Login
Glemt password Opret bruger

Roma Roma Roma

Kategori: Generelt


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 05/02/19 20:20

Hvad mener du?

Skal Vendittis Roma Roma Roma fortsat spilles på det ny stadion, Stadio Della Roma når spillerne entreeer banen eller er situationen oplagt til noget "nyt og moderne"?

[Rettet af: Tottithorsen - 05/02/2019 - 20:20]


Lamela
2782 indlæg.
d. 05. februar 2019

Skriv linktekstDen er sammen med “You’ll never walk alone” kåret til de bedste fodbold sange af l’equipe, og personligt er der ikke ret mange fodboldsange, der skaber opmærksomhed som Roma Roma Roma.. så jo, den skal bevares.



1

[Rettet af: Lamela - 06/02/2019 - 00:08]



Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 06. februar 2019

Jeg forventer(håber) da også, at den bliver bibeholdt.

Alternativt, hvis den ikke skal forlade Olimpico, så kunne man måske overtale Lazio’s fans til at synge den, når de har hjemmekampe? Nu hvor jeg fik ideen, så må det være op til andre, at føre den ud i livet..

[Rettet af: Crap_Bag - 06/02/2019 - 00:52]


Høxbroe
2 indlæg.
d. 09. juni 2019

Ciao,

Selvom det knuser mit hjerte, må jeg desværre erkende, at det er blevet tid til at videregive mit yndlings-Roma merchandise.

Mine børn er vokset fra et sæt “10-capitano” bestående af sweatpants, Zip-trøje og t-short i str 6-9 måneder😢

Tænker der sidder en fellow Roma-mand/kvinde derude og drømmer om iklæde en lille ny Roma-fan i netop dette sæt.

Sættet er naturligvis godt brugt - og selvfølgelig stadig smukt og blødt til en lille baby.

Det skal koste en flaske italiensk vi eller en flad 100 mand inkl. forsendelse😅

Håber der sidder en derude der vil tage sættet i arv med henblik på at skabe en ny lille dansk Roma-fan... husk, hvis ikke du gør en indsats så ender den lille bare med at holde med Liverpool🤭🤬

Jeg sender gerne et billede af sættet hvis det har interesse - jeg kan fanges her eller på 40608089.

Forza Roma - Høx🔥


bobo
106 indlæg.
d. 10. juni 2019

Hej Høxbroe.
Jeg er interreseret. Kan du sende et billede af det til 28776377 :)


Høxbroe
2 indlæg.
d. 10. juni 2019

Sættet er afsat ✔️


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma