Login
Glemt password Opret bruger

Møde for stiftelse af fanklubben - Dato

Kategori: Roma Club Danimarca

Balbo
165 indlæg.
d. 28/11/11 22:45

Som nævnt kan der her aftales en fremtidig dato samt sted for stiftelsen af fanklubben.
Jeg har opstartet en doodle på nedenstående link, hvor man kan melde sig på hvilke dage der passer bedst:

Link-tekst

Foreløbig deltagerliste til fanklubstiftelse:
Anders Blegvad
Anders Carøe
Andreas Jensen
Christoffer Koed Christiansen
Christopher Mark Parsholt
Daniel Licht
Hannibal Horn
Jesper Wozniak
Jonas Westerdahl
Julian Bjørneboe Gasperini
Kasper Hørlyck
Kristoffer Lennon Lind
Mads Smed Sahlholdt
Mathias Ålbæk Jensen
Mikkel Sund
Mikkel Gottlieb
Peter Paulmann Christensen
Rasmus Feldingbjerg Drabe
Rene Dalsgaard
Simon Blendstrup
Simon Osbech
Stig Skoú Christensen
Toke Rümenapp

[Rettet af: Balbo - 29/11/11 - 13:57]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 28. november 2011

Med henblik på mødested, afhænger det i høj grad af deltagerantallet. Når vi har et overblik over, hvor mange vi bliver så vil det være nemmere at udpege en lokalitet.

[Rettet af: Julii Caesares - 29/11/11 - 18:36]

59971Cools
691 indlæg.
d. 28. november 2011

Den 18 er måske ikke helt urealistisk... Er dog lidt ophængt, men jeg kunne muligvis godt finde tid der! :)

Jonas
4091 indlæg.
d. 29. november 2011

D.18 ville passe dårligt for mig.

Mens d.27 til 30 december ville være bedre. Ellers er en weekend i Januar bestemt en mulighed (har dog lige to eksamner som skal overståes).

Balbo
165 indlæg.
d. 29. november 2011

Så vidt jeg kunne forstå var der ikke helt stemning for pub og sport, så i stedet har Hannibal Horn foreslået at lægge hus til mødet. Der skulle være plads til 30-40 stykker, så synes vi skal tage imod tilbuddet. Mødet vil deraf foregå i København, hvilket jeg håber vil være okay for alle?

geggeri
675 indlæg.
d. 29. november 2011

Jeg er mest på Januar.

Før Jul kunne jeg forestille mig folk har travlt med jule og skole/uni/whatever. Jeg skal aflevere projekt d. 21 december så det passer ret skidt.

Mellem Jul og Nytår har de fleste masser af aftaler og det er nok kun folk der er i København der kan møde op.

Efter Nytår har folk nok stadig en del at se til, men der er trods alt mere end en måned til at det vil være lettere at finde en dato hvor flere kan og hvor os fra jylland(og fyn?) kan arrangere at komme til København.

Jeg syntes heller ikke vi skal tage nogle forhastede beslutninger. Om fansklubben startes i december eller januar har vel ikke den store betydning.

Vi kan vel eventuelt lave en stiftende bestyrelse som ikke vælges(ved ikke om det er i orden ifølge reglerne) som kan gå videre med stiftelsen og optagelsen officielt i AS Roma fan-organisation. Og derefter afholde officielt generalforsamling hvor bestyrelsen vælges.

59971Cools
691 indlæg.
d. 29. november 2011

Tror det bare er meget individuelt hvornår folk har tid...

Jeg selv har umiddelbart tid her efter d. 16. december ca. og så ellers frem til 31/12... Til gengæld så snart vi rammer januar bliver jeg jævnt presset (arbejder som revisor - hvor vores "prime" starter)... + jeg har eksamener indtil d. 24 januar, så for mig er det bedst enten før 31/12, og ellers efter 24/1. Men som nævnt er det meget individuelt, også derfor jeg synes den doodle er en god idé, så kan man ret nemt se hvor det er mest optimalt mht. fremmøde! :)

/Simon

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 29. november 2011

Jeg er på.

Tror mere på en dato i slutning af december (mellem den 18-30)

Balbo
165 indlæg.
d. 29. november 2011

Hej AS-Roma-Italien. Har du Facebook, for så ville jeg lige invitere dig, så jeg får et overblik over hvor mange vi bliver. Endvidere må du også gerne udfylde denne doodle (Link-tekst), så vi kan få aftalt en dato.

Men sweet at du har lyst til at være med på teamet.

LassW
83 indlæg.
d. 29. november 2011

Hej gutter. Jeg vil enormt gerne være til rådighed ifb. med stiftelsen af fanklubben.

Personligt har jeg ikke været meget aktiv på forummet, da jeg ofte synes diskussionerne har taget uheldige drejninger. Trods det har jeg fulgt siden i mange år og sætter stor pris på de mennesker der har lagt tid og kræfter i projektet. Ved i hvert fald at Mads har haft meget at se til med siden.

Jeg skal bo i Rom fra d. 12 feb. og derfor er jeg i området således, fanklubben vil have "en repræsentant i marken".

Derfor vil jeg gerne tilmelde mig dette møde, hvis det kan lade sig gøre.

Lasse.

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma