Login
Glemt password Opret bruger

Tottis mulige sidste hjemmekamp

Kategori: Generelt


Il CapitanoTotti
75 indlæg.
d. 13/03/16 07:38

Hej alle.

Har lige nogle spørgsmål, I måske kam hjælpe mig med. Jeg tænker at ville tage til Rom og se den den sidste hjemmekamp i denne sæson mod Chievo, da det måske vil være Tottis sidste.
Tror I at der vil være noget ekstra ordinært på stadion denne dag, hvis det bliver hans sidste på hjemmebane eller vil det blive på et senere tidspunkt??
Disse spørgsmål gælder selvfølgelig kun, hvis han vælger, at stoppe efter denne sæson eller ikke bliver enig med klubben omkring en forlængelse.

På forhånd tak.


napstah
272 indlæg.
d. 17. marts 2016

Jeg har netop bestilt en tur til denne kamp, også i tilfælde af at dette måske bliver Totti's sidste hjemmekamp, og jeg er egentlig ikke rigtig i tvivl om at der kommer til at ske noget spektakulært, hvis det viser sig at han ligger støvlerne på hylden.

Men udover det, så tror jeg nu nok der kommer en forlængelse. Han har jo selv været ude og sige han ikke føler sig færdig.

Anyways, mig og en kammerat har fået billet (kat 2), fly og hotel 7-9 maj for lige knap 3100 per person. Jeg aner ikke om det kan gøres billigere. Nogen med mere forstand på dette end mig? :)

[Rettet af: napstah - 17/03/2016 - 18:54]



ClausA
263 indlæg.
d. 17. marts 2016

Har selv lige bestilt til derbyet med afrejse d 1. April. Fik fly til 700. Et godt hotel til 1500 (fredag-mandag) og så der lidt transport og kampbillet. Prisen lyder udmærket

[Rettet af: ClausA - 17/03/2016 - 18:53]


Arsi
682 indlæg.
d. 21. marts 2016

ClausA, hvor på Stadion har du købt billetter? Vil bare vide hvordan det kommer til at fungere i forhold til at sidde med Roma fans og holde sig fra Lazios fans.

Var dernede i den første kamp i denne her sæson og der sad jeg på Tribuna Monte Mario. Er det for Roma fans igen i udekampen? vil MEGET gerne snakke mere om det hvis vi lige kan få kontakt på hinanden på en eller anden måde :)


ClausA
263 indlæg.
d. 22. marts 2016

Jamen vi har faktisk ikke købt billet endnu. Vi overvejede også at bestille hjemmefra til Monte Mario. Men jeg tror vi ventet til vi kommer derned i håb om at få billet til Roma siden. Man kan jo ikke sidde og tie stille blandt Lazio fans, hvis de score ;). Du kan skrive til mig over Facebook så kan vi lige udveksle erfaringer. Claus Christian Andersen


JonasS
204 indlæg.
d. 23. marts 2016

Hej ClausA og Arsi.

Jeg skal også ned og se den, og vil da vildt gerne med jer derind. Jeg har ikke kunne finde noget på Lazios hjemmeside, og på footballticketnet kan de ikke sige om man havner i nord eller syd, hvis man køber billet bag målet. 50% chance for at blive slået til plukfisk :-P

Hvis det virkelig skal blive så dødsygt på Olympico som man kan læse alle steder, skulle man da næsten overveje at se kampen sammen med ultras på storskærm 8 km syd for stadion...kunne da være noget af en oplevelse, tænker jeg ;-)


mexes
2514 indlæg.
d. 24. marts 2016

Derby-oplevelsen storskuffede i min optik i efteråret. Det var ikke meget mere intens end end Superliga kamp, uden Curvaerne.


VeniVidiVici1927
125 indlæg.
d. 10. maj 2016

Denne her artikel opsummerer præcist, hvorfor jeg mener Capitano skal have en sæson mere: Link
Jeg er 100% overbevist om, at han skal have forlænget sin kontrakt, da jeg stadig mener han bibringer holdet noget ingen andre kan. Derudover kan man diskutere, hvorvidt klubben skylder ham det af respekt, men hans præstationer på banen de sidste kampe taler sit tydelige sprog.

[Rettet af: VeniVidiVici1927 - 10/05/2016 - 18:42]



DanieleTotti
790 indlæg.
d. 11. maj 2016

Jeg synes også Totti skal forlænges med et år, hvis han kan opretholde den vildskab og lyst han har nu.

Men jeg synes egentlig også at det Totti har præsteret de seneste 6-7 kampe er et godt billede af problemerne på holdet. Totti har jo spillet eminemt, med kæmpe gejst og vilje for at bevise at han er god nok til at blive forlænget et år som spiller. Den gejst og vilje burde han og alle andre spillere vise i mere eller mindre hver kamp. Det har vi ikke gjort de sidste mange sæsoner pånær enkelte spillere, og derfor vinder vi ikke mesterskabet! Selvfølgelig skal Totti forlænges, men jeg håber sgu at han kan opretholde samme attitude i hele næste sæson og bære holdet frem - det er sådan Juve vandt mesterskabet efter den dårlige sæsonstart - det er derfor Leicester vandt det engelske mesterskab!



1

asromadk
3631 indlæg.
d. 11. maj 2016

Det har været intet mindre end vanvittigt. Flot at ham.

Jeg tror og mener dog, at der er en ting mere, som bør tages med. Ikke bare går Tottis præstationer pt. op i en højere enhed - det mener jeg også at hans tilgang måske gør. Jeg er måske naiv, men jeg bilder mig selv ind at OM han kunne få forlænget aldrig har været det centrale - men på hvilke betingelser. Kan Totti være tilfreds med at have en rolle som nu +/-? Det er klubben ihvertfald nok bedst tjent med - og det er vel her, at nøglen skal findes. Det er ihvertfald igennem nogle år nu, at 'man' har ønsket at Totti ville træde et skridt tilbage, overlade rampelyset til andre og samtidig på fuld smæk give alt det gode han stadig har at byde i kamp og for klubben.En af kampene for nylig var meget sigende: Da han blev skiftet ind handlede 20 sekunder ikke om, at anføreren på banen (mener det var Florenzi) skulle huske at smide bindet så Franceso kunne spankulere på banen med sit private og modtage sin dosis hyldest - nej - Totti gik på banen for at spille bold. Og det gik jo meget godt...

Summasummarum - og ja, nøj han har været god - men synes virkelig det er vigtigt at se lidt på, at han har virket uselvisk ud over det sædvanlige og dedikeret til holdet og klubben som aldrig før (i forhold til også at træde en lille skridt tilbage - der er trods alt 11 på banen i fodbold). Og inden folk kommer for godt igang - ro i trussen derude, jeg siger ikke, at Totti ikke har været dedikeret - men at når en spiller snart er 40, så skal tingene altså modificeres en smule. Og det synes jeg han har haft svært ved (at acceptere) i mange år - indtil nu.

Tegningen er der virkelig til en fantastisk historie, såfremt det fortsætter sådan her! (Nu har Buffon jo også lige forlænget med 2 år - så Totti skal selvfølgelig bare have et år mere som super-sub hvis han gider.)

Totti-time er kun lige begyndt!



1

[Rettet af: asromadk - 11/05/2016 - 18:26]


AVillumsen
1 indlæg.
d. 20. maj 2017

Hej alle.

Jeg skal til Rom i weekenden med Tottis sidste kamp. Havde håbet på at kunne få billetter til kampen, men det var helt umuligt. Men hvor i byen er det så fedest at se kampen?
Kender I til gode sportsbarer?
Og jeg kan se JonasS har skrevet om en storskærm 8 km fra stadion. Hvor henne er det præcist?

Har min gamle far med, som jeg gerne vil give en god oplevelse med fed stemning, så der må gerne være lidt gang i den.

Håber I kan hjælpe.


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma