Login
Glemt password Opret bruger

Transfers 2019

Kategori: Generelt


mexes
2514 indlæg.
d. 19/04/19 13:12

Efterhånden spændt på at se hvad der kommer til at ske til sommer. Synes klubben er vildt rodet pt.

Manolas, Ünder, Pellegrini og Zaniolo bliver sommerens helt store temaer. Alle rygtes konstant væk fra hovedstaden i den italienske presse. Jeg kan virkelig ikke forestille mig, at vi sælger Zaniolo og Pellegrini. Sidstnævnte har dog en klausul, men vil han virkelig gerne væk fra Rom? Manolas frygter jeg mere. Han bliver svær at holde på - hvis ikke umulig, hvis vi ikke ændrer det klausul i hans kontrakt. Ünder kunne potentielt blive vores 'money-making deal', som skal dække tabet af et evt. misset CL, men jeg håber vi holder på ham.



Romaneren
1506 indlæg.
d. 22. april 2019

Læste et sted, at Ünders værdi er styrtdykket som følge af en rigtig dårlig sæson for ham - og at hvis Roma vil sælge, så vil de have “mindst 20m €” for ham. Til de penge ved jeg nærmest ikke, om han er værd at sælge, altså.... For et halvt års tid siden stod Arsenal og Bayern i kø med 50-60 mio for ham



Kvistus
1556 indlæg.
d. 22. april 2019

Læste det samme, men det kan simpelthen ikke være andet end en and. Der er ikke nogen, der ved sine fulde fem sælger en spiller til 20 mio(hvis dårlige sæson skyldes skader), når han lige har været over det dobbelte værd


mexes
2514 indlæg.
d. 24. april 2019

Reporter fra hovedstaden melder om, at Roma har tilbudt Conte en 3-årig kontrakt.
Jeg tror stadig ikke på vi kan lande ham, trods mange penge tilbudt til ham, især fordi, at Juve, Milan og Inter alle skulle have ham på deres liste, MEN, jeg tror mere på det, end jeg gjorde lige da vi fyrede EDF. Synes virkelig Totti og co. har gjort deres for at hive ham i land, hvilket trods alt er fedt, at klubben har indset, at vi har brug for en stor trænerkapacitet.


JonasS
204 indlæg.
d. 24. april 2019

Conte vil vinde titler, og han får jo stillet nogle helt andre budgetter til spillerindkøb i udsigt hus de tre andre bejlere. Tror simpelthen han vil noget andet end at slås for en fjerdeplads de næste mange år.



1

asroma87
3064 indlæg.
d. 24. april 2019

Han har udtalt at han skal tro på projektet der hvor han skal hen. Romas projekt er en stor rodebutik. Så skal vores transfer politik ihvertfald laves radikalt om men det kræver nok en udskiftning af vores præsident. Derudover sejler stadion projektet også. Derfor tror jeg sku ikke Conte gider til Roma. Mit bedste bud lige nu er at Ranieri bliver eller også ansætter man Gasperini, det ville være en klassisk Palotta beslutning, at ansætte Gasperini ud fra 1 god sæson, I stedet for at tænke langsigtet og sprænge banken og ansætte Conte.



1

mexes
2514 indlæg.
d. 24. april 2019

Det var godt nok en hård dom om Gasperini. Jeg synes ikke bare at han har haft én god sæson, men nærmere 3 fantastiske sæsoner med Atalanta. Fik dem endda i top 4, desværre et år, hvor det ikke var CL givende. Gasperini er langt fra den værste at få i min bog - dog også langt fra et drømmescenarie. Men er dog helt enig i, at jeg heller ikke er sikker på, at Conte tror nok på Roma projektet. Derfor tror jeg også det kræver en større sjat penge, hvilket jeg heller ikke er overbevist om, at vi står klar til at betale.


asroma87
3064 indlæg.
d. 24. april 2019

Det kunne da godt være Gasperini kunne være en god løsning?

Der skal så købes lidt spillere til hans system

Ny målmand
Ny-Manolas-ny
Florenzi-Cristante-Pellegrini-Ny
Zaniolo
Schick-Ny

Ved ikke hvad der så skal blive af Under og Kluivert? De passer vel bedst til en opstilling med wings/kanter



mexes
2514 indlæg.
d. 24. april 2019

Jeg synes ikke det behøver at være helt så firkantet, både mht. Gasperinis system, men også med vores nuværende spillere. Ünder og Kluivert kunne i realiteten godt omskoles til en Ilicic eller Gomez rolle, hvis man skulle oversætte direkte til Gasperinis system. Mht. forsvaret, ja så ser det sgu lidt sort ud om vi ender ud i en 3-, 4- eller sågar 5-back kæde. Conte er jo desuden også glad for en 3/5-back system, så jeg tænker ikke at det vil ændre det store. Florenzi vil klart have gavn af at blive rykket op på en wingback. Måske Fazio kunne få et løft igen? Han var rigtig god i vores 3-back kæde de år vi senest spillede det. Desuden synes jeg faktisk at Fazio har spillet 3 rigtige stærke kampe på det seneste.
Men hele midtbanen og vores nuværende forsvarsspillere synes jeg faktisk passer bedre til en 3-5-2. Kun angrebet samt kanterne, som du også påpeger, som ikke er skræddersyet dertil. Manolas, Fazio, Karsdorp, Kolarov og Florenzi vil det i mine øjne klart være en fordel at skifte over til en 3-back kæde.

[Rettet af: mexes - 24/04/2019 - 17:32]


asromadk
3631 indlæg.
d. 25. april 2019

Sådan. Tror sku man mener det. Alt tyder på at man har åbnet ballet med alvor og har tilbudt Conte 3år og 9,5 årligt. Matcher ikke de 11 han hev i Chelsea, men det er satme et stærkt bud og viser, at Roma nu er klar til at bruge penge på noget og rent faktisk de facto byder noget som er en storklub værdi for den rigtig person.


mexes
2514 indlæg.
d. 25. april 2019

Det var også det bud, som jeg henviste til. Dog forlyder det, at flere skulle have afkræftet at der er et konkret bud endnu.

Det lyder til, at Gianluca Petrachi (pt. sportsdirektør i Torino) skulle være nøglen til Conte. Torino vil gerne holde på ham, men der er kommet grus i maskineriet - (tror det skyldes Petrachi gerne vil til Roma), og hvis han skulle komme, så kunne det være med til at overbevise Conte, som er gode venner og tidligere holdkammerat med Petrachi.
Petrachi betragtes af mange som en solid sportsdirektør - tager ikke så store sats på transfermarkedet, men sikre gerne at penge bruges fornuftigt.


asroma87
3064 indlæg.
d. 25. april 2019

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-137328&menu=news-all

Conte rygterne tager til


mexes
2514 indlæg.
d. 25. april 2019

En ansættelse af Conte vil være den mest ambitiøse handling fra klubbens side siden jeg i 2003 begyndte at følge den. Jeg tør ikke tro på Conte før klubben har præsenteret ham. Der er så mange andre bejlere derude.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 26. april 2019

Men der spekuleres også i, at Contes ankomst ville betyde, at vi skulle ud med mindst to løntunge profiler - her står Dzeko, Pastore og Nzonzi forrest i køen. Og det ville jo ikke ligefrem være uoverkommeligt, tænker jeg :)

Zaniolo-kontraktforhandlingerne skulle nu også begynde at trække ud på trods af, at der var meldt stor enighed. Hvis jeg var sportsdirektør, så er jeg ikke helt sikker på, hvad jeg ville stille op, hvis Real Madrid eller lignende bød 80 mio for ham til sommer...



mexes
2514 indlæg.
d. 26. april 2019

Det tænker jeg også vil være det mindste problem. Jeg har også tidligere sagt, at jeg hellere vil bruge mange penge på en kvalitets træner fremfor spillere. Synes det er her, at vi har manglet kvaliteten mest.

Jeg er sgu ikke så bekymret for Zaniolo. Rygter siger også at Bayern har budt 45 mio €, som vi prompte har afvist. Tænker virkelig ikke at vi kommer til at sælge ham medmindre der kommer et vanvids bud, som ikke kan afvises. For selvfølgelig har Zaniolo også en pris - men vi snakker næsten 100 mio i mine øjne før jeg personligt ville begynde at overveje det.


Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 26. april 2019

Hvis ikke klubben formå at hente Conte ind, bør de fortsætte med ranieri. Kan ikke se hvem der skal kunne løfte dette middelmådig Roma hold. Gasperini er dygtig og har skabt gode resultater med atalanta ud fra de realistiske forventninger der er for atalanta - men at lede Roma og end da når tingene ikke fungere er kun noget de bedste kan gøre.
Som vi så mange gange har diskuteret herinde så er problemet palotta og den vej han ønsker holdet skal tage. Hvad nytter det at ansætte Conte, hvis spillere som manolas (grundet hans frikøbsklausul), ünder og dzeko bliver solgt? De andre er bare gode nok og det blev endelig understreget da Roma røg ud til Porto og brød aftalen med monchi.


asromadk
3631 indlæg.
d. 26. april 2019

Seneste nyt er at Conte har bedt om 2 ugers betænkningstid.
Derudover, så skulle have mere eller mindre have pålagt Roma ikke at sælge ud fra "toppen" af truppen, Dzeko inkl.

Tegningen er der til noget godt, Conte ind med Petrarchi og et godt greb om JPs nosser, så tror jeg der ku ske noget markant i Rom for en gangs skyld.


mexes
2514 indlæg.
d. 26. april 2019

asromadk er det ikke Roma, som har bedt Conte om at beslutte sig indenfor 2 uger og ikke omvendt?

Jeg kan godt følge dig Daniel-Cuman ift. at Ranieri stort set kan være lige så god, som den anden. Sådan har jeg det også med trænere som Gattuso, Sousa, Montella osv. Var bl.a. også derfor jeg gentog mig meget i vinters med, at vi burde holde på EDF medmindre en kapacitet som Conte kunne hentes. Jeg håber og tror dog ikke, at Ranieri er en reel mulighed. Hans stil er simpelthen for defensiv og ikke mindst primitiv. Der ser jeg trods alt en træner som Gasperini som mere interessant.

Hvis Conte ansættes, så skal han selvfølgelig selv beslutte hvem som han ønsker at sælge om hvem han gerne ser vi beholder. Jeg tænker også at vi vil have større chancer for at holde på eks. Manolas hvis vi hentede en så ambitiøs træner ind.

Seneste nyt:
SportItalia

[Rettet af: mexes - 26/04/2019 - 20:02]


mexes
2514 indlæg.
d. 27. april 2019

Idag er La Repubblica ude og skrive, at Roma forhandler med Paolo Bertelli, som er Chelseas nuværende fitness træner. Han var også under Conte på landsholdet og i Juve.


asroma87
3064 indlæg.
d. 29. april 2019

Der er rygter om Cillesen vil væk fra Barca, han ville da være en kanon målmand at få til klubben i mine øjne



mexes
2514 indlæg.
d. 29. april 2019

Enig. Cillesen, Trapp eller Sommer er mine favoritter til posten.

Det skrives i dag at Conte generelt er positiv for Roma. Men det kan dog komme til at afhænge af CL kvalifikation. Puha, hvor det gør mig endnu mere nervøs og vi får den. Tænk hvis vi misser Conte pga. manglende CL, det ville godt nok være øv.
Personligt vil jeg hellere have vi få Conte end at vi kommer i CL. Det tror jeg vil være bedst på den lange bane.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 29. april 2019

Conte ville nok være lidt bedre, end det absolut bedste vi kan få!


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 01. maj 2019

United skulle, efter sigende, være klar til, at slippe Darmian for 78 mill dkkr!Han kan dække både hb og vb og har også haft fornuftige optrædender som cb..

Synes da han kunne være en udmærket tilføjelse? Hvis man så samtidig skilte sig af med Santon/Karpsdrop og satsede på Luca P. Og hvor længe mon Kolarov kan holde?



1

ClausA
263 indlæg.
d. 01. maj 2019

Kæmpe fan af at man skulle hente Darmian!!!


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 01. maj 2019

Til dem som ikke skulle have set denne nyhed endnu :-)

Det virker da ikke helt urealistisk, hvis ellers der er noget hold i rygterne?

[Rettet af: Crap_Bag - 01/05/2019 - 18:34]


Lamela
2782 indlæg.
d. 20. maj 2019

Verde til FCK?



Kelevra
1260 indlæg.
d. 21. maj 2019

Undskyld hvad?


asroma87
3064 indlæg.
d. 21. maj 2019

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-138308&menu=news-all

Roma er efter rygterne blevet tilbudt at købe Perin

Er det ikke bare og slå til med det samme


Kelevra
1260 indlæg.
d. 21. maj 2019

Altså.. Jeg kan godt li' Perin, og har altid synes godt om ham. Men han er simpelthen så plaget af skader konstant. Manden kan træde i en vandflaske til træning med landsholdet og blive skadet (Og ja, det skete i virkeligheden).

Jeg kan virkelig ikke se hvorfor Roma skulle investere i ham. Så skal vi ha' en mere en god 2. målmand der alligevel kommer til at stå størstedelen af kampene næste sæson.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 21. maj 2019

Læste at Tottenham vil købe Zaniolo plus sende Lamela retur til Roma...
elsker Lamela men som Perin er han for ofte skadet


asroma87
3064 indlæg.
d. 21. maj 2019

Ellers kunne Jasper Cillesen måske være en løsning?

Han har vist også udtalt at han vil væk fra Barca


Kelevra
1260 indlæg.
d. 21. maj 2019

Synes jeg umiddelbart ikke ville være så dum en idé. Klubben har været linket til henholdsvis Cragno og Dragowski, værdi €25. Så er det måske mere interessant at kigge nærmere på Cillessen, som du nævner.

Men jeg har ikke rigtigt set noget til ham siden dengang van Gaal skiftede ham ud før straffesparkskonkurrence i 2014, selvom han havde stået en knald god kamp.



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 22. maj 2019

Hvorfor ikke give Mirante chancen?
5 clean sheets i 8 kampe.
Rolig og sikker og har fået styr på forsvaret


asroma87
3064 indlæg.
d. 22. maj 2019

Lyder fornuftigt :-)

Nå nu går rygterne på at Petrachi siger sin stilling op på mandag, for at blive Romas nye sportsdirektør


59971Cools
686 indlæg.
d. 22. maj 2019

Synes bestemt ikke at keeperpositionen bør være vores første prioritet. Der er godt nok en del andre pladser jeg hellere så forstærket før det.
Ja Mirante er ikke et ungt håb, men han kan sagtens stå en fin sæson mere. Han er ikke verdensklasse, men en ganske fornuftig keeper!


Denner
527 indlæg.
d. 23. maj 2019

Hvad med rudi garcia igen? Han er lige stoppet i merseille Haha


asroma87
3064 indlæg.
d. 23. maj 2019

Så hellere Zeman


Lamela
2782 indlæg.
d. 23. maj 2019

Så kommer han endelig. Det bliver godt at få ryddet op i truppen.

link



C. Panucci
190 indlæg.
d. 23. maj 2019

Barella for Defrel+penge, skulle allerede være en Petrachi-handel in the making. Stærk start, syne sjeg.

Defrel, Dzeko, Under, Juan Jesus, Olsen, Perotti rygtes ret kraftigt på vej ud. Forlængelser til Manolas (som dog rygtes meget kraftigt afsted), Pellegrini og El Shaa skulle stort set være klar til forhandling, så snart Petrachi tiltræder.

Jeg tror det kan blive rigtig,rigtig spændende, det her. Petrachi/Gasperini kan sagtens være den duo, som langsom, men sikkert, får os på ret køl.

Pt spekuleres der i tilgang af: Perin (GK, Juve), Mancini (CB, Atalanta), Castagne (VB/HB, Atalanta), Izzo (CB, Torino) Belotti(CF, Torino) - Altså,så forlanger jeg sgutte mere....

Perin
Florenzi Mancini Manolas (Izzo) Castagne/Pellegrini

Barella Cristante
Zaniolo LO-Pellegrini Pastore/El Shaa

Belotti

Av, av, av, hvor ville det være både stærkt og italiensk!


Kvistus
1556 indlæg.
d. 23. maj 2019

Håber at de smider pengene efter Marega fremfor Belotti. Marega er et bæst og ville simpelthen spise de her serie A defensiver, og så kan der også godt gå for meget spaghetti ben i den, så er det godt at have et bæst af en angriber!
- Og hold nu for guds skyld fast i Under, Zaniolo og Manolas

[Rettet af: Kvistus - 23/05/2019 - 15:40]


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 23. maj 2019

Det lyder utroligt interessant C.Panucci, hvis bare der er hold i halvdelen af de rygter, så er jeg mere end tilfreds!

Tænker vi må sige farvel til minimum én af vores profiler, måske flere hvis/når vi misser CHL. Zaniolo ser jeg meget nødigt gå, men på den anden side, så er jeg heller ikke 100% overbevist om, at han bliver den her kæmpe stjerne, alle udråber ham til?

Hvis Ünder ryger til Tottenham, kunne Lamela+ penge være en fornuftig løsning.. Manolas er faktisk den jeg håber allermest på, at vi kan forlænge med. Smid Mancini ind til ham, så ligner det noget!


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 23. maj 2019

Det lyder utroligt interessant C.Panucci, hvis bare der er hold i halvdelen af de rygter, så er jeg mere end tilfreds!

Tænker vi må sige farvel til minimum én af vores profiler, måske flere hvis/når vi misser CHL. Zaniolo ser jeg meget nødigt gå, men på den anden side, så er jeg heller ikke 100% overbevist om, at han bliver den her kæmpe stjerne, alle udråber ham til?

Hvis Ünder ryger til Tottenham, kunne Lamela+ penge være en fornuftig løsning.. Manolas er faktisk den jeg håber allermest på, at vi kan forlænge med. Smid Mancini ind til ham, så ligner det noget!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 23. maj 2019

Bendtner er færdig i Rosenborg
Olsen på mål og Bendtner på toppen lugter af en scudetto til Roma!

Ironi. Glæder mig til at se hvad Petrachi kan udrette ift truppen


asroma87
3064 indlæg.
d. 25. maj 2019

Nu har Petrachi udtalt at Roma ikke er den eneste interesserede klub og at det ikke er sikkert at han tager til Roma



Lamela
2782 indlæg.
d. 25. maj 2019

Når, vores bedste angriber siden Montella, ryger nu til Inter. Det gør måske nogle folk glade her?


Kvistus
1556 indlæg.
d. 25. maj 2019

Jeg ville da foretrække at han tog til England eller Tyskland, men ja, jeg vil ikke ligge søvnløs over et Dzeko-salg til en fornuftig pris. Dzeko er klart den løntungeste spiller i truppen og har haft den mest lade indstilling hele sæsonen.
Han er god og hans topniveau (Som nok vil komme frem i en trup som Inters) er verdensklasse, men der lagt op til en revolution i spillertruppen og hvis De Rossi skal væk, så kan Dzeko, Pastore, Nzonzi, Perotti osv. ligeså godt også få sparket!


Lamela
2782 indlæg.
d. 25. maj 2019

Problemet jo nok, at Inter næppe kommer til at punge ret meget ud for ham, ifh. til Hvad en PL klub kan betale. Ydermere, så kommer til at styrke konkurrenten..igen...


AndersRoma
998 indlæg.
d. 25. maj 2019

@Lamela historisk kan vores salg af profiler til Inter vel ikke gå under kategorien “styrke konkurrenten”. Lad os håbe det er en gentagelse.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 25. maj 2019

Dzeko er velkommen til at smutte.
Uskarp og lad at se på!

Hent Belotti


Lamela
2782 indlæg.
d. 25. maj 2019

Anders

Haha, måske har du en pointe der. Men, det lyder lidt hult, at Roma ikke vil forlænge med spillere uden en DS, men er klar til forhandle uden for vinduet.

Men, hvis han alligevel ryger den vej, håber jeg lidt på Bastoni/Van Heusden og Pinsmonti den anden vej.



Vitali
2 indlæg.
d. 28. maj 2019

En Zanka er uønsket i Huddersfield, kunne man forestille sig at få ham til en skarp pris, synes jeg det vil være en OK signing.


59971Cools
686 indlæg.
d. 28. maj 2019

Synes vi bør have større ambitioner end det. Han (var?) da en ganske habil spiller men er altså på vej mod de 30 år, og på ingen måde en klasse spiller eller på vej mod at blive det.
Som 3. valg OK, men Manolas skal have en stærkere makker! Hellere gøre alt hvad vi kan for at holde på Manolas og købe Mancini :-)


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 28. maj 2019

Zanka?? Og Robin Olsen på mål?
Vi må have større ambitioner !
Hent Mancini i Atalanta


asroma87
3064 indlæg.
d. 28. maj 2019

Ricki Olsen er også ledig på fri...


Skytt0
1510 indlæg.
d. 28. maj 2019

Haha, stop nu!!!

Zanka er en fin spiller, og vil være en rigtig god handel for Roma. Dog kun, hvis vi manglede en backup CB, men det gør vi ikke ligefrem. Vi har nok i JJ, Marcano og Fazio, så vi skal have en spiller ala Manolas (ihvertfald tæt på hans niveau), og ikke en reserve stopper!

Han vil dog bestemt være en bedre signing end Olsen!


asroma87
3064 indlæg.
d. 28. maj 2019

Manolas udtaler idag at han er i tvivl om hans Roma fremtid

Hvem helvede har også sat hans frikøbs klausul til sølle 36 mio euro??

Tror vist Lorenzo Pellegrinis frikøbs klausul er helt nede på 30 mio euro

Hvad fanden har ledelsen tænkt på? Det er garanteret Monchi, den mand har virkelig smadret Roma fuldstændigt



DanieleTotti
790 indlæg.
d. 28. maj 2019

Manolas lave frikøbsklausul - var det ikke fordi kontrakten blev fornyet forholdsvist sent i kontraktforløbet? Så spørgsmålet var at lade ham gå gratis eller forlænge med ham med en lav frikøbsklausul, så han stadig havde mulighed for en transfer? For så lyder 2-3 ekstra sæsoner og 36 millioner euro bedre end 0 euro og 0 ekstra sæsoner? Det forudsætter selvfølgelig at det er rigtige mennesker ikke ikke computersimulerede som i Football Manager.... Der er ikke nogen der har "sat" hans frikøbsklausul til 36 millioner, det er noget de to parter har forhandlet sig frem til. Selvfølgelig er det ikke en optimal situation, men der er altså ting der spiller ind..


asroma87
3064 indlæg.
d. 28. maj 2019

Man skulle da bare have givet ham mere i løn så!


Kelevra
1260 indlæg.
d. 29. maj 2019

Gasperini har lavet en ny aftale med Atalanta.
Alle rygtede kandidater til trænerposten afviser, ikke overraskende.

Lige nu er Roma den ikke-så-attraktive dreng i klassen der går rundt med kærestebreve til samtlige smukke piger.


asroma87
3064 indlæg.
d. 29. maj 2019

Nej det ser ikke godt ud. Nu sættes vi i forbindelse med Marco Giampaolo, Roberto De Zerbi og Gennaro Gattuso.

Conte forventes dog at overtage trænersædet i Inter inden længe. Gad vide om man kunne tage Spalletti tilbage?

Ellers er der Rafa Benitez?

Alt andet lige, så ser det sgu ikke for godt ud for vores elskede klub.

Tror Manolas, Dzeko og Under er 99 % sikre på at blive solgt, så må vi se med resten.
Kolarov rygtes også hjem til hans barndomsklub


ClausA
263 indlæg.
d. 29. maj 2019

Jeg ville sgu boycotte hele lortet hvis man hentede zanka. Jeg synes sgu efterhånden at det ser sort ud med hensyn til trænere. Og misset chl gør også at vi skal lave nogle vanvittige kloge + være heldige for at de også slår til. Der er virkelig ikke mere tid til at hente flere middelmådige spillere. Vi ender med at rykke længere og længere væk fra toppen af! Det her bliver noget af et hul at komme op fra.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 29. maj 2019

Spaletti? Nej Tak. Den tur har vi prøvet i 2 omgange og han er ikke populær i Roma

De Zerbi? Tragisk !
Men vel oplagt igen at hente Sassuolos træner !

Vi bliver sat i forbindelse med Shaktar Donetsk træner

Jeg ser ikke frem til næste sæson

Juve bliver mestre igen
Napoli, Inter og Atalanta opruster

EL er det vi igen skal kæmpe om



mexes
2514 indlæg.
d. 29. maj 2019

Ja, lidt komisk at selv Gasperini siger nej til os. Selvfølgelig pga. CL i Bergamo, men stadig. I min optik er Spalletti en no-brainer, men selvfølgelig ikke aktuel.
Getafes træner rygtes også til klubben.

Jeg har ingen håb og forventninger til sommeren. Vil ikke blive overrasket hvis flere profiler skulle ryge. Vi kommer i den grad til at starte forfra.


asroma87
3064 indlæg.
d. 30. maj 2019

Sådan som det hele har udviklet sig, så synes jeg vi skal prøve at hente Rafa Benitez


napstah
272 indlæg.
d. 30. maj 2019

Roma bliver nævnt som favorit til at snuppe Rodrigo fra Valencia, efter Napoli har fået deres bud på 40m Euro afvist


AndersRoma
998 indlæg.
d. 30. maj 2019

Ser ikke den spanske liga, så er ret uvidende om Rodrigo. Men han har kun scoret 34 mål i 145 kampe for Valencia, synes ikke det virker imponerende for +40m€.

En af jer som kender mere til ham?


napstah
272 indlæg.
d. 30. maj 2019

Han er en hurtig angriber der også sagtens kan spille på venstrekanten. Spiller mest som angriber i en 4-4-2 hos Valencia men ville være stærkt at få ind som kant synes jeg. Fik lidt gang i scoringerne de sidste par kampe i sæsonen med 4 i de seneste 6, blandt andet 1 mod Barca i pokal finalen. Ellers har det været en sløj sæson i forhold til sidste sæson

Men ja, det er mange penge, vil dog sige at han må ligge på noget nær den øverste hylde vi kan hente fra.


asroma87
3064 indlæg.
d. 31. maj 2019

Mon ikke det et bedre at finde en træner, sports direktør og et par forsvarsspillere først

Plus, hvor skal vi få 40 mio euro eller mere fra?

40 mio euro blev jo ligesom afvist

PS - så blev Conte præsenteret som træner

Hvorfor begraver vi ikke stridsøkserne og tager Spalletti tilbage??



Kelevra
1260 indlæg.
d. 31. maj 2019

Jamen er det ikke Spalletti der er færdig med Roma, og ikke omvendt?


Kvistus
1556 indlæg.
d. 31. maj 2019

Tror ikke at Totti og Spalletti vil kunne være under samme tag


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 01. juni 2019

Hvorfor henter vi ikke Drogowski i Empoli?
Har stået en fabelagtig sæson og kan hentes for blot 10 mill euro


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 01. juni 2019

Dzeko til Inter synes på plads...
spændende hvem vi henter ind?
Marega eller Belotti er min våde drøm


JonasS
204 indlæg.
d. 02. juni 2019

Får næsten kvalme ved tanken om at Dzeko skal tørne ud for Inter, og at han ryger for en pris der tilsvarer noget der minder om to pakker AAA batterier. Vil skide på at han er 33 år gammel, vi burde være dem der pressede det sidste fodbold ud af ham. Synes han har været fænomenal for os.
Føj!
Godt vi har Schick. Ish.


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 02. juni 2019

Det er det helt rigtige at sælge Dzeko som den første. Hans primadonna-attitude sætter et ekstremt dårligt eksempel for alle i klubben, og hans konflikter med andre spillere meget ødelæggende. I stedet burde han gå forrest og sætte det gode eksempel. Han har haft en super sæson for os med Spalletti, ellers har det løbende været ned af bakke, denne sæson inklusiv. Det er helt tydeligt at hans nøkker gør at han kun gider spille CL. Er han afgørende for os? Vi røg ud lige efter gruppespillet i CL, og endte nummer 6 i Serie A.. Desuden må det være ekstremt demotiverende for en spiller som Schick at Dzeko hele tiden spiller på trods af den attitude.. Se bare sidse kamp hvor han kvitterer udskiftningen i sidste kamp med en symbolsk spytklat. Hans personlighed er vigtig at få fjernet så vi kan starte ordentligt på genopbygningen..



asroma87
3064 indlæg.
d. 02. juni 2019

Rygterne går på omkring 100 mio danske kroner for Dzeko. Det synes jeg sgu er fint nok, plus vi slipper for hans kæmpe løn



mexes
2514 indlæg.
d. 02. juni 2019

Synes det er fint. Dzeko kunne sikkert godt ramme en god sæson igen, men tror det er fint for alle parter, at vejen skilles. Det gør mig ikke noget at se ham hos en af konkurrenterne. Han er vel truppens mest løntunge, så det frigiver også lidt der.

Fonseca kommer nærmere, angiveligt tilbydes 3 år.
Ingen garanti for succes, men jeg er klart mere på ham end Gasperini, Gattuso, De Zerbi og Giampaolo. Som i LANGT mere. Hans stil er attraktiv, så det kunne blive spændende, selvom han ingen serie a erfaring har.
...Men jeg havde afgjort hellere taget et mere sikkert valg og større trænernavn ind. Eks. Benitez.

Napoli meldes i øvrigt tæt på James Rodrigues. Forstår ikke hvorfor vi aldrig kan lave sådan nogle handler - ligesom de også gjorde med Higuain. Ikke at det lige er James jeg står og håber på, men vi ser bare aldrig Roma lave så store handler - angiveligt 60 mio euro. Vi burde da kunne være med Napoli på transfermarkedet.

Jeg er godt nok spændt på hvem vi henter ind på toppen. Nægter at tror at Schick kommer til at være ny 1. angriber. Belotti?

[Rettet af: mexes - 02/06/2019 - 14:07]


mexes
2514 indlæg.
d. 02. juni 2019

Selvfølgelig ikke 100% sikkert, men vi skulle angiveligt have afvist et bud på 28 mio fra Everton på Cengiz Ünder. Jeg ved ikke hvad der er mest tragikomisk, at vi åbenbart er i en situation, hvor Everton tror de kan købe vores profiler, eller selve prisen budt!

[Rettet af: mexes - 02/06/2019 - 16:26]


Kvistus
1556 indlæg.
d. 02. juni 2019

Gad vide om Dzeko har haft en stor indflydelse på Schicks mentale problemer. Tror at han er lidt af en alfahan. Men ikke desto mindre, så tvivler jeg også på at man tør overlade teten til Schick.

Fonseca kunne være spændende nok. Det er bare lidt den samme evindelige trædemølle. Meget Roma-esque med high risk, high reward, og minder derudover lidt om EDF med bl.a. høj baglinje. Så det ville nok resultere i flere klassiske roma afklapsninger på 7-1. Men så længe vi får en fornuftig DS, der kan sørge for at der ikke går for meget brasiliansk cirkus i den, så er jeg enig i at det er bedre end Gasp, Gattuso og co. som jeg aldrig har haft den store fidus til.

[Rettet af: Kvistus - 02/06/2019 - 18:06]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 02. juni 2019

Medierne skriver De Zerbi er foran Fonseca ift at blive Romas nye træner
Jeg er ikke imod. De Zerbi kender ligaen, og kan sproget
Han Er ung og har vist interessante taktiske ting i den forgangne sæson.
Men det er absolut ikke fra øverste hylde!


asroma87
3064 indlæg.
d. 02. juni 2019

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor vi ikke prøver at hente Rafa Benitez



Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 03. juni 2019

Rafa har en defensiv kontrolleret tilgang til taktikken - minder lidt om tanke ranieri. Roma er ikke er hold der har spillerne til det pt og de bør derfor satse på en træner der vil gå en offensiv vej. Plus, rafa har de seneste 10 år ikke haft positive bedrifter. Der er en grund til han er i Newcastle :)

[Rettet af: Daniel-Cumen - 03/06/2019 - 22:27]


Kelevra
1260 indlæg.
d. 04. juni 2019

Fonseca freed for Roma

Ifølge dette link vil han desuden ha' garanti fra ledelsen om at opbygge et kompetitivt hold. Fint at en evt ny træner stiller krav til at få en stærkere trup.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 04. juni 2019

3 emner som afløser for Dzeko

Andre Silva i bytte for Schick
Llorente
Belotti (min 50 mill euro)


asroma87
3064 indlæg.
d. 04. juni 2019

Så ender vi med 99 % sikkerhed med Llorente...

Det er en klassisk Roma transfer


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 04. juni 2019

Fremtidens mand!

Fonseca er ikke overbevist så nu er De Zerbi favorit med DI Biagio som nyt emne
Gaaaab


asroma87
3064 indlæg.
d. 04. juni 2019

Ja jeg læste det også, jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde!

Sikke dog en rodebutik vores klub har udviklet sig til



59971Cools
686 indlæg.
d. 05. juni 2019

Ved ikke hvad der er op og ned i det her spil, Lazio borgmester, amerikanske ejere mv.
Jeg forstår dog ikke hvordan det kan være så svært? ALLE! burde have interesse i projektet, det skaber arbejdspladser, vækst, stærkere fodboldkllub = tourisme etc.... Det er tidspunkter som dette man bliver træt af italienere....


Kelevra
1260 indlæg.
d. 05. juni 2019

Ja, italiensk bureaukrati er nok det sløveste i verden.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 05. juni 2019

Det lugter mere og mere af Fonseca som ny træner. Med ham kan følge Taison, Ismailly
Interessant


Kelevra
1260 indlæg.
d. 06. juni 2019

Klubben skulle ifølge Sky Sport Italia ha' forhørt sig om tilgængeligheden af Icardi.


mexes
2514 indlæg.
d. 06. juni 2019

Læste det også. Skyldes formentlig Dzeko forhandlingerne.
Kommer aldrig til at ske og selvom han er en fremragende angriber, så håber jeg det heller ikke.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 06. juni 2019

Icardi? Hvordan skulle vi få råd til ham?
Han er ringe til at indgå i spillet men fucking giftig i feltet.

Hent Marega. Kæmpe bæst.

Og få nu hentet Fonseca og betal de 3 millioner euro hvis det kræves



asroma87
3064 indlæg.
d. 06. juni 2019

Seneste nyt er at Fonseca selv vil betale de 3 mio euro, så han bliver frigivet

Hahaha hvad er vi for en sølle klub, at vi ikke kan betale 3 mio euro for at få den træner vi gerne vil have?!

Shit vi er fucked....


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 06. juni 2019

Enig. Få nu lukket den sag så der kan komme lidt ro på i hovedstaden
Tænk hvor mange gange vi har smidt millioner efter elendige spillere
Fonseca ind. Tag ismailly og Taison med i flyet.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 07. juni 2019

Fonseca på plads på mandag

Dzeko, Kolarov og SES for Icardi snakkes der om. Vildt

Naingollan vil hjem igen


Romaneren
1506 indlæg.
d. 08. juni 2019

Ud med Dzeko, Kolarov og evt. Schick (fordi det måske er nødvendigt) ind med Fonseca, Ismaily, Nainggolan og Icardi - det ville satme være en godkendt start på transfervinduet!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 08. juni 2019

Jeg ser kun ballade hvis vi henter Icardi.
Tror han har bedst af at komme væk fra Italien.

Juventus forsøger at hente Zaniolo for 40 mill euro + Perin eller Cuadrado

Schick lavede 2 for Tjekkiet igår men enig han skal videre.
Hent Marega


Kvistus
1556 indlæg.
d. 08. juni 2019

Håber virkelig ikke at vi accepterer nogen form for handel med Juve om Zaniolo. Det ville vi nemlig fortryde, når han bliver det dobbelte værd, og derudover får inter 15% af prisen.

Den er så evigt svær med Schick. Jeg tror virkelig ikke at manden er så dårlig, som han ellers har givet udtryk for at være. Tror stadig at det vil være en kæmpe lettelse for ham at få Dzeko ud af sit miljø. Han præsterer jo på landsholdet, målmæssigt i hvert fald.

[Rettet af: Kvistus - 08/06/2019 - 11:21]



mexes
2514 indlæg.
d. 08. juni 2019

Der er i hvertfald gang i rygtemøllen må man sige.
Den eneste handel, som jeg synes vi skal lave med Inter er, at vi skal sælge Dzeko. Icardi er en tikkende bombe på godt og ondt. Herudover skal vi ikke hente Radja hjem. Elsker ham, men manden har klart sine bedste år bag sig. Så skulle det kun være fordi prisen var meget lav, hvilket jeg ikke tror den ville være.
Juve skal vi heller ikke handle med. Zaniolo for Cuadrado + 40 mio euro vil jo faktisk potentielt være en rigtig god handel - hvem ved om han går i stå? Men helt enig med Kvistus, så bliver det nok mere noget vi ville fortryde.
Schick har fået nok chancer i min bog nu. Jeg var meget imod handlen allerede fra start. Han har haft én god sæson og det var nok til vi slog vores transfer rekord. Han kan helt klart noget, men nogen slår bare ikke til i alle klubber. Det kan sagtens være han kan slå til i en anden klub.

Med Fonseca i mente, så sad jeg igår og prøvede at opstille et transferscenarie i år og kom frem til;

--------------Trapp-------------
Florenzi-Manolas-Mancini-Ismaily
---------Nzonzi-Zaniolo---------
Ünder--------Pellegrini---Taison
-------------Belotti-------------

Bænk: Mirante, Jesus, Fazio, Lu. Pellegrini, Karsdrop, Santon, Gerson, Cristante, Pastore, Perotti, El Shaarawy, Kluivert, Defrel, Coric, (Ny Angriber)

Salg: Dzeko, Kolarov, Olsen, Marcano, Gonalons, Schick

Jeg synes egentlig det er realistisk. Nok Trapp på mål kunne også være en anden, ligesom Belotti heller ikke nødvendigvis bliver manden. Det skal mere forståes som et udtryk, at det helt klart er her, at vi skal bruge den største sum. Vi har brug for en spiller i den kaliber. Vi har ret mange salgsemner, som ikke vil gøre truppen særlig meget dårligere. Vores bredden er ret stor. El Shaarawy vil også være en fin mand som statende wing. Kluivert begyndte jeg også i slutningen af sæsonen at se mere og mere potentiale i. Sæt at Ünder sælges (For jeg tror desværre Manolas, Ünder eller Zaniolo bliver solgt) så vil han godt kunne gå ind i start-11 for min skyld.
Manolas frygter jeg mest for. Han vil ikke engang selv benægte at spille for Juve i næsten sæson, så det klart, at hvis han ryger skal der yderligere en mand ind i bagkæden.

Jeg synes Fonseca er godt scoutet. Vores trup passer rigtig fint til hans spillestil allerede.


ClausA
263 indlæg.
d. 11. juni 2019

Så er vi angiveligt interreseret i Vavro og så endda for 12 millioner euro. Kæmpe joke. Håber det bare er skøre rygter


Kvistus
1556 indlæg.
d. 11. juni 2019

Overvej hvor forskruet et syn Roma må have på superligaen. Der er ikke en eneste spiller fra den liga, som jeg ønsker at se i Roma - nej, heller ikke robert skov.
Vi vil eftersigende give ligeså meget for Vavro, som Inter vil give for Dzeko. Stof til eftertanke


Skytt0
1510 indlæg.
d. 11. juni 2019

Det begynder snart at blive for meget. Jovist er Vavro en fin spiller med et potentiale til en større liga end suppen, men mener Romas ledelse helt seriøst, at Vavro overhovedet kan være et tema?

Jeg er også kæmpe FCK fan, og vil med Hvid-Blå øjne se det som et kæmpe salg, og håber da også, at hvis han sælges, så vil 12 mio. euro være et fantastisk salg for løverne.

Men set med Roma briller, vil det være en kæmpe fiasko. Hvorfor så. overhovedet sælge Dzeko, hvis indtægterne fra hans salg bliver udlignet med sådan et tåbeligt køb?

Det kan ikke være rigtigt (bare fordi de spiller CHL), at:

Napoli kædes sammen med spillere som James Rodríguez og Kieran Trippier
Inter kædes sammen med Eriksen, Lukaku og Vazquez

Roma kædes sammen med Fucking Vavro

Jeg håber for alt i verden at sælges han, at det så bliver for så stort et beløb - Bare ikke til Roma!!!


Skytt0
1510 indlæg.
d. 11. juni 2019

Og så kan der samtidig tilføjet, at Fonseca officielt er Romatræner!


mexes
2514 indlæg.
d. 11. juni 2019

Fonseca er en fed signing i min bog. Klart min favorit efter, at Conte sagde nej.

Hvad taler for:
- Han er vant til at vinde fodbold.
- Spiller ubetinget offensivt fodbold med højt pres. (Seværdigt)
- Ung og ambitiøs
- Virker til at han virkelig gerne vil Roma (Var klar til at betale sig selv fri)

Hvad taler imod:
- Ingen Serie A erfaring
- Virker ikke til at være særlig pragmatisk

Jeg synes faktisk vi nogenlunde har spillerne til hans stil. Det klart, at vi især i forsvaret mangler. Men det gjorde vi også selvom vi hentede en helt modsat træner type. Jeg ved ikke helt hvordan Fonseca gerne vil stabilisere hans midtbane. Veretout nævnes som en forstærkning. Han still er med kanter, hvilket vi har mange af. Jeg tror især Kluivert kommer til at have gavn af Fonseca!

DAJE!



asroma87
3064 indlæg.
d. 11. juni 2019

Lidt indsigt i Fonseca’s taktik

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-139222&menu=news-all

Lyder spændende


59971Cools
686 indlæg.
d. 11. juni 2019

Er nu OK tilfreds med Fonseca. Den bedste mulighed vi havde tilgængelig virker det til. + vigtigt at få på plads nu, inden transfervinduet rigtig kører, og opstart mv.

Mht. Vavro: Nu stopper det!!! Ja han har da sikkert potentiale mv. Men STOP! Vi skal virkelig have kvalitet ind på CB!


Kelevra
1260 indlæg.
d. 12. juni 2019

Med Dzeko på vej til Inter og en glansløs Schick, så kunne vi måske komme til at se det her i næste sæson?


praeste
93 indlæg.
d. 12. juni 2019

Han minder lidt om Piatek - en klassisk goalgetter.
Men så skal spillet bygges op så han bare ligger i boksen og venter på indlæg, men det er vel ikke helt Fonseca’s stil?


ASRMichael
368 indlæg.
d. 12. juni 2019

Ponce har 1 år tilbage af hans kontrakt af hvad jeg kan se og vi lejer ham vel ud endnu et år hvorefter han smutter på fri transfer? :(
Gad godt se ham i Roma trøjen næste sæson, men tror også man vælger ham fra pga. spillestilen.


Knudsen-rk
283 indlæg.
d. 12. juni 2019

Hvad med at få Strootman tilbage ?
Han er kommet i overskud i det sydfranske.
Han kender byen og klubben, behøver ingen tilvænning.



Romaneren
1506 indlæg.
d. 12. juni 2019

Hellere Mandragora, som der også er tale om. Ung, italiener og kæmpe potentiale!

Men føles også lidt mærkeligt at tale midtbane - Pellegrini, Cristante, Zaniolo, Pastore og Nzonzi burde jo kunne gøre det for en klub, der spiller EL og skal jagte CL-kval. Pastore og/eller Nzonzi skal vel ud, hvis der skal købes nyt til midten.

Vil hellere se, at vi går efter noget til forsvaret og målet. Til målet tales om Lyons Lopes - det ville være rigtig fint. Han er god.

Men kom så med en CB, der kan noget! Juve ser ud til både at få Genoas Romero og Sassuolos Demiral til hhv. 20 og 15 mil. Kan ikke forstå, hvorfor vi ikke er med i den kamp - det er de prisskilte, hvor vi realistisk set kan være med. Og vi burde kunne tilbyde dem en plads før i køen, end de vil få i en klub, der har Bonucci, Chiellini og Rugani. De er unge, og de er cirka der i deres karrierer, hvor vores tidligere succesfulde CB-indkøb som Benatia og Manolas var.


ASRMichael
368 indlæg.
d. 13. juni 2019

Strootman er blevet ledig i Marseille fordi de ikke klarede CL og at han derfor er blevet for dyr for klubben :(! Tænker at vi står i samme situation som Marseille!
Hvis Strootman ikke havde sin skadehistorik m.m. var jeg klart fortaler for at vi betalte pengene for at få ham tilbage :) Er dog bange for at han er for dyr ifht. hvad vi kan være sikre på at få..


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 13. juni 2019

Fred sættes i forbindelse med Roma..
Knap så spændende kædes Karius også sammen med et skifte til giallorossi

Lækkert med Karius og Vavro (not)


asroma87
3064 indlæg.
d. 13. juni 2019

Hvad skete der med al hypen vedrørende Dragowski fra Empoli?

Ville han ikke være en kanon målmand at få til klubben


mexes
2514 indlæg.
d. 14. juni 2019

Han er Fiorentina mand. Jeg kan virkelig ikke se hvad vi skulle med ham.
Pau Lopes fra Betis skulle være vores 1. prioritet. Ham synes jeg til gengæld er en klasse målmand. Afhænger af prisen selvfølgelig, men synes klart han vil være et godt køb.


Kelevra
1260 indlæg.
d. 14. juni 2019

Karius rygtet stammer fra Fotomac

Den tror jeg simpelthen ikke på. Hvis klubben henter Karius til pladsen som 1. målmand, så er det da helt til grin.



matti92
178 indlæg.
d. 14. juni 2019

Et bytte med Higuen for Manolas er jeg ikke sød musik i mine øre!


Manne
49 indlæg.
d. 14. juni 2019

Håber virkelig ikke at den byttehandel bliver til noget! Hader også bare Higuain, kan slet ikke fordrage den spiller, vi burde kunne få noget der er meget bedre end ham. Også kan jeg generelt bare heller ikke klare juve og deres klamme måde at hente spillere på hele tiden. Hvert evige eneste år vil de ha nogle af vores spillere. Og hver gang der er en klausul hos en spiller, er de der.. Er så pisse træt af det!


asromadk
3631 indlæg.
d. 14. juni 2019

Hvorfor sælge Ponce til Rusland for 7 mio euro. Jeg forstår det ganske enkelt ikke.

Og hvis det handler om økonomi, så lad dog være med at hente nogen. Sælg Dzeko og behold Shick flankerer af Ponce og en anden ung fra egne rækker.

Spillede Ponce fast i Genoa, så ville han på 3 måneder have lavet en "Piatek" sikkert...

AS Roma må være verdens mest uduelige klub når det kommer til unge spillere. Zaniolo er en særlig case, som frem for alt skyldes en enkelt managers mod og ikke en klub med en plan for et talent.


AndersRoma
998 indlæg.
d. 14. juni 2019

Higuain er udover Ronaldo, den klart bedste angriber som har spillet i Serie A i nyere tid. Er helt med på han er blevet tyk og ikke har været på sit top niveau i Chelsea, men at sige “vi kan få noget der er meget bedre end ham”, må du længere ud på landet med :-)

Higuain er langt mere kynisk end Dzeko. Han er ikke den mest bevægelige spiller, men pga. farten i vores opbyggende spil, tror jeg han kunne lave tonsvis af mål som box angriber.


mexes
2514 indlæg.
d. 14. juni 2019

Enig i at Higuains force klart er afslutningsspillet, men jeg vil så afgjort også meget gerne undgå at se ham i Rom. Synes han er færdig og vil sige, at vi klart vil kunne lave meget bedre handler end ham.

Jeg forstår slet ikke Ponce fascinationen? Schick, Ponce og en ungdomsspiller vil være et hamrende elendigt angriber korps i min optik.

Synes afgjort vi skal ud og hente os en stærk, stærk angriber.


asromadk
3631 indlæg.
d. 14. juni 2019

Nu er det jo hverken fordi jeg ser Ponce som en verdensklasse-angriber eller ville hade at se en sådan i klubben, men nu er det jo en gang spillere som Pavoletti, Inglese, Farias og sågär Onuachu som man kædes sammen med og som er en del mere sandsynligt end at man pludselig lander Higuain eller Icardi...

Ponce, bevares, men jeg er også stor fan af at man fx fik listet Pinamonti fra Inter, som det havde været nævnt flere gange i forbindelse med Dzeko-handlen. Men Inter ser ud til at have lært deres lektie og vil tilsyneladende ikke engang bytte 1:1...

Forsvaret bør have fuld prioritet, 7 mio euro for Ponce gør ikke det store på økonomien og kan ikke se hvorfor han ikke kunne være en spændende spiller.

Gad vide hvor mange der havde set et lys i at man skulle hente en 19 årig fra Inter ind til at kunne være en bærende kraft... De unge er nødt til at få chancen nogle gange, og jeg har svært ved at se hvorfor at Ponce ikke kunne evne at udrette noget i Serie A. Især ikke hos et boldbesiddende AS Roma.



Manne
49 indlæg.
d. 15. juni 2019

Jeg er helt klart fortaler for at man burde prøve at give ponce chancen, ikke nødvendigvis som første angriber, men som anden eller tredje angriber.

De seneste rygter skulle vidst gå på at det er Ünder og Schick der ryger her til sommer, det har jeg det selv lidt blandet med. For syntes Ünder er en fantastisk spiller, og tror stadig Schick har noget potentiale vi ikke har set endnu. Men omvendt skulle Ajax vidst ha sat en pris skilt på Zyiech som lyder på 250 millioner kroner. Så hvis vi kan kan få ham som plaster på såret, ville jeg nok ikke være så ked af det igen. Ham og Kluivert på hver sin kant. Av!


mexes
2514 indlæg.
d. 15. juni 2019

Fonseca skulle være beundre at Zaniolo og italienske medier skriver blandt andet i dag, at Roma vil bygge et hold op omkring ham og kun sælge ham hvis der kom et bud, som var umuligt at sige nej til (de skriver 70 mio €)

Schick synes jeg KLART er vores bedste salgsobjekt i forhold til pris og i forhold til en spiller som vi kan undvære. Ünder kunne det også være - især pga den høje pris, men jeg synes det mere og mere tegner sig op til, at Manolas bliver fortid i klubben, så jeg tænker at evt. Manolas og Schick salg vil gøre, at vi ikke behøver at sælge Ünder - som ligeledes er skræddersyet til Fonseca.

Manolas er klart ham jeg helst vil beholde, men tror desværre at det bliver for svært. Tager han til Juve, så skal han da også bare smutte. Men lad os se :)


ASRMichael
368 indlæg.
d. 15. juni 2019

Manolas til Napoli????
Argh men hvor forfærdeligt er det ikke hvis det er rigtigt :/


Manne
49 indlæg.
d. 15. juni 2019

Ja det er jo for vildt hvis han vælger at tage til napoli!?

Men vi vil ha en spiller den anden vej, som skulle være inkluderet i klausulen. Håber virkelig bare det ikke rigtigt. Hvad sker der for vores spillere hele tiden vil til andre klubber?!?!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 15. juni 2019

De vil gerne kæmpe om scudettoen og spille Champions league og vi må erkende at det kan vi ikke tilbyde i Roma. Ihvertfald ikke scudettoen !
Fonseca har meldt ud at Manolas ikke skal sælges. Hvordan kan så stærk en forsvarer have en så lav frikøbsklausul? 36 mill euro.
Grotesk.
Mertens er åbenbart den spiller Roma ønsker i bytte. Slapt

Hvis nogen vil købe zaniolo skal de op med 70 mill euro. Sådan! Det bør skræmme de fleste.

Seneste rygter: Rondon og Fer

Der er gang i silly season.

Totti ligner en færdig mand i Roma. Han forlader klubben på mandag hvor der er pressemøde
NO TOTTI NO PARTY


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 16. juni 2019

"Hvordan kan så stærk en forsvarer have en så lav frikøbsklausul? 36 mill euro.
Grotesk."

Ja det er fuldstændig forrykt!! Vi skulle have ladet være med at forlænge og i stedet lade ham gå på en fri transfer.. Så havde han nemlig aldrig haft en frikøbsklausul!!



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 16. juni 2019

Der skulle være sat en højere frikøbsklausul
Er min pointe. Men det var Manolas måske ikke interesseret i


asroma87
3064 indlæg.
d. 16. juni 2019

Vi skulle bare have givet ham dobbelt så meget i løn! Så sku han nok være gået med til at fjerne klausulen


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 16. juni 2019

Så vi giver ham dobbelt så meget i løn? Så vil Dzeko med sine primadonnanykker da helt sikkert have tænkt at han skulle have mere? Alle agenter i vores efterfølgende handler ville forsøge at få forhandlet højere lønninger. Vores lønninger bliver så høje at vi bliver nødt til at sælge pga. FFP. Alle ved vi er pressede til at sælge, og kan presse priserne på vores bedste salgsobjekter - så vi får ødelagt økonomien og sælger vores spillere for billigt?

Pointen er, at der er andre ting der spiller ind i de enkelte situationer. Dermed ikke sagt at ledelsen er uden skyld, de har klokket grundigt i det på transfermarkedet på flere parametre.. Pastore, Olsen som de værste eksempler indtil videre!!


Kelevra
1260 indlæg.
d. 16. juni 2019

Manolas har i den grad leveret og bevist overfor klubben at han fortjener en bedre kontrakt. Hvordan spillere som Perotti, Florenzi, Nzonzi, Pastore og Dzeko er foran ham på lønningslisten er mig en gåde. Han har alene fået vores forsvar til at fungere, udover Alisson selvfølgelig, i samtlige sæsoner han har spillet for Roma.

Andre agenter kan pakke deres fnidder langt væk, så længe deres klienter ikke leverer hvad Manolas har gjort!


mexes
2514 indlæg.
d. 16. juni 2019

Synes også klart at Manolas har fortjent mere kredit og mønt fra klubbens side. Indiskutabelt. Nu må vi se hvad der sker med ham. Hans klausul er så lav, at det ikke at værd at diskutere.
Hvis han vil spille et andet sted i Italien end Roma, så har jeg det fint nok med at slippe ham. Så bliver han hurtigt glemt.
Jeg vil dog afgjort hellere se ham i Napoli end i Juve trods alt. Men kan næsten ikke forestille mig at han vil tage til Napoli.

Og vi skal for alt i verden ikke bruge Manolas eller Zaniolo i bytte handler med spillere over de 30 år (Mertens, Higuain) som er i deres karrieres efterår.

[Rettet af: mexes - 16/06/2019 - 12:56]


Manne
49 indlæg.
d. 16. juni 2019

Det er vel Palotta der står tilbage som den store syndebuk? Først smutter De Rossi, så Totti og nu muligvis Manolas? Det er da lidt pudsigt..



mexes
2514 indlæg.
d. 16. juni 2019

Fonseca skulle have anmodet om at vi anskaffer en ny målmand, to centrale midtstoppere, som kan spille bolden op, en central defensiv midt som kan fordele bolde samt en angriber.
Lyder meget som det vi efterspørger herinde.
Sælges Manolas så kunne en fornuftigt løsning være et par med Mancini-Nkoulou.
Alternativt Bonifazi

Målmænd er der rigelige muligheder; Cragno, Perin, Lopes, Cillesen m.fl.

Veretout til midtbanen

En kortsigtet læsning til angrebet kunne være Mertens i en potentielt byttehandel, omend jeg dog ikke håber det. Håber stadig på en profil ala Belotti.

[Rettet af: mexes - 16/06/2019 - 22:32]


Lamela
2782 indlæg.
d. 16. juni 2019

Jeg er solgt på Bonifazzi, ikke alene han ligner en rigtig fizzkarl, så minder han om en hvis Bonucci i opspillet.

Forstod på, Fonseca helst spiller uden en rendyrket angriber, junior moraes, der var hans første angriber minder lidt om Mertens.

Jeg vil anbefale jer at lytte Romapress podcast, hvor værten interviewer en ukrainsk fodbold ekspert.

[Rettet af: Lamela - 16/06/2019 - 22:56]


Skytt0
1510 indlæg.
d. 20. juni 2019

Marc Bartra rygtes som erstatning for Manolas. Ham og Bonifazi vil være klasse - så kan vi godt klare og slippe Manolas!


mexes
2514 indlæg.
d. 20. juni 2019

Batra vil være rigtig fin, men for dyr tror jeg.
Bonifazi er også blevet mere besværligt da Torino har købt ham hjem igen.

Men er ellers helt enig i at det er fine navne.

Mancini er min favorit, helt klart.


Kelevra
1260 indlæg.
d. 21. juni 2019

Sig mig engang - hvorfor er vi stadig truet af FFP? Det kan da ikke passe med alt det plusvalenza.
Og hvordan har Milan råd til at sidde og kigge på Real Madrid spillere, når vi ikke engang har råd til en ny Robin Olsen?


Kvistus
1556 indlæg.
d. 21. juni 2019

Årsagen finder du i tallene bag sidste års spillerindkøb. Der var meget lille profit og da vi ikke har et ordentligt stadion, så er der generelt røde tal på bundlinjen hver sæson.

Mig bekendt, så kan Milan heller ikke spendere som de lyster. De fleste handler, som de sættes i forbindelse med, indebærer byttehandler e.l. Vi bliver derudover f.eks. også sat i forbindelse med spillere til den klækkelige sum af 50-60 mio. euro, hvilket er det rene utopi.

[Rettet af: Kvistus - 21/06/2019 - 12:28]



asroma87
3064 indlæg.
d. 21. juni 2019

Så er Ponce solgt for ca 60 mio kr


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 21. juni 2019

Veretout evt ny mand i Roma trøjen
Hvad synes i ?


asroma87
3064 indlæg.
d. 21. juni 2019

Min holdning er:

Skaf en målmand og nogle forsvarsspillere først


Kelevra
1260 indlæg.
d. 22. juni 2019

Med Manolas på vej til Napoli og ingen konkrete indikationer på tilgang af nye forsvarsspillere - hvad tænker ledelsen? Skal vi igennem en sæson med en Fazio - Jesus kombination?


asroma87
3064 indlæg.
d. 22. juni 2019

Jeg troede Napoli ikke ville betale de 36 mio euro?


Kelevra
1260 indlæg.
d. 22. juni 2019

Tror det mere er et forsøg på at udnytte at klubben åbenbart stadig er presset af FFP.



Manne
49 indlæg.
d. 22. juni 2019

Vi er presset af FFP med 46 mil €. City skulle ha budt 120 mil € på Koulibaly. Nok derfor de så gerne vil ha Manolas, når man tænker på de også får James Rodriguez og sælger Albiol.
Men selfølgelig kommer vi til at købe forsvars spillere. Det har Foncesca også været ude og sige, at han vil ha 2 boldspillende forsvars spillere.


mexes
2514 indlæg.
d. 24. juni 2019

De Rossi BLIVER i Italien. Så mangler vi bare Totti i Doria og Florenzi til Inter før at sommeren er helt ødelagt :)


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 24. juni 2019

Er Florenzi upopulær blandt tifosis?


asromadk
3631 indlæg.
d. 24. juni 2019

Florenzi er vist også mulig at man vil lade gå, prissat til 30 mio euro. Hvad er det der foregår i Rom..


mexes
2514 indlæg.
d. 24. juni 2019

Florenzi er ikke et komma upopulær, men klubben er jo desperate...
Jeg medgiver, at hans niveau ikke er tårnhøj og alene ud fra dette, så vil det være en potentiel ok handel. Men han er vores anfører, vi har lige mistet de to største Romere i klubben, så SELVFØLGELIG skal de ikke sende ham afsted. Skulle de heller ikke hvis Totti og De Rossi stadig var i klubben. Florenzi passer tilmed ganske fint til Fonsecas stil. Men det klart alene ud fra niveau, så vil det da være mere oplagt med Florenzi fremfor Manolas, Ünder osv.

De Rossi meldes iøvrigt tæt på Fiorentina.


Skytt0
1510 indlæg.
d. 25. juni 2019

Petrachi er officielt!



mexes
2514 indlæg.
d. 25. juni 2019

El Shaarawy skippes til Kina. Kun 18 mio indbringer det, da hans kontrakt udløber næste sommer.


Kvistus
1556 indlæg.
d. 25. juni 2019

Tyveri ved højlys dag, der er ikke så meget andet at sige til det. Svært at være sur på ham eller bebrejde ham for at tage det valg, der givet en solid løn på 13 mio. euro efter skat. Nu må vi se hvad Roma siger til den meget lave pris - trods alt vores bedste offensive kort sidste sæson.

[Rettet af: Kvistus - 25/06/2019 - 18:38]


mexes
2514 indlæg.
d. 25. juni 2019

Synes helt klart også, at prisen er alt for lav. Men hjælper selvfølgelig ikke, at han stod til snart at udløbe og at kontraktforhandlingerne angiveligt er gået i stå.
Men ellers helt enig, jeg skal også godt forstå sådan et valg for El Sha - også selvom han nok ikke vil sulte i livet, hvis han ikke tog til Kina.

Når alt det ærgerlige er sagt, så vil jeg dog sige, at det i min bog er bedre at sælge ham fremfor Florenzi, Zaniolo, Under osv. El Shaarawy var en super trupspiller og jeg ønskede på ingen måde at sælge ham. Men det er også klart den position hvor vi har størst bredden. Salg af en kantspiller vil som sådan ikke føre til krav om en erstatning (Defrel, Zaniolo, Under, Perotti, Kluivert)

Vi er presset til at finde 45 mio euro inden juli. Det ligner det ender med at komme fra Manolas, El Shaarawy og Dzeko.

Diawara kommer ind modsat.


asroma87
3064 indlæg.
d. 25. juni 2019

Hvis jeg fik 13 mio euro i løn om året, så havde jeg sku pakket og fløjet afsted med det samme!

Lad os håbe Kluivert bliver brugt som fast mand så!


asroma87
3064 indlæg.
d. 26. juni 2019

3 handler er tæt på:

- Dzeko til Inter, 10 mio. euro + en ungdomsspiller
- El Shara til Kina, 15-18 mio. euro
- Manolas til Napoli, 16 mio. euro + Diawara den anden vej
I denne handel vurderes Diawara åbenbart til 20 mio. euro (WTF)

Manolas handlen er jo helt hul i hovedet, han burde koste 40-50 mio euro

El Shara omkring 25 mio euro

Og Dzeko minimum 15 mio euro




asromadk
3631 indlæg.
d. 26. juni 2019

Præcia.Dzeko sagaen endelig slut ser det ud til.
10 mio + Vergani. Lad os håbe han laver en Zaniolo



asroma87
3064 indlæg.
d. 26. juni 2019

Nu er Nzonzi åbenbart ikke dukket op til den første træning/læge tjek inden opstarten

Hahahaha - sikke dog et cirkus uden lige


matti92
178 indlæg.
d. 26. juni 2019

Tænker umiddelbart at det er 3 fornuftige handler.

Dzeko 10 mill + en ungdoms spiller, Tja han skulle jo videre, så forhåbentligt er der andre i truppen der stepper op (Schick)

El Shara 18 mill: Bevares han var god sidste år men han har 1 år tilbage af kontrakten også synes jeg at han falder for tit ud af kampene hvis det ikke lige lykkedes for ham på dagen.

Manolas 16 mio. euro + Diawara: Av ærgerligt at miste ham men at få Diawara den anden vej ser jeg som den perfekte mand til vores midtbane. En mand med teknik + han er et skur, "perfekt" erstatning for De Rossi.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 26. juni 2019

Der går rygter om Zaniolo og Pelligrini til Juve som sender Perin, Higuain og Spinnazola til Roma


asroma87
3064 indlæg.
d. 26. juni 2019

2 spillere som er skadet hele tiden - plus en fed doven argentiner

God help us


Kvistus
1556 indlæg.
d. 26. juni 2019

Imponerende hvordan vi er gået fra de seneste års ry som transfermoguler til at være fuldstændig til grin. Vi bliver simpelthen pisset på fra alle sider for tiden. Det er nok noget af det værste jeg har oplevet i min tid som Roma fan..
Kineserne vil ikke give mere end 12 mio. euro for vores topscorer (latterligt sammenlignet med den løn de tilbyder). Dzeko får vi kun 10 mio. euro for. Nzonzi tror at hvis han bare sidder et sted i Schweiz i stedet for at tage til lægetjek, så kan han frit rejse til Lyon. Romas infrastruktur/ledelse SEJLER... Og man kunne blive ved. Sikke en tid!

- Men respekt til Fonseca for at tage kampen op.

[Rettet af: Kvistus - 26/06/2019 - 17:46]


mexes
2514 indlæg.
d. 26. juni 2019

Synes også Manolas handler ender med at være bedre end et salg på 36 mio euro. Diawara kan potentielt blive god.

Farvel og tak Manolas. Du kunne have blevet en stor favorit i Rom, men vælger at rejse sydpå (af alle steder).

Spændende hvem der bliver erstatningen.

Jeg har ikke hørt Roma på noget tidspunkt ville sælge Zaniolo. Kun at Juve vil købe. Samme med Pellegrini. Han vil også blive siger han.

Perin kan måske lokkes væk fra Juve hvis Buffon kommer tilbage.



asromadk
3631 indlæg.
d. 27. juni 2019

SES afviser så alligevel Kina..

Vergani vil ikke til Rom.

Hold nu op det kører.


asroma87
3064 indlæg.
d. 27. juni 2019

Ja og vi har fået en bøde på 400.000 euro for at aflyse vores pre sæson træningslejr


mexes
2514 indlæg.
d. 27. juni 2019

Nzonzi skulle måske skippes for 20m istedet for SES, som i stedet vil forlænge med. Det vil være fremragende! Ligeglad med vi mister 6-7m på Nzonzi ift sidste år. Kæmpe fejlkøb og klart mere fordelagtig at sælge når Diawara og evt Veretout hentes


asroma87
3064 indlæg.
d. 27. juni 2019

Helt enig! Afsted med Nzonzi, statuer et eksempel med hans salg og vis at vi ikke gider spillere, der ikke gider Roma

Bum færdig


Lamela
2782 indlæg.
d. 28. juni 2019

Gud hvor jeg brækker mig..

Luca Pellegrini + 10 m euro for Spinazzola..

Jeg er målløs. Denne klub kører sig selv i sænk.

Mangler kun lige Florenzi & LP7, så er alle romere ude af klubben. Måske ryger Zaniolo med til Juve i en Perrin byttehandel.


ClausA
263 indlæg.
d. 28. juni 2019

Det seriøst helt forrykt det amerikanerne har gang i. Det hele virker fuldstændigt desperat Kæmper med plusvalenza og Sættes stadig i forbindelse med alle mulige random spillere. Sælger egne talenter og stammespillere. Jeg ved virkelig ikke hvad deres plan er - andet end langt ude. Spinazzola synes jeg til gengæld er ganske habil. Men pellegrini plus 10 millioner euro er helt væk



Lamela
2782 indlæg.
d. 28. juni 2019

Inter sælger Zimho Van Heusden en ungdomspiller i en gentleman deal til Belgien for 12,5 mio euro. Han har nul senior erfaring.

Pinamonti ryger for 18m euro.

Plus andre unge spillere.

Vi sælger fra toppen og lovende talenter, i stedet for at komme af med Marcano, Kolarov, Olsen & Peres etc.. 3 af dem kunne indbringe 15 mio i ren profit.


mexes
2514 indlæg.
d. 28. juni 2019

Jeg må indrømme at jeg ikke synes at selve byttet med Spinazzola og Pellegrini er så skidt igen. Ser dog ikke at vi skulle give 10 m oveni. Burde være lige over.

Må indrømme jeg aldrig har haft den helt store fidus til Luca Pellegrini, så synes det er en nogenlunde måde at skabe plusvalenza på isoleret set.

Men helt enig vi giver for meget


Kvistus
1556 indlæg.
d. 29. juni 2019

Spinazzola-Luca er en done deal, medmindre de fejler lægetjekket. Jeg ved ikke hvad jeg skal mene her. Hver gang jeg har set LuPe har han været en tikkende bombe á la Zaniolo x10, men det er selvfølgelig noget der kan fikses.
Generelt sidder man bare altid mistænksom tilbage efter man har lavet en handel med Juve..


mexes
2514 indlæg.
d. 29. juni 2019

Jeg deler også en generel bekymring og skepsis omkring handler med Juve. De er jo klogere end os oftest.
Igen, jeg synes helt klart at Spinazzola er en bedre fodboldspiller end Pellegrini. På den måde er handlen fin. Svær at spå hvor god Luca bliver i fremtiden. Især også efter korsbåndsskaden. Jeg vælger at være positiv overfor handlen. Vi manglede afgjort en ekstra mand på venstre back. En offensiv wingback til Fonsecas system.
5m for meget og ærgerligt at vi mister en Romer. Men jeg vil hellere have bedre spiller i den lange bane, trods alt.

Noget helt andet er at jeg tænker skridtet er halv skidt for Pellegrinis karriere? Tænker ikke der kommer voldsom meget spilletid til ham.


Kelevra
1260 indlæg.
d. 29. juni 2019

Først og fremmest så kan jeg slet ikke se hvorfor vi skal hjælpe Juve med at få hvad de vil ha'.

Og hvorfor skal vi bytte en 20 årig venstre back af egen avl, der har imponeret for U20 og haft en forholdsvis god sæson i Genoa + €10 mio, for en 26 årig back Juve ikke for alvor tror på?

Vi har et problem på positionen, så kør dog vores egen mand i stilling! I stedet for at bytte og smide penge med, når vi også har FFP at tænke på.

Jeg bliver så træt.

edit: begge spillere har ACL skadeshistorik - så det er jo ikke fordi vi vælger at bytte til en uden ACL problemer. Spinazzola var desuden længere om at vende tilbage, mig bekendt.

[Rettet af: Kelevra - 29/06/2019 - 13:20]


Kvistus
1556 indlæg.
d. 29. juni 2019

@Kelevra
Jeg har læst forskellige steder at aftalen har en positiv virkning på FFP. Det er åbenbart "plusvalenza". Om det har noget at gøre med en høj spillervurdering af LuPe eller hvordan det hænger sammen - det ved jeg virkelig ikke!

[Rettet af: Kvistus - 29/06/2019 - 13:59]



Sofus
3087 indlæg.
d. 29. juni 2019

Så er Florenzi også ved at blive afskibbet, hvad fanden foregår der?


mexes
2514 indlæg.
d. 29. juni 2019

Mon ikke det skyldes at vi “sælger” Pellegrini inden juni er omme og så køber Spinazzola i juli.
Det samme gør sig gældende med Manolas og Diawara handlen. På den måde får vi penge ind i dette økonomi-år og bruger først pengene i det næste økonomi-år.

...Så det skyder vel bare nye Problemer til næste år ;) Ej, vi har også mange udgifter denne sæsoner fra bla Cristante og andre handler.


asroma87
3064 indlæg.
d. 29. juni 2019

Så er de første billeder af Spinazzola dukket op med Roma trøje og Roma halstørklæde - ergo han er Petrachi’s første Roma køb!

Hvad siger i til det? Luca P ryger den anden vej


Skytt0
1510 indlæg.
d. 29. juni 2019

Så længe han kan holde sig skadesfri, og så længe det ikke bliver en knast ift. FFP, så synes jeg det er en god signing!


mexes
2514 indlæg.
d. 29. juni 2019

Jeg er også fint tilfreds. Vi skulle have betalt 5-10m mindre, men ellers fin tilfreds.


asroma87
3064 indlæg.
d. 30. juni 2019

Så skulle Manolas handlen være en done deal

Diawara kommer så først til Roma i juli, da han er til Africa Cup of Nations

Tak for alt til Manolas!



AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 30. juni 2019

Hvis vi skal bevise at vi er en klub der vil gå efter at vinde noget så SKAL vi hente en Icardi eller i den klasse.


TAK FOR ALT MANOLAS!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 30. juni 2019

Eller investere i nogle forsvarsspillere
Fedt vi forstærker konkurrenterne
Bartra nævnes ? Slapt.
Er sgu en smule træt af vi hver sæson sælger vores bedste folk!!
Juventus henter de ligt og rabiot.
Napoli Manolas og måske James

Vi henter Spinnazola ?!

Håber Fonseca tror på Celar fra primavera som lavede 28 mål i 27 kampe i den forgangne
sæson...


JonasS
204 indlæg.
d. 01. juli 2019

Klammeste transfer ever, hvad f*ck skal Manolas i Napoli???

Shitty, PisG eller whatever, hvis man er ude efter trofæer, men Napoli af dem alle!?
Siger ikke tak for alt, det dér er bare for usselt!


asroma87
3064 indlæg.
d. 01. juli 2019

Hent nu bare Gianluca Mancini som erstatning

Han kender Serie A og er italiener

Marc Bartra??? Helt ærligt


mexes
2514 indlæg.
d. 01. juli 2019

Batra er da en dygtig spiller?

Jeg er mere bekymret over at der ikke nævnes at vi skal ud og hente mere end en ind.
Synes vi nu mangler - akut - 2 startende stoppere! Men der snakkes hele tiden kun om Manolas erstatning.


asroma87
3064 indlæg.
d. 01. juli 2019

Problemet med Bartra er at Betis kun vil sælge hvis vi matcher frikøbsklausulen på 60 mio euro?

Hvorfor overhoved bruge tid på det så?

Mancini kan vist hentes for 25-30 mio euro



mexes
2514 indlæg.
d. 01. juli 2019

Jeg følger Betis ret tæt gennem min bror. Batra vil aldrig koste mere end 25 m. I såfald er det, som du siger, spild af tid.

Mancini er helt klar min personlige 1. prioritet. Han burde i min optik hentes som 1. Stopper og så burde vi hente en Batra, Bonifazi eller lignende som 2. Stopper.
Ser det dog meget urealistisk at vi henter to så gode. Men det burde vi virkelig.

Barella tror jeg heller ikke helt på. Men kunne være en stærk midtbane med Pellegrini, Diawara og Barella. (Samt Zaniolo)

Iøvrigt er Spinazzola vidst en anelse billigere end først antaget. Ca 7 mio + Luca Pellegrini. Ok handel og måde at skabe plusvalenza på.


asroma87
3064 indlæg.
d. 01. juli 2019

Hvis Bartra koster omkring 25 mio euro

Så hent dog Mancini og Bartra og sælg Marcano

Så har vi Bartra/Mancini og Jesus/Fazio


asroma87
3064 indlæg.
d. 01. juli 2019

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/roma-koeber-midtbanedynamo-af-napoli

Bum! Diawara er Roma spiller

Spændende spiller med lidt power til midtbanen

Men der er godt nok stadig mange huller i en evt start 11'er:

Ny målmand

Spinnazolla-Ny mand-Ny mand-Ismaily

Diawara-Pellegrini/Cristante

Under-Zaniolo-Kluivert

Ny mand(Medmindre Schick får chancen)

[Rettet af: asroma87 - 01/07/2019 - 11:30]


Ancelotti
102 indlæg.
d. 01. juli 2019

Schick Skal bare væk. Man har fået for mange chancer.
Hvorfor ikke bytte Dzeko med Bastoni. Bastoni er min optik en rigtigt dygtige forsvar som er god med bolden i fødder. Passer perfekt til Fonseca spillestil.

[Rettet af: Ancelotti - 01/07/2019 - 14:47]


asroma87
3064 indlæg.
d. 01. juli 2019

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-140187&menu=news-all

Næste indkøb tæt på: Nicolo Barella


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 01. juli 2019

Håber vi henter Spinnazolas bror!!

Gorgonzola !!

Perin må være til at få fat i nu hvor Buffon vender hjem til Juventus

[Rettet af: Tottithorsen - 02/07/2019 - 06:45]



mexes
2514 indlæg.
d. 02. juli 2019

Netop det jeg skrev, at jeg håbede (og ikke troede på) igår, er måske igang med at ske;

Roma Press

Vi skulle angiveligt gå efter Mancini (!) og derudover hente en yderligere stærk stopper (Batra).
Det vil være så stjerne klasse hvis vi havnede med de to i min bog. Så vil forsvaret var markant forstærket til trods for Manolas afsked!

Barella skulle angiveligt stadig ønske Inter fremfor Roma. Veretout lurer i baggrunden.
Men hent de to stoppere, og fokuser derefter på Barella/Veretout samt en angriber. Og stop nu med Higuain!


asroma87
3064 indlæg.
d. 02. juli 2019

Det ville sgu være et ret spændende midterforsvar med Mancini/Bartra og så Fazio/Jesus som backup. Marcano sælges nok

Men hvad med VB? Skal Spina spille der? Eller henter man Ismaily?


mexes
2514 indlæg.
d. 02. juli 2019

Kan slet ikke forestille mig Ismaily hentes efter vi har hentet Spinazzola.
Vi har Spinazzola og Kolarov og yderst mandat i santon.


Knudsen-rk
283 indlæg.
d. 02. juli 2019

Puuh ser ud til at det endnu engang bliver et vindue med stor udskiftning... Derfor er mine ønsker til tilgange også folk som kender sproget og kulturen.
jeg har dog tro og håb på tingene.
Det kunne bliver fornuftigt hvis der sker følgende:
Olsen ud Perin ind
Manolas, Marcano ud - Mancini og Kjær ind. Kjær kender Italien og Rom og hvis prisen er rigtig så kan han være en fin substitut intet par sæsoner.
De Rossi og Nzonzi ud - Barella og Diawara ind
Resten af holdet afhænger lidt af Dzéko bliver solgt.
Men jeg er vildt med tanken om et Italiensk Roma .
Perin
Florenzi - Mancini - Fazio / Kjær - Spinazzola
Barella - Pellegrini
Ünder - Zaniolo - SES
Dzéko
8 italienere i start 11’er 🙂


Kelevra
1260 indlæg.
d. 02. juli 2019

Hvorfor er folk så "vilde" efter Perin og Higuain?


mexes
2514 indlæg.
d. 02. juli 2019

Jeg er alt andet end vild med Higuain. Perin synes jeg heller ikke vi skal hente. Selv som reserve bliver han jo hele tiden skadet.
Pau Lopes og Batra fra Betis ville pynte gevaldigt.

Lopes
Florenzi-Mancini-Batra-Spinazzola
Diawara-Veretout/Barella
Under-Pellegrini-El Shaarawy
Zaniolo

Synes det vil ligne noget spændende



Manne
49 indlæg.
d. 02. juli 2019

Vi skulle også være kraftig interesseret i Toby Alderweirld. Ikke fordi jeg siger vi kan lande ham. Men hvis vi kan hente Toby, Mancini og Bartra til forsvaret. Så vil jeg næsten, og jeg siger næsten glemme Manolas ;P Hvis vi så også kan ramme en bum stærk angriber, ser det faktisk ikke helt så tosset ud.


asroma87
3064 indlæg.
d. 02. juli 2019

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-140236&menu=news-all

Pau Lopez fra Betis tæt på

Nogen der kender noget til ham?


Elzerbe
76 indlæg.
d. 02. juli 2019

Tror kun at Tony Alderweirld kommer, hvis vi sender Zaniolo den anden vej. Det ville jeg være ked af.


mexes
2514 indlæg.
d. 02. juli 2019

Jeg kender Pau Lopes ganske godt. Synes han vil være et fantastisk køb, Intet mindre. Super alder. Gode reflekser, hurtigt på stregen. Har helt klart håbet mest på ham fremfor de andre nævnte emner i pressen.



1

asroma87
3064 indlæg.
d. 03. juli 2019

Pau Lopez og Mancini meldes tæt på

Nzonzi rygtes til Lyon og Monaco, Lyon har dog lige købt en midtbanespiller i Lille, som angiveligt skulle være erstatningen på Ndombele.

Dzeko handlen er da tilgengæld gået helt død?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 03. juli 2019

Vi skulle have budt 30 mill euro på Izzo men Torino har afvist vores bud

Ja Dzeko handlen er da gået helt i stå - lad os nu få solgt ham og få hentet en ny mand ind inden alt for længe så den nye angriber kan blive sammenspillet med holdet!




mexes
2514 indlæg.
d. 03. juli 2019

Jeg synes faktisk efterhånden vi burde beholde Dzeko. Vi kommer til at bruge mange penge på forsvaret og midtbanen, og vi får vi ikke mere end 10-15 euro for Dzeko. Måske vi burde beholde ham så? Tænker ikke vi kommer til at bruge mere end det beløb på en ny angriber, og så kan vi ligeså godt beholde ham.

Mancini og Pau Lopes er to super handler. Mancini har potentiale til at nå Manolas’ niveau indenfor et par år. Så virkelig godt.

Tror Veretout, Lopes og Mancini hentes snart. Spændende om vi også henter en ny CB og ANG efterfølgende. Især en ekstra CB vil gøre mig efterhånden ret tilfreds med vinduet.
Nzonzi skal virkelig bare skippes !



1

asroma87
3064 indlæg.
d. 03. juli 2019

Veretout meldes tæt på done deal

Defrel ryger den anden vej

Nogen rygter lyder på vi bytter lige over men så dumme kan Fiorentina sku ikke være :)


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 03. juli 2019

Strootman på vej retur??
Ja tak


Kelevra
1260 indlæg.
d. 03. juli 2019

Tja, hvorfor ikke. Noget lederskab og ikke mindst passion til midtbanen.


asroma87
3064 indlæg.
d. 04. juli 2019

Så meldes Mancini handlen meget tæt på

24 mio euro plus et par mio i bonus

Han vil underskrive en femårig kontrakt


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 04. juli 2019

Hvor god er ham Mancini? Det jeg har set af Atalantas kampe (meget få) sad han på bænken til fordel
for den gode gamle Massielo?



asroma87
3064 indlæg.
d. 05. juli 2019

Så skulle Pau Lopez være på plads - 20 mio euro plus halvdelen af fremtidig fortjeneste på Sanabria vist nok

Han vil underskrive en 5 årig aftale


napstah
272 indlæg.
d. 05. juli 2019

Hvor god er ham Mancini? Det jeg har set af Atalantas kampe (meget få) sad han på bænken til fordel
for den gode gamle Massielo?


Det var vel nærmest kun de sidste par kampe han var på bænken. Han har stortest været fast hele sæsonen med 5 mål i banken også. Stærkt! Udover det spillede han samtlige min. for Italien under U21 EM. Han virker stærk og samtidig er han hurtig. Minder altså lidt om Manolas. Har også spillet lidt på højrebacken for Italien så vidt jeg lige husker.

Shaarawy ender åbenbart alligevel i Kina. Ærgerligt. Shanghai nærmere bestemt.



1

mexes
2514 indlæg.
d. 05. juli 2019

Mancini er en profil i Atalanta, ikke en bænkspiller.
Jo vidst er det da ikke mange år siden, at han spillede i Perugia, og det er gået relativt stærk for ham. Men det hindrer ham jo ikke i at være en stærk spiller. Oftest går det stærkt med de store talenter.
Han er vel umiddelbart en af de bedste italienske midterforsvarsspiller under 25 år - lige bag Romagnoli og Rugani. Ud fra den hylde vi henter spillere fra, så tror jeg ikke det kan blive meget bedre.
Jeg synes dog ikke helt han er samme type som Manolas. Manolas levede i høj grad af sin fart. Manicni er ikke hurtigt. De er dog begge meget fysisk stærke spillere.

Batra skulle være ude af billedet igen. Nkoulou kan måske blive hans makker. Vil være stærkt, men tvivler på Torino vil sælge til netop Roma lige det næste års tid.

[Rettet af: mexes - 05/07/2019 - 10:01]


mexes
2514 indlæg.
d. 05. juli 2019

virkelig glædeligt at det ligner vi får lukket de fleste handler tidligt i vinduet. Vi har altid været slemme til at trækket det i lange drag og først henter - især de største tranfers - i slutningen af vinduerne, hvilket jo er helt håbløst, da nyindkøbene ikke får Preseason til at spille sig ind. I år, med mange ændringer og ny træner er det derfor endnu vigtigere at vi får dem lukket tidligt.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 05. juli 2019

Jeg håber stadig på Belotti ! Higuain er fed og færdig! Frygter vi laver en "Adriano" som var genial en del år inden han skiftede til roma og sejlede rundt som et fedt badedyr

Pau Lopes skal igennem det obligatoriske lægecheck på mandag så det er formentlig en done deal.

Og enig - så fedt vi får lukket aftalerne så tidligt så spillerne kan falde til og vænne sig til den
nye træners spillestil :)


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 05. juli 2019

Jeg håber stadig på Belotti ! Higuain er fed og færdig! Frygter vi laver en "Adriano" som var genial en del år inden han skiftede til roma og sejlede rundt som et fedt badedyr

Pau Lopes skal igennem det obligatoriske lægecheck på mandag så det er formentlig en done deal.

Og enig - så fedt vi får lukket aftalerne så tidligt så spillerne kan falde til og vænne sig til den
nye træners spillestil :)



mexes
2514 indlæg.
d. 05. juli 2019

Jeg kan godt leve med Higuain så længe vi ikke sprænger banken eller sender en spiller modsat.
Vil være en skandale, hvis en af de to scenarier ville ske.


asroma87
3064 indlæg.
d. 05. juli 2019

Rygterne vedrørende Higuain går på lån med købs option hvilket jeg synes er ideelt


Kelevra
1260 indlæg.
d. 05. juli 2019

Det er ikke klart om det er option eller obligation.
Hvis man skal tro på rygterne, så synes jeg det er en vanvittigt dårlig idé.

€9 mio lån med €27 mio option/obligation og €4.5 mio i løn. I øvrigt er der snak om at det leder til Zaniolo til Juve næste år. Jeg har virkelig sat mig for at forholde mig positivt til den kommende sæson, men måske har vi ikke engang nået bunden.


Lund
466 indlæg.
d. 06. juli 2019

Jeg er enig med Tottithorsen. Undgå Higuain/Adriano fælden. Manden er færdig. Jeg er glad for gårsdagens rygter om Mariano Diaz som erstatning. Jeg har tidligere haft ham i min ønske XI i anden tråd til næste sæson. Han er en lottokupon med enormt udside, hvis vi kan forløse hans potentiale, og så er han tilmed ung. 15-20€ burde kunne gøre det, og vil i min verden være et godt, kalkuleret sats.

Og så please stop alle rygter, der sender middelgode spillere fra Torino til Roma til overpris. Please kom videre Gianluca Petrachi. Roma skal være en anden størrelse end Torino!!


asroma87
3064 indlæg.
d. 07. juli 2019

Nå nu ligner det El Shara ryger alligevel

Ifølge rygterne flyver han til Kina idag

Vi får så 18 mio euro plus 2 mio euro i bonusser for ham


Kelevra
1260 indlæg.
d. 07. juli 2019

€18 mio for at sende vores topscorer til Kina - av. Skal selvfølgelig lige bemærkes at hans kontrakt står til at udløbe næste år, og klubben har eftersigende ingen intention om at forlænge med ham.
Og Zaniolo til Juve for Higuain + penge rygtet tager til.



Lamela
2782 indlæg.
d. 07. juli 2019

Jeg er virkelig ikke meget for at hente ex-spillere tilbage. Men, den måde de behandler Radja på, det gør sku lidt ondt.

Hvis de er så utilfredse med ham, så kan de “bare” få Dzeko, og vi kan få Radja tibage. Muligvis er han klar på en mindre lønnedgang for at spille i hans elskede trøje igen.


Manne
49 indlæg.
d. 07. juli 2019

Altså vi er jo de dårligste nogensinde til købmandsskab hvis vi går med til higuain, og de får Zaniolo den anden vej! Manden bliver vidst 33 i år, hvad fanden skal vi bruge ham til? Så meget hellere beholde Dzeko. Forstår slet ikke hvis man går med til sådan en handel hvis det samtidig inkluderer Zaniolo! Nogle gange kan man ikke lade vær med at tænke om vi bare er til for ligaen, at skulle gøre vores konkurrenter bedre!


asroma87
3064 indlæg.
d. 07. juli 2019

Andre rygter går på Toby Ald + 23 mio euro for Zaniolo

Det lyder da mere interessant


mexes
2514 indlæg.
d. 07. juli 2019

Pau Lopez lander i Rom imorgen og underskriver.

24m + 50% af et Sanabria salg.

Selvfølgelig ingen garantier, men vi kan meget vel have fundet os en målmand på den lange bane. Synes det er en super handel og godt spottet, trods prisen også er i den højere ende.

Super!


Kelevra
1260 indlæg.
d. 07. juli 2019

Jeg er også tilfreds med Pau Lopez handlen. Helt enig mexes.

HVIS klubben absolut ikke kan holde på Zaniolo, så hellere sende ham til Spurs som asroma87 er inde på, frem for at sende ham til Juventus.

Men som udgangspunkt så kan jeg slet ikke se hvorfor man skal bytte Zaniolo for spillere der er 30+ og ovenikøbet skal ha' en enorm løn.


mexes
2514 indlæg.
d. 07. juli 2019

Zaniolo snakken er jeg godt nok snart ved at være godt træt af. Især også hans kontrakt-forhandlinger. Manden (drengen) har i forvejen en lang kontrakt, så jeg synes snart både klubbens sociale medier og ham selv skal til at have fat i jordforbindelsen igen snart. Han er uden tvivl et kæmpe talent, men så er han altså heller ikke større.
Jeg synes helt klart vi skal holde på ham. Indiskutabelt, men jeg mener afgjort at han - ligesom andre, også han en pris. Så hvis nogen (undtagen Juve) byder højt nok, så er han selvfølgelig til salg. Men ønsker klart som udgangspunkt at holde på ham. Må for alt i verden ikke indgå i en handel med Higuain!



asroma87
3064 indlæg.
d. 07. juli 2019

Glæder mig sgu til at se ham Pau Lopez spille


Ancelotti
102 indlæg.
d. 07. juli 2019

El Shaarawy farvel til landsholdet
Uambitiøse spillere


mexes
2514 indlæg.
d. 07. juli 2019

Forstår dog ikke Roma hvis vi henter Taison i stedet. Så ville jeg afgjort hellere have beholdt SES. Synes ik vi får særlig meget for ham.
Men vi kan da håbe at det “ikke-påtvunget-salg” medfører et køb af en profil i stedet for. Måske Ziyech hvis vi må drømme.
Brahimi på en fri transfer kunne også være en fin erstatning.


asroma87
3064 indlæg.
d. 07. juli 2019

Brahimi på fri ville være kanon efter min mening


Lund
466 indlæg.
d. 07. juli 2019

Skal vi betale rundt regnet 5 euro for meget for alle spillere i det her vindue, for så bliver det godt nok op ad bakke. Først Spinazzola, nu Pau Lopez (god signing men overpris) og hvem ved måske også N'koulou. Stop det nu!! Drop Higuain og Toby Alderweireld, og hvem der ellers har været nævnt og bevar Zaniolo. Køb Mariano Diaz billigt, brug en ordentlig bunke penge på at styrke forsvaret over hele linjen og sælg så noget gammelt dødvægt - Kolarov, Dzeko, Olsen, Defrel, Pastore, Fazio, Perotti, Marcano og Nzonzi - så er jeg tilfreds.

[Rettet af: Lund - 07/07/2019 - 20:48]


mexes
2514 indlæg.
d. 07. juli 2019

Fonseca påtænker Kolarov en rolle som CB siges der eftersigende



asroma87
3064 indlæg.
d. 08. juli 2019

Så er El Shara officielt røget afsted

16 mio euro plus 2 mio euro i bonusser


Kelevra
1260 indlæg.
d. 08. juli 2019

Kæft hvor sløvt.


asroma87
3064 indlæg.
d. 08. juli 2019

Så er Pau Lopez landet...


Ancelotti
102 indlæg.
d. 08. juli 2019

De forsvarsspillere some vi interesserer i er ifølge italienske medier er:
Nkoulou, Mancini, Izzo, Miranda, Alderweireld og Saliba.
De bedste 3 syntes jeg er Izzo, Alderweireld og Saliba. Hvis køber 2 af dem så er jeg tilfreds.


Lund
466 indlæg.
d. 08. juli 2019

Jeg tog gerne Mancini og Saliba fra den pot, men jeg føler mig ret sikker på, at Saliba kigger mod PL og Arsenal mere specifikt. Jeg synes dog, at det kunne være et spændende makkerpar. De to, en højreback, en angriber og en back-up kant, så kan man igen begynde at se lyset forenden af den uhyre lange og mørke tunnel.


asroma87
3064 indlæg.
d. 09. juli 2019

Lad os få Mancini

Og så kan Tottenham købe Zaniolo for 25 mio euro plus Toby Alderweireld



asroma87
3064 indlæg.
d. 09. juli 2019

Pau Lopez meldes snart officielt Roma spiller

G. Mancini er også meget tæt på, lidt billigere end først antaget - handlen er lidt ala Cristante handlen med et 2 årigt lån

4 gode spillere vi har hentet indtil videre hvis alle handlet går igennem:
- Diawara
- Lopez
- Mancini
- Spinnazola

[Rettet af: asroma87 - 09/07/2019 - 16:59]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 09. juli 2019

- Spinnazola



1

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. juli 2019

Mancini skulle komme på 2-årigt lån med betalingen fordelt over 5 rater. Det er jo en fantastisk handel..



1

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 09. juli 2019

Gode handler off topic ved i hvor man kan se Roma channel på nettet???


asroma87
3064 indlæg.
d. 10. juli 2019

Lidt om vores nye keeper

https://www.football-italia.net/140568/introducing-pau-lopez


Kvistus
1556 indlæg.
d. 10. juli 2019

De skrottede vist mere eller mindre "Roma channel" og kan bedst følges på Twitter eller Facebook, vil jeg tro



Skytt0
1510 indlæg.
d. 10. juli 2019

Hva - skulle P. Lopez ikke være blevet præsenteret i mandags? Synes der er bekymrende stille i den sag


asroma87
3064 indlæg.
d. 10. juli 2019

Ja det er meget mærkeligt

Mancini skulle efter rygterne også være blevet sat på standby, da man hellere vil gå efter Nkoulou og Toby Ald

Super øv!! Havde virkelig håber vi købte Mancini


Elzerbe
76 indlæg.
d. 11. juli 2019

Pau Lopez handlen blev officiel i går aftes, såvidt jeg kan se :-)


asroma87
3064 indlæg.
d. 11. juli 2019

YES!!! Kom så med nogle forsvars spillere


asroma87
3064 indlæg.
d. 11. juli 2019

Så er Marcano taget hjem til Porto for ca 5 mio euro

Hent nu Mancini og Toby Ald!!!


mexes
2514 indlæg.
d. 12. juli 2019

Mancini tæt på. 2 års lån og købs obligation herefter på omkring 20 m. Super handel!
Én forsvar mere, tak!



asroma87
3064 indlæg.
d. 12. juli 2019

Mancini er en spiller som jeg virkelig gerne vil have til Roma! Lad os håbe handlen går endeligt igennem snart!

Så kunne han suppleres af Nkoulou eventuelt


Elzerbe
76 indlæg.
d. 13. juli 2019

Så er Gerson solgt for 11,8 mio euro. Synes der er flere spændende rygter for tiden! Håber vi fortsat kan holde på de unge spillere og få sendt nogle af de gamle videre.


AndersRoma
998 indlæg.
d. 13. juli 2019

Higuain skubber Moise Kean ud af Juventus.
Come on agent Zaniolo!!


Manne
49 indlæg.
d. 15. juli 2019

De seneste rygter går på at vi vil lokke Higuain til klubben ved at give ham anførebindet.. Den har Florenzi, vil det så også betyde farvel til ham?

Higuain’s agent skulle vidst så også ha udtalt at han kun vil spille for juventus.

Lad det forhåbentlig blive sådan! Personligt håber jeg slet ikke han kommer til klubben som anfører?! Og slet ikke hvis det skulle koste Florenzi!

Ville i ofre Zaniolo for Toby? Plus 20 mil€ Oven i med bonusser?

[Rettet af: Manne - 15/07/2019 - 22:55]


Knudsen-rk
283 indlæg.
d. 16. juli 2019

Nej og nej.
Vi har brug for talenterne, det er dem der i fremtiden skal løfte holdet og gå forrest.
Få forlænget med Zaniolo og hent en CB.


DeRossi16
515 indlæg.
d. 16. juli 2019

Jeg er virkelig glad for Petrachis udmeldinger indtil videre.. han kalder sku en spade for en spade.
Og ja - jeg ville ofre Zaniolo for Toby + penge.

Zaniolo er i mine øjne overvurderet. Ja, han er talent, ja, han havde EN god halvsæson. Den sidste halvdel synes jeg ikke han imponerede. Ser langt hellere vi beholder Kluivert, Pellegrini og Ünder, end Zaniolo.

2 nye CB. 1 ny angriber og en ny midtbane. Evt. En ny kant. Så er jeg glad 👌🏻



asroma87
3064 indlæg.
d. 16. juli 2019

Mancini meldes igen igen meget tæt på

Lægetjek torsdag


VeniVidiVici1927
125 indlæg.
d. 16. juli 2019

Hos Unibet får man odds 3.5, hvis man tror Zaniolo bliver - odds 1.25 på at han ryger til Tottenham

Link

Jeg ved sku ikke helt, hvordan jeg skal forholde mig til det. Synes der er noget charmerende over, at have en ung italiener, der har potentiale til, at blive en af de bedste italienere. Samtidigt er der en vis usikkerhed forbundet med dette og det ville alt andet lige være en større forstærkning lige pt. med Toby og en håndfuld mønt vi evt. kunne bruge på enten Bailey eller Bergwijn (som er rygtet til og som jeg nærmest udelukkende kender fra FM).

Hvordan passer Zaniolo overhovedet ind i det system Fonseca vil spille?

Men ja det bliver spændende at se, hvad det ender med.


Kelevra
1260 indlæg.
d. 16. juli 2019

Zaniolo er vel lidt en moderne mere alsidig spiller. Tænker han vil fungere fint på midtbanen i Fonsecas 4-3-3. Helt klart talent for den offensive del, og har som bekendt spillet på fløjen. Men synes stadig han bør have mere at bevise.

Synes det er helt fint at GP har fortalt ham på en ordentlig måde at han ikke skal få storhedsvanvid. Hvis han skal til at få stjernenykker, så må han (desværre) gerne rykke til Spurs for penge + Toby.


napstah
272 indlæg.
d. 16. juli 2019

Den er svær med Zaniolo. Som der bliver nævnt er der sgu bare et eller andet lækkert over at have et så stort italiensk talent. På den anden side så mangler vi i den grad en mand til forsvaret, og et midterforsvar som hedder Mancini og Toby, så tager jeg gerne det istedet for Zaniolo (som åbenbart ikke gider Roma nok)

Anyways, nogen der kan fortælle mig hvorfor vi er så interesseret, og tydeligvis ret tæt på at lukke en aftale med Viola omkring Veretout for 20-25m? Jeg kender intet til manden og har ikke set noget Viola bold. Han er 26 og har ikke en eneste landskamp for Frankrig, udover ungdomsholdene. Bevares, Frankring er godt besat over hele linjen.

Hvad kan han? Er folk glade for han er på vej?


asroma87
3064 indlæg.
d. 16. juli 2019

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-140622&menu=blog


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 17. juli 2019

Veretout. Komplet midtbanespiller. Kan spille 6 & 8 positionen. Løber meget og går til stålet. Citat fra en ven der er Fiorentina fan. Bedste mand de har sammen med Chiesa og Pezzella



asroma87
3064 indlæg.
d. 17. juli 2019

Så er Gianluca Mancini til lægetjek! YES


Kvistus
1556 indlæg.
d. 17. juli 2019

Veretout havde min opmærksomhed hver gang vi spillede mod Fiorentina, virkelig en kriger! Mancini har jeg et mere nervøst forhold til, men henter vi Alderweireld så kan det ikke gå helt galt i det defensive. Jeg er samtidig positivt overrasket over den positivisme og professionalisme, som vores signings er kommet med!


asroma87
3064 indlæg.
d. 17. juli 2019

Hvorfor har du et nervøst forhold til Mancini? Som i øvrigt lige er blevet officielt Roma spiller:

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-140901&menu=news-all


Elzerbe
76 indlæg.
d. 17. juli 2019

Ganske fin pris på Mancini umiddelbar.


Kvistus
1556 indlæg.
d. 18. juli 2019

@asroma87
Fordi han ikke har bevist særlig meget defensivt. Han har ofte været svingende i kvalitet, når jeg har set ham spille for Atalanta/U21. Og så er han en italiener fra Atalanta, hvilket efterhånden burde være et faresignal for enhver Roma fan


asroma87
3064 indlæg.
d. 18. juli 2019

Han har da nogenlunde samme stats på whoscored som Manolas og Bonucci

https://www.whoscored.com/Players/244804/Show/Gianluca-Mancini

https://www.whoscored.com/Players/70149/Show/Kostas-Manolas

https://www.whoscored.com/Players/20664/Show/Leonardo-Bonucci

Netop ved U21 EM har han bedst rating med over 7



asroma87
3064 indlæg.
d. 18. juli 2019

Så er Veretout handlen tæt på

Han skulle være klar til lægetjekket imorgen


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 20. juli 2019

Fonseca har haft sine 14 evalueringsdage nu. Nzonzi skal sælges, mens Pastore får lov til at kæmpe videre for sin chance. Kluivert og Under er favoritterne og må under ingen omstændigheder sælges..


Kelevra
1260 indlæg.
d. 20. juli 2019

Nogen der har styr på hvor meget Milan mener de skal ha' for et Cutrone salg?

De vil forsøge at sælge bla ham for at hente Angel Correa. Synes han er en interessant spiller, hvis prisen er fornuftig.


JonasS
204 indlæg.
d. 20. juli 2019

Synes man får følelsen af at Fonseca og Petrachi virkelig taler sammen og handler ind med omtanke, i en grad vi ikke har set Roma indkøbe i, længe.
Udover jeg synes Spinnazoli er for dyrt købt, så er det udelukkende kvalitet vi har hentet ind, der kan forstærke holdet nu og på sigt, og ikke en masse fyld. Ser spændende ud. Tror stadig ikke det rækker til en 4.+ plads, men fremtiden ser spændende ud.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 22. juli 2019

Nu skrives det, at vi kigger seriøst på Rugani pga knaster i Alderweireld-handlen... Hold kæft, hvor jeg håber det sker! Et midterforsvar med Mancini-Rugani lyder sindssygt godt i mine ører. Ungt, friskt, høj kvalitet allerede og med kæmpe potentiale også. Go go go!!!


napstah
272 indlæg.
d. 22. juli 2019

Fuldstændig enig - Ville simpelthen være verdensklasse. Hvis Spurs kræver €28m så skal man da gå 100% efter Rugani som skulle kunne købes fri for €30m.

Udover det - Ingen nævner herinde at Veretout er officelt, begejstringen er ikke særlig stor? :)



giannini
51 indlæg.
d. 22. juli 2019

Mancini-Rugani ... italiensk ung midterakse i forsvaret. Sød musik i mine øre :)


C. Panucci
190 indlæg.
d. 22. juli 2019

Jeg er godt nok positivt overrasket over vores transfervindue pt.
Det er ikke bare kvalitet, der er handlet ind, det er også potentielle publikumsfavoritter - og dem har vi altså brug for!
Jeg kunne godt drømme om en ny midterforsvarer - Rugani ville være et drømmescenarium!
Og en ny angriber, når Dzeko (formentlig) skifter til Inter. Men lige hvem - jeg er ret lunken ift Higuain - måske bosserne håber, at lave en Batistuta ;)

Men altså, vi har efterhånden også nogle folk, som skal sendes afsted på andet græs, og det bliver måske i virkeligheden er lidt hårdere nød at knække for Petrachi?


Kvistus
1556 indlæg.
d. 22. juli 2019

@Napstah
Begejstringen for Veretout er af fin størrelse herfra. Manden lammetævede ene mand vores midtbane, da vi mødte fiorentina sidste sæson. Han kæmper, og det er en faktor vi har savnet på midtbanen siden salget af radja og strootman.

Foretrækker klart at se en Alderweireld i midterforsvaret fremfor Rugani, der er simpelthen bare længders forskel i form af erfaring og bevist kvalitet. Men Mancini-Rugani lyder da spændende på papiret!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 22. juli 2019

Eneste jeg er nervøs for ved Mancini og Rugani er at de begge spiller i en tre-mands forsvar.
Jeg er meget tilfreds med at vi har hentet Veretout. Han er satme god.


Kelevra
1260 indlæg.
d. 23. juli 2019

At Juve mener Rugani er €30 værd er mig lidt af en gåde. Hvor meget har han overhovedet spillet siden Empoli?

Hvad røg Manolas for? Så skal vi hente en 24 årig til næsten samme pris, der har brugt mest tid på bænken siden sit skifte tilbage i 13/14. Hvis vi talte et sted mellem €20-€25 så var det en anden snak. Kan egentlig godt li' ham som spiller, men jeg er ikke helt solgt på den idé.


mexes
2514 indlæg.
d. 25. juli 2019

Jeg ærger mig lidt over at vi missede Alderweireld. Synes virkelig at han var en mand, som vi manglede. En rutineret, klasse CB. Synes bare vi skulle have udløst hans klausul, den var ikke voldsom høj. Men fair nok, at vi kigger andre retninger nu. Ved ikke helt hvem jeg vil foretrække. Deler lidt jer andres holdning om at Rugani vil være okay, men prisen taler imod. Det samme gælder Izzo og Nkoulou.



Elzerbe
76 indlæg.
d. 25. juli 2019

Så er der lidt rygter om Malcom. Hvad siger folk til det?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 25. juli 2019

Vi har Ünder, Kluivert og Florenzi til den position. Latterligt at købe ham efter han pissede os op og ned af ryggen sidste sommer så nej tak. Det er jeg absolut ikke fan af.


Ancelotti
102 indlæg.
d. 25. juli 2019

Sabatini har nappet vores bedste talent i primavera Cangiano


Manne
49 indlæg.
d. 26. juli 2019

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-141262&menu=news-all

Hvad siger i til denne her? Dzeko plus €30m for Icardi?

En Wassim Ben Yedder har også været i spil! To gode angribere vi har i spil, må man sige.


Elzerbe
76 indlæg.
d. 29. juli 2019

Så er der hentet en 18 årig fyr i PSG ved navn Ruben Providence. Umiddelbart ikke til førsteholdet.


Elzerbe
76 indlæg.
d. 30. juli 2019

Hvor tror I, at vi ender ift angriber i denne sæson?



Kvistus
1556 indlæg.
d. 30. juli 2019

Vi ender formentlig med Higuain, fordi ingen andre vil have ham. Forhåbentlig på et sæsonlån e.l. og ikke et køb på omtrent 36 mio. euro + 5 mio. euro løn på en 4-årig kontrakt, som der pt. rygtes. Det ville være en katastrofe!


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 31. juli 2019

Jeg er ikke vild med ideen om Higuain må jeg sige..

Nu hvor Lukaku ser ud til at ende i Juve, så må Icardi vel til at nedjustere sine krav, hvis han vil have spilletid i næste sæson?

Ja, der er/ har været nogle problemer omkring hans person, men det ændrer ikke det faktum, at han er en klasse angriber og langt mere end vi, under normale omstændigheder, kunne tillade os at drømme om!

Ved ikke om det er realistisk overhovedet, men Conte vil jo meget gerne have fingre i Dzeko, så vi kunne måske håbe på lidt kredit dér :-)


asroma87
3064 indlæg.
d. 31. juli 2019

Jeg forstår ikke hvor Inter ikke bare accepterer vores krav om 20 mio euro for Dzeko

De vil jo smide 80 mio euro efter Lukaku vist nok

Jeg ser Mariano Diaz som 1. Prioriet

Jeg hader spillere som Icardi og Higuain

Skulle vi dog ende med en af dem, så lad det for Guds skyld være Icardi


Kelevra
1260 indlæg.
d. 31. juli 2019

Klubben vil ikke aktivere Alderweirelds frikøbsklausul på €28 mio - den udløber så. Tottenham skruer prisen op til €40 mio, Roma forsøger at forhandle, uden held..

Nu har klubben så eftersigende skiftet fokus til Dejan Lovren. Sløøøvt..


Montella9
278 indlæg.
d. 31. juli 2019

Lovren nej tak han er ikke en forstærkning


asroma87
3064 indlæg.
d. 31. juli 2019

Ja! Så kan vi lige så godt bruge Fazio



napstah
272 indlæg.
d. 31. juli 2019

Hvis vi lander Icardi synes jeg det ville være sindsygt. Jeg siger jatak!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31. juli 2019

Ellers har vi Mancini som angriber !
2 mål idag. 3-1 sejr v Perugia


Romaneren
1506 indlæg.
d. 01. august 2019

Icardi og Rugani ind - Kolarov, Defrel, Dzeko ud. Så har vi haft et ufatteligt vindue i min optik!


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 01. august 2019

Enig, det ville være et drømme-scenarie!


Sofus
3087 indlæg.
d. 01. august 2019

Defrel handlen skulle være annulleret pga. uenigheder... Jeg håber godt nok vi får ham afskibbet ASAP!


Romaneren
1506 indlæg.
d. 01. august 2019

Defrel-handlen er back on track siger seneste nyt - lån med købs-obligation til 16 mio euro. Ret godt skibet af, hvis det lykkes. Men han havde jo også en ret flot sæson i Samp.

Glemte i øvrigt Nzonzi og Olsen på min ud-liste. Dem håber jeg virkelig også vi kommer af med, især Nzonzi!



Kelevra
1260 indlæg.
d. 03. august 2019

legitdoccs
3 indlæg.
d. 05. august 2019

Buy passports drivers license ((WHATSAPP <> +37060687581)) ID cards Visa(( Email:: georgefred2312@gmail.com))
We offer real and genuine passports, drivers license, Identity cards, TOEFL, IELTS, Birth certificates for the following countries: Australia, Belgium, Brazil, Finland, France, Great Britain, Ireland, Italy, Netherlands, Norway, Austria, Sweden, Switzerland, Spain, Great Britain, USA and others. We guarantee you 100% genuine documents which you can use with any single problem. we have satisfied clients all over the world.

(((WHATSAPP <<<<> +37060687581)))

General support ::: georgefred2312@gmail.com
General support ::: georgefred2312@gmail.com

Buy drivers license online
Buy passports online
Buy diplomates online
Buy SSN online
Buy birth certificates online
Buy ID cards online
Buy visa online
Buy certificates online
Buy TOEFL, IELTS online

((WHATSAPP <<<<> +37060687581))

General support ::: georgefred2312@gmail.com
General support ::: georgefred2312@gmail.com

Order real and fake drivers license online
Order real and fake passports online
Order real and fake SSN online
Order real and fake birth certificates online
Order real and fake ID cards online
Order real and fake visa online
Order real and fake certificates online
Order real and fake TOEFL, IELTS online

((WHATSAPP <<<<> +37060687581))

Buy Registered and unregistered drivers license online
Buy Registered and unregistered passports online
Buy Registered and unregistered SSN online
Buy Registered and unregistered birth certificates online
Buy Registered and unregistered visa online
Buy Registered and unregistered ID cards online
Buy Registered and unregistered certificates online
Buy Registered and unregistered TOEFL, IELTS online

((WHATSAPP <<<<> +37060687581))

General support ::: georgefred2312@gmail.com
General support ::: georgefred2312@gmail.com

Get novelty drivers license online
Get novelty passports online
Get novelty SSN online
Get novelty birth certificates online
Get novelty ID cards online
Get novelty visa online
Get novelty certificates online
Get novelty TOEFL, IELTS online

((WHATSAPP <<<<> +37060687581))

General support ::: georgefred2312@gmail.com
General support ::: georgefred2312@gmail.com

Buy genuine drivers license online
Buy genuine passports online
Buy genuine SSN online
Buy genuine birth certificates online
Buy genuine ID cards online
Buy genuine visa online
Buy genuine certificates online
Buy genuine TOEFL, IELTS online

((WHATSAPP <<<> +37060687581))

General support ::: georgefred2312@gmail.com
General support ::: georgefred2312@gmail.com

genuine and fake passports for sale
genuine and fake certificates for sale
Real and fake ID card for sale

Buy Fake Euro online
Buy fakes online
Buy fake British pounds online

(((WHATSAPP <<<> +37060687581)))


asroma87
3064 indlæg.
d. 06. august 2019

Arsenal er igang med at hente Rugani ifølge diverse rygter - lån med købs option

Hvorfor prøver vi ikke at hente ham???

Det er som om at alle vores transfers er gået i stå lige pludselig :(


Lamela
2782 indlæg.
d. 06. august 2019

Beklager, men tror sku, I over vurdere ham midt. Så god er han hellere ikke mere, hans udvikling har stået stille siden skiftet til Juve.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 07. august 2019

Selvfølgelig har han ikke udviklet sig alverden - han har jo ikke rigtig spillet. Han har stået bagerst i en kø med Chiellini, Bonucci og Barzagli (som viste sig at kunne spille på klasseniveau, da han var 37, vel) - de 3 er jo alle bedre spillere end dem, vi har i forsvaret nu. Benatia, som vel var vores bedste midterforsvarer i årevis, kunne heller ikke komme på holdet i Juve.

Potentialet i ham er stort, og han er på ingen måde faldet igennem i Juve - han har bare stået bag spillere, der er bedre. Og selvom det er deprimerende, så er der bare spillere på Juves bænk, der har kvalitet til at forstærke vores start-11'er. Spinazzola er et andet godt eksempel. Han spillede heller ikke skidemeget for Juve, men var eksempelvis verdensklasse i CL mod Atletico. Hvis han kan spille bare TÆT på det niveau, så bliver han jo rigtig god for os.

Bernardeschi har ikke spillet alverden i Juve, men ham ville jeg eksempelvis heller ikke klage et sekund over at få, hvis vi eksempelvis var nødsaget til at sælge Ünder eller Kluivert.


Kelevra
1260 indlæg.
d. 08. august 2019

Nu skal det lige noteres at det niveau Benatia havde da han forlod Roma ikke var det han kom med til Juve. Jeg synes Rugani var spændende da han spillede i Empoli. Efterfølgende er det gået i stå for ham, og han har ikke slået igennem når Juve har givet ham chancen/været nødt til at lade ham starte inde. At man er backup for hele tre spillere over 30 år siger alligevel lidt, selv om deres niveau har været topklasse. Og at Juve kræver tæt på samme beløb som Manolas røg til Napoli for, er ikke direkte vanvittigt, men det er derhen af.



asroma87
3064 indlæg.
d. 09. august 2019

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-141878&menu=news-all

Rugani på lån arbejdes der på


Elzerbe
76 indlæg.
d. 09. august 2019

Jeg håber virkelig, at vi får lokket Icardi til klubben. Jeg tror, at han har blod på tanden efter at de har givet ham den kolde skulder i Inter. Lukaku har også fået nr 9.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 09. august 2019

Kan se der er delte meninger om ham herinde, men jeg ville altså blive svært begejstret, hvis vi hentede Rugani.

Mht. angriberpositionen, så forventes det vel, at Dzeko er Inter-spiller snart. Icardi ser jeg desværre ikke som realistisk, men jeg kunne godt vænne mig til tanken om, at Schick og Llorente delte angriber-rollen imellem sig. Llorente er altså stadig en god spiller og så på en fri transfer.. Det passer godt til vores budget!


AndersRoma
998 indlæg.
d. 09. august 2019

Juan Jesus har skrevet “I’m waiting for you…” på Icardi's instagram..!!!

Også skulle Alexis være blevet tilbudt på en lån, hvor United betaler størstedelen af hans løn. Han var vanvittig i Arsenal.

Rugani skulle vi eftersigende også prøve at låne.

Hvis de 3 handler går igennem...
Wow et hold.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 10. august 2019

Håber vi lander en aftale med Rugani!

Men det skulle da ikke undre mig, at vi ender op med Lovren.. Han er vel næppe bedre en Jesus/Fazio? I hvert fald ikke det jeg kender til ham!

Sanchez er jeg godt nok i tvivl om. Ja, han var rigtigt god i Arsenal, dog ikke så meget til sidst. I United har han været håbløs. Men ok, det skal så også nævnes, at United generelt har spillet rædsomt, hvilket kan gøre det lidt svært, at vurdere hans niveau..

Men synes, som så ofte før, at vi har lidt for meget "dynd"? Alle de her spillere som Olsen, Karpsdorp, Defrel mfl. få dem nu bare skippet..


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 10. august 2019

Olsen er på vej til Montpellier!
Defrel ryger vel til Cagliari
Nzonzi til Lyon
Karpsdorf er officielt på leje i Feyenoord



Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 10. august 2019

Ja, så hjælper det jo på det, håber bare ikke, at det bliver rene lejeaftaler? Så hænger vi jo stadig på dem og får ikke styrket vores købekraft.


Sofus
3087 indlæg.
d. 11. august 2019

Robin Olsen og Defrel handlerne er vidst begge gået i vasken... hold nu op hvor ville det være godt at få dem ud hurtigt, mens man stadig kan få lidt penge i kassen for dem!


asroma87
3064 indlæg.
d. 13. august 2019

Rugani meldes meget tæt på

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-142033&menu=news-all


Lamela
2782 indlæg.
d. 13. august 2019

Fonseca ønsker en hurtig og erfaren CB ved siden af Mancini, men får en Rugani, der er ingen af delene, men er en dygtig man-marking spiller.

Higuain, Icardi vil ikke til Roma, alligevel bruger vi meget tid på dem. Kom nu videre Petrachi.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 13. august 2019

Han er da ret hurtig i FM ;-)

Men enig mht Icardi/Higuain,tror vi skal søge andre muligheder. Ift Higuain, så der jeg hellere, at vi beholder vores nuværende konstellation. Personligt synes jeg, at Icardi ville være en kanon signing, men det virker slet ikke realistisk. Bliver svært at finde en god billig angriber, hvis Dzeko smutter. Han har spillet nogle gode pre-season kampe, men hvis han ønsker nye udfordringer, har han jo ikke noget at gøre i klubben?

Ind med Rugani, ud med et par af de overflødige og så er vi ved at være klar til sæsonstart.


mexes
2514 indlæg.
d. 13. august 2019

Rugani, Hysej og Icardi. Ville være en drømme måde at slutte vinduet!

Håber virkelig vi henter Hysej.



mexes
2514 indlæg.
d. 13. august 2019

Rugani, Hysej og Icardi. Ville være en drømme måde at slutte vinduet!

Håber virkelig vi henter Hysej.


asroma87
3064 indlæg.
d. 13. august 2019

Rugani ind og så hent en HW til at kæmpe med Under om pladsen

Synes vi skal beholde Dzeko, han er sgu stadig god, selvom det er svært at indrømme

Alternativt skulle man sælge Schick og hente en ny angriber på den måde. Schick må jo være et af de absolutte flop køb i Romas historie, taget hans pris i betragtning - hold kæft han er dårlig


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 13. august 2019

Han har ikke været god, Schick, ligesom mange af vore andre spillere i sidste sæson. Men jeg har ikke set nok, til at jeg vil kalde ham decideret dårlig. Mener stadig at han har et stort potentiale. Om han så får indløst det i vores, eller en anden klub, det må tiden vise..

[Rettet af: Crap_Bag - 13/08/2019 - 14:58]


praeste
93 indlæg.
d. 13. august 2019

Jeg synes også, at folk er meget hårde ved Schick. Han har stået i skyggen af Dzeko og sjældent fået en reel chance for at vise sig over en længere periode og så er det altså svært. Det ser vi jo i samtlige klubber.

Jeg synes ikke, at vi skal købe en HW, hvis det betyder, at Florenzi skal spille HB. Så vil jeg hellere hente f.eks. Hysaj og så skubbe Florenzi op, men spørgsmålet er, om han kan acceptere at være 2. valg.

Håber også på Rugani, men rygterne om Lovren fortsætter godt nok.

Jeg tvivler dog på, at der er flere penge til indkøb, hvis vi også skal passe lidt på FFP i fremtiden og ikke gøre os afhængige af salg af profiler igen, igen, igen. Så Icardi og Hysaj er næppe realistiske medmindre Petrachi kommer i gang og får solgt: Defrel, Olsen, Nzonzi, Gonalons og Schick/Dzeko. Salg af alle 5 kan vel knap nok dække, hvad Icardi ville koste såfremt han overhovedet var interesseret i Roma.

For mig at se, så vil det ideelle på nuværende tidspunkt være at sælge de 4 førstnævnte og evt. Schick, hvis der tikker et bud over 20 mio ind - hvilket der næppe gør.


Lamela
2782 indlæg.
d. 13. august 2019

Det rettidig omhu vil være, sænke lønnen og forlænge med Dzeko et år mere, hvis han vil. Dzeko betyder åbenbart meget for vores opspil, det er som nat og dag, når han spiller og ikke spiller.

Icardi er en goal-getter, men han vil slet ikke byde med på samme måde som Dzeko gør. Men score mål kan han, men kommer til at hive 7-9m euro plus wanda.

Schick har so far kun kostet os 20 m euro. Hvis Roma ikke får ham solgt i år, skal vi betale Samp yderligere 20m euro senest december. Hvis Roma formår at få solgt Schick i denne vindue, skal vi kun betale Samp 50% af transferbeløbet.

Romas problem pt. er ikke transferkroner, men lønkroner.

Perotti
Dzeko
Flaco
Nzonzi

er topscorerne. Ser gerne 2 af dem smutte, og Dzeko ned i løn.

Mit ultimative håb for denne vindue er:
Ud:
Perotti
Pastore
Nzonzi
Peres
Juan Jesus
Olsen
Gonalons
Schick (kan sku godt lide ham)

Ind:
Butko / Mæhle (køb) / Zappacosta leje
En wing -> (Taison)
Alderweireld/Umtiti + Rugani
Andre Silva Leje / Fernando Llorente

[Rettet af: Lamela - 13/08/2019 - 17:33]


Kelevra
1260 indlæg.
d. 13. august 2019

Timo Werner kan muligvis hentes for €25-30 mio.
Leipzig skulle være nervøse for at miste ham på fri.



Lamela
2782 indlæg.
d. 13. august 2019

Det ville være galimatias ikke at byde ind på ham, hvis muligheden skulle være der.

Gider han være 1-år bag lewa på bænken? Tysk landsholdsangriber!


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 14. august 2019

Hvis de tal holder Kelevra, så er det vel bare med at komme igang! 20mil for Dzeko, så er Werner næsten dækket ind. Ud med Defrel og lad Werner og Schick deles om angriberpladsen.

Men hvis Fonseca hælder til mere rutine, som med Lovren/Rugani situationen, så er det nok ikke sandsynligt, at vi henter en spiller som Werner, desværre..


Elzerbe
76 indlæg.
d. 14. august 2019

Zaniolo skriver kontrakt til 2024!


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. august 2019

Nzonzi skifter til Galatasaray på lån med købs option

Detaljerne om handlen er ikke officiel endnu men rygterne går på de betaler hele hans løn under leje opholdet og har en købs option på 15-16 mio euro


Romaneren
1506 indlæg.
d. 14. august 2019

Godt at få Nzonzi ud - det optimale havde selvfølgelig været at sælge ham, men hvis Gala betaler hele hans løn, så er det sgu fint nok. Han er en løntung fyr og kommer ikke til at spille meget.

Og fedt signal at få Zaniolo forlænget. Synes at Petrachi har fået gjort noget godt her i starten af sin periode.

Nu er det bare Dzeko-situationen der skal løses (enten ved forlængelse eller salg + indhentning af erstatning), Defrel der skal sælges og 1 ny CB der skal ind. Så har vi virkelig haft et pænt vindue minus Manolas’ dumme afgang til en alt for billig penge i det her marked.


Lamela
2782 indlæg.
d. 14. august 2019

ind. Så har vi virkelig haft et pænt vindue minus Manolas’ dumme afgang til en alt for billig penge i det her marked

Fuldstændig sort, Mongo ikke fik forlænget med Manolas efter CHL eventyret.



asromadk
3631 indlæg.
d. 15. august 2019

Tænk at Icardi virker mere og mere realistisk.
Inter giver i øvrigt potentielt Roma en hånd i forhold til at agere fornuftigt, da man eftersigende i en handel der sender Icardi til Rom vil have indsat en klausul som straffer Roma økonomisk for at sælge ham videre til Juventus. Genialt.


asroma87
3064 indlæg.
d. 15. august 2019

Vi har forlænget med Under


napstah
272 indlæg.
d. 15. august 2019

Vi har forlænget med Under SÅDAN!

Nogen der ved noget om frikøbsklausulerne i de 2 nye kontrakter til Zani og Cengizzi?


Elzerbe
76 indlæg.
d. 15. august 2019

Det ser ud til, at vi ender med Lovren i midterforsvaret. Hvad tænker folk om en Mancini-Lovren blok?


Ancelotti
102 indlæg.
d. 15. august 2019

Jeg tro Petrachi vil har Rugani men Fonseca har bedt om en forsvar med international erfaring og det har Lovren.


Lamela
2782 indlæg.
d. 15. august 2019

Hvad tænker folk om en Mancini-Lovren blok?



En skadesfri Lovren er klart en forstærkning, men forstår ikke, Roma ikke smed de 25 m euro efter Toby aldeweireld. Da klausulen var et sten mellem 25-28m euros.

I øvrigt, så har Roma åbentbart signet en ny 22-årige CB. En tyrk oven i købet. De er vist godt igang med produktion af talentfulde CB’s. Toprak, Kazak & Demiral. 3m euro skulle prisen være på.

[Rettet af: Lamela - 16/08/2019 - 00:54]



Romaneren
1506 indlæg.
d. 15. august 2019

Nu læser jeg lige at anti-Juve pagten mellem Inter, Napoli og Roma kan ende med Icardi til Napoli, Dzeko til Inter og Milik til Rom... Det synes jeg eddersatme ikke giver meget mening for os. Det styrker vores CL-konkurrenter (Inter får en god backup til Lukaku, Napoli får en sikker målscorer) og gør ikke os stærkere.

Hvis man seriøst overvejer Milik, så kan vi da mindst ligeså godt spare de 20-25 mil og så give Schick en rigtig chance. Milik og Schick er der ikke meget forskel på. Milik var et absolut bæst i starten af Napoli-tiden, klinisk, stor og stærk. Så god, at hvis han kunne fortsætte sådan i et halvt år, så kunne han blive star striker for ethvert europæisk storhold. Men så fik han én eller to ACL’s i træk, og det har aldrig været det samme siden da. Alene med vores historie med ACL-skader, så fatter jeg ikke, hvis vi tør.

Mht Lovren, så er jeg ikke helt oppe at køre. Han er god, men ser ham lidt som jeg ser Fazio - med den rigtige makker kan han se rigtig god ud, og med den forkerte makker kan han se RIGTIG dum ud. Han har gjort begge dele i Liverpool. Men jeg føler, at Lovren skal stå ved siden af en drøngod, sikker forsvarer - og min frygt er, at det er dét, han er indkøbt til selv at være. Så skal Mancini være det sikre, kølige indslag i midterforsvaret, og det kan han helt sikkert også blive med tiden, men det er et kæmpestort pres at lægge på ham helt fra start af.

Ved godt at jeg taler Rugani meget op, og han er HELLER ikke det, som Lovren ikke er. Men så har vi i det mindste et ungt, italiensk midterforsvar med udviklingspotentiale, som jeg er klar til at tilgive for de fejl, de unægteligt måtte lave. Derimod at spille kampe med et midterforsvar bestående af Lovren og Fazio, det er jo til at få lange løg af allerede på forhånd... :D

Det ville være OK fesent at snakke om Icardi og Rugani/Alderweireld og ende op med Milik og Lovren!


asroma87
3064 indlæg.
d. 16. august 2019

Så er ham det tyrkiske forsvars talent landet til lægetjek

Nogen der overhoved aner hvem han er?


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 16. august 2019

Måske en Ünder kender/har anbefalet? Ved ikke om det bare er i FM, det fungerer sådan, eller om det har noget med hans kontraktforlængelse at gøre.

Men det ser ud til, at vi har spillet hardball med Liverpool og vi ikke "får" Lovren alligevel. Håber at det betyder, at Rugani er inde i billedet igen!


Ancelotti
102 indlæg.
d. 16. august 2019

Der er ikke meget forskel mellem Milik og Schick??
Der er kæmpe forskel mellem de 2. Milik er 10 gang bedre

Vi blev enig med Liverpool, men ikke Lovren begrund af en million bonus some Lovren krævede


asroma87
3064 indlæg.
d. 16. august 2019

Nu er der snak om Vida eller Rojo til forsvaret

Så hellere give ham den nye tyrker chancen, så vi har ham, Jesus, Fazio og Mancini


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 16. august 2019

Rojo ville jeg nødigt se i klubben, han er altså -ja undskyld mig- rimeligt blæst. Utroligt mange forkerte beslutninger og vanvittige svinetacklinger. Så hellere gå med det vi har, som du også er inde på asroma87.



asroma87
3064 indlæg.
d. 16. august 2019

Dzeko har forlænget til 2022

Stakkels Schick - hahahahaha


Lamela
2782 indlæg.
d. 16. august 2019

Shit mand.. Den havde jeg sku ikke set komme.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 16. august 2019

3 årig kontrakt til en 33 årig - friskt.
Ved ikke helt hvad jeg synes om det.
Måske Fonsecas friske offensive taktik kan hjælpe Dzeko med at lave 20+ i den kommende sæson!


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 17. august 2019

Kunne vi mon tænkes at gå efter Nastasic igen? Har ikke rigtigt fulgt med i hans karriere, men han var da et stort talent engang. Og vel også ok rutineret nu, hvis det er så vigtigt for Fonseca. Vil da klart foretrække ham eller Rugani, frem for Rojo eller Vida(som vidst er blevet nævnt igen).

Tror forlængelsen med Dzeko, er den bedste løsning vi kunne få. Icardi var aldrig realistisk, Higuain kunne jeg ikke se fidusen i og Llorente havde ikke været nogen opgradering, dog gratis.


JonasS
204 indlæg.
d. 17. august 2019

Jeg er ovenud lykkelig for forlængelsen med Dzeko - gu er han ikke ung mere, men det lader til han passer ind i systemet, han her bevist sit værd et utal af gange, og han kender klubben og ligaen.
Han er en sand skarpretter. Sådan!!


Lamela
2782 indlæg.
d. 17. august 2019

Hi, kan Roma hente Llorente, Michy, Diaz, Balotelli eller Kalinic på leje eller køb/bosmann, så vil jeg være glad. Vi har brug for en 2. angriber. Edin kender Balo fra City og de har er godt forhold. Schick må godt imidlertidig blive solgt inden mercatoen slutter. Ellers venter der en kæmpe faktura fra Sampdoria på 20m euro.




asroma87
3064 indlæg.
d. 17. august 2019

Helt enig! Schick er bare ikke god nok og har været en kæmpe skuffelse

Når Dzeko skal spares, ville det være rart med et kompetent andet valg


Sofus
3087 indlæg.
d. 17. august 2019

Hvad er der blevet af William Bianda? Er han helt ude af billedet?


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 17. august 2019

Dzeko har været glimrende i optaktskampene(det jeg har set), kan han holde det niveau, så er han stadig en af de bedste angribere, vi kan ønske os, i vores nuværende forfatning. Og signalværdien af forlængelserne med ham, Zaniolo og Ünder, skal absolut heller ikke undervurderes!



2

[Rettet af: Crap_Bag - 17/08/2019 - 15:09]


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 18. august 2019

Hvad tænker i om Zappacosta rygterne, vil han være en forstærkning ift Florenzi?

Personligt ville jeg nok foretrække Darmian, United kunne også være mere villige til at leje ham ud(i første omgang). Derudover dækker han både hb og vb og kan spille en hæderlig cb.

Florenzi kan jo spille nærmest alle positioner på nær angriber og målmand, så han skal nok få spilletid.. Startede han ikke karrieren som cm?


Denner
527 indlæg.
d. 19. august 2019

Kunne den kære Simon Kjær blive relevant igen? :D


asroma87
3064 indlæg.
d. 19. august 2019

Rugani er åbenbart inde i billedet igen, fordi Juventus har sænket deres pris krav

Kunne være vildt at hente ham, sælges Jesus og så som sidste transfer købe Hysaj eller leje Zappacosta til HB



Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 19. august 2019

Som jeg forstår det, vil han (Rugani) fortsætte karrieren i Italien og skulle have Roma som foretrukken destination. Jamen, hvad venter vi på..?

@Denner
Den må du vidst længere ind i byen med ;-)


AndersRoma
998 indlæg.
d. 19. august 2019

Er der en som ved hvordan det går med Veretout? Bliver han start 11’er? Synes ikke jeg har spottet ham i highlights fra de seneste pre-season kampe.

Please Rugani - Mancini!

[Rettet af: AndersRoma - 19/08/2019 - 12:26]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 19. august 2019

Veretout er så vidt jeg ved skadet og har endnu ikke fået minutter for Roma
Rugani ser mere sandsynligt ud som tiden går og jeg er sikker på vi henter ham inden vinduet lukker !


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 19. august 2019

Absolut, Monaco skulle have meldt sig ud af kampen igen, hvilket pt gør os og evt Barca til de eneste bejlere. Den skal bare lukkes, inden flere klubber bliver interesserede, eller Rugani mister tålmodigheden..


Kelevra
1260 indlæg.
d. 20. august 2019

@asroma87 så hellere skippe Fazio afsted. Han ser allerede helvedes sløv ud, og sæsonen er ikke engang startet.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 20. august 2019

Må nok give asroma87 ret her, synes også at JJ er den dårligste af ham og Fazio. Dårlig markering, dårlig placering og dårlig generelt, desværre..

Vi bliver også kædet sammen med Mustafi? Jeg vil nok føle det lidt, som en kold spand is i skridtet, hvis vi henter ham i stedet for Rugani!

[Rettet af: Crap_Bag - 20/08/2019 - 07:28]



asroma87
3064 indlæg.
d. 20. august 2019

Haha shit mand, hvis vi køber Mustafi så går det helt galt jo...


Lamela
2782 indlæg.
d. 20. august 2019

Jep, vil være et kæmpe bollespark med Mustafi.

Spal er interesseret Santon, hvis Roma kunne lave en deal med ham og Petagna kunne være lækkert. Måske smide en primavera spiller med handlen med tilbagekøbs klausul.

Min drømme signing er Milenkovic til CB pladsen. Dog kommer han til at være super dyr.

[Rettet af: Lamela - 20/08/2019 - 08:56]


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 20. august 2019

Zappacosta på en ren lejeaftale, ser det ud til.

Kan ikke huske hvornår, vi sidst har været dækket så godt ind på back-pladserne? Så bliver Florenzi vel skubbet op på midtbanen. Synes det ser rigtigt stærkt ud efterhånden, nu mangler vi bare Rugani, så er det det bedste vindue i mands minde, vel nærmest?

Santon ryger vidst, men det er vel næppe en svækkelse..

Men der er jo stadig et par stykker, vi lige skal have skippet afsted, hvis vi ser på de udgående transfers.

[Rettet af: Crap_Bag - 20/08/2019 - 11:35]


asroma87
3064 indlæg.
d. 20. august 2019

Santon er på vej til Mallorca og Zappacosta til Roma på ren leje aftale


Romaneren
1506 indlæg.
d. 20. august 2019

Elsker det fokus, der lader til at være på italienske spillere. Mancini, Rugani, Zappacosta, Spinazzola, Pellegrini, Cristiante, Zaniolo og Florenzi i samme start-11’er... Det lyder så frækt i mine ører!!!


Kelevra
1260 indlæg.
d. 20. august 2019

Nå jeg fik da også kun lige skrevet at jeg synes Fazio skal ud, og så forlænger han til 2021. :D



asroma87
3064 indlæg.
d. 20. august 2019

Zapa lander i aften og gennemfører sit lægetjek imorgen

Kanon handel! Endelig en ordentlig HB


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 21. august 2019

Ja og vi har zappa i ét helt år!
Dry loan.. skidt det er uden køb


Romaneren
1506 indlæg.
d. 21. august 2019

Seneste rygter om at vi prøver at presse prisen ned på Rugani ved at smide Riccardi med oveni... Ikke en perfekt idé i mine øjne, medmindre der er tilbagekøbsklausul på.


Lamela
2782 indlæg.
d. 21. august 2019

Det vil være ærgeligt, da han er spået som next Big thing fra akademiet.

2-år på leje vil hjælpe ham 100% til at komme ind omkring førsteholdet.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 21. august 2019

Jeg er vild med selve ideen om Rugani, men mener bestemt heller ikke, at det skulle være nødvendigt, at ofre vores unge, hjemmelavede talenter!

Kan heller ikke helt lade være med, at spekulere lidt på, om vores "interesse" i Mustafi(vi kan ikke seriøst have haft planer om at hente ham?) også har været et mentalt spil, ift at presse Juve yderligere? Vi er vidst efterhånden de eneste interesserede, så det giver måske mening.

Omvendt skal vi også passe på, ikke at vente for længe. Andre kan komme til og spilleren kan blive utilfreds, hvis han ikke føler at han er værd at købe.


Lamela
2782 indlæg.
d. 21. august 2019

Petrachi er godt og grundig i gang med at lave vinduets dummeste handel.

Hvorfor han lader sig diktere af fucking Juve fatter jeg ikke. Juve har brug for at få ham solgt! Helt vildt, der åbenbart ikke findes en CB udover Rugani, Mustafi og Alderweireld.

[Rettet af: Lamela - 21/08/2019 - 23:48]



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 21. august 2019

Hvis vi smider Ricciardi / Celar med i prisen for at hente Rugani er det skandaløst. Så vil jeg sgu hellere undvære.
Juve skal ikke have vores to lovende talenter


Ancelotti
102 indlæg.
d. 21. august 2019

Hvorfor går vi ikke efter Maripan fra Alaves eller Jemerson fra Monaco de kan afløse Manolas.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 21. august 2019

Jeg plejer normalt at sige, at man ikke skal forspilde en mulighed for at hidse sig op, men lad os nu alligevel lige afvente hvad der kommer til at ske.

Men vi burde nok igen åbne op for andre muligheder ift den CB? Altså kvalitet som fx Nastasic eller lign. og ikke fyld som Mustafi. Bare lige for at minde Juve om, at vi sidder med de bedste kort her.

Den eneste lille udfordring til den strategi er naturligvis, om vi overhovedet har én rød reje at handle ind for? Men hvis vi var seriøse omkring en mulig Icardi-handel (hvilket jeg tvivler på) så skulle der da nok kunne findes, i første omgang, 5 mil til Rugani?

Men lige for at slå det fast, Riccardi skal naturligvis ikke indgå i nogen som helst handel, om så det var en ren byttehandel!

[Rettet af: Crap_Bag - 21/08/2019 - 23:23]


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 22. august 2019

Ved ikke helt hvorfor, men jeg kommer altid til at tænke på en specifik scene i et South Park afsnit, når vi handler med Juventus?



2

Lamela
2782 indlæg.
d. 22. august 2019

lol spot on


Lamela
2782 indlæg.
d. 22. august 2019

Jeg er rimelig svært tilfreds nu!!

Roma dropper Rugani, da de ikke vil dikteres af Juve!

Sådan Petrachi!!!



asroma87
3064 indlæg.
d. 22. august 2019

Ja det er nye tider i Rom! :)


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 22. august 2019

Handlen er, som jeg forstår det, sat på stand-by og kan stadig nå at gå igennem.

Men så kunne det måske tyde på, at det er Juve, som har ønsket at Riccardi og en mere skulle indgå i handlen og altså ikke os. Det er da, alt andet lige, en trøst!

Håber dog, at vi får en aftale på plads alligevel. Naturligvis en der ikke involverer vores unge talenter!

Defrel ser ud til at ryge til Sampdoria - skønt!


Lamela
2782 indlæg.
d. 22. august 2019

Det var også de første udmeldinger, men efter Juve ændrede værdiansættelsen til 40m euro, hvor Alessio og Celar hvor inkluderet, skulle Roms have trukket følehornene til sig igen. Alessio Ricchiardi var hellere videre interesseret i Juve (sjældent syn).

Roma skulle angiveligt have lagt et bud på 10+ 2 talenter. I sidste ende, var det selve måden Juve vil handle på, som Petrachi ikke vil finde sig i. Rugani skulle i øvrigt allerede valgt trøje nummer 6..

Nu kigges der efter alternativer, jeg er ikke fan af Rugani, men kan vi lande ham for 15-20, så er det fint med uden talenter inkl.


Vitali
2 indlæg.
d. 26. august 2019

Kunne Kjær ikke være en mulighed?

Han var ikke i truppen i de første to kampe Sevilla har spillet. Synes han er blevet en noget stærkere forsvarspiller siden sidst han var i Rom.

Kunne godt se ham gå ind og give noget ro i forsvaret. Pt. nævnes han i et skifte retur til Fenerbache


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 26. august 2019

Simon Kjær var om nogen endnu mere placeringsmæssigt elendig end Jesus da vi havde ham på lån. Med den høje linje in mente tvivler jeg på det ville være en succes...


Sofus
3087 indlæg.
d. 26. august 2019

Nej tak til Kjær også herfra. Nkoulou eller Rugani please.

Syntes også kampen i går viste at vi manglede alternativer til kanterne. Det var småt med kreativitet og løb når vi var på den sidste tredjedel af banen og Kluivert/Ünder faldt begge to meget ud af kampen.



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 26. august 2019

Taison meldes på vej til Roma som erstatning for Perotti som er ude i 2 måneder...
Hent Lovren eller Rugani. Sidstnævnte skal kun hentes hvis vi undlader at sende Riccardi til Juve


Lamela
2782 indlæg.
d. 26. august 2019

Ruganis agent er i Rom for at snakke med Petrachi. Deres krav er 3m euro/å+ 5 års kontrakt. Samtidig insistere Juve på Riccardi i en Rugani handel.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 26. august 2019

Godt nok foretrækker jeg Rugani, som den nye makker til Mancini, men ikke på bekostning af Riccardi!


napstah
272 indlæg.
d. 29. august 2019

Vi forsøger igen med Lovren. Lejeaftale. Skulle være afvist af Pool.

Robin Olsen skulle være tæt på Cagliari på en leje aftale UDEN købsoption.
Schick tæt på Leipzig på en leje aftale. Med en 30m købsoption.

Nogen der har overblik over hvem vi overhovedet har fået solgt? Synes samtlige aftaler er leje.


Lamela
2782 indlæg.
d. 29. august 2019

Wow: Chris Smalling på et års leje!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 29. august 2019

Ja Smalling på vej. Useriøst...
skandaløst. En ny Ashley Cole handel



Ancelotti
102 indlæg.
d. 29. august 2019

Nu hent Taison og sælge Schick,Gonalons, Olsen og Bianda

[Rettet af: Ancelotti - 29/08/2019 - 12:08]


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 29. august 2019

Hvis det er en ren låneaftale, så mener jeg faktisk ikke, at det er så skidt. Han er fysisk stærk, ret hurtig og alt i alt en habil CB. Jeg vil klart foretrække ham fremfor Mustafi og nok også Lovren.

Men mest af alt håber jeg på, at disse kraftige rygter/spekulationer og det faktum at Demiral ikke kommer til Milan, kan presse Juve til at sælge Rugani på vores præmisser!

[Rettet af: Crap_Bag - 29/08/2019 - 12:51]


asromadk
3631 indlæg.
d. 29. august 2019

Den er helt secco, det er sku ret godt set synes jeg. 3 mio euro for at få ham ind til denne sæson, tvivler på han brænder igennem men det kan jo kun være et skridt op ift især Jesus. Nu behøver man ikke stresse en anden igennem og ende som som taberen i en dårlig handel med Juve fx.

Defrel ud nu, Sassuolo med pligt til køb på 16 mio euro, god handel.



asroma87
3064 indlæg.
d. 29. august 2019

Rygterne går på lægetjek til Smalling imorgen

Og ja kanon handel med Defrel

Så mangler vi kan disse skralde spillere:

- Robin Olsen
- Gonalons
- Santon

Nogen der ved hvor Bruno Peres er blevet af?


mexes
2514 indlæg.
d. 29. august 2019

Smalling kommer. Lander i Rom imorgen.
Jeg synes helt klart det er forkert at svine handlen til allerede nu, selvom det virkelig må siges at være en overraskelse. Lad os nu se hvordan det kommer til at gå.
Jeg synes umiddelbart det ligner en midlertidig løsning og at vi stensikkert ikke kommer til at have ham mere end denne sæson. Således at vi gemmer pengene til at hente en CB til næste sommer. Det er egentlig også ok. Måske vi af samme grund vil være mindre økonomisk presset og tvunget til at sælge næste sommer. Smalling har også meget at spille for med EM i sigte osv. Så alt i alt, så kan et lån jo næsten kun overraske positivt.
Det eneste jeg frygter er, at det trods alt er en helt anden kultur han kommer til. Englændere i Italien er ikke et syn vi ser tit og spørgsmålet er helt klart hvor lang tid det vil tage at få ham spillet ind og få ham til at få relationer med de andre spillere, hvoraf de fleste ikke kommunikere specielt godt med ham. Fazio, Kolarov og Zappacosta kan forhåbentlig hjælpe ham efter at de har været i England og må kunne engelsk.
For det giver ikke mening at leje en i en sæson hvor han skal bruge halvdelen af sæsonen på at spille sig ind. Jeg er stensikker på at han er væk til næste som, men lad os håbe det bliver en win-win for begge parter. Synes det er helt hen vi vejret at kalde det en skandale handel.

Så er der kun spørgsmålet om vi henter Taison, eller en anden LW tilbage. Resten bliver handler ud. Olsen til Cagliari og Defrel til Sassuolo er done deals hvad jeg kan læse. Schick måske til Bundesligaen. Isåfald hentes Kalinic som erstatning.

[Rettet af: mexes - 29/08/2019 - 23:17]


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 30. august 2019

Løsningen med Smalling er sandsynligvis den bedste vi, realistisk set, kunne lande, med så kort tid tilbage af vinduet.

Havde, som tidligere nævnt, gerne set Rugani i klubben, men naturligvis ikke til den pris.

Jeg er egentlig fint tilfreds med truppen, som den ser ud nu og mener at vi skal spare de få euro vi har tilbage på kistebunden. Florenzi kan spille begge kanter og vil hellere se Antonucci i aktion, end at smide penge efter en spiller, som ikke er bedre(eller lige så god) som dem vi har. Vi ender bare op med mere fyld, i de her sidste-øjebliks handler!



Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 30. august 2019

Kan se Parma har hentet Darmian? Jeg er egentlig godt tilfreds med Zappacosta-handlen - meeen, havde nok foretrukket Darmian, af de to..


asroma87
3064 indlæg.
d. 30. august 2019

Så er Smalling officielt Roma spiller og Defrel ryger tilbage til Sassuolo (leje med køb)

Har egentlig altid syntes godt om Smalling men er spændt på at se hvordan han gør det i Italien


Sofus
3087 indlæg.
d. 31. august 2019

Jeg tror Schick bliver og derfor ingen Kalinic, hvilket jeg kun ser som positivt. Derudover tror jeg at vi når at få en offensiv midt/kant ind inden lukketid. Taison, Vital (Corinthians offensiv spiller som jeg aldrig har hørt om før) og De Paul nævnes. Her er De Paul klart min favorit, men nok også den dyreste og sværeste. Men jeg håber det sker!


Sofus
3087 indlæg.
d. 31. august 2019

Jeg tror Schick bliver og derfor ingen Kalinic, hvilket jeg kun ser som positivt. Derudover tror jeg at vi når at få en offensiv midt/kant ind inden lukketid. Taison, Vital (Corinthians offensiv spiller som jeg aldrig har hørt om før) og De Paul nævnes. Her er De Paul klart min favorit, men nok også den dyreste og sværeste. Men jeg håber det sker!


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 31. august 2019

Der burde også blive rigeligt med kampe, til både Dzeko og Schick..

Det ville da være fedt med De Paul, ingen tvivl om det! Håber dog også, at Kluivert for alvor får chancen i denne sæson, han har, i glimtvis, vist prøver på sit store potentiale, men vi har slet ikke set det bedste endnu.


Aldair
65 indlæg.
d. 01. september 2019

Jeg vil ha Gervinho tilbage...vi kan lige nå det!



1


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 02. september 2019

Jeg vil gerne ha Aldair tilbage, men det er nok for sent!


asroma87
3064 indlæg.
d. 02. september 2019

Kalinic landede i Rom i går aftes og Mkhitaryan rygtes også tæt på en leje aftale


asroma87
3064 indlæg.
d. 02. september 2019

Miki lander i Rom her til formiddag/middag


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 02. september 2019

Spændende at se, om han kan finde lidt af sit gamle Dortmund-niveau, eller om han fortsætter de halv-sløje takter fra PRL?

Det ligner et dry-loan, det er i hvert fald positivt. Rigtig fornuftig bredde på truppen i år!


asroma87
3064 indlæg.
d. 02. september 2019

Jeps så er Kalinic og Miki hentet på leje, den sidst nævnte på dry lån som du skriver

Schick ryger til RB Leipzig, lån og så bliver handlen permanent hvis de ryger i CL og så får vi omkring 28-29 mio euro. Så der skal heppes på Leipzig :-)

PS sikke dog et kæmpe flop Schick var

Og ja kanon bred trup for engang skyld

Pau
Zappa-Smalling-Mancini-Spina
Diawara-Veretout
Zaniolo-Miki-Kalinic
Dzeko

Kunne være en spændende opstilling at se

[Rettet af: asroma87 - 02/09/2019 - 19:41]


C. Panucci
190 indlæg.
d. 03. september 2019

Jeg må sige, at jeg er ret imponeret over klubbens ageren i det har vindue. Jeg synes, det virker til, der har været en klar plan fra både sportsdirektør og træner. Klare forstærkninger hentet ind, til de rigtige priser, eller på kloge lejeaftaler. Og så er det simpelthen hamrende vigtigt, at der er hevet nogle rutinerede kræfter ind, med erfaring fra store kampe mv.

Jeg synes truppen ser god ud i bredden og jeg er sikker på, der bliver konkurrence om samtlige pladser, med undtagelse af keeperpladsen.

Jeg er endog meget optimistisk ift klubben i år og ud i fremtiden, hvis vi formår at køre det hele lidt klogt, hvilket noget tyder på, med det nye set-up.



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 03. september 2019

Zappa ude 3-4 uger. Nedtur.

Ja er meget enig i det er nogle stærke folk vi har hentet ind senest med Kalinic og Miki. Kan vi få dem i topform bliver det rigtig godt. Miki har fart og god teknik
Kalinic klassisk afslutter. God backup til Dzeko og kan også spille ved siden af Dzeko
Godt med en pause nu så Veretout og Spinnazola kan komme i gear.

Daje Roma


Aldair
65 indlæg.
d. 05. september 2019

Helt enig i de positive takter. Og så er jeg helt tosset med, at vi har hentet Miki. Ham glæder jeg mig virkelig til at se i spil. Han gør sine medspillere bedre.

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-143874&menu=news-all


Lamela
2782 indlæg.
d. 05. september 2019

Han spillede en fed kamp mod Italien, der var dog nogle perioder af kampen, hvor han var helt væk, men gætter på det skyldes, det tidlige røde kort armenerne fik. Men, ellers så lavede han nogle gyldne bolde og et rimelig flot rush fra egen halvdel mod Italiens felt, hvor Barella trak nødbremsen på ham.

[Rettet af: Lamela - 05/09/2019 - 22:29]


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 29. september 2019

https://romapress.net/2019/09/28/robin-olsens-agent-gives-the-background-on-the-swedes-move-to-roma/

Lidt insight i Olsens transfer til os..


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 06. oktober 2019

Drømmer stadig om Belotti til Roma..


Kelevra
1260 indlæg.
d. 06. oktober 2019

Vi mangler i den grad en pålidelig angriber hvert fald.



Lamela
2782 indlæg.
d. 07. oktober 2019

Vi kommer til gå nogle uger uden Dzeko i front. Han spillede kampen færdig og er nu blevet opereret for dobbeltbud på kindbenet.

Jeg er fristet til at spille uden angriber med en falsk 9’er, hvis Kalinic ikke stepper op.

Vi skulle have gået efter en leje aftale med Andre Silva eller have hentet Luis Muriel. Suk.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 07. oktober 2019

Jeg lå mærke til, at da han havde været i oppe i den hovedstødsduel, så det ud til, at han havde et hul eller en fordybning i kinden.

Timo Werner kunne også have været fedt, men nok næppe realistisk..

Håber Celar får chancen!

[Rettet af: Crap_Bag - 07/10/2019 - 20:00]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 07. oktober 2019

Zan Celar er udlejet til Cittadella

Dzeko spiller med special maske i næste serie A kamp


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 07. oktober 2019

Korrektion til tidligere indlæg: Håber Celar får chancen i Cittadella!

Jeg kunne også bare lave lidt research;-)


ASRMichael
368 indlæg.
d. 09. oktober 2019

Vi burde da begynde at flirte lidt med Christian Eriksen :)
Ved godt det nok er noget nær umuligt, men han har jo selv udtalt at han er Roma fan, så den skal da næsten have forsøget ;)


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 13. oktober 2019

Pochettino kunne jo tage Eriksen med ;-) Spøg til side, håber Fonseca får rettet skuden op!

Hysaj bliver igen nævnt, ham og Spinazzola som hb og vb ville ikke være tosset? Men jeg kan så også se, at Napoli følger Mæhle. Nu hjælper det måske lidt, at jeg også er Aab fan, men jeg tror altså at Mæhle kan blive rigtigt god og gad da godt se ham i Roma-trøjen! (Og på landsholdet for den sags skyld).



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 14. oktober 2019

Spørgsmålet er om vi kan lokke nye højre backs til klubben når det er garant for at få revet korsbåndet over? :(


Lamela
2782 indlæg.
d. 14. oktober 2019

Vil elske at se Milik i Roma, men hans to ACL’s skræmmer mig lidt.


Lamela
2782 indlæg.
d. 14. oktober 2019

Har intet med Roma med at gøre, men en fed måde at takle en svær situation både for Balo og Brescia. Ingen taber her. Økonomisk måske for Mino Raiola, men han vinder en masse goodwill på baggrund af kontrakten for sin client.

Interessante detaljer om Balotellis kontrakt i Brescia:

- Han får 1 mio euro brutto om året, men er under forskerlønsordningen
- Hvis Brescia ikke rykker ned OG han scorer 15 mål, får han 3 mio euro brutto mere
- Kontrakten er 3-årig
- Hvis Brescia rykker ned, ophæves kontrakten
- Hvis en Top 5-klub i Italien eller en udenlandsk klub vil købe ham, er han gratis
- Hvis en klub uden for Top 5 i Italien vil købe ham, kan Brescia forlange købesum
- Mino Raiola har ikke fået noget honorar for kontrakten


Lamela
2782 indlæg.
d. 24. oktober 2019

Emil Halfredsson? Hvad siger I? En back up til back up


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 24. oktober 2019

Vi skulle være tæt på at hente Jack Rodwell??

Han var god/hypet for år siden, men så forsvandt han helt. Kan ikke huske om han kom ud i noget lort.. Men helt ærligt, så så jeg da hellere Riccardi få chancen!


ASRMichael
368 indlæg.
d. 24. oktober 2019

Ser det virkelig også som em panik signing fra ledelsen hvis der er rigtigt. Kan vi forfanden ikke bruge egne spillere istedet for at hente og betale millioner i løn, til spiller som ikke engang gider klubben???



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 25. oktober 2019

Spillere der ikke har været i kamp i mere end 1 år. Håbløst. Hvilket signal sender det til primavera holdet - at de ikke får chancen!!


Ancelotti
102 indlæg.
d. 28. oktober 2019

Seasonen er slut for Malcuit
Nu bliver det svært at hente Hysaj til januar


asroma87
3064 indlæg.
d. 29. oktober 2019

Ifølge rygterne har Mancini imponeret så meget på midtbanen at hverken Rodwell eller Buchel hentes

YES!!


Lamela
2782 indlæg.
d. 29. oktober 2019

Fint nok, hvis Hysaj ikke kommer, fortrækker dog Meunier fra PSG. Han har været på min ønskeliste siden Brügge dagene, men nu har han kontraktudløb til sommer, der mener jeg, Roma burde lægget et fint bud ind, hvis det er muligt.

Spinna kan sagtens bruges som HB i resten af sæsonen og en klar forbedring offensivt og defensivt end Florenzi!

[Rettet af: Lamela - 29/10/2019 - 09:54]


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 31. oktober 2019

Vi er, efter sigende, i forhandlinger med United omkring en permanent aftale med Smalling. Umiddelbart mener jeg, at det ville være et rigtigt fornuftigt træk!

Jeg er ikke overrasket over, at han har gjort det godt, men jeg havde nok alligevel ikke forventet, at han havde gjort en så markant forskel allerede nu.

Der bliver nævnt ca 110 mil, hvis vi så kan få den ned i ca 90, så er det vel ikke helt skævt? Moderne fodbolds vanvittige transfersummer taget i betragtning.

Til gengæld tænker jeg lidt, om vi har mulighed for at sende Miki hjem igen? Jeg kan slet ikke se, hvordan der skal blive plads til ham, når han ellers er klar til at spille igen..

[Rettet af: Crap_Bag - 31/10/2019 - 22:40]


Manne
49 indlæg.
d. 03. november 2019

Hvad tænker i med Pastore? Burde vi forlænge eller sælge, når nu hans kontrakt udløber til sommer? Personligt syntes jeg vi burde forlænge med 2-3 år. Han har vidst også tidligere udtalt at han er glad for at være i klubben.

Og hvad med Smalling? Skal vi ofre de 20-25 mil, United vil ha for ham?



Roma
46 indlæg.
d. 03. november 2019

Pastore har jo været god her på det sidste, men er det ikke lidt af et gamble? Han koster ret meget og har nemt ved at gå i tykker. Så jeg må nok sige, at jeg er lidt forbeholden med ham.

Smalling derimod ser god ud, og kan vi få prisen lidt ned, så kan jeg godt se fidusen i ham. Med sine 29 år er der også en del gode sæsoner tilbage i ham. Så måske 15 mil?


Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. november 2019

Pastore hiver garanteret en relativt fyrstelig hyre og har spillet tre gode kampe i streg - jeg vil gerne se bare en håndfuld gode kampe mere, inden vi kaster et par ekstra år i nakken på en 30-årig argentiner, der har været plaget af skader i sin tid i klubben og i øvrigt spiller på en plads, hvor fx Pellegrini var virkelig god, indtil at han også måtte ud med en skade.

Smalling havde jeg virkelig regnet med ville være noget lort, men han har været god. Hvis han fortsætter sådan her indtil jul, så synes jeg bestemt at han er værd at kaste 15 millioner euro efter. Han er bedre end Fazio, Jesus, og Cetin, så han er mere end velkommen på fast basis! Så dog hellere at vi gemte millionerne, gennemførte låneperioden og så smed 25-30 efter midterforsvarerEN. Gerne en fra ligaen - Mancini har jo vist sig at kunne følge niveauet fint :)


Sund
927 indlæg.
d. 04. november 2019

Det er en svær beslutning med Pastore efter hans gode præstationer på det seneste. Som i også nævner er en dyr herre og meget skadesplaget + han er 30 år. Men lad os nu se ham an de næste par kampe.

Hvis vi ikke forlænger med ham er jeg faktisk ude i, at vi måske skal begynde at kigge efter en ny/endnu til pladsen. Jeg mener vi kun har Pellegrini til pladsen, da Zaniolo er bedst på kanten, samt jeg ikke tror på at vi henter Mhiki permanent. Antenucci er for langt fra holdet endnu.

Hvis vi går ind og henter en klasse 10'er vil Pellegrini stadig være god at have på midten og evt. som backup på 10'er rollen.

Smalling er jeg stor fan af at hente til den rette pris. Han danner et godt makkerpar med en ung Mancini, hvor Smalling har erfaringen. Jeg er bange for at to unge CB's vil blive farligt.


C. Panucci
190 indlæg.
d. 14. november 2019

Altså, hvis man tager dagens rygtebørs seriøst, så synes jeg godt ok, det kan risikere at se vanvittigt ud efter vinterpausen.

Florenzi (katastrofe, hvis han ryger!), Perotti, Juan Jesus ud.

Hysaj, Ibrahimovic, Politano ind.

Altså, jeg kunne fint acceptere alle indgangene, menFlorenzi ud ville simpelthen skærer mig dybt, dybt i hjertet. Altså, behold nu manden og giv ham de kampe, som tilkommer ham. Zaniolo taber stadig hovedet og ligesom Kluivert mangler han virkelig noget vigtig erfaring. Florenzi er guld værd på kanten, som anfører og som kulturbærer.
Og så er der jo endda muligheden for at smide Spinazzola på Venstrebacken og lade Kolarov vikariere i midterforsvaret, hvis det skulle blive nødvendigt.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 14. november 2019

Florenzi ud ville være så nederen. Så lad det i det mindste blot være på lån, hvis det endelig skal være. Manden skal jo selvfølgelig også spille - han er på landsholdet og skal spille nogenlunde fast op mod EM 2020.

Jesus ud ville være fint, Cetin er vel næsten allerede bedre eller har i hvert fald potentiale.

Perotti har været sørgelig siden han kom tilbage, så kom der et bud på ham på +10 mio., så kan jeg godt se fornuften i at sende ham afsted.

Politano ind ville være fed!


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 15. november 2019

Der går rygter om Moise Kean fra Everton. Det ville næsten være for godt, til at være sandt, hvis man spørger mig! Og vi kunne endelig få lidt hævn over Juve, hvis han viste sig at blive en succes.

Politano er jeg også fan af, men har vi brug for endnu en fløj? Mener ikke det bør være første prioritet, så hellere en god backup/afløser til Dzeko..



ClausA
263 indlæg.
d. 15. november 2019

Hvad med fissekarlen Bonifazi. Torino vil gerne sælge lidt ud. Ville være klar på ham. Zlatan skal vi ikke have. Kean ville være spændende. Politano ville være klasse at få ind. Kluivert et tit små usynlig. Ud med Perotti og juan Jesus. Florenzi burde ikke engang komme på tale. Jeg undre mig over hvad der foregår bag kulissen


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 16. december 2019

Køb Simeone i Cagliari


Sund
927 indlæg.
d. 03. januar 2020

Christian Eriksen rygtes tæt på Inter til 150-180 mio DKK.

For mig ville det være et drømmescenarie hvis han kom til hans favoritklub Roma, så det er trist at se han er tæt på rivalerne..

Det er sgu en billig pres, selvom han snart er ude af kontrakt. Og hvor gammel er han? 27-28 år?

Men igen, hvis Pellegrini kan holde sig skadesfrit og holde niveauet er vi jo OK dækket ind.

Hvad mener i med hr. Eriksen - er han ovre sin bedste periode?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 04. januar 2020

Så har vi fundet løsningen på højre back!!!


Sofus
3087 indlæg.
d. 04. januar 2020

Ja, Bruno Peres tilbage fra lån. Én kamp i Brasiliens anden division i den forgangne sæson. Sygt fedt vi giver ham chancen, hva?!

Ifht. Eriksen vil jeg LANGT hellere forlænge med Pellegrini ASAP. Selvfølgelig både for det romantiske aspekt med endnu en Roma-dreng til at blive en kæmpe stjerne, men sådan set også sportsligt. Som han har spillet i år, er der ingen tvivl for mig om hvorvidt han kan blive bedre end Eriksen inden for få år!


Sofus
3087 indlæg.
d. 04. januar 2020

Men at Inter så henter Eriksen for cirka det samme som vi hentede Pastore for...



Sund
927 indlæg.
d. 04. januar 2020

Er også stor fan af Pellegrini, men kunne godt frygte han kommer til at døje med skader. Og lige nu har vi en del backup til pladsen. Så det er nok naturligt at klubben ikke har gået efter Eriksen.

Prisen er bare næsten for god og han burde have 4 år mindst tilbage på topplan. Lidt øget dansk interesse for klubben ville være velkomment ellers.

Peres har jeg hellere ikke den store fidus til. På hans Instagram i hans tid i Brasilien ser det hellere ikke ud til at han har taget fodboldkarrieren særligt seriøst. Tror Kun han får chancen pga Petrachi og deres tid i Torino.

Men lad os nu se hvad januar transfervinduet ender med. For min skyld behøver der ikke ske det store, og så håbe på der hentes en klasse angriber til sommer.


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. januar 2020

Nu er der snak om en byttehandel mellem Spinazzola og Politano

Hvad siger folk til det?

Så er vi tilbage til kun en VB igen! Stakkels Kolarov :)


59971Cools
686 indlæg.
d. 14. januar 2020

Umiddelbart nej tak, Politano har gjort det fint og er gammel Romadreng... Men synes ikke det er en forstærkning. En breddespiller.

Spinazzola synes jeg faktisk er en ganske habil spiller til backerne, som jeg gerne så spille mere.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 14. januar 2020

Idioti at gå af med Spinnazola for Politano
Ja vi skal have en erstatning for Zaniolo men hvorfor i et bytte? Køb for helvede istedet for. Nu har vi kun Kolarov på VB
Selv i Gundsømagle kører man med backup på hver position


asromadk
3631 indlæg.
d. 14. januar 2020

Den her klub, mand. Det her er bare en vaske ægte 'Roma-handel'. Det der med at tisse i bukserne for varmens skyld.

Grow some balls og stol på Under - og havde man været smart, så havde man hentet Vignato og havde ham ageret back-up for Under.

Siden hvornår blev Zaniolo entydigt vores eneste højre wing? Det er sku lidt skandaløst, synes jeg.


asromadk
3631 indlæg.
d. 14. januar 2020

Og med Roma-handel, så mener jeg selvfølgelig en fuldstændig ligegyldig handel, hvor man mest af alt ikke tænker længere end et par kampe frem. Ingen trup, hvor marginal-spillere og unge spillere reelt har en chance for at slå igennem. Se bare Liverpool for tiden; ideerne er så klare og der er så stor harmoni og tro på koncepterne, at selv deres talenter bare træder ind og (over)præsterer.

Man sejler rundt og har godt og vel 11 spillere, som det hele står og falder med. Selv Zaniolo er så pludselig blevet helt uundværlig, til trods for at han var en lottokupon.

Spina ind, spina ud, nu bliver Politano en ny Falque, ind, ud, lån, salg, man brænder inde med høje lønninger for spillere i alderen 25-30 år, og man får aldrig bygget noget op. Under var en som var tiltænkt en rolle i noget der skulle bygges op - og han er man på vej til at afskibe på 1/3 af hans reelle værdi.

med Roma handel mener jeg mere af det her,
On 30 June 2013, Pescara signed Politano (€500,000) and Piscitella (€1.5 million) as part of the deal that Caprari returned to Roma (€2 million) ;[7][8][9][10] however, Caprari returned to Pescara again (€1.5 million) for Piscitella (€1.5 million) in January 2014.

On 27 June 2015, Roma bought back Politano for €601,000, with Caprari moving to Pescara outright for €125,000.


hvor man bare flytter spillere rundt og ender som taberen gang på gang. Inter for en kanon back der kan dække af i begge sider, kunne i princippet være i spil til en start-plads på et hold der kan vinde mesterskabet. Vi får Politano tilbage - en spiller som ikke slog til på højeste plan og som vi allerede har brugt for pokemon kort i 2013.

In, ud, ind, ud, ingen plan eller projekt.


Den her klub, mand-




Montella9
278 indlæg.
d. 14. januar 2020

Spot on asromadk! Den handel stinker!


asroma87
3064 indlæg.
d. 15. januar 2020

Så er Politano ankommet til lægetjek


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 15. januar 2020

Det næste stunt er vel at vi bytter
Ünder for Calabria i Milan

Rystende. Klubben har ingen ambitioner

Hvad med at hente en ordentlig angriber???

Inter har Lukaku, Martines, Esposito og er ved at hente Giroud

Vi har Dzeko og Kalinic - det koster penge at tjene penge og vi vinder aldrig titler med den nuværende trup - som lige mangler et par nye til startelleveren.


ClausA
263 indlæg.
d. 15. januar 2020

Vignato havde været rigtig fin at hente til at blive kørt ind stille og roligt og give manden tid. Synes ikke politano er en dårlig spiller. Jeg er ret spændt på ham! Men absurd at sende Spinazzola væk


ClausA
263 indlæg.
d. 15. januar 2020

Vignato havde været rigtig fin at hente til at blive kørt ind stille og roligt og give manden tid. Synes ikke politano er en dårlig spiller. Jeg er ret spændt på ham! Men absurd at sende Spinazzola væk


AndersRoma
998 indlæg.
d. 15. januar 2020

Politano skal nok blive et godt "pokemon" kort.
Han fungerede ikke i Inters to mands angreb, men under Spalletti var han rigtig god og er ofte farlig når han trækker ind i banen!

Spinazzola har ikke fået nok spilletid til den løn.
Jeg håber dog virkelig også vi finder en ny backup til Kolarov!

Forza Roma!
Der er så mange på det her forum der burde finde en ny klub.



matti92
178 indlæg.
d. 15. januar 2020

En udmærket handel, Spina er desvæære en spiller der er alt for meget skadet og han kommer derfor aldrig til at spille kontinuerligt.

Enig i ny VB!


asroma87
3064 indlæg.
d. 15. januar 2020

Jeg er som sådan ikke imod Politano handlen men synes bare der er andre steder vi burde forstærke os først - nemlig angrebet!

Politano som spiller synes jeg er rigtig spændende og i de Inter kampe jeg har set ham, har han været god.

Som VB melder rygterne ud om Loris Benito fra Bordeaux! Aner ikke hvem det er


asromadk
3631 indlæg.
d. 15. januar 2020

Altså jeg hverken hader Politano eller knus-elsker Spinnaz. Og det er bare ikke pointen.
Pointen er, at man handler som om man var Lecce. Man hutler sig frem og tør sjældent sætte noget op og så stole lidt på at det er det rigtige.

Ingen kan jo bilde mig ind at Politano er tiltænkt at være en sikker starter på højre wing. Ergo, fylder man her på med en til bredden. Og det er et ægte - Roma-move. Lidt bytte bytte købmand og så har man mistet en fuldgod erstatning på begge backposition og hsr fået en 15 mand ind som man vel nok aldrig rigtig kommer til at sætte sin lid til. Hvis Under bare kommer tilbage på 60% af det niveau han tidligere har haft, så er det svært at se Politano være en forstærkning.

Går det igennem, så håber jeg i det mindste man går all in på Politano og lader ham spille, gerne i venstre side på bekostning af Perotti, så Under ikke skal miste sin chance for at genfinde formen pga Politano...



Lamela
2782 indlæg.
d. 15. januar 2020

Jeg er hellere ikke fan af handlen, Ünder præsterede godt inden skaden, men har haft lidt problemer med at komme igang igen, fordi Roma og Tyrkiet har forhastet hans tilbagekomst på banen. Men, han spillede en glimrende kamp mod Juve trods svære betingelser. Blev skiftet ind uden det nødvendige opvarmning.

Økonomisk giver det god mening, idet vi sparrer noget på Politanos løn kontra Spinazzola der hev i omegnen af 3m årligt og tjener ca. 2 m euro i PlusValenza (David Amoyal).

Korrelationen mellem de spilminutter og den løb Spinazzola hev var også lav. I den henseende plus point.

Når det er sagt, så vil jeg være kede af se Ünder på bænken fremfor Politano, da jeg mener potentialet hos Ünder er større end Politanos - det samme gælder for videresalgs værdien.

Milan er intersseret i Ünder, hvis de tænker i bytte baner der, der har jeg ikke noget imod, hvis de bytter direkte over med Piatek, men ikke Suso eller noget andet skrald derfra.

Med Florenzis genfundne form, så synes jeg start-11’eren bag til ser stærkt ud, ligesom midtbanen også har en god bredde og dybde. Det er kun en alternativ til Dzeko holdet mangler, for Kalinic magter det simpelthen ikke. Han løber i Dzekos baner og ødelægger opspillet, når han endelig deltager i den.

For Politano handlen skal give mening, skal Roma hente Emerson (eller en talentfuld VB) og sende Mikhi tilbage til Arsenal, jeg mener ikke, han er sin gage værd, der er han for lidt kampafgørende og der er langt mellem snapsne.

[Rettet af: Lamela - 15/01/2020 - 17:22]


DeRossi16
515 indlæg.
d. 15. januar 2020

Jeg er fan af handelen. Jeg har altid haft et romersk hjerte som tænder på politano! Iøvrigt ser jeg ikke spinna med samme briller som i andre. Han har været meget skadet, trækker en fed hyre og er efter florenzi og santon i rækken for fonseca. Hvad mister vi??? 3 gange 10 min. På et halvt år? (Jeg ved jeg karikere det).
Vi får en sulten romer i en fin alder med stort potentiale til at erstatte zaniolo eller supplere ünder.

FORZA roma!


C. Panucci
190 indlæg.
d. 16. januar 2020

Jeg synes det er en vældig fin handel. Jeg er egentlig ret stor fan af Spina, men altså; han er meget skadet, han hiver en seriøs hyre og lige nu kan han faktisk bruges som løftestang for at få endnu en af de fortabte sønner hjem. Og langt hellere Sina videre en Florenzi!!

Politano, tror jeg, bliver rigtig god for os. Han er altså vanvittigt giftig og skarp i indlæggene når han har en træners tillid.

Lad os nu håbe, at klubben får flyttet Nzonzi og Juan Jesus videre og i stedet hentet "fremtidens mand" til midten og en ny breddeforsvarer. Vi kan selvfølgelig også godt tillade os at drømme om en ny angriber, men spørgsmålet er selvfølgelig om der måske er en god fornemmelse for Schicks udvikling, og at man derfor lige afventer situationen.

Jeg glæder mig til at se Kalinic med en startplads i aften, som ene frontmand.



Montella9
278 indlæg.
d. 16. januar 2020

Men hvorfor sendte vi så Luca Pellegrini væk for at få Spinazzola? Det virker ikke gennem tænkt i min bog. Var der ikke også noget med at vi forlængede Spinazzola kontrakt i starten af sæsonen da han spillede en del?

Hvis kolarov går i stykker er det så Jesus eller Santon der skal få os i CHL..


59971Cools
686 indlæg.
d. 16. januar 2020

Undskyld mig, men hvad fanden skal vi med Suso??? Ligegyldig spiller!
Under er derimod stadig uhyggeligt spændende i min bog - ja har ikke præsteret som tidligere, men lad ham nu forhåbentligt få et godt ½ år nu med noget mere fast spilletid og ingen skader, så tror jeg han kan blive rigtig vigtig (og i det mindste dyr) igen!


Lamela
2782 indlæg.
d. 16. januar 2020

Marotta laver det, han er bedst til. Manipulere nok engang med spillerne. Inter kræver en yderligere test end det obligatoriske, som Roma har afvist at give tilladelse til. Nu vil Inter ændrer detaljerne i handlen til naturligvis deres fordel. Måske 20 for Spinazzola og 30 for Politano.

Jeg siger fuck dem, lad os beholde Spinazzola & Ünder i Rom.


59971Cools
686 indlæg.
d. 16. januar 2020

Hvad er det for noget test de ønsker?

Men enig, han er ikke 10 mere værd end Spina IMO! Max et bytte da...
Under synes jeg skal blive, især hvis vi snakker Suso... Ham ser jeg ikke et lys i!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 16. januar 2020

Ender med handlen annulleres!

Ibanez skulle være på vej. Reserve i Atalanta
Nogen der kender ham? Midtstopper


ClausA
263 indlæg.
d. 16. januar 2020

Jacob Bruun Larsen kan hentes for 30 millioner danske kroner. I min optik ville det være en bedre handel end at lade Spinazzola smutte



asroma87
3064 indlæg.
d. 17. januar 2020

Politano/Spinazzola handlen er ifølge rygterne kollapset!


AndersRoma
998 indlæg.
d. 17. januar 2020

Og Roma fik fjernet billederne af Politano på sociale medier.. det er lidt pinligt de bliver ved efter Malcom skandalen


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 18. januar 2020

Hent Boga og Traore i Sassuolo tak


C. Panucci
190 indlæg.
d. 19. januar 2020

Jeg håber virkelig stadigvæk på Politano. Han er, i min optik, den helt rigtige mand at få ind på den kant.
Alternativt skulle det jo evt være en Berardi, som burde være til at komme i nærheden af. Evt kunne man jo sende Antonucci/Riccardi den anden vej på 2årige lån eller lign.
Jeg har ikke megen fidus til alle de mere eller mindre tilfældige kantspillere vi bliver linket med for tiden.
Et alternativ kunne jo også være at gå ind på Hysaj-handlen og bruge Florenzi som backup til Under.


asromadk
3631 indlæg.
d. 23. januar 2020

Det er altså lidt ynkeligt med al den snak om at man skal have en erstatning for Zaniolo.

Det er nærmest den ENESTE plads på holdet hvor man er dækket ind. Det er simpelthen så sjovt.

Tænk at være Under, igår er han jo nærmest den eneste (sammen med Diawara) som bider lidt fra sig, som har noget af det der skal til, noget der i glimt kan være med.

Alt imens Bruno Peres spiller venstre kant lige pludselig.. Det er fanme skørt.

Sjov ageren. For slet ikke at tale om de unge, hvor fanden er de unge? I det mindste kan man bruge en kamp igår på at sætte nogle unge spillere ind de sidste 20 min. Men nej, ingen ungdom og de få man har er nærmest på vej væk.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 24. januar 2020

Vi er angiveligt meget tæt på at hente Januzaj på en låneaftale....
Bliver spændende at se hvad han kan bidrage med i Roma



Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 24. januar 2020

Han var i hvert fald god i United i starten. Så skulle han pludselig løfte hele klubben og det blev for meget for ham, trods alt..

Jeg har ikke fulgt ham siden, men potentialet bør være til stede. Foretrækker ham fremfor Sosu.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 25. januar 2020

Det bliver ikke januzaj eller Politano
men Carlos Peres i Barcelona


asroma87
3064 indlæg.
d. 25. januar 2020

Hvem fanden er Carlos Peres?


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 25. januar 2020

Her er hans FM20 profil.

Jeg kender intet til ham..

[Rettet af: Crap_Bag - 25/01/2020 - 12:23]


C. Panucci
190 indlæg.
d. 25. januar 2020

Med Carles Perez ind, synes jeg godt nok, det begynder at lugte af Underexit til sommer. Fonsceca har vidst ikke meget fidus til ham. Lad os nu håbe, at Jesus ryger ud af døren. Det vil frigøre en masse lønkroner, fra en spiller som alligevel ikke bruges. Jeg er godt nok ked af, det ikke blev Politano, men allright.


Sund
927 indlæg.
d. 25. januar 2020

Der skal ihvertfald snart til at ske noget inden transfervinduet lukker..

Det bliver nok desværre "lappeløsninger", men tænker også at Petrachi er ude i en svær opgave her med erstatning til Zaniolo og Diawara..

Afsted med Jesus og Pastore, det kunne frigøre en masse lønkroner som C.Panucci skriver.
Og jeg er faktisk også lidt ked af at vi ikke fik hentet Politano..

Men lad os nu ser hvad de støver op med i de næste par dage, og så håber jeg at en handel med Friedkin snart er på plads, hvor han skyder lidt penge i klubben til at kunne hente 1-2 profiler til sommer.



asromadk
3631 indlæg.
d. 26. januar 2020

Hvis man går med til at give Barcelona en tilbagekøbs klausul så burde Petrachi smides på porten.

Det skriger til himlen. Grow some balls, please. Så find dog en anden.


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 26. januar 2020

"Hvis man går med til at give Barcelona en tilbagekøbs klausul så burde Petrachi smides på porten."


Vores ikke-ideelle forhandlingssituation skal nok tages med i overvejelserne.. Få dage før markedet udløber, ingen penge, usikkerhed om salg af klubben, alle ved vi skal handle, vores førstevalg glippede pga. fuck-up fra Inter, vi mangler også en midtbanespiller, vi ligger lige på grænsen på den CL-kvalificerende plads. Alt sammen noget der ikke på nogen måder styrker Petrachis forhandlingssituation... Tværtimod, så har han "grown some balls" flere gange. Først i sommers da Inter forsøgte at hente Dzeko ved at dumpe prisen. Og igen med Inters lille show med Spinazzola/Politano forhandlingerne. Tror gerne Petrachi ville have at det foregik på Football Manager maner, men sådan er virkeligheden åbenbart ikke...


asromadk
3631 indlæg.
d. 26. januar 2020

Jeg købte den, alt hvad du siger, hvis vi snakkede om Ansu Fati. Altså, hvis vi snakkede en spiller som man bare ikke skal forvente at Barcelona vil slippe sådan uden videre.

Vi snakker Carlos Perez, han bliver 22 om under en måned og Barcelona får jo både i pose og sæk hvis man ikke fjerner en sådan klausul.

Nu ender man nok med at have en bunden udgift til sommer på 13 mio euro (!!!), hvor man vel ender med en ny Iago Falque? Pludselig står man med en 24-25 årig spiller som man ikke kan komme af med, fordi man har givet ham en løn som bundklubber ikke kan matche.

Slår han igennem derimod, så ryger han tilbage til Barcelona og man har ageret udviklingsklub for 12 mio euro (der snakkes om tilbagekøb på 25).

Forstå mig ret, der er bare for mange spillere på samme niveau rundt omkring til at man skal lave den her ufattelige ugunstige handel. Hvis Barcelona står på klausulen, så synes jeg man kvajer sig gevaldigt.

Skidt forhabdlingssituation? Hm, så dvs at man måler chancen for at holde 4 pladsen op imod om man får hentet Carlos Perez? En spiller som 9 ud af 10 herinde ikke kender eller har hørt om.

Ah.. Tror nu godt man kan klare sig, så må man jo vove pelsen og lade Florenzi agere backup for Under... En sætning som i sig selv lyder vanvittigt - hvorfor skulle det ikke være OK? Truppen er faktisk sat helt OK sammen til at kunne undvære Zaniolo som højre wing...





[Rettet af: asromadk - 26/01/2020 - 12:42]


asroma87
3064 indlæg.
d. 26. januar 2020

Roger Ibanez er landet til hans lægetjek


VeniVidiVici1927
125 indlæg.
d. 26. januar 2020

Ser ud til at Petrachi muligvis har en smule balls alligevel
Link

Ville være skandaløst at hente ham, hvis Barca har en tilbagekøbsklausul.

[Rettet af: VeniVidiVici1927 - 26/01/2020 - 20:06]


asromadk
3631 indlæg.
d. 26. januar 2020

Krydser fingre.

At vi så er tilbage på spørgsmålet om hvorvidt man skal ud og lave den her signing, det er så noget helt andet...

Synes 13 mio euro (til sommer) er meget og man burde smide dem ned i en kasse med et stort fedt "Andrea Belotti" skrevet udenpå. Det næste halve år står og falder ikke på Carlos Perez...



VeniVidiVici1927
125 indlæg.
d. 26. januar 2020

Jeg er fuldstændig enig i at man burde klare skaden internt i truppen i stedet for at "spilde" 13 mio euro, som du også påpeger, kunne gå til en forstærkning fremfor en lappeløsning.

Men hvis Petrachi har bestemt sig for at hente ham, så er det i det mindste et lille plaster på såret, hvis der ikke er en tilbagekøbsklausul.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 27. januar 2020

Ibanez officielt ny mand i Roma
Villar lander imorgen. Spansk u21 midtbanespiller i Elche
Carles Perez også på vej

Hvornår henter vi en angriber?
Drømmer stadig om Belotti


Lamela
2782 indlæg.
d. 28. januar 2020

Pedro, den nye Mikhi, Smalling, Kalinic deal. Brandslukker. Frygter, han bliver en dyr brandslukker. Men, han passer perfekt til Fonsecaball. Godt opdraget i FCB, disciplinæret pressspil og løb tilbage.

El-Shaarawy vil gerne tibage til Roma efter blot en halv-sæson i Kina. Coronavirus frygt?
I så fald, er han hjertens gerne velkommen tilbage i folden.


asroma87
3064 indlæg.
d. 28. januar 2020

Er der ikke noget bøvl igen med Carlos Peres handlen? Synes jeg kan læse et eller andet med at de stadig vil snige en tilbagekøbs klausul ind.

Jeg forstår slet ikke vi gider at handle med de svin efter Malcom fadæsen? Og så hader jeg bare generelt Barcelona.


Lamela
2782 indlæg.
d. 28. januar 2020

Kan hellere ikke forstå, hvorfor der er brug for unge talenter til at støtte op om holdet, og så midt i en sæson. Havde det været fra sæson starten af, så havde de min velsignelse. Ibanez giver mening, i og med, vi har Fazio som 3.stopper og JJ bare har en forfærdelig spil intelligens. Så, der mister vi ikke noget kvalitet på den konto.

Der var rygter med Allan - Vecino swap. Altså, vi burde klart blande os i buddet der.
Diawara - Allan vil være en giftig cocktail i Fonsecaball. Så slipper vi også for Veretouts brain-freezes engang i imellem.

Og så ærger det mig at se CE i slangeklubben. Føj.


Lamela
2782 indlæg.
d. 28. januar 2020

Desuden, skulle der være kontakt mellem Roma og Valencia vedr. Florenzi. Lån med obligatorisk indløsningsret på 15 mio. euro. Flo skulle have givet OK til handlen.



asroma87
3064 indlæg.
d. 28. januar 2020

Så er Gonzalo Villar landet til lægetjek

Imorgen ankommer Peres - hvad fanden vi skal med det Barca svin, efter Under kørte rundt med Lazio spillerne i sidste kamp, aner jeg ikke...


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 28. januar 2020

Spændende med Villar, ham har jeg ret god fidus til.

Vil nok ikke gå så langt, som til at kalde Perez et svin, men ellers er jeg enig, Under har i den grad fortjent noget mere tillid!

Generelt synes jeg, at mange af de spillere vi bliver kædet sammen med for tiden, ikke rigtigt giver nogen mening? Hvis ikke de kan forstærke truppen, så hellere gå med det vi har..

[Rettet af: Crap_Bag - 28/01/2020 - 21:57]


Lamela
2782 indlæg.
d. 28. januar 2020

Jeg kan så se, Perez også har spillet CF, så måske han kan være alternativet til Dzeko. I stedet for at, vi stiller to x næste samme type angribere, der ikke kan udfordre i dybden.

Tænk at have en mand, der kan samle op på de tidlige sukkerballer Diawara og LP7 sender afsted?


asroma87
3064 indlæg.
d. 28. januar 2020

Jeg bryder mig generelt bare ikke om Barcelona, deres spillere, måden at agere på transfer markedet på osv

De spillere vi henter, er jo et klassisk Roma transfer mønster. Køb unge lotto kuponer med henblik på udvikling og salg med fortjeneste - det er Romas transfer strategi.

Denne strategi bliver så suppleret af et dyrere indkøb engang imellem, sædvanligvis plus 28 som er afdanket og i overskud i deres nuværende klub. De bliver så købt da man håber de kan blomstre nogle år.

Problemet er at år efter år, sæson efter sæson skal trænerne spille en ny trup sammen.


C. Panucci
190 indlæg.
d. 29. januar 2020

Carles Perez kan vidst spille på begge kanter samt på toppen, som en noget anden type end Dzeko - det har vi nok brug for ind i mellem.
Desuden, så holder Perotti ikke evigt, det er efterhånden blevet meget tydeligt.
El Sha skulle være på vej tilbage i lidt af en chokhandel, kun 6 mdr efter hans farvel. Måske er vi rent faktisk ude i, at vores klub prøver det der med rettidig omhu.
Perez, Ibanez og Villar, måske endda El Sha.
Jesus er forhåbentlig fortid allerede i dette transfervindue, desværre måske også Florenzi.

Pastore, Mhiki, Kalinic, Jesus, Perotti er formentlig alle sammen væk når næste sæson går igang og derfor mener jeg egentlig det kan være ganske klogt med en fyr som Perez, der nu har 6 mdr til at lære spillestil, holdkammerater med mere at kende, samtidig med, at han kan lære fra de tunge, rutinerede drenge.
Vi står måske faktisk i en situation til sommer, hvor vi "bare" skal sikre os Smalling, hente en back og en spidsangriber - med Friedkins pengepung. Og så har vi altså et ungt, stærkt hold, som er klar til at bryde frem i verden, forhåbentlig med noget CL-bold.


59971Cools
686 indlæg.
d. 29. januar 2020

Men tilbagekøbsklausul?! Så snart vi går denne vej, skriger alt på mig. Der er jo ikke ligefrem tale om et af de 10 største talenter i verden. Han fylder 22 lige om lidt. Så vil jeg hellere bare fokusere på dem vi har - især Under og Kluivert, og hellere får SES retur eller lign.



asroma87
3064 indlæg.
d. 29. januar 2020

Er Zappacosta stadig i truppen? Nu er der nemlig kraftige rygter om at Florenzi rykker til Valencia på rent lån resten af sæsonen


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 29. januar 2020

Der er INGEN tilbagekøbsklausul i handlen med Perez. Det sagde Petrachi nej til


Elzerbe
76 indlæg.
d. 30. januar 2020

Zaniolo har umiddelbart taget afsked med Florenzi på sin Instagram. Spændende, hvilken aftale der er tale om for vores kaptajn.


59971Cools
686 indlæg.
d. 31. januar 2020

Det er efterhånden nogle timer siden det blev officielt.
https://www.asroma.com/en/news/2020/1/florenzi-joins-valencia-on-loan

:-/


Ancelotti
102 indlæg.
d. 31. januar 2020

Roma sælger Mert Cetin


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31. januar 2020

Kom så med en angriber (Belotti)



Sofus
3087 indlæg.
d. 31. januar 2020

Fonseca har lige udtalt at Kalinic og Cetin bliver, så tror desværre ikke så meget på de to overstående omend det ville være fantastisk med en Belotti.


asroma87
3064 indlæg.
d. 31. januar 2020

Lad os håbe vi får smidt Juan Jesus på
Porten!

Bliver Zappacostas lån forlænget ?


Ancelotti
102 indlæg.
d. 31. januar 2020

Zappacosta ska blive til seasonen er slut som aftalt med Chelsea.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 01. februar 2020

Hvad synes i om transfervinduet?

Ind: Ibanez, Villar og Peres
Ud: Cetin og Florenzi

Bliver nok sjovere til sommer med Friedkin bag roret som forhåbentlig er klar over vi skal forstærke truppen især på angriber positionen. Dzeko bliver ikke yngre..


Lamela
2782 indlæg.
d. 01. februar 2020

Så skulle Roma ifølge aftalen med Sampdoria, have overført de sidste € 20 M.

..


C. Panucci
190 indlæg.
d. 01. februar 2020

Jeg kan acceptere Florenzi, fordi det er ren leje og fordi han jo - naturligt nok - ønskede fast spilletid op til slutrunden.

Jeg synes det er nogle interessante indkøb vi har gjort os. Et blik på fremtiden.

Til sommer kommer nok en større revolution - forhåbentlig med lidt penge bag.
Pastore, Mhiki, Kalinic, Jesus og Perotti må næsten formodes at være på vej ud.

[Rettet af: C. Panucci - 01/02/2020 - 17:57]



Lamela
2782 indlæg.
d. 01. februar 2020

Cetin? Han er da indkaldt i truppen til i morgen?


C. Panucci
190 indlæg.
d. 01. februar 2020

Lamela - Sorry den er nu rettet. Jeg havde bare forstået det sådan, at han havde accepteret Verona. Det er nok bare mig, der er en småforkølet weekendfulderik. Jeg har altså ret stor fidus til "Hank" Cetin. Der er lidt ung Mexes over ham :)


Ancelotti
102 indlæg.
d. 01. februar 2020

Tottithorsen Jeg tro på at Villar vil være en rigtig god spiller for os.
De andre to det ved jeg ikke.


Lamela
2782 indlæg.
d. 01. februar 2020

Jeg har størst tiltro til Ibanez, Petrachi har en god tracking med CB’s. Perez kan blive fugl eller fisk. Det er vel kun Thiago, der for alvor har slået igennem af FCB’s La Massia uden for Barcelona. Tildels Keita. Ham har jeg lidt soft spot for.

[Rettet af: Lamela - 02/02/2020 - 03:41]


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 02. februar 2020

Elendigt. Men Fonseca og Petrachi er da det bedste bud vi har haft på en langtidsstrategi i amerikanernes tid som klubejere. Baldini ser ud til at være mere udfaset. Petrachi køber målrettet med øje for økonomien og holdets sammensætning og spillertyper. Alt ære og respekt for en DS som Sabatini, men der virkede strategien mere kortsigtet og med ønsker om at finde de skjulte diamanter end sammensætning af holdet på lang sigt. Monchi var en decideret katastrofe - ingen plan og ingen fornemmelse for italiensk fodbold, fejlkastede spillere..

Den største hindring for holdet er for mig at se stadig Dzeko. Allerede sidste sæson var det tydeligt. Han har ikke mentaliteten til at gå forrest som en leder og forbillede på holdet. Doven og ligeglad på banen. Flere udfald med andre spillere, specielt Manolas og der var vist også noget med El Sharawyy. Dzeko virker for mig ikke som kaptajnskarakteren til at bære et hold frem og forbedre. Og så er det på ingen måde sundt for holdet at han bliver ved med at spille og kan fungere som en taktisk tilbagefaldsplan hvor man kan gå efter den nemme løsning og spille den høje bold op på ham. Hvem andre gør det i lige så udpræget grad som os - SPAL?? Herudover er han jo elendig til at afslutte generelt. Han skal bruge alt for mange chancer for at score.. Ud af klubben med Dzeko før vi kommer videre i mine øjne! Ind med en bevægelig angriber der kan løbe i dybden og ikke skal bruge 3 m radius om sig for at drible!


asroma87
3064 indlæg.
d. 02. februar 2020

Belotti og Raul Jimenez er mine favoritter til en ny front angriber i Roma! Dzekos tid er for længst forbi



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 08. februar 2020

Ham Faraoni i Verona ser spændende ud
Højre back men Ok vi har jo Bruno P ;)


asroma87
3064 indlæg.
d. 13. februar 2020

Så har Chelsea købt Hakim Ziyech! Tænk hvis vi havde købt ham i stedet for Pastore...

Øv det ærger jeg mig godt nok stadig over

Monchi din store idiot!


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 14. februar 2020

"Monchi din store idiot!"

Jesus. Det mindede mig lige om hvilken katastrofe han var.. Nzonzi, Schick, Defrel, Olsen, Marcano, Moreno. Rene katastrofer... Zaniolo vel eneste succes, udover Mirante der også har været glimrende i sin rolle. Kluivert fine takter, men brager ikke igennem endnu.

Det skal folk sgu lige huske når de overvejer at skælde ud på Petrachi, der overall har gjort det eminent med oprydning + indkøb på meget skrabet budget..


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. februar 2020

Så vidt jeg kan huske solgt han jo også, blandt andet:

Emerson, Rudiger, Salah, Alisson(her var salgsprisen så ok) Strootman, Paredes

På listen over flop køb kan Rick Karsdorp vist også tilføjes :)


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 19. februar 2020

For 2 år siden blev Roma tilbudt Haaland for 4 mill euro men Monchi sagde nej tak


asroma87
3064 indlæg.
d. 19. februar 2020

Hahaha ja, har også lige læst det!

Monchi har jo fejlet FULDSTÆNDIGT! Han har jo sat vores elskede klub tilbage med flere år

Hader ham! Må han rådne op i Sevilla



Sund
927 indlæg.
d. 19. februar 2020

Det er kommet ud at Roma fik tilbudt Erling Haalund for 2 år siden til 4mio EUR og afviste.. Selvfølgelig Monchi..

Men det er selvfølgelig nemt at være bagklog.. Havde vi købt ham og han begyndte at bombe som nu havde vi alligevel skudt ham afsted til 50-60 mio EUR.


asromadk
3631 indlæg.
d. 25. februar 2020

Roma hermed forpligtet til at hente Carlos Perez.
De obligatoriske krav var:
-han skulle på banen 1 gang
-Roma skulle have 1 point.

Det sjove er, at det har taget så lang tid. Man forstærker holdet og laver en proforma handel - vel sagtens for at skubbe (som altid) betalingen til sommer - men så mødte man Sassuolo, Bologna og Atalanta... Først mod Lecce lykkedes det at opfylde kravene.


asroma87
3064 indlæg.
d. 29. februar 2020

Vi sættes i forbindelse med Marco Faraoni til sommer

Veronas HB


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 29. februar 2020

Tjek mit indlæg d 8/2 !! ;)



1

Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 05. marts 2020

@Tottithorsen

Det kan jo være, at det er din kommentar fra d 8/2 asroma87 kommenterer på ;-) Ergo har du startet rygtet..

[Rettet af: Crap_Bag - 05/03/2020 - 16:09]


C. Panucci
190 indlæg.
d. 25. marts 2020

Nå, altså det meste af verden er lukket - rygtemøllerne kører dog ufortrødent videre, så måske skal vi udnytte dem, til at holde lidt liv i siden her, mens vi venter på atter at kunne følge vores elskede klub på skærmen og stadio.

Lidt af de seneste dagens rygter:
Schick tilbage, Frattesi (tilbage), Bonaventura, Smalling bliver ved med at rygtes til at blive (især hvis United får Kolibaly), Zappacosta på en forlængelse af lejen, Florenzi i en byttehandel, involverende Castrovilli og Sven Berghuis fra Feyenoord i en bytter med Karsdorp og endelig Mickey på en forlænger også. Det er spændende rygter, synes jeg.

Samtidig rygtes Juan Jesus, Javier Pastore, Santon, Ûnder, Robin Olsen (Cagliari forbereder sig på at miste Cragno til sommer), Perotti og Kalinic (slut leje)væk fra klubben.
Flere steder rygtes Ûnder dog også til at skulle have overbevist Mr. Fonseca

Pau Lopes Mirante
Zappacosta-Mancini-Smalling-Spinazzola Peres-Fazio-Ibanez-Kolarov
Diawara - Veretout Villar-Cristante
Pellegrini Castrovilli
Zaniolo Kluivert Perez Mickey
Schick Dzeko
Ud over: Fuzato,Cetin,Frattesi,Berghuis,Ûnder

Jeg siger altså ikke, at det er hverken første eller andethold, det er bare for at overskueliggøre det hele for mig selv. Det er jo i givet fald en vanvittigt stærk trup, som sådan i sammensætning minder meget om en trup, vi havde for 20 år siden ;)

Hvad tænker og hører I andre? Jeg saaaaaavner Calcio!

[Rettet af: C. Panucci - 25/03/2020 - 17:49]



59971Cools
686 indlæg.
d. 27. marts 2020

Js i disse tider savner man godt nok noget sport! Selvfølgelig det eneste rigtige at lukke ned, MEN det kunne nu være dejligt med lidt sport at koble af til for tiden.

Det er i hvert fald en bred trup ovenfor... Men mangler nok noget X-factor.
Under må meget gerne blive for min skyld. Håber at han med en god sæson kan enten virkelig vise sit værd, eller blive skudt videre for et beløb tættere på da han var højst. Også med tanke på at Zaniolo nok skal have tid til at finde sig selv ovenpå skaden.

Schick er meget velkommen retur, men væk med Dzeko og ind med en mere, især backerne mangler også en tur synes jeg... :)


C. Panucci
190 indlæg.
d. 27. marts 2020

Jeg er helt enig. X-factoren måtte for mig gerne hedde Belotti!
Defrel og Nzonzi skulle også være ret sikre på exit, for øvrigt.


C. Panucci
190 indlæg.
d. 27. marts 2020

Jeg er helt enig. X-factoren måtte for mig gerne hedde Belotti!
Defrel og Nzonzi skulle også være ret sikre på exit, for øvrigt.


ClausA
263 indlæg.
d. 27. marts 2020

Castrovilli gad jeg også godt. Men frygter midt ala en handel som Veretouth. Hvor han spiller solidt og godt, men ikke finder takten i Roma. Belotti ser jeg som urealistisk. Men så ham gerne i Rom. I virkeligheden underligt han ikke er blevet købt af andre klubber. Hans værdi må være lavere end for år siden. Selvom han stadig levere


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 29. marts 2020

# Hold Navn Mål&#9660; Assists Stor chance brændt Målkonvertering % Skud på mål
1 2699 Ciro Immobile 27 7 15 33 50
2 2687 Cristiano Ronaldo 21 3 7 23 53
3 2697 Romelu Lukaku 17 2 10 31 36
4 2719 João Pedro 16 2 10 33 25
5 2686 Josip Ili&#269;i&#263; 15 5 5 27 34
6 2793 Francesco Caputo 13 4 6 33 22
7 2686 Luis Muriel 13 0 7 28 30
8 2702 Edin Džeko 12 4 16 16 39
9 113755 Andrea Petagna 11 1 4 18 27
10 2697 Lautaro Martínez 11 1 11 19 34

Statistik sakset fra Sofascore.com.. Dzekos konverteringsrate lavest i Top 10. Derudover også topscorer i brændte chancer. Ingen tvivl om at han skal ud.. Det ville for i øvrigt være smart hvis man nemmere kan sætte billeder ind i forummet så vi kan debattere lidt her i karantænetiden..


59971Cools
686 indlæg.
d. 01. april 2020

Nu vil Yussuf P væk fra RB. Hvis de vil beholde Schick kan vi da også kigge ind i noget bytte inkl. penge til os? Problemet er dog jeg ikke ser ham som vores spydspids som alene angriber, så måske ikke den rette mand...



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 04. april 2020

Den vigtigste transfer i år er at vi undgår at gå konkurs....


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 07. april 2020

Benatia om Roma:

"Juve started over with a serious project: they got Pogba for free, they brought Barzagli, whose contract was close to expiration, and Bonucci from Bari. Why can’t Roma do this? In seven years they’ve managed to sell Alisson, Salah, Nianggolan, Pjanic, Marquinhos, Osvaldo, Lamela, Benatia, Gervinho: that’s too much. If Roma kept them, they could win something. The problem is in management."

Ja.


asroma87
3064 indlæg.
d. 07. april 2020

Kunne ikke være mere enig


Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 08. april 2020

Problemet har altid været ledelsen og deres visioner samt strategi.

Hvad angår belotti, så synes jeg roma i stedet burde gå 100% efter Icardi. Intet gider ham ikke og Juventus har angribere nok. Roma skal bruge kræfter på at overbevise Icardi om at han kan blive holdets stjerne. Belotti er ikke god nok - se på hans statistikker sammenlignet med dzeko. Hvad kan han bidrage med som vi ikke har i forvejen.


Sund
927 indlæg.
d. 09. april 2020

Belotti har præsteret nogenlunde stabilt de sidste mange sæsoner i serie a:
2019-20: 23 kampe 9 mål
2018-19: 37 kampe 15 mål
2017-18: 32 kampe 10 mål (dårlig sæson)
2016-17: 35 kampe 26 mål

(plus han har bombet stabilt i Euro League i 2019-20 (6 kampe 6 mål))

Ovenstående er måske ikke ligeså gode stats som Dzeko, men man skal også tage højde for, at Torino er et væsentlig dårligere hold, hvor Dzeko er blevet bedre "fodret" i Roma.

Men altafgørende for mig er at Belotti er fighter typen, som virkelig kæmper for holdet. Det mener jeg ville kunne få andre af vores Roma-spillere til at shine, at Belotti tager en større andel af pres-spillet end man har set fra Dzeko når han lunter mod modstanderens forsvarer.

Nu skal jeg hellere ikke nedgøre Dzeko total, for han har virkelig været vigtig for os og var noget af et scoop da vi hentede ham. Hans dage er bare ovre..

Icardi ser jeg ikke som realistisk, selvom hans evner som fodboldspiller og angriber ikke kan diskuteres. Han vil helt sikkert kunne løfte Roma et niveau op. At jeg så ikke er fan af hans personlige side og konen/agenten Wanda er en anden side af sagen. Men jeg tror simpelthen ikke vi kan komme i nærheden af hans pris + løn som det ser ud nu. Måske det kan ændre sig med Friedkin?

Derfor ser jeg helt klart Belotti som den bedste realistiske angriber for os. Det taler også op at han kender serie a 100% og flere af de italienske spillere i truppen fra landsholdet.

Men lad os nu ser hvad der sker med transfermarkedet efter Covid-19. Flere eksperter mener jo at transfermarkedet kommer til at ligne det vi kender fra før Neymar handlen.



[Rettet af: Sund - 09/04/2020 - 09:06]


mexes
2514 indlæg.
d. 11. april 2020

Jeg tror faktisk Icardi er mere realistisk end Belotti. Roma vil aldrig betale hvad Torino vil forlange.

Det er indiskutabelt, at vores helt store signing til sommer skal være en angriber. Om Dzeko er færdig eller ej, så han har i de sidste par sæsoner VIRKELIG manglet konkurrence om den plads. Jeg synes Dzeko generelt har fået for meget røg, men selvfølgelig skal en ny angriber til sommer være af højest prioritet. Herudover håber jeg også at vi henter en ny back til at konkurrere med Kolarov og evt. også ny højre back hvis ikke Zappacosta bliver klar og iøvrigt forlænges.
Ellers håber jeg at se noget kontinuitet i holdet - især de centrale pladser;

Lopez
Zappacosta-Smalling-Mancini-Ny back
Diawara-Veretout
Zaniolo-Pellegrini-Kluivert
Ny Angriber

Spændende hvad økonomien kommer til at være. Vi har mange salgsobjekter og Schic og Ünder vil også kunne hente mange euro ind.



Sund
927 indlæg.
d. 12. april 2020

Enig i at der skal være kontinuitet på holdet.

Forhåbentlig kan Zappacosta og Spinazzoli holde sig fri fra skader, så er jeg egentlig tilfreds på back-pladserne. Men det er nok lidt naivt at håbe på de ikke bliver skadet igen..

Sådan ser min "realistiske" starter ud fra næste sæson. Og med 6 italienere i start-11 :-)

Lopez
Zappacosta-Smalling-Mancini-Spina
Diawara-Veretout
Zaniolo-Pellegrini-Kluivert
Belotti

Spillere ud:
- Schick 29 mio EUR
- Ünder 55 mio EUR
- Defrel 10 mio EUR
- Gonalons 5 mio EUR
- Pastore 10 mio EUR
- J.Jesus 5 mio EUR
- Bruno Peres 5 mio EUR
- Robin Olsen 7 mio EUR
- Nzonzi 5 mio EUR
- Karsdorp 5 mio EUR
- Perotti 5 mio EUR

Spillere ind_
- Mancini 13 mio EUR
- Veretout 16 mio EUR
- Ibanez 8 mio EUR
- Smalling 18 mio EUR
- Belotti 60 mio EUR
- Mhiki 25 mio EUR
- Carles Perez 15 mio EUR
- Shaarawy 20 mio EUR
- Ung angriber til bænkeplads 10 mio EUR

Regnestykket går næsten op. Ved ikke om vi vil give så meget for Mhiki og om ovenstående er realistisk, det er bare mit bud på hvad der kunne ske.

Så har vi følgende på bænken:
- Fuzato
- Mirante

- Fazio
- Mert Cetin
- Ibanez
- Florenzi
- Kolarov (hvis han ikke smutter)
- David Santon

- Cristante
- Villar
- Riccardi

- Mhiki
- Antonucci
- Carles Perez
- Ante Coric
- Shaarawy

- Dzeko (han smutter nok hvis vi henter en ny angriber)
- Ung angriber
- Evt. en angriber fra ungdomsholdet

Evt. skal der lejes en 2. angriber ligesom Kalinic for bredens skyld, selvom jeg er tilhænger af at have en sulten ung angriber på bænken.


Skytt0
1510 indlæg.
d. 26. april 2020

Kunne en Thauvin være noget? Han er ihverfald rygtet til os pt!


asroma87
3064 indlæg.
d. 26. april 2020

Han har dog hurtigt udmeldt at han ikke skal nogen steder.

Vi har også Zaniolo/Under/Perez på den plads så nej tak

Vi mangler akut en angriber som scorer +20 mål pr sæson


59971Cools
686 indlæg.
d. 27. april 2020

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/rb-leipzig-vil-beholde-yussuf-p-konkurrent/

Hvis de 220 mio. er korrekt, så håber jeg under ingen omstændigheder vi giver os ift. prisen. Som jeg læser det vil de gerne presse prisen ned, men det skal vi bestemt ikke acceptere, vi har givet meget for manden og han har gjort det rigtig godt i RB, så enten må de betale eller også synes jeg vi skal satse på ham næste sæson...

Håber ikke de vil betale og han kommer retur.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 27. april 2020

Moise Kean er den nye Balotelli
Kæmpe talent men formår at dumme sig gang på gang. Den mørke Bendtner


asroma87
3064 indlæg.
d. 27. april 2020

så vidt jeg kan huske, skal RBL købe Schick for 280 mio hvis de kvalificerer sig til CL



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 03. maj 2020

Vi skulle være interesseret i at overtage evigt skadede Alexis Sanchez i United når han vender retur fra Inter. 15 kampe med en enkelt scoring er det indtil videre blevet til...


C. Panucci
190 indlæg.
d. 12. maj 2020

En lille leg til Coronakarantænen.
Sæt holdet til næste år. Ingen penge ind, ingen penge ud.
Der er mange rygter for tiden, nogle mere positive end andre. Brug rygterne, sæt dit hold. Brug værdisætningen fra Transfermarkt (de plejer at være ret spot on alligevel ;) )

Ud: Juan Jesus(4), Santon(4), B. Peres (2), Pastore(8), Perotti (6,5), Under(24), Karsdorp(2,3), Nzonzi(11), Defrel(9,5), Gonalons(2,8), Coric(2,4), Schick(20)
Ialt: 96,5 mio

Ind: Smalling(16), Zappacosta(12), Mhiki(20) Pezzella(14,5),Gaich(11), Frattesi(3,7), Götze(fri), Bonaventura(fri)
ialt: 77,2 mio
+19,3 mio

Pau Lopez
Zappacosta - Mancini - Smalling - Spinazzola

Diawara - Veretout

Zaniolo Pellegrini Mhiki

Götze
-------------------------------------------------
Mirante
Florenzi - Fazio - Pezzella - Kolarov

Bonaventura - Villar

Perez Cristante Kluivert

Dzeko
--------------------------------------------------
Fuzato, Cetin, Ricchardi, Frattesi, Gaich, Ibanez - og der er stadig 19 mio til bredden. Det er da Scudettoen, lige der ;)

[Rettet af: C. Panucci - 13/05/2020 - 16:32]


59971Cools
686 indlæg.
d. 13. maj 2020

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/schick-agent-leipzig-skal-betale-mindre-nu/

- Næ det skal de ikke ;-)


Kelevra
1260 indlæg.
d. 04. juni 2020

Romaneren
1506 indlæg.
d. 04. juni 2020

Hvad skal man også med Haaland og Lautaroe til i alt 12 mio euro, når man kan få Pastore og Defrel til cirka 48 mio euro <3

Monchi <3 <3 <3


asroma87
3064 indlæg.
d. 05. juni 2020

Haha det er bare klassisk Roma det der...

Shit der er blevet taget mange dårlige beslutninger i klubben på det seneste



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 07. juni 2020

Er det kun mig der går og er en smule nervøs for Romas fremtid med det gigantiske underskud der forleden blev præsenteret?
Overlever vi som klub?

Det kræver enten vi får en ny ejer eller sælger vores største profiler som Zaniolo, Ünder og Pelligrini


Sund
927 indlæg.
d. 07. juni 2020

Jeg frygter også er vi for ikke-attraktive at investere i.
Økonomien er helt i bund og det nye stadion fadæse er helt til grin og ikke til at arbejde med..

Så er den eneste udvej vel at sælge profiler og bygge op igen igen.

Det er svært at være optimistisk for tiden :-(


asroma87
3064 indlæg.
d. 08. juni 2020

Det hele afhang jo af det stadion byggeri og der sker bare ikke en skid. Klubben er i et slags limbo pt, en forfærdelig vente position

Nogle rygter er dog spændende:
- Cengiz Under i bytte med Christian Romero
- Cristante i bytte for Mandragora

Nogle knap så sjove rygter (aka klassisk Roma)
- Pedro rygtes til klubben på fri


asroma87
3064 indlæg.
d. 09. juni 2020

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-154251&menu=news-all

Bernadeschi og Rugani i bytte for Zaniolo
Christian Romero i bytte for Under
Mandragora i bytte for Cristante

Hvad siger folk til det?

Jeg er ikke helt afvisende vil jeg sige


Romaneren
1506 indlæg.
d. 09. juni 2020

Zaniolo skal ingen steder - og hvis han skal, så skal det være for en fandens masse penge.

Både Bernardeschi, Rugani, Romero og Mandragora så jeg egentlig gerne i klubben. Især de to førstnævnte, men ikke for Zaniolo.

Mandragora for Cristante er jeg fan af (de har samme niveau, og Mandragora er der i det mindste mere fremtid i) - og Romero for Ünder ville være fint, hvis vi ikke ender med at lande Smalling.


asroma87
3064 indlæg.
d. 17. juni 2020

Pedro meldes tæt på
https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-154597&menu=news-all

Endnu en komplet hjernedød signing! Mon ikke Under så ryger nu. Det er bare klassisk Roma



C. Panucci
190 indlæg.
d. 18. juni 2020

Under er et super talent, men han passer tydeligvis ikke til Fonsecas spil og derfor er det fair at skyde ham videre. At hente Pedro ind, som en billig løsning på offensiv backup i 2 år, synes jeg, virker fornuftigt.
Pedro kan dække alle de offensive pladser af, Zaniolo tager sig af højrekanten sammen med Perez og Under kan generere nogle kontante og, hvis United mener det, en permanent aftale med Smalling oveni hatten.
Hvis vi skal lave et stort salg - og det er der en del, der tyder på, så mener jeg klart, at Under er den rigtige at sende afsted. Pellegrini og Zaniolo er, for mig, urørlige.
Pastore, Nzonzi, Olsen, Juan Jesus, Perotti, Karsdorp, Defrel kan måske så lukke den resterende del af hullet og hvis vi så tilmed har5 held til at fylde ud med kompetente low-cost-signings, så tror jeg vi er rigtig godt på vej. Bonaventura, Bustos/Gaich, Pedro og lign.


asroma87
3064 indlæg.
d. 18. juni 2020

Stort salg? Jeg tror da ikke Under kan sælges for mere end 20-25 mio euro

Jeg vil så give dig ret i, at Pastore, Nzonzi, Olsen, Juan Jesus, Perotti, Karsdorp osv osv bare skal sælges hurtigst muligt

Tænk bare hvor meget løn den gruppe spillere trækker - det er helt vildt


asroma87
3064 indlæg.
d. 18. juni 2020

Timo Werner til Chelsea

Så er der masser af penge til at købe Schick


asroma87
3064 indlæg.
d. 18. juni 2020

Så blev Petrachi suspenderet

Farvel og tak til ham og velkommen tilbage til Cirkus Roma


C. Panucci
190 indlæg.
d. 19. juni 2020

Pallotta ud NU! Hans ejerskab er en katastrofe for klubben. På ti år er vi gået fra at være førsteudfordrer til subtop, det er ikke godt nok! Kaos og cirkus.


Lamela
2782 indlæg.
d. 20. juni 2020

Salget kommer 2 år forsent. Den skulle have være sat til salg lige efter 17/18 sæsonen, inden VM gik igang.

Holdet er jo en kæmpe underskuds forretning for en potential ny ejer. Idag er Gælden er enorm, massivt nedgradering i spiller profiler, ingen Totti eller DDR & kaos i ledelsesgangen.



Sund
927 indlæg.
d. 30. juni 2020

Rygterne går på at vi har tilbudt 33-årig Cavani en 3-årig kontrakt - hvad siger folket til det?

Personligt har jeg altid været kæmpe fan af Cavani, men igen er det typisk Roma at gå efter en gammel herre, som helt sikkert bliver løntung for klubben. En 3-årige kontrakt er MINDST 1 år for meget efter min mening.

Vi mangler en angriber, men det ville nu være rart at kunne supplere Dzeko med en ung angriber der vil bevise sig selv og kommer på banen med en stor mængde energi.

Jeg er dog meget splittet ift. Cavani.. Lad os se hvad der sker..

[Rettet af: Sund - 30/06/2020 - 08:46]


59971Cools
686 indlæg.
d. 30. juni 2020

Hmm det giver ikke mening for mig. Hvis vi har en Dzeko i truppen kan jeg ikke se vi skal bruge en spiller mere som Cavani.
Har også altid været imponeret af ham, men så skal det være som erstatning for Dzeko og med en ung til supplement. Men så tænker jeg egentlig at vi ligesågodt kan holde Dzeko og en ung vi tror på?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 30. juni 2020

Sælg Dzeko og hent Belotti
Ung angriber kunne være Zan Celar som vi har på lån i Cremonese. 2 mål forleden


asroma87
3064 indlæg.
d. 30. juni 2020

Tænk at vi gang på gang sættes i forbindelse med de der oldinge spillere som er total over the Hill

Pedro og Cavani nu for nyligt! Sats dog på ungdommen i stedet for de gamle lorte spillere! Vi sættes i forbindelse med Cavani og Pedro på fri, Inter er ved at sikre Hakimi til højre back / højre Wing back! Fuck det sejler i Roma i øjeblikket! Hvem fanden styrer også transfers nu her? Når Petrachi er smidt på porten! Cirkus Roma kører bare derud af


Lamela
2782 indlæg.
d. 01. juli 2020

Roma har 0,- på kontoen til at handle ind. Spillere skal først ud af døren, før vi kan betale transfer gebyr. Der er en masse skrald i klubben, men de kan vel ikke skrabe mere end små 20 m euro til sammen efterhånden.

Ünder, Florenzi, Spinnazola er vel nogen af dem, vi kan tjene mest på af de mest tålelig afgang.

Mikhi’s lån er blevet forlænget med yderligere et år, dvs. vi står i gæld hos Raiola og Arsenal i fremtiden, da Mikhi’s kontrakt udløber sommer 2021.

Pedro, Cavani er fine spillere, men kortsigtede løsninger, der kan blive dyre i år 1, år 2. Så har vi en Fazio case igen.


Sund
927 indlæg.
d. 01. juli 2020

Ser ud til at vi er tæt på et salg af Ünder til Napoli for 25-30 mio EUR.

Knægten har kæmpe potentiale og kan være uhyggelig god når han rammer dagen. Det har vi set tidligere.

Men det er som om, at hans udvikling er gået baglæns det sidste lange stykke tid og derfor er værdiansættelsen self fulgt med nedad..

Jeg vil godt nok græde mig selv i søvn, hvis Napoli får ham og han blomstrer op hos dem.
Men så må Zaniolo jo få os til at glemme Ünder med et stærkt comeback på højrekanten :-)



Ancelotti
102 indlæg.
d. 03. juli 2020

Primavera venstreback Riccardo Calafiori er tæt på Juventus


DeRossi16
515 indlæg.
d. 14. juli 2020

Eftersigende skulle vi være ude efter Milik. En byttehandel med Ünder og penge deres vej. Penge som skulle blive fundet i et salg af Dzeko. Hvad siger i?

Jeg er på! Milik er en ung, skarp udgave af Dzeko. Ünder kan jeg pisse godt li, men han virker til at skulle væk. Har ikke spillet de sidste 4 kampe?


Romaneren
1506 indlæg.
d. 14. juli 2020

Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke holder på Schick i stedet for at bytte Ünder væk og sælge Dzeko. Milik er virkelig god, når han er god, men hvor mange ACL’s har han haft indtil videre? 1? 2?

Schick har gjort det rigtig godt i Leipzig - så godt at Rangnick vil ha ham til Milan. Han fungerede ikke i Roma i første omgang, men måske Fonsecas projekt er et, han kan blomstre i. Tror også hans præstationer i Leipzig, samt det faktum at der er gået noget tid, kan fjerne noget af presset fra ham i forhold til at han var vores dyreste indkøb nogensinde osv. Det er tydeligt at han er god, og får han lidt tur i den fra start, så bliver han mindst ligeså giftig, som han var i Sampdoria.

Selv set ud fra et økonomisk synspunkt er det baldret at skyde Schick afsted - vi købte ham for 40 og sælger ham sikkert for omkring 30 i det her corona-marked. Selv hvis han ender med at bruge et år på bænken, mens Dzeko banker dem ind, så kan vi sælge ham for cirka det samme næste år - uden at have brugt penge på Milik, solgt Dzeko og skibet Ünder væk.

Sælg Kluivert eller Ünder til rigtige menneskepenge og undgå spillerkarussellen. Eller sælg til nød Zaniolo, hvis Real og Juve kan holde priskrig og vi kommer over de 70 mio.


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. juli 2020

Så vidt jeg kan huske, skal Sampdoria også have 20-30% af købs summen, hvis Schick sælges nu

Jeg var vild med den ide at bytte Under med Christian Romero!


Kelevra
1260 indlæg.
d. 14. juli 2020

Jeg synes man har set hvad Milik har at byde på mens vi stadig ikke har oplevet at Schick har indløst sit store potentiale. Omvendt så tror jeg helt grundlæggende at Schick ikke kan håndtere kulturen omkring Roma og det enorme pres der er på en som spiller.

At sælge Dzeko til Inter, og bruge penge herfra plus Ünder for at bringe Milik til klubben, er i mine øjne umiddelbart ikke en god handel.

Så hellere se om Schick er blevet mere moden til at håndtere Roma-atmosfæren.


asroma87
3064 indlæg.
d. 08. august 2020

Der er allerede rygter om at Smalling skal
Hentes som 1. Prioritet!

Hent Smalling og Vertonghen på fri

Pau
Mancini-Smalling-Vertonghen

Det er da et OK forsvar

[Rettet af: asroma87 - 08/08/2020 - 14:04]



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 08. august 2020

Pau ud
Musso ind (Udinese)


Skytt0
1510 indlæg.
d. 13. august 2020

Arsenal vil angiveligt bytte Lucas Torreira for Diawara. Det synes jeg vil være en god byttehandel!


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. august 2020

Gonalons er solgt
Juan Jesus meldes tæt på Cagliari
Perotti rygtes til Tyrkiet
Robin Olsen rygtes til Celtic

Dejligt hvis vi får solgt ud af affaldet

Så skal Vi også af med:

- Defrel
- Fazio
- Coric
- Karsdorp
- Nzonzi
- Cristante
- Dzeko
- Pastore


Sund
927 indlæg.
d. 14. august 2020

Vi har også brug for noget bredde på holdet.

Bredde-spillere er altid en udfordring, da spillerne ikke må være så gode at de forventer fast spilletid.
Men det skal også være spillere der kan bidrage på holdet. Plus de ikke skal trække en for høj løn.

Og det må ikke kunne forventes at vi blot hiver en masse ungdomsspillere op til bredden (selvom man burde gøre i det mere!)

Kunne man "overtale" til reserverollen ser jeg gerne os beholde:
- Defrel (kommer meget an på hvad man køber på angrebsposten - men god reservespiller) Men er de egentlig forpligtet til at købe ham nu her?
- Karsdorp (igen kommer det an på hvad vi henter til HB - Florenzi/Peres?)
- Cristante (tror dog ikke han vil acceptere en reserverolle)

Jeg er lidt splittet ift. Dzeko. Han er den spiller med højest løn på holdet og acceptere næppe en reserverolle.
Han er dog en vigtig spiller på holdet både på og udenfor banen.
Vi SKAL finde en kvalitetsangriber før der kan snakkes om at afskippe ham..


Ancelotti
102 indlæg.
d. 14. august 2020

Jeg mener Sassuolo har Købt Defrel


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. august 2020

Så røg Vertonghen til Benfica

Lad os nu hente Umtiti på leje med købs option Sammen med Smalling

Mancini-Smalling-Umtiti



asroma87
3064 indlæg.
d. 17. august 2020

Pedro er landet i Rom...lad os håbe han bare er på ferie :-)


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma