Login
Glemt password Opret bruger

Billetter

Kategori: Kampe


Skytt0
1510 indlæg.
d. 10/02/18 08:31

Hej Romanistaer.

Ved i hvor det bedst kan betale sig, at købe billetter til Roma kampe?



Rasmus
162 indlæg.
d. 10. februar 2018

I hvilken som helst af de officielle RomaStores i Rom. :-)
Husk passet når du skal købe.



VeniVidiVici1927
125 indlæg.
d. 10. februar 2018

Pas på med at køb dem over nettet. Hvis du køber over nettet alligevel ville jeg klart anbefale at købe dem over listticket. Jeg købte billetter til hjemmekampen mod Genoa over viagogo sidste sæson og betalte en nuts overpris. Da jeg fik billetterne kunne jeg se at de var købt over listticket for 25 euro stk. Jeg betalte ca. ti gange så meget. Men det var dælme også en rookie mistake jeg lavede der!


jossie1001
1 indlæg.
d. 04. marts 2018

Hej.

Jeg har heller ingen erfaring med billetkøb. Jeg kan se her, at listicket umiddelbart er den smarteste løsning.

Men det vil så sige, at man skal holde sig opdateret med hvornår billetterne sættes til salg?

En ven og jeg vil gerne ned og se Lazio - Roma den 15. april, og derfor ved vi jo godt, at det gør det noget sværere at få billetter til curva Sud.

Er der nogle der har erfaring med at få billetter til Lazio-Roma? Er det svært?


MVH.

Jonas


59971Cools
686 indlæg.
d. 17. april 2018

Hej gutter,

Jeg skal ned til Rom til Chievo kampen (desværre - Liverpool havde været lidt sjovere ;-) ).
Jeg har været nede og se en anden kamp for nogle år, hvor vi købte billetter i en af Roma stores dernede, det virkede fint fint.

Jeg kan se at man nu kan købe dem direkte fra Roma's hjemmeside, har I erfaring med det? Det kan man vel ligesågodt som i en af stores dernede, prisen er vel den samme og så har man dem printet med sig? :)

Hvor sidder I andre når I er dernede?
Jeg har fruen med, så nok ikke lige nede på Curvaen, men enten Distinti Sud for stemningen, eller Tribuna Monte Mario, så man kan se fornuftigt både kampen og over på Curvaen? Evt. 10BC kan jeg se der er ledige pladser? :)

Tak for hjælpen!!


JonasS
204 indlæg.
d. 17. april 2018

Jeg har købt direkte hos AS Romas. Endte med at ringe til dem, og over telefonen gik det som det skulle. Mener jeg fik biletten på email til udprint.


Jonas
4091 indlæg.
d. 18. april 2018

Du kan sagtens købe over hjemmesiden. Jeg har gjort det flere gange og senest til både Bologna og Chelsea. Havde kæresten med til begge kampe og vi sad på Distinti - det vil jeg også anbefale jer at gøre ;)

God kamp!


mexes
2514 indlæg.
d. 18. april 2018

Andre der prøver lykken og sidder i kø til billetter til Roma-Liverpool? :b



Skytt0
1510 indlæg.
d. 27. april 2018

Er der nogen der ved, om der er flere billetter tilbage til RomA - Liverpool? I såfald, hvor ville det være bedst at købe billetterne henne?

Jeg har spurgt om noget lignende før, men det på vejen af en kammerat, der skal til Roma i weekenden, og er der til torsdag, i næste uge, så håber der er nogen der kan hjælpe!


LasseH
1 indlæg.
d. 28. april 2018

Hej,

Jeg har aldrig været inde og se en Roma kamp live på Olimpico.
Hvor skal man sidde, hvis det skal være stille og roligt, og man har kæresten med? :)

Jeg håber, at der er nogle, der kan hjælpe! :)


Lamela
2782 indlæg.
d. 28. april 2018

Stadionplan

Distini Sud & Tevere for fine priser. Montemario er også en mulighed, dog koster det 50-100% mere end de andre pladser.


asroma87
3064 indlæg.
d. 28. april 2018

Da jeg så Roma vs Lazio i september sad jeg på Monte Mario 10 - det var lidt for langt nede imod banen synes jeg men stadig fedt at være så tæt på Curva syd. Næste gang vælger jeg nok lidt højere oppe og måske på modsatte langside. Ellers Monte Mario 12-13

Ved Monte Mario 10-13 løber spillerne også op på banen ved opvarmning og kampstart - DET var super fedt


DrTotti
87 indlæg.
d. 03. maj 2018

Har prøvet at lede lidt rundt, men kan ikke rigtig finde ud af om det er blevet besvaret, så spørger lige (igen):

Ved i, hvornår billetter ca. bliver sat til salg? Har planer om at skulle se Roma-Juventus d. 13. maj, men synes ikke rigtig at billetterne er tilgængelige endnu, hverken på listicket eller AS Romas hjemmeside.



1

friitz
40 indlæg.
d. 03. maj 2018

Jeg følger også lige med DrTotti, for jeg håber også at kunne komme ind og se Roma-Juve d.13 :)



mexes
2514 indlæg.
d. 04. maj 2018

Pre-sale starter idag og generel sale starter på mandag :)



2

Slacker
2 indlæg.
d. 01. september 2018

Hej :)

Jeg er i Rom om 4 uger når der er Roma - Lazio, er det svært at få billet til de her kampe? eller kan jeg bare købe billet i en af Roma butikkerne dagen før kampen?


JonasS
204 indlæg.
d. 02. september 2018

Jeg har været til Derby to gange(alle indenfor 5 år) og har altid købt dagen inden, dernede. Der er faktisk stort set aldrig udsolgt på Olympico.
Men det betyder jo ikke at der ikke kan blive udsolgt denne gang!



1

Slacker
2 indlæg.
d. 03. september 2018

Tak for svaret. JEg tager chancen og satser på jeg kan få billet dernede.


Kelevra
1260 indlæg.
d. 10. januar 2020

Hey!

Jeg tager afsted til Rom med kæresten tidligt d.26 og i den forbindelse vil jeg selvfølgelig ind og se kampen mod Lazio.

Da vi først ankommer på dagen hvor kampen skal spilles, er det så smartest at købe billetter hjemmefra?

Tør næsten ikke vente til sidste øjeblik, selv om jeg godt ved at der sjældent er udsolgt på stadion.


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma