Login
Glemt password Opret bruger

Transport fra stadion

Kategori: Generelt


Völler
2 indlæg.
d. 24/01/19 14:00

Er der nogen, der har tips til, hvordan man kommer nemmest fra stadion ind til byen efter kampe (bor normalt omkring Corsoen)?

Jeg skal ned at se kampen mod Juve den 12/5, og satser på at være lidt mere forberedt end de tre andre gange jeg har været på stadion.


asroma87
3064 indlæg.
d. 24. januar 2019

Jeg tog bare en taxa sidst jeg var dernede men ellers er der metroen. Den stopper lige ved stadion vist nok

Det værste var næsten at komme tilbage til hotellet igen efter kampen (Roma vs Lazio)

Og god kamp



1


Völler
2 indlæg.
d. 24. januar 2019

Tog også taxa derud sidst,det fungerede rigtig fint.

Men ja det var netop også min oplevelse sidst til Barcelona-kampen (der var det så helt okay, at gå et stykke af vejen hjem skal jeg hilse at sige :D ) Men der endte vi med at stå i en tram, der var så fyldt at den ikke kunne køre videre.


Lamela
2782 indlæg.
d. 24. januar 2019

Vi tog bussen ud og hjem, da det var noget billigere end taxa’en. Det var også til en Juve hjemmekamp (3-1 sejren), der var dog prop fyldt i busserne, men til gengæld var der en fed stemning i bussen før og efter kampen.


59971Cools
686 indlæg.
d. 24. januar 2019

Jeg har gået de gange jeg har været der, givet os god tid - gået og nydt det - lidt pitstop og bare mærke stemningen og byen. Men selvfølgelig er der hurtigt 5k hver vej :-)


JonasS
204 indlæg.
d. 25. januar 2019

Metroen går ikke ud til Olympico. Den går til Vatikanet, og så er det ellers bare at gå, tage taxi eller de overfyldte busser. Har prøvet det hele, og synes det er den sureste del af at være til kamp dernede.
Gåben er næsten altid eneste option når man skal derfra.
Skal derned til marts og se Roma-Empoli kl. 20:30 med ungerne, så det bliver en udfordring for de tre 12-15 åriges ben når vi skal hjem ;-)

[Rettet af: JonasS - 25/01/2019 - 22:37]


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 25. januar 2019

Det lyder godt nok lidt besværligt, gad vide hvordan det bliver med det nye stadion?

Kunne ellers også godt tænke mig, at komme ned og se en Roma-kamp engang, men er sgu bange for, at de ikke vil lukke mig ind..


Lamela
2782 indlæg.
d. 25. januar 2019

Hvorfor skulle de ikke kunne det?



Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 26. januar 2019

Jeg er for grim.


Knudsen-rk
283 indlæg.
d. 26. januar 2019

Sporvogn plejer at fungere for mig .


Roma Aarhus
1 indlæg.
d. 06. marts 2019

Jeg er i Rom d 12/5 og skal ind og se Juve kampen.

Billetterne til distinti sud kom i forsalg til sæsonkortholdere i Søndags.

Nogen der ved hvor lang tid der går før der bliver åbnet op for salg for alle?


solouncapitano
5 indlæg.
d. 06. marts 2019

@Roma Aarhus
Jeg har købt gennem italienfodbold.dk (Tevere tribunen). Bruger den hver gang, og det fungerer bare.



1

Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma