Login
Glemt password Opret bruger

Transfers 2021/22

Kategori: Generelt


asromadk
3631 indlæg.
d. 04/05/21 15:48

Med selveste Mourinho i sædet til næste sæson, glæder jeg mig faktisk til sommerens transfervindue som altid før. - Mindes ikke, at jeg har været så spændt. forud for et transfervindue.
I hvilken retning går man?
Forstår Jose M, at man nu ikke helt kan hente samme kaliber spiller som han har været vant til?
Er han klar til at lade de unge fra egne rækker komme til? Eller bliver det aldrende, kedelige spillere a la Matic, som pludselig køber hus i Rom...
Får han held med at stille folk der ikke vil frivilligt ud af døren de rette konsekvenser i sigte?
Henter han nogle i Tottenham, Højbjerg måske?

Stor dag, hvor jeg faktisk synes ejerne i 11.time får reddet hele misæren godt i land. En virkelig stor træner kommer til - og han er forhåbentlig stillet et gennemgående interessant projekt i sigte. Forhåbentlig kommer der styr på ledelsen, administrationen, alle omkring klubben og holdet og frem for alt: transfervinduerne. Det har sejlet rundt siden årtusindeskiftet, nærmest.

May the 4th be with you, Mou, Velkommen til! Forhåbentlig peger denne grå 4.april dag mod bedre tider for AS Roma.
Lad os så se, hvad sommeren 2021 bringer!


3

[Rettet af: asromadk - 04/05/2021 - 15:49]



AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 04. maj 2021

Forhåbentlig køber vi Belotti.

Han er en spiller der er en rigtig arbejdshest og sagtens kan tage del i det defensive arbejde.

Florenzi får forhåbentlig også din højreback/wing plads tilbage.

Ksrsdorp har hverken kondi eller defensive skills til at kunne forsvare.



RomaOlimpico
39 indlæg.
d. 05. maj 2021

Krydser fingre og håber på at se Belotti og Jannik Vestergaard i en Roma trøje næste sæson :D

Dog har jeg mine tvivl om at Florenzi er at finde i Rom når sæsonen er forbi, når vi ikke skal spille Champions League.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 05. maj 2021

Belotti er ikke blevet en mindre drømmetransfer af, at Mourinho er kommet til. Nærmest tværtimod.

Vestergaard i en Roma-trøje ved siden af en Mancini og med noget solid guidance fra Mourinho er jeg også fuldstændig enig i kunne være rigtig, rigtig frækt.

Mere og mere begynder også at tyde på, at Mikhi bliver fortid i Rom - det er lidt ambivalent, for han har i perioder godt nok været voldsomt vigtig. Men han har også haft uinspirerende perioder, som kunne få en til at tro, at det måske er en okay idé at undlade at binde (endnu) en rigtig dyr 32-årig op på en flerårig kontrakt. Smalling er et godt eksempel.

Florenzi er i øvrigt en af de få spillere, som jeg ville tro havde så meget klubfornemmelse, at han gerne ville droppe CL for at spille karrieren færdig i Roma ligesom sine helte.

[Rettet af: Romaneren - 05/05/2021 - 12:23]


asroma87
3064 indlæg.
d. 05. maj 2021

Matic rygtes kraftigt til klubben...


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 05. maj 2021

Matic er Mourinhos tro følgesvend.
Breddespiller. Usexet transfer


asroma87
3064 indlæg.
d. 05. maj 2021

Walter Samuel nævnes som den næste ud over DDR til at tiltræde i Mou's stab


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 05. maj 2021

“Muren” - fuck han var god for Roma



DanieleTotti
790 indlæg.
d. 05. maj 2021

Rui Patricio også som målmand. Det er jo det et stort trænernavn giver - større muligheder for at hente spillere. Ligesom spillere kom til Roma for at spille med Totti!


napstah
272 indlæg.
d. 06. maj 2021

Mourinho vil have Isco og Pierre Emil. Ja det rygter, men hold da op nogle dejlige rygter!


SBarsøe
1 indlæg.
d. 06. maj 2021

Dejlige rygter, men Pierre Emil er nok en smule for optimistisk. Han gør det godt i Tottenham og bliver en dyr mand at hente. Nu ved vi selvfølgelig ikke om Mourinho har fået 1 milliard eller 2 ;)

Isco kunne være spændende. Jeg er sikker han vil blomstre, hvis han for alvor får chancen. Det kan man ikke sige han får i Real.


59971Cools
686 indlæg.
d. 06. maj 2021

PEH ville være mega fedt!
Isco ja flot køb, men med LP7 så er jeg ikke så sikker på han er så afgørende et køb - de minder vel for meget om hinanden?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 07. maj 2021

Isco minder om Pastore 2.0 imo


RomaOlimpico
39 indlæg.
d. 07. maj 2021

Jeg er enig... Nej tak til Isco



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 07. maj 2021

Silly season er startet. Rygter om
Belotti, Icardi og Renato Sanchez


asroma87
3064 indlæg.
d. 08. maj 2021

Mourinho skulle efter rygterne have bedt klubben købe Belotti, som hans nye front angriber! Ville være en drømme transfer



1

Arsi
682 indlæg.
d. 08. maj 2021

Liverpool skulle eftersigende have budt 40 mil euro for Pellegrini. Håber fandeme ikke det sker! Han er simpelthen for vigtig og kunne bliver rigtig vigtig i denne her genopbygningsfase med ny trænerstab osv.

Kunne godt se denne her opstilling for mig til næste sæson:
4-2-3-1

De Gea
Florenzi - Mancini - Ibanez - Spina
Veretout - Pellegrini
Zaniolo - (?) - Mikhi
Belotti

Bænk:
El Shara
Fazio
Pedro
Mayoral/Dzeko
Darboe
Zalewski
Ricky
Cala
Pau/Mirante
Villar
Smalling
Cristante


Så ud med følgende:
Juan Jesus
Pau/Mirante
Dzeko/Mayoral
Diawara



Så mangler der selvfølgelig en offensiv midt








Arsi
682 indlæg.
d. 08. maj 2021

Liverpool skulle eftersigende have budt 40 mil euro for Pellegrini. Håber fandeme ikke det sker! Han er simpelthen for vigtig og kunne bliver rigtig vigtig i denne her genopbygningsfase med ny trænerstab osv.

Kunne godt se denne her opstilling for mig til næste sæson:
4-2-3-1

De Gea
Florenzi - Mancini - Ibanez - Spina
Veretout - Pellegrini
Zaniolo - (?) - Mikhi
Belotti

Bænk:
El Shara
Fazio
Pedro
Mayoral/Dzeko
Darboe
Zalewski
Ricky
Cala
Pau/Mirante
Villar
Smalling
Cristante


Så ud med følgende:
Juan Jesus
Pau/Mirante
Dzeko/Mayoral
Diawara



Så mangler der selvfølgelig en offensiv midt








Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 08. maj 2021

Offensiv midt mangler?? Tror du glemmer vores diamant, Pastore ;)


Romaneren
1506 indlæg.
d. 10. maj 2021

Synes det ser virkelig godt ud med dit bud, Arsi - men i min optik (og apropos Liverpool og deres snottede 40 mil), så synes jeg faktisk at Pellegrini fortjener at spille den offensive midt-plads, du har stående åben i startopstillingen. Han har virkelig bevist meget i denne sæson, men han har ikke rigtig fået lov til at brillere og være afgørende, når han har været spillet inde i maskinrummet på midten. Til gengæld har han vist virkelig godt overblik over sine medspillere, fine afslutningsevner og en virkelig god kemi med Mikhi, når han har spillet offensiv midt.

Jeg så langt hellere, at man fokuserede på at finde en 6’er-type som partner til Veretout, fordi Diawara ikke har været løsningen, Pellegrini er bedre brugt længere fremme og Villar ikke helt har holdt niveau. Men jeg synes faktisk også, at det ville være klædeligt at tro 100% på Villar, give ham pladsen og så bruge penge og fokus på en ordentlig målmand og en spidsangriber.



1


Arsi
682 indlæg.
d. 10. maj 2021

Helt enig, ville nok hellere have Pellegrini på den offensive, det var mere i tanke med en mulig Isco.

Men hvis Lolo spiller den offensive, så skal vi som du selv nævner have en på midten hvor Villar kunne brilliere forhåbentlig. Han minder meget om thiago, god til at spille fra side til side og bagud. Mangler noget mere fremadrettet hvor han evt selv kommer frem til en chance eller en assist.

Udover det tror jeg Veretout bliver lidt vores “Højbjerg” med Mou. Så det kan være vi skal have en mere 6’er som du nævner som vil tage den rolle og Veretout kan komme længere frem.

Men hvem er mulig her?
Matic har været nævnt.

Vil hellere have De Gea og Belotti i det her vindue og så bare ud med de der ligegyldige spillere vi har


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 10. maj 2021

Matic? Var han ikke god for 10 år siden?


asroma87
3064 indlæg.
d. 10. maj 2021

Haha Matic ville være en klassisk Roma transfer! Og så hvis man også lige lejer eller sælger Villar samtidig med.

Så er det en fuldbolds klassisk Roma transfer.

Plus selvfølgelig min. 3 års kontrakt til Matic til en skyhøj løn.


asromadk
3631 indlæg.
d. 10. maj 2021

Haha ja klassisk romersk sommer. Ind med. MATIC, Ashley young, et par dyre Bredde spillere mere og ud med Under, Borja, Villar, Kumbulla, Darboe og alt andet skravl under 28...

Nå, spørg til side, er der faktisk på rygtebasis sat en løftestang fra Mourinho på at truppen skal være mindre og betydelig yngre. Man har jo en uhyggelig gammel trup. Så det kan man bare håbe sker.


C. Panucci
190 indlæg.
d. 11. maj 2021

Jeg er ret spændt. Især fordi ledelsen har været SÅ god til at forhandle med Mourinho, uden at nogen har sniffet noget om. Mon ikke, de har helt styr på transferplanen også, uden at vi opdager særlig meget, før spillerne står i lufthavnen - eller er på vej til afgangshallen.

Der er dog nogle ret stædige rygter om, at Friedkin tænker på en lidt længere bane. Ud med den gamle garde, holde fast i stammen, investere i start11eren og fylde på med akademiet, som skal bringes tættere på førsteholdet.



1

asroma87
3064 indlæg.
d. 11. maj 2021

Rygterne går på at Andrea Belotti og Renato Sanchez er Mourinhos top prioriteter

Her tænker jeg bare, hvad med en ny målmand?????????



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 11. maj 2021

Hvad med Areola (?) i Fulham - tidligere keeper i PSG. Han er da oplagt efter London klubben ikke længere kan undgå nedrykning


asroma87
3064 indlæg.
d. 11. maj 2021

Han er kun lejet ud! Så PSG ejer ham stadig, så mon ikke han tager over for Kaylor Navas næste sæson

Men ellers fint bud på en ny målmand


asroma87
3064 indlæg.
d. 11. maj 2021

Hvad med at hente Buffon et enkelt år?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 11. maj 2021

Er det ikke som at tisse i bukserne?
Så hellere en ung keeper med fremtiden foran sig. Jeg tvivler på det er Fuzato...


C. Panucci
190 indlæg.
d. 12. maj 2021

Areola er ikke noget dårligt bud. Han har altså spillet ganske fornuftigt i år, i hvert fald i de kampe, jeg har set.
Buffon kunne jo sagtens hentes ind som erstatning for Mirante, men spørgsmålet er jo om det er det, han gerne vil.
Der er jo både spillere, som vi ved er på vej ud og så en del spillere, som vi formoder er på vej ud. Ligesom der også er spillere, som har vist så svingende/svigtende form, at vi må formode at klubben overvejer, om de er værd at holde omkring klubben og så er der jo spillere, der umiddelbart bare ikke passer til The Special One.

I min bog sådan:
Sikre afgange:
Farelli, Mirante, Peres, J. Jesus, NZonzi, Olsen, Coric

Formentlig afgang:
Pau Lopez, Fazio, Santon

Svigtende form/Ikke Mourinhos kop the:
Pastore, Perez, Ûnder, Pedro, Dzeko

16n(!) spillere, men der er seævfølgelig også bare set fra bag min computerskærm. Det er noget af en revolution og personligt tænker jeg, at der bliver satset en del på ungdommen og så enkelte store signings.

Florenzi, Zaniolo og Kluivert vil være "gratis" tilgange.
Diawara/Pau Lopez kan bruges i en Juan Musso-handel.
Ligesom at både Perez og Ûnder må kunne bruges som løftestang på transfermarkedet fx ift Torino eller Fiorentina.


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 16. maj 2021

Virkelig godt Derby, hvor vi spille rigtig flot op og fik dæmmet op for Lazios eneste våben på kontraerne. Sjældent har man set så gode tilbageløb fra hele holdet. Samtidig illustrerer det også meget godt hvorfor vi har behov for at komme videre med fornyelse. Fonseca udtaler efterfølgende at vi er mere solide med 3 på midtbanen: hvorfor skulle vi så spille 8 måneder med en trebackkæde med Cristante, hvor der aldrig var 3 skadesfri forsvarsspillere? Hvorfor skulle vi spille med den høje forsvarslinje, hvor vi blev fanget på kontraerne konstant? Tåbelig stædighed. Dzeko kan jo godt spille fodbold og arbejde når han er motiveret. Problemet er bare at han selv bestemmer når han gider. Og det dur ikke som leder på et hold der har brug for konsistens.. Det lignede grangiveligt at farvel til ham, hvilket er helt fint.. Det her mismatch og stædighed har været altødelæggende denne sæson. Lad os håbe at Pinto får ryddet op i løbet af sommeren ! Det ser måske ikke så skidt ud hvis vi kan få opbygget et kollektiv frem mod næste sæson!



RomaOlimpico
39 indlæg.
d. 18. maj 2021

Syntes vi bliver sat i forbindelse med mange spændene spillere :D

Wijnaldum, De Gea, Belotti, Højbjerg, Vestergaard, Renato Sanches, Buffon, Eric Dier osv....


asroma87
3064 indlæg.
d. 19. maj 2021

Torino sikrede sig overlevelse igår, da de spillede uafgjort imod Lazio. Ærgerligt, for der er mange gode salgsobjekter på det hold, som kunne fås billigere, hvis de var rykket ned:

- Belotti
- Mandragora
- Izzo

De 3 spillere kunne være helt kanon at få til klubben - især Belotti! Han er helt klart min største ønske spiller.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 19. maj 2021

Dzeko meldes på vej til LA Galaxy...
afsted med ham!!


asroma87
3064 indlæg.
d. 19. maj 2021

Fantastisk nyhed!!! Afsted med ham...


Romaneren
1506 indlæg.
d. 19. maj 2021

USA er perfekt til Dzeko! Lad os nu få bygget noget op omkring en ny spidsangriber, så vi har til de næste tre år med ny træner.

I øvrigt vildt, hvis store PL-klubber allerede har spurgt på Darboe. Der skal fandme ikke meget til nu til dags - 3 gode kampe på førsteholdet, og så kunne vi sikkert skyde en 19-årlig afsted til 20 mio euro. Om ikke andet kan det da give lidt økonomisk incitament til at prøve at breake ungdomsspillere på førsteholdet. Mener seriøst, at Roma har den måske bedste ungdomsfabrik i hele Italien. Få nu gavn af den for en gangs skyld og hiv nogle af de her gutter op på førsteholdet som en del af klubbens strategi!


asromadk
3631 indlæg.
d. 20. maj 2021

United vil vist have 10 mio euro for Matic... Lidt absurd, hvis Mourinhos første move i Roma er at ødsle 10 mio euro bort på Matic...
Kan man hente ham til gratis er jeg tilbøjelig til at synes det er en god handel, for Mourinhos skal naturligvis også have en spiller han stoler så meget på. Men at give penge for 33årige Matic, det ville alligevel være hjernedødt.



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 20. maj 2021

Matic for 10 mill euro på 3 årig aftale vil være Roma Classic


asroma87
3064 indlæg.
d. 20. maj 2021

Haha det skulle jeg til at skrive...


asromadk
3631 indlæg.
d. 20. maj 2021

Lige præcis. Roma classic. Men han ville næppe spille, da han er korsbåndsskadet på ubestemt tid inden man rammer oktober.


totti er gud
1115 indlæg.
d. 21. maj 2021

Vi skal satme ikke købe Matic, behold darboe, kan han holde det niveau han har spillet med over flere kamp og bygge på.så bliver han verdensklasse....

det vil ikke give mening at købe Natic for det vi kan få for Darboe

men jeg tror på de nye Ejer af klubben.

jeg er sikker på vi får et par rigtige gode Transfer, med mindre The Special One. fejler total og ryger ud

Forza Roma

[Rettet af: totti er gud - 21/05/2021 - 10:57]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 21. maj 2021

Spillerne plejer at blive korsbåndsskadet i Roma så måske er det en ny strategi at købe spillere som ER korsbåndsskadet?
Matic er Mourinhos tro væbner så vil ikke overraske mig om vi henter ham


napstah
272 indlæg.
d. 21. maj 2021

Mou’s nye tro væbner er Pierre Emil, han skulle kunne hentes for 30 millioner euro. det synes jeg satme er en god pris. ville elske at se ham i Roma!



napstah
272 indlæg.
d. 21. maj 2021

Mou’s nye tro væbner er Pierre Emil, han skulle kunne hentes for 30 millioner euro. det synes jeg satme er en god pris. ville elske at se ham i Roma!


Sund
927 indlæg.
d. 22. maj 2021

Hvad tænker folk om Depay?

Billig spiller pga kontraktudløb og måske i hans bedste alder?

Har et rigtigt højt niveau men har han ikke til tider været et problembarn?

Jeg er hooked på at vi henter en som ham hvis det er muligt og han kan undvære europæisk bold næste sæson


asroma87
3064 indlæg.
d. 22. maj 2021

Så hellere Belotti!

Jeg ser Depay som klart andet valg i forhold til Andrea Belotti!


Skytt0
1510 indlæg.
d. 22. maj 2021

Depay - Ja tak!

20 mål og 10 assists denne sæson! Hvordan kan det ikke være en klassesigning?

Dog tror jeg ikke han vil til Roma, så længe vi ikke spiller CHL!


Ift. Belotti, så vil begge signings være en win win, uanset hvem vi (i såfald) skulle ende med!

[Rettet af: Skytt0 - 22/05/2021 - 11:51]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 22. maj 2021

Køb begge og ryd op i truppen ;)
Ud med de løntunge gamle spillere


asroma87
3064 indlæg.
d. 23. maj 2021

Walter Samuel er tæt på som Mou’s assistent og så kommer Leicester senior scout ind, José Fontes!

Håber DDR eller Totti også vender hjem



napstah
272 indlæg.
d. 25. maj 2021

Hapset fra Bold.dk

Roma og Mourinho bejler til Eden Hazard
Eden Hazard har ikke været nogen stor succes i sine to sæsoner i Real Madrid, og derfor har der på det seneste været spekuleret i belgierens fremtid.

Nu melder det italienske netmedie Calciomercato så om interesse fra Serie A-klubben Roma, hvis ejere skulle forberede et stort indkøb, som man gerne vil offentliggøre inden sommerens slutrunde.

Her nævnes Eden Hazard som et muligt emne gennem en lejeaftale, hvor Real Madrid skulle dække en del af belgierens løn.

I Roma ville han blive genforenet med hans tidligere cheftræner Jose Mourinho, der bliver Roma-træner i den kommende sæson.


Ved godt det igen bare er rygter, men slap af nogle spillere der bliver rygtet til Rom blot fordi Mourinho er blevet træner! haha


Romaneren
1506 indlæg.
d. 25. maj 2021

Skørt med Hazard.

Men altså - hvis man lader Mikhis kontrakt udløbe (hvilket jeg egentlig ikke håber man gør), så kunne hans kæmpe lønpose frigøres i budgettet, og hvis man så kunne få Real til at betale en ordentlig portion af Hazards hyre... Ærligt, det ville være lidt frækt.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 26. maj 2021

Hazard da han var i Chelsea ja tak men manden har været konstant skadet de seneste to år
så det er meget risikabelt, men interessant at Roma sættes ifm så stort et navn...


asroma87
3064 indlæg.
d. 26. maj 2021

Med Hazards skadeshistorik ville han jo passe perfekt ind i Roma :-D


asromadk
3631 indlæg.
d. 26. maj 2021

De nye ejere skal lige stoppe op to sekunder inden man springer budgettet på Eden Hazard. Eksemplet med Pastore burde være nok til at sørge for dette, men mon ikke man lader sig forblændet.

Eden Hazard er på sine gode dage utrolig, enig, men klubben skal tænke sig godt om og hvis Hazard ønsker eyøn fast 3 årig kontrakt uden forbehold bør man trække si helt og aldeles. Hen han gerne på en 1 årig kontrakt med skyhøj bonus baseret på antal kampe og præstationer.

Jeg er ikke imod at man bruger mange penge på ham, men de skal bruges klogt og ikke som med Pastore.


Arsi
682 indlæg.
d. 26. maj 2021

Så går der rygter om at Mou allerede har gjort klar at han ikke vil have Ibanez eller Diawara og er villig til at sælge dem videre på en permanent handel.

Ville sgu gerne beholde Ibanez! Synes han har noget potentiale og har vist det flere gange. Diawara må godt ryge videre i systemet



Arsi
682 indlæg.
d. 26. maj 2021

Derudover har Roma givet et bud på 15 mio euro + en ungdomsspiller for Belotti som sf blevet afvist. De vil gerne have 30 mio euro for ham.

Smid de penge afsted asap efter ham!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 26. maj 2021

Bruno Peres er landet i Tyrkiet for at gennemføre det obligatoriske lægetjek i Trabzonspor - katastrofe for Roma at miste så stor en profil og leder på banen. Det lover ikke godt for fremtiden! ØV!


RomaOlimpico
39 indlæg.
d. 26. maj 2021

Hvad i alverden skal vi med Hazard som vi ikke kan få i Mkhitaryan?


TheGladiator
230 indlæg.
d. 26. maj 2021

Jeg så langt hellere at man sendte kumbulla videre frem for ibanez.. synes kumbulla har været uhyggelig ringe, og ibanez viser stort potentiale :)
Enig i vi bare skal smide de 30 efter belotti!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 27. maj 2021

Nyeste navn der rygtes til Roma
Granit Xhaka


asroma87
3064 indlæg.
d. 27. maj 2021

Jesus Fucking Christ......



Skytt0
1510 indlæg.
d. 27. maj 2021

NEJ TAK!!!

Slet ikke for 25 Mio!


asromadk
3631 indlæg.
d. 27. maj 2021

Man bliver primært linket med spillere i handler som får en til at tænke: nyere ejere, men man har bare intet lært som klub.
Håber man holder det hele i ro og går benhårdt efter en målmand + Belotti før alt andet. Hvis man ikke starter her, så kan alt andet nærmest være ligegyldigt. Dernæst skal man have solgt ud. Sidst skal man styre sig og forsøge at hente spillere med et potentiale der skal forløses fremfor spillere som nok har toppet eller som skal 'genfinde' sig selv. Det er dyrt og det er dårligt.


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 28. maj 2021

De nye ejere der er hermetisk lukket omkring hvad der sker? Dem som kun har hentet Sharawyy indtil videre ? Som angiveligt har sagt nej til Matic, trods Mourinhos ønske?

Synes iike vi kan dømme de nye ejere til før de overhovedet har gjort noget dumt. Hvis vi vurderer dem ud fra rygterne er det et okay vildt transfermarked vi får:

De Gea, Mike Maignan, Patricia, Arnold, Musso, Silvestri.

Og så henter vi også Sergio Ramos, Zouma, Vesrergaard, White

Xhaka, Højbjerg, Matic, Renato Sanchez, Koopmeijers

Og så lige Vlahovic, Kane, Gray, Bellotti, Hazard, Abraham of beholder Dzeko og Mayoral

Så har de nye ejere vist også dækket os ind ifølge rygterne.


asromadk
3631 indlæg.
d. 28. maj 2021

Intet sted skriver jeg, at jeg er ude i at drage konklusioner. Kunne måske have tilføjet et "håber man fortsat holder det hele i ro..", men nu er det jo ikke noget nyt at man diskuterer siger på rygtebasis.

Tror og håber på det bedste indtil modsat er bevist, men frygter dog alligevel de falder i gryden med afdankede spillere frem for unge, hvis talent skal udvikles og forløses. Det er jo trods alt Mou vi har hentet - og her kan kun pokaler redde ham fra at ryge ud på røv over albuer, hvis han fejler på baggrund af en trup med aldrende, dyre spillere som ikke slår til.


C. Panucci
190 indlæg.
d. 28. maj 2021

Altså, der måske være et eller andet i de Friedkin-gutter.

Vi hører ikke en lyd - BAM! - Mourinho, som trods alt stadig er en træner fra øverste hylde.

Vi bliver ikke (kun) kædet sammen emd afdankende spillere, men med spillere som Areola, De Gea, Skriniar, Xhaka, Sabitzer og Belotti. Dygtige, dygtige fodboldspillere, som har bevist, at de kan gøre sig på øverste niveau.

Jeg tror virkelig, vi er på vej mod nye tider.

Rugterne siger, at der ca. er 80Euro at handle for. Og så har vi jo en del spillere, der må kunne formodes at bruges som bytteobjekter (Fx. Kluivert-Sabitzer, Pau Lopez/Diawara - Belotti)

Det bliver virkelig spændende, det her.


Skytt0
1510 indlæg.
d. 30. maj 2021

Ünder kommer tilbage fra Leicester

Umiddelbart ikke en Mourinho type, men godt at han får muligheden for at blive afprøvet under Mou, indn der tages stilling til om han skal blive eller om han skal afsted igen (bare ikke låne aftale endnu engang)!



asroma87
3064 indlæg.
d. 31. maj 2021

Hvad siger folk til Granit Xhaka????


RomaOlimpico
39 indlæg.
d. 31. maj 2021

Dygtig fodboldspiller... har nogle mangler på det mentale...

Jeg kan ikke rigtig se hvad vi skal med ham?

Der er er mange andre spiller på midtbanen at foretrække - De Paul, Wijnaldum, Jorginho, Kevin Kampl, Naby Keita


59971Cools
686 indlæg.
d. 31. maj 2021

Hvad går prisrygterne på?

Hellere ham end Matic, men vi skal ikke bruge for meget mønt på ham, en stor profil ser jeg ham ikke som. Men kan være OK spillertil bredden?


Romaneren
1506 indlæg.
d. 31. maj 2021

Jeg kan egentlig godt lide Xhaka, han kan en masse gode ting... Men på et hold, hvor vi allerede har Veretout, Cristante og Darboe til at dække den plads, så er han måske lidt dobbeltkonfekt. Vi har jo også Diawara, men han håber jeg snart er fortid.

Der skal virkelig sælges i denne klub, før der skal købes ind til alle andre positioner end målmand og angriber.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 01. juni 2021

... så prøver Mourinho efter sigende at få ledelsen til at steppe op og melde sig ind i kampen om Donnarumma!! Hold kæft en (fri) penistransfer, det ville være. Og så endda på en position, vi har brug for. Det ville fandme kunne noget!


Sund
927 indlæg.
d. 01. juni 2021

Det ville være alt for frækt hvis man hentede ham, men nok højest usandsynligt

Dog dejligt at Mourinho presser på med store transfers så de amerikaner må smide nogle dollars i klubben



RomaOlimpico
39 indlæg.
d. 02. juni 2021

Mhikitariyan har fået et år mere :D
Det virker fornuftigt og også fortjent


RomaOlimpico
39 indlæg.
d. 03. juni 2021

Højre back - Elseid Hysaj
Har kontraktudløb fra Napoli, måske en billig løsning på at forstærke os på den position? :)


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 03. juni 2021

Imo er Hysaj ikke bedre end Karpsdorp

Hvad siger i til rygtet om Sczezny for Florenzi??


asroma87
3064 indlæg.
d. 04. juni 2021

Jeg synes man skal beholde Florenzi og bruge Rick og Florenzi på HB. Så kan de kæmpe om HB

Så kan vi købe, Musso, Gragno, Gollini


asroma87
3064 indlæg.
d. 04. juni 2021

Nu er der også rygter om Boateng. Ved sku snart ikke.

Min holdning er faktisk at der kun mangler 2-3 "klasse" signings.

- Belotti
- Musso eller Cragno eller en anden ny målmand
- En midtbane spiller ala Pierre Emil

Musso
Florenzi-Mancini-Smalling-Spina
Veretout-Pierre Emil
Zaniolo-Pellegrini-Mhiki
Belotti

Reserver:

Fuzato
Rick-Kumbulla-Ibanez-Calafiori
Villar-Darboe
Under-Cristante-El sharaa
Mayoral

Og så sælg resten af lortet


asromadk
3631 indlæg.
d. 04. juni 2021

Mancini forlænges vist, så kontrakten løber til 2025. Men hvor er det hjernedødt, hvis meldingerne om en frikøbsklausul på 30-40 mio euro passer.
Hvis det viser sig at være tilfældet og sker, så er jeg målløs.
Hvis han ikke vil sætte sin underskrift på en kontraktforlængelse uden en klausul, så skal man i min optik bare afskibe ham allerede nu og satse på en anden spiller, en som ønsker at være i klubben uden bagkant... Jeg er tom for ord, hvis klubben går med på at have en så lav klausul på en spiller, som må tænkes at skulle være en del af rygraden på holdet. Skandale.



1


asroma87
3064 indlæg.
d. 07. juni 2021

Der er kraftige rygter om at Belotti handlen er i forhandlinger. Roma har hævet deres bud til 20 mio. euro. Torino vil have 30, den lukkes nok på 25. mio euro.

Belotti skulle selv have anmodet, om at et skifte til Roma er hans ønske.

[Rettet af: asroma87 - 07/06/2021 - 13:01]


Romaneren
1506 indlæg.
d. 07. juni 2021

Hvad siger til rygterne om Sergio Romero mellem stængerne?

Jeg havde slet ikke overvejet ham, men hvis Hail Mary’en på Donnarumma ikke virker, så synes jeg faktisk, at det er ret fornuftigt. Han er solid - kan sagtens se ham stå på eksempelvis det niveau, Mirante har stået på, når han var bedst. Han er ikke en specielt sexet eller langtidsholdbar løsning - men vil hellere se Romero ind på en fri transfer, end jeg vil se os betale 20-25 mio euro for eksempelvis Musso. De sparede transferpenge kunne så passende bruges til bare at få Belotti i hus.


59971Cools
686 indlæg.
d. 07. juni 2021

Tjaeh kender ligaen, og gjorde det egentlig ret fornuftigt, vel også i de kampe han har fået i Man U?
Men ja 34 år, så ikke en langtidsholdbar løsning, men kender Mou også. Så et OK valg, hvis det gør at man får Belotti og evt. en profil mere.


asroma87
3064 indlæg.
d. 08. juni 2021

Der er kraftige rygter om at Roma går all in på Rui Patricio


C. Panucci
190 indlæg.
d. 08. juni 2021

Sergio Romero er en fremragende keeper. Han kender sproget og ligaen - og Mourinho!

34 år er ingen alder og det vil jo fungere fint med ham, hvis det er fordi man virkelig ser noget potentiale i Fuzato. 2 år med Romero vil være fint.

Og så er der jo muligheden for at forstærke andre områder.


asroma87
3064 indlæg.
d. 08. juni 2021

De kraftigste ryger pt går på:

- Rui Patricio
- Granit Xhaka
- Andrea Belotti

Det ville egentlig være fint med mig:

Rui Patricio
Florenzi-Mancini-Smalling-Spina
Veretout-Xhaka
Zaniolo-Pellegrini-Mhiki
Belotti

Det ser sgu meget godt ud.



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 08. juni 2021

Ja udover Smalling som jeg ser værende færdig på topplan. For mange skader og er bange for han ryger fjolletobak efter han senest udtalte at han har set UFOER på Jamaica !!

Den største signing i næste sæson må være at få Zaniolo retur - hvis han kan vende tilbage til det vanvittige niveau han viste inden de 2 skader...



1

[Rettet af: Tottithorsen - 08/06/2021 - 11:06]


asroma87
3064 indlæg.
d. 08. juni 2021

Ja det er korrekt, vi kunne godt bruge en ny midterforsvar, sammen med Mancini. Smalling er været dårlig og meget skadet og Ibanez får de der hjerneblødninger i hver 3-4 kamp.

kevin bonifazi kunne måske hentes for en ok pris?


Romaneren
1506 indlæg.
d. 08. juni 2021

Helt enig i, at Smalling er done. Han har virkelig været et dårligt køb - måske man skulle have set flaget, da vi købte ham langtidsskadet på sidste dag af transfervinduet... Men han var rigtig god i forrige sæson. Nu er jeg bange for, at vi hænger på ham, og endda til en rigtig høj løn. Øv.

Mener egentlig, at vi allerede har materialet til et godt to-mands forsvar i Mancini og Ibanez/Kumbulla. Især Ibanez og Kumbulla vil givetvis medføre nogle fejl, men de har virkelig også vist sig gode i momenter begge to - og det er nok kun kontinuerlig spilletid, der kan udrydde de fejl.

... Men skal man bruge en fjerde mand i centerforsvaret (i det lykkelige tilfælde, at en PL-klub vil ha Smalling), så kunne man kigge mod Bonifazi eller Matteo Lovato.


asroma87
3064 indlæg.
d. 08. juni 2021

Xhaka meldes som en done deal!


asroma87
3064 indlæg.
d. 09. juni 2021

Og nu meldes Rui Patricio handlen også meget tæt på


Romaneren
1506 indlæg.
d. 09. juni 2021

Rui Patricio, Xhaka og Belotti ville være en helt solid start på det her transfervindue... Og så skal vi bare have nogle stykker ud af vagten!



TheGladiator
230 indlæg.
d. 09. juni 2021

Håber virkelig man strækker sig det sidste stykke i forhold til belotti!

Også fedt at se villar bære nummer 10 for Spanien igår og levere en konge assist.. tror virkelig han har et stort potentiale :)



1

Arsi
682 indlæg.
d. 10. juni 2021

Katastrofe hvis Pellegrini ryger til Liverpool… det kan jeg mærke at jeg slet ikke kan overskue…


Romaneren
1506 indlæg.
d. 10. juni 2021

Jep, Pellegrini ville være trist at sende afsted. Håber virkelig ikke at det passer. Nu skal han ikke spille EM pga en skade - man kan håbe på, at deres alternativ til Pellegrini, Tielemans fra Belgien, kan imponere så meget til EM, at de hellere vil have ham i stedet...


asroma87
3064 indlæg.
d. 10. juni 2021

Problemet er jo den åndssvagt lave frikøbsklausul han har i sin kontrakt. Er det 225 mio eller 250 mio? Mener det er 30 mio euro eller så noget?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 14. juni 2021

Schick som EM topscorer. Sælger ham for 300 mill ;)



2

Skytt0
1510 indlæg.
d. 14. juni 2021

Ja, ham kunne vi da godt have godt have beholdt!



asromadk
3631 indlæg.
d. 15. juni 2021

Man er bare nødt til at tage sig til hovedet. Belotti kunne man have lukket med inden EURO 2020, men det blev ikke til noget, da man ikke er enige.

Torino vil have 20 mio euro. Roma har indtil videre strukket sig til 15 + 3 i bonus... Det er tåkrummende pinligt, at man ikke har lukket denne handel allerede. 1-2-3 og pludselig kommer en klub ind fra siden og nupper ham til de 20, som vel er en fair pris. Ikke for lav, ikke for høj og Torino får trods alt et pænt beløb for en spiller, som har udvist en utrolig loyalitet og nu blot har det 'farlige' ene år tilbage af sin kontrakt - men AS Roma ønsker absolut at fingerkneppe frem og tilbage omkring 2-5 mio euro. Det er sku pinligt.

Hvis klubbens tøven skulle vise sig at være pga. manglende afklaring på Dzeko, så bliver det bare endnu mere pinligt. Hent Belotti og lad Dzeko agere klasse backup, såfremt han ikke kan afskibes - men at Belotti ville være en no-brainer, 15, 18 eller 20 mio euro, who gives a fuck, det er utroligt, at klubben ikke kan se det. mindes ikke at have været vidne til så oplagt en handel, som klubben bare skal lukke ASAP. Belotti vil, Torino vil, Roma vil - kom nu bare afsted med de 20 mio for satan!!!!

[Rettet af: asromadk - 15/06/2021 - 12:25]


AndersRoma
998 indlæg.
d. 15. juni 2021

@asromadk ja.. who gives a fuck.. 40 millioner dkk er vel bare et greb i din lomme? Det er så nemt at lege med andres penge, men vær nu lidt realistisk. Selvfølgelig forhandler klubben - alt andet ville være idiotisk.

Kan sagtens være en anden klub snupper ham for næsten af os, hvilket ville være mega trist. Men er det sket endnu? nej...

Slå lidt koldt vand i blodet.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 15. juni 2021

Everton har kig på Smalling... Sælg sælg sælg!!



1

C. Panucci
190 indlæg.
d. 16. juni 2021

Smalling skal ingen steder. Han var en klippe i sit første år og han er jo ikke blevet en dårlig foboldspiller, blot fordi han har været skadet. Vi har i den grad manglet hans spilforståelse, hurtighed og overblik i den forgange sæson.
Og så skal vi altså ikke udnerkende at have en rutineret makker stående nede bagved, i et ellers meget ungt forsvar.

Jeg begynder mere og mere at have fornemmelsen af, at Xhaka er et røgslør for en anden handel. Belært af Sarri/Mourinho. Forskellen er så lille i vurdering af spillerens værdi, at jeg slet ikke kan forstå, hvis de ikke kan blive enige.

For min skyld må de altså super gerne bare smide et opslag op den 1/7 med "Velkommen, Rui Patricio, Andrea Belotti og Sabitzer" :)



1

asromadk
3631 indlæg.
d. 16. juni 2021

Ha ha - jaja Anders, fedt nok sagt :)
Men du er jo også forvirret, hvis du ikke forstår hvad jeg mener. tillad mig at omformulere:

- det er helt på månen hvis klubben ikke sætter alt andet på stand-by økonomisk og henter Belotti på højeste prioritet. Og ja, her er det sku lidt underordnet om han koster 16, 18 eller 20. For pengene, dem kommer man til at bruge, spørgsmålet er bare på hvad. Belotti, det er her man starter, i min optik.

Er det fordi man for nuværende kun har 30 mio euro at spendere og forsøger at få et puslespil med Xhaka + Belotti til at gå op - så ser jeg hellere man dropper Xhaka helt, tager sig sammen og bruger de 20 på Belotti og kommer videre.

Så du ville på sin vis også kunne læse min holdning, som en, der forsøger at spare klubben for det dobbelte af hvad du føler jeg ønsker at ødsle bort.

Man er nødt til at få hentet en angriber, man tør tro på laver +20 på en sæson, og man er nødt til at få styr på målmandsposten straks efter. Alt andet bør være irrelevant indtil man har løst disse to afgørende knuder.

Men, Anders, det er jo svært at skrive noget herinde hvis du bare føler dig i trygge hænder ift. klubbens formåen og ageren på transfermarkedet :) Må være skønt, dejligt for dig, men efter årtier med en grundlæggende dårlig tilgang til transfermarkedet (i min optik), så har jeg bare svært ved at føle mig i safe hands. Vi skal ikke bruge 8 nye spillere denne sommer, vi skal bruge 2-3-4, og det skal være de rigtige.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 18. juni 2021

Vi kan også give Schick en chance?
Pt topscorer ved EM



asroma87
3064 indlæg.
d. 18. juni 2021

Schick er bare et klassisk eksempel på Romas ulidelige utålmodighed! Han fik jo aldrig en reel chance, fordi hvem skulle spille????!!! Gode gamle Dzeko!

Under
Kluivert
Schick

Fik aldrig en reel chance!



1

59971Cools
686 indlæg.
d. 18. juni 2021

Der er jeg ikke helt enig. Schick, ja det var ikke en reel chance, ren reserve for Dzeko.

De to andre har fået en del chancer, Kluivert med for lidt output, og Under med et fantastisk niveau til tider, men svingende. Personligt kan jeg nu godt lide dem begge, men især Under har nogle stærke kompetencer.



1

Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 19. juni 2021

Helt enig @asroma87. Deres (tilsyneladende) manglende præstationer, bør vel også sættes i perspektiv med, hvor dårligt holdet præsterede generelt i denne/disse perioder.

Ünder startede godt og viste højt topniveau, Kluivert var noget svingende, men Schick er jeg særligt ærgerlig over, mener vi havde en meget lovende angriber i folden! Men den chance er forpasset nu - kan på ingen måder forestille mig, at han har lyst til at trække i en Roma-trøje igen..

[Rettet af: Crap_Bag - 19/06/2021 - 10:59]


Skytt0
1510 indlæg.
d. 19. juni 2021

Angiveligt har klubben sat jagten på Rui Patricio på pause, da man ikke er sikker på om man vil betale 8 mio. € for en 33 årig målmand.

https://football-italia.net/roma-put-brakes-on-rui-patricio/


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 21. juni 2021

Mourinho skal være interesseret i at hente Sergio Ramos til klubben..
useriøst


Romaneren
1506 indlæg.
d. 22. juni 2021

Synes på ingen tænkelig måde, at Ramos ville. være et useriøst ‘køb’. Nuvel, det havde været sjovere, hvis han havde været to år yngre - men han er stadig top-top klasse. Alt hvad vi kan få ud af Smalling kan vi da også få i Ramos. Med sin kløgt og en løbevillig CB-makker (Mancini) kunne jeg godt se ham være virkelig god i to sæsoner i Serie A. Plus han er en gigantisk vindertype. Kan vi komme af med Smalling og hans kæmpeløn, så synes jeg det ville være en fed transfer at få Ramos ind!



59971Cools
686 indlæg.
d. 22. juni 2021

Selvfølgelig kan man være uheldig med skader i den alder mv. Men jeg er helt enig med Romaneren. Ramos har det vildeste niveau og er en vinder udover det sædvanlige. Det statement ville være meget meget stærkt og en kæmpe gevinst for klubben i de næste par år! MEN selvfølgelig skal tingene hænge sammen økonomisk. Meeeeen jeg kan da nævne et par stykker med høj løn jeg gerne så ud, (Dzeko, Pastore mv.).

Når det er sagt så tror jeg desværre ikke han vil til Roma nu når han ikke har mange år tilbage, jeg tror han vil til en CL klub hvor han har chance for at vinde noget Day1...


asroma87
3064 indlæg.
d. 22. juni 2021

Jeg foretrækker helt klart spillere i alderen 24-28 plus minus.

Ramos er god men har været mega meget skadet det sidste lange stykke tid.

Han vil være lidt ala “tisse i bukserne” løsningen i min verden.

Jeg har den holdning at vi ikke behøver nogle midterforsvar. Mancini/Ibanez/Kumbulla/Smalling er 4 kanon gode midterforsvar til en 4-2-3-1 opstilling.

Jeg synes stadig 2-3 spillere er nok:

- Belotti
- En ny målmand. Gollini/Musso/Cragno
- En dybdeliggende central playmaker. Ala Xhaka/Torreria/Højbjerg. Til at spille ved siden af Veretout.

Mere behøver vi ikke. Og så ellers oprydning i truppen


C. Panucci
190 indlæg.
d. 23. juni 2021

spot on, AsRoma87! For en gangs skyld, så ligger vi faktisk med muligheden for at klare os rigtig godt, ved kun at fokusere på must-haves!

Keeper, Midtbanegeneral og Bomber.

Jeg håber virkelig, at rygterne om byttehandler kan bære frugt.

Fiorentina skulle være interesseret i Olsen, hvis Dragowski ryger videre.
Udinese har Carles Perez og Diawara i kikkerten:
Boca og MLS er ude efter Pastore.
Cagliari lurer på Fazio og Pau Lopes (Så byt da bare med Nandez og Cragno ;) )

Og så er der selvfølgelig alle rygterne omkring Under, som jeg slet ikke kan lure, hvorvidt Mourinho egentlig vil af med, men hvis han ryger til Leipzig som en del af en Sabitzer-handel, så er det altså OK for mig.


asroma87
3064 indlæg.
d. 24. juni 2021

Så skulle Rui Patricio være en done deal!

Ok “nu og her” løsning!

Kom så med Belotti og Xhaka


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 24. juni 2021

Xhaka meldes også på vej. Ser i ham som en forstærkning ?


asroma87
3064 indlæg.
d. 24. juni 2021

Rui Patricio for 6 mio euro
Xhaka for 15 mio euro



C. Panucci
190 indlæg.
d. 25. juni 2021

Xhaka meldes stort set klar - en klar forstærkning, synes jeg.
Rui Patricio det samme - dog skal Roma have sendt minimum en af Pau og Olsen afsted.

Lige nu er jeg faktisk mest spændt på, om (og hvilke) Roma kan få flyttet "dødvægten".

Olsen, Pau
Fazio, Santon
Diawara
Perez, Dzeko


Sund
927 indlæg.
d. 27. juni 2021

Der må da komme lidt interesse for Spina efter hans fremragende EM indtil videre.

Bare ærgeligt at det er en spiller der tit er skadet..

Men mon ikke det er en spiller vi holder på uanset hvad, ellers ser det godt nok tyndt ud på de backs


Sund
927 indlæg.
d. 27. juni 2021

Der må da komme lidt interesse for Spina efter hans fremragende EM indtil videre.

Bare ærgeligt at det er en spiller der tit er skadet..

Men mon ikke det er en spiller vi holder på uanset hvad, ellers ser det godt nok tyndt ud på de backs


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 27. juni 2021

Hent Mæhle og Højbjerg nu!!! ;)



2

asroma87
3064 indlæg.
d. 27. juni 2021

Pau Lopez og Under på vej til Marseille

Lån med købs option endnu endnu engang! Det er sgu da utroligt vi aldrig kan få solgt nogle spillere


asromadk
3631 indlæg.
d. 28. juni 2021

Er bare på røven over disse handler hver gang. Pau er vist en done deal, 500.000 for løn uden obligation på køb.

Ja, der eksisterer et scenarier hvor han spiller sin værdi større i næste sæson - men man får bare aldrig ryddet op på den måde. Ville han egentlig ikke være en meget fed 2.målmand, spørger jeg mig selv. En keeper som kunne have en realistisk mulighed for at byde sig til at give et 1.valg kamp til stregen..



TheGladiator
230 indlæg.
d. 28. juni 2021

Hold kæft xhaka spiller godt for Schweiz! En kriger med afleveringer af pirlo-kaliber, samt en tydelig leder på banen!


Romaneren
1506 indlæg.
d. 29. juni 2021

Xhaka var godt nok god for Schweiz i går. Hold da kæft. En god kamp at se, hvis man er i tvivl om, hvorvidt han kan være en forstærkning i Roma eller ej!



1

asroma87
3064 indlæg.
d. 29. juni 2021

De seneste rygter går på Xhakas pris er 12 mio euro + 3 mio euro i bonusser.

Lad os skynde os at lukke den aftale!!!


Sund
927 indlæg.
d. 30. juni 2021

PSG og Barcelona er interesseret i Spina..

Gad vide hvor meget man kan indkasserer på en 28 årig evigt skadet spiller pga et godt EM?

Han er pisse god for os og en af de eneste spillere i truppen der kan sætte sin direkte modstander af. Men kan han sælges til overpris så resten af puslespillet går op og vi kan hente forstærkninger, ser jeg det som en positiv mulighed.

Hvad mener i?


asromadk
3631 indlæg.
d. 30. juni 2021

Kan man få kassen for ham, så bør man nok skyde ham afsted. Men det kunne ligne AS Roma, hvis "kassen" man ønsker at skyde ham afsted for er 20-25 mio euro... Han var røget for det dobbelte, hvis han havde været Juventus spiller og skulle afsted til PSG eller Barca for "kassen"..

Virkelig også utroligt, at man er på vippen til at sende Under afsted på leje med en option på 15 mio euro. Tænker altid på Salah, som ikke slog til i Chelsea, men som jo bare havde talentet der skulle forløses. Ser sku meget af det samme i Under - på hans gode dage i sin tid var han jo absurd høj klasse fra øverste hylde.



2

asroma87
3064 indlæg.
d. 01. juli 2021

4 handler forventes at blive lukket inden weekenden / i løbet af weekenden:

- Xhaka ind
- Rui Patricio ind

- Pau Lopez til Marseille, lån med købs option
- Under til Marseille, lån med købs option
Pau handlen bliver muligvis, en handel med x antal kampe, så bliver handlen permanent - Hvilket jeg håber.



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 02. juli 2021

Har i set den pressemeddelelse Roma har udsendt?
303,6 mio. € (2.258 mio. DKr.) i gæld.. Stigning på 50 mio. € det sidste halve år.. Friedkin har måtte smide 10 mio. € ind siden 1. maj af hensyn til likviditeten. Det er jo sindssygt.


asroma87
3064 indlæg.
d. 02. juli 2021

Vi må håbe at det nye stadion bliver til noget! Ellers kan jeg ikke se klubben komme af med sådan en kollosal gæld!


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 04. juli 2021

Únder tæt på Marseille, lån med købsopbligation. Lopez samme vej, lån med option og mulig obligation hvis han runder 20 kampe. Stærkt arbejde, hvis det lykkes at afhænde em, forhåbentlig permanent. Nzonzi skulle desværre have afvist en fast handel med Benfica. Det virker umiddebart til at Pinto går efter, at de så vidt muligt skal afhændes permanent fremfor blot lån??


asroma87
3064 indlæg.
d. 04. juli 2021

Under til Marseille er officiel

Pau Lopez er også tæt på Marseille


Sund
927 indlæg.
d. 04. juli 2021

Rygter om at Pjanic fritstilles i Barce. Ville man kunne se ham tilbage i Rom eller er den bro brændt med skiftet til Juve?


C. Panucci
190 indlæg.
d. 05. juli 2021

Pjanic ser jeg absolut ingen grund til at hente. Slet ikke nu, hvor Spina er blevet skadet.

Se at få styr på afgangene (Pastore, Nzonzi, Olsen, Pau Lopez, Dzeko, Diawara, Fazio).

Få lukket aftaler med Xhaka, Rui Patricio/Areola, Sabitzer og Belotti.

Og så skal vi altså have klaret en back-up til den ventsreback. Pt, synes jeg at Biraghi er et ganske fornuftigt bud og så lade ham og Calafiori kæmpe på lige fod.



1


Romaneren
1506 indlæg.
d. 05. juli 2021

Håber inderligt på Dimarco! Han er en fed spiller og minder meget om en ung udgave af Spina. Ville egentlig gerne ha haft, at man gav Calafiori chancen, men indtil videre har han simpelthen været for skadet



1

asroma87
3064 indlæg.
d. 06. juli 2021

Så er Pau Lopez landet i Marseille!

Hvilket åbner døren for Rui Patricio.

Nogen der har hørt rygter om Xhaka handlen for nyligt? Synes den er gået lidt død


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 06. juli 2021

Jeg kan godt acceptere at få Emerson tilbage i Roma trøjen ;)


asroma87
3064 indlæg.
d. 08. juli 2021

https://www.pagineromaniste.com/mourinho-non-e-la-mia-roma-e-la-roma-dei-romanisti-tra-tre-anni-festeggiamo-i-titoli-arriveranno-diretta-video/


C. Panucci
190 indlæg.
d. 08. juli 2021

Ingen Pedro og ingen Pastore i pre-season-squad. Det lover jo godt for vores lønbudget. Men heller ingen Kluivert...
De EM-aktuelle er naturligvis heller ikke inkluderet, men det har vidst mere med finale og ferie at gøre ;)

[Rettet af: C. Panucci - 08/07/2021 - 19:37]


Arsi
682 indlæg.
d. 08. juli 2021

Robin Olsen, Santon, Nzonzi, Pastore, Coric, Bianda, Fazio, Kluivert og Pedro er udeladt.

Virker faktisk helt fint med mig at de ikke er en del af truppen. Så er Tiago Pintos job at få dem solgt videre.

Er stadig nervøs for hvad vi gør med Florenzi. Synes han er værd at beholde!

Derudover lyder det som om at Emerson er på vej til Napoli. Vi skal jo ud og have en venstre back til. Det nævnte Mou også til pressekonferencen.

Og hvad skal der ske med Dzeko?
Går Pinto efter Belotti efter EM?

Det bliver i hvertfald spændende!



asroma87
3064 indlæg.
d. 11. juli 2021

Rui Patricio har læge undersøgelser imorgen

Næste fokus er Xhaka og så en VB

Jeg tror Mou beholder Dzeko og Mayoral, dvs ingen Belotti til os desværre


asroma87
3064 indlæg.
d. 12. juli 2021

Er folk stadig vilde efter Belotti? Jeg synes sku ikke han var noget vildt her til EM, må jeg være ærligt at indrømme.

Jeg sidder dog og tænker, hvordan fanden man ikke kunne få gang i Schick.

Men det er jo klassisk Roma. I stedet for at give Schick 10 kampe i streg, så får han små indhop hist og her og man bruger i stedet Dzeko.

Det er sku mærkeligt at tålmodigheden er så kort med de unge spillere. Kluivert og Under kunne man da sagtens have beholdt og så udvikle dem i klubben. Det samme med Schick.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 13. juli 2021

Jeg er også blevet lettere lunken ved tanken om at hente Belotti. Kæmper godt men er ikke farlig..


C. Panucci
190 indlæg.
d. 13. juli 2021

Belotti er, set over de seneste 3-4 sæsoner, absolut en klasseangriber og det skal et EM, hvor han har stået i skyggen af Immobile ikke ændre ved. Det handler jo altså også om hvilke taktiske principper, han bliver underlagt.

Min drøm er stadig, at Dzeko resjer og leger andenviolin i en anden klub og vi henter Belotti ind.

Nu er der tale om Telles på en låner til V.Back, Alioski (Leeds/fri) og en bytter mellem Florenzi/Di Marco synes at være de mest omtalte pt.


asroma87
3064 indlæg.
d. 13. juli 2021

Hvorfor ikke låne Dimarco med købs option?

Vedrørende Belotti prøvede jeg lige at tjekke hans scorings historik:

- 20/21, 35 kampe / 13 mål
- 19/20, 36 kampe / 16 mål
- 18/19, 37 kampe / 15 mål
- 17/18, 32 kampe / 10 mål
- 16/17, 35 kampe / 26 mål

Det synes jeg sku er flot, når man tænker på det er Torino.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 13. juli 2021

Med samme logik kan man kigge på Mbappé og se, at han scorede 0 mål på 390 minutter ved EM, så han tror jeg heller ikke kunne forstærke vores hold... :D



asroma87
3064 indlæg.
d. 13. juli 2021

Rui Patricio er landet i Rom


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. juli 2021

Så er næste prioritet Xhaka og så en VB, her er Telles varmeste navn:

Rui Patricio
Florenzi-Mancini-Smalling-Telles
Veretout-Xhaka
Zaniolo-Pellgrini-Mhiki
Ny angriber

Det ser sgu da meget godt ud


Arsi
682 indlæg.
d. 14. juli 2021

Jeg kan ikke forestille mig, at Florenzi får lov til at blive. Men igen, så skal Tiago Pinto ud og hente en højre back og venstre back? Tror jeg heller ikke på kommer til at ske.

Ved jeg modsiger lidt mig selv, men kan ikke forstå tankegangen hvis Florenzi ryger videre..
United vil vidst ikke sende Telles afsted på leje, men kun sælge ham. Synes egentlig det ville være fint med leje + option om det så er Telles eller Emerson.

Derudover læste jeg et lille rygte igen om Belotti, hvilket jeg virkelig håber, men tror ikke på det, da det kræver, at Dzeko bliver solgt.
Mou virker til gerne at beholde ham.

Så det bliver mega spændende at se hvad der kommer til at ske!


asromadk
3631 indlæg.
d. 14. juli 2021

Belotti er vist gået i stå. Prisen skulle være højere nu.
Sidste skud på rygtebørsen er fra Tuttosport er noget snak om spillere i bytte (Kumbulla og Milanease), hvilken man må håbe er en and. Juric skulle vist være meget interesseret i Kumbulla, Milanese er vel bare samme historie som altid - en af klubbens egne, uden en jordisk chance for at slå til. Han har endda gjort det godt, det han har været på banen. Det er som om, at der aldrig findes en mellemting imellem at brænde helt igennem (a la Zaniolo) og så at der hurtigt konkluderes at en ung spiller kan afskibes. Gutterne får jo ikke en jordisk chance - de gør det endda rigtig godt de fleste, når de først får spilletid. Unge, egne rækker, billige, what'
s not to like.

Man må håbe klubben tager sig sammen nu og handler klogt. Sælg ud, vi ved alle hvem, der er rigeligt. Hent med skarpt fokus på hvad truppen desperat mangler - og så giv dog for guds skyld de unge chancen, hvis man alligevel ikke har penge til at betale for de spillere man ønsker.

(edit: Florenzi havde jeg helt glemt. Men har heller ikke noget at sige. Historien må bare være, at han ønsker at være fast mand, første mand på holdkortet. Og det kan man ikke tilbyde ham. Er det ikke tilfældet, så er det vist os alle en evig gåde, hvordan man ikke kan ville have ham i truppen. Han kan fra bænken dække af med ret godt niveau på nærmest samtlige positioner bortset fra målmand og midterforsvar. Han bærer klubben i hjertet og får sku mere lort end han fortjener tit. Han er en god spiller, som desværre nok aldrig skulle have været omskolet til en karriere med udgangspunkt i HB. Drømmen er sku lidt at Mourinho lægger en plan for at få ham i gang i AS Roma længere fremme på banen. Meget kan man sige om ham, men en dygtig presspiller, det er han sku).







[Rettet af: asromadk - 14/07/2021 - 20:51]


asroma87
3064 indlæg.
d. 15. juli 2021

Xhaka handlen lukkes måske allerede her til aften.

- Kluivert er på vej til Nice
- Robin Olsen på vej til Lille

Begge er lån


TheGladiator
230 indlæg.
d. 16. juli 2021

Jeg synes bestemt også at mayoral har fortjent en chance for at være klubbens topangriber. Han scorede næsten 20 mål sidste sæson, hvor han i dele af sæsonen var andet valg og fik relativt få minutter på banen. Hvis man ikke henter en vild angriber, håber jeg han bliver klart 1. Valg fremfor Dzeko.



Sund
927 indlæg.
d. 17. juli 2021

Håber snart handlen med Xhaka bliver officiel.

Spændende spiller til holdet, som også er en ledertype vi har brug for.
Og ekstra plus i bogen at han selv virkelig ønsker skiftet og endda vil opgive sine bonusser i Arsenal for at få handlen på plads.

I øvrigt så Borja vildt skarp ud i den første test kamp!


asroma87
3064 indlæg.
d. 19. juli 2021

Så har vi fundet vores nye Venstre back

https://football-italia.net/uruguayan-reports-of-roma-done-deal-for-vina/


asroma87
3064 indlæg.
d. 20. juli 2021

Matias Vina handlen er meget tæt på - som vores nye VB.

Ifølge rygterne har vi hævet Xhaka buddet til de 20 mio. euro Arsenal ønsker

Det er nye tider i Roma!!! Tænk at vi for en gangs skyld hæver buddet og henter den spiller vi vil have, i stedet for at gå på kompromis, fordi et par mio. euro skiller klubberne ad.

Spændende tider :-)

Rui Patricio
Karsdorp-Mancini-Smalling-Matias Vina
Veretout-Xhaka
Zaniolo-Pellegrini-Mhiki
Mayoral

Ser da rimeligt godt ud. Højre back er nok det svageste led i mine øjne

[Rettet af: asroma87 - 20/07/2021 - 11:14]


asroma87
3064 indlæg.
d. 20. juli 2021

https://football-italia.net/tiago-pinto-confirms/


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 20. juli 2021

Vi skulle også være interesseret i Luis Diaz. Spændende colombianer fra Porto
Han ser sgu god ud!!


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 24. juli 2021

Hmm, synes det trækker ud med xhaka, mon den går i vasken?



asroma87
3064 indlæg.
d. 24. juli 2021

Xhaka trækker ud, Matias Vina handlen er der også gået ged i!
Robin Olsen til Lille var også en done deal, faktisk permanent køb for 5 mio euro vist nok - denne handlen er der også gået ged i.

Vi må håbe Pinto har styr på det


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 24. juli 2021

Ja, det må vi håbe @asroma87, der er vidst stadig også en hel del at få styr på..

We have made first contact med Icardi! Tror slet ikke at det er realistisk, men helt ærligt gutter, så vil jeg da foretrække ham hver dag, frem for Belotti?

[Rettet af: Crap_Bag - 24/07/2021 - 20:36]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 24. juli 2021

Icardi kan godt gå hen og ske. Han savner spilletid og det kan han få i Roma så længe vi sender Dzeko videre
Belotti arbejder mere for holdet
Hvem er der flest mål i?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 24. juli 2021

Icardi kan godt gå hen og ske. Han savner spilletid og det kan han få i Roma så længe vi sender Dzeko videre
Belotti arbejder mere for holdet
Hvem er der flest mål i?


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 24. juli 2021

Belotti er en slider, slet ingen tvivl om det! Men Icardi har bare noget x-factor, ved godt han er risky, men skulle han vise sig at fungere i vores klub/system etc, så er den potentielle belønning (og mål) bare væsentlig højere end med Belotti, som jeg ser det. Også stærkere signalværdi..


asroma87
3064 indlæg.
d. 25. juli 2021

Henter vi:

- Icardi
- Xhaka
- Matias Vina(selvom jeg ikke aner hvem han er)

Og får skubbet Dzeko afsted til for eksempel Juventus.

Så bliver jeg en MEGET lykkelig mand!!



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 25. juli 2021

... og Luis Diaz til venstre kanten så kører det!!


asroma87
3064 indlæg.
d. 25. juli 2021

Ja det ville være genialt! Han kunne erstatte gamle Pedro :-)

PS - Matias Vina handlen ser ud som om er lukket

https://www.pagineromaniste.com/finalmente-vina-sbarca-in-citta/

De overvejer om han skal direkte til Portugal eller lande i Italien idag. Lander han i Italien skal han nemlig i Corona karantæne.

Spændende ny VB må man sige https://www.youtube.com/watch?v=Dw7PGrkSwPk


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 25. juli 2021

Vi har budt på Lenglet fra Barcelona


asroma87
3064 indlæg.
d. 25. juli 2021

Matias Vina lander i Italien i aften kl. 23 og skal derefter 10 dage i Corona karantæne.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 25. juli 2021

Roma og Arsenal kan ikke blive enige og det ser ud til at Xhaka bliver i London


asroma87
3064 indlæg.
d. 27. juli 2021

Xhaka handlen meldes stadig igang men der skal sælges før der kan købes desværre.

Robin Olsen til Lille, skulle have givet de sidste penge til Xhaka. Den handel gik desværre i vasken. Nu rygtes Olsen til Rennes i stedet.

Så er der også:
- Nzonzi
- Pedro
- Florenzi (bliver han eller skal han væk)
- Pastore
- Santon
- Fazio
- Ante Coric

Der er satme for mange løn kroner der :-( Hvad fanden tænkte Monchi også på, at give Pastore en 5 årig kontrakt.

Jeg mener helt klart at Monchi er skyld i klubbens fald de sidste par år. Der var også ham der købte Robin Olsen, Ante Coric, Nzonzi osv. Og Solgte Salah, Alisson, Emerson, Radja, Strootman, Rudiger - så vidt jeg kan huske. "Roma is not a supermarket" udtalte han. Han udtalte også at hvis man købte spillere i januar vinduet, var det fordi man havde lavet fejl i sommer transfer vinduet. Sikke en kæmpe idiot! hahahahaha



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 27. juli 2021

Så vi risikerer at Xhaka handlen ikke går igennem pga et par millioner euro?
Sløjt

Fra rygter om Belotti og Icardi til at vi nu har budt på Shumorudov (?) usbekisk angriber fra Genoa.


asroma87
3064 indlæg.
d. 28. juli 2021

Ja det virker sku sløjt at 4-5 mio euro skal skille os ad, vedrørende Xhaka.

Lad os håbe Mourinho står fast og VIL have ham. Så må Pinto sku gå til Friedkin drengene og bede om nogle flere penge!

Eller også må Pinto se at få solgt nogle af de overskuds spillere vi har. Alternativt ophæv deres kontrakter, så vi sparer deres løn.

Nzonzi
Fazio
Santon

har alle kontrakt udløb næste år, men det er nok for dyrt at ophæve deres kontrakter. Alternativt så sælg dem for 0 kr. Så vi i det mindste sparer deres løn. Det gør jeg tit i Football Manager :-) HAHAHAHA


asroma87
3064 indlæg.
d. 28. juli 2021

Tottihorsen: det ville bare være klassisk Roma at købe ham der Shumorudov og så leje en ung angriber ud eller sælge den uge angriber.

Har vi ikke ham der Zalewski? Eller Ciervo og Zan Celar.

Pedro transferen er også bare et klassisk Roma køb. Gammel eller afdanket spiller hentes til klubben, kan også kaldes en lottokupon eller kæmpe sats. Falder igennem men får stadig en kæmpe løn og klubben kan så ikke få spilleren solgt! Det er PT Romas største problem. Alle de lorte spillere der er blevet hentet, hvor et talent måske kunne have udfyldt samme rolle.

Torino har tilbudt Belotti 4 mio euro i løn om året, hvis han forlænger. Der må da være til 3-4 Belottier i løn, hos alle de overskuds spillere vi har.

[Rettet af: asroma87 - 28/07/2021 - 14:51]


TheGladiator
230 indlæg.
d. 28. juli 2021

Bliver skuffet hvis hele angrebs sagaen ender med, at vi henter ham der fra Genoa nu hvor vi er blevet kædet sammen med en række kvalitetsangribere... så også hellere vi brugte egne talenter i stedet..
Men kæft en skuffelse efter vi har været tætte på belotti og andre.
Vi er bestemt ikke en type klub mourinho er vant til ift transfers.. :)
Men håber det bedste for vores fantastiske roma!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 28. juli 2021

Vi er ude efter både Shumorudov og Sorloth
Lige så skræmmende duo som Lukaku/Martinez ;)


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 28. juli 2021

Husk nu at vi også henter Icardi og Kane til angriberfronten, mens Sarri med stor sikkerhed er træner for sæsonen ;)



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 28. juli 2021

Kane et kæmpe nej tak !! Diver!


asroma87
3064 indlæg.
d. 29. juli 2021

Så meldes Eldor Shomurodov handlen som en done deal.

Hvor fanden bliver Xhaka af????? og hvad skal vi dog bruge en ny angriber til????????????


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 29. juli 2021

Dzeko bliver ikke yngre. Mayoral kunne blive skadet. Han er hurtig - det er dem vi har ikke. Alle trupper har 3-4 angribere hvor vi har kørt med 2 de senere år
Men med Shumorudov betyder det nok at Dzeko bliver i Roma


asroma87
3064 indlæg.
d. 29. juli 2021

https://www.youtube.com/watch?v=rjaBW47tDWI

han er 1,90 høj

så er han vel en slags Dzeko spiller, altså en Targetman

https://www.transfermarkt.com/eldor-shomurodov/profil/spieler/358166

[Rettet af: asroma87 - 29/07/2021 - 10:07]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 29. juli 2021

En hurtig udgave af Dzeko er ikke helt skidt. Jeg savner i den grad fart i Roma spillerne. Senest har vi skilt os af med Ünder og Kluivert som begge var hurtige.
Mange af vores startende 11 er langsomme


asromadk
3631 indlæg.
d. 29. juli 2021

Lad os håbe han brænder igennem i Rom.

Men på den mere pessimistiske (realistiske) side, så er det helt blæst. Hold kæft en skør handel.

1.er han overhovedet god nok
2.er det overhovedet realistisk at han får spilletid de nuværende muligheder taget i betragtning?
3. er det ikke mere økonomisk forsvarligt at lade de unge få plads og agere backup?

Spørgsmålene er mange, men hold nu op det ser spøjst ud. Vil gerne lade tvivlen komme ham til gode, men man har somme tider godt nok et skørt forhold til transfermarkedet. Han kommer jo ikke ligefrem til på fri transfer (så kunne det bestemt have været en spændende handel).

Edit: kunne forstå det hvis man hentede ham for at give ham en startplads og tro på ham. Men at bruge så mange penge på en 2/3 angriber, som tilmed med skubbe de unge (billige) egne talenter helt ud af truppen i sidste ende, det er skørt.

Som type tror jeg faktisk godt man kunne satse på ham. Men det nytter jo ikke noget hvis han spiller 10 minutter hver tredje uge. Drømmen må vel være at Dzeko ryger ud af ligningen, så kan jeg godt se ham komme til sin ret og måske endda blive 1.angriber (hvis man tålmodigt tør satse på ham)

[Rettet af: asromadk - 29/07/2021 - 15:23]



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 29. juli 2021

Hvad synes i om rygtet med Florenzi / Perisic i en direkte byttehandel?

Enig ift. Shumorudov at der skal vises tillid og gives spilletid. Mon ikke vi fortsat prøver at afsætte Dzeko??


Romaneren
1506 indlæg.
d. 29. juli 2021

Shomodurov var rigtig god for Genoa sidste sæson - bidrog også med en masse, som ikke fremgår af hans mål og assists. Solid presence i og omkring feltet og en fin spilforståelse og fart. Jeg endte faktisk med at se en okay håndfuld Genoa-kampe sidste år, og der var han en positiv overraskelse i Genoas angreb sammen med Scamacca. Helt sikkert en solid spiller - men jeg er ikke sikker på, at han er bedre end eksempelvis Mayoral.


C. Panucci
190 indlæg.
d. 30. juli 2021

Eldor er vel en yngre Dzeko i en eller anden forstand. Jeg føler mig ganske overbevist om, at det her betyder, at man er klar til at afskibe Dzeko til Juve, for at frigøre økonomi for bl.a. at få lukket med Xhaka.

Det har ikke været så let som håbet, at afskibe Diawara, Olsen, Nzonzi, Pedro, Pastore, men det skal nok komme.

Rygterne vil vide, at Mourinho gerne vil beholde Florenzi, som ellers, måske, er den spiller, der er lettest at flytte på markedet pt.,

Det begynder jo selvfølgelig snart at snerpe lidt til ift transfermarkedet og man kan ganske enkelt ikke vente til sidste minut i håbet om, at alt flasker sig.

Lad os håbe, at Pinto kommer af med de løntunge drenge. Det vil give en masse manøvrerum.


asromadk
3631 indlæg.
d. 30. juli 2021

Problemet med Florenzi er, at han ønsker garanti for spilletid. Nok også det der er gået galt tidligere. Han ønsker simpelthen at være en del af klubbens umiddelbare start 11'er, og det ender Mourinho desværre nok heller ikke med at kunne imødegå.

Kan faktisk godt forstå ham, han er blevet kastet rundt siden han første gang røg på højre back. Sikke et spild af karriere, han må virkelig føle sig uforløst.


asroma87
3064 indlæg.
d. 30. juli 2021

Der må da være sket et eller andet helt ekstremt, siden man går ud og henter ham der Eldor.... ud af det blå. Når Xhaka handlen ikke er lukket endnu. Det synes jeg i hvertfald er mærkeligt.

Vedrørende Florenzi: Hvorfor bliver han ikke bare i klubben og kæmper med Karsdorp om HB? Der går da ikke lang tid, så har han slået ham af.


asroma87
3064 indlæg.
d. 30. juli 2021

Nu går der totalt ged i Xhaka handlen! Nu er der rygter om at Arsenal vil tilbyde Xhaka en ny kontrakt.

Delaney nævnes som næste valg...Puha

Hvor fanden er Lucas Torreira? Ham vil jeg sku hellere have



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 30. juli 2021

Tror Torreira sidder på bænken i Atletico Madrid. Han ville være genial at hente. Pizarro 2.0

Gaaab hvis vi ikke formår at hente Xhaka
Hvad mon Mourinho siger til det??


asromadk
3631 indlæg.
d. 30. juli 2021

Mere bekymrende end (de enten manglende eller lidt skør) status på indkøb, er status på afgange. Man kommer bare ikke af med skraldet.. Frygter man brænder inde med en håndfuld af de samme igen. og går endnu en sæson i møde med 4-5-6 spillere som praktisk talt kun er der fordi man ikke kan komme af dem. jeg tager gerne Eldor-inho (....) som eneste køb, hvis man så i det mindste kommer af med dem vi alle sammen ved hvem er.

Ville også have sin charme, hvis man forsøgte at gøre det lidt mere sustainable og så bygge på derfra. Man kan håbe, at det netop lidt er tilfældet; at man holder lidt på pengene indtil man får solgt (solgt er vel så meget sagt, der er vel flere spillere som man blot skal have afhændet gratis, men ingen klubber vil matche lønnen de får i Rom...)






asromadk
3631 indlæg.
d. 30. juli 2021

Mere bekymrende end (de enten manglende eller lidt skør) status på indkøb, er status på afgange. Man kommer bare ikke af med skraldet.. Frygter man brænder inde med en håndfuld af de samme igen. og går endnu en sæson i møde med 4-5-6 spillere som praktisk talt kun er der fordi man ikke kan komme af dem. jeg tager gerne Eldor-inho (....) som eneste køb, hvis man så i det mindste kommer af med dem vi alle sammen ved hvem er.

Ville også have sin charme, hvis man forsøgte at gøre det lidt mere sustainable og så bygge på derfra. Man kan håbe, at det netop lidt er tilfældet; at man holder lidt på pengene indtil man får solgt (solgt er vel så meget sagt, der er vel flere spillere som man blot skal have afhændet gratis, men ingen klubber vil matche lønnen de får i Rom...)






asroma87
3064 indlæg.
d. 01. august 2021

Jeg tror sku godt at vi kan skyde en hvid pil efter Xhaka! Han blev skiftet ind idag, i en trænings kamp mod Chelsea og scorede!

Så er vi tilbage til den gode gamle Roma spare mentalitet! Man er bare aldrig villig til, liiige at betale det sidste for ønskespilleren. Så hellere spare og købe det næst bedste. Typisk Roma

Ligesom at man går fra Belotti og Icardi til Eldor Schomo..la la la

Kunne vi dog bare sælge alle de lorte spillere vi har på lønnings listen! Fuck det er irriterende


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 01. august 2021

Ja nu henter vi sikkert Delaney ;(
Tragisk udvikling. Xhaka havde været en klar forstærkning af midtbanen


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 02. august 2021

Jeg tror at Smalling efterhånden er lettere træt af Rom. Nu er det anden gang i år maskerede røvere er ubudne gæster i hans hjem…



asroma87
3064 indlæg.
d. 02. august 2021

Nyeste rygter går på at vi går all in på Delaney, 1 år tilbage af hans kontrakt og kan hentes for ca. 10 mio. euro.

Cristante og Eldor er landet i Portugal men hvor er ham Matias Vina?

Er han stadig i Corona karantæne i Rom eller hvad?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 02. august 2021

Vina er i 10 dages karantæne i Rom
Ser hellere at vi henter Koopmeiners i Alkmaar end Delaney.


asroma87
3064 indlæg.
d. 02. august 2021

Hvad er der så specielt ved ham Koopmeiners?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 03. august 2021

23 år. Hollandsk coming Star.
Og så er jeg ikke så stor fan af Delaney


DrTotti
87 indlæg.
d. 03. august 2021

Synes det ville være smukt med Delaney i en Roma-trøje. Det kan dog være min kærlighed til både FCK og Roma, der spiller mig er puds her


Arsi
682 indlæg.
d. 03. august 2021

Som fan af både FC og Roma, vil jeg da elske Delaney i Rom, men grundet hans alder (han skal bare tilbage til København), men Koopmeiners, er en del yngre og af hvad jeg har hørt skulle han være super god allerede, så hellere sats på ham og smide pengene afsted til AZ.

Atalanta har dog forhøjet deres ift de nu sælger Romero til Tottenham. Så Tiago Pinto skal sgu være hurtig hvis vi skal have ham.



asroma87
3064 indlæg.
d. 03. august 2021

https://football-italia.net/roma-have-23-players-on-the-transfer-market/

Der er eftersigende 23 spillere klar til at blive skippet afsted, hvilket vil spare klubben 275 mio. om året i lønninger!

Held og Lykke til Pinto, vi må ikke håbe at han går ned med stress


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 04. august 2021

Zakaria nævnes som en mulighed


asroma87
3064 indlæg.
d. 04. august 2021

Koopmeiners meldes så godt som Atalanta spiller!


asroma87
3064 indlæg.
d. 04. august 2021

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sampdoria-chef-damsgaard-boer-tage-til-roma/


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 04. august 2021

Ferrero er jo også Roma fan så sjov udmelding. Men det er håbløst at sammenligne Xhaka og Damsgaard. To forskellige positioner



1

Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 04. august 2021

Lettere bizar udtalelse af Ferrero Rocher. Så da gerne Damsgaard i Roma, men tænker hverken at vi har midlerne, eller at det er den position vi er allersvagest på..

[Rettet af: Crap_Bag - 04/08/2021 - 16:10]



DanieleTotti
790 indlæg.
d. 04. august 2021

Der er eftersigende 23 spillere klar til at blive skippet afsted, hvilket vil spare klubben 275 mio. om året i lønninger!


Det er jo et fuldstændig forrykt beløb at have løbende som uønsket for en klub med Romas finansielle situation. Læg dertil også at Dzeko på ingen måde har spillet op eller levet op til det ansvar hans uhyre høje løn burde repræsentere de seneste sæsoner. Gad vide hvor stor en portion er fra Monchis skrald? Det er absurd hvor meget den mand klokkede i det på så kort tid...


asromadk
3631 indlæg.
d. 06. august 2021

Hvis Lukaku ryger til Chelsea (ser unægteligt sådan ud), så må man næsten gå ud fra at Dzeko ryger op til det blåsorte Milano.
Og selvom at man ville blive lidt ked af at se ham brænde igennem (i det rigtige system med de rigtige spillere omkring sig vil han stadig kunne præstere godt), så ville der også bare være noget forløsende ved at få ham ud.

Det er en del spilere som jeg hellere så smuttede før Edin, men truppen er bare så vanvittig stor og man er nødt til at starte et sted. Vanvittigt, at man ikke kan komme af med mere af dødvægten, men man har bare også sat sig i den værst tænkelige forhandlingssituation jf mange af de kontrakter man har lavet. En ny klub siger jo bare, "i kan godt droppe betaling og I må sku nok også spæde lidt til med lønnen, hvis vi skal hjælpe Pastore videre".. Kan godt forstå det er en svær nød at knække. Man kan jo ikke hænge på x antal procent af 5 spillere løn de næste par år, til trods for at de er skiftet.


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 06. august 2021

Det skulle angiveligt være Spinazzolas skade der "ødelagde" Xhaka transferen. Pinto blev nødt til at reagere hurtigt og hente en erstatning, hvor de 10-12 mil euro til Vina transferen var målrettet Xhaka. Da vi havde punget ud til Viña var der kun 12 millioner euro at tilbyde Arsenal, hvilket var for lavt for dem. Altså, var det ikke fordi Mourinho/Pinto var næsvise - vi har bare 0 penge til transfers dette vindue. Hvis rygtet er sandt, så er det jo klokkeklart at Pinto er meget stramt sat og SKAL af med spillere før der er mulighed for at hente noget som helst. Ham må åbenbart ingen risiko tage.

Mht. afgangene har Pinto vel gjort det ok. Han er kommet af med Under, Kluivert, Lopez. Det resterende skral er bare så ringe at det er svært at komme af med i det værste marked nogensinde vel?

Derudover må det også betyde at Friedkins strammer gevaldigt op på budgetter og økonomi. Det er selvfølgelig træls at se på lige i den her sæson, men til gengæld tyder det vel på at der for første gang er et realistisk syn på klubbens økonomi og tilstand. Hvis alle udtalelser om det store visionære projekt er sande, så må det være grundstenene for en mere bæredygtig fremtid der bliver lagt nu. Indtil slutningen af sidste sæson gjorde vi det jo ok med nuværende hold. Og det under en Fonseca der taktisk ikke imponerede. Så måske kan Mourinho udløse holdets yderligere potentiale?


VeniVidiVici1927
125 indlæg.
d. 06. august 2021

Købte vi ikke Eldor efter Vina?

Nogen der kan regne ud, hvorfor vi ikke brugte pengene fra Eldor til at lukke Xhaka handelen først?


asroma87
3064 indlæg.
d. 08. august 2021

Dzeko rygtes til Inter!! Det ville være en drøm at komme af med ham.

Så kan vi bruge nogle af pengene på en ny central midt og en ny højre back. Rick Kardorp er bare ikke god nok og klubben vil at en eller anden mærkelig grund, ikke bruge Florenzi


C. Panucci
190 indlæg.
d. 08. august 2021

Jeg tror, at Dzeko ryger til Inter. Så kan han holde sin løn lidt endnu.

Vi henter Belotti/Icardi (Der bliver pengene brugt, hvis Dzeko ryger)
Maggiore eller Delaney til midtbanen, fordi det er "low cost" operationer, ellers så stoler man ganske enkelt på Bove og Darboe.

Og så får Tiago Pinto ellers bare tralvt med at rydde ud i truppen.



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 08. august 2021

Dzeko er enig med Inter. Nu skal klubberne blive enige


asroma87
3064 indlæg.
d. 08. august 2021

Matias Vina er officiel Roma spiller!

Det er fandme dejligt! Det har virkelig haltet med Calafiori og Tripi eller hvad han hedder i opstarts kampene på den position!

Flere rygter omhandler også HB og Rick Karsdorp, Mourinho skulle ikke være overbevist


Romaneren
1506 indlæg.
d. 08. august 2021

Håber virkelig, at Dzeko ryger til Inter. Han er klasse (verdensklasse) og har været en af de største angribere i klubbens historie. Men det er på tide med et generationsskifte på den post, og vi kan ligeså godt få det gjort, mens manden er 35 og vi kan få nogle penge for ham.

Bliver Belotti hentet ind er jeg lykkelig. Borja, Eldor og Belotti er dælme et skarpt setup til de forreste pladser - og et setup med masser af fremtid i.


asroma87
3064 indlæg.
d. 08. august 2021

Dzeko er meget tæt på Inter. Omkring 1,8 mio euro, så Roma ikke får et tab på salget men tilgengæld sparer man Dzekos kæmpe løn! En win/win i mine øjne.

Nzonzi er tæt på Qatar!

Belotti/Icardi/Tammy Abraham/Alexander Isak meldes som erstatninger for Dzeko!

Jeg så hellere man hentede en central midtbane spiller


Ancelotti
102 indlæg.
d. 09. august 2021

Husk at Tripi er DM han spiller kun den plads
begrunder mangle på LB’s på holdet
Jeg håber stadig vi får Belotti og en midtbanespiller


asroma87
3064 indlæg.
d. 10. august 2021

Der er kraftige rygter om at Tammy Abraham er Mous første ønske men Tammy vil hellere til Arsenal.

Hvor blev Belotti lige af?

Jeg tænker at man skal hente en stjerne midtbane spiller først og så se hvad det ellers ender med af afgange og om en ny angriber overhoved er nødvendigt? Mayoral og Eldor er da perfekt til at kæmpe om angriber positionen.



Skytt0
1510 indlæg.
d. 10. august 2021

300 mio for Abraham - Hva sker der lige her?


C. Panucci
190 indlæg.
d. 10. august 2021

Ihh, hvor er jeg bange for, at vi er ved at lave en Schick 2.0.

Jeg kan simpelthen ikke se hvad vi skal med en ung og stadig forholdvis uprøvet angriber, når vi har Shomurodov og Mayoral. Hvis vi skal have en ny angriber ind, så skal det være en klar og prøvet angriber. En mulig topscorer, ligesom dengang vi hentede Batistuta. Icardi og Belotti er faktisk de eneste jeg sådan lige kan have på ønskelisten.

Abraham er da sikkert god, men han er ung, har aldrig prøvet Serie A og kan ikke sproget endnu. En lotto-kupon.

Hent nu for helvede Belotti - især når han er billigere end Abraham!
Det er måske fordi, Torino vil have hele beløbet up front, men så må Friedkin da lige gå ind og sende det mesterskab til Rom.

Hellere køre med Mayoral og Shomurodov og så med Perez/Zaniolo og de unge gutter som back-up-angribere end Abraham...


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 10. august 2021

Abraham vil hellere til Arsenal end Roma så det ser lovende ud ift. at vi IKKE henter ham!

Ja få hentet en midtbanespiller med fart i benene samt en HB så er vi ved at være der?

Er i helt 100% trygge ved Rui Patricio? Minder mig meget om Robin Olsens "indsatser"....


Romaneren
1506 indlæg.
d. 10. august 2021

Så har Nainggolan og Inter ophævet - kom nu og giv ham et år med option på ét mere og giv manden den afslutning i Rom, han fortjener!


asroma87
3064 indlæg.
d. 10. august 2021

Tammy Abraham kæmper imod aftalen med Roma, derfor er Dzeko mødt ind til træning.

Så Dzeko til Inter handlen går måske i vasken, fordi Tammy ikke vil til Roma...

Vi slipper seriøs aldrig af med alle de lorte spillere vi har i truppen.

- Dzeko
- Fazio
- Nzonzi
- Coric
- Olsen
- Pastore
- Florenzi (han er så på vej til Milan pt)
- Pedro
- Santon
- Villar/Diawara (tror én af dem ryger)

Hahahah det er seriøst næsten et helt 11 mands hold!!!!

Fuck jeg er træt af det...


C. Panucci
190 indlæg.
d. 10. august 2021

Olsen meldes tæt på Rennes.
Nzonzi tæt på Qatar
Pastore tæt på MLS
Dzeko til Inter - det skal nok ske. Heldigvis, så bliver erstatningen nok ikke Abraham, men forhåbentlig Belotti,d er både er billigere i indkøb og i løn...

Og der er altså 20 dage endnu.

Fazio - mon ikke Cagliari eller Genoa nok skal hente ham.
Pedro er som skabt til Fiorentina eller Sampdoria

Santon og Coric kan bytte med Maggiore ;)



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 10. august 2021

Naingollan kan hentes for en stang smøger og fri bar - sæt igang


asroma87
3064 indlæg.
d. 10. august 2021

Dzeko træner for sig selv på Trigoria


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 10. august 2021

Ja,der er godt nok mange løse ender, igen i år. Håber du får ret C.Panucci, mht at få skåret noget af flæsket fra!

Angriber mæssigt er jeg enig med dem som tænker, at det ikke bør være vores 1. prioritet, heller ikke hvis Dzeko ryger.

Skal der hentes forstærkninger, uanset til hvilken position (angreb/midt/hb), så lad os da for guds skyld bryde den håbløse dødsspiral og i stedet lave én kvalitetshandel hvor vi bruger én ordentlig røvfuld lire(hvad vi nu ellers kan skrabe sammen) og så henter én klasse-spiller!

Nu faldt Xhaka desværre til jorden, men det er altså den kaliber vi skal op i, som mindstemål. Ellers ser jeg hellere, at vi sparer sammen til det rigtige tilbud kommer.

Abraham er blevet nævnt, han var rigtigt god i starten af Lampard “æraen”, men røg så, lidt til min overraskelse, ud på et sidespor. Han er ikke interesseret i Roma, så vi bør opgive ham omgående.

Belotti er stabil, men umiddelbart mener jeg ikke, at han bringer så meget mere end det vi har, synes vi skal melde pas på ham.

Vi er blevet tilbudt Jovic. Han har klassen, men det er næppe et realistisk mål for os. Icardi så jeg gerne i klubben og er måske blevet lidt mindre urealistisk, Messi sagaen taget i betragtning?

Men som sagt, én kvalitetssigning til start 11’eren, som samtidig ville sende et klart budskab til træneren, holdet og fansene, om at Friedkins Roma er et projekt der skal tages seriøst.

[Rettet af: Crap_Bag - 10/08/2021 - 20:09]


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 10. august 2021

@Tottithorsen

Har ikke set opvarmningskampene, men synes Patricio har været en klasse målmand for Wolves, på trods af nogle få svipsere. Kan han holde samme niveau for os, så har vi en rigtig god målmand til de kommende sæsoner!



1

asroma87
3064 indlæg.
d. 11. august 2021

Dzeko er på vej til lægetjek!!!!!

YEEEEEEEEES


AndersRoma
998 indlæg.
d. 11. august 2021

Tak for alt Edin!
En af de mest undervurderede spillere, og totalt ufortjent behandling fra fans gennem hans tid i klubben. (Han skal nok lave +20 for Inter, og lukke munden på sine haters.)

Klubbens 3. Mest scorende spiller NOGENSINDE?!

Vi kommer til at savne dig! Tak for de fantastiske øjeblikke du har givet os.

Daje Edin!!!



3


Romaneren
1506 indlæg.
d. 11. august 2021

Enig - Edin er vores største angriber siden Batistuta. Især i CL-kampene (husker Chelsea-kampene) har han godt nok vist sin klasse - og hans antal mål for klubben taler for sig selv. Han har været fantastisk - men det er også det rette tidspunkt at komme videre på. Er faktisk lidt forundret over, at vi slet ikke får noget for ham (de 1,8 mio euro er udelukkende bonusser) - men han er løntung, og de kroner kan bruges andetsteds nu.

Newcastle har snøren ude efter Carles Perez - de skal være velkomne!



1

Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 11. august 2021

Lazio forhandler med Arsenal om Torreira :(


asromadk
3631 indlæg.
d. 12. august 2021

Alt imens man skal tigge og bede Tammy om et skifte til 45 mio euro som tilmed inkluderer en klausul på tilbagekøb... Føler bare sjældent den her klub ændrer adfærd på markedet. Ikke synderligt ihvertfald, til trods for skiftende personer i rollerne.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 12. august 2021

45 for Abraham lyder vanvittigt. Især hvis vi ikke kunne hoste op med 5-10 mio ekstra for Xhaka og/eller Belotti, men lige pludselig har 45 til Abraham, som helst vil til Arsenal.

Shit hvor jeg håber, at den går i vasken!


asromadk
3631 indlæg.
d. 12. august 2021

Naturligvis ikke 45 up front, men det er næsten værre. Når man konstant laver de her handler der skubber større poster på indkøbsfronten foran sig.

Klart, hvis man er i fin form økonomisk, er det vel fint. Men i en position som man har befundet sig i igennem de sidste 10-15 år (hvis ikke mere), så er det mig en gåde at man ikke forsøger at holde lidt igen.

Det er som om at så snart man får muligheden for at skyde og strække en masse betaling til senere, så føler man, at man laver en god handel. Men det er jo netop disse handler der gør, at man så år efter år står med i en situation hvor man SKAL ud og sælge.




asroma87
3064 indlæg.
d. 12. august 2021

https://football-italia.net/abraham-still-not-opening-up-to-roma/



59971Cools
686 indlæg.
d. 12. august 2021

Drop nu Abraham hvis han ikke vil Roma?!

Personligt ville jeg 100 x hellere have Xhaka og Belotti end Abraham...
Lacazette gider jeg SLET ikke!


Romaneren
1506 indlæg.
d. 13. august 2021

Insigne og Napoli kan efter sigende ikke blive enige, så han skulle være tilgængelig for 25 mio euro. Altså lige godt halvdelen af, hvad vi gerne vil betale for Tammy Abraham.

DET er sådan et sted, hvor jeg ville ønske, at Roma var til stede. En verdensklassespiller i sin prime til en virkelig god pris. Men måske ville han aldrig smutte til Rom grundet sit forhold til Napoli. Men overvej lige, hvis man fik skibet Pedro, Pastore og Perez væk og kunne hente sådan en fyr. Så stod man med Zaniolo, Mikhi, ElSha og Insigne til pladserne lige bag angriberen. Så behøvede man jo nærmest ikke engang en verdensklasse spids, man skulle bare have en fyr, der kunne finde ud af at sætte sidste fod på, og mon ikke at enten Borja eller Eldor nok skulle kunne finde ud af det… Men det er sgu nok bare dagdrømmeri af værste skuffe.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 13. august 2021

Tænkte det samme da jeg læste Insigne kun koster 25 mill euro. Gå all-in Pinto


asroma87
3064 indlæg.
d. 13. august 2021

Nu meldes Iheanacho som andet valg til Abraham??

Undskyld men hvad fanden sker der lige.

Hvorfor ikke kigge på Serie A og Insigne som i skriver og Belotti, som har 1 års tilbage af sin kontrakt.

Det er kørt helt af sporet det her! Abraham gider IKKE til Roma, så lad dog manden være og rådne op på Chelseas bænk eller skifte til Arsenal og kæmpe med om 8/9 pladsen i PL

[Rettet af: asroma87 - 13/08/2021 - 13:20]


Ancelotti
102 indlæg.
d. 13. august 2021

Rygter siger at Abraham vil har 5 mil om året men
Roma tilbyder ham kun 3 mil…


asromadk
3631 indlæg.
d. 13. august 2021

Det er vanvittigt, hvad der sker for tiden på rygtebørsen. Det kan næsten ikke være andet end Mourinho, som føler kendskabet er størst til de her spillere...

Men man er tilbage til start så. Som det skete med Monchi og før det også. Skift i stab ændrer blot hvor man kigger hen. Men man handler stadig uhensigtsmæssigt overordnet set.

Så næsten hellere at man satte proppen helt i. Det kunne være sjovt.
Bruge det man har imens man forsøger at afskibe folk.
Kun købe folk der beviseligt har præsteret over tid i Serie og som kan gå direkte i start 11er. Kan man ikke det, af økonomi eller i mangel på kandidater, så bør man sku næsten sætte en prop i og hente ingen. Og så bruge de unge hvor der mangler i truppen.

Så ville dårlige resultater også være mere spiselige, og man kunne således rent faktisk køre det som et projekt der rækker ud over juni 2022....




1


asromadk
3631 indlæg.
d. 13. august 2021

Det gale vanvid rykker nærmere. Tammy A rykker nærmere idet man nu har smidt 6mio året på bordet... Wow. Altså.. Wow. Hvis det passer. Man vil så gerne tro på at Mou har en plan, men altså.. Han har bare, på en eller anden måde, ikke været i en klub som AS Roma før...

Nøj hvor jeg håber Mou og det nye setup tager røven på mig.. og at Tammy, hvis han hentes, bare brænder lortet af og bliver topscorer i serie A. Men det er så svært at tro på.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 14. august 2021

Abraham skulle angiveligt have valgt Roma, efter Arsenal tabte til Thomas Frank igår. Men så må vi nok hellere få lukket handlen inden torsdag, tænker jeg, skulle tabe til Trabzonspor.

Jeg bliver lidt bekymret for spillerens mentale styrke her, ud over at et evt roma-skifte virker som lidt af en panikhandling fra hans side af..


VeniVidiVici1927
125 indlæg.
d. 14. august 2021

Tammy ville være spændende til den rigtige pris og under de rigtige omstændigheder.

Lige nu virker det som om vi køber en spiller ALT for dyrt (bevares priserne er høje i PL, men 45 mio. er det ca. det samme Liverpool gav for Salah) og som ikke rigtigt brænder for at komme til klubben.

Som du skriver Asromadk så håber jeg virkelig også at han brænder hele lortet af og de store engelske klubber kommer tilbage og betaler det dobbelte for ham om 2 år (hvis ikke Chelseas tilbagekøbsklausul er for lav - hvilket man lidt frygter).

Brug nu forhelvede de “få” penge vi har klogt!! Man savner sku helt Sabatini nogle gange..


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. august 2021

Jeg forstår heller ikke hvorfor vi skal tigge og be om at få Abraham til klubben. Han har sagt nej i starten og er meget skeptisk over skiftet. Så drop ham. Vi gider ikke have spillere som ikke gider klubben og projektet 100%, helt seriøst hvem tror han at han er? Aguero, Messi eller Ronaldo? Han starter ikke engang inde for Chelsea og så spiller han kostbar som bare helvede.

Jeg har hele tiden sagt, at vi mangler en Kessie/Kante/Essien type til midtbanen. En som kan bryde modstandernes kontraer. En boldtvindende 6'er med lidt bold i sig, som kan beskytte forsvaret. Her kunne Torreria være en fed spiller at få ind. Men klubben koncentrerer sig i stedet for spillere, som ikke engang gider til klubben.

SPILD AF TID og SPILD AF PENGE!!!

PS en god nyhed er dog at Matias Vina virkelig har imponeret og Mourinho er meget begejstret. Nu venter Raja Casablanca i aften og Trapzon på torsdag.


AndersRoma
998 indlæg.
d. 14. august 2021

Det skal lige nævnes at Tammy’s familie er kæmpe Arsenal fans, og det er derfor han så gerne ville skifte til dem :-)


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. august 2021

Efter Arsenals kamp igår, kan jeg så kun sige 1 ting til dem: stakkels dem!!

[Rettet af: asroma87 - 14/08/2021 - 12:23]



Elzerbe
76 indlæg.
d. 14. august 2021

Nainggolan desværre retur til Belgien… og Dzeko skulle være done deal.


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. august 2021

https://football-italia.net/abraham-to-roma-a-done-deal/


ASRMichael
368 indlæg.
d. 15. august 2021

Åhh gud...
Her har fans råbt og skreget over spillere der ikke ville klubben og så sprænger man banken på en spiller der i virkeligheden ville andre ting end Roma....

Det her kan er en lottokupon af de helt store der virkelig kan koste os dyrt.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 15. august 2021

Ja, den ser ud til, at være god nok.

Det er godt nok lidt af et sats, fra begge parters side. Synes dog, som tidligere nævnt, at han så skarp ud, da han fik chancen i Chelsea. Ved ikke helt hvorfor han røg ud i kulden, efter ellers at være blevet udråbt som Englands næste klasse-angriber.

Evnerne kan der ikke sættes ? ved, han er en ret komplet angriber. Ikke så god med ryggen mod mål som Dzeko, men til gengæld lidt skarpere i feltet.

Min egentlige bekymring er hans mentale styrke, som nok skal blive testet ifb med skiftet, tænker jeg.

[Rettet af: Crap_Bag - 15/08/2021 - 11:39]


asroma87
3064 indlæg.
d. 15. august 2021

Jamen har vi overhoved brug for ham? Eldor og Mayoral bomber jo mål ind..


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 15. august 2021

Går da stærkt ud fra, at de tre angribere skal bruges i en eller anden form for konstellation, hvor minimum 2 af dem optræder samtidigt? Ellers er der jo hverken hoved eller hale i noget af det vi foretager os..

[Rettet af: Crap_Bag - 15/08/2021 - 13:10]



asroma87
3064 indlæg.
d. 15. august 2021

https://www.youtube.com/watch?v=fn_X6rBhmXQ

Tammy is HERE!!!!!!

https://www.pagineromaniste.com/ciampino-tammy-aabraham-atterrato-a-roma-a-breve-le-visite-mediche-foto/

[Rettet af: asroma87 - 15/08/2021 - 13:38]


C. Panucci
190 indlæg.
d. 15. august 2021

Trods min tidligere skepsis (det er noget historisk omkring offensive Premier League folk i Serie A, host, host, Keane, host, host) melder jeg mig nu på Team Abraham.

Shomurodov ser skarp ud. Mayoral ser skarp ud og hvis Abraham er den, som han er belevet udråbt til at være, så har vi lige hentet den engelske Batistuta. 3 pisse dygtige angribere, som gør vores angreb tilpas bredt ifm skader, manglende form osv. 3 typer, som hver især kan skydes afsted mod forskellige modstandere.

Med det hold vi har lige nu, tja... Så synes jeg faktisk, det ser rigtig, rigtig godt ud.

Lad os håbe, at dødvægten falder fra i løbet af den næste uges tid og lad os så satse på den midtbanemand, der kan agere Veretout.


asroma87
3064 indlæg.
d. 15. august 2021

Altså man må sige at vi får hentet nogle spillere og får da skippet nogle spillere afsted.

Vi er da den klub i Serie A som har hentet flest og mest interessante spillere.

MEN, vi mangler en fysisk, løbestærk midtbane.

Pinto har jo ikke kun arbejdet på Abraham i London. Diawara meldes tæt på Wolves, for 20. mio euro og Robin Olsen tæt på Sheffield United. Det kunne være fedt at få sendt de spillere afsted.


Sund
927 indlæg.
d. 15. august 2021

Abraham er stærk, hurtig, god med hovedet og han kan lave mål. Desuden er han ung, det er ikke lige den aldersgruppe vi plejer at hente spillere i.

Det er mange penge, men hvor er det befriende at man bruger mange penge på en kvalitetsspillere end halve løsninger.

Mon ikke Abraham har været lidt nervøs for at tage springet til Italien som englænder og den unge alder, så mon ikke det har været det der holdt ham tilbage i starten.

Jeg er optimistisk og synes det er en spændende signing!


TheGladiator
230 indlæg.
d. 15. august 2021

Jeg er også optimistisk omkring Abraham handlen. Vi henter ham vel for 40 mil og Chelsea har en tilbagekøbsklausul på 80 mil (hvad er chancen for det sker).
Derudover har han mange kvaliteter som vi i den grad har manglet under Dzeko nemlig en vilje til at løbe de ekstra meter for holdet, samt en vis hurtighed.. ydermere er Abraham også en klippert på 190 cm, så mon ikke han kan tage imod en del tæsk inde i boksen... Forza!

[Rettet af: TheGladiator - 15/08/2021 - 18:54]


asromadk
3631 indlæg.
d. 15. august 2021

Jeg er helt sikkert også på team Tammy fra dag 1. Jeg synes bare det er virkelig mange penge - penge, som jeg ærlig talt ikke helt kan forstå vi har. Så jeg tænker - og det hår meldingerne også på - at man har fået en 'god' handel i forhold til betaling nu, betaling senere.

Kan godt lide handlen som sådan. Havde stadig foretrukket Belotti - en spiller, som har bevist, at han ved hvad Serie A drejer sig om i adskillige år. En spiller, som ville kunne tilføre klubben noget italiensk 'rygrad' og lederskab - her synes jeg stadig man halter gevaldigt. Meget få ledere i truppen, håber lidt, at Cristante kan få en genfødsel under Mourinho.

Eldor og Tammy er sku fede køb - jeg kan sagtens tage ja-hatten på. Og man kan virkelig håbe, at ens tvivl er gjort til skamme om ti måneder, men det er også et sats. Man henter næppe det store yderligere til offensiven, og så ligger ansvaret for at banke mål ind altså bare hos 3 spillere, som stadig er in-the-making.

Men kudos til at man i det mindste - tilsyneladende - tænker lidt mere langsigtet nu. Og noget andet: endnu vigtigere end hvad man henter nu, bliver det, at man kan holde på de spillere som i løbet af de næste to sæsoner slår igennem. Ville jo ligne klubben, hvis man så pludselig havde en brandvarm Eldor, Zaniolo, Vina og Mancini næste år - og så forlader alle tre klubben inden vi når at få set os om.



asromadk
3631 indlæg.
d. 16. august 2021

Hmm. Til 30 mio DKK, så tror jeg sku egentlig, med nærmere eftertanke, at Delaney godt kunne have været noget man burde have gået efter. Han er self ikke 6'er, men der er sku noget lederskab i ham som jeg synes man mangler centralt.


59971Cools
686 indlæg.
d. 17. august 2021

Nogen der har fingeren mere på pulsen med Roma rygter?

Troede Abraham var done deal? Eller hvornår forventes det?

Og hvad er vi ellers rygtet sammen med pt?

Jeg undre mig lidt over vi kunne have fået Xhaka og Belotti til mindre end Tammy... Jeg håber godt nok han bare smadre ligaen for os.
Xhaka ville virkelig være en god signing tror jeg.

Tilbagekøbsklausul er bare ikke optimalt...


AndersRoma
998 indlæg.
d. 17. august 2021

Tammy Abraham er done deal :-) Pga. Brexit skulle han tilbage til London, og få visum. Han forventes præsenteret en af de kommende dage.

Tilbagekøbsklausulen er ikke optimal, men 80m €, er trods alt mange penge - og han må have tjent klubben godt, hvis han kan sælges til den pris.


Den eneste logiske grund til vi har kunne hente ham, og ikke Xhaka & Belotti, må være fordi man ser det som en investering. Det ville nok være svært at tjene på Xhaka & Belotti om et par år :-)

Seneste rygter: Lenglet fra Barcelona.


59971Cools
686 indlæg.
d. 17. august 2021

Den kom så der ;-)

Og læste på bold at Florenzi til Milan for 7 mDKK i leje og mulighed for køb for 28 mDKK næste år...

Jeg forstår ikke man ikke kan bruge ham når alternativet er vores flyvende hollænder......


59971Cools
686 indlæg.
d. 17. august 2021

https://www.asroma.com/en/news/2021/8/tammy-abraham-is-roma-s-new-no-9

Der står ikke noget om tilbagekøbsklausul? :-)


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 17. august 2021

Det er altså en god spiller vi henter her. Håber skiftet er velovervejet, fra hans side af. Er han engageret og dedikeret, så har vi en top-angriber, ingen tvivl om det.

Så må vi vente og se, hvordan man får alle tre spidser i spil. Tror simpelthen ikke på, at de ikke kommer til at optræde sammen, det vil ganske enkelt være dårlig transferpolitik.



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 17. august 2021

Nu kædes vi sammen med Kabak i Schalke pga Smalling igen er blevet skadet
Plus vi nævnes ifm Pjanic som næppe ryger til Juventus som endelig ser ud til at være enige med Sassuolo om Locatelli


Skytt0
1510 indlæg.
d. 17. august 2021

Hvad med højre back?

Kører vi udelukkende med Karsdrop og Reynolds, nu hvor Florenzi ryger til Milan?

I så fald, så virker det ikke gennemtænkt med de spillere vi kædes sammen med pt.

Håber der kommer en ny højre back ind inden vinduet lukker!


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 17. august 2021

Pjanic er en af mine all-time favorit spillere. Har ingen problemer med at tilgive hans Juve-skifte, hvis han skulle være interesseret i et roma comeback.

Hele miseren(mis-æren) omkring Flo kommer jeg aldrig til at forstå. Roma-dreng med hjertet på rette sted, om nogen! Hvordan vi ikke har kunnet bruge ham på den hwb er mig et kæmpe mysterie(som jeg og andre har ytret mange gange). Synes egentlig at Karpsdorp har haft sine momenter, det er bare som om han falder igennem i perioder.

Men jeg tvivler simpelthen på, at der er penge nok tilbage på bogen, til at lave flere meningsfulde handler. Så skal vi ud i noget leje og evt lukrere lidt på de økonomiske udfordringer rundt omkring. Hvis vi da ikke selv er en af dem??


ClausA
263 indlæg.
d. 17. august 2021

Det er jo fordi Florenzi er en dyr herre allerede. Og med forlængelser fremadrettet er han er altså rigtig dyr. Selvom det skærer lidt i ens hjerte, ja


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 17. august 2021

Det er han måske nok, men ift mange af de andre dyre herrer i truppen, så havde ham her måske været pengene værd? Det vil jeg til hver en tid påstå.

Bellerin vil væk fra Arsenal. Urealistisk, men kunne da have været lidt sjovt alligevel.

[Rettet af: Crap_Bag - 17/08/2021 - 22:41]


Danielgalatas
6 indlæg.
d. 18. august 2021

Det vigtigste med de nye indkøb og salg, må være hvordan den enkelte spillers profil harmonisere med trænerens tilgang til spillet. Jeg ærger mig selv over florenzis afgang, men jeg synes nu heller ikke han har været overbevisende de seneste par år. Taget hans alder og løn med i betragtning, så synes jeg det fint de får ham solgt.
Klubben er i økonomiske problemer. Alle overflødelige spillere skal væk i dette transfervindue, hvis klubben skal drives forsvarligt.

[Rettet af: Danielgalatas - 18/08/2021 - 18:07]



Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 18. august 2021

Det er vi, som sådan, slet ikke uenige i. Men lidt hen ad vejen vil der jo nok være forskel på, hvem den enkelte vil vurderer som overflødig. En spiller af egen avl, potentiel kaptajn og gudsbenådet fighter, som desuden blev fundet god nok til psg(rotation) og LH.

Hvor mange af vores spillere har egentlig været overbevisende, de seneste år? Altså i længere tid af gangen. Synes bestemt ikke at han har spillet sig af, hvis man ser tingene i et større perspektiv, hvor vi -som hold- har været alt andet end imponerende.

Nok om det, der er blevet taget en beslutning, på et professionelt grundlag, må man antage. Flo har vel heller ikke den samme lyst til at blive i klubben, med den behandling han har fået..


AndersRoma
998 indlæg.
d. 19. august 2021

Hahaha Pedro....


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 19. august 2021

Klamt move af Pedro


Romaneren
1506 indlæg.
d. 19. august 2021

Første spiller i 36 år, der skifter direkte!

For at være ærlig, så kan jeg ikke rigtig hidse mig op over, at Pedro skifter til Lazio. Han har været her i et år, kom ind som ældgammel på en fri transfer og er blevet kørt ud på et sidespor, fordi Mou ikke vil bruge ham. Alternativet er, at vi ville hænge på en 34-årig spiller i et år endnu, mens han hiver en fyrstelig løn. Det er sgu bedre bare at få ham ud af lønbudgettet, og hvis Sarri og Lazio vil bruge ham, så synes jeg faktisk bare, at de skal være velkomne. Pedro kan blive i den by, han kun har boet i i et år. Vi kan endda sikkert få et par millioner i bonus for ham, hvis dealen er strikket sammen på samme måde som Dzeko-aftalen. Videre!


C. Panucci
190 indlæg.
d. 19. august 2021

Jeg bliver altså mere og mere optimstisk omkring klubbens set-up.
Shomurodov ser mega skarp ud. Abraham er et kæmpe navn at hente ind.

Dzeko og hans kæmpe løn er væk. Pedro og hans kæmpe løn er væk. Florenzi og hans hyre er snart væk (hvis ikke han er tilpas i klubben, så er det jo fair at skifte)

Jeg tror stadig på, at Pinto nok skal få flyttet de sidste af gutterne også.

Newcastle skulle eftersigende være lune på en genforening med Santon og også være interesserede i Diawara, ligesom Brighton, som måske mangler en erstatning for Bissouma.

Fiorentina sælger Pezzella og skulle overveje Fazio som en løsning på kort sigt.
Pastore og Nzonzi skal Pinto nok få rykket væk - så er de jo altså heller ikke dårligere!

Zakaria nævnes stadig til midtbanen, ligesom Torreira nu er kommet på banen og ham vil Arsenal rigtig gerne af med (og personligt vil jeg vildt gerne have ham ind :) )



2

Sofus
3087 indlæg.
d. 19. august 2021

Fint at Lazio hjælper os med at komme af med noget af vores skrald. Det har altid været en losseplads derovre alligevel :)

Bliver spændende at se hvordan Pedro bliver modtaget til næste derby.

[Rettet af: Sofus - 19/08/2021 - 17:14]



Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 19. august 2021

Må også nok erkende, at jeg er minimum 99% ligeglad med Pedros skifte til Lazio. Godt at slippe af med ham, når han ikke var med i planerne(hvilket også er var godt).


Lad os for min skyld endelig skyde Santon og Diawara af. Førstnævnte virker altid super distræt og sidstnævnte ser altså generelt lidt tung ud, selvom der da også har været bedre præstationer.

Er det ikke altovervejende en god DM vi mangler nu?

[Rettet af: Crap_Bag - 19/08/2021 - 17:41]


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 20. august 2021

Juve vil angiveligt skille sig af med Weston McKennie, har intet kendskab til ham udover fm stats, som dog også er yderst fornuftige ift hvad vi mangler centralt. Og han er ven med vores egen Ryan Reynolds!

Nogen der har kendskab til ham? Kunne måske blive relevant, hvis Diawara bliver solgt.

Ellers er jeg også med på ideen om Torreira, skal da lige nævnes.

[Rettet af: Crap_Bag - 20/08/2021 - 20:33]


C. Panucci
190 indlæg.
d. 21. august 2021

Jeg er absolut ikke imponeret af Weston McKennie. Han er ikke bedre eller anderledes end det vi allerede har siddende. Og så er han jo ikke EU-borger. Vi har allerede Reynolds, Shomurodov, Smalling og Abraham.

Lucas Torreira er pt det bedste bud, synes jeg. Hvis der skal hentes ind, så skal det være kvalitet.

En anden note, så har Sheffield nu solgt Rasmdale til Arsenal. Sheffield mangler desperat en keeper og Olsen mangler desperat en klub, hvor han kan få fast spilletid op mod VM. Lur mig ;)


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 21. august 2021

Det opfatter jeg som et “måske”, mht McKennie;-)

Ift Torreira kunne jeg godt spekulere lidt i, om Arsenal ville være mindre villige til at sælge til os, nu hvor vi snuppede Abraham?

Håber du får ret i din forudsigelse om Olsen!


asroma87
3064 indlæg.
d. 21. august 2021

Så er Florenzi Milan spiller!

- Olsen er på vej til Sheffield United
- Coric er på vej til Zürich
- Bianda er på vej til Nancy

Så er der tilbage:

- Nzonzi
- Pastore
- Santon
- Fazio

Vi er da godt på vej men de sidste 4 er fandme nogle løn tunge spillere.

PS JA TAK herfra til Lucas Torreira - Lån med købs option!


Skytt0
1510 indlæg.
d. 21. august 2021

Trist at se ham i en AC Milan trøje - det rammer ens Roma hjerte, når ægte romerdrenge ryger til rivalerne!

Kan godt forstå hvis han ikke vil spille for klubben under den seneste tids udfordringer - især under Fonseca, men det gør alligevel ondt at se!

Når det så er sagt, så forstår jeg ikke at man igen vælger at udleje ham, med risiko for at han vender tilbage næste sæson, og igen bliver "dødvægt" for klubben - han bliver med alderen ikke lettere at slippe, så jeg håber, at når det nu endelig skal være et brud med ham, at man så får ham af skippet helt til næste sommer!



Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 23. august 2021

Mou skulle angiveligt have sagt nej tak til Torreira, til fordel for Denis Zakaria. Torreira er god, men Zakaria er måske-i endnu højere grad- den type midtbanespiller vi står og mangler?

Lander vi ham, så klager jeg virkelig ikke!

Men så skal Diawara ud..

Har fundet lidt nyt om Zakaria-situationen her.

Der bliver snakket om et prisleje omkring 15m €. Vel ikke helt urimeligt, hvis vi kan få frigjort midlerne, vel at mærke.

[Rettet af: Crap_Bag - 23/08/2021 - 17:46]


C. Panucci
190 indlæg.
d. 24. august 2021

Jeg er sgu stadig mere til Delaney eller Torreira, må jeg indrømme. Især når Diawara ikke er skibet afsted endnu.
Delaney er prisbillig, han er knald dygtig, han er rolig og han er rutineret. Nå ja, og dansk ;)

Torreira er en vanvittig kriger. Mexes på midtbanen om man vil. Og vel det tætteste vi kommer på De Rossi lige pt.

Jeg vil altså rigtig gerne, at klubben får sendt de sidste tunge drenge ud af døren, før vi kaste alt for mange euro ud på markedet...

Hvis vi skal have en kriger, så skal det være Torreira.
Hvis vi skal have en hjerne, så skal det være Delaney.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 24. august 2021

Torreira er så godt som Fiorentina-spiller, så ham bliver det efter alt at dømme ikke.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 24. august 2021

Og Denaley skal til lægetjek i Sevilla..

Sandra Berge er også blevet nævnt, masser af fysik, men han mangler måske lidt dynamik, ift hvad vi har brug for.

Men ja, der skal nogen væk først, før vores spekulationer for alvor bliver relevante.

[Rettet af: Crap_Bag - 24/08/2021 - 22:13]


asroma87
3064 indlæg.
d. 25. august 2021

Problemet pt er at Fazio, Nzonzi, Olsen, Santon, Pastore afviser alle tilbud de får, fordi de får så god en løn i Roma og det kan de klubber som byder på den ikke matche.

Så skider de bare på alt andet og vil bare blive i klubben og rådne op...

- Fazio har kontrakt udløb 2022
- Nzonzi har kontrakt udløb 2022
- Olsen har kontrakt udløb 2023
- Santon har kontrakt udløb 2022
- Pastore har kontrakt udløbt 2023

Så vi hænger på den 1 til 2 år endnu! Det må også være en af Monchis mest hjernedøde handler, at give Javier Pastore en 5 årig kontrakt. Han har været godt blæst, da han fandt på det!


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 25. august 2021

Ja, det er absurd surt! Virker ellers til, at klubben har løftet sin tiltrækningskraft, efter Mou er kommet til.

Vi skulle være interesserede i Loftus Cheek og Douglas Louiz.



Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 27. august 2021

Der bliver snakket om, at Real vil hente Borja hjem, for at udleje ham til en anden klub. Det ville vel ikke være helt dumt, alt efter hvor meget af hans løn vi betaler?

Spiller vi kun med én decideret angriber under Mou, så er vi vidst rigeligt godt dækket ind.


59971Cools
686 indlæg.
d. 27. august 2021

Tjaeh, undre mig lidt, synes han præsterede rigtig pænt i sidste sæson, især spilletiden og tilliden (kun 2. angibrer), tager i betragtning.
MEN man har brugt MANGE penge på Tammy, så han skal selvfølgelig have tillid fra dag 1 (og også vist lovende takter). Shomu ved jeg ikke helt med, han har jo gjort det fint her i optakten mv. men hvis vi spiller med 1 angriber forstår jeg ikke helt man har brugt, hvad ca. 20 mEUR, på ham så hellere køre Tammy og Borja som 2. valg og have brugt de 20 mEUR på xhaka og lign. / højreback...


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 28. august 2021

Det kommer lidt til at se ud som om, at Abraham endnu ikke var inde i overvejelserne, da man landede Shomurodov.

Abraham, Borja og så Zaniolo som evt 3. angriber, så havde vi været fint dækket ind og kunne have brugt pengene andetsteds, som du skriver cools.

Synes nu også, når det er sagt, at Shumodurov ser ud til at have mere at byde på end Borja, selvom det er for tidligt at drage en endelig konklusion..


Arsi
682 indlæg.
d. 29. august 2021

Koopmeiners til Atalanta for 14 mio €.

Forstår slet ikke vi ikke er med her. Vi har skud Diawara afsted og så luk aftalen med Koopmeiners asap!


Skytt0
1510 indlæg.
d. 29. august 2021

Hvis det viser sig at vi henter Zakaria istedet for, så kan jeg godt forstå vi ikke går efter at lave et Scoop for Koop!


Arsi
682 indlæg.
d. 29. august 2021

Jeg må indrømme at jeg slet ikke kender Zakaria godt nok, men har kun hørt riiigtig meget positivt om Kooperen. Han skulle være vildt dygtig!



asroma87
3064 indlæg.
d. 29. august 2021

Scoop for Koop....genialt!! Nu vil jeg også have Koop, kun så jeg kan sige til mine venner, ¨det var noget af et scoop for koop vi gjorde¨


napstah
272 indlæg.
d. 30. august 2021

Tolisso nævnes til midtbanen. Ham gad jeg satme godt have inde på midten sammen med Veretout


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 30. august 2021

Synes der, ud over de gode handler vi allerede har lavet, har været nogle rigtigt stærke navne oppe og vende, hen over sommeren. Man sidder næsten ligefrem og bliver lidt små-irriteret på Pastore, Nzonzi mfl. -så skrid dog, så vi kan fuldende vores trup, nu hvor chancen i dén grad byder sig!

Nå ja, det er naturligvis ikke deres skyld, men shit nogle gode tilbud vi misser pt. Tolisso, som napstah nævner, er vi blevet tilbudt for 10m€. Et godt tilbud, især hvis han kunne holde sig fri af alt for mange skader..


ASRMichael
368 indlæg.
d. 30. august 2021

Så røg Pastore! Yes mand ;)


napstah
272 indlæg.
d. 30. august 2021

Vigtigt med Pastore, men gad vide hvad det har kostet :)


asroma87
3064 indlæg.
d. 30. august 2021

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/skadesplagede-pastors-ophaever-med-roma

Så mangler vi bare:
- Olsen
- Nzonzi
- Santon
- Fazio

Pastore trak dog den højeste løn af dem alle! Dejlig nyhed, som giver håb for fremtiden!

Forza Roma!!!

[Rettet af: asroma87 - 30/08/2021 - 21:13]



Romaneren
1506 indlæg.
d. 30. august 2021

Ses Pastore!!! Ærgerligt, at skader fik det bedste af ham - han har jo sådan set spillet okay de 3-4 gange, han har været på banen for os i løbet af sin karriere…. Håber oprydningen fortsætter op mod vinduets lukning, og at vi i hvert fald får Nzonzi og hans fyrstelige hyre ud af butikken, også. Jeg er næsten ligeglad med, hvad det måtte koste at få Nzonzi opsagt, bare det bliver gjort. Lidt ligesom med Pastore - indse at det var en forfærdelig handel som vi aldrig får noget godt ud af, lær af det og kom videre, så det ikke sker igen.


asroma87
3064 indlæg.
d. 31. august 2021

Så løb Atalanta med Koop! Kunne være fedt at hente Tolisso eller Zakaria her inden vinduet lukker


Elzerbe
76 indlæg.
d. 31. august 2021

Der er godt nok stille i dag. Spændende om der kommer en god signing til midtbanen i de døende minutter!


asroma87
3064 indlæg.
d. 31. august 2021

Så vidt jeg kan læse på italienske medier, har Pinto meldt ud at Roma indadgående transfers er afsluttet. Og Pinto vil afholde pressemøde imorgen om transfer vinduet

Øv bøv


Skytt0
1510 indlæg.
d. 01. september 2021

Serge Aurier har lige ophævet med Tottenham.

Fri transfer - Ja tak!



1

asroma87
3064 indlæg.
d. 01. september 2021

Den er jeg også frisk på! Det må klart være vores backs, hvor vi er tyndest besat. Aurier på fri, 2 årig kontrakt med option på yderligere et år. Det ville være en god deal.

Så brændte vi også inde med Nzonzi, Santon og Fazio. Spillerne har afvist alle bud på dem. Totalt klam opførsel og vi er nok nød til nu at ophæve deres kontakter.

Her var Pastore da mand nok til at ophæve kontrakt efter gensidig aftale.

Den værste af spillerne synes jeg klart er Nzonzi! Ham hader jeg helt vildt! Tak for den Monchi



Romaneren
1506 indlæg.
d. 01. september 2021

I øvrigt en deal, der potentielt er mere interessant, end den lyder - vores unge kant-talent Ciervo på lån i Sampdoria. Det tror jeg potentielt kan vise sig at være en rigtig god idé, og kan han vise sit talent dér, så kan det være en rigtig spændende spiller at få tilbage om et år. Synes ikke det er så tit, at vi udlejer til Serie A-klubber - håber han slår igennem!



1

Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 05. september 2021

Ser ud til vi endelig slipper af med Nzonzi.

Edit: det blev så heller ikke til noget..

2.Edit: Det bliver måske alligevel til noget!

[Rettet af: Crap_Bag - 25/09/2021 - 22:08]


ASRMichael
368 indlæg.
d. 28. september 2021

Nzonzi på plads i Al Rayya :)!!


asroma87
3064 indlæg.
d. 28. september 2021

Fantastisk nyhed! Dårlig spiller og endnu værre person/menneske!

Dejligt at få ryddet ud i alle Monchis flops


Romaneren
1506 indlæg.
d. 29. september 2021

Nzonzi ude af lønbudgettet er en festdag værd.

Xhaka er i øvrigt ude i 3 måneder for Arsenal som følge af en knæskade, så måske held i uheld, at vi ikke fik ham til klubben i første omgang.


napstah
272 indlæg.
d. 30. september 2021

Fabrizio Romano skriver på instagram:

“Pellegrini will soon sign his new long term contract with Roma. Release clause into his current deal is €30m - Will be removed. “

Oh happy days



1


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 03. oktober 2021

Og så skulle kontraktforlængelsen med Pellegrino være faldet på plads!

Synes det trak en smule ud, så dejligt at få den lukket og bekræftet. Har han ikke også lige taget et step op i år?



1

59971Cools
686 indlæg.
d. 05. oktober 2021

Super stærkt at få lukket med ham - det er meget vigtigt!

Er der kommet nyt ud om kontrakten, både løn men især om klausulen er helt væk, eller øget eller? :-)



1

asroma87
3064 indlæg.
d. 06. oktober 2021

Vi er ved at hente Denis Zakaria på fri :-)

De indledende samtaler skulle være i gang



1

Romaneren
1506 indlæg.
d. 09. oktober 2021

Min absolut vådeste drøm er, at man satte alt ind på at hente Brozovic på en fri transfer efter sæsonen. Synes han er absolut topklasse, men en ret undervurderet spiller. Han ville være den vildeste tilføjelse. Men der er ikke nævnt nogen rygter om Roma i forbindelse med ham overhovedet. Til gengæld kigger Milan og Barca den vej.


Skytt0
1510 indlæg.
d. 03. november 2021

Der render en Tagliafico rundt i Ajax i øjeblikket, som ikke får særlig meget spilletid. Han har kontraktudløb til sommeren 2023, og kunne muligvis være billig at hente til næste sommer. Godt nok er han lige fyldt 29, men tænker godt han kunne holde 4-5 sæsoner, hvis han undgår skader!

Hvad tænker i?

Han var jo helt igennem vanvittig for 2-3 sæsoner siden i Ajax


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. november 2021

https://football-italia.net/roma-close-on-dalot-deal-with-man-utd/

Diego Dalot tæt på



C. Panucci
190 indlæg.
d. 14. november 2021

Jeg er altså stadig 100% optimist.

Vi står snart overfor første transfervindue i nyere tid, hvor vi ikke "kun" skal fokusere på truppens dødvægt, men rent faktisk kan tillade os at handle ind efter projektet. I sommer kunne vi jo kun nå lige at lukke huller.

Diogo Dalot lyder til at være på vej, så den hedder Dalot og Karsdorp på højre back. Super, i min øjne. Han gjorde det fænomenalt i Porto og til mere end godkendt i Milan.

Lur mig, om ikke der nok skal komme en ind til midtbanen også og måske en til forsvaret.

Jeg synes, der snakkes om nogle interessante handler, som både kan gavne klub bens unge spilelre så som Villar og Kumbulla, samtidig med, at vi kan få lidt rutine tilført.


Giamannu
1 indlæg.
d. 14. november 2021

Hi everyone,
firstable, I really apologize for posting this question in the Transfers section, but i've saw that its the most recent one, where all are writing, so i decided to write here.
I'm Giacomo, from Roma, i have a Curva Sud pass since 2015, but I will be in copenaghen from 18/11 to 22/11, hosted by a friend of mine who study there. I would really like to join Roma club Denmark to watch Genoa-Roma (is 21/11 if i'm right), but I didnt find a place (bar, pub or whatever) where you meet to see Roma. I wrote an email to farfar bodega, but they still didnt answered me.
Once again, sorry for posting in the wrong section, but I didnt find any other social page of Roma club Denmark (facebook or instagram)
Hope to hear your news soon,
SEMPRE FORZA ROMA,
Giacomo Mannucci



4

DeRossi16
515 indlæg.
d. 14. december 2021

Et bytte imellem Villar og Arthur.. hvis det virkelig sker, så er jeg meget tilfreds med Pintos ageren.

Lige den dynamiske midtbane vi mangler


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 15. december 2021

Om jeg dog begriber, hvordan vi kunne lykkes med at få så lidt ud af Schick. Det er sgu lidt af en præstation..

Håber egentlig bare, at Villar får den chance jeg mener, han fortjener. Det ser dog ud til, at man langsomt men sikkert får det værste ud af ham også.

Hvem var det nu Mou heller ikke kunne bruge? Salah? De Brynje? Ikke for at sammenligne Villar med dem, men giv nu knægten en chance!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 20. december 2021

Vi er i dialog med Atalanta om Remo Freuler
Suk herfra


asromadk
3631 indlæg.
d. 20. december 2021

Så konkret er den vist ikke endnu. Der har eftersigende været en føler ude, da han har kontraktudløb.

Men Atalanta menes ikke at ville lade ham gå før tid for mindre end hele 15 mio euro. Alle umeldinger har været at man ikke rigtig kan/skal bruge penge til januar, men låne.

Freuler ville ikke være den værste at gå ind, men man har forhåbentlig lige is i maven ift. at bruge penge på ham. Fornuftig fri transfer, vil jeg mene. Men henter man ham ind på lån til januar med købsobligation på 10-15 mio euro, så er man igen i gang med at ødsle penge bort unødvendigt.






Romaneren
1506 indlæg.
d. 20. december 2021

Freuler er god! Men rent principielt - hvis man har 10 mio euro at kaste efter ham, så ville jeg ikke forstå, at man ikke bare kyler de penge oveni Zakarias løn og lander ham på en fri transfer, hvis det nu alligevel er ham, vi rigtigt vil have.


asromadk
3631 indlæg.
d. 27. december 2021

Maitland-Niles tæt på. Lån med mulighed for køb (præcis prise for at købe, er vist lige sidste detalje der mangler). Mangiante melder den næsten done deal.

Fint for mig, man har flere gange meldt ud at man kommer til at spendere tæt på ingen penge i januar - så det er jo de her låneaftaler, som kan komme på tale. Kender ikke det store til ham, men er vel fin backup + Mourinho ved vel hvad man laver her.


asroma87
3064 indlæg.
d. 27. december 2021

Maitland-Niles vil være en kanon backup. Stadig kun 24 år og mulighed for at udvikle sig.

Fin konkurrent til den højre back / højre wingback

Lån med købs option er ideelt for alle.

Så mangler vi bare en hurtig dynamisk central midt, i stedet for Captain Slow aka Cristante


asromadk
3631 indlæg.
d. 27. december 2021

Ja, tænker også det er as good as it gets lige nu.
750.000 for lån og 10 mio euro option to buy. Det er vel okay, man er tyndt besat når nu Reynolds virker til at have minus i bogen hos Mou.


asroma87
3064 indlæg.
d. 29. december 2021

https://football-italia.net/roma-extend-deals-with-young-talents-send-calafiori-to-cagliari/


Ancelotti
102 indlæg.
d. 31. december 2021

Inter vil bytte Vecino med Villar?
Hva synes I med denne handel?



Kelevra
1260 indlæg.
d. 01. januar 2022

Det kan jeg ikke rigtig se idéen i fra Romas side.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 01. januar 2022

Som jeg har skrevet flere gange efterhånden, så forstår jeg ikke, hvorfor han ikke har fået en ordentlig chance. Frygter lidt, at vi laver en “Schick” på ham.

Dog kan man argumentere for, at vi nok har mere behov for en spiller med Vecinos egenskaber. Cristante og Veretout kan ikke for alvor udfylde den rolle som ankermand, som vi godt kunne bruge, for at styrke balancen på holdet. Diawara og Darboe er simpelthen ikke gode nok. Villars kvaliteter ligger mere i det offensive aspekt. Og så er der jo aldersforskellen..

Kunne altså godt se noget fornuft i at hente Vecino, men så meget hellere, at vi afskibede Diawara, selvom det nok bliver svært.

[Rettet af: Crap_Bag - 01/01/2022 - 14:08]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 01. januar 2022

Ser ud til vi igen misser at hente en spiller i Arsenal


Thinggaard
161 indlæg.
d. 02. januar 2022

Selvom jeg gerne så tilføjelser til truppen i dette vindue, så vil jeg næsten hellere have, at vi rydder op, og holder på dem vi skal have med i fremtiden. Vi har ikke brug for mere fyld og bredde. Vi har brug for færre skader og stabilitet. Skal der hentes ind, så skal det være direkte tilføjelser til de bedste 11.



1

DanieleTotti
790 indlæg.
d. 03. januar 2022

Der er vel ingen tvivl om at vi skal have en backup til højrebacken. Karsdorp kan ikke spille alle kampe på fuldt niveau hele sæsonen, og Mancini/Ibanez eller hvad ellers er heller ikke bæredygtigt i længden. Og så har den første halvsæson vel vist, at der mangler en midtbanemand med defensivt fokus. Hverken Veretout eller Cristante har de kvaliteter der kræves af Mourinhos taktik på den position.

Og derudover vil det naturligvis også være godt at få ryddet op. Diawara synes ikke at være stabil nok, Villar har ikke mentaliteten til Mourinho som træner - måske det kan være indikation på at han ikke er klar til topfodbold? Fazio og Santon....


asroma87
3064 indlæg.
d. 03. januar 2022

Altså hvis vi kan hente Maitland-Niles og Ndombele - evt. på lån med købs option eller lån og så bliver handlen permanent ved for eksempel 20 spillede kampe. Så er jeg meget glad.

Men det ligner Arsenal er pisse irriterende igen og Maitland-Niels handlen er gået i hårdknude.

Santon og Fazio burde vel bare sælges for 0 kroner eller få deres kontrakter ophævet dags dato. De optager jo en enorm løn, som kan bruges på nye spillere.



asroma87
3064 indlæg.
d. 04. januar 2022

Så er Maitland-Niles på vej! Et rent lån meldes der om. Klubberne kunne ikke blive enige åbenbart om priser osv osv

Maitland-Niles skulle have været inde og bede Arteta direkte om at komme afsted.

Arsenal viser sit klamme ansigt endnu engang og spiller hård hund. I men verden burde man bare sige skrid af helvedes til.
Nu ender vi nok i en Smalling situation, hvor Niles spiller rigtig godt og så vil Arsenal have 30 mio euro for ham til sommer! Jeg er sgu godt træt af de engelske klubber og deres endeløse arrogance! Manden spiller jo aldrig alligvel


asromadk
3631 indlæg.
d. 04. januar 2022

Amatøragtigt.
Hellere en lidt for høj OPTION TO BUY klausul, end ingen klausul. Så går næsten ud fra, at Arsenal kun ville være med på en obligation to buy ting.

Sådan et rigtigt Roma-move, at spille ham varm som med Smalling og så sidde i saksen til sommer. Smukt. og lidt håbløst, at bygge en trup op af spillere som man ikke ejer.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 05. januar 2022

Tænker de fleste herinde er bekendte med “chiesaditotti.com”?

Der er meget interessant transfer-snak pt, især hvis man scroller ned til forum debatten, under de respektive nyheder. Særligt brugeren “The Pink Table!”, deler noget saftigt insiderviden derinde.


asroma87
3064 indlæg.
d. 07. januar 2022

Så er Maitland-Niles Roma spiller!

Næste spiller som meldes næsten som done deal er Sérgio Oliveira fra Porto. Nogen som kender ham?

2 gode tilføjelser.

Så skal vi bare af med:

- Mayoral
- Fazio
- Santon
- Diawara
- Villar
- Reynolds

Og Calafiori skal lejes ud

Og til sommer gælder det så også

- Florenzi (havde ellers gerne set Rick ko lort røg væk i stedet)
- Under
- Pau Lopez
- Ante Coric
- Robin Olsen
- Justin Kluivert
- William Bianda

HELD OG LYKKE TIL PINTO OG CO.



1

Skytt0
1510 indlæg.
d. 07. januar 2022

S.O. er en virkelig dygtig offensiv spiller, med 13 A-landskampe for Portugal.

20 mål i 48 kampe i sidste sæson som midtbanespiller må siges at være imponereden!

Men jeg slår personligt koldt vand i blodet, indtil vi ser ham i aktion, og så håber jeg virkelig vi lander en defensiv midtbanespiller!


Skytt0
1510 indlæg.
d. 07. januar 2022

Tilgengæld forstår jeg ikke, hvordan Fiorentina kan hente så gode spillere som vi ikke kan:

- Torreira (lån)
- Nico Gonzalez
- Odriozola (lån)
- Ikone

Nu er der tale om, at de er tæt på at hente Isco til klubben!

Hvis vi kunne lave lignende signings, ville vi ligge i top 4 nu



AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. januar 2022

HAHAH jeg ved sku ikke om det er små hjerne - små fornøjelser men jeg er simpelthen vild med det nye Nickname til Karsdrop:
Rick ko lort

Sku lidt ærgerligt han har karantæne på søndag :D


asroma87
3064 indlæg.
d. 07. januar 2022

Hahaha det var er genialt øjeblik! Rick Ko Lort længe leve

Ps - Pau er officielt Marseille spiller

https://football-italia.net/pau-lopez-will-permanently-join-marseille-following-loan-deal-clause/

Vi får 12 mio euro til næste sæsons transfer budget! Fedt fedt fedt



1

Skytt0
1510 indlæg.
d. 08. januar 2022

Nu er Martin Braithwaite på radaren!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 08. januar 2022

Lidt for bred radar vi kører med….

Sergio Olivera er på bænken for Porto så mon ikke vi lander ham i næste uge
Kender intet til ham

Hent Kostic i Frankfurt



1

[Rettet af: Tottithorsen - 08/01/2022 - 18:53]


totti er gud
1115 indlæg.
d. 11. januar 2022

1: Artur i juve til at styre spillet mellem forsvar og midtbane/angreb kunne være lækkert nu de ikke bruger ham ret meget.... eller en anden boldsikker spiller måske et er olivera ? hvem der skal væk er så op til Mou


2: en forsvars spiller der kan spille med ro i det opbyggende spil (Nico Schlotterbeck Freiburg) så kan man sende kambulla vider.

dejligt at se Maitland-Niles også er rolig med bolden..

Forza Roma.


asroma87
3064 indlæg.
d. 11. januar 2022

Sergio Oliveira er næsten done deal. Han kunne allerede ankomme idag til lægetjek

Dejligt vi i det mindste kan hente nogle spillere.

AMN og Sergio Oliveira giver da noget konkurrence og så må jeg indrømme at jeg virkelig savner et friskt pust til den midtbane. Det håber jeg at Sergio er



1


TheGladiator
230 indlæg.
d. 11. januar 2022

Helt enig! Midtbanen er også den position jeg virkelig har savnet noget fornyelse eller noget andet! Synes måske bare ikke vi får skaffet den hårdtarbejdende ankermand som sætter sig igennem på 6’er positionen. Iøvrigt er det skønt vi henter en moden spiller på 29 fremfor en på 18 :)

Håber virkelig de nye tilføjelser skubber cristante væk fra startopstillingen!


TheGladiator
230 indlæg.
d. 11. januar 2022

Helt enig! Midtbanen er også den position jeg virkelig har savnet noget fornyelse eller noget andet! Synes måske bare ikke vi får skaffet den hårdtarbejdende ankermand som sætter sig igennem på 6’er positionen. Iøvrigt er det skønt vi henter en moden spiller på 29 fremfor en på 18 :)

Håber virkelig de nye tilføjelser skubber cristante væk fra startopstillingen!


asroma87
3064 indlæg.
d. 11. januar 2022

Villar tæt på Getafe


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 11. januar 2022

Helt bestemt fantastisk at få noget rutine ind på midtbanepositionen. Men vi får ikke hentet den defensive midtbanespiller i Oliveira - måske der arbejdes på at hente yderligere en? Ellers ville det måske være fint at prøve Mancini af på den position igen, hvis vi fortsætter med at spille 4-2-3-1. Fonseca havde held med det et par kampe. Det giver naturligvis en manglende 4. mand i det centrale forsvar..


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 11. januar 2022

Helt bestemt fantastisk at få noget rutine ind på midtbanepositionen. Men vi får ikke hentet den defensive midtbanespiller i Oliveira - måske der arbejdes på at hente yderligere en? Ellers ville det måske være fint at prøve Mancini af på den position igen, hvis vi fortsætter med at spille 4-2-3-1. Fonseca havde held med det et par kampe. Det giver naturligvis en manglende 4. mand i det centrale forsvar..


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 11. januar 2022

Mourinho vil gerne hente Ndombele i Tottenham. Ved ikke hvilken position han spiller. Hvorfor henter vk ikke Allan i Everton? Eller Dominquez i Bologna

[Rettet af: Tottithorsen - 11/01/2022 - 22:39]



TheGladiator
230 indlæg.
d. 12. januar 2022

Ndombele giver ingen mening, rygterne går på tottenham vil have zaniolo eller pellegrini i bytte, Glem det! Ndombele er vel heller ikke 6'er? tror han er mere offensiv, men kender ham ikke rigtig

Allan eller dominguez ville være lækkert, men vi handler sikkert fra PL :)

[Rettet af: TheGladiator - 12/01/2022 - 09:00]


asroma87
3064 indlæg.
d. 12. januar 2022

Ndombele er 8 eller 10

Tror ikke vi henter flere midtbane folk nu

Der er dog rygter om Kumbulla til Fiorentina og at vi så henter Sokratis ind (tidligere Arsenal)

Så hellere Kumbulla plus penge for Nikola Milinkovic


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 12. januar 2022

SO er landet og på vej til lægetjek

Nu er Sergio officielt Roma spiller. Spændende om han starter inde på søndag

[Rettet af: Tottithorsen - 12/01/2022 - 21:25]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 15. januar 2022

Kan vi ikke spørge Saul om han vil væk fra Chelsea?


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 16. januar 2022

Robin Olsens lejeaftale med Sheffield er på nippet til at blive annulleret til fordel for en permanent aftale med Aston Villa. Et skifte af Diawara afhængig af Wass' transfer til Atl. Madrid skulle være næsten på plads med Valencia.

Hvor vildt ville det ikke være hvis de også forsvandt og næsten alt det skrald Monchi hentede er flippet på to transfervinduer af Pinto?



1

asroma87
3064 indlæg.
d. 16. januar 2022

Haha ja det ser bedre og bedre ud! Så burde man sku også bare ophæve Fazios og Santos kontrakter en gang for alle! Har de ikke kontrakt udløb til sommer?



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 17. januar 2022

Er lidt bekymret hvis Abraham går i stykker - så har vi kun Felix og Shumorudov
Det er ikke Top10 værdigt!

Vores Uzbekiske ven ser godt nok sløj ud


Romaneren
1506 indlæg.
d. 17. januar 2022

Kom så med Wass til Atlético, så vi kan komme af med Diawara - Wass-delen ser i hvert fald ud til at være meget tæt på.

Shomurodov er en fin backup til Tammy, synes jeg. Han har været sløj i de seneste to, hvor han er kommet ind i stedet for Gyan på kanten, men som et stort, centralt lokum a la Tammy tror jeg faktisk, han er fin. Ville hellere se, at ElSha og Carles var dem, man skiftede ind på kanten, end Eldor.


asroma87
3064 indlæg.
d. 18. januar 2022

Så er Robin O på plads i Villa!

Så er vi næsten kommet af med tosse Monchis 3 mest hjernedøde indkøb

- Pastore
- Nzonzi
- Olsen

Prøv seriøst lige at se den her liste over komplet sindssyge handler den mand lavede:

http://giallorossiyorkshire.com/features/ranking-every-signing-monchi-made-at-roma/

Hahahahaha hold da kæft mand! Mange havde jeg glemt



1

napstah
272 indlæg.
d. 18. januar 2022

Så er Robin O på plads i Villa!

Dog kun på en leje aftale med købs option, ikk? Men lækkert!


asroma87
3064 indlæg.
d. 18. januar 2022

Jo men de betaler hele hans løn i perioden


asroma87
3064 indlæg.
d. 24. januar 2022

Nogen der aner hvad der skete med Denis Zakaria? Han er da også kontrakt fri til sommer?



totti er gud
1115 indlæg.
d. 25. januar 2022

Ever Banega er på tale til Roma, sikkert en billig løsning meeeeeen 33 år

så gerne vi snuppede Arthur i Juve. men han har contrakt til 2025


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 25. januar 2022

Juve henter Vlahovic av av


asromadk
3631 indlæg.
d. 26. januar 2022

Ham her Mate hentes ind, til Primavera først og fremmest, må man gå ud fra. Altid svært at bedømme de her unge spillere, men synes han ser OK spæændende ud. God fysisk og coolness over sig, selvom at det jo hurtigt kan være fordi han bare har været dét bedre end de andre altid.


59971Cools
686 indlæg.
d. 26. januar 2022

Ever Banega, det er der ingen grund til. Nu må vi også indstille os på vi er en i opbygningssæson, så skal vi ikke hente en ældre spiller ind som ikke lige virker til at være en Ronaldo (mht. alder og kvaliteten).

Når jeg ser på hvad vi har til start 11'ere, er det faktisk OK synes jeg.

Angreb: Tammy, Zaniolo
Midt: LP7, Sergio, Mikhi (Veretout - afhængigt af mere defensiv behov)
Wingbacks: Spina & Maitland Niles
CB: Smalling, Mancini, Ibanez
MM: Patricio

Nævneværdie Reserver:
Angreb: Felix, SES, Shomurodov, Peres - Felix spændende nok, og SES/Shomu ok reserver. Ikke prangende men fine til bænken.
Midt - Christante, og ellers ikke meget af kvalitet. Et par unge mv.
Wing: Karsdorp, Vina, er vel OK som reserver, men ikke mere.
CB: Kumbulla.

Som jeg ser det ville en super stærk HB stadig pynte.
Og ellers mangler vi kvalitet til Midt + CB - der er ikke mange at rykke på. Super vi fik Sergio ind dog!
Zaniolo skal have muligheden for at komme godt tilbage, og ellers kan Mikhi også komme længere frem og overtage den.

Så ja de 3 positioner synes jeg stadig vi mangler 3 kvalitetsspillere.


asroma87
3064 indlæg.
d. 26. januar 2022

Jeg tror ikke vi finder bedre HB end Niles og Karsdorp.

Til central midt synes jeg stadig Denis Zakaria burde overvejes. Han har kontrakt udløb til sommer.

Jeg synes personligt at der skal købes en verdensklasse central forsvar!

Her tænker jeg navne som Rudiger, Niklas Sule som også har kontrakt udløb til sommer.

Nå lige off topic:
- Gosens ryger til Inter
- Vlahovic til Juve

Sindssygt gode køb desværre!


asroma87
3064 indlæg.
d. 27. januar 2022

https://football-italia.net/mourinho-hopes-for-late-xhaka-deal-in-january/

Hvad sker der her????



Ancelotti
102 indlæg.
d. 27. januar 2022

asroma87 Der er nul chance for at Rüdiger
kommer tilbage til Roma


ASRMichael
368 indlæg.
d. 28. januar 2022

Denis Zakaria har umiddelbart skiftet sin agent ud med Hasan Cetinkaya.
Hasan Cetinkaya er også Robin Olsens agent og han er derfor ikke så vild med at forhandle med Roma, så jeg tror ikke Zakaria kommer til Roma desværre.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 28. januar 2022

Håber så meget, at vi formår at skille os af med Diawara inden vinduet lukker! Der skulle være oprigtig interesse fra Valencia nu, og Diawara vil gerne afsted til dem. Gogogo!


asroma87
3064 indlæg.
d. 28. januar 2022

Fazio ryger også afsted nu

Så skal Santon også bare kyles ud af klubben


Romaneren
1506 indlæg.
d. 29. januar 2022

Virker desværre som om, at Santon har besluttet sig for at blive hængende til den bitre ende - han afslår alt, hvad han bliver tilbudt.

Rigtig godt endelig at få Fazio ud og spare hans løn.

Vores unge Ciervo, der var på lån i Samp, er skiftet permanent til Sassuolo nu - lidt overraskende/skuffende meldes der ikke om tilbagekøbsklausul, men derimod om videresalgsklausul.


asroma87
3064 indlæg.
d. 29. januar 2022

Så burde man jo ophæve Santons kontrakt



asroma87
3064 indlæg.
d. 29. januar 2022

Så burde man jo ophæve Santons kontrakt


asroma87
3064 indlæg.
d. 30. januar 2022

Ser ikke ud til At vi kommer af med Santon eller Diawara. Diawara afviser bare alle klubber og tilbud.

Hold da kæft, hvor har vi brændt inde med mange lorte spillere! Det helt vildt

Det er resultatet af en lang årrække med virkelig dårlige indkøb

I det mindste er Fazio så røget til Salernitana


59971Cools
686 indlæg.
d. 31. januar 2022

Ingen spændende rygter/handler her på D-day?
Zakaria desværre til Juve også...


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31. januar 2022

Vi har hentet Calvarese ;)))


Sofus
3087 indlæg.
d. 31. januar 2022

Signingen af Calvarese viser også at vi endnu engang er et skridt bag Juve. Hvorfor køber vi først en dommer når han har stoppet karrieren???



1

Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 02. februar 2022

Vi er meget sårbare på VB nu hvor Calafiori er lejet ud til Genoa. Mystisk vindue



Kelevra
1260 indlæg.
d. 07. februar 2022

Er Spinazzola ikke ved at være klar igen?


asroma87
3064 indlæg.
d. 07. februar 2022

Desværre ikke. Mener jeg læste at det tager længere tid end først forventet

Måske han først er klar til næste sæson mener jeg, at jeg læste :-(


ASRMichael
368 indlæg.
d. 08. februar 2022

Vildt det har været så langt under vejs... var de første meldinger ikke at han skulle være klar igen i november??

Off topic: Fazio skulle bruge 12 minutter på at begå et straffe i Salernitana trøjen :)! Hvis I ikke har set kampen kan den ses på blot 30 minutter hvor I vil se 2 VILDE frisparksmål af Simone Verdi og en dommer der skal stå at vente 2 gange 20 minutter på at få af vide at han skal ud at se VAR skærmen for at bedømme om der er straffe eller ej hvilket tager ham selv 20 sekunder...


Romaneren
1506 indlæg.
d. 28. februar 2022

Så er der rygter om, at vi tracker AC på en fri transfer… Ville være den største stiv diller-signing - ville snildt kunne undvære Ibañez for AC, hvis det var dét, der skulle til. Omend jeg ville synes at AC, Ibanez, Mancini og Kumbulla ville være fantastiske at have som de fire muligheder til en forsvarskæde med to midterforsvarere.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 01. marts 2022

En boldspillene forsvarsspiller ville være fremragende men AC vælger næppe Roma foran Bayern, Barcelona mv. ;)


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 13. marts 2022

Vi skulle angiveligt være tæt på at skrive kontrakt med Mile Svilar på fri transfer. Svilar er førsteholdsmålmand for Benficas B-hold, men har tidligere fået ros af Mourinho i sin debut mod Manchester United i Champions League. Må være ny reservemålmand med Patricio som førstevalg næste sæson..

Maitland-Niles' præstationer har åbenbart allerede overbevist ledelsen om hans fremtid. Han er så ringe som han ser ud, og det skulle allerede nu være bestemt at han returnerer til London.



1


asroma87
3064 indlæg.
d. 16. marts 2022

Benfica har jo leveret Jan Oblak og Ederson

Er Mile Svilar den nye Oblak eller Ederson? Jeg tvivler på det


TheGladiator
230 indlæg.
d. 19. marts 2022

Øv... Juventus ser ud til at hente rudiger på en fri transfer... ville ønske han havde lidt klubfølelse og kom til Rom i stedet... suk


Kelevra
1260 indlæg.
d. 19. marts 2022

Har Roma overhovedet vist interesse i ham?
Og han må også synes at det nuværende hold er væsentligt dårligere end det han forlod i sin tid.


Skytt0
1510 indlæg.
d. 21. marts 2022

Juve vil meget gerne have Zaniolo som erstaning for Dybala, der forlader Juve til sommer.

På sin vis ville det være mega ærgeligt at miste Zaniolo (og faktisk uacceptabelt at sælge ham til Juve - gud forbyde det)!

Omend jeg tror det vil styrke holdet. Han er den på holdet med mest X-factor, men er også ekstremt ego præget i sti spil.

Så hvis vi skal af med ham, skal det være for en kæmpe pose penge (og ikke til andre italienske klubber - omend jeg godt kunne forestille mig at han ryger til Juve) - jeg tror det vil gavne holdet, men klassen vil blive savnet!


totti er gud
1115 indlæg.
d. 23. marts 2022

Dybale og Artur og Nico Schlotterbeck til sommer

[Rettet af: totti er gud - 26/03/2022 - 12:06]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 23. marts 2022

Og Kean - tror desværre at Abraham er retur til England når den nye sæson starter



Aldair
65 indlæg.
d. 23. marts 2022

Dybala på en fri transfer? Ideen om en gratis stjerne fra Juventus og en muligt samspil med Abraham er forjættende. Men jeg har aldrig kunnet li' ham, og jeg tænker, at der er en grund til, at Juve vælger at lade ham gå på en fri transfer. Jeg tror ikke, det kommer til at fungere. Tak, men nej tak herfra.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 28. marts 2022

Det svirrer godt nok med rygter om Tammy her for tiden - specielt fra ManU og Tottenham... Og et astronomisk bud som 100 mio euro nævnes. Jeg tror ikke selv på det, men HVIS det nu er sandt, så er det dælme en svær situation - sælg klubbens topscorer 100 mio euro , eller behold ham i et år, hvorefter Chelsea køber ham tilbage for 80 mio euro, hvis han fortsætter den gode form...


ASRMichael
368 indlæg.
d. 30. marts 2022

Hvad er status på Spina?? Hvis det er helt galt med ham, så burde vi da gå efter at hente Mæhle?? Han er ude i kulden i Atalanta og med det niveau han har på landsholdet, så kunne det virkelig være fedt at se ham i Roma :) Kan godt være jeg har de farvede briller på.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 30. marts 2022

Er helt enig ift. Mæhle. Kæmpe aktiv - ham så jeg gerne i Roma


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 30. marts 2022

Udrensningen ser ud til at fortsætte til sommer. Smalling, Mhiki, Oliveira, Pellegrini, Patricio, Spinazzola, Abraham er inde i varmen og skal ikke sælges. Herudover skulle Bove også have overbevist Mourinho med stærk velvilje, mens Zalewski formentligt også er rimelig sikker på en sæson mere i Rom på førsteholdet.

Zaniolo skulle ikke være en toppriotet længere, mens det ser ud til at midtbanen får den største overhaling. Det må siges at være tiltrængt for den har godt nok set svagelig ud.

Samtidig bliver det vel også første test på at se hvor engagerede Friedkins er i klubben. Er det Mourinhos liste over spillerne der skal blive, må vi håbe at de kvitterer med at de også gør det..

Rygterne om tilføjelser er mange, men de sidste to transfervinduers rygter skød helt ved siden af, så de er ikke mange femører værd, med mindre de kommer direkte fra koens mund.


Kelevra
1260 indlæg.
d. 01. april 2022

Klubben skulle eftersigende være interesserede i Gonçalo Guedes, venstrefløj fra Valencia. Nuværende kontrakt udløber juni 2023.

Valencia skulle være interesserede i Carles Perez, som de ifølge rygterne uden held forsøgte at hente i januar. Klubben håber at bruge Perez i en handlen for Gonçalo Guedes.

13 mål og 5 assists i 33 kampe, denne sæson.

Hvad siger I til det?



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 20. april 2022

Hvad siger i til Matic til Roma?


asromadk
3631 indlæg.
d. 20. april 2022

Den er vel mere eller mindre sikker - der mangler måske stadig en underskrift, men det handler nok snarere om at Matic venter på at få et endelig GO fra Mourinho om, at han ikke er på vej væk.

Matic er i min optik god at få ind. Har aldrig forstået al den hate der har været på ham - selvfølgelig er alderen en faktor, men det er (var) jo en spiller fra hylde 1 på hans plads - hvis man ikke erkender det, så forstår man ikke fodbold som jeg ser det.

1) - alder, bør ikke være den store bekymring.
Han er stor set jævnaldrende med Mikhi, som jo beviser pt. at hvis man kommer fra hylde 1 (som jeg også mener Mihki gør grundlæggende, selvom hans storhedstid ligger tilbage i tiden) - så kan man altså godt bringe noget stabilitet og rutine ind på et Roma mandskab.

2) position
En anden faktor er, hvilken position man spiller. I min optik. Jo længere tilbage på banen, jo mindre kreativ spiller man er, jo længere holder man sku lidt længere. Jeg er ikke særlig bekymret over at have ældre spillere i maskinerummet - jeg er bekymret for at have dem i front. Mikhis opblomstring er jo også knyttet til den nye rolle længere tilbage i banen.

3) the right guy
Matic er vel, hvis man ser bort fra Ric Carvalho, en Mourinho altid har ville ønske på sit hold. det er bare ikke at kimse af, Mourinho ved altså godt hvad han laver. jeg har ikke i tvivl om at Mourinhos begær for at vinde titler står stærkere end den rene relation, så tror roligt man kan sige, at Matic kun kommer til Roma, hvis Mourinho tror han kan bringe noget.

Slut. Det kan der ikke være tvivl om.

Så spørgsmålet bliver hurtigt - hvis Matic har prioritet for Mourinho, skal han så have ham? Ja, selvfølgelig skal han det. Alt andet ville være dumt.




1

DanieleTotti
790 indlæg.
d. 20. april 2022

Hvis DIawara, Darboe, Veretout forlader klubben i transfervinduet skal vi have erstatning på den position. Også gerne en ordentlig højreback samt vi endnu ikke ved om Mourinho gerne vil have holdet omstillet til 4-2-3-1 der jo er favoritten. Så skal vi også have 2-3 nye wings. Uden CL er det tvivlsomt hvor meget vi har at handle for. ALt i alt vil en gratis spiller som forstærkning på en position med den erfaring og efter trænerens ønske altid være at foretrække (hvis altså træneren faktisk ved hvad han laver)...


totti er gud
1115 indlæg.
d. 05. maj 2022

Hvis nu man kunne bytte Abraham med Romelu Lukaku i Chelsea ??? var bare en tanke.

Romelu Lukaku var jo vild i Serie A


Capitano10
10 indlæg.
d. 05. maj 2022

Football Italia melder via “The Sun” at Aaron Wan-Bissaka står højt på Mou’s ønskeliste…ses Karsdorp:-)

[Rettet af: Capitano10 - 05/05/2022 - 15:56]


Skytt0
1510 indlæg.
d. 05. maj 2022

Lukaku har gjort det godt i Inter. Jeg vil dog personligt hellere beholde Abraham, da han er yngre, kan blive lige så god som Lukaku og pt må være meget billigere.

Jeg frygter Lukaku kunne blive en ny Dzeko - ikke fordi Dzeko ikke har gjort det godt, men man forventede mere!



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 15. maj 2022

Vi forhandler med Bodø om Ola Solbakken
Næste sæson bliver for vild… eller noget !!


Romaneren
1506 indlæg.
d. 17. maj 2022

Jeg får det fandme vildt, hvis vi henter Dybala altså - La Repubblica melder, at vi er i front


asroma87
3064 indlæg.
d. 18. maj 2022

WTF!!!! Der er faktisk flere og flere rygter om at vi, som Romanere skriver, er i front i forhold til at hente Dybala!


Romaneren
1506 indlæg.
d. 18. maj 2022

... Men som nævnt i en anden tråd ville det formentlig også betyde et farvel til Zaniolo, som i givet fald vel ville ryge til Juve eller Tottenham for 40-50 mio euro. Og det ville fandme også være ærgerligt, synes jeg - nu sidder vi på en italiensk spiller på 23 med potentialet til at blive verdensklasse, og jeg vil meget nødigt se ham gå, også selvom Dybala er bevist verdensklasse.


TheGladiator
230 indlæg.
d. 21. maj 2022

Mourinho var lige forbi Bremer efter kampen i går, for at høre om han havde fremtiden på plads - ellers skulle han ifølge mourinho tage til Rom næste sæson! ;-)
Det er klasse af mou, og ville være en fantastisk signing :)


TheGladiator
230 indlæg.
d. 21. maj 2022

Mourinho var lige forbi Bremer efter kampen i går, for at høre om han havde fremtiden på plads - ellers skulle han ifølge mourinho tage til Rom næste sæson! ;-)
Det er klasse af mou, og ville være en fantastisk signing :)



TheGladiator
230 indlæg.
d. 21. maj 2022

Derudover flirter selveste Totti eftersigende lidt med dybala for at lokke ham til Rom - ville dog vist kun være et “ønske scenarie” men man kan ikke sige at vi ikke giver de store navne et skud, haha :)


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 21. maj 2022

Abraham, Sergio Oliveira, Patricio vel alle handler hvor Mou havde indflydelse på deres skifte. Ligeså med Mhkitaryan, der sandsynligvis var skiftet til anden klub, hvis ikke Mou havde clearet luften med ham.

Det er self ikke spillere fra øverste hylde, men hvem havde vi haft i stedet?

Fantastisk at Mou har karismaen og renomeet til at lokke spillere fra en hylde vi sandsynligvis ikke kunne nå ellers. Det er naturligvis også en del af hans dyre hyre. Desuden virker det som om Totti kommer tættere og tættere på klubbens ledelse igen, og med endnu et ikon, kan tiltrækningskraften kun blive bedre.

Vi havde måske spillet bedre fodbold med en Italiano eller anden ukendt træner på posten. Men havde vi fået samme type spillere ind? Var Zaniolo eller andre profiler blevet i klubben? Fantastisk hvis også Dybala kan lokkes til!


TheGladiator
230 indlæg.
d. 22. maj 2022

Enig og uden mou havde vi ikke kæmpet om et europæisk trofæ allerede i år


Aldair
65 indlæg.
d. 23. maj 2022

Kalder alle Dybala-elskere - Hvorfor slipper Juventus ham uden videre? Han ville gerne blive...prøv at svare ærligt, tak.


oscarkrarup
22 indlæg.
d. 24. maj 2022

Finaledag i morgen! Hvad er jeres forventninger til kampen? Vinder vi?

Nogen der ved hvad status er på Mhiki, tror I han spiller fra start?


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 24. maj 2022

Det er selvfølgelig altid trist at Lazio sluttede over os. Vi kan dog fryde os over at Lazios præsident Lotito købte Salernitana, brugte en del midler på at få dem i Serie A. Da man kun må eje en klub i Serie A blev han tvunget til at sælge den for en slik lige før nytår da ingen ville købe den da de lignede den sikreste nedrykker. Lotito skummede over at miste det så billigt, og så redder de sig sørme mod alt forventning og logik. Samtidig er Lotito ganske tilbageholdende med at bruge penge i Lazio der kan tage dem det næste skridt op som en stor klub.



Arsi
682 indlæg.
d. 26. maj 2022

Mikhi på vej til Inter? Done deal åbenbart?

Er jeg den eneste der tænker, at Roma måske har det fint med at han smutter?

Rui
Mancini - Smalling - Ibanez
Ricky - Pelle - Cristante - Zale/Spina
Dybala
Zaniolo - Tammy

Så hiver man altså bare Pelle ned på hans plads og smider Dybala på den offensive midt. Hvad tænker folk om det?


asromadk
3631 indlæg.
d. 26. maj 2022

Det er helt cool. Synes det er fint, at man ikke har ville strække sig a la hvis han var 25 årig nøglespiller. Man skal ikke sætte sig for dyrt med de her spillere der har rundet 32...33.. Pludselig hænger man på en løntung spiller, som mister sin plads og forsvinder ud i periferien af truppen (og ingen gider at overtage hans løn derfra = bliver usælgelig)

Men ærgerligt. Han havde være en rigtig god spiller at have i truppen. I min optik kunne man have givet ham 2 år med option på et mere, såfremt han ville være villig til at affinde sig med at han nok ikke kan være en top 5 bedst betalt fremadrettet.

Inter giver eftersigende 2 år og matcher nuværende løn på 3,5 - og mon ikke der så også er en pæn sign on oveni. Mener jeg på et tidspunkt læste et sted, at Roma ville give 3,5 og 1 år eller 3 og 2 år.

Alt i alt fint, man ikke bare smider om sig med høje lønninger. Han har været vigtig, men det er jo også en illusion at tro, at han skal være en bærende kraft på et hold under Mourinho hvis man fx kigger 1,5-2 år ud i fremtiden.. Så klogt træk at man ikke panikker og smider mere end man synes klogt for at forlænge.



Romaneren
1506 indlæg.
d. 26. maj 2022

Mikhi er en kvalitetsspiller - men jeg er helt okay med, at han smutter. Han gør det vel ud for cirka halvdelen af Dybalas potentielle løn, så hvis Mikhis afgang er en del af dén plan, så synes jeg det er helt rigtigt.


asroma87
3064 indlæg.
d. 26. maj 2022

Jeg er spændt på hvilke spillere vi kan tiltrække! Aston Villa har hentet Kamara på fri i Marseille og Diego Carlos i Sevilla idag - spillere som disse tænker jeg: “hvorfor er vi ikke med her”

Jeg ved sku ikke helt med Dybala. Vil næsten hellere beholde Zaniolo.

Skal der købes spillere skal de kunne gå direkte ind i start 11’eren men hvem kan det af de spillere vi kan tiltrække?? Maitland-Niles ryger nok retur, så en ny højreback er nødvendigt, her kunne et frækt bud være Matty Cash. Og så ser jeg næsten kun en central midt nødvendig. Tror ikke vi kan hente en midterforsvar som er bedre end Mancini/Smalling/Ibanez

Cristante er virkelig vokset som central midt, han fylder godt og erobrer faktisk mange bolde!


asromadk
3631 indlæg.
d. 27. maj 2022

Man kan bare ikke være med lønmæssigt, desværre. Kamara skulle altså eftersigende være blevet tilbudt 9m i Villa. selv en klub der blev 14 i PL kan desværre bare overgå Roma økonomisk, sådan ligger landet. Diego Carlos betales der +30 mio euro for - ikke et utænkeligt transferbeløb for Roma, men mon ikke at hans kontrakt også er heftig a la Kamara.

Mihki skulle man dog have tilbudt de 3,5 får 1 år med 'nem' option for det andet år. Så lidt skuffende for klubben vist, at han ligner en kommende Inter mand. Lokket af CHL, naturligvis, men stadig..


Sund
927 indlæg.
d. 28. maj 2022

Jeg har altid godt kunne lide Dybala og tænker hans kreativitet vil pynte på holdet.
Enig med Arsi om at han skal ligge bag angriberne i en fri rolle, hvor han kan gå ned og modtage bolden - sådan en mangler vi.

Det gør så at LP7 må rykkes længere tilbage på banen, hvilket vel er fint nok.

De italienske medier skriver lidt om Romas transfer strategi, og at Mou vil hente en topspiller.

Lad os håbe at det her trofæ er startskuddet til Romas tilbagevenden som tophold. For efter en laaaang tids tørke tror jeg virkelig på det nu!

Vi skal helt sikkert blive bedre til at lukke kampene mod de små hold og det tror jeg Dybala er manden for.

Spændende hvad der sker!



1


asroma87
3064 indlæg.
d. 02. juni 2022

Vi er tæt på at hente Solbakken og Zeki Celik i Lille.

Solbakken erstatter Carles Perez og Celik erstatter Maitland-Niles. Så lidt indkøb til at styrke bredden. Men spillere med en stadig fin alder. Solbakken 23 og Celik 25.

Til midtbanen nævnes, Ruben Nevez, Yves Bissouma og Douglas Luiz. Alle 3 virkelig gode spillere.



1

Skytt0
1510 indlæg.
d. 02. juni 2022

Vi er sat i forbindelse med Isco. Det skyldes at Mkhitaryan rygtes til Inter.

Dybala - Abraham - Isco/Zaniolo

Det vil se ret potent ud!

Eneste minus er at man kan frygte det bliver en ny Pastore og at man bruger for mange penge ift. hvad man får!


asroma87
3064 indlæg.
d. 02. juni 2022

NEJ TAK til Isco! Han bliver bare den nye Pastore! Han skal garanteret også have en monster løn.

Jeg synes mere om de køb af spillere under 25 år cirka. Med masser af potentiale

Glem alle de der afdankede spillere, som kommer fra overskudslagreret i andre klubber.


asroma87
3064 indlæg.
d. 02. juni 2022

Rudiger er skiftet til Real på en fri transfer. Tænk at man solgte ham for 30-35 mio euro dengang

Komplet hjerneblødning af Monchi og co. Sikke dog en katastrofe Monchi var!


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 03. juni 2022

Pinto er angiveligt tæt på at sikre sig Zeki Celik fra Lille på højrebacken samt Ola Solbakken til angrebet/kantspiller til samlet 12-14 mil. euro. Samtidig er der muligvis stillet et ultimatum til Mhkitarian om at beslutte sig for om det hedder Roma eller Inter.

Ligesom i januar ser det ud til at Pinto rykker tidligt ud for at sikre spillere så tidligt som muligt ift. opbygningen til næste sæson. Umiddelbart fint med unge spillere, der ikke er alt for dyre = mindre risiko. Det er vel ganske fint til vores backup-positioner, og med mindre risiko end eks. Kluivert, Under, Perez, der aldrig rigtigt brændte igennem (Monchi)

Sikres de to transfers må det helt store fokus efterfølgende være den centrale midtbane


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 03. juni 2022

Rapporter melder at Zaniolo er sat til salg….



Sund
927 indlæg.
d. 03. juni 2022

Kan vi skyde Zaniolo afsted til en god pris synes jeg vi skal gøre, selvom det gør ondt at sælge en ung italiener med hans talent.

De ting der taler for et salg:
- skadehistorik, frygter en ny lang skade venter om hjørnet
- hans ego spil og mangel på at gøre medspillerne bedre
- frigør penge til at forstærke truppen

Synes han er en for usikker lottokupon, selvom han kan være et bæst på hans gode dage. Hans niveau svinger dog alt for meget og bundniveauet er ALT for lavt.

Celik og Solbakken er fornuftige signings med den alder og pris de har.

Dybala ved jeg ikke om jeg tror på når vi ikke spiller Champions League.
Isco har jeg ikke den store fidus til.

Og spændende hvad Mou kigger på af midtbanespiller


asroma87
3064 indlæg.
d. 03. juni 2022

Hvis Zaniolo bliver solgt, synes jeg Raphinha fra Leeds kunne være spændende eller Antony fra Ajax


Skytt0
1510 indlæg.
d. 04. juni 2022

P$G vil have Mourinho - føj siger jeg bare! Håber han vælger med hjertet og bliver



1

Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 05. juni 2022

Vi finder/får ikke en spiller med samme x-factor som Zaniolo, er jeg bange for. Det har været noget op og ned med ham, i høj grad pga skader naturligvis, men jeg synes det er ærgerligt, hvis vi “lader ham gå”.

Raphinha kunne være en fornuftig erstatning asroma87, hvis vi kan lokke ham til. Kunne dog godt se ham på en lidt større adresse:-/

Frattesi (de Rossi v2) blev jeg ikke mindre begejstret for, efter hans optræden igår. Kæmpe løbepensum og en rigtig fighter!

[Rettet af: Crap_Bag - 05/06/2022 - 10:28]


napstah
272 indlæg.
d. 05. juni 2022

Matic skulle være done deal. 1 år med mulighed for forlængelse. Hvad tænker i om den?

Mhiki til Inter skulle også være done deal.


asroma87
3064 indlæg.
d. 05. juni 2022

Totalt spild!! Hvorfor ikke bruge et talent? Edoardo Bove eller Ebrima Darboe for eksempel

Fuck de der oldinge spillere! Manden er 33 år gammel og vi har nogle kæmpe midtbane talenter!

[Rettet af: asroma87 - 05/06/2022 - 20:17]



asromadk
3631 indlæg.
d. 05. juni 2022

Enig i udgangspunktet, men lige med Matic gør jeg en undtagelse. Svarer vel til at man ikke kunne se, hvaf R. Carvalho bragte Chelsea, Real Madrid. Det er simpelthen bare Mourinhos mand og jeg synes ikke man kan sætte noget på den handel. Gratis, ok løn og ikke ligefrem 4 år kontrakt..

Personligt tror jeg det bliver RIGTI godt. Han passer godt til Serie A her på sine gamle dage + han kommer til at frigøre Cristiante fra at skulle være det er "anker" på midtbanen. Det er lige præcis det, man stod og manglede. Langt hellere en spiller som Matic end at man smider 20-25 mio euro efter... Hvad ved jeg jeg, Mandragora eller sådan. Eller en af de mange andre man er linket til.

Kan godt lide man går med Matic, og så kan man med ro på finde en afløser for ham. Håber Mourinho går med en drøm om at skabe en historie i Rom a la Ferguson i Man U - for tror virkelig det kan blive godt.

Bove fx er derudover ikke på vej nogen steder hen - men man er måske også naiv hvis man tror han pludselig kan starte 25 på en sæson næste år. Desværre.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 05. juni 2022

Jeg er faktisk også rigtig godt tilfreds med Matic, selvom det ikke er en specielt sexet transfer. Kender Mou, har prøvet at vinde før og kan sagtens følge med i et Serie A-tempo i hvert fald i et år endnu. Og vigtigst af alt - han koster ikke noget, og hvis det frigør penge til en marquee signing i form af Dybala/Ruben Neves/en anden eller bare en Davide Frattesi (eller sågar bare penge til at kunne holde på Zaniolo), så er det helt i orden herfra. Matic kræver givetvis folk omkring sig, som løber meget - men så må drengene jo løbe lidt ekstra :)

Bove tror jeg i øvrigt er tiltænkt en rolle marginalt længere fremme på banen end Matic.

[Rettet af: Romaneren - 05/06/2022 - 23:48]


asroma87
3064 indlæg.
d. 08. juni 2022

Vi er meget tæt på:

- Zeki Celik, han tager Maitland-Niles plads
- Solbakken, erstatter Carles Perez
- Matic, som erstatter Veretout. Veretout rygtes til Frankrig, for omkring 15 mio. euro.
- Og så Nævnes Frattesi også. Her så jeg dog hellere at man investerede massivt og hentede, Yves Bissouma, Ruben Nevez eller Douglas Luiz.


asromadk
3631 indlæg.
d. 08. juni 2022

Zaniolo-sagaen bliver altafgørende.

Ryger han til Milan eller Juventus, 60 mio euro eller ej, så beviser det at man ikke er kommet videre i bund og grund.

Kan godt leve med at man sælger ham ud af Italien - hvis man fx kunne hente Berardi ind til det halve af hvad man får for Zaniolo. Det acceptabelt købmandsskab. Men at sælge ham til Milan eller Juventus, det ville bare slå syvtommersøm i at man ikke er kommet videre og bare er og bliver en klub, som ikke kan stå imod de "ægte" tophold, når det virkelig gælder.

Det ville klæde klubben at gøre Zaniolo til en principsag. Gøre ham og hans entourage det klart, at han på ingen måde kan sælges til en direkte konkurrent - og det handler ikke om kroner og ører nødvendigvis.

Men er simpelthen nødt til at holde op med at lade klubben agere rugekasseklub. Så længe man ikke kan vriste sig fri af at agere som en, så vil man forblive en. Så længe man bliver ved med at stille sig i skyggen, så forbliver man stående i skyggen.










1

asroma87
3064 indlæg.
d. 08. juni 2022

Hvis klubben skal det, så skal de ud og forlænge Zaniolos kontrakt nu her!

Hans kontrakt udløber i 2024

[Rettet af: asroma87 - 08/06/2022 - 14:21]


asromadk
3631 indlæg.
d. 08. juni 2022

Ja, men det bekymrer mig ikke så meget egentlig. Men der må jo findes andre klubber end Milan og Juventus, hvis han rent faktisk står og skal ud af vagten for 60 mio euro her og nu...

Men tror faktisk lidt, at man nok skal få forlænget med ham. Han skulle jo eftersigende "blot" ønske at være en af de højest betalte spillere i klubben - og det er vel ikke helt unfair. Men med Zaniolo er det bare altid lidt tilgangen, som man bliver træt af. En anelse mere holdspiller, en anelse mere ydmyghed, og han var jo allerede på vej til at blive et kæmpe klubikon, som bestemt nok skulle få en god kontrakt.









DanieleTotti
790 indlæg.
d. 10. juni 2022

De vilde portugisiske rygter fortsætter - nu er Cristiano Ronaldo rygtet til klubben i samme flæng som Gareth Bale. Det må være et stort nej til Bale.

Yderligere fortsætter Friedkins med opkøb af aktier for at ramme de gyldne 95%, hvor de har så stor majoritet at de kan tage klubben af børsen. Det skulle give en masse fordele, men hvad speficikt aner jeg ikke.

Det næste skridt efter at fjerne klubben fra børsnoteringen er: stadion!

Samtidig er et stort bud på 60 millioner for Pellegrini fra Newcastle afvist pure af både klub og spiller.

Friedkins virker stadig meget seriøse og med en ret målrettet plan opdelt i steps og ikke mindre afhængig af udefrakommende faktorer som eks. salg af alle vores stjerner, som tidligere set. Det virker stadig lovende synes jeg !



1

asroma87
3064 indlæg.
d. 13. juni 2022

Så er Matic landet i Rom :-)


Skytt0
1510 indlæg.
d. 13. juni 2022

Hvad siger folket til Mertens?

Har læst flere steder at han skulle være ret eftertragtet af Mourinho

Personligt synes jeg at han er en undtagelse ift. andre på hans position (Isco eks.). Han kender Italien og spillestilen + han ligner stadig en spiller der er i sit peak


Og så kunne det være frækt at lokke en stjernespiller væk fra Napoli

[Rettet af: Skytt0 - 13/06/2022 - 15:06]


DeRossi16
515 indlæg.
d. 13. juni 2022

Personligt er jeg ikke fan af Mertens som ny spiller. Han er for løntung og for gammel.
Har ikke fidus til hvem det skulle være i stedet.
Berardi har jeg altid haft en craving for, men han virker snart mere og mere usandsynlig..


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. juni 2022

Vi er tæt på at hente Frattesi retur for 30 mio euro!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 14. juni 2022

Nu sender vi så unge talenter afsted igen for at hente Frattesi retur. Tragisk

Hent Berardi tak



Arsi
682 indlæg.
d. 14. juni 2022

30 mio er satme mange penge.. + man sender 2/3 retur.

Så gerne Volpato i klubben stadig. Har en fidus til ham!


asromadk
3631 indlæg.
d. 14. juni 2022

Ja, det er virkelig komisk.

Man spiller sig selv Frattesi af hænde. Vil have tilbage, men skal koste knaster... Så kan man ende i en lignende situation med Volpato om 2-3 år.

Helt håbløst, Bove har sågar været nævnt.. Hvis en af Bove eller Volpato ryger afsted, så har man virkelig ikke lært af tidligere fejl.

Tragikomisk.

Tripi nævnes, og her kunne der sikkert godt være nogen der tænker "arh men så lad gå da".
Men man glemmer bare at Frattesi også var en spiller, som man vendte tommelen ned på engang. Man glemmer hvad det rent faktisk kan betyde for disse spillere at komme ud og spille fast på højt niveau.

Milanese, Tripi, Bove, Felix, det er altså spillere man gør klogt i at give chancen eller ihvertfald sælge med en fastsat lav tilbagekøbsklausul

Hvis man kan få Bove ind i handlen med Frattesi til en værdiansættelse til 7-8 mio euro, så må den på ingen måde overstige det dobbelte tilbagekøbsklausule


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. juni 2022

Jeg er helt enig med jer! Det er bare klassisk Roma det her! Så behold dog de talenter og giv dem en chance!!!!!


AndersRoma
998 indlæg.
d. 14. juni 2022

Klassisk Roma? Kom gerne med andre eksempler :-)
Frattesi er et kæmpe talent - det var han bare ikke på samme måde da vi solgte ham.. og havde på daværende tidspunkt slet ikke niveau til fast spilletid. Helt enig i at, lav tilbagekøbsklausul klart er at foretrække, men det er bare ikke optimalt for en klub at købe en spiller som har en lav tilbagekøbsklausul... Derfor blive vi engang imellem nødt til at sælge vores talenter uden (selvom det kan gøre ondt hvis de efterfølgende blomstre op).

Rygtet om Gundogan er jeg kæmpe fan af!



1

DanieleTotti
790 indlæg.
d. 14. juni 2022

Tottithorsen, asromadk, asroma87

Blot af ren nysgerrighed, hvordan havde i forestillet jer at det skulle foregå med talenterne? Skal vi droppe Pellegrini, Matic, Cristante og lade Volpato være 10'er og Bove være defensiv hele sæsonen ? Det er jeg ikke sikker på vi kommer i Top 4 af?

Beholde dem i klubben og give dem chancen når kampene er afgjort? Så kommer de ind i en masse lav-intensitetsminutter, hvor de ikke får fornemmelsen af hvad højeste niveau skal være og dermed vokse ind i?

Leje dem ud til Serie B eller Serie C? Det har vi ikke rigtigt haft held med ift. udviklingen. Leje dem ud til Salernitana eller hvad de nu ellers hedder næste sæson? Bundhold der kæmper uden at have bolden? Det er langt fra vores spillestil, og det tror jeg heller ikke er vejen frem?

Leje dem ud til Sassuolo på kortidslejekontrakter? Jeg tror Sassuolo har højere tanker end sig selv end som fødeklub uden økonomi for dem. Sassuolo er ikke nogen fattig klub, og de har ambitioner i ligaen ift. europæisk kvalifikation. Den deal tror jeg ikke vi får dem med på.

De er kun med på denne model pga. det økonomiske incitament, hvor deres del af "cyklussen" er de penge de nu får igen. Enig i at det ikke er optimalt, men forholdene som tophold er bare ikke til at lade 2-4 talenter vokse massivt ind på holdet hvert år. Og jeg tror netop at et hold der gerne vil spille fodbold er bedste læringsplatform for udviklingen af talenter. Det koster lidt, men til gengæld er vi vel markant bedre ift. at have hjemmedrenge på vores hold end de andre tophold?


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 14. juni 2022

Og vi har en 30 % klausul for næste salg af Frattesi. Dvs. at hvis vi køber ham for 30 får vi de 10 igen. Dvs. han "kun" koster 20, mens nedslaget i prisen med talenter sænker den yderligere. Altså kommer ikke til at ligge 30 rent ud for ham.



asroma87
3064 indlæg.
d. 14. juni 2022

DanieleTotti:

Det gik da meget godt med for eksempel Zaniolo og Zalewski da de fik chancen!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 14. juni 2022

Presset er naturligvis mindre ved at spille for Sassuolo end Roma som kræver en stærk mentalitet! Men kan godt følge dig. Det gør sgu bare ondt i mit Roma hjerte at sende de unge romere væk !


Romaneren
1506 indlæg.
d. 14. juni 2022

Så har Torreira meldt ud, at han ikke skifter permanent til Fiorentina… Håber virkelig at Pinto har kigget med her, for der er præcis den midtbanespiller, vi mangler, og han er ikke en del ar Arsenals planer. Tror vi kan lave en “Salah” på ham, hvor vi køber ham efter et Fiorentina-ophold og så blomstrer han! Så skal vi bare lade være med at sælge ham til Liverpool for håndører næste år…


asromadk
3631 indlæg.
d. 14. juni 2022

Hej DanieleTotti
Nej, men mindre kunne også gøre det. Synes du det har set lovende eller ikke-lovende ud i år fra Bove, Volpato, Milanese? Ergo, skal de jo helst øge spilletiden, ikke afskibes.

Du får det til at lyde som om at Frattesi var en sinke som 18-19 årig. Nej, talentet var der, men man skulle finansiere fx Gonalons (Frattesi blev solgt for 5mio og Gonalons hentet for samme beløb).

Så det handler jo om en strategi, som jeg og andre synes er håbløs.

Hvis Sassuolo absolut vil have fx Bove, så kunne de jo leje ham 2 år med option på køb 20mio euro + fastlagt klausul på tilbagekæb. Done deal der. Men alt det der med at Bove fx pludselig ryger med for at få prisen 6 mio euro ned på en spiller, det havde jeg håbet man var færdig med.

Mest fordi så står man om 3 år i samme situation.

Tænk hvis Barcelona gjorde det samme... Life smide Gavi med i handlen for Martin Braitwaihe dengang for lige at spare 7 mio euro...


Arsi
682 indlæg.
d. 15. juni 2022

Er du gal jeg bliver vild med tanken om Aouar i Rom 🤯

Ham gad jeg satme godt se hos os og ville sikkert passe rigtig fint (ville passe endnu bedre hvis vi spillede bedre fodbold). Rygterne går på at vi har budt 20 mio euro, men de vil vidst have 25 og hans kontrakt udløber i 2023. Samtidig skulle det ikke gøre at man ikke stadig går efter Frattesi. Veretout til Lille (Fonseca som tæner), Diawara og Darboe skal også ud ift hvad jeg har læst.
Derudover skulle Celik blive den næste spiller vi får ind som skal skal være back up for Ricky

[Rettet af: Arsi - 15/06/2022 - 16:24]


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 15. juni 2022

Ja det gik vel fint med Zaniolo og Zalewski? Zaniolo ved vi ikke hvad kunne være blevet til, men han har set alt andet end moden ud det meste af denne sæson. Jeg mindes ikke at han bragede os ind til en CL plads i sin debutsæson? Zalewski? Han kommer forhåbentligt tilbage til sin oprindelige plads hvor han ser meget lovende ud.

Bove, Volpato har set lovende ud ja. Men igen - kan de bære holdet til en CL plads? Får de noget ud af at spille få minutter i slutningen af kampe? Det tror jeg de færreste forventer. Jeg tror for i øvrigt ikke at Sassuolo "bare" kan leje Bove uden vores klub har noget at sige. Bove ser desuden ud til at være uden for rækkevidde for at blive i klubben. Der skal stadig være et incitament for Sassuolo for at sætte en spiller på banen som de har lejet.

. Gavi er jeg ikke helt sikker på er i samme talent-status som Bove.. Jeg tror dog heller ikke helt at

Talentet var der helt bestemt på Frattesi, der var bare ikke plads til at lade ham vokse i lighed med rollen hos Sassuolo. Vi har dog alligevel troet på ham siden vi har fået forhandlet en ret stor klausul på transferindtægten for ham ind i handlen. Egentlig tror jeg Sassuolo "mister" i omegnen af 10 millioner på transferen ift. hvis andre klubber havde købt ham for samme beløb som de forlanger..

Jeg ser stadig ikke hvordan det skal passe ind med ønsket om at være en topklub og spille unge talenter i den rå mængde minutter i vigtige kampe der er nødvendigt for at de fortsætter deres udvikling.

Modsat, med den model vi har lavet med Sassuolo har vi vel egentlig flere "romere" og større succes med at udvikle talenter i til truppen end de andre topklubber har?

Hvis det var så simpelt var der vel nogle klubber der gjorde det, da det vil være langt den billigste måde at blive tophold på.



1


TheGladiator
230 indlæg.
d. 17. juni 2022

Så er der rygter omhandlende De Paul.
Mourinho skulle efter sigende være meget interesseret i at hente ham og han vil gerne tilbage til Italien - prisen er omkring 40 mil

Kæmpe ja tak herfra



1

Skytt0
1510 indlæg.
d. 17. juni 2022

Klasse spiller De Paul - men synes det er for mange penge at sende af sted efter en spiller.

Så så jeg hellere vi hentede Aouar til 20-25 mio, da han også er en del yngre en De Paul


Sund
927 indlæg.
d. 17. juni 2022

Synes der generelt er mange spændende rygter med Roma. Håber Friedkin er rundhåndet så truppen kan forstærkes.

De Paul er jeg kæmpe fan af og mener han er en type vi mangler. Dog er prisen lige til den høje side.

Frattesi ønsker jeg virkelig at se i klubben igen. Ung italiener, spiller på landsholdet, roma dreng stort potentiale - go go.

Matic på en free - godkendt

Celik til en billig pris er også godkendt. Jeg har ikke set ham ret meget, men i andre Forums mener man at det er et røverkøb og han kommer til at slå Karsdorp af pinden.

Hvad blev der af Solbakken? Han så spændende ud og kan vel hentes for rimelig penge.



1

Skytt0
1510 indlæg.
d. 19. juni 2022

En Djibril Sidibe på fri transfer?

Han kan spille både højre og Venstre back. Nu henter vi højest sandsynligt Celik, og så er vi dækket ind på begge backs.
Men hvis nu vi render ind i skader, så er det godt at haven en alsidig back


Arsi
682 indlæg.
d. 19. juni 2022

Det vil jeg ikke se som brugbart Skytt0, da vi allerede er godt sat på back positionerne. Zalewski kan vel godt operer på højresiden også! Han gjorde det i hvertfald i en kamp.

Er lidt træt af at vi er rygtet med så mange midtbanespillere. Stod det til mig skulle vi hente:
Celik (fordi den nærmest er done deal)
Aouar
Frattesi

Samtidig ville jeg sælge:
Diawara
Veretout (desværre, kan super godt lide ham)
Carles Perez
Kluivert
Darboe (eller ud på lån)
Felix (KUN på lån)
Vina

Så vil jeg faktisk synes det har været et flot vindue.

Rygterne går dog på at El Shara også skal ud + Shoromudouv og Vina får lov til at blive en sæson til.

Rodrigo De Paul synes jeg er vildt god og det ville være fedt at få ham, men det ville kræve et Zaniolo salg før det skete.

I øvrigt, så ved jeg ikke hvad der sker med Zaniolo. Roma har sagt at han koster 62,5 mio euro og hvis de ikke får det så sælger de ikke. Vildt fedt statement og noget der egentlig ikke ligner Roma.
Håber man beholder ham og han kan komme tilbage til et ordentligt spor igen.

Hvad tænker i om en mulig opstilling?
Jeg gad personligt godt, at have en 4-3-3:

Rui
Ricky - Smalling - Ibanez - Spina
Cristante - Aouar
Zaniolo - Pelle - Zalewski
Tammy

Forventer dog det kommer til at se sådan her ud:

Rui
Mancio - Smalling - Ibanez
Ricky - Frattesi - Cristante - Spina/Zalewski
Pellegrini
Zaniolo - Tammy


Skytt0
1510 indlæg.
d. 19. juni 2022

Arsi:

Hvis vi beholder Viña, så vil Sidibe ikke være nødvendig, omend det ville være en fræk handel (det lægger jeg ikke skjul på). Og Spina var vist så vidt jeg husker engang højre back, så han kan også dække der, hvis Karsdrop og Celik bliver skadede.

Ift. midtbanen, så synes jeg det er fedt at vi er linket med så mange profilerede spillere, da det har haltet med kvaliteten i forrige sæson. Cristante har været ude af takt de sidste par sæsoner, Veretout er for meget en humør spiller, Pellegrini bliver brugt længere fremme af banen, og så er Diawara, Darboe og Bove imo slet ikke gode nok til at spille for Roma. Matic tror jeg bliver konge, da Mourinho har et godt kendskab til ham, og ved hvordan han skal bruges. Så hvis vi henter Frattesi og Aouar ind, så synes jeg vores midtbane ser rigtig skarp ud: Matic, Cristante, Frattesi, Aouar, Pellegrini. Så kunne der hentes en Primavera spiller op til at dække for skader og til de mindre kampe.

Jeg håber personligt at Felix kommer til at spille mere, da han ser rigtig spændende ud, og at vi til tider kunne bruge noget fart oppe foran.

Tanken om Ronaldo gør mig våd de helt rigtige steder! Ja, manden er forhelvede 100 år, men spiller som en på 25 og har været varm for Juve!



Skytt0
1510 indlæg.
d. 19. juni 2022

Og hvis alt går efter rygterne, så ser jeg følgende opstilling:


Patricio
Mancini - Smalling - Ibanez
Karsdrop - Matic - Frattesi - Spinazzola
Pellegrini
Felix - Tammy


asromadk
3631 indlæg.
d. 20. juni 2022

Er du vimmer en blunder... hvad er det der foregår.
sikkert også noget med ikke-EU regler... men alligevel.

Alt imens man leder med lys og lygte efter en reel regista, så lander Marcos Antonio i Rom på vej til at skifte til Lazio for 10 mio euro.

Jesus man sover her, synes jeg.


asroma87
3064 indlæg.
d. 20. juni 2022

Inter er ved at hente:

- Lukaku
- Dybala
- Andre Onana
- Mhiki

Slap af mand…


asromadk
3631 indlæg.
d. 20. juni 2022

Haha ja. Folk er vilde med Celik og Ouar indtil de ser dem spille. Derefter vil der primært være brok på programmet.

Man må lade tvivlen komme ham til gode, men man må godt nok håbe at man også får hentet koget reelt talent, som kan tage skridtet helt op på øverste hylde. Auouar er altså 24 om halvanden uge, vi ved jo alle godt at det ikke hylde 1 - ellers skulle han et andet sted hen.

Så man er nødt til at hente dem yngre og spille dem derfra,

Pludselig har man brugt 28 mio euro på Celik og Auoar og ingen af dem ender sikkert med at være pengene værd.

Det ender lynhurtigt med at være de typiske AS Roma transfers...

Er helt op røven over Marcos Antonio til Lazio. Sindsygt talent som regista, han går en stor karriere i møde det ved alle. Lige fyldt 22 her i juni. 10 mio. Hold kæft jeg er misundelig på den handel.




Arsi
682 indlæg.
d. 20. juni 2022

asromadk - Jeg har personligt intet nævnt omkring Celik da jeg ikke ved hvor god han er. Ved bare at han skulle være tæt på at komme til klubben.

Aouar kender jeg, da jeg har fulgt med i nogle af Ligue 1 kampene og synes han virker rigtig dygtig og samtidig kunne passe godt til holdet. Så jeg har set ham spille.

Det der er interessant er at du nævner Marcos Antonio som spiller i Shakhtar. Ser du dem spille eller er det rent ud fra hvad der bliver vist på youtube?

Det er bestemt ikke for at være respektløs at jeg spørger :) Ren interesse, i og med du nævner Aouar som jeg har sagt "god for".

Desuden, hvis alle ved at han går en stor karriere i møde, hvordan kan det så være ingen andre storklubber har hentet ham? Altså der burde vel være bedre klubber end Lazio som vil kunne være med på det her tænker jeg.



1

[Rettet af: Arsi - 20/06/2022 - 21:54]


bobo
106 indlæg.
d. 21. juni 2022

Marcos Antonio er et større talent i fifa 21 karriere.
Tror ikke mourinho har spillet nok fifa ;)

Når det er sagt er Auoar lidt mere offensiv og målfarlig. Ikke helt samme type synes jeg.
Begge spændende :)



younggun
2 indlæg.
d. 24. juni 2022

Hvad mener folket om Valencia’s Guedes. Der har været en del rygter om, at Roma har ham i sigtekornet, men synes ikke han er blevet nævnt i tråden so far


Skytt0
1510 indlæg.
d. 24. juni 2022

Af offensive spillere vil han være en spændende tilførsel, med en god alder, alsidighed og så er han portugiser.

Omend jeg tror det er urealistisk , hvis vi ikke som minimum sælger spillere for Zaniolo´s værdi og opefter, hvis vi også henter Frattesi, Celik, måske Solbakken, Aouar, m.fl.


asroma87
3064 indlæg.
d. 24. juni 2022

Var der ikke nogen som skrev herinde at Friedkins ville give os 60-80 mio euro at handle for?

Flere og flere steder jeg læser, hedder det sælg før der kan købes...

Vi må da have fået nogle gode TV penge for vores kampe i ECL ?


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma