bliver det nok Sharawy-Dzeko-Gerson og kampen ender 1-1.

EDF har jo udtalt at han ikke vil skifte formation...

Emerson tæt på Chelsea forresten - pris 20-25 mio euro. Hvad tænker vi dog på?? Han har potentialet til at blive Italiens landsholds back de næste 6-8 år. Inden han blev skadet var han top 3, hvis ikke den bedste VB i ligaen. Lorte Monchi er igang med at ødelægge holdet fuldstændigt

Lamela
1793 indlæg.
d. 17. januar 2018

På trods af Roma sælger profiler år efter år. Så er klubben forsat elendig til at få de høje priser for dem. Det er fu King PRL klubber. De skal bare op med kassen.

Og, så sælger man ikke en talent, der allerede har bevist sig på det højeste niveau. Lad ham være i lære under Kolarov i resten af sæsonen.

DajeRoma
0 indlæg.
d. 17. januar 2018

I følge spanske og italienske medier har Monchi kigget nærmere på Fabián Ruiz fra Real Betis. 21-årige midtbane fra eget akademi, som også er jagtet af blandt andet Barcelona og Tottenham. Han har en frikøbsklausul på €15m

asroma87
790 indlæg.
d. 18. januar 2018

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-115803&menu=news-all

mexes
1753 indlæg.
d. 18. januar 2018

Kommer lige med endnu en and.

Sky Sport journalisten, Di Marzio, skriver, at Chelsea skulle være ude efter både Dzeko og Emerso og forhandlingerne skulle være 'on-going'.
Chelsea skulle have budt €50m + Batshuayi som lån. Roma skulle efterfølgende ønske €15m mere.

Er jeg den eneste der tænker, at det er en alt for god pris alene uden de €15m ekstra? Jeg solgte gerne de to for 50m - ennda med en erstatning for Dzeko i Batshuayi.

DajeRoma
0 indlæg.
d. 19. januar 2018

100 procent! Send endelig ham afsted for den sum penge. Dernæst er Batshuayi en yderst god og interessant spiller

[Rettet af: DajeRoma - 19/01/2018 - 09:24]

59971Cools
471 indlæg.
d. 19. januar 2018

Enig i at det kan blive spændende, men nok desværre urealistisk...
Men Batshuayi vil være rigtig fin, men helst ikke på leje, så gerne det i så fald var med en fornuftig klausul.

asroma87
790 indlæg.
d. 19. januar 2018

Hvor er det dog trist hvis vi sælger Emerson... Italiens fremtidige VB!

Alle vores gode spillere er snart væk. Med de spillere klubben har solgt og måske sælger (Emerson handlen er trods alt ikke officiel endnu) Så kunne jeg godt frygte et salg af Radja, Manolas, Fazio osv. til sommer.

Man beholder 32 årige Kolarov og sælger nok Emerson (23 år), der har så meget potentiale - Det er da dybt godnat.

Og så kun for 25 mio. euro - Sølle små 190 mio. kr. Det ender med at Chelsea har halvdelen af vores gamle forsvarskæde, købt for en slik, i forhold til andre transfers der bliver lavet nu til dags.

Man kan sammenligne det lidt med Luke Shaw - han har også været skadet og lige kommet tilbage. Han er så længere frem rent form mæssigt og kamp mæssigt end Emerson. Men hvis Chelsea skulle købe ham, ville han koste + 300 mio. kr.

DajeRoma
0 indlæg.
d. 19. januar 2018

Gode nyheder (synes jeg selv) hvis man lige skal tage fokus væk fra det sløje transfervindue. EDF sagde i dag på sit pressemøde, at han snart kunne ændre formationen til 4-2-3-1. Vi ved alle, at EDF elsker sin 4-3-3, men han har nu fået øjnene op for 4-2-3-1, og det kan være han allerede nu begynder at arbejde med den.

mexes
1753 indlæg.
d. 19. januar 2018

Hvis Chelsea vil bruge over 50m på en 32-årige Dzeko og Emerson, med et ødelagt knæ og med kun et halv-års præstationer på bagen, så er det altså med at slå til inden, at Chelsea vågne op fra dette vanvids rus.
Kolarov er vores klare første valg og kan holde et par år endnu. Dzekos præstationer i år bliver heller ikke svære at erstatte.

Men jeg kan rigitg godt lide dem begge to.

asromadk
3083 indlæg.
d. 19. januar 2018

Ante Coric tæt på at skrive med Roma. 12 mio EURO. Tiltrædelse til sommer.

Kreativ offensiv midtbanespillere - kunne være spændende, hvis han kunne hæve niveauet i Rom, hvor Pjanic aldrig er blevet erstattet.

Montella9
195 indlæg.
d. 19. januar 2018

Skidt hvis vi sælger Emerson. Kolarov er der ikke meget fremtid i.

mexes
1753 indlæg.
d. 19. januar 2018

Emerson til Chelsea lyder som en done Deal.
Angiveligt skulle vi arbejde på Darmian som erstatning.
Hvis dette blicer tilfældet så synes jeg det er godt. Vil hellere have Darmian end Emerson, som - hvem ved - aldrig kommer til at nå sit fulde potentiale qua sin knæskade ?

Montella9
195 indlæg.
d. 19. januar 2018

Darmian er ringe på venstre. Klart bedst på højre side

Lamela
1793 indlæg.
d. 20. januar 2018

Well, Dzeko er væk. Det lyder til Monchi & Co Casher 50 mil plus 10 mio euro i bonus for Bosnieren. Salget alene er super flot men timingen er elendig.

Tak for alt Dzeko. Vil huske dine mål mod. Chelsea, Wien og din 1.mål i Roma trøjen mod Juve.

Rome er ikke bygget på en dag, men kan sagten blive ødelagt på få dage.

Når, men så må vi håbe Badelj, Moura/anden kant kommer ind nu. SES, Perotti, Ünder & Florenzi er nok ikke kvalitet i.

Darmin kommer nok os nu, jeg må indrømme, jeg har aldrig set det store i ham.

[Rettet af: Lamela - 20/01/2018 - 00:54]

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 20. januar 2018

Hvorfor smider vi ikke også Bruno Peres afsted nu hvor vi er i gang?

Jeg mener stadig vores træner er et stort spørgsmålstegn.
Hvis vi ikke ender i top 4 i år, bør da få fat på Ancelotti.

Derudover er det til maj måned 10 år siden at Roma sidst vandt et trofæ.

Det er simpelthen ikke godt nok. Synes faktisk det er uacceptabelt.

På den tid har Lazio vundet 2 Coppa Italia & 2 Super Cups.
Og det med et langt mindre budget end vores.

Lund
227 indlæg.
d. 20. januar 2018

Jeg kan ikke finde ud af, om Dzeko er en and. Hvis det virkelig passer, at Chelsea vil have ham, så skal han da bare afsted. Han har været en central del af det, der har været meget skidt siden oktober. Lad os skyde ham afsted, mens han stadig har værdi. Emerson er jeg mere lunken ved, om end jeg ikke synes, at han hører til i start XI lige nu. Darmain ville være en fin erstatning, som kan spille på begge sider. Sælg de to og lad os så kigge på Mahrez igen. Så ville det begynde at se giftigt ud. Shichk skal nok erstatte Dzeko. Manden har et åbentlyst talent - god højde og teknik. Det er et spørgsmål om tid, før han etablerer sig. Lad os lave generationsskiftet i front, hvis vi har muligheden for det.

[Rettet af: Lund - 20/01/2018 - 11:43]

De Rossi
37 indlæg.
d. 20. januar 2018

Synes også det er fint at sælge Dzeko. Tmingen er ikke den bedste, men han har lignet en der vil videre alligevel. De dovne perioder er længere. Emerson, som flere har været inde på er vel også ok at sælge. Men ja, skal love for der skiftes ud. Men det er vel Monchi stilen? Også massivt med køb og salg i Sevilla da han var der. Nærmest halve hold der blev solgt og købt fra sæson til sæson. Nu skal han stå sin prøve for første gang i Roma. Ville meget gerne have Batshuayi med på lån i den handel med Dzeko, med forkøbsret selvfølgelig. Han var impnerende i Marseille og ha r ikke fået mange chancer hos den blå olieklub. Tror slet ikke på at Mahrez skifter. Han bliver i PL og når det er PL-priser kan Roma ikke (eller ret mange andre) være med. Men med mange udskiftninger midt i en sæson sidder man også med fornemmelsen af at der gambles. På den anden side er det måske ikke så dumt som det ser ud til? Det hele virker til at være gået i stå. Dette kan måske ruske op i det hele så CL-pladsen sikres? Også begejstret for Schick og måske derfor ikke så skeptisk til et Dzeko salg.

Lamela
1793 indlæg.
d. 20. januar 2018

ASR-Italien

Når.. Roma ender på 2/3/4 pladsen igen næste år med Anchelotti, så skal han fyres og Roma skal dernæst hente Conte til klubben. Eller hvad?

Tro mig, jeg er ligeså frustreret som du er, hvis Roma bliver ved med at udskifte trænere hvert år, så kommer vi ikke langt... medmindre, klubben bliver købt af rige arabere, der smider mia. efter verdensstjerner.

Napoli har satset på Sarri som et long-term projekt, nu bærer det frugt.

Jeg er 100% sikker på, hvis Spaletti ikke var blevet tvunget ud af klubben (tak Ultras), så havde vi ligget klart nr. 1 nu, også uden Salah, Paredes & Rudiger. Schick havde passet perfekt i 2-mands angreb med Dzeko i 3-4-1-2 opstilling. Der var mekanismer, der fungerede, spillerne fandt hinanden i blinde, og så scorede vi tonsvis af mål.

Sket er sket, Edf&Monchi skal have tid (2-3 år) til at bygge deres hold op.

Glem Mahrez, jeg vil gerne have Quincy Promes til klubben. Knægten er vild.

[Rettet af: Lamela - 20/01/2018 - 14:27]

DajeRoma
0 indlæg.
d. 20. januar 2018

Monchi har på dagens pressemøde udtalt, er der slet ikke er tale om en svækkelse af holdet. Han sigter derimod efter at øge holdets kvalitet. Han sagde ikke direkte noget om Dzeko & Emerson's rygter på pressemødet, trods mediernes interesse.

Lamela
1793 indlæg.
d. 20. januar 2018

If concrete offers arrive, it will be my duty as director of sport to evaluate them, just as my proposals are evaluated when I contact other directors of sport. We are not sleeping. I have made three times as many calls as I received.

Fortrøstningsfuld....

asroma87
790 indlæg.
d. 20. januar 2018

Sagde Monchi ikke også at Rudiger ikke ville blive solgt... og 1-2 uger efter solgte han ham.

Jeg synes stadig Monchi er et fjols! Det er kun Kolarov der har været et godt køb. Resten har været mega dårlige og 2 af spillerne var skadet da han købte dem: Schick og Karsdorp.

Jeg tilgiver ham aldrig for at sælge Salah! Og så til den pris! Så fuck Monchi

C. Panucci
12 indlæg.
for 21 timer siden

Hvis der er hold i rygterne om Dzeko og Emerson, så tager jeg altså hatten af for klubben. Dzeko bliver snart 32 og er ikke just på toppen af sin karriere - profit på 15 mio Euro - flot! Emerson har haft en vanvittig god halvsæson (og en sjat) og har smækket korsbåndet - profit på 23 mio Euro - rigtig flot! Vi har Kolarov, Jesus og Pellerini (som er fremtiden).

Hvis vi henter Darmian så mener jeg vi er rigtig godt dækket ind på VB, selvom jeg dog forudser, at Darmian skal tage højebacken, så Florenzi kan skubbes længere frem ad banen og Schick kan få spidsangriberpladsen. Jeg er meget fortrøstningsfuld og optimistisk lige nu. Også for klubbens fremtid.

asroma87
790 indlæg.
for 20 timer siden

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-115904&menu=news-all

1

Lamela
1793 indlæg.
for 17 timer siden

Det lyder mere og mere som, der er noget om snakken med Dzeko & Chelsea. Bl.a. Videoen ved afgangen til Milano, hvor Totti joker DZeko omkring Chelsea.

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca