Login
Glemt password Opret bruger

Sæson 2017/2018

Kategori: Generelt


Lamela
2782 indlæg.
d. 11/07/17 19:39

Sæsonen går i gang omkring 11-12 august grundet VM næste år.

Roma startede deres sæson med opvisningskampen mod Pinzolo.
Kampens forløb kan ses her, kampen blev vundet efter en stærk indsats mod et stakkels Pinzolo amatør mandskab. Jeg så kun første halvleg, der strålede især, sæsonafslutningens store helt, Diego Perotti. Gerson spillede også en gangske fin kamp med gode afleveringer.

Jeg er godt klar over, man ikke kan bruge kampen mod Pinzolo til så meget, men alligevel var det dog dejligt at se Roma spille igen.
Kampen kan i øvrigt ses (genses) her

Champions League

Roma Koeff:(53.666), er det bedste af holdene fra Pot-4, hvilket betyder, Roma vil kunne rykke op i Pot-3, hvis blot et af holdene af, Napoli, Sevilla,
Kiev, Ajax, Olympiakos Piraeus eller Liverpool failer i kvalen.

Det ser jeg egentligt gode chancer for, da seede hold (Sevilla, Napoli, Kiev, Ajax & Liverpool fra non-champions kan komme til møde stærke mandskaber som Sporting Lisbon, Cska Moskva & Hoffenheim.

Ønske Gruppen til CHL vil i øvrigt være: Spark Moskva, FC Porto & Basel.
Men, med Roma CHL lodtræknings held, så trækker vi nok Bayern, Barcelona & Tottenham.

[Rettet af: Lamela - 11/07/2017 - 20:02]



asroma87
3064 indlæg.
d. 15. juli 2017

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-105797&menu=news-all

Forbandelsen fortsætter



asromadk
3631 indlæg.
d. 17. juli 2017

Totti interview.

-But what’s written on your business card?

“Francesco, AS Roma.”


Nicklas95
326 indlæg.
d. 20. juli 2017

konklusion efter 15 minutters spilletid til Sadiq Umar mod PSG; Han skal ikke have mange chancer før han vipper Dzeko af pinden.


59971Cools
686 indlæg.
d. 20. juli 2017

Hvordan var kampen ellers - godt/skidt?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 20. juli 2017

Kampen bar præg af de lige er startet op. Gode takter fra Pellegrini, Gonalons og Peres. Mange udskiftninger i pausen.
Sadiq er et glimrende 2. Valg til Dzeko.
Efter pausen var vi bedre med hvor vi havde Nainggolan, Gerson og DDR på midten.
Iturbe skuffede som sædvanlig.
Allisson foruroligende usikker med fødderne.
En god træningskamp hvor spillerne skal vænne sig til den nye stil fra EDF


mexes
2514 indlæg.
d. 26. juli 2017

Hvis det her er niveauet - og især motivationen, Manolas, så siger jeg sælg...


Nicklas95
326 indlæg.
d. 26. juli 2017

Helt enig. Der skal dog også tages forbehold for nogen meget trælse dueller han kommer i. Først Kanes vanvidstakling, derefter Alli's mod skulderen. Det kan godt slå humøret lidt ned, i sær i en venskabsskab.
Men men, føj han var dårlig.



mexes
2514 indlæg.
d. 26. juli 2017

Lever sgu fint med, at han spiller dårligt. Men den opgivende attitude, og den manglende løbevilje i flere dueller, puha... Troede ellers lige, at vi kunne trække vejret igen.


Lamela
2782 indlæg.
d. 26. juli 2017

Han kan få lov til at opholde sig på tribunen i 2 år, hvis ikke han ændrer attitude eller skifter væk fra Italien, hvis han endelig skal det.

På den anden side, så har han haft en svær sommer, måske skal han lige bruge lidt tid, det er jo trodsalt kun pre-season kampe. Jeg tror på ham.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 26. juli 2017

Manolas var helt væk, men fint han spiller elendigt i en træningskamp, så længe det ikke sker
når sæsonen for alvor går i gang. Jeg nægter at tro på vi sælger ham til Juve!

Ünder så fornuftig ud, god fart og mere bold i sig end Iturbe.
Derudover synes jeg Peres spillede rigtig godt. Og Gonalons bliver en stor gevinst. Altid rolig på bolden og går ikke i panik, super backup til DDR når capitano skal have et hvil eller sidder på tribunen med karantæne.

Syg midtbane vi har: DDR, Strootman, Nainggolan, Gonalons, Pellegrini, Gerson
Klart den stærkeste midtbane i Serie A !

Til gengæld er jeg nervøs for Moreno - ham ville jeg gerne se i en 100 meter vs. Castan!
En færge vender hurtigere end de 2....


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 26. juli 2017

Og tak til dommeren for hans bidrag til vi vandt 3-2
Klokkeklart straffe da Fazio nedlagde Kane og frispark ved 3-2 målet hvor
Tumminello nedlagde en af deres forsvarsspillere i feltet inden han flot satte den ind!
God kamp - Ünder og Perotti kåret som Romas bedste!
Kæft det er en cool måde Perotti sparker straffe. Går til bolden og kigger udelukkende
på målmanden - som at se mig i serie 5 i gamle dage ;)


AndersRoma
998 indlæg.
d. 26. juli 2017

Rigtig flot kamp mod Europas måske mest spændende hold! Dejligt at se flere af spillerne leverer og at vi var så farlige i kontraspillet. Bruno Peres ligner en mand som har haft godt af at være med i en pre-season, selvom han så skidt ud ved sin Laudrup finte..

Klokkeklart straffe på Kane - synes dog ikke Tumminello laver frispark ved 3-2 målet.

Manolas så sløj ud men gik også en hel kamp og tog sig til skulderen, måske han burde været taget ud.


AndersRoma
998 indlæg.
d. 26. juli 2017

Sad dog lidt at håbede på endnu en straffesparkskonkurrence, så måske Tomminello laver frispark :P



Lamela
2782 indlæg.
d. 26. juli 2017

Vi lægger ude mod Atalanta, lidt halv giftigt.

Hele 1. runde:

Atalanta-Roma
Bologna-Torino
Crotone-Milan
Hellas-Napoli
Inter-Fiorentina
Juventus-Cagliari
Lazio-Spal
Sampdoria-Benevento
Sassuolo-Genoa
Udinese-Chievo

Resten af Romas program:
Questa sera dalle ore 19.00 sarà sorteggiato il calendario della Serie A TIM 2017/2018, che prenderà il via sabato 19 agosto, con i primi anticipi della stagione, per concludersi il 20 maggio del prossimo anno. La Roma giocherà la prima giornata di campionato in trasferta, di conseguenza non potrà incontrare Cagliari, Chievo, Genoa, Hellas Verona, Lazio, Milan, SPAL ed Udinese.
Le squadra che giocheranno la Champions non possono incontrare quelle che disputeranno l’Europa League nelle giornate poste prima o dopo un turno di coppa (6ª, 9ª, 12ª e 16ª giornata).
Forzaroma.info seguirà il sorteggio in diretta

DIRETTA SORTEGGIO

1° giornata: Atalanta-ROMA (20 agosto-6 gennaio)
2° giornata: ROMA-Inter (27 agosto-21 gennaio)
3° giornata: Sampdoria-ROMA (10 settembre-28 gennaio)
4° giornata: ROMA-Hellas Verona (17 settembre-4 febbraio)
5° giornata: Benevento-ROMA (20 settembre-11 febbraio)
6° giornata: ROMA-Udinese (24 settembre-18 febbraio)
7° giornata: Milan-ROMA (1 ottobre-25 febbraio)
8° giornata: ROMA-Napoli (15 ottobre-4 marzo)
9° giornata: Torino-ROMA (22 ottobre-11 marzo)
10° giornata (25 ottobre-18 marzo)
11° giornata (29 ottobre-31 marzo)
12° giornata (5 novembre-8 aprile)
13° giornata (19 novembre-15 aprile)
14° giornata (26 novembre-18 aprile)
15° giornata (3 dicembre-22 aprile)
16° giornata (10 dicembre-29 aprile)
17° giornata (17 dicembre-6 maggio)
18° giornata (23 dicembre-13 maggio)
19° giornata (30 dicembre-20 maggio)


[Rettet af: Lamela - 26/07/2017 - 19:43]


Lamela
2782 indlæg.
d. 26. juli 2017

Ikke den bedste start. Vi kan nemt stå med 0 point og -6 op til Napoli, Juventus & Milan efter de første to runder. Og, så endda med en ny træner og 50% ny bagkæde.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 26. juli 2017

Vi taber ikke til Atalanta. Og vi vinder over Inter hjemme. De kan nada og mange nye folk. Sikker sejr.
Bliver en god jul. 23/12 hjemme v Juventus


asroma87
3064 indlæg.
d. 26. juli 2017

Hold dog kæft med den negativitet Lamela! Med tilgangen af en super stjerne højre wing ser vores hold sgu da mega stærkt ud! Mahrez ind og så kører det!

Jeg er tilfreds med de første kampe, den første udfordring kommer når vi møder Milan ude og Napoli hjemme kampen efter!

[Rettet af: asroma87 - 26/07/2017 - 21:43]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 26. juli 2017

Det bliver igen mellem Juve, Napoli og Roma som skal kæmpe om scudettoen.
Tror ikke på Milan og Inter.
Lazio og ikke mindst Fiorentina er svækket.


mexes
2514 indlæg.
d. 02. august 2017

Så vi officielt i 3 pot i CL



mexes
2514 indlæg.
d. 08. august 2017

Nogen som har styr på hvornår, hhv Florenzi, Emerson og Karsdorp er klar til at spille?


mexes
2514 indlæg.
d. 08. august 2017

Nogen som har styr på hvornår, hhv Florenzi, Emerson og Karsdorp er klar til at spille?


AndersRoma
998 indlæg.
d. 08. august 2017

Florenzi og Karsdrop meldes klar slut august/start september. Emerson først i midt oktober. Bliver spændende om Florenzi kan få en startplads igen!


mexes
2514 indlæg.
d. 08. august 2017

Enig! Og hvor han bliver brugt!
Tænker dog det bliver HB.
Glæder mig uendeligt til at se ham på banen igen!


asroma87
3064 indlæg.
d. 09. august 2017

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-107441&menu=news-all

Gad vide om vi nogensinde får lov til at bygge det stadion??

Udtalte Pallotta ikke tidligere på sommeren at han vil trække sig som præsident, hvis man ikke får lov at bygge stadionet? :-/


mexes
2514 indlæg.
d. 10. august 2017

Bliver kampen mod Sevilla i aften vist et officielt sted?



Lamela
2782 indlæg.
d. 10. august 2017

Plejer Roma ikke at streame trænings kampe på Youtube?


Lamela
2782 indlæg.
d. 10. august 2017

Måske her: SEVILLA - ROMA


Lamela
2782 indlæg.
d. 10. august 2017

Kæmpe fan af Kolarov. Han giver ikke meget væk, han er vanvittig kontant i alt, hvad han foretager sig.

Defrel har haft en svær kamp, håber han lærer holdet hurtig at kende.
Han skulle være forsøgt op i angribet som alternativ for Dzeko. Jeg tror DiFra's stil passer bedre til en anden type end Dzeko.

Med Peres, sidder man tilbage og tænker, hold da kæft. Jeg håber Karsdorp og Florenzi er tilbage hurtigst muligt. Han er for usikker tæt på ens eget felt.

God kamp af den ellers udskældte Manolas. Han er småt ved at smide de sidste feta fedt væk.

[Rettet af: Lamela - 10/08/2017 - 23:41]


Lund
466 indlæg.
d. 10. august 2017

Enig med Kolarov. Det virker lovende.

Jeg sidder dog med en dårlig smag i munden af, at vi har købt katten i sækken med Defrel. Han skaber ingenting og er med i lige så lidt. Forhåbentligt er han bedre helt på top. Under virker heller ikke klar til den kant. Enten skal man satse alt på et bræt med Florenzi på den kant, ellers skal der hentes en i Mahrez kategorien. Lige nu er vi alt for svage i højre side.

Jeg ser frem til at få SES tilbage. Jeg synes, han er farligere og bedre end Perotti. Vores offensiv har været yderst tam her til aften.


AndersRoma
998 indlæg.
d. 10. august 2017

Siger lige noget hurtigt.
Alisson er den jeg frygter mest i år.

[Rettet af: AndersRoma - 10/08/2017 - 23:57]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 10. august 2017

Hvorfor købte vi ikke det polske plankeværk???
Jeg synes Perotti er forrygende.
Så dog kun de sidste 20
Av av Allisson



Lamela
2782 indlæg.
d. 10. august 2017

Jeg har ikke set de sidste to mål, da mit stream valgte at køre Chelsea - Arsenal til sidst. Men, Alissons reflekser er fine, men han ser ikke sikker ud, når han får bolden spillet i fødderne. Hans udspark skal der bestemt også arbejde med.

Jeg hader at tabe, men det er fint nok Sevilla får lov til at beholde Antonio Puerta pokalen.

Hvorfor købte vi ikke det polske plankeværk???


Jeg synes at have læst, beslutningen om skiftet til juventus, var noget han havde taget inden sæsonen sluttede. Jeg tror ikke, der var så meget at gøre. Måske derfor, Roma ikke engang forsøgte at hente ham.

[Rettet af: Lamela - 11/08/2017 - 00:01]


matti92
178 indlæg.
d. 11. august 2017

Kolarov er en konge signing hvis han holder niveau.

Generelt synes jeg ikke det var en særligt velspillede kamp igår.

Sevilla langt mere aggressive og virkede mere oplagte til kampen.

Jeg synes vi var for dårlige på bolden i sær i første halveg hvor vi havde ca. 30% boldbesiddelse. Sad med en følelse af ar hvis der skulle ske noget udforudsigtogt skulle det komme fra Perotti.


asroma87
3064 indlæg.
d. 11. august 2017

Sevilla så sgu gode ud! Pressede godt og havde en klar gameplan og spillestil.

Det kan man sgu ikke sige om os! Medmindre vores gameplan var løb forvirret og desperat frem med bolden.

Lad os håbe at det bare er fordi spillerne skal vænne sig til det nye system!

Perotti var god
Manolas var god
Strootman var god
Kolarov var god

Resten var sådan Bob Bob...

Radja virkede malplaceret i systemet.

Allison... som mange andre skriver er det fandme ærgerligt at vi ikke kunne beholde woch. Allison har slet ikke samme kvaliteter med fødderne, han har ikke den samme "presence" udstråling og han er bare en dårligere målmand. Woch udstråling og ro bredte sig hele vejen op i holdet. Spillerne vidste at hvis de lavede en fejl, var der chance for at de blev reddet af ham.

Generelt er vores hold bare meget svagere i år.

Allison for Woch
Defrel for Salah
Moreno for Rudiger
Pellegrini for Paredes

Vi skal være glade for at det er top 4 der kommer med i CL næste år. For ellers tror jeg den stod på EL næste sæson!

Min Scuddetto vinder 17/18: Napoli


mexes
2514 indlæg.
d. 11. august 2017

Jeg drager aldrig de store konklusioner ud fra venskabskampe. Det er bare noget andet, når der eer point på spil.

Er også lidt bekymret ift Alisson. Men nu må vi se.

Tror på vi lander Mahrez, så ser det ok ud synes jeg.


AndersRoma
998 indlæg.
d. 11. august 2017

Håber han overrasker mig positivt ellers har vi Skorupski som et godt andetvalg!

Monchi skulle være taget til London for at se Arsenal - Leicester og forhandle Mahrez. Forza Monchi!


asroma87
3064 indlæg.
d. 11. august 2017

Lad os håbe at det er rigtigt!

Mahrez ville pynte på vores hold



1


chrisdinho
116 indlæg.
d. 13. august 2017

Hvad er status på curva sud? Er de at finde i år eller er der stadig boykot?


asroma87
3064 indlæg.
d. 13. august 2017

Shit vi spiller dårligt imod Celta Vigo! B hold eller ej, så burde vi da kunne skabe bare 1 enkelt chance...

Jeg bliver mere og mere bekymret for hvordan det kommer til at gå vores hold i den kommende sæson!

EDF har ikke overbevist mig endnu! Tvært imod så savner jeg Spalletti mere og mere


AndersRoma
998 indlæg.
d. 13. august 2017

Enig! Samme dag EDF udtaler vi er klar til Champions League er vi bagud 4-0 ved halvleg mod Celta Vigo.


Romaswag
84 indlæg.
d. 13. august 2017

Inden folk begynder at råbe op omkring Spalletti, så husk at han valgte klubben fra, og ikke omvendt. Ledelsen ville meget gerne beholde ham..

Nå det så er sagt, så ligger jeg personligt ingenting i træningskampene.. min bekymring kommer af vi mangler en CB og HW til start 11'eren... imo.


Lamela
2782 indlæg.
d. 13. august 2017

asroma87 slå lige koldt vand i blodet først.

Jeg fik godt nok smidt denne her:
Hold dog kæft med den negativitet Lamela! Med tilgangen af en super stjerne højre wing ser vores hold sgu da mega stærkt ud! Mahrez ind og så kører det!


smidt i hovedet, da jeg var skeptisk omkring vores sæson åbnere.

Husk lige på, det hold, DiFra smed på banen i første halvleg bestod af spillet, der ikke havde spillet særlig meget sammen. Et par stykker var rene spørgsmålstegn, hvorvidt om deres fremtid lå i Roma eller ej. Jeg er ganske sikker på, men en kvalitetsspiller på HW enten i form af Mahrez, Berardi eller Promes, Roma nok så blive konkurrence dygtig.


asroma87
3064 indlæg.
d. 13. august 2017

Da jeg skrev det til dig, havde jeg ikke set Romas kampe imod Sevilla og Celta Vigo.

Nu er jeg knap så optimistisk.

Jeg er ligeglad med om reserve spillerne spiller og det ene og det andet. Det der bekymrer mig er selve spillet. Sevilla og Celta Vigo brugte da også reserve spillere.

Sevilla og Celta Vigo havde en gameplan, løb med bolden, løb uden bolden, godt presspil. Spillerne vidste hvad de skulle med og uden bolden.

Roma derimod så ud som om at de bare smed 11 vilkårlige spillere ind og så må de selv finde ud af hvordan de vil spille.

Hvorfor dog også stille med et reserve hold i den sidste trænings kamp, inden sæson start. Stil dog i stærkeste opstilling, så start 11eren bliver spillet bedre sammen.

[Rettet af: asroma87 - 13/08/2017 - 22:24]



AndersRoma
998 indlæg.
d. 13. august 2017

Synes godt nok også det virker dumt. Så det hjem fra Spanien helt nedtrykte. Perfekt før en sæsonstart?

Heldigvis kom der mere ro på da der blev skiftet ud i anden halvleg. Nogen der ved hvorfor De Rossi ikke spillede?

Vores start 11'er inklusiv ny højrekant synes jeg er uhyggelig god men nå hvor var det pinligt at se deres reserver i dag.


Lamela
2782 indlæg.
d. 14. august 2017

Det er jeg til gengæld enige i, at man burde være startet med de samme (10-11), der skal starte mod Atalanta. Så kunne han i 2. halvleg have skiftet hele Romas pigekor ind, hvis det var han ville.


Lamela
2782 indlæg.
d. 14. august 2017

I øvrigt noget pis, at Juve tabte supercuppen i aftes. Nu har de lyseblå vundet to trofæer siden Roma vandt sit seneste trofæ. Mener os, det var en supercup mod Inter...

F%CK!


asroma87
3064 indlæg.
d. 21. august 2017

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-108559&menu=news-all

Peres ude i 2 uger! Vores højre back plads må være forbandet
:-(

[Rettet af: asroma87 - 21/08/2017 - 18:56]


Sofus
3087 indlæg.
d. 21. august 2017

Hvem fanden skal så spille? Ændrer vi til 3 mands forsvar? Manolas på højre?

Fandme vildt at Florenzi, Karsdorp og nu Peres er skadede på højre flanke, mens Emerson og Luca Pellegrini er ude skadede på venstre. Det er jo utroligt.


asroma87
3064 indlæg.
d. 23. august 2017

Forbandelsen fortsætter

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-108647&menu=news-all



Lamela
2782 indlæg.
d. 28. august 2017


Slutresultat - solgte sæsonkort 2017/18 (med sidste sæson i parentes):

Milan - 35.000* (16.450)
Inter - 30.000* (27.000*)
Juventus - 29.300 (29.300)
Roma - 20.570 (18.212)
Genoa - 17.144 (18.041)
Fiorentina - 16.568 (20.154)
Sampdoria - 15.982 (16.789)
Atalanta - 14.041 (10.771)
Bologna - 13.054 (13.576)
Hellas Verona - 12.000* (10.099)
Torino - 11.492 (11.452)
Udinese - 11.439 (10.774)
Lazio - 10.000* (4.000*)
SPAL - 9.300* (4.212)
Napoli - 8.500* (6.500*)
Crotone - 8.200* (5.800)
Chievo - 8.000* (7.558)
Benevento - 7.763 (4.595)
Cagliari - 6.500* (7.396)
Sassuolo - 6.000* (6.005)

* = anslået tal

Puha, selvom det er gået fremad, så er det bestemt ikke tilfredstillende. Jeg tror dog på, hvis Roma får lov til at bygge den stadion, så vil der komme en helt anden atmosfære over klubben og det tilhængere, derved højere antal salg af sæsonkort.


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 28. august 2017

Det stadion kommer ikke lige foreløbig, hvis det overhovedet kommer.

Klubben har lige forlænget lejeaftalen med CONI, så vi spiller på Stadio Olimpico til 2020.


Lamela
2782 indlæg.
d. 08. september 2017

Spaletti: Svært at forene Roma

Selvom jeg holder meget af Totti og Roma, så er det svært at være uenig med Spaletti over det her.


Denner
527 indlæg.
d. 08. september 2017

Sampdoria og Roma er udsat grundet regnvejr.

- Er dette ikke sket et par gange med Roma's kampe efterhånden? :D


Sofus
3087 indlæg.
d. 08. september 2017

Syntes vi har én regnvejrskamp per sæson. Hvis alternativet er at spille vandpolo som vi har gjort tidligere mod blandt andet Bologna og Chievo så er jeg egentlig meget tilfreds med at den bliver udskudt, selvom det selvfølgelig er ærgerligt. De regnvejrskampe er der ikke meget sjov i.


Lamela
2782 indlæg.
d. 11. september 2017

Jeg er nu ret tilfreds med kampen blev anulleret i første omgang. Spillerne kommer med lidt mere friskere ben til kampen mod Atletico, og jeg tør godt at håbe på mere end 1 point mod et stærkt Madrid mandskab.
Desuden har vi udover d. 1.havleg mod Inter ikke spillet særligt prangende. Dermed kunne vi sagtens have løbet ind i endnu et nederlag både mod Sampdoria og mod Atletico. Hvilket havde udløst forside historier i CDS og La Gazetta med krise i Roma osv. Det har vi ikke brug for nu. Marassi er et satans sted for os.

Forhåbentligt er holdet spillet bedre sammen og flere af spillerne vil være i bedre form, inden den udsatte kamp spilles. Måske med Schick på banen.



mexes
2514 indlæg.
d. 11. september 2017

Hvis Florenzi kan finde sin gamle form, så tror jeg på, at hans tilbagekomst kan give holdet et boost. Desuden tror jeg også, at Karsdrop bliver en fremragende spiller, når han er blevet spillet ind.


mexes
2514 indlæg.
d. 13. september 2017

Nu skal vi følge op på Atletico kampen og rigtig starte vores sæson i de kommende kampe.

I de næste 4 kampe har vi
Verona (H)
Benevento (U)
Qarabag (U)
Udinese (H)

Det skal resulterer i 4 sejre, hvis vi vil være med i toppen.


asromadk
3631 indlæg.
d. 13. september 2017

Tager man et kig på markedet, så er Salah bare undersolgt - det er helt vildt. Simpelthen. Han er kvalitet fra højeste hylde (ikke en del af top 2-3 ,bevares), men han er - og har - noget, som AS Roma ikke sådan lige kommet i nærheden af. Ærgerligt at man pludselig står som 3.led i købsdynamikken i Europa.

At se Defrel indtage Salahs position, som vel prismæssigt ligger i det halve, det er samtidig som at sælge Messi og bruge det halve til at erstatte ham med Iago Falque. Det er jo bare ikke rigtig en god idé til at starte med - mange penge eller ej.

Man må håbe Monchi har en langsigtet plan, og ideer til vinteren og sommeren, hvor man vel forventer et markant bedre transfervindue, end der er præsteret nu her.


mexes
2514 indlæg.
d. 15. september 2017

EDF: Florenzi starter i morgen, og Schick med i truppen!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 18. september 2017

Schick ude mod benevento med ny muskulære problemer! Nainggolan spares formentlig pga et mindre slag mod Verona


Lamela
2782 indlæg.
d. 24. september 2017

Årh my god. Nu er Turminello også ude med en knæskade. ACL, som næsten 1/4 af truppen har været udsat for.



AndersRoma
998 indlæg.
d. 25. september 2017

Så er det heldigt Tumminello er udlejet til Crotone ;-)


Lamela
2782 indlæg.
d. 25. september 2017

Hvis du kun ser på den bane, ja. Han var nu en af dem, jeg havde fidus til at kunne igennem på Roma førstehold. Sådan en skade, hvor han er ude i mere end 4-6 måneder, kan sætte hans udvikling gevaldigt tilbage. Desværre.


AndersRoma
998 indlæg.
d. 25. september 2017

Du har ret :-) Ville være fedt hvis han kan bryde igennem på førsteholdet, det håber jeg også. Men han er trods alt stadig kun 18, så en knæskade burde ikke ødelægge hans karrierer.


mexes
2514 indlæg.
d. 25. september 2017

Rigtig surt for Tumminello, helt klart.
Jeg synes - ligesom de fleste af jer andre også, at det er super romantisk, at få ungdomsspillere ind på vores hold, men jeg må altså bare sige, at jeg virkelig sjældent ser et lys i dem. Eks. Tumminello. Jeg kan simpelthen bare aldrig se, at han bliver god nok til, at være vores spids i fremtiden. Men synes så det er helt rigtigt, at de bliver udlejet til mindre klubber, så de kan få spilletid. Crotone var et super match for Tumminello synes jeg!


Lamela
2782 indlæg.
d. 28. september 2017

Defrel ude i en måned. Desværre er Perotti også ude næste stykke tid. Dog er det maks. ærgeligt med Perotti, da han er en af de på holdet, der snert kan kreare noget fora og selv og andre.

Det bliver nok El Farao-Dzeko-Florenzi i lineuppen mod Milan. Den næste kort til offensiven er Ünder. Der efter en god Pre-season og gode indhop, floppede for vildt i sin seneste starter. Av av. Kampen mod Milan, må bare ikke tabes!! Offensiven er svækket. Mest pga. Perotti. Defrel er jeg ligeglad med.


mexes
2514 indlæg.
d. 29. september 2017

Derfrel har været piv ringe. Enkelte optræk, men langt fra godkendt. Det 1. mål er altid svær - især når man allerede fra start lidt skal ud og bevise sig. Måske vender det for ham, når han får den prikket ind.
Pertotti fik, så vidt jeg er orienteret, en sår-skade mod Udinese, men tænker da ikke, at det kan holde ham ude så længe?
Men håber også at se Florenzi-Dzeko-SES mod Milan. Ingen svækkelse der. SES har haft for vane, at gøre ondt på sine gamle venner.



asroma87
3064 indlæg.
d. 29. september 2017

Enig! Defrel ser hamrende dårlig ud... hans førsteberøringer er jo på niveau med Iturbe. Det er sgu utroligt at fodbold spillere på så højt niveau kan være så dårlige teknisk.

Det kan være det også skyldes at han spiller en uvant plads men stadigvæk. Når han tæmmer bolden flyver den jo væk fra ham :-(


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 01. oktober 2017

Utroligt at Milan V Roma IKKE vises på dansk tv.


Arsi
682 indlæg.
d. 01. oktober 2017

Hvaaa? Hvor bliver der vist Milan-Roma i aften?
De gider tydeligvis ikke vise den på tv?


Lamela
2782 indlæg.
d. 02. oktober 2017

Det ser ud til, Chelsea kommer til at mangle Morata i det første ophør mod os. Ligesom, Torino formentlig også kommer til mangle Belotti D. 22/10. Han skulle være ude i 4 uger.


mexes
2514 indlæg.
d. 03. oktober 2017

Måske endda Morata er ude i begge opgør. Skulle være ude i optil 6 uger.


mexes
2514 indlæg.
d. 08. oktober 2017

Så udgik Kanté med hvad der lignede en muskelskade. Hvis vi er heldige, så undgår vi måske også ham?



Skytt0
1510 indlæg.
d. 13. oktober 2017

Hvad blev der af spørgsmålene til Corlu? Har han fået dem, og er der kommet svar på dem?

[Rettet af: Skytt0 - 13/10/2017 - 08:41]


bobo
106 indlæg.
d. 14. oktober 2017

Bliver kampen vist på i locale iaften??
:)


Lamela
2782 indlæg.
d. 14. oktober 2017

Pænt meget overmatchet i ca. 60 min af kampen, vi fik lidt overtag efter Hamsik udskiftning, men udover Fazio's hovedstød chance, har Roma vel ikke haft nogle nævneværdige forsøg på Reina.


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. oktober 2017

Fucking pinlig indsat! Hvorfor går vi ikke mere fysisk til de små Napoli spillere og møder dem højere på banen!

Vi vinder sgu ikke noget, når vi spiller den gang lorte fodbold, hvor lige pludselig en spiller stormer frem og presser og resten står og glor. Det skete 4-5 gange!

Peres indlæg er også så mega ringe! Det er helt vildt! Han er virkelig en mærkelig spiller

Taber indsats! Hvorfor ikke bare gå all out og angribe Napoli spillerne, så de ikke kan spille deres små spil. Så skidt man laver et frispark eller 2!

Jeg skulle faktisk have været nede og se kampen men droppede det og tager ned og ser Roma - Lazio! Heldigvis

[Rettet af: asroma87 - 14/10/2017 - 22:49]


Lund
466 indlæg.
d. 14. oktober 2017

Kæft hvor er vi tamme. Vi kommer ikke til noget og Dzeko er helt alene. Vi trænger til et nyt system. Lad os prøve et system med både Dzeko og Schick, når han bliver klar igen. Det er rystende så lidt, vi får ud af ting, og hvor mange fejlafleveringer vi har i løbet af en kamp. Vi spiller så mange svære bold frem i vores opspil. Napoli er gode, men det er alarmerende, hvor lidt de har ved at dominere os i store dele af kampen. Det bliver ikke sjovt i Napoli.

Jeg kan ikke se EDFs aftryk eller idéer.


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. oktober 2017

Enig! Vi burde spille 3-5-2

3 midterforsvar
2 wingbacks
2 centrale midt (Strootman-De Rossi)
1 offensiv (Radja)
2 angribere



Lamela
2782 indlæg.
d. 14. oktober 2017

Vi må nok se det som en transistion sæson og håbe på en top-4 plads. Inter har en god trup en meget dygtig træner, Lazio er maks. in form nu. Jeg er glad for vi ikke skal møde dem nu. Men, det er nok Lazio, skal slås med om 4.pladsen. Inter, Napoli og Juve er lidt foran os nu.

Det er ikke salget af, Salah, Rudiger og Paredes, der har svækket Roma. Men, derimod Spaletti.! Desværre, lad os håbe EDF kan finde takterne frem igen.

Defensivt holdte vi egentligt Napoli fra deres normale 5-6 Giga chancer, deres mål efter tilfældighed. Jeg ikke så pessimistisk om Roma, på trods af vores nederlag.

Foretrækker os 3-5-2 i ligaen, men hverken JJ eller Moreno er god nok til at udfylde den sidste plads. Vi skal bruge endnu en dygtig CB til at spille 3-5-2. Alternativ skulle Kolarov skubbes ind på midten, men vi kommer til at mangle hans offensive raids og indlæg.

[Rettet af: Lamela - 14/10/2017 - 22:55]


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. oktober 2017

Kolarov ryger ind som CB og Emerson tager hans plads...

Når han engang bliver klar igen! :)

Håber også Karsdorp kan bringe noget ny energi, han sad da trods alt på bænken idag!

Og lad os håbe Manolas skade ikke er alvorlig :/


mexes
2514 indlæg.
d. 14. oktober 2017

Helt enig med jer andre. Virkelig en elendig indsats idag på alle parametre. Vi håber til det sidste på, at vi scorer et heldigt, tilfældigt mål, for vi kunne ikke spille os igennem.

Jeg håber big time, at vi skifter vores system snart. For EDF's system er så sindsyg afhængige af kantspillere med kvalitet. Synes SAMTLIGE kantspillere i vores trup er det som jeg vil betegne middelmådige for en top klub.

Derfor burde vi spille 3-4-1-2, som i andre skriver:

Alisson
Manolas - Fazio - Kolarov/Jesus
Karsdorp/Florenzi- De Rossi - Strootman/Pellegrini - Emerson/Kolarov
Nainggolan
Dzeko - Schick


Vi fortjente 0 idag, desværre. Vi skal godt nok oppe os (og få skadet folk tilbage), hvis vi skal undgå en snitter i London på onsdag.

øv øv.


mexes
2514 indlæg.
d. 14. oktober 2017

...Men synes dog sådan et nederlag som idag til en hver tid er lettere at sluge, end f.eks. da vi tabte til Inter tidligere på sæsonen.


Lamela
2782 indlæg.
d. 16. oktober 2017

Skades helvedet forsætter. Manolas ude Iben måneds tid. Så det bliver nok JJ&Fazio mod Chelsea. Puha.


asroma87
3064 indlæg.
d. 22. oktober 2017

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-111677&menu=news-all

Ligner en 4-3-1-2 opstilling idag



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 22. oktober 2017

Ligner en nulløsning


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 22. oktober 2017

Alt snak om Sadiq må forstumme for en rum tid efter denne kamp - bund elendig. Dårlig teknik, manglende overblik og elendig taktisk forståelse kombineret med en svag fysik.


asroma87
3064 indlæg.
d. 22. oktober 2017

Ærgerligt Schick og Karsdorp ikke får nogle minutter!

I stedet sættes Bruno Peres på banen som den sidste? Meget mærkeligt

Bruno Peres burde kun spille hvis der ikke er andre alternativer, han er så dårlig


Lamela
2782 indlæg.
d. 22. oktober 2017

En af de sværeste away i Italien, lækkert at vi formår at spille en så kontrolleret kamp i 90 min. Torino fik kun de små optakt til chancer, de havde ikke noget at komme med. Solid taktisk opsætning af EDF. På trods af, vi kun scorede 1 mål på dødbold, så skullle vi allerede have været foran 1 til 2-0 i 1.halvleg.

Kolarov bedst VB siden Candela? Jeg kan ikke komme i tanke om andre. Vi har ikke været for heldige på posistion i utrolig mange år.

JJ&Moreno fungerede også godt. Jeg havde dårlig fornemmelse af JJ efter Chelsea kampen, hvor han ved at koste flere gange. Men, spillede en solid kamp i dag.



1

AndersRoma
998 indlæg.
d. 22. oktober 2017

Helt enig Lamela! Vi spiller en så solid kamp (Allison har ikke en redning i kampen?)

Også er jeg også kæmpe fan af vores nye østeuropæiske super duo! Dzeko skal have et kæmpe TAK for at få Kolarov til klubben!

Rigtig vigtige 3 point og dejligt med en nulløsning igår.

Forza Roma



1

59971Cools
686 indlæg.
d. 25. oktober 2017

Hmm det går desværre lidt for godt for Spalletti og Co...
Man må sige manden oftest får succes.



Skytt0
1510 indlæg.
d. 26. oktober 2017

Karsdrop ligner en færdig mand for sæsonen allerede. Ihverfald forlyder det, at han fik overrevet sit korsbånd i går.
Mega træls!


Montella9
278 indlæg.
d. 27. oktober 2017

Hvad er det med Roma og alvorlige knæskader? Et eller andet er der galt, det kan ikke blive ved med at være tilfældigheder


Lamela
2782 indlæg.
d. 27. oktober 2017

asroma87
3064 indlæg.
d. 31. oktober 2017

KOM SÅ ROMA!!!!


asroma87
3064 indlæg.
d. 02. november 2017

YES, så var det endelig en anden klub som fik en ACL skade.

Napolis Ghoulam er højst sandsynligt ude nogle måneder. Det kan forhåbentlig svække Napoli lidt, da de ikke har den bredeste trup


mexes
2514 indlæg.
d. 06. november 2017

Jeg ved simpelthen ikke hvad det er for en sæson, som vi har gang i.
Inden sæsonen (og da vinduet lukkede) skreg og skreg jeg efter defensive forstærkninger, da jeg simpelthen ikke synes det var nok med JJ, Manolas og Fazio. Og så har vi leveret så flot defensivt so far... Lidt det samme med Di Francesco. Da vi ansatte ham tænkte jeg, at det var fint og spændende. Især grundet hans røde-gule sind.
Men efter vores start - især efter Inter nederlaget, så var jeg meget skeptisk.
Først og fremmest bekymrede det mig, at jeg følte at spillerne (de store spillere, Strootman, Dzeko, Rajda osv.) måske ikke respekterede ham nok og følte nogen speciel autoritet) desuden også en skepsis omkring hans taktiske evner. Der følte jeg, at han var milevidt fra Spalletti, som jeg helt klart havde foretrukket at beholde i sommers. Desuden havde EDF jo minimal international erfaring.

Men so far, so good! Holdet ligner ikke mindst af alt ET HOLD. Og det er satme dejligt at se. Spillerne kæmper for hinanden, vinder og taber sammen. Desuden har resultaterne være fine, især i CHL har vi (modsat altid) virkelig været stærke, selvom vi selvfølgelig ikke har mødt Bayern, Barca osv. Det imponerer mig helt vildt.

Rom blev ikke bygget på en dag, og projektet tager tid. Mit personlige mål for sæsonen er at vi skal ende i Top 3, som minimum og så må vi se, hvordan det ender. Vi skal ikke begynde at snakke om Scudetto osv. Den rigtige mentalitet er, som også bl.a. Radja viser, at fokus kun er på næste kamp, og altså en kamp ad gangen.

Jeg savner stadigvæk en større kapacitet på kanten. Ikke det bedste tidspunkt at skrive det pt. da SES og Perotti er i storform. Men synes stadigvæk at samtlige af vores kantspillere har en middelmådighed bærende over sig. Vil ønske at vi hentede en Mahrez. Nu må vi se hvad vi kan få ud af klubbens dyreste nogensinde, Schick. Man glemmer jo næsten man har ham! Jeg er lidt skeptisk omkring ham, men nu må vi se, hvad han kan, når man kommer igang.

Det er virkelig opløftende at være Roma mand for tiden!



2

[Rettet af: mexes - 06/11/2017 - 23:10]



MURO
630 indlæg.
d. 07. november 2017

“Money? I take it as motivation, and I hope that in a few years I can move to an even bigger club where logically I’ll be paid even more - that motivation has always helped me a lot.

“It’s not really possible to move much higher [than Roma] but there are a few clubs… let’s say Real Madrid, Barcelona or Manchester United.”

hvad siger i til det? patrik shick


AndersRoma
998 indlæg.
d. 07. november 2017

Journalisten der har interviewet, har nok lagt lidt ord i munden på ham.

Men ikke destro mindre er det en fuldstændig latterlig udtagelse eftersom han ikke har spillet endnu. Det klart fodbold spillere bliver facineret af de mange penge og en ting man må leve med.
At han så ovenikøbet fortæller han stadig er sur over Juve transferen kollapsede, synes jeg er decideret dumt.


Lamela
2782 indlæg.
d. 12. november 2017

Det tyder på Monchi har fået til opgave at lede efter en ny HB.

Jeg er klar over Peres ikke er noget at håbe hurra for. Men, vi har Florenzi, der gør det godt og Karsdorp når han vender tilbage til forår. Er der virkelig brug for 4 HB’s i vores nuværende trup? Jeg så hellere vi hentede en kvalitets CB, så vi har en fast makker til Manolas. Fazio, Moreno og JJ har gjort det over al forventning, men på den lange bane foretrækker jeg noget kvalitet.


Sofus
3087 indlæg.
d. 12. november 2017

Enig med @Lamela, jeg syntes klart Florenzi skal der ned, men hvad med at købe den f****** højre wing som vi virkelig har manglet efter Salah?

Schick har ikke været klar, men han er jo heller ikke kant og Defrel har jo bevist at han ingen ting duer derude.


mexes
2514 indlæg.
d. 12. november 2017

Synes stadig Mahrez vil være drømme signingen. Men jf. Monchi så handler vi ikke ind til Januar. Vores vindue bliver, at "Emerson og Schick kommer tilbage".

Ift. HB, så nævnes Alex Vidal (tidligere Sevilla) som Monchis nye mulighed efter at han ikke har kunne skå igennem i Barca.


59971Cools
686 indlæg.
d. 13. november 2017

Hmm... Italien på vej ud... Det er en katastrofe for Italiensk fodbold og en skam personligt, især hvis både DK og Italien ikke kommer med..
Nå vi må håbe de finder på noget her til sidst...



Skytt0
1510 indlæg.
d. 19. november 2017

Fedt med Derby-sejr, og nederlag til Juventus. Det begynder at tegne sig hen af noget som kunne ligne vores bedste mulighed for et mesterskab siden 09/10 sæsonen.

Lige et spørgsmål:

Med Sampdorias sejr over Juventus er de på en måde med om topplaceringerne. Og da vi snart skal møde dem i den udskudte kamp, kunne det være en fantastisk sejr for os, ift mesterskabschancer. Men sæt nu Sampdoria vinder (Gud forbyde det), vil de kun være 6 point fra 1 pladsen. Er det så ikke et hold vi skal tage med i ligningen i kampen om mesterskabet?

Håber i øvrigt vi sikrer os videre avancement i CHL på Onsdag (ville være et fantastisk forskud på julen)!


AndersRoma
998 indlæg.
d. 19. november 2017

Doria har haft en fantastisk sæsonstart og pt. Sæsonens overraskelse!

Men de kæmper ikke med om mesterskabet :-) det ville dog ikke undre mig hvis de kommer i top 4!


asroma87
3064 indlæg.
d. 25. november 2017

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-113306&menu=news-all


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 26. november 2017

Defrel?? Vi spiller for langsomt uden bevægelse idag.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 26. november 2017

Sådan!! Tak el Sharaawy


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 26. november 2017

Sådan!! Tak DDR. Jeg har ingen ord for dine uendelige dumheder



Lamela
2782 indlæg.
d. 26. november 2017

Forhåbentligt er det hans sidste sæson i Roma. Solid 1-0 føring og formentlig en sikker sejr ryger, fordi han ikke kan holde hovedet kold overfor lapidiotens provokation.

Hvor er det fucking latterlig måde at miste point på...


Montella9
278 indlæg.
d. 26. november 2017

Edin trænger sgu til at få scoret et mål. De Rossi ved ikke hvad jeg skal sige 😣


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 26. november 2017

Netop sådanne pointtab der gør vi ikke bliver mestre. Alt under kontrol indtil DDR får karrierens hjerneblødning nr. 554
Dzeko trænger til en pause.
Godt indhop af Schick.
Min MOM idag var Jesus


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 28. november 2017

Cirkus Milan fortsætter. Endnu en tidligere Milan spiller som træner!!


Montella9
278 indlæg.
d. 28. november 2017

Tror ikke han er bedre end Montella. Tydeligt af der ikke var tålmodighed nok.


Lamela
2782 indlæg.
d. 29. november 2017

Manolas ser ud til at være fortid i Roma fra sommer af. Hans forlængelse inkludere en pinlig frikøbsklausul på sølle 35-37 mio euro, der dog kun gælder for klubber udenfor Italien. I det mindste, så har Monchi et halvt år til at finde en fuldgod erstatning for ham. Jeg vil ikke blive overrasket, hvis han kigger efter i de spanske klubber.



asroma87
3064 indlæg.
d. 30. november 2017

Håber fandme Monchi sidder med en dårlig smag i munden...

Hvordan fanden kan man sælge Salah for ca. 300-350 mio kr.

Han burde da have koster minimum 500 mio. hvis ikke mere


Lamela
2782 indlæg.
d. 30. november 2017

Set i bakspejlet tjo..

Men, jeg er måske naiv, jeg ved nu ikke, hvormeget Monchi kunne hevet mere ind på Salah? Han stod i en ikke særlig favorable situation.

Roma skulle indfri FFP forpligtelser på minimum 30 mio euro inden 30.06. Uden indtjening fra CHL, så var Roma presset til at sælge en af stjernerne.

Manolas var åbenbart ikke i høj kurs. På det tidspunkt, var det kun Inter, der vil have Rudiger & Nainggolan. Det var forståeligt, at Monchi og Roma ikke ville sælge til dem.

Paredes røg som bekendt kun for 25 mio euro. I øvrigt, skulle Roma have yderligere 10-11 mio euro klar, hvis man havde ønsker om at hente stortalentet Pellegrini hjem samt andre talenter, så vi ikke mistede dem for altid.

Og Romas overskudslager var der hellere ikke meget interesse for. Selv en notorisk målscorer som Doumbia (bare ikke i Roma), var svær at få håndører på.

Det er nu ikke football manager, hvor man kan lave køb og salg for hele vinduet færdig på en dag. Kommunikation og overtalelse tager lidt længere tid end 10 sek. FM simulation.

Overordnet set, synes jeg nu, Monchi har solgt fint, ikke til 5-stjerner men, 3.5 kan han godt få. Han nåede jo kun at være i Roma i små 2-3 måneder inden vinduet åbnede.

Men indkøbene, især de dyre. Da det normalt er dem, man har størst forventninger til, har skuffet. Spillere plus 25 mio euro, burde som minimum have kvalitet til at være
startere i en klub som Roma.

Dertil er Defrel for dårlig, men det kunne lugte af, at han var på eDF’s liste, da man skrev under med EDF. Schick skal først have chancen sammen med Karsdorp. Ünder indkøb var unødvendigt efter min mening.


Sofus
3087 indlæg.
d. 01. december 2017

Endnu engang ingen optakt, denne gang er man dog lidt undskyldt da det er tidlig fredagaftenskamp mod en oprykker.

SPAL ligger i øjeblikket på 18. pladsen, og alt andet end en sejr er fuldstændig uacceptabelt. Holdet skal virkelig rejse sig og svare tilbage efter deres (De Rossis) nedsmeltning i Genoa. Nainggollan og Perotti spares op til Qarabag-kampen og er helt ude af truppen. Det kunne også tænkes at Fazio får en pause i forsvaret, og Schick kunne potientelt få sin første starter.



mexes
2514 indlæg.
d. 01. december 2017

Jeg har været meget skepsis omkring Schick og jublede ikke over købet af ham særlig meget. Var meget skuffet over vi ikke landede Mahrez. Synes han var alt, alt for dyr. Men glæder mig til at se ham i aktion. Synes virkelig han viste - ultra kortvarigt, selvfølgelig - kvalitet, da han kom ind de sidste minutter mod Genoa.
Håber han kommer ind og få +30 min i aften.



1

Sofus
3087 indlæg.
d. 01. december 2017

Helt enig med dig @Mexes


mexes
2514 indlæg.
d. 01. december 2017

Ydermere fedt, hvis Emerson kunne få et par minutter igen. Forhåbentlig kan (og bør) vi lukke kampen hurtigt og spare lidt folk til tirsdagens ultra vigtige kamp!



Lamela
2782 indlæg.
d. 01. december 2017

Giv Cengiz fuldtid og lad Schick erstatte Dzeko. Der er så meget plads i deres bagkæde, så det næsten er grotesk, Roma kun er foran med 2 mål.


Denner
527 indlæg.
d. 03. december 2017

Det piner mig lidt at se hvor godt Spalletti har fået Inter til at spille..


Skytt0
1510 indlæg.
d. 06. december 2017

Bayern München
FC Basel
FC Porto
Real Madrid
Sevilla FC
Shakhtar Donetsk

- Det er de hold vi kan trække i 1/8-dels finalen.

Hvem håber i vi trækker?

Personligt håber jeg på enten:

FC Basel
FC Porto
Sevilla FC

[Rettet af: Skytt0 - 06/12/2017 - 22:50]


AndersRoma
998 indlæg.
d. 06. december 2017

Skuffende for italiensk fodbold at Napoli ikke går videre fra den gruppe..

Er tilfreds sålænge vi undgår Real!


59971Cools
686 indlæg.
d. 07. december 2017

Bayern og RM - så ryger vi ud.
Sevilla og Shakhtar - så har vi en chance men IMO er vi ikke favoritter... især mod shakhtar kan vi få det svært...
Basel + Porto - der er vi favoritter :)


AndersRoma
998 indlæg.
d. 07. december 2017

Ikke at det bliver nemt, men vi er favoritter mod Shakhtar.. Sevilla er mere 50/50, selvom vi på papiret har en mere værdifuld trup.

Tror også godt vi kunne spille op med Bayern som de er i år.



mexes
2514 indlæg.
d. 07. december 2017

Helt enig med jer andre. Det er ret tydeligt, hvem vi skal undgå. Jeg sælger klart på forhånd, hvis vi kan undgå Real og Bayern. Så er jeg tilfreds. Men det er klart, at der blandt de resterende fire hold er nogle, som man hellere vil møde end andre.
DRØMME lodtrækningen er suverænt Porto - ligeså meget fordi, at vi har en kæmpe revanche til gode.
Jeg vil nok rangerer holdene således (startende med dem, som jeg helst ikke vil trække)

1. Bayern München
2. Real Madrid (Nok bedre end Bayern, men vil hellere møde Real)
3. Sevilla
4. Shaktar Donetsk
5. Basel
6. Porto

Jeg føler at vi trækker Sevilla. Det vil være typisk ift. Monchi.

Vi slutter vel hjemme, når vi vandt puljen?

Noget helt andet er, at Chelsea da godt nok er kommet i problemer med deres anden plads. Grundet de utallige engelske hold, som sluttede 1'ere, så kan de jo kun trække 3 hold (!) Barca, PSG eller Besiktas. Av av.


Lamela
2782 indlæg.
d. 10. december 2017

Så kom dagen. Næsten et halvt år efter hans ankomst, får han sin start debut. Schick erstatter Dzeko op i angrebet, og Dzeko får dermed en tiltrængt pause.

Roma start 11:
Roma: Alisson; Bruno Peres, Fazio, Juan Jesus, Kolarov; Nainggolan, Gonalons, Strootman; Gerson, Schick, El Shaarawy

[Rettet af: Lamela - 10/12/2017 - 11:49]


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 10. december 2017

Hvor er Peres dog bare 95 % ringe...



1

DanieleTotti
790 indlæg.
d. 10. december 2017

Gonalons 90 % ringe



1

Lund
466 indlæg.
d. 10. december 2017

Klassisk Roma. Too much talking. EDF har hele ugen prædiket, at vi skulle vise, at vi ikke var blevet for selvtilfredse oven på 1. pladsen i CL-gruppen. Derpå vælger han at tage løst på kampen mod Chievo og spare en række profiler. Ikke sært holdet virker selvtilfredse.

Lad nu vær med at sig en ting og gør noget helt andet. Det her er for sløjt!



1

DanieleTotti
790 indlæg.
d. 10. december 2017

"Derpå vælger han at tage løst på kampen mod Chievo og spare en række profiler"

?? Det er det rotationssystem han har kørt hele sæsonen, og der har virket til UG. Det er der ikke noget underligt i. Men klart, Gonalons har specielt været arrogant, mens Shaarawyy virker lidt tung i bevægelserne. Peres er bare ikke bedre. Men vi har haft chancen for at komme foran.



Lund
466 indlæg.
d. 10. december 2017

Jeg er med på, at han roterer, hvilket har kørt OK. Men er vi enige om, at det ikke er de bedste 11, der spiller i dag? Selvfølgelig har vi haft chancen for at komme foran - andet ville da også have været en katastrofe. Problemet er, at vi ikke er foran, hvornår er det blevet et succeskriterium at skabe chancer mod Chievo?

Der er brug for mere kontinuitet. Det er fint at skifte to, men fire er for mange. Dertil er der fortsat for stor forskel på de bedste og de næstbedste - desværre.

[Rettet af: Lund - 10/12/2017 - 13:53]


Lund
466 indlæg.
d. 10. december 2017

Bringer en efterlysning: Er der nogen, der har set Peres i andenhalvleg?

Tænk hvis der kom ligeså meget fra højrebacken som fra venstrebacken...


Lund
466 indlæg.
d. 10. december 2017

Vi taber to point, men vi får jo roteret...


Skod præstation både af spillere og manageren. Frygtelig indsats af Nainggolan, Peres, SES, Schick, Gonalons, Strootman.

Kolarov er en enmandshær lige nu.. Sløjt at venstrebacken er farligste mand.

Too much talking...

[Rettet af: Lund - 10/12/2017 - 14:29]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 10. december 2017

Igen udnytter vi ikke at Juve og Inter spillede uafgjort. Men ok chievos 48 årige målmand lavede mirakler mellem stængerne
Vi bliver ikke mestre når vi smider point i den slags kampe!!!


Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 10. december 2017

Ja deres keeper stod en flot kamp, men vi afsluttede jo også håbløst. Og så skal vi da ikke glemme at Chievo også kom frem til en del store chancer. Men alt i alt en ret så pinagtig og ringe indsats. Den store synder i dag er dog De Francesco. Han stiller en håbløs opstilling, virker uden ideer og lader Schick spille 90 minutter selvom han tydeligvis slet ikke er i omdrejninger. Kolarov var vores eneste offensive lyspunkt.



1

Skytt0
1510 indlæg.
d. 11. december 2017

Vi skal møde Shakhtar Donetsk.

Kunne have været bedre, men kunne i den grad også have været værre!

Håber på det bedste, selvom ukrainsk fodbold har et godt tag på Italiensk fodbold!



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 11. december 2017

Dem har vi en chance mod. Ude først?


Sofus
3087 indlæg.
d. 11. december 2017

Syntes vi skylder en længe ventet hævn fra 2011 ;-)

De har et stærkt hold, men slet ikke på niveau med det, som de kunne stille dengang (Douglas Costa, Willian, Mkhritayan mm.). Jeg tror og forventer at vi går videre. Forza!


Lamela
2782 indlæg.
d. 11. december 2017

Alfa omega mod Shakhtar er kampen i Ukraine. Vi kan ikke holde dem fra at score, hverken hjemme eller ude. Så, vi har brug for livs vigtig udebane mål.

Men derfor betyder det ikke, vi skal en Lyon igen.


59971Cools
686 indlæg.
d. 11. december 2017

Det blev som jeg "frygtede"... Heldigvis ikke de to slemme. men IMO det 3. værste vi kunne trække.
Jeg tror desværre vi ryger ud. Jeg har ikke tiltro til vi kan tage dem, selvom vi bør på papiret.


mexes
2514 indlæg.
d. 11. december 2017

Jeg synes lidt, at lodtrækningen var 3 delt:
Bayern og Real --> farvel og tak
Sevilla og Shaktar --> 50/50 kampe
Basel og Porto --> Vi var farvoritter.

Med Bayern og Shaktar tilbage, så var jeg nu meget tilfreds med, at vi trak Shaktar, trods alt.

To punkter er to positivt ift. vores muligheder:
1) Vi slutter hjemme
2) Shaktars næste gældende kamp er..... mod os! De har en lang pause nu uden turneringskampe, og det er i hvert fald ikke nogen fordel for dem.

Vi har i Italien allerede fået en lille bid af Shaktar i denne sæson, og kampene mod Napoli synes jeg egentlig er meget sigende; De har en stærk hjemmebane (Dog ikke sikkert, at vi vil spille på Donbass Arena), det så vi, da de slog Napoli. Men de er også til at tale med - det så vi i Napoli, hvor de trods alt tabte hele 3-0. Ydermere så var de måske også lidt heldige med at møde City på et tidspunkt, hvor de både var sikkert videre som 1'er og på samme tid havde et Manchester-Derby lige efterfølgende.

Men alt i alt, så var det en ok lodtrækning, og jeg tror og håber, at vi også kan være med i 1/4 dels finalerne :)


Denner
527 indlæg.
d. 17. december 2017

Pinligt vi ikke kunne få mere for Salah, han har lige scoret sit 20. sæson mål for Liverpool..



Lund
466 indlæg.
d. 20. december 2017

Skulle ske efter så mange dårlige kampe på stribe efter vi slog Chelsea i egen hule. Vi er nu så uskarpe, at vi ikke en gang kan score på straffe...

Hvem sparker næste gang?


Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 20. december 2017

Pt. de dårligste angribere i verden.. Hold nu kæft hvor er det uinspirerende at se på. Selv Benevento ville jo vinde i dag.


Lamela
2782 indlæg.
d. 20. december 2017

Hvis chancerne ikke var der, kunne man kritisere spillet og træneren. Det er jo ikke som i Garcia dagene, hvor spillet ikke hang sammen. Men hold nu op, Offensiven er elendig i den sidste fase.


Lamela
2782 indlæg.
d. 20. december 2017

Well shick tændte da i det mindste for et håb mod Juventus.


Lund
466 indlæg.
d. 20. december 2017

Vores offensiv må være verdensmestre i at lægge afleveringer til hinanden, som spillerne skal tilbage og hente og ikke bare kan løbe ind i...

Af alle kampe var denne den rigtige at tabe, men nu har vi snart brug for en god kamp igen.


Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 20. december 2017

Jamen flot Dzeko.. Kun 15min, men alligevel til grin. Hvordan kan de misbruge alle de chancer, jeg fatter det bare ikke. Nå, men næsten bedre vi taber på hjemmebane i cuppen, end Serie A.



1


Montella9
278 indlæg.
d. 20. december 2017

ÅHH NEJ den grusomme dårlige Dzeko er tilbage


Lamela
2782 indlæg.
d. 20. december 2017

Dzekos afslutninger var ringe, men han satte nu offensiven igang. De burde hyre en angrebstræner eller har Spaletti også taget dem med?



1

DeRossi16
515 indlæg.
d. 20. december 2017

Er jeg helt vingeskudt hvis jeg siger man burde hente balotelli fra Nice?



1

[Rettet af: DeRossi16 - 20/12/2017 - 20:23]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 20. december 2017

Husker en episode med ham og Totti :)
Han er et problembarn.

Synes det er ok vi røg ud af coppa Italia så længe vi ikke taber på lørdag hvilket jeg er nervøs for at vi gør. Juve ser stærke ud igen defensivt. Og Higuain er giftig
Det er Dzeko ikke!!

Har lige set highlights fra kampen idag. Hvad sker der med de stolper på Olimpico??


JonasS
204 indlæg.
d. 20. december 2017

Roma vs Torino i Coppa'en

Lortekamp. Roma styrede totalt, trods det var B-kæden der var i start 11'eren. Tydeligt at EdF udnyttede turneringen til at give reserverne spilletid, og ikke 'gave a shit' om Coppa'en. Fair nok, egentlig...

Indlæget her er dog mest for lige at nævne at kampene i Coppa'en kan ses på Bet365. Jeg har indsat nogle skejser, og hyggevædder et par gange om året, og har dermed adgang til deres live-kampe. Der var ingen andre der viste kampen, så vidt jeg ved.


DeRossi16
515 indlæg.
d. 21. december 2017

Så må vi måske også bare erkende Emerson ikke er på niveau endnu. Jeg mener slet ikke han følger belotti og edeara på målene.



Lamela
2782 indlæg.
d. 21. januar 2018

Gonealones & Perotti er ude til imorgen. DDR er ikke fully fit & endelig så starter Dzeko imorgen.

Rygter vides to formationer, der kan komme i spil:

4-3-3

Stroot som 6’er.

Ally
Peres-Fazio-Kostas-Kolarov
Stroot
Ninja-Pelle
Florenzi-Dzeko-El-Shar

Eller:

4-2-3-1

Ally
Florenzi/Peres-Fazio-Kostas-Kolarov
Stroot - Pelle
Gerson/Florenzi- Ninja-El Shar
Dzeko


asroma87
3064 indlæg.
d. 23. januar 2018

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-116044&menu=news-all

Dzeko starter imorgen ifølge EDF...

Godt vi brugte alle de penge på Schick. Hvad skulle vi dog ellers have brugt dem på...?


dokiboos
11 indlæg.
d. 24. januar 2018

Acquista il vero passaporto whatsapp +1 (720) 534/3871 a (passportquality@gmail.com) patente di guida, carta d'identità, VISA,
Certificato di nascita.
Siamo un team di professionisti con molti anni di esperienza nella produzione di passaporti falsi
e altri documenti di identificazione, come il miglior produttore di documenti falsi. Con
più di 10 milioni di documenti che circolano in tutto il mondo.
Offriamo solo passaporti true-false di alta qualità originali consentiti
Drive, carte d'identità, francobolli, certificati di nascita, falsi diplomi internazionali
e altri prodotti per un certo numero di paesi come Australia, Belgio, Brasile, Stati Uniti, Norvegia
Canada, Italia, Finlandia, Francia, Germania, Israele, Messico, Paesi Bassi, Sud Africa, Spagna, Regno Unito.
Questo elenco non è esaustivo.
Per maggiori informazioni e per ordinare direttamente
Contattaci via email o telefono.
Passaporti falsi ACQUISTA BRITANNICO (Regno Unito), americano, canadese
Carta d'identità false guide online guida degli Stati Uniti.
ACQUISTA FATTI ATTI DI NASCITA
Acquista DMV falso
Contatta l'indirizzo email passportquality@gmail.com
Supporto generale: passportquality@gmail.com
whatsapp +1 (720) 534/3871 ...
Acquista passaporto vero e falso, patente di guida, carta d'identità,
Non esitate a e-mail o chiamare in qualsiasi momento nella privacy del contatto.
Profilo:
acquista carte d'identità registrate e non registrate
autisti registrati e non registrati in tutto il mondo
acquistare passaporti statunitensi registrati e non registrati (Stati Uniti),
acquistare passaporti australiani registrati e non registrati,
il Belgio ha acquistato e registrato i passaporti,
acquistare passaporti brasiliani registrati o non registrati (Brasile),
acquistare passaporti canadesi registrati o non registrati (Canada),
acquistare passaporti finlandesi registrati e non registrati (Finlandia),
acquistare passaporti (Francia) registrati o non registrati in francese,
acquistare passaporti tedeschi (Germania) registrati o non registrati,
acquistare passaporti registrati o non registrati (/ Paesi Bassi),
acquistare passaporti israeliani registrati e non registrati,
acquisto registrato e non registrato nei passaporti del Regno Unito (Regno Unito),
acquistare passaporti spagnoli (Spagna) registrati o non registrati,
acquistare passaporti messicani registrati o non registrati (Messico),
acquistare passaporti sudafricani registrati e non registrati.
licenze pilota australiane registrate e non registrate,
acquistare licenze canadesi registrate e non registrate,
licenze di acquisto e di guida registrate non registrate in Olanda (Paesi Bassi / Paesi Bassi),
acquisto e patente di guida registro non registrato tedesco (Germania),
licenze di acquisto e di guida registrate non registrate nel Regno Unito (Regno Unito),
acquisto diplomatico registrato e non registrato,
acquistare passaporti statunitensi registrati e non registrati (Stati Uniti),


Lamela
2782 indlæg.
d. 26. januar 2018

Orsato's sidste 3 kampe i ligaen.

Roma - Sasuolo 1-1
Underkender Dzekos's minimale offside mål
Underkender Florenzi's mål, for at Under skulle have lavet frisspark på Sas forsvaren.

Atalanta-Napoli 0-1
Godkender Dries Mertens offside mål, tager ikke engang med på #VAR

Sampdoria - Roma 1-1
Undlader at dømme Strootman frisspark nærheden af feltet. Bemærk linjedommeren, der står og flagerer med flaget.
Dømmer et straffe efter 3.min forsinkelse vha. #Var, hvor Kolarov skulle have hugget armen af for at, det ikke skulle være en forseelse.


asromadk
3631 indlæg.
d. 26. januar 2018

Jeg synes man tuder lidt for meget.

Det er ikke Orsatos skyld, at AS Roma sejler.

Synes virkelig ikke det klæder EdF at pive så meget over det Strootman frispark. Den kunne dømmes, bevares, men det ville være bedre hvis han bare stod ved at holdet sejler, og at man nok skal komme tilbage på sporet.

Efter kampen i onsdags håbede jeg virkelig at se noget format i hans udtalelse - men der bliver bare pebet, som om at man lider under tvivlsomme kendelser og uheld.

Det synes jeg er ekstremt ansvarsfraliggende. Især fordi Samdoria fik 1-1 ganske fortjent, i mine øjne - så misvisende var resultatet ikke. I starten af sæson havde man alt heldet, nu har man ikke heldet. Sådan er fodbold, han burde hæve sig over det og stå ved at hans hold spiller af helvede til.


Lamela
2782 indlæg.
d. 26. januar 2018

Nej, det er bestemt ikke hans skyld Roma sejler. Det hjælper ikke, når han ikke er konsekvent med sine beslutninger i alle kampe. Jeg siger dog ikke, han er korrupt eller Napoli fan, men når han har et værktøj til at hjælpe, det han ser og ikke ser til at bekræfte sin beslutning, og anvender det tilfældigt, så bliver man lidt rasende.

Strootman frisspark kan ikke bare dømmes, den skal dømmes. Han er forbi manden, men bliver holdt, ja han spiller lidt på det, men der er klart en forseelse der. Dermed ikke sagt at Roma, ville have vundet kampen, hvis han dømt frisspark der.

Ellers enig i, at der går lige lovligt Rudi Garcia i EDF nu. Det er nu, han skal vise format og hans evner som træner.



asromadk
3631 indlæg.
d. 26. januar 2018

Den skal ikke dømmes, nej. Vi kan kalde den 50/50, 60/40 eller sågar 75/25, men facit er, at det er hvad der sker i fodbold. Det er ikke en klokkeklar no-brainer, da dette er et skøn. Jeg mener selv, at den er 50/50 og nærmere ikke-frispark end frispark. Ferrari stopper op (det er ikke et udfald mod Strootman) - og armene er ikke mere oppe, end de gerne må være i topfodbold, i særdelshed italiensk fodbold.

Hvis man vil se disse frispark blive dømt konstant, så skal man have fundet sig et andet hold at holde med, jeg foreslår FC Barcelona.

Jeg kan simpelthen ikke blive rasende over tilfældigheders spil. Det er et tilfælde, en situation, som kan gå begge veje, går forud fra et AS Roma forsvar der snorksover, hvorefter Kolarov både eller uheldig og en gammel mand og rører bolden med hånden. Korrekt straffe.

Videre i teksten. Ynkelig at se EdF stå bagefter og gå så meget op i det. Spillerne kan gøre det, men EdF skal være den, der minder de utilfredse spillere om at de burde have vundet kampen upåagtet denne hændelse.


Lamela
2782 indlæg.
d. 02. februar 2018

IFTV Podcast

Det er et fedt og et godt Crew, og så snakker de engelsk på den helt rigtige måde. Hvilket giver en minder tilbage til de gode klassiske amerikanske mafia film.

Men det vigtigste i podcasten er, hvor de snakker om Roma. De kommer ind på Romas krise, ultras opførelse mod Palotta og self. salg af vores topscorer midt i en periode, hvor Roma ikke kan score mål. Desuden har de os en spændende vinkel på Mr. Spaletti og hans mangler.
Jeg har sjældent været enig med nogen som de gamle herrer. Men lyt til dem, det kan jeg kun anbefale.

[Rettet af: Lamela - 03/02/2018 - 00:37]


Sofus
3087 indlæg.
d. 04. februar 2018

1-1 mellem Inter og Crotone. Vi kan i det mindste glæde os over at de blåstribede klarer sig mindst ligeså dårligt som os :)


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 05. februar 2018

Tak til Genoa


Lamela
2782 indlæg.
d. 10. februar 2018

Ny TV aftale, og hvad det betyder for Roma.

Måske er der en lidt lysere fremtid i vente for Roma, hvor FFP spøgelset endelig kan blive skræmt væk. Men en rigtig interessant artikel på CDT, som jeg kun kan anbefale.

Hvad synes i? Det er laaangt bedre end den gamle, ikke alene får Roma flere midler, men det bringer dem også tættere på den gamle kvinde i sort&hvid fra Torino.


Sofus
3087 indlæg.
d. 10. februar 2018

Rigtig god TV-aftale ligner det!



Sofus
3087 indlæg.
d. 10. februar 2018

Gonalons skadet til i morgen. Pellegrini og Radja ude med karantæne og De Rossi tvivlsom. Ligner at Strootman bliver den eneste rigtige centralmidtbane i morgen...


Lamela
2782 indlæg.
d. 10. februar 2018

(Heldigvis) er det hjemme mod Benevento, selvom, der for Roma ikke findes nogen nemme kampe, så er EDF presset til at spille med Gerson til imorgen. Noget, siger mig, hans kreativitet mod et 6-7 mands forsvar vil være perfekt. Der bliver ikke meget rum at løb i, så en 4-2-3-1 med Gerson-Stroot på midten og Perotti på trequartisaten, burde der være gode chancer for både SES & Ünder starter inde sammen med Dzeko imorgen. Roma har brug for et tidligt mål, gerne inden de første 20.min, ellers bliver et langt og sejt træk.


Sofus
3087 indlæg.
d. 10. februar 2018

Truppen til i morgen:
Alisson, Skorupski, Lobont; Juan Jesus, Kolarov, Capradossi, Fazio, Florenzi, Bouah, Manolas; Strootman, De Rossi, Gerson, Riccardi, Marcucci; Perotti, Dzeko, Schick, Under, Defrel, El Shaarawy

3 spillere fra det nye årtusinde (2 16-årige og én 17 årig) med i truppen for første gang, mens Capradossi vender tilbage efter halvandet år i Bari. Altid sjovt og romantisk når de unge romere er med i truppen og man kan altid håbe på en ny Florenzi, de Rossi eller, helt urealistisk, en ny Totti, men det her vidner virkelig om hvor tynd og alt for skadesplaget trup vi har.

Jeg føler mig dog alligevel sikrere med 16-årige Bouah som backup på højrebacken end Peres.

[Rettet af: Sofus - 10/02/2018 - 19:46]


asroma87
3064 indlæg.
d. 11. februar 2018

Til info vises aftenens kamp på TV3 max, så vidt jeg kan se

FORZA Roma!!!


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 11. februar 2018

Det kunne godt se ud til at vores lillesøster-klub fra Rom igen i år ikke formår at holde kadencen en hel sæson! En sejr i aften må meget gerne være begyndelsen til en stime der sikrer os 3. pladsen


59971Cools
686 indlæg.
d. 13. februar 2018

Hej alle,

et lidt andet spørgsmål til sæsonen, hvornår bliver de resterende kampe fastlagt (spilletidspunkter)?

Jeg er i Rom til runde 35 (hjemme mod Chievo) så desværre ikke nogen fantastisk kamp men vil ikke lade en mulighed gå forbi. Men vi skal hjem søndag aften, så håbede meget på en lørdagskamp, men hvornår bliver det fastlagt?

Og billetter ville jeg bare købe nede i en af merchandise store - eller er der sket ændringer de sidste par år?

Takker,



mexes
2514 indlæg.
d. 14. februar 2018

Den er ikke fastlagt endnu. Til og med runde 29 er fastlagt indtil videre.

http://www.legaseriea.it/en/serie-a-tim/fixture-and-results/2017-18/UNICO/UNI/29

[Rettet af: mexes - 14/02/2018 - 11:44]


59971Cools
686 indlæg.
d. 14. februar 2018

Ja præcist :-)
Så er der nogen der ved hvornår de bliver fastlagt eller bare ca.? :)


DajeRoma
27 indlæg.
d. 15. februar 2018

De spiller den 29/4 det vil sige en søndag, hjemme mod Chievo. Kampen spilles kl 15:00


59971Cools
686 indlæg.
d. 15. februar 2018

Hej DajeRoma,

Nej kampene i de runder er ikke fastlagt endnu - du kan se det ved at alle kampene i den runde er sat til at blive afviklet 29/4 kl. 15. Jeg ved blot ikke hvornår de bliver planlagt?

http://www.legaseriea.it/en/serie-a-tim/fixture-and-results/2017-18/UNICO/UNI/35


mexes
2514 indlæg.
d. 16. februar 2018

59971Cools

Jeg kan sige så meget, at de bliver fastlagt løbende, selvom det selvfølgelig ikke er den store hjælp.
Principelt kan europæisk fodbold afgøre, hvem som får lørdagskampen (men der er vi nået helt hen til semifinalerne) :)


Lamela
2782 indlæg.
d. 17. februar 2018

Grazie mille Genoa, først mod Lazio og nu mod Inter. De næste 3/4 kampe bliver tæt og spændende om Roma formår at holde trit med Lazio og Inter over de næste 3 kampe, hvor vi har Milan (H) Napoli (U) Torio (H) & Crotone (U), ind i mellem 2 svære CHL kampe mod Shakhtar. (Mulige 6-7 point)

Inter har dog en nem kamp mod Benevento (H), men også Milan (U) & Napoli (H) Sampdora (U). Mulige 5-7 point
Lazio møder: Verona (H) Sasuolo (U) Milan (H) Juventus (U). Mulige 7 point



DanieleTotti
790 indlæg.
d. 18. februar 2018

- 2/3 dele af ææsonen, vi ligger på en 3. plads med formen opadgående, mens Inter og Lazios ditto peger ned af.

- Vi har to ikke umulige kampe mod Shakhtar i Champions League.

- Monchis indkøb som Under og Defrel begynder at vise tegn på kvalitet

Hvad mere havde folk egentlig forventet inden sæsonstart med ny træner, ny sportslig ledelse og vores største spiller gennem tidens karrierestop? Der er stadig mange herinde der sviner holdet og ledelsen til samt råber på trænerfyring i tide og utide - de der gør det - havde i forventet vi lå nummer 1 10 point foran Napoli og Juventus eller hvordan?

- Vi skulle have beholdt Spalletti som træner? Hvad har han præsteret i Inter i denne sæson som gør at han burde sidde på posten i stedet for Di Francesco?

- Di Francessco har været meget stædig med sin 4-3-3, og vi var inde i en stor krise hvor holdet var meget i vildrede. Men nu har han netop skiftet opstillingen til 4-2-3-1, skubbet Nainggolan længere frem og med god effekt i de seneste 3 kampe. Men det er måske også forkert at få os ud af krisen ved at gøre det folk har kritiseret ham for ikke at gøre?

- Di Francesco har fået statbiliseret forsvaret, som ellers har været vores svageste punkt i flere sæsoner, samt spillere som Fazio og specielt Juan Jesus til at ligne forsvarsspillere.

- De sidste mange år har klubben/Italien generelt fået kritik for ikke at give de unge chancen. Pellegrini, Under, Gerson har fået pænt med spilletid denne sæson. Schick forhåbentligt også når han bliver rigtigt fit. Det er vel også positivt, samtidig med at vi har fastholdt vores en placering i toppen af ligaen?

- Vi har set mere solide ud i Champions League end vi har gjort i mange sæsoner.

Der er også negative punkter, som man selvfølgelig kan forvente. Vi har en lang krise, hvor vi så helt forfærdelige ud. Vores dyreste indkøb har ikke fået bugt med sine skader, og er ikke blevet spillet ind endnu. Alt taget i betragtning med vores position og præstation ind til nu, synes jeg ikke det ser så skidt ud endda i forhold til hvad man kunne forvente inden sæsonstart...



1

mexes
2514 indlæg.
d. 19. februar 2018

Isoleret set, så ser det jo også fornuftigt ud netop i dette øjebliksbillede ja.

Jeg havde personligt ikke forventet, at vi nødvendigvis lå højere end 3. pladsen. Jeg havde ikke forventet, at vi nødvendigvis ville gå videre i Champions League - afhang i høj grad af vores pulje, som viste sig, at være i den svære ende.
Men jeg han modsat helt klart forventet, at vi lå tættere på Juve og Napoli, og jeg havde helt klar også forventet, at vores spil var væsentligt bedre end hvad vi har spillet igennem stort set hele sæsonen.

Jeg er helt enig med dig i, at vi ikke kan forvente, at blæse Juve og Napoli af banen i ligaen. Juve er et niveau over - mens jeg anså os som værende på lige fod med Napoli inden sæsonen. Det mener jeg i bund og grund også at vi er, hvor Napoli måske har en bedre start-11, så har vi en lidt bedre trup.

Men vores spil har været så idéforladt og usammenhængende i den offensive del, og det synes jeg ikke, at vi kan være tilfredse med. Jeg synes EDF, som du også skriver, at været for stædig ift. hans 4-3-3 formation, og han har været alt for længe om, at slippe den. Det kan godt være, at han nu er begyndt at ændre på den, men jeg synes klart at man kan kritisere ham for, at han var for længe om det.

Hvis der ikke havde været Totti-Spalletti farcen udenfor banen, så havde jeg personligt afgjort fortrukket, at vi beholdt Spalletti. Det tænker jeg stadigvæk, selvom han og Inter er i en spillemæssig krise. Han fik afgjort langt mere frem i blandt andet Dzeko og Nainggolan, som EDF ikke har formået.

Men jeg er tilgengæld meget enig i, at EDF har stabiliseret vores forsvar. Jeg mindes ikke i mange år efterhånden, at vi har stået så solidt med en 4-back kæde, omend en STOR del af æren klart skal tilskrives Alisson, selvfølgelig. Men vores forsvar har for det meste fungeret, og så har vi helt klart også gjort det godt i Europa.

Noget helt andet, så vil jeg så også sige, at jeg så afgjort også have fortrukket, at vi havde hentet Mahrez fremfor Defrel og Schick, hvilket økonomisk ville have været muligt. Ünder ser mere og mere spændende ud, men han har kun leveret rigtigt i 3 kampe i alt, så han skal selvfølgelig blive ved med at forbedre sig. Schick kan helt klart nogle ting. Det bliver spændende om vi kan forløse det i Rom. Alle fra Sampdoria og folk tæt på klubben fortæller om hvordan Schick nok skal ende med, at blive en af de største spillere. Det må vi jo alle sammen kun håbe, at det også er sandt :)

Alt andet lige, så jeg selv sige, at:
Top 3 var målet for sæsonen, mens Top 4 er acceptabelt. Derunder er langt fra godkendt.
Så hvis vi sikrer os Top 4, så skal EDF selvfølgelig fortsætte med at have opbakning, såfremt spillere stadig tror på ham.

[Rettet af: mexes - 19/02/2018 - 13:14]


asromadk
3631 indlæg.
d. 19. februar 2018

AS Roma sejler pt, men det er først og fremmest fordi man ikke tør gå igennem en skidt periode med den samme træner. Forhåbentlig sker det denne gang, og forhåbentlig rammer Monchi plet med et par spillere til sommer.

Hvis han skal vise sit værd for alvor, så skipper han Dzeko for en god sum til sommer - da det allerede står klart, at man skal sælge igen igen grundet FFP. Dernæst sælger han Gonalons, Juan Jesus og Bruno Peres for hvad end det kan indbringe. Så bør man stå i en situation, hvor man for en gang skyld kan gå en sæson i møde uden et problem med FFP skubbende foran sig.

De penge, som der så er til rådighed, for sæsonen 2018/19, dem kan han få lov til at handle unge spillere for. Kunne man finde pengene uden at komme i problemer med FFP, så kunne han evt. vise sin klasse og sikre sig at Malcolm rykker til Rom - uden en tåbelig frikøbsklausul. Evt. kunne han indkassere for Perotti, som trods alt fylder 30 til sommer, såfremt en eller anden kinesisk klub står klar...

Så holder man fast i EdF, og så bevarer man roen. Man erkender, at det tager tid, og man erkender at der skal bygges op. Handler ikke for at handle, handler ikke, hvis det kan skabe problemer med FFP. Er der huller i truppen, så fylder man op fra egne rækker.

Man ville hermed have etablere et sportsligt udgangspunkt 2018/19, som vel egentlig kun har været genstand for afgangen af Dzeko, og man ville have Schick til at træde ind her.

Det er det eneste rigtige at gøre, men jeg tænker at et mere sandsynligt scenarie er at man mister både SES, Alisson og Cengiz (såfremt han fortsætter sin opadgående kurve)... Spillere som som Capradossi, Nura, Gerson (som jeg stadig tror på) samt Antonucci vil garanteret været sendt videre, hvorefter et par afdankede og kortsigtigede løsninger finder vej til AS Roma.

Håber på det første, frygter det sidste.


[Rettet af: asromadk - 19/02/2018 - 20:01]


mexes
2514 indlæg.
d. 20. februar 2018

EDF kan jeg ikke se blive fyret i løbet af sæsonen (medmindre vi taber 5-10 kampe i streg), for så var han nok allerede røget i januar.

Er jeg den eneste som synes Juan Jesus har formået at løfte sit niveau? Bevares, han er ingen stjerne, men pt har jeg det ok med ham som 3. valg, omend han måske bør være et 4. Valg qua hans niveau, men alt andet lige så synes jeg han er en fin spiller i truppen.
Desuden er han gode venner med Alisson, så han må hellere blive ;-)

Asromadk
Jeg synes faktisk omvendt SES måske kunne være et oplagt salgsobjekt. Jeg kan rigtig godt lide ham, men i mine øjne skriger han af middelmådighed. Han kan have enkelte kampe med kæmpe top niveau. Men han har et tilsvarende meget lavt bundniveau og falder alt for ofte ud af kampene. Jeg ser ikke er potentielt Scudetto hold med SES i Start 11.
Hvis Dzeko kan skippes til sommer synes jeg tilgænglig også, at det nok bør være en seriøst mulighed. Helt enig der, tilgengæld.

Noget helt andet
Jeg tror faktisk vores (set i bagspejlet selvfølgelig) nærmest pinlige underpris på Salah har den gode følge, at vi i fremtiden ikke vil sælge for billigt igen. Eksempelvis Alisson. Hvis han skulle ryge - hvilken ingen håber selvfølgelig - så tror jeg helt bestemt, at han vil sælges som verdens dyreste målmand.


asromadk
3631 indlæg.
d. 20. februar 2018

Lige med SES og Perotti, handler det om at SES er italiener, det er Perotti ikke, Perotti er 30 til sommer, det er SES ikke.
Når jeg ville gå med SES, så er det et pragmatisk valg - der er trods alt regler for x det ene og det andet i truppen.

Juan Jesus, enig, men det er bare en alt for dyr mand at have rendende rundt på det niveau, han viser.

Så det er igen et pragmatisk valg, hvor man skal stoppe med at udskrive så store beløb i transfer og løn til en spiller som stort set kunne ertattes af en yngre model.


Lamela
2782 indlæg.
d. 20. februar 2018

Med Manolas formentlige afgang, har vi brug for folk der kender holdet, så Roma endnu engang ikke skal stå med at spille 2-3 CB’s ind. Derfor regner jeg ikke med, JJ bliver første valg. Jeg tror Monchi vil lægge en billet ind på Lenglet eller Lemos.



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 23. februar 2018

Rygtes Manolas væk? Klasse forsvarer men har mange mangler ift at være en spillende forsvarer. Der er Fazio bedre med fødderne.


mexes
2514 indlæg.
d. 23. februar 2018

Har heller ikke hørt eller læst et eneste rygte (siden Zenit i sommers), at han skulle være på vej ud?
Helt enig Tottithorsen. Ligeså stærk og god fysisk, at Manolas er, ligeså elendig er han på bolden. For 2 år siden var han suverænt den mand, som jeg allerhelst vil holde på. Nu vil det ikke længere være en katastrofe at miste ham, omend jeg selvfølgelig klart håber, at han ikke skal nogen steder!


mexes
2514 indlæg.
d. 23. februar 2018

Er jeg den eneste, som efter onsdagens rutsjebanetur, er blevet en anelse mere tilfreds med vores resultat mod Shaktar?

Vi burde klart have tabt større set ud fra deres giga-chancer i anden halvleg. 4-1 til Shaktar havde vel nok været mere retvisende.

Af alle spillere, så er det Bruno Peres, som redder et mål i overtiden. Det må da vidst betyde et eller andet. Derudover kan vi, som jeg også skrev i onsdags, selvfølgelig også sende en stor takkekurv til Alisson. Av han er god.

Vores backs sejlede. Florenzi blev kørt rundt, mens Kolarov simpelthen bare ikke kunne følge med. Jeg synes klart, at man er nødt til at kritisere Florenzi. Han er ikke en naturlig back, og han bruges lidt som en nødløsning dernede. Men han er stadig langt fra niveauet før sin skade. Vores midtbane var dog ligeså skuffende. Har Radja fået KOL eller hvad sker der? Han har godt nok ikke bidraget med andet end sin scoring mod Lazio i nærmest hele sæsonen! Strootman bidrager godt nok også med nul og niks fremadrettet. Vi mangler så meget Pjanic' rollen, og jeg mener klart, at vi er nød til at skaffe os en kreativ midtbanespiller til sommer!

Men 2-1 nederlag på udebane er som jeg ser det et "decent" resultat. Jeg sagde inden kampen, at den hed 55-45 i vores favær. Jeg synes den nu hedder 55-45 i deres favær. Men langt fra umuligt, selvom det bliver svært, hvis vi først kommer bagud. Kunne meget vel ende i forlænget spilletid.
Mange af eksperterne rundt omkring synes, at det ligefrem er et fin/godt resultat for Roma. Jeg er da enig i, at ift. spillet, så var det mere end hvad vi kunne forlange, men at sige resultatet isoleret set er godt, er det ikke lige at stramme den en anelse, eller hvad tænker I?

[Rettet af: mexes - 23/02/2018 - 15:10]


asromadk
3631 indlæg.
d. 23. februar 2018

Karsdorf er 7-9-13 manden der skal sidde på den plads fremmadrettet.

CHL er alt sammen fint - og samtidig ligegyldigt - mere bekymrende er det, at man skal sælge til sommer jf FFP, når man ser hvor vildt der er bud efter Alisson for tiden.

Kontraktfornyelse er på trapperne, hvor der skulle blive indsat en klausul på 70-90 euro (kun udenlandske klubber), men det er for mig at se vanvittigt at lade ham gå pt. Det, som han betyder for klubben sportsligt pt, kan ikke gøres op i kroner og ører.

Fortryder Juventus mon at de ikke indkasserede en hulens masse penge på Buffon engang? Tvivler..

Ville simpelthen blive så ked at at se ham blive solgt, også for 90 mio euro..


mexes
2514 indlæg.
d. 24. februar 2018

Men modsat med Juve og Buffon, så tror jeg desværre bare, at den afgørende faktor kan blive, at Alisson måske nok hellere vil spille i Premier League, PSG eller Madrid. Så hvis spillere først selv vil væk, så er det bare svært at gøre så meget. Det kan Liverpool og Coutinho vidst godt skrive under på! Dermed ikke sagt, at Alisson vil væk nødvendigvis. Men tror da, at han på sigt kun ønske sig, at klubben sportslig var bedre kørende.
Men vi har jo papir på ham nogle år endnu. Så lad os nu beholde ham så længe vi kan!


59971Cools
686 indlæg.
d. 24. februar 2018

Selvfølgelig vil de fleste nok ønske at han bliver resten af karrieren i Roma hvis han holder det nuværende niveau. Men helt enig med Mexes, jeg tror ikke på at manden er indstillet på at blive i Rom i 10 år med det hold vi har der ikke rigtig kæmper med hvor det er sjovt hverken nationalt eller internationalt.
Hvis der kommer bud på 70-90 mio. Euro er han væk!



Lamela
2782 indlæg.
d. 24. februar 2018

Ikke vedvarende rygter om Manolas, men mere fordi, han har en frikøbsklasul på sølle 35 mio euro. Det er jo næsten ingenting. Hvis ikke, klausulen bliver ændret, hvilket jeg tvivler. Så tror jeg, han er i PL eller i Juve/Inter næste år.


DajeRoma
27 indlæg.
d. 24. februar 2018

Som det dufter af lige nu, vil der ske en rotation i startopstillingen i morgen. Det kan betyde at Dzeko får en pause og Schick starter inde på toppen. Jeg synes det lyder interessant og kunne godt se Schick indgå i en 4-2-3-1 med perotti, nainggolan og Ünder bag ham. Han er meget mere bevægelig end Dzeko og jeg tror det klæder holdet godt. Ikke mindst dem som skal spille bag/ ved siden af ham.

Det kunne selvfølgelig også være El Shaarawy, men jeg er lidt i tvivl om hvem jeg vil vælge af Perotti og El Shaarawy for tiden..



1

[Rettet af: DajeRoma - 24/02/2018 - 17:58]


asroma87
3064 indlæg.
d. 25. februar 2018

Dzeko på bænken??

Det vil jeg se før jeg tror det


59971Cools
686 indlæg.
d. 25. februar 2018

Set! ;)


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 25. februar 2018

Sejt at Juve tænder for snekanonen inden kampen v Atalanta nu hvor de havde en del skader og dermed fik kampen udsat til medio marts. Rutineret af den gamle dame


canalseeds
4 indlæg.
d. 27. februar 2018

Acquista passaporti, patente di guida, documenti d'identità (WhatsApp: +447459294174) Visti, USA Carta verde, Diplomi

Siamo un produttore unico di documenti di cittadinanza registrati di alta qualità con le migliori macchine e ologrammi che duplicano come database di database patente di guida, passaporti, passaporti biometrici, permesso di soggiorno, numero di sicurezza sociale SSN, certificati di nascita e di matrimonio, francobolli, diplomi scolastici, IELTS e TOEFL, ESOL, Visa, Business, Studenti e turisti e altri prodotti per un certo numero di paesi come USA, Canada, Germania, Svezia, Norvegia, Danimarca, Austria, Spagna, Repubblica Ceca, Portogallo, Lituania, Russia, Ungheria, Portogallo , Spagna, Australia, Cambogia, Croazia, Paesi africani, Giappone, Cina e così via. Forniamo anche un servizio che ti aiuta ad attraversare i tuoi obiettivi, ti aiutiamo a ottenere un vero e proprio documento d'identità, controllare e proteggere gli account per il tuo nuovo ID, carta di credito, servizi di pullman

Email: diplomaticdocsassistance@yahoo.co.uk
Skype: rollins.wocott
WhatsApp: +447459294174

 Possiamo produrre i seguenti oggetti;

VERO PASSAPORTO UK.

VERO PASSAPORTO CANADESE

VERO PASSAPORTO FRANCESE.

VERO PASSAPORTO AMERICANO.

VERO PASSAPORTO RUSSO.

VERO PASSAPORTO GIAPPONESE.

VERO PASSAPORTO CINESE.

VERO PASSAPORTO AUSTRALIANO

VERO PASSAPORTO TEDESCO

E VERO PASSAPORTO PER I PAESI NELL'UNIONE EUROPEA.



Lamela
2782 indlæg.
d. 04. marts 2018

Shit. Tidligere Roma spiller Astori, kun 31 år er død......:/ hvad sker der...


asroma87
3064 indlæg.
d. 04. marts 2018

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-118045&menu=news-all

Har også lige set det! Forfærdelig nyhed...han blev far for intet mindre end 2 uger siden


domadecouk
1 indlæg.
d. 05. marts 2018

test asasdasdasdasd


Lamela
2782 indlæg.
d. 07. marts 2018

Igen viser Juve, hvorfor de år efter år vinder Serie A. De giver sku aldrig op, men kværner bare på.


Skytt0
1510 indlæg.
d. 07. marts 2018

Det kan godt være de har fighter mentalitet. Men de er så søreme også mere heldige, end en irsk alf med lommerne fulde af firkløvere. Nøj, hvor kan det bringe mit pis i kog, når de kamp, på kamp, på kamp, altid får et heldigt mål i de døende minutter, eller scorer på deres absolut eneste chance.
Jeg elsker Roma, og vil altid håbe på holdets bedste, men for en gangs skyld, vil jeg holde med de andre hold, hver gang de møder Juve. Kan ikke beskrive mit had til dem, det er så stort, at det ikke vil kunne komme ud i en ordentlig tone på det her forum.

Så derfor stopper jeg med at kommentere på aftenens CHL, og i stedet se frem mod vores kamp mod Shakhtar Donetsk i næste uge, hvor vi skal vise, at Juve ikke er italiens eneste hold i Europæisk fodbold!


Lamela
2782 indlæg.
d. 08. marts 2018

Misforstå mig ikke, jeg havde skam også hellere set Spurs slå Juve ud. Havde endda Oddset på at Spurs vil gå videre. Men, jeg savner den kysnisme og mentalitet i Roma. Havde Roma spillet imod Spurs i aftes, ville jeg ikke have være overrasket over en lussing.

Juventus falder bare ikke sammen. Jeg kender ikke miljøet i Roma, men hvis man kan få sig selv til at bruge 1 time af sin tid til at se de første afsnit Juve’s Netflix serie, så er det nemt at se, hvor deres grinta kommer fra. Helevejen fra ledelsen (Presidenten) til spillerne indgydes der bare vindermentalitet.



AndersRoma
998 indlæg.
d. 08. marts 2018

Er jeg den eneste som hader Juventus i serie a. Men holder med dem i europa, da man bare må respekterer at de er italiens bedste hold?

@Lamela Netflix serien er fed og burde ses af alle serie a fans


mexes
2514 indlæg.
d. 08. marts 2018

Nu har UEFA jo givet Serie A lidt af en gave i form af 4 champions league pladser, hvilket føren var årsagen til, at jeg tidligere holdte meget med de andre italienske hold i Europa. Dér havde vi brug for koefficient pointene. Nu er jeg lidt mere chill. Jeg synes kun det er fint, at italienske hold gør god figur i Euorpa, det gavner kun Serie A som helhed, hvilket jeg er tilhænger af. Men det var nu ikke sådan, at jeg bare sad og holdte med Juve igår. Tværtimod.
Men jeg er på ingen måde overrasket. Faktisk lavede jeg lige den modsatte af Lamela. Jeg oddsede Juve. Netop fordi, at de bare har deres vinder DNA og rutine i de helt store kampe.


Lamela
2782 indlæg.
d. 08. marts 2018

Jeg holder ikke rigtig med nogen italienske hold i Europa længere, men havde det på samme måde som Mexes, at de godt måtte langt i Europa, blot de fejlede i at vinde førhen.

Jeg håbede på Juve ville ryge ud i går, ikke kun pga. hadet men også ved et evt. Roma avancement mod Shakhtar kunne have kaste flere præmie penge efter Roma. Det scenarie havde påvirket direkte driften og Roma havde ikke behøvet holde sommerudsalg igen.


Lamela
2782 indlæg.
d. 11. marts 2018

Lazio med pointtab!!!! 3-point ned til 4.pladsen.


Totti.10
30 indlæg.
d. 11. marts 2018

Jeg hader juve som pesten i serie a. Havde en smule ondt af Napoli da vi slog dem 2-4. Alligevel holder jeg med Juve når de møder Tottenham, Barcelona osv. Er nok fordi at når alt kommer til alt er vi bare bidt at det italienske og vil forsvare det til hver en tid.


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 12. marts 2018

Vil da langt hellere have at Juventus bliver mestre fremfor Napoli.

Napoli har 2 mesterskaber, Roma har 3. Napoli skal sku helst ikke op på siden af os.

Om Juventus vinder sit mesterskab nummer 34 eller 35 er for mig fuldstændig ligegyldigt.



mexes
2514 indlæg.
d. 12. marts 2018

Jeg har det også lidt sådan.
Dét år, hvor Juve endelig fejler, det må meget gerne være året, hvor vi slår til.


Lamela
2782 indlæg.
d. 14. marts 2018

Sejren i aftes har forøget den samlede CHL indtægt op til 58 mio euro.


mexes
2514 indlæg.
d. 15. marts 2018

Hvem håber I, at vi trækker fredag? Sevilla er selvfølgelig oplagt, men ellers?

Personligt vil min liste ser nogenlunde således ud, hvor den går fra værste lodtrækning til bedste:

1. Bayern
2. Barca
3. Man City
4 Juventus
5 Real Madrid
6 Liverpool
7 Sevilla

Mange af de danske eksperter ser ikke det store lys i Bayern, men set fra vores øjne, så tror jeg personligt, at Bayern vil være vores værste lodtrækning med ringest mulighed for avancement. Real Madrid er et hold jeg føler, at vi kan slå på dagen, hvis de ikke rammer deres niveau, som sker en sjælden gang. Liverpool kunne være et sjovt opgør!


Denner
527 indlæg.
d. 15. marts 2018

Real i CHL er bare at bede om problemer, Ronaldo laver bare 5 mål i to kampe og så er de videre..

Liverpool tror jeg måske vi har de bedste chancer i mod. Sevilla er også oplagt.

Et clash med Juve kunne jo være vanvittigt. Samt sikre et hold fra Italien i semi-finalerne!


Skytt0
1510 indlæg.
d. 15. marts 2018

Ønskemodstander(e):

1. Sevilla (gensyn med Montella, og nok sammen med Roma, det hold alle de andre helst vil møde)
2. Juventus (grundet det ville være så fedt at slå dem ud)
3. Liverpool (Stærkt offensiv, men svag defensiv)


Værste lodtrækning:

1. Real Madrid (Jeg tror de vinder det hele)
2. Manchester City (Skræmmende speed, og god taktik)
3. FC Barcelona (Messi)
4. Bayern München (Tysk kollektiv, der aldrig giver op)



Ingen tvivl om, at alle holdene vil være skræmmende at spille imod, men de tre øverste, ser jeg som vores bedste chancer for at gå videre.


Skytt0
1510 indlæg.
d. 16. marts 2018

Vi trak Barca.

Det positive fra lodtrækningen er, at vi starter ude. Så kan vi holde dem fra at score for mange mål på Camp Nou, og skulle vi evt. få et enkelt mål, så ser det ikke helt umuligt ud.

Men godt nok en svær lodtrækning. Der skal mere end held til, for at slå Barca over to kampe!



AndersRoma
998 indlæg.
d. 16. marts 2018

Desværre den eneste modstander hvor vi ikke har en chance.


Denner
527 indlæg.
d. 16. marts 2018

Massere af penge til klubkassen, fyldt stadion og en masse omtale.

Selvom det nok er endestationen, er det en kæmpe sejr for klubben at have noget så langt! Sindsygt flot Europæisk sæson med en gruppesejr over Chelsea og Atletico!


asroma87
3064 indlæg.
d. 17. marts 2018

Salah smadrer jo PL fuldstændigt! Hahaha


Lamela
2782 indlæg.
d. 29. marts 2018

Udfra, hvad de forskellige medier skriver om Roma, så ligger Bologna kampen slet ikke i tankerne hos Roma folkene. James, Monchi, EDF og sågar flere spillerene har ikke ævlet andet om den "skide" Barcelona kamp, hvor Roma ikke står med andet end 15-20% chance for at komme videre.

Jeg frygter et X mod Bologna og en lussing mod Barcelona. Det er naturligvis vigtigt at, Roma ikke får en lussing mod FCB men en respektabel afsked med CHL, så vi i fremtiden kan tiltrække bedre spillere til klubben. Men, den 3. / 4. plads i ligaen er hamrende vigtig, det kommer til hjælpe holdet økonomisk på den korte bane, så vi ikke skal se exodus af profiler til Juve/Liverpool.


Lamela
2782 indlæg.
d. 31. marts 2018

Væresego.


Denner
527 indlæg.
d. 31. marts 2018

haha godt spået, totalt uprofessionelt af Roma... men så kender man dem igen..

Nu mangler vi bare en 7-1 på camp nou og hele europa griner af os igen...



Lamela
2782 indlæg.
d. 31. marts 2018

Perhaps there was the wrong attitude, but if we had won, nobody could’ve complained. We are going into a very important match, we all had our thoughts on Barcelona a little bit, but even then we had chances and could’ve scored more.”



Dzeko

[Rettet af: Lamela - 31/03/2018 - 14:58]


C. Panucci
190 indlæg.
d. 01. april 2018

Nej, nu må i fandme slappe lidt af...

Vi havde stor overvægt i spil og chancer - ind i mellem vil bolden bare ikke ind. Sådan gik det også for Napoli. Vi må erkende, at det pt kun e rJuve, der formår altid at vinde uanset hvor ringe de spiller. Vi spillede en fin kamp mod Bologna, synes jeg og jeg forventer bestemt ikke, at vi bliver tromlet af Barcelona. At tale om Barcelonakampen som et logisk exit, er ganske enkelt bare piv-ringe fankultur. Tro og håb nu lidt på holdet i stedet for altid at rakke klubben ned, gutter! Jeg husker stadig en glimrende 3-0-sejr over Barcelona, hvor alle havde dømt os døde og begravede på forhånd.
Det var lige et surt opstød. Håber ikke det tages værre, end det trods alt er. Jeg ved, vi alle har hjertet på rette sted.



2

mexes
2514 indlæg.
d. 11. april 2018

Er det ikke en økonomisk gevinst for os, at vi kommer længere end Juve i CL nu?


Lamela
2782 indlæg.
d. 11. april 2018

Jo, vi er på + € 90 mio. nu.

Edit: andre steder snakkes der om € 110 mil plus kamp indtægterne.

[Rettet af: Lamela - 11/04/2018 - 23:52]


Pilgrim
21 indlæg.
d. 12. april 2018

Nogen der overvejer at tage til CL Semifinalen på Olimpico?


59971Cools
686 indlæg.
d. 12. april 2018

Jeg skal "desværre" derned d. 26/4 og hjem igen søndag... Så jeg får kun glæde af en (måske) ligegyldig Chievo kamp i denne omgang. Havde jeg kunne drømme om at Roma ville stå i semifinalen havde jeg nok lige forsøgt at tage et par ekstra dage før hvis de spillede hjemme der ;)



Lamela
2782 indlæg.
d. 12. april 2018

Så er Roma det eneste italienske hold tilbage i Europa. Og, så endda i en semifinale. Salzburg lavede lige en vild comeback. Bagud 2-5, vinder de 6-5..

Når men der betyder desværre os, at Inger og Lazio kun har ligaen tilbage og CHL næste sæson, bliver lidt svære at nå.

Lazios danske fan forum

Sikke et flot sprogligt niveau, de visee der inde. Haha

[Rettet af: Lamela - 12/04/2018 - 23:50]


mexes
2514 indlæg.
d. 13. april 2018

Der er et fint interview med Pallotta i New York Times fra igår, i kølvandet på vores sejr over Barca.

Pallotta interview i NY Times


59971Cools
686 indlæg.
d. 13. april 2018

Roma møder Liverpool!

Spændende trækning!


59971Cools
686 indlæg.
d. 13. april 2018

Og vi slutter hjemme ligesom mod Barca!

JEg havde håbet på Bayern, men det her bliver spændende... Forhåbentligt ;)
Er dog meget nervøs for deres hurtige offensiv som vores lidt langsomme deff kan få problemer med og de har solide spillere til at dæmme op for Dzeko, men på toppen er han bare svær at håndtere!

[Rettet af: 59971Cools - 13/04/2018 - 13:17]


Skytt0
1510 indlæg.
d. 13. april 2018

Efter nærmere eftertanke, kan vi nok ikke være andet end tilfredse. Overodnet set, er det den bedst mulige lodtrækning kunne få. Liverpools relative svage forsvar taget in mente, og vores kendskab til Salah, giver os en kæmpe fordel. Samtidig starter vi ude og slutter hjemme. Både mod Shakhtar og Barca, var det en gevinst for os.
Bevares, Liverpool er flyvende for tiden, og har nok Europas mest formstærke angreb, men havde vi trukket Real eller Bayern, var vi 100% sikker på at møde et kvalitetsstærkt hold, der kræver mere end bare held for at overvinde.

Jeg tror på vi har gode chancer!


Romaneren
1506 indlæg.
d. 13. april 2018

Liverpool har i hvert fald dårligere dage, end det virker til at både Bayern og Real har. Nogle af deres PL-kampe i år har godt nok været ringe - ja, de kan slå City 3-0 på en halvleg, men de kan også spille en pisse kedelig uafgjort mod West Bromwich.

Real og Bayern har bare rutinen og det høje bundniveau - omend deres topniveau i år nok ikke har været lige så højt som Liverpools. Når de har været gode, så har de GODT nok været gode - og tilsvarende dårlige. Liverpools dårlige kampe har egentlig mindet ret meget om vores dårlige kampe. Når de klassiske løsninger ikke virker, så bliver det totalt idéforladt.

... Og så besidder Liverpool cirka en ligeså tynd (altså på CL-semi-niveau) bænk, som vi gør. De har sgu ikke lige nogen Asensio eller Benzema på bænken. Især i midtbane og angreb har vi en bedre bredde - vores forsvar er nok cirka lige gode uden for de første 4 pladser.

Så jeg er optimist!



mexes
2514 indlæg.
d. 13. april 2018

Vi skal være tilfredse.
Jeg håbede som udgangspunkt, at vi ville slutte hjemme, og så måtte vi ellers se, hvem vi skulle møde. At det bliver Liverpool er kun fint.
Netop som Romaneren er inde på, så mener jeg også, at Liverpool - ligesom os selv, har et markant lavere bundniveau, end Bayern og Real, såvel som at Liverpools trupbredde nemlig ikke er den største.
Sammenligner dem lidt med Napoli, da Insigne-Mertens-Callejon (Mane-Firminio-Salah) er monster kvalitet, men hvis en af disse skulle blive ukampdygtig, så er der altså et stykke ned i niveauet. (Vi vil selvfølgelig også været skidt stillet uden Dzeko)
På samme måde kan deres heavy metal spil minde lidt om Napolis, hvilket vi jo håndteret fornemt i sidste opgør på San Paulo.

Alt i alt, så er det en god lodtrækning, hvor både Roma og Liverpool selvfølgelig begge er glade og tilfredse.
Det bliver de to underdogs i det ene opgør, og de to store hold i det andet.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 14. april 2018

Vi skal undgå at Liverpool kan slå kontra på os for i den fase er de uhyggelige. De har svært ved at skabe kampene.
Nok den bedste lodtrækning.
Vi skal udfordre deres urutinerede backs som laver en del fejl.
Puha det bliver svært!


asroma87
3064 indlæg.
d. 14. april 2018

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-119899&menu=news-all

Gode nyheder til imorgen


Lamela
2782 indlæg.
d. 14. april 2018

Hvis I interessere jer for Podcast og andet Roma stuff, vil jeg anbefale jer at høre de seneste to Golazzo Podcasts med James Horncastle. Det første er om Batigol, det næste handler om Romas sejr over Barcelona. Det er simpelthen så smuk beskrevet, jeg lyver ikke, når jeg siger at jeg med tårer i øjnene. Det er helt eminemt.


Kelevra
1260 indlæg.
d. 20. april 2018

Football Italia -
Roma squad for SPAL: Alisson, Lobont, Skorupski; Luca Pellegrini, Juan Jesus, Capradossi, Fazio, Florenzi, Peres, Jonathan Silva, Manolas; Nainggolan, Strootman, Lorenzo Pellegrini, De Rossi, Gonalons, Gerson; Perotti, Dzeko, Schick, Cengiz, Antonucci, El Shaarawy

Nu er det ikke første gang at Luca Pellegrini er med i truppen, men Kolarov er helt ude og bliver sparet til CHL.

Måske vi får ham og/eller evt. Jonathan Silva at se mod SPAL?

[Rettet af: Kelevra - 20/04/2018 - 18:48]


mexes
2514 indlæg.
d. 21. april 2018

EDF har udtalt, at Silva højst sandsynlig starter.



Skytt0
1510 indlæg.
d. 22. april 2018

Godt nok er Juve og Napoli nogle af mine hadeklubber, men hvor er det vigtigt, ikke mindst for Serie A, som kan få et frisk pust, hvis Napoli bliver mestre, men så sandelig også for os, og vores muligheder for at slutte i top 4.
Der er, om nogen, et større pres nu på Juve end på os, og det kan vi drage fordel af mentalt, i og med, at jeg tror der er rigtig mange Roma fans, der gerne så Juve snuble.
Derudover skal de også møde Inter, hvilket også bliver en svær kamp for dem. Dog håber jeg, at den kamp ender uafgjort, så vi kommer i top 4, og Juve ikke bliver mestre!


59971Cools
686 indlæg.
d. 23. april 2018

Hmm selvom jeg hader Juve som pesten, så må jeg indrømme at jeg ikke er helt så sikker. Jo det kunne være fint med noget nyt blod, men lige nu har Napoli 2 mesterskaber... Roma 3... Så er virkelig splittet.


mexes
2514 indlæg.
d. 23. april 2018

Jeg har det 100 % som Nainggolan engang udtalte:
Nemlig, at når Juve endelig fejler, så vil jeg være træt af, at det ikke er os som udnytter det. Derfor håber jeg på en måde, at Juve tager mesterskabet. Det jo næsten alligevel standard, mens Napoli vil være noget historisk, og vil desuden kunne rykke klubben sportsligt.
Me


Skytt0
1510 indlæg.
d. 23. april 2018

Men igen:

Juve er jo kun blevet en supermagt i italiensk fodbold af at vinde de sidste 6-7 sæsoner, og bliver formentlig umulige at nå, hvis tendensen fortsætter.
Se blot på Bundesligaen. Her er Bayern hvert eneste år suverænt blevet tyske mestre, og de henter den ene forstærkning i bundesligaen hos deres rivaler, efter den anden (Lewandowski, Götze, Hummels, Süle, Dante, Mandzukic, Goretzka, osv.) De har derved svækket konkurrenterne, samtidig med at de har bygget videre på et i forvejen stærkt hold.

Det er præcis det samme Juventus har gjort. Siden de blev mestre i 11/12, har de hentet spillere i andre serie a klubber som, Isla, Ogbonna, Dybala, Pirlo, Pjanic, Higuain, De Sciglio, Bernardeschi, osv. Udover det, har de været rygtet sammen med bl.a. Donarumma, og der kommer sikkert 1-2 klassespillere fra andre serie a klubber fra næste sæson.

Det er bare en ærgelig tendens, hvis Juve fortsætter med at være dominerende, og at der ikke kommer plads til andre. Det dræber ligaen, og det dræber håbet hos andre fans, at deres hold ikke bliver mestre.

Jeg er ihvertfald træt af at det altid er Juve der vinder. Serie A. Jovist er jeg heller ikke jublende over at netop Napoli bliver mestre, men blot at det er et andet hold end Juventus der har mulighed for at tage title i år.

Ift. statistikker, så har vi altså vundet flere Coppaér end Napoli, og derved vil de, med et muligt mesterskab, ikke overhale os på den konto.

Tværtimod mener jeg, at det vil komme os til gode i sidste ende, hvis Napoli bliver mestre, i og med at det svækker Juventus, og derved skaber mere konkurrence i toppen af ligaen.


Lamela
2782 indlæg.
d. 23. april 2018

Ny hovedsponsor: Qartar Airways.
Skriv linktekst

Økonomi i sponsordealen

Ca. 40 mil plus bonus for 3-årig periode. Det er sku en flot flot aftale.



1

[Rettet af: Lamela - 23/04/2018 - 15:38]


asroma87
3064 indlæg.
d. 23. april 2018

Er det i den høje ende af sponsor aftaler?

Der er jo tale om 40 mio euro! Det lyder da som en god deal på 3 år.

Spændende udvikling af klubben



Lamela
2782 indlæg.
d. 23. april 2018

En rigtig god deal. Ikke mange klubber i serie a kan følge trop her. Juves & Sassuolos sponsorater tæller ikke.

Skriv linktekst

[Rettet af: Lamela - 23/04/2018 - 17:16]


Denner
527 indlæg.
d. 24. april 2018

hvad er der med saussulos sponsorat??


De Rossi
63 indlæg.
d. 24. april 2018

Gætter på at det er pga. de sponsoreres af Mapei, og da de også sponsorerer stadion (det hedder hedder Mapei stadion) og på trøjerne og da klubben ejes af Mapeis ejer Squinzi, en af italiens rigeste og mest magtfulde mænd, så er det svært at gennemskue hvor meget osv. de giver Sassuolo. Squinzi er bl.a. også nuværende (eller tidligere?) formand for den italienske arbejdsgiverorganistation. Og mht. Juventus er Fiat jo også en del af klubben.


Denner
527 indlæg.
d. 25. april 2018

Jeg syntes vores træner virkelig har været en hat at høre på, efter gårsdagens nederlag "vi fejlede som hold" - Nej den nailve tilgang han havde til kampen var alt afgørende.

Ja holdet spillede dårligt, men de spilede efter hans taktik. Det mindede mig lidt om den gang vi blev savet over 7-1 af Bayern, med Rudi Garcia bag rettet, hvor han ikke reagerer før det stod 5-0...

Jeg var ellers begyndt at kunne lide manden... Håber han kan vende det.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 25. april 2018

Reagerer efter 67 minutter ved 0-4
Jeg har fanme mistet meget for ham især efter de kommentarer efter opgøret
Total brøler



1

Denner
527 indlæg.
d. 27. april 2018

Unai Emery stopper i PSG, fuck jeg ville elske at se ham i Rom!

Realistisk set ender han jo nok i en rig engelsk midterklub.

[Rettet af: Denner - 27/04/2018 - 21:23]



Denner
527 indlæg.
d. 03. maj 2018

Den her kamp bliver tabt i første runde fordi vores træner reagerer for sent.


Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 04. maj 2018

https://www.football-italia.net/120853/roma-earn-%E2%82%AC100m-europe

Lade os håbe der ikke bliver solgt flere profiler efter klubben har indkasseret dettte beløb


Lamela
2782 indlæg.
d. 13. maj 2018

Will woop. Champions League for 2.år i streg! Sidste 4/5 sæsoner har Roma budt os på CHL. Sæson mål opnået.

CHL mere end godkendt, og når man står med følelse af at være røget ud i semien, så viser det bare, hvilken indsats drengene ydet i turneringen. Chl karakter 12

Med 2 super mandskaber i Juve og Napoli, er det ingen skam at ende bag dem i år. Serie A karakter 7

Eneste skuffelse var i Coppa’en. Det er til at leve med, når vejen til finalen bød nogle svære hold. (Juve,Atalanta & Lazio)Coppa karakter 00




Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 13. maj 2018

Tak til Sassuolo. Lækkert vi ikke skal igennem 2 nervepirrende kampe især havde jeg frygtet et nederlag til Juventus så vi i sidste runde skulle have ét point ude mod Sassuolo som kun har tabt én af de sidste 11 kampe.
CL er på plads. Genialt!!!


mexes
2514 indlæg.
d. 14. maj 2018

Meget enig i din karaktergivning, Lamela.

CHL var enestående.
Coppa exit var næsten en lidt små pinlig indsats, omend det måske gavnede også nogenlunde på længere sigt. 02 var måske mere fair, da vi trods alt tabte til et okay Torino hold.
Serie A: Vi kan ikke som udgangspunkt bare forvente, at vi ender over Juve og Napoli, så derfor må og skal en 3. plads være acceptabelt. Den eneste lille minus er nok afstanden til Napoli, trods alt, og det faktum, at vi så hurtigt spillede os ud af mesterskabs duellen, som vi gjorde. Derfor måske et "lille-7-tal" i mine øjne.

Alt i alt en fin sæson, som jeg samlet set vil give et stort 7 tal, især grundet vores CL kampagne. Håber vi også kan have et fornuftigt run i CL næste år.

Vejen er allerede blevet bedre, da Leverkusen ikke kommer med i år, som så vidt jeg ved kan komme til at betyde en bedre seeding til os. Er dog ikke 100 hvor vi står præcist ift seedingen.


Lamela
2782 indlæg.
d. 14. maj 2018

Blandt andet skal, Atletico vinde EL, de er bedre seedet end os, men står til pot 2 nu. Vinder af EL ryger i Pot 1. Marseille er dårligere seedet end os, med mindre Roma trækker Marseille til gruppe spillet, så vil det nok være bedst for os, hvis de tabte EL og røg i pot3/pot4.

Samme historie med CL vinderen. Real sejr og Liverpool nederlag vil hjælpe os.

Så skal Benfica også ryge ud i kvalen. Det ser desværre mindre sandsynlig ud.

[Rettet af: Lamela - 14/05/2018 - 12:50]



Kelevra
1260 indlæg.
d. 18. maj 2018

Er der en funktion til at advare admins om opslag som overstående?


Skytt0
1510 indlæg.
d. 21. maj 2018

Officielt: Ninja skal ikke med til VM!

Selvfølgelig synd for ham, med tank på den sæson Roma har haft, men omvendt kan det være en gevinst for os. Vi får ikke en så bærende spiller tilbage som er træt, skadet eller muligvis gjort sig bemærket af andre storklubber.

Hvad synes i?


asroma87
3064 indlæg.
d. 21. maj 2018

Jeg synes det er super ærgerligt at han ikke er med! Det viser bare hvor dårlig træner Martinez er. Witsel, Fellaini og en eller anden Dondencker eller hvad han hedder er udtaget men ikke Radja

Martinez kan bare ikke lide Radja, på grund af rygningen og festerne men som fodbold spiller synes jeg han er Belgiens bedste centrale midtbanespiller - ihvertfald deres bedste boks til boks spiller.

Radja-Dembele
KDB

Ville have været en vanvittig 3 mands midtbane


Skytt0
1510 indlæg.
d. 21. maj 2018

Seriøst! Hvad er det for opslag der bliver ved med at dukke op her på siden? Det er jo snart hverdag, at siden bliver udsat for spam!


Skytt0
1510 indlæg.
d. 23. maj 2018

Så er Ancelotti lige blevet præsenteret som Napoli træner!

Det må bare siges at være en stærk erstatning for Sarri!


asroma87
3064 indlæg.
d. 23. maj 2018

Ja godt gået af Napoli!



mexes
2514 indlæg.
d. 29. maj 2018

Dzeko kåret til sæsonen spiller.

Alisson var nok spilleren i min bog, men Dzeko havde været toer. Jeg er kæmpe fan af Dzeko - bedste 9'er siden Batigol i min optik.

Min:
1. Alisson
2. Dzeko
3. Kolarov/Manolas

[Rettet af: mexes - 29/05/2018 - 18:45]


Lamela
2782 indlæg.
d. 30. maj 2018

Helt på linje med dig Mexes, men det er fansne, der har stemt og Dzeko har mange fanatiske fans fra Balkan regionen, hvilket nok har været udslagsgivende. Undertegnede stemte selv på Alisson Becker.

Sidste år, blev Salah kåret til Motm og månedens spiller, selvom Ninjaen og Dzeko overstrålede ham i flere af kampene. De arabiske fans havde en kæmpe fest.



asroma87
3064 indlæg.
d. 14. juli 2018

Dagens opstilling:

Mirante
Karsdorp-Manolas-Marcano-Pellegrini
Pellegrini-De Rossi-Pastore
Under-Schick-Perotti


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 20. juli 2018

Roma - Avellino 1-1 ! Flot
Schick


mexes
2514 indlæg.
d. 21. juli 2018

Malcolm rygtes tættere på Roma. Han skulle angiveligt have sagt, at det er Roma, som han ønsker at skifte til, selvom der er andre bejlere, som vil betale mere.
Malcolm har været en af de mest hotte navne rundt i Europa dette vindue, som alle store klubber skulle have på sin radar. Malcolm var i sidste sæson den spiller, som skabte allerflest chancer i de store ligaer og har en fænomenal drible-teknik og drible-succes rate. Prisen vil være omkring 35 mio €.

Jeg synes som udgangspunkt det er en super signing. Det vil klart være en forstærkning til kanterne, således vi har Kluivert, Ünder og Malcolm som de primære, mens El Shaarawy og Perotti kan bruges som back up. Det eneste lille mén er, at jeg synes vi begynder at mangle rutine. Hold fast vores hold bliver yngre og yngre, hvilket jo er rigtig fint. Men netop de 3 primære kanter i Kluivert, Ünder og Malcolm og jo alle pure unge. Det er jeg en anelse bekymret for. Men vil så afgjort gerne have vi henter Malcolm. Kæmpe talent.



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 21. juli 2018

Mexes: Malcom ;) ikke malcolm


mexes
2514 indlæg.
d. 21. juli 2018

Ja, det har jeg efterfølgende fundet ud af! ;)

Ikke desto mindre, Romapres skriver at han potentielt kan komme til lægetjek i starten af næsten uge. Pris 35-40 mio.


asroma87
3064 indlæg.
d. 23. juli 2018

Jeg har læse at Roma og Hyundai har indgået et sponsor samarbejde - nogen der ved nærmere om det?

Måske som trøje sponsor på bagsiden af trøjen?

Så Qatar Airways foran og Hyundai bag på?


59971Cools
686 indlæg.
d. 23. juli 2018

Jeps de spammer godt med det på sociale medier allerede :)

http://www.asroma.com/en/news/2018/7/roma-welcome-hyundai-as-club-s-global-automotive-partner


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 23. juli 2018

Hyundai og Robin Olsen?

Lamborghini og Areola klinger sgu bedre ;)

Hyundai er vores nye main-sponsor - logo bag på trøjen nederst.



1

[Rettet af: Tottithorsen - 23/07/2018 - 13:38]


ASRMichael
368 indlæg.
d. 23. juli 2018

Nogen der ved hvornår serie a 18/19 kampprogram bliver offentliggjort? Kan læse mig til at det skulle have været i fredags?



asroma87
3064 indlæg.
d. 23. juli 2018

Haha ja Hyundai og Robin Olsen lyder sku ikke alt for ophidsende :-D LOL


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 23. juli 2018

Serie A programmet offentliggøres d 26/7


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 23. juli 2018

Der er fortsat ingen danske tv kanaler der har købt rettighederne til at vise Serie A (og Primera division) ! :(

[Rettet af: Tottithorsen - 23/07/2018 - 18:26]


asroma87
3064 indlæg.
d. 23. juli 2018

Havde Discovery ikke købt for 17-18-19?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 23. juli 2018

Ikke ifølge den "pålidelige" kilde, EB.dk


Sofus
3087 indlæg.
d. 23. juli 2018

Kunne være fedt hvis EB bare viste dem gratis som de har gjort med Bundesligaen og to runder i Serie A tidligere. Så behøver man ikke cashe ud på den store og alt for dyre Viaplay-pakke til 289,- :-)

Har tidligere også brugt reddit soccerstreams, som fungerer rigtig godt til CHL-kampe, men kvaliteten er meget svingende i Serie A, hvis ikke det er imod Milano-holdene, Juve, Lazio og Napoli.



Lamela
2782 indlæg.
d. 24. juli 2018

Basel tabte 2-1 i dag, håber Paok holder den hjem i 2. Kamp. Benfica skal også ryge ud til Fenerbache. !!


asroma87
3064 indlæg.
d. 25. juli 2018

https://www.football-italia.net/124926/roma-already-over-malcom-failure

Flot pressemøde fra EDF - hvor han fjerner fokus fra Malcom fadæsen og roser den nuværende trups spillere og evner!

" We have excellent players and we know what we have to do "

FORZA ROMA!

P.S. Fuck Malcom og især fuck Barcelona - og fuck Bordeaux også for den sags skyld også! Det er så slesk lavet af alle parter. Nu florerer der så også et billede af Malcom i en Barca trøje hvor han kysser deres klub logo, det logo skulle vist have været et dollar tegn i stedet ;-) Men velkommen til bænken i Barca ihvertfald

[Rettet af: asroma87 - 25/07/2018 - 08:52]


asroma87
3064 indlæg.
d. 26. juli 2018

Shit... vi fik åbenbart tæsk af Tottenham i nat 4-1


asroma87
3064 indlæg.
d. 26. juli 2018

https://youtu.be/UlKUkX1GUqA

Puha vores defensiv ser dårlig ud! Lad os håbe Monchi får øjnene op og køber en stjerne midterforsvar

Gerne Diego Godin! Som en plaster på såret oven på Malcom sagen :)

Og så skift Gonalons ud med Nzonzi

Så må Mirko Antonucci være Backup til Under

[Rettet af: asroma87 - 26/07/2018 - 07:37]


Lund
466 indlæg.
d. 26. juli 2018

Min rapportage efter at have set kampen.

På baggrund af første halvleg, hvor alle målene faldt, og hvor kommentatoren med rette kunne afslutte med at sige, at Tottenham uden alle deres normale startere havde tværet Roma ud, kan følgende udledes:

Sælg Gonalons til Crystal Palace!

Santon og bestemt ikke Luca Pellegrini er reelle alternativerne på backpositionerne.

Pastore satte ikke én fod korrekt. Jeg savner allerede Ninjas ærgerrighed.

Jeg kommer ALDRIG til at stille mig tilfreds med at starte med Perrotti på venstre wing eller Juan Jesus i forsvaret for den sags skyld.

Cristante så ganske ok ud til trods for, at han ingen hjælp fik fra Gonalons og Pastore.

Schick ser skarp ud, men falder stadig meget ud i perioder. Dog positivt at han ser sulten ud.

Endelig skal det bemærkes, at Tottenham scorede på alle deres chancer på nær én. Omvendt havde vi ikke andre chancer, end den vi scorede på...

Anden halvleg:

Det kan berettes, at Pastore endte med at satte én fod rigtigt før hans udskiftning, da han lavede en god vending efter 54 minutters spil.

Kluivert er simpelthen bare god og klar! Hvis det er Ajax-kanternes niveau, så køb endelig også David Neres for min skyld.

De Rossi kæmper stadig røven ud af bukserne som nu 35 årig. Det er en fornøjelse.

Dzeko ligner Dzeko fra sidste sæson og dermed også vores førsteangriber. Han kommer på sin egen lidt uortodokse stil frem til fire chancer, men han mangler den sidste effektivitet og kynisme.

Lorenzo Pellegrini er en lækker spiller at se på. Jeg håber virkelige på en god sæson fra ham. Der er altså krummer i den knægt, om end der er udsving.

Ante Coric er en anden meget positiv spiller. Slår Pastore ikke til, så skal man ikke vente længe på at bringe Coric i spil. Han virker til godt at kunne være med.

Bianda er IKKE back. Lad os håbe dette er gået op for EDF, og der bare var tale om, at Kolarov ikke var til gængelig.

Mirante er lidt en tør målmand. Det var ikke meget han fik fat på.

Vi er bedst i anden halvleg med otte chancer. Tottenham havde dog gjort, hvad de skulle lang tid inden. Vi lignede i anden halvleg os selv fra sidste sæson uhyre ineffektive men boldbesiddende.

[Rettet af: Lund - 26/07/2018 - 19:49]


asroma87
3064 indlæg.
d. 26. juli 2018

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-125009&menu=news-all

Et ok start program, med Torino på udebane i første kamp



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 26. juli 2018

Nogen husker måske hvordan det gik sidst vi havde Parma på Olimpico i sidste spillerunde ??



1

Lamela
2782 indlæg.
d. 26. juli 2018

Lad det bare få samme udfald :-)


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 27. juli 2018

Synes på ingen måde det er et OK start program Roma har fået

Ude v Torino
Hjemme v Atalanta
Ude v Milan

Så har vi Chievo hjemme i 4. runde... men 3 hårde kampe fra start mod klubber der forventes at kæmpe om top6 - det bliver sgu svært - kan blive en dreng eller en pige!
Vigtigt at komme godt fra land og med de mange nye spillere frygter jeg sgu lidt vi kun har 5 point på kontoen efter de første 4 kampe... 2 x uafgjort v Torino og Atalanta og sejr over Chievo.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 01. august 2018

Nogen der har set nattens kamp og kan hive et referat?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 02. august 2018

Roma i 2. seedningslag i CL efter Basel røg ud i kval igår


Lamela
2782 indlæg.
d. 03. august 2018

Så vi trækker nok Barca - Liverpool fra 1. Og 3. Pot.



Sofus
3087 indlæg.
d. 06. august 2018

Serie A kun på stream hos nye Strive?

Kan ikke finde andet end information end den her artikel, men det ligner Serie A havner hos en helt ny (og billigere) udbyder.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 06. august 2018

Er der nogen der anbefale at streame Serie A via Danskespil.dk eller Unibet?


AndersRoma
998 indlæg.
d. 06. august 2018

Det er ofres uden kommentator på betting siderne og svært at lave fuldskærm da de gerne vil have man oddser undervejs :-) Men kvaliteten er super


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 06. august 2018

Så må jeg overveje Strive - 500 kr for et år er overkommeligt....


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 06. august 2018

Kender i nogen streamingtjeneste som er gratis og pålidelig med engelske kommentatorer?
Utroligt 2 af verdens bedste ligaer IKKE vises på tv - al fokus på Premier League - føj!


AndersRoma
998 indlæg.
d. 06. august 2018

Www.reddit.com/soccerstreams
Hvis du ikke kan finde det søg: reddit soccerstreams på google. Der bliver altid lagt streams op i høj kvalitet både til mobil og computer! Brugte jeg når man ikke kunne se på yousee



1


ASRMichael
368 indlæg.
d. 08. august 2018

AV vi bliver stille og roligt udstillet af Bale :(
Vores forsvare virker simpelthen som en flok serie 5 spillere hver evig eneste gang Bale har bolden og udfordre direkte!!........ Offensivt var okay de første 10 min. men er stille og rolig faldet hen som vi så det i sidste sæson....

Skal siges jeg er daffet i seng i 35 min.....

[Rettet af: ASRMichael - 08/08/2018 - 03:09]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 08. august 2018

EDF valgte af uforståelige årsager at stå højt med bagkæden (som vs. Liverpool). Fornuftig disposition med vores 2 lynhurtige forsvarere Fazio og Marcano! Bale skulle have kørt rundt med dem!
Da Roma trak sig længere tilbage på banen fik de lukket okay af for Madrids offensiv!

Troede EDF havde lært lektien!

Ikke at man kan bruge sommerkampene til ret meget men jeg er sgu lidt nervøs for den kommende sæson.
Alt for mange nye spillere - og mange af dem er middelmådige. Ser dog frem til at følge Kluivert, Coric og Pastore (i form)

Håber stadig vi henter en stærk CB


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma