Login
Glemt password Opret bruger

CL 17/18

Kategori: Generelt


Thinggaard
161 indlæg.
d. 23/08/17 08:30

Så er de forskellige seedningslag efterhånden på plads, og holdene fordeler sig på følgende måde. Hvad er jeres ønskelodtrækning og skrækscenarie?

Personligt ville jeg elske en pulje med: Sparta Moskva, Porto og Celtic
Hvor skrækscenariet nok må være: Real Madrid, Manchester United og APOEL.

Champions League draw

Pot 1

Real Madrid, Bayern Munich, Chelsea, Juventus, Monaco, Spartak Moscow, Benfica, Shakhtar Donetsk

Pot 2

Barcelona, Atletico Madrid, Paris Saint-Germain, Borussia Dortmund, Sevilla, Manchester City, Porto, Manchester United

Pot 3

Napoli, Tottenham, Basel, Olympiakos, Anderlecht, Roma, Besiktas, Liverpool

Pot 4

Celtic, CSKA Moscow/Young Boys, Copenhagen/Qarabag, Sporting CP/Steaua, APOEL/Slavia Prague, Feyenoord, Maribor, RB Leipzig


Lamela
2782 indlæg.
d. 23. august 2017


ChampionsPot 1

Real Madrid, Bayern Munich, Chelsea, Juventus, Monaco, Spartak Moscow, Benfica, Shakhtar Donetsk

Pot 2

Barcelona, Atletico Madrid, Paris Saint-Germain, Borussia Dortmund, Sevilla, Manchester City, Porto, Manchester United.

Pot 3

Napoli, Tottenham, Basel, Olympiakos, Anderlecht, Roma, Besiktas, Liverpool

Pot 4

Celtic, CSKA Moscow/Young Boys, Copenhagen/Qarabag, Sporting CP/Steaua, APOEL/Slavia Prague, Feyenoord, Maribor, RB Leipzig

Jeg er lidt ligeglad med om, disse kampe sælger billetter eller ej. Men for fanden, hvor vil jeg gerne undgå bare for en sæson, at ryge ind i topholdene. Gevinsten ved gå videre er dog større end at ryge ud til EL efter at have mødt og tabt til Real & City/United etc.



mexes
2514 indlæg.
d. 23. august 2017

Drøm:
Spartak Moskva, Porto, Roma, Maribor

Mareridt:
Bayern, Barceloma, Roma, RB Leipzig

Usexet og svær:
Shaktar Donetsk, Man City, Roma, CSKA Moskva

Sexet og ok:
Monaco, Sevilla, Roma Feyenoord


59971Cools
686 indlæg.
d. 11. september 2017

Hmm som sædvanligt, udbud/efterspørgsel i CL, men at Celtic vs PSG og Man U vs. BASEL!! er 2/3 af de viste kampe i morgen er mig en gåde. Selvfølgelig er jeg farvet, men Roma vs Atletico bør altså være en markant sjovere kamp... Nå det er ærgeligt, men sådan er det med det marked.


asroma87
3064 indlæg.
d. 11. september 2017

Ja det er totalt irriterende! Jeg kan heldigvis låne en kammerats Viaplay konto.


mexes
2514 indlæg.
d. 11. september 2017

Så længe den er på viaplay, så klager jeg ikke. Men er da enig i, at det er to større hold. Men tror ikke man skal undervurderer, hvor mange Man Utd fans (og generelle fodboldfolk), som nok hellere vil se en Man Utd kamp. Men Celtic-PSG er lidt ude af sporet i min optik. Men nuvel, det er jo nok Neymar-effekten :)

Husk, det jo kun de andre, som bliver syndt :o)


59971Cools
686 indlæg.
d. 12. september 2017

Og mig... Der ikke har viaplay ;)


MURO
630 indlæg.
d. 20. september 2017

Hej gutter.

Min og fætter og jeg vil gerne ind og se Roma - Chelsea. Er der nogle der har erfaringer med hvordan man gør?
håber at i kan hjælpe.



Jonas
4091 indlæg.
d. 20. september 2017

Hej Muro

Det er faktisk ret lige til. Du kan købe billet her: link.


Lamela
2782 indlæg.
d. 27. september 2017

Puha, Hazard er fra en helt anden planet. Leger rundt med Atleticos ellers meget solide bagkæde. Allerede tanken om Hazard vs. Florenzi/Peres skræmmer mig.


Skytt0
1510 indlæg.
d. 27. september 2017

Om 2-3 uger er Florenzi 100% igen, og så kommer Hazard ikke forbi!

Ej, Chelsea ser bare urørlige ud, og regner heller ikke med det store mod dem (heldigt måske, hvis vi får uafgjort hjemme), men på stamford bridge ser jeg det som meget usansynligt, at vi får point med.
Vigtigt at Atletico taber idag. Det gør klar vores chancer for videre avancement bedre!


Lamela
2782 indlæg.
d. 28. september 2017

Vi kan håbe på, Roma har givet Qarabag noget tro på, de kan drille de store på hjemmebane.
Måske, hvis de lever en indsats som mod os, hvor de løb meget og kæmpede helhjertet, kunne de hive et heldigt 1 point hjemme.

Men uanset hvad, så kan Roma have 7 med en hjemmesejr mod Qarabag på Olimpico. Så vil hvert et point mod Chelsea & Atletico værd avancement værd.

Jeg tror ikke, Atletico bare tager til Stamford Bridge og vinder, ligesom vi nok heller ikke gør.

Forventnings status pt: kamp 2

Chelsea + 3 point
Roma + 1 point
Atletico - 0 point

Jeg går udfra Chelsea, Roma og Atletico gøre rent bord mod Qarabag, så defor har jeg fjernet deres point.

Hvis, Chelsea snupper 6 point mod Roma:
Så vil det forventnings status være Status Quo mellem Roma og Atletico.

Kampen på Wanda vil være nøglekamp for begge hold.


asroma87
3064 indlæg.
d. 28. september 2017

Roma´s og Alt. Madrids sidste kampe med mine point forudsigelser:

Chelsea - Roma - 1 (0 point)
Roma - Chelsea - X (1 point)
Atl - Roma - X (1 point)
Roma - Qar - 1 (3 point)

Roma point i alt - 9 point

Qar - Atl - 2 (3 point)
Atl - Qar - 1 (3 point)
Atl - Roma - X (1 point)
Chelsea - Atl - X (1 point)

Atl Madrid point i alt - 10 point

Chelsa 1. med 14 point.

Så Chelsea ude, Chelsea hjemme, Atl. Madrid ude er virkelig afgørende. Her ser jeg Chelsea hjemme som den største mulighed for at skaffe 2. pladsen. Vinder vi den tager vi 2. pladsen.

Chelsea sidste kamp hjemme mod Atl. kan også være svær, hvis Chelsea allerede er videre, stiller de måske med reserve hold.

Uhh det er spændende :-)


mexes
2514 indlæg.
d. 28. september 2017

Ja, vi SKAL have min. 1 point ude mod Atl. Madrid, hvis vi skal videre. (Forudsætter at Atl. Madrid får 6 point mod Qarabag, og vi ikke får 6 point mod Chelsea)



Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma