Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Cagliari

Kategori: Kampe


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 27/04/19 17:48

Roma: Mirante; Florenzi, Manolas, Fazio, Kolarov; Lorenzo Pellegrini, Nzonzi; Kluivert, Pastore, El Shaarawy; Dzeko

Optakt fra i formiddags ikke publiceret derfor denne tråd



as-roma
21 indlæg.
d. 27. april 2019

Kom så!!. Lad os få tre point og meget gerne noget sprudlende spil som altid har kendetegnet Roma.

Milan kan meget vel sætte point til iaften i Torino.



Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 27. april 2019

Udmærket start!

Råbte speakeren ikke “Lorenzo”, da han skulle annoncere målscoreren :-)

Lidt mere udmærket start!

[Rettet af: Crap_Bag - 27/04/2019 - 18:11]


as-roma
21 indlæg.
d. 27. april 2019

Sådan!. Lad os nu for pokker holde intensiteten og få en god kamp - og selvfølgelig pointene.

Hvorfor spiller Zaniolo ikke?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 27. april 2019

Zaniolo har karantæne


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 27. april 2019

Også et stykke tid siden, han har spillet godt, men det er så en anden snak..

Fazio som hængende angriber idag, stærkt!

Hvorfor får vi ikke bare afgjort den kamp?

[Rettet af: Crap_Bag - 27/04/2019 - 19:16]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 27. april 2019

Er vi blevet bange for at have bolden?
Hvordan har vi spillet ?


Romaneren
1506 indlæg.
d. 27. april 2019

Kolarov!!



Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 27. april 2019

Vi har spillet en glimrende kamp, skulle bare have scoret lidt flere..

Lad os iøvrigt bare hente Cragno og Barella! Og så har de en ret spændende VB i Pellegrini, han kunne godt gå hen og blive god ;-)


Kvistus
1556 indlæg.
d. 27. april 2019

Jeg synes at Nzonzi og Fazio har spillet markant bedre de seneste par kampe. Utroligt hvad en træner med forstand på defensiv fodbold kan gøre ved sådanne spillere


Lamela
2782 indlæg.
d. 28. april 2019

Det er sku længe siden, jeg har været i så godt humør efter en Roma kamp.

Hold kæft mand, Fazio ligner jo en kvalitets forsvarsspiller igen. Romas forsvar blev fanget enkelte gange, men slet ikke på samme måde, som i de andre kampe.

Pastore, Nzonzi, Kluivert, Dzeko, SES spillede fandme en god kamp. Kun deres elendige afslutningsevner, målstolperne og en hvis Cragno, der prøvede at spille sig til en romersk kontrakt, var skyld i sejren ikke blev større.

Kort efter 2-0 målet og i starten af 2.halvleg lignede billedet fra de andre kampe, hvor Roma overlod initiativet til modstanderen, og jeg frygtede endnu en 2-2’er. Heldigvis så valgte Roma at tage taktstokken igen og gik efter at kontrollere og angribe kampen igen.


asroma87
3064 indlæg.
d. 28. april 2019

Hvad synes folk ellers om Cragno?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 28. april 2019

Har kun set highlights og der så han stærk ud men mener ikke han er løsningen
Hent Perin i Juventus
Roma så godt ud igår. Stor vilje og spilleglæde mod et formstærkt Cagliari hold

Kun indkasseret ét mål de sidste 4 kampe
Bye Bye Olsen


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 28. april 2019

Ja, der er simpelthen kommet en anderledes ro over forsvaret, efter Mirante har fået pladsen. Hvor mange point har vi mistet på den konto? Ikke så få, vil jeg mene..



Kelevra
1260 indlæg.
d. 29. april 2019

"Hent Perin i Juventus"

Jeg har altid haft lidt fidus til Perin, men han er simpelthen så plaget af skader konstant.


mexes
2514 indlæg.
d. 29. april 2019

Kan rigtig gode lide Perin, men enig med Kelevera. Han er konstant skadet, selvom han aldrig spiller.
Cragno imponerede mig ikke meget i lørdags. Havde en super refleksredning, men ellers overbevidste han mig ikke det helt store. Er også lidt bekymret for hans relativ lille størrelse. Det vil helt klart afhænge af prisen, men umiddelbart er jeg klart mere til Trapp, Lafont, Sommer eller Cillesen. Sidstnævnte skulle angiveligt ønske et skifte til sommer.


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 29. april 2019

"Cragno imponerede mig ikke meget i lørdags. Havde en super refleksredning, men ellers overbevidste han mig ikke det helt store. Er også lidt bekymret for hans relativ lille størrelse. Det vil helt klart afhænge af prisen, men umiddelbart er jeg klart mere til Trapp, Lafont, Sommer eller Cillesen. Sidstnævnte skulle angiveligt ønske et skifte til sommer."

Sommer: 183 cm
Cragno: 184 cm
Cillessen: 185 cm

Ifølge Whoscored

Er det højden der er bekymringen, er Sommer og Cillessen heller ikke emner ;) Dragowski var der også tale om? Lafont slår mig som dyr hvis han er førsteholdsmålmand i Fiorentina, mens Dragowski muligvis er billigere hvis de ser Lafont som nr. 1?.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 29. april 2019

Lafont? Laver næsten flere drop end Robin Olsen men alderen er dog med ham.
Sommer? Ser intet i ham
Sats istedet på Fuzato hvis det er de aktuelle emner medmindre de vurderer ham til ikke at være god nok.
Ellers må vi fortsætte med Mirante som har præsteret rigtig godt


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma